Produkt został ufundowany przez społeczność
Kampania ETER
zebrała 36 179 złotych dzięki 1322 wpłatom.
Osiągnęła 361% zakładanego celu.
Zobacz kampanię

Gra ETER

ETER jest taktyczną, logiczną grą pojedynkową dla dwóch graczy. Cena gry to 47zł. Cena widoczna obejmuje dostawę, zmieni się w zależności od opcji transportu wybranej poniżej.

47 zł

Dostawa w 7 dni

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Kurier 21 7
Paczkomaty 18 7

Dostawa paczkomatem

Dostawa gry ETER paczkomatem dla osób, które nie opłaciły dostawy w czasie kampanii. Zaznacz poniżej paczkomat.

1 zł

Dostawa w 7 dni

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Kurier 21 7
Paczkomaty 18 7

Dostawa kurierem InPost

Dostawa gry ETER kurierem InPost dla osób, które nie opłaciły dostawy w czasie kampanii. Zaznacz poniżej kuriera.

1 zł

Dostawa w 7 dni

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Kurier 21 7
Paczkomaty 18 7

Gra Plażing - parawany w dłoń

Klimatyczna gra logiczna. Cena wraz z dostawą w zależności od opcji wybranej poniżej.

132 zł

Dostawa w 7 dni

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Kurier 21 7
Paczkomaty 18 7

Plażing roll&write

Gra jest kompaktową wersją gry Plażing – Parawany w dłoń. Można ją zabrać na plażę lub w podróż, a w grze może uczestniczyć dowolna liczba osób. PROMOCJA - do każdej zakupionej gry dołączamy wersję print&play do samodzielnego druku!

39 zł

Dostawa w 7 dni

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Kurier 21 7
Paczkomaty 18 7

2 gry ETER w jednej dostawie

2 gry ETER

94 zł

Dostawa w 6 dni

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Kurier 21 7
Paczkomaty 18 7

ETER i Plażing - parawany w dłoń w jednej przesyłce

2 gry w jednym pakiecie

170 zł

Dostawa w 7 dni

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Kurier 21 7
Paczkomaty 18 7

Opis produktu

2 graczy              10-30 min.         8+ (instrukcja zawiera wskazówki jak grać z młodszymi graczami)

W starożytnych czasach, w ramach wielkiego turnieju do walki stawali magowie władający każdym z czterech podstawowych żywiołów. Zwycięzca ustanawiał dominację na kolejny rok, zaś w wyniku starć żywiołów powstawał ETER niezbędny do istnienia Świata Nadksiężycowego - miejsca narodzin i regeneracji magów.

Pole walki, niczym materia, jest płynne i zmienne, tylko magowie o najwyższych zdolnościach są w stanie je określić i wygrać starcie. Celem gry jest wygranie pojedynku magów, którzy posyłają sługi do walki.

ETER:

  • Taktyczna, dwuosobowa gra pojedynkowa
  • 4 tryby walki, w tym tryb turniejowy
  • Gra logiczna z dodaną szczyptą magii

Gracze w oparciu o symetryczne zestawy kart walki toczą pojedynek tworząc pole gry w trakcie rozgrywki. W zależności od trybu walki, poza samymi kartami mają do dyspozycji zdolność wybranego maga, bądź mogą korzystać z mocy czterech żywiołów.

W grze dostępne są aż 4 tryby walki magów!

Szkoleniowy - czyste starcie umysłów! Szybko i precyzyjnie. Niech siła umysłu, spryt i koncentracja zdecydują. Tryb ten opisuje podstawową mechanikę gry.

Starcie magów - wyszkoleni? Czas skorzystać z Waszych mocy!

Walka żywiołów - moc jednego żywiołu to za mało? Zyskajcie dostęp do mocy wszystkich czterech żywiołów! Ale ma to swój koszt i konsekwencje – rozrasta się arena gry oraz dochodzą nowe zasady.

Turniejowy - w 5 rundach udowodnij swoją dominację! Samo współzawodnictwo to za mało? Turniej umożliwia grę w grze – graj na arenie, wygrywaj w Świecie Nadksiężycowym!

Jeśli szukasz:

  • małej, sprytnej, poręcznej gry dla dwóch osób
  • gry pojedynkowej, taktycznej, mocno regrywalnej
  • gry logicznej pozbawionej losowości
  • gry, w którą zagra każdy - zarówno dziecko od ok. 8 lat, jak i zaawansowany gracz
  • gry z syndromem „zagrajmy jeszcze raz”

ETER jest grą dla Ciebie!

-----------------------------

Autor: Radosław Ignatów

Dewelopment: Łukasz Makuch

Ilustracje: Dawid Wiącek

Dostawa gry ETER paczkomatem

Dostawa gry ETER kurierem InPost

Gracze posiadają zestaw elementów - parawany, koce i graty (łopatka, torba, klapki, itp.) za pomocą których otaczają leżące na plaży zasoby - bursztynki, muszelki i kamyczki. Otoczone zasoby stają się własnością gracza, który je otoczył i pozyskał z plaży. Grę urozmaica pogoda, która w zależności od kierunku wiatru, słońca czy deszczu punktuje inne strategie.

Gra w wersji podstawowej jest pozbawiona losowości. Mechanika gry bazuje na 2 rozwiązaniach - “area control” i “set collection”, czyli na otaczaniu parawanami, kocami i gratami obszarów na plaży, co skutkuje zbieraniem zasobów (bursztynków, muszelek i kamyczków), które punktują w zależności od tego czy są takie same, czy różnorodne.

Więcej informacji - na stronie kampanii: https://wspieram.to/plazing 

Gra jest kompaktową wersją gry Plażing – Parawany w dłoń. Można ją zabrać na plażę lub w podróż, a w grze może uczestniczyć dowolna liczba osób.

W zależności od rzutu kością gracze rysują wylosowany kształt – parawan lub kocyk. Otaczają tym samym przestrzeń na plaży i znajdujące się na niej zasoby – bursztynki, muszelki i kamyczki. Zebrane w ten sposób zasoby punktują na koniec gry. Do wyniku liczą się również zamknięte obszary, w przypadku których ważny jest ich rozmiar.

W pudełku znajdziecie cztery różne wzory planszy, o różnym poziomie trudności, tak aby każda rozgrywka była inna!

PROMOCJA - do każdej zakupionej gry dołączamy wersję print&play do samodzielnego druku! 

KUP GRĘ, POBIERZ PLIK Z PLANSZAMI ZA DARMO, GRA SIĘ NIGDY NIE SKOŃCZY!!! :)

  • Liczba graczy: dowolna
  • Czas rozgrywki: 15-20 minut
  • Wiek graczy: od 10 lat

2 graczy              10-30 min.         8+ (instrukcja zawiera wskazówki jak grać z młodszymi graczami)

W starożytnych czasach, w ramach wielkiego turnieju do walki stawali magowie władający każdym z czterech podstawowych żywiołów. Zwycięzca ustanawiał dominację na kolejny rok, zaś w wyniku starć żywiołów powstawał ETER niezbędny do istnienia Świata Nadksiężycowego - miejsca narodzin i regeneracji magów.

Pole walki, niczym materia, jest płynne i zmienne, tylko magowie o najwyższych zdolnościach są w stanie je określić i wygrać starcie. Celem gry jest wygranie pojedynku magów, którzy posyłają sługi do walki.

ETER:

  • Taktyczna, dwuosobowa gra pojedynkowa
  • 4 tryby walki, w tym tryb turniejowy
  • Gra logiczna z dodaną szczyptą magii

Gracze w oparciu o symetryczne zestawy kart walki toczą pojedynek tworząc pole gry w trakcie rozgrywki. W zależności od trybu walki, poza samymi kartami mają do dyspozycji zdolność wybranego maga, bądź mogą korzystać z mocy czterech żywiołów.

W grze dostępne są aż 4 tryby walki magów!

Szkoleniowy - czyste starcie umysłów! Szybko i precyzyjnie. Niech siła umysłu, spryt i koncentracja zdecydują. Tryb ten opisuje podstawową mechanikę gry.

Starcie magów - wyszkoleni? Czas skorzystać z Waszych mocy!

Walka żywiołów - moc jednego żywiołu to za mało? Zyskajcie dostęp do mocy wszystkich czterech żywiołów! Ale ma to swój koszt i konsekwencje – rozrasta się arena gry oraz dochodzą nowe zasady.

Turniejowy - w 5 rundach udowodnij swoją dominację! Samo współzawodnictwo to za mało? Turniej umożliwia grę w grze – graj na arenie, wygrywaj w Świecie Nadksiężycowym!

Jeśli szukasz:

  • małej, sprytnej, poręcznej gry dla dwóch osób
  • gry pojedynkowej, taktycznej, mocno regrywalnej
  • gry logicznej pozbawionej losowości
  • gry, w którą zagra każdy - zarówno dziecko od ok. 8 lat, jak i zaawansowany gracz
  • gry z syndromem „zagrajmy jeszcze raz”

ETER jest grą dla Ciebie!

-----------------------------

Autor: Radosław Ignatów

Dewelopment: Łukasz Makuch

Ilustracje: Dawid Wiącek

Szczegółowe opisy obu gier - patrz ETER i Plażing-parawany w dłoń

O sklepie

Sklep kampanii ETER
  Gry planszowe    Warszawa

Witaj w sklepie Wydawnictwa Smart Flamingo. Znajdziesz tu produkty z naszych dwóch udanych kampanii na wspieram.to tj. gier Plażing-parawany w dłoń oraz ETER.

smartflamingo
Warszawa
wsparte: 5 | założone: 3
Kup teraz

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!