Produkt został ufundowany przez społeczność
Kampania Strange Years: Autumn
zebrała 21 723 złotych dzięki 353 wpłatom.
Osiągnęła 310% zakładanego celu.
Zobacz kampanię

Strange Years: Jesień

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co by było gdyby wydarzenia 11 września w USA były tylko pierwszym elementem globalnej łamigłówki? Co by było, gdyby nie byłoby wiadomo, kto jest napastnikiem, czego chce i jakie ma plany?

49 zł

Dostawa w 48 godzin

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Kurier 16 1
Paczkomaty 15 1
Poczta Polska 14 1

Opis produktu

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co by było gdyby wydarzenia 11 września w USA były tylko pierwszym elementem globalnej łamigłówki? Co by było, gdyby nie byłoby wiadomo, kto jest napastnikiem, czego chce i jakie ma plany?

Jak mieszkaniec Europy i stolicy dużego kraju odnalazłby się w sytuacji, kiedy trzeba w godzinę spakować się i uciekać ze swojego domu pokonując tysiące kilometrów? Co by było, gdyby w ciągu kilku dni cały świat, jaki znamy, zniknął, a w jego miejsce pojawiłby się nowe państwa, porządek społeczny, a na powierzchni ziemi nowe osady i miasta? Innymi słowy mamy do czynienia z klasyczną opowieścią w klimacie post-apokaliptycznym.


„Strange Years: Jesień” to pierwsza cześć komiksu, którego fabułę wymyślił Artur Kurasiński a całość narysował jeden z najpopularniejszych polskich komiksiarzy, Michał „Śledziu” Śledziński.


Bohaterami komiksu jest dwóch młodych chłopaków, którzy mają po dwadzieścia kilka lat i jak przez mgłę pamiętają wydarzenia z 11 września 2001 roku. Elvis i Reuben zostają wplątani w przygodę, podczas której poznają między innymi tajemniczego wynalazcę zafascynowanego jabłkami i okręgami, rudowłosego innowatora, który chce łączyć ludzi, czy czarnoskórego proroka, który zgodnie z przepowiednią ma zmienić historię świata…

O sklepie

Sklep kampanii Strange Years: Autumn
  Komiks    Warszawa

Bestseller! Pierwszy polski komiks edukacyjny o technologiach dla dzieci wraz z lekcjami programowania w języku Scratch! Dzięki temu komiksowi Twoje dziecko pozna i pokocha nauki ścisłe, technologie i naukę! Komiks dla chłopców i dziewczynek w wieku od 6 lat! Idealna lektura do wspólnego czytania i jako prezent na urodziny albo Gwiazdkę!

Poznaj Różę i wraz z nią zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Róża ma zwariowaną rodzinę, małą siostrę oraz ogromny apetyt na wiedzę! 

Czy Twoje dziecko pyta się czasami jak: 

  • Napisać grę komputerową? 
  • Jak używać poczty internetowej? 
  • Jak działa sieć komputerowa? 
  • Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? 
  • Czym są autonomiczne samochody?
  • Czy roboty zastąpią ludzi?

Jeśli tak, to właśnie jest książka dla Twojego dziecka! Znajdziesz w niej na powyższe pytania a waszym przewodnikiem będzie Róża, która przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata — zupełnie jak Twoje dziecko! Dodatkowo w komiksie znajdziesz aż dziesięć darmowych lekcji programowania w języku Scratch

Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dzięki przygodom Róży Twoje dziecko odkryje i przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać.

Co Twoje dziecko dzięki temu komiksowi?

  • Nauczy się programować
  • Pozna najnowsze trendy technologiczne
  • Zdobędzie wiedzę o robotach i pojazdach autonomicznych
  • Dowie się na temat internetu i serwisów społecznościowych
  • Będzie umiało zadbać bezpieczeństwo w sieci
  • Rozbudzi w sobie ciekawość świata i technologii!

Oprócz tego komiks zawiera 10 pełnych lekcji Scratcha bazujących na treściach z komiksu – to najprostszy język programowania stworzony specjalnie dla dzieci.

Wprowadź swoje dziecko w świat nowoczesnych technologii! Kup swojemu dziecko pierwszy komiksowy podręcznik programowania!

Artur Kurasiński
Warszawa
wsparte: 121 | założone: 2
Kup teraz

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!