Magia i Miecz - kultowe pismo o RPG powraca
Zakończono sukcesem
Ambasadorzy projektu
Kampania wzbudziła
3487 reakcji
Opis projektu
Wesprzyj powrót legendarnego pisma o RPG!
1. Wstęp (parę słów od autora projektu)
2. Magia i Miecz (wygląd pisma, jego zawartość, czym są RPG, legenda MiM)
3. Ekipa (redakcja, nasze doświadczenie, współpracownicy)
4. Zbiórka (cel projektu, sugerowane nagrody, ryzyko i możliwe opóźnienia)
5. Nagrody (szczegółowa lista nagród)
6. Kontakt (jak się z nami skontaktować, social media, koszulki)
7. FAQ (najczęściej zadawane pytania)
8. Aktualizacje (nowości dot. MiM)
Nazywam się Michał 'Puszon' Stachyra, jestem autorem i wydawcą gier fabularnych, planszowych i karcianych, właścicielem wydawnictwa Kuźnia Gier i marki Fajne RPG.
Dawno, dawno temu (a konkretnie w latach 90-tych i na początku XXI wieku) ukazywało się w Polsce kultowe pismo o grach fabularnych, czyli Magia i Miecz. Tak jak większość osób, które w eRPeGi grało, byłem zapalonym czytelnikiem tego pisma, a z czasem opublikowałem tam kilka tekstów, zostałem nawet stałym współpracownikiem.
Niestety, pismo upadło. I wraz z nim fala niezwykłej popularności RPG w Polsce.
Teraz, wraz z grupą osób działających w inicjatywie Fajne RPG, czynimy starania, aby to legendarne pismo powróciło na rynek. Na papierze. Wersja elektroniczna oczywiście też będzie, naszym priorytetem jest wersja drukowana.
Mamy nadzieję, że wciąż jest jeszcze wielu fanów RPG w Polsce, którzy chcieliby czytać pismo o swoim hobby. Liczymy na Wasze wsparcie.
Bądź na bieżąco - fanpage Magii i Miecza na FB.
Magia i Miecz powróci jako pismo w formacie B5, w czerni i bieli, na ok. 100 wypełnionych po brzegi treścią stronach, z kolorową okładką. Chcemy wydawać MiM jako kwartalnik - czyli pierwsze cztery numery zapewniają nam roczny cykl wydawniczy.
Pierwszy numer powinien ukazać się w ciągu dwoch miesięcy od zakończenia zbiórki - czyli w sierpniu. Kolejne co mniej więcej trzy miesiące.
Pismo będzie dostępne w pierwszej kolejności dla wszystkich wspierających w ramach niniejszej akcji crowdfundingowej. Ponadto będzie do nabycia w naszym sklepie internetowym RPGsklep.pl oraz na konwentach.
Magia i Miecz to czasopismo skierowane do wszystkich miłośników gier fabularnych. Zamierzamy zamieszczać w nim teksty zarówno dla osób, które w RPG stawiają dopiero swoje pierwsze kroki, jak i dla weteranów tego typu rozrywki. Wśród artykułów znajdą się m.in. almanachy podpowiadające początkującym, jak grać i na co zwracać uwagę oraz przekrojowe teksty traktujące o wielu różnych aspektach naszego hobby – na przykład o tym, w jaki sposób tworzyć rozbudowane i wiarygodne światy.
Oczywiście tworząc kolejne numery, poświęcimy uwagę nie tylko zagadnieniom teoretycznym, ale skupimy się również na treściach łatwych w praktycznym zastosowaniu. Dostarczymy wielu ciekawych rozwiązań mechanicznych do waszych ulubionych systemów oraz przedstawimy scenariusze osadzone zarówno w ściśle określonych ramach, jak i bardziej uniwersalne, które będzie można dowolnie dostosowywać do własnych potrzeb.
Magia i Miecz będzie również pismem skierowanym do wszystkich miłośników LARPów - odnajdą w nim wiele interesujących artykułów dotyczących ich ulubionego hobby. Pragniemy w ten sposób udowodnić, że LARPy są dla gier fabularnych tak samo ważne, jak tradycyjnie rozgrywane sesje.
W każdym numerze pojawi się także sporo innych interesujących artykułów, a swoimi pomysłami oraz spostrzeżeniami podzielą się z wami doświadczeni, aktywni gracze i Mistrzowie Gry. Wszystko to zaś podlane zostanie humorem nawiązującym do najlepszych tradycji pewnej krainy pełnej wrednych, zielonoskórych pokurczy.
Czym są gry fabularne?
Na temat RPGów, czyli gier fabularnych właśnie powstało mnóstwo tekstów i my sami moglibyśmy przez wiele stron opowiadać jak wspaniała to rozrywka. Zamiast tego polecamy zerknąć na stronę Fajnych RPG, gdzie już wyjaśniliśmy to i owo.
Opis legendy MiM
Magia i Miecz to pierwsze i najdłużej istniejące czasopismo o RPG na polskim rynku. Ukazywało się w latach 1993-2002 i odegrało ogromną rolę w popularyzacji idei gier fabularnych w Polsce. Pojawiały się w nim teksty m.in.: Andrzeja Sapkowskiego, Anny Brzezińskiej, Tomasza Kołodziejczaka, Jacka Komudy, Miłosza Brzezińskiego, Krzysztofa Piskorskiego czy Ignacego Trzewiczka.
MiM jest legendą dla pokoleń fantastów i graczy w Polsce - wychowywali się na jego tekstach, czytali je, uczyli z nich i nierzadko właśnie dzięki niemu pozostawali wierni hobby przez wiele, wiele lat, nawet po upadku dawnego pisma - artykuły z jego stron wielokrotnie wypływały w dyskusjach starych i młodych fanów gier fabularnych.
Dowodem na niepodważalną renomę Magii i Miecza mogą być choćby dziesiątki maili i komentarzy, jakie dotarły do nas gdy tylko ogłosiliśmy, że chcemy pismo reaktywować.
Pismo Magia i Miecz wydane będzie w ramach inicjatywy Fajne RPG, a wydawcą jest Kuźnia Gier Michał Stachyra.
Kuźnia Gier uzyskała prawa do używania marki "Magia i Miecz" od Wydawnictwa MAG - Jacek Rodek.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ekipą:
Redaktor naczelny: Tomasz ‘Sting’ Chmielik
publicysta, recenzent, bloger, od 2007 roku redaktor naczelny pisma o grach: Rebel Times.
"Możliwość współtworzenia powracającej na rynek Magii i Miecza to dla mnie ogromny zaszczyt. Mam nadzieję, że stworzymy coś, co wychowa rpgowo przyszłe pokolenia graczy. Rzeczywistość udowadnia bowiem, że media elektroniczne bardziej służą rozłamom i wojnom wśród fanów, niż budowaniu ich silnej grupy. Magia i Miecz to odpowiedź na tę sytuację."
Zastępca naczelnego: Maciej ‘lucek’ Sabat
tłumacz, redaktor i autor RPGów oraz gier planszowych, współautor Wolsunga, publicysta oraz bloger.
"Dorastałem z MiMem. Wykształcił rpgowo mnie i moich kolegów, całe pokolenie graczy. Lata spędzone bez pisma o rpg zrobiły wielką krzywdę naszemu hobby. Dziś mamy szansę nadrobić stracony czas."
Sekretarz redakcji: Jacek ‘Darken’ Gołębiowski
twórca i promotor gier indie, bloger, właściciel Wydawnictwa Gindie, partner w Fajne RPG.
"Kupiłem przedostatni numer MiM (102) w kiosku, potem miesiącami szukałem kolejnych numerów, nie wiedząc, że pismo nie żyje. Widać, trauma pozostała, skoro dzisiaj buduję nowe oblicze starej legendy."
Redaktor artystyczny: Bartłomiej ‘Fedek’ Fedyczak
grafik, autor ilustracji do gier RPG (m.in. Wolsung, SW), planszowych i karcianych, twórca nowego logo Magii i Miecza.
"Na każdym kroku projektu wyczuwam, że tworzymy coś wyjątkowego. Teraz czas na potencjalnych czytelników, aby wspólnie pomogli nam wysiedzieć to piękne smocze jajo."
Wydawca: Michał ‘Puszon’ Stachyra
twórca i producent gier planszowych, karcianych i RPG, właściciel Kuźni Gier, Fajne RPG i Gier Na Zamówienie, były red. nacz. Magazynu Gry Planszowe!
"Jeżeli Magia i Miecz ukaże się, to będzie to dla mnie prawdziwy American Dream - od czytelnika, przez autora tekstów, stałego współpracownika po wydawcę i właściciela.
Tęskniłem za Tobą MiMie!"
Wsparcie i obsługa akcji crowdfundingowej: Krzysztof 'Krzyś' Bernacki
Wiemy, że mozesz nas nie znać, jednak ślady naszej działalności odnajdziesz z łatwością w internecie i w środowisku fandomowym. Odpowiadamy m.in. za markę Fajne RPG, wydawictwa Gindie, Kuźnię Gier, Gramel czy Gry na Zamówienie. Odpowiadamy za linie wydawnicze Wolsunga, Savage Worlds, Opowieści z Karczmy i ostatnio Adventurers! Wydajemy także ciekawe, niezależne tytuły, jak Dogs in the Vineyard czy planowane na ten rok Szare Szeregi. Wydaliśmy popularne gry planszowe i karciane takie jak Wiedźmin: Przygodowa Gra Karciana, seria Wiochmen, Kapitan Bomba, Veto czy Alcatraz. Łącznie wydaliśmy i wyprodukowaliśmy kilkadziesiąt gier planszowych oraz niemal tyle samo fabularnych.
Mamy także doświadczenia z rynkiem prasowym - braliśmy udział w wydawaniu, bądź współpracowaliśmy z takimi pismami jak: stara Magia i Miecz, Science Fiction, Rebel Times, Magazyn Gry Planszowe, Literadar, Hyperion, Spotkania Losowe i inne.
Nasza ekipa to ludzie z doświadczeniem, chcący dać Wam jak najlepsze pismo - zdolne zmierzyć się z własną legendą, a przy tym świeże i nowoczesne. Poza wyżej wymienionymi dołączy do nas - jako współpracownicy - wielu autorów i redaktorów z dawnego MiMa, a także grono nowych, zdolnych umysłów.
Swoją współpracę zaoferowali (lub odpowiedzieli na nasze zapytanie) między innymi:
- byli redaktorzy Magii i Miecza: Tomek Kreczmar, Piotr 'Toread' Gnyp, Jerzy 'JeRzy' Rzymowski, Piotr 'diabeU' Wyskok czy Maciek 'Bryan' Nowak-Kreyer;
- znani pisarze: Krzysztof Piskorski, Jacek Komuda czy Jakub Ćwiek;
- uznani twórcy tekstów RPG-owych: Michał Mochocki, Artur 'Garnek' Ganszyniec, Marcin 'Seji' Segit, Jakub 'Erpegis' Osiejewski, Mateusz 'Craven' Wielgosz, Marek 'Planetourist' Golonka, Piotr 'Ramel' Koryś, Michał Sołtysiak i wielu innych;
- zagraniczni twórcy RPG - jak choćby Umberto Pignatelli, Sandy Petersen czy John Wick.
Lista ta będzie się stale powiększać.
Naszym celem jest zebranie 25 tysięcy złotych - funduszy zapewniających wydanie - w wersji na papierze i PDF - pierwszych czterech numerów Magii i Miecza. To ambitne założenie, ale będziemy z Wami szczerzy: nie chcielibyśmy skończyć na jednym numerze.
Chcemy, byście pokazali nam, że legenda naprawdę może powrócić.
Na czym polega ten cały crowdfunding/finansowanie społecznościowe?
Crowdfunding to forma finansowania różnego rodzaju projektów jeszcze zanim zostaną one zorganizowane przez społeczność, która - w przypadku ufundowania projektu - otrzymuje w zamian za swoje wsparcie wybrane przez siebie nagrody.
Przeczytajcie opis crowdfundingu stworzony przez portal wspieram.to. Zapoznajcie się też z najczęściej zadawanymi pytaniami.
Nagród tak wiele - które wybrać?
Wybór nagrody - i wsparcia, którego chcecie nam udzielić zależy od Was. Tuż poniżej znajdziecie trzy sugerowane nagrody, zaś pełną listę na dole strony oraz obok w prawej kolumnie.
Wydanie Magii i Miecza to niepowtarzalna okazja aby zorientować się ilu jest prawdziwych eRPeGowców w Polsce - takich, którym zależy aby w Polsce wydawane były rzeczy związane z ich hobby. Dlatego dajemy nam wszystkim możliwość policzenia się. Za zaledwie 1 pln.
W zamian otrzymasz cały pierwszy numer w wersji PDF - abyś mógł zorientować się jak będzie wyglądało nasze pismo. Zostań naszym Stronnikiem!
Jeżeli wesprzesz nasz projekt kwotą przynajmniej 27 pln to zostaniesz Rycerzem i najdalej miesiąc po ufundowaniu pisma otrzymasz do swoich rąk drukowany numer pierwszy pisma. A także wersję PDF, oczywiście.
Wsparcie projektu kwotą 100 złotych oznacza, że jesteś Paladynem. Otrzymasz cztery numery pisma - każde wyślemy do Ciebie osobno - zaraz po wydrukowaniu. Ponadto dostaniesz wszystkie numery w wersjach PDF oraz odznakę Paladyna.
Jeżeli jesteś jeszcze bardziej szczodry - zapoznaj się z pełną listą nagród poniżej
Jesteśmy fanami gier fabularnych i dawnej Magii i Miecza, i jako fani ogromnie chcemy zobaczyć je ponownie na rynku - jednak jako twórcy i wydawcy zdajemy sobie sprawę, jak trudne będzie wydanie nowego pisma o mało popularnym w Polsce hobby. Chcemy, byście i Wy byli tego świadomi.
Nie jest opłacalne dla nas (ani dla Was) wydanie jednego czy dwóch tylko numerów. Chcemy od razu mieć zapewniony cały cykl roczny. Dopiero wtedy bez wyrzutów sumienia będziemy mogli poświęcić się tworzeniu pisma.
Jeżeli się nam uda, nie chcemy przedłużać Waszego oczekiwania na nowy numer pisma. Stąd każdy numer ma osobną wysyłkę. Jest ich niezwykle dużo - podkreślamy to, gdyż niektórych z Was zastanawiać mogą koszty pojedynczego egzemplarza.
Ogromnym ryzykiem jest wprowadzanie pisma o niewielkim nakładzie do szerokiej dystrybucji. Wysyłki w różne miejsca, horrendalne stawki, znane w środowisku przypadki braku płatności za towar, oraz masa różnych czynników sprawiają, że w kioskach czy księgarniach raczej nie ujrzycie MiMa. Będzie on dostępny w naszym sklepie internetowym oraz na konwentach.
Tak, wiemy jak istotne jest zobaczenie okładki na witrynie sklepowej - ale koszty takiej operacji znacznie, znacznie przekraczają zyski, także te edukacyjne i “misyjne”.
Uwaga: Podane ceny dotyczą wysyłki na terenie Polski. W przypadku wysyłek zagranicznych prosimy o kontakt z nami.
Do każdego numeru pisma w druku dostajecie też wersję w PDF.
Każdy numer pisma wysyłamy osobno, z chwilą jego wydania!
Dla każdego kupującego nagrodę powyżej 100zł - odznaka z odpowiednim tytułem.
Każdego z Was będziemy prosili o podanie adresu. Osobiście pismo będzie można odbierać jedynie na konwentach na naszym stoisku.
W sprawach związanych z crowdfundingiem, wpłatami, nagrodami prosimy o kontakt z Krzysztofem 'Krzysiem' Bernackim kontakt@fajnerpg.pl
W sprawach związanych z merytoryką pisma, propozycjami artykułów itd prosimy o kontakt z redaktorami pisma na wspólny email redakcja@magiaimiecz.net
W sprawach indywidualnych polecamy formę mailową - preferujemy ją znacznie bardziej niż facebookowe komentarze.
1) Czemu dystrybucja wysyłkowa zamiast kiosków i księgarni?
To przemyślana decyzja, gdyż koszty tego są zbyt wysokie. RPG niestety nie jest produktem masowym, a w ostatnich latach głośno jest o trudnościach związanych z wydawaniem pism dostępnych masowo. Dodajmy do tego jeszcze nieprzebrane morze czasopism w każdym kiosku i to, że nasi potencjalni czytelnicy coraz rzadziej w nich cokolwiek kupują.
2) Czemu forma kwartalnika?
Dłuższy czas przygotowania to lepsza selekcja materiału i jego redakcja. Chcemy, aby każdy numer był wartościowy, wypełniony dobrymi tekstami, porządnie zredagowanym. A dla wszystkich osób z redakcji MiMa, a także dla wszystkich piszących teskty, nie jest to podstawowa praca i raczej nie będzie. Zabieramy się za to, bo jesteśmy pełni pasji i chęci, ale czas (zarówno nasz i wasz) jest cennym zasobem.
3) Czemu tak wysoki cel?
Chcemy mieć zapewnione środki na wydanie 4 numerów pisma - czyli całego rocznego cyklu. Nie chcemy skończyć wydawania pisma po pierwszym numerze - a taka sytuacja mogła by zajść, gdybyśmy fundowali tylko jeden. Musimy mieć pewność, że pismo będzie posiadało odpowiednia bazę czytelników, która pozwoli mu utrzymać się na rynku.
4) W jaki sposób chcecie promować hobby?
Dla tego celu powstała nagroda “Strażnika wiedzy”, w której macie możliwość zdobycia dodatkowych egzemplarzy dla wybranej biblioteki oraz nowy cel: 40.000 przy którym my sami wyślemy pierwsze egzemplarze MiMa do 100 wybranych przez was bibliotek. Mamy także w planach inne niespodzianki z tym związane.
W każdym numerze będziemy też zamieszczali artykuły dla początkujących.
5) Jakiego rodzaju materiały chcecie zamieszczać w Magii i Mieczu?
Materiały almanachów, artykuły okołoRPG-owe oraz materiały do wszystkich systemów aktywnie wydawanych w Polsce i tych posiadających liczną, zainteresowaną grupę fanów. Będziemy starali się wyjaśniać wszelkie kwestie prawne w przypadku niejasności dot. praw autorskich i zastrzeżonych znaków.
6) O jakich systemach będziecie pisać?
Pojawiać się będą artykuły o wszystkich RPGach, które są wciąż w Polsce wydawane lub mają u nas duże, aktywne grupy fanów.
7) Mieszkam za granicą, czy i jak mogę zostać Rycerzem czy nawet Paladynem.
Jeżeli dotyczy to Unii Europejskiej nie ma najmniejszego problemu - dolicz po prostu 10 pln do każdej wysyłki pisma, jaką będziemy musieli zrobić i wesprzyj za odpowiednią kwotę. W przypadku innych państw - skontaktuj się z nami.
8) Na co idą moje pieniądze?
W skrócie, na: opłacenie licencji; działanie redakcji (redakcja, korekta, skład i impozycja materiałów), zapłata dla autorów tekstów i ilustratorów, druk, koszty logistyczne i wysyłki.
9) Czy poza wpłatą mogę wspomóc was jakoś jeszcze?
Udostępniaj, komentuj, roześlij wici po znajomych. Pisz o nas, mów o nas, pokazuj nas - każda pomoc jest ważna, każde słowo istotne.
10) Czy będą nowe cele zbiórki?
Oczywiście! Dwa nowe właśnie się pojawiły. W razie czego są kolejne. Zdejmą wam czapki z głów :)
Aktualizacja #1: 75% po 2 dniach od startu zbiórki
Minęło już dwa dni zbiórki, w czasie których udało się nam (a w zasadzie Wam) zebrać prawie 19 000 pln, czyli ponad 75% zamierzonego celu. Wsparło nas już ponad 250 osób. Dodamy jeszcze, że wykupiono już wszystkie cztery nagrody "Imperator" - mamy więc patronów pierwszych czterech numerów pisma (tym samym osoby, które dożywotnie dostawać będą Magię i Miecz w wersji papierowej)
Bardzo serdecznie wszystkim dziękujemy. I oczywiście prosimy o jeszcze.
Przede wszystkim chcielibyśmy poinformować o dwóch nowych celach, które wspólnie możemy osiągnąć:
- 30.000 pln - Legenda bardziej cyfrowa:
Osiągnięcie tego celu sprawi, że Magia i Miecz dostępna będzie jako mobi i e-pub. WSZYSCY wspierający dostaną do swoich egzemplarzy PDF również dwie pozostałe wersje.
- 40.000 pln - Legenda biblioteczna:
Osiągnięcie tego celu spowoduje, że wyślemy pierwszy numer Magii i Miecza do 100 wybranych przez Was bibliotek w Polsce.
Ponieważ mamy wciąż (a minęło dopiero kilkadziesiąt godzin) zapytania od osób czy firm, które chcą nas wesprzeć większą kwotą - jednocześnie reklamując swoje produkty czy pomysły, to wprowadzamy cztery nowe nagrody - przeznaczone właśnie dla takich osób.
Dwie ważne uwagi dla wszystkich, którzy wykupią (bądź wykupili) poziomy pozwalające na reklamę. Po pierwsze prosimy o skontaktowanie się z nami - zastrzegamy sobie bowiem odmowę reklamowania produktów i usług daleko odległych od tematyki naszego pisma. Po drugie - przy nagrodach, w których nie ma określone, których numerów dotyczą to decyduje kolejność wpłat (czyli np. patronem pierwszego numeru jest ta osoba, która jako pierwsza wykupiła nagrodę "Imperator").
Przygotowaliśmy także FAQ - czyli listę odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania.
Zachęcamy też do przeczytania wypowiedzi Darkena na blogu i Puszona na FBku
Usunęliśmy też najbardziej rażące literówki z tekstu zbiórki (Puszon kieruje podziękowania za to do swojej małżonki) :)
Pozdrawiamy i prosimy o dalsze wsparcie (również w informowaniu o naszej zbiórce)
Wasza Redakcja
Aktualizacja #2: Ufundowane! Legenda powróci - na pewno!
Udało się! 25 000zł zebrane w 111 godzin, udziałem 368 wspierających.
DZIĘKUJEMY!
Za wsparcie, czy to w złotówkach, czy w lajkach, komentarzach, udostępnieniach czy w dobrym słowie. Każdy z Was przyczynił się do tego, że Magia i Miecz ponownie ujrzy światło dzienne.
Ale to nie koniec - przed nami wszystkimi jeszcze 28 dni zbiórki, a w nich dodatkowe cele, nowe nagrody (o tym poniżej) i kolejne informacje o piśmie.
Pamiętajcie - teraz każdy Stronnik, każda złotówka od nowego wspierającego to już faktyczny zakup numeru pisma! Zerknijcie też na nową nagrodę i zostańcie Krzyżowcem! Ta nagroda powoli Wam zdobyć nie tylko 4 ufundowane już numery pisma, ale także wartą 150 pln pełną akredytację na konwent Flamberg - który dołącza do wspierających nas inicjatyw. Serdecznie Flamberg Wam polecamy, wszak gry terenowe odbywają się we wspaniałych krainach miecza i magii!
Flamberg to jeden z najstarszych i największych konwentów gier terenowych i larpów w Polsce. Za czasów MiMa zwany także Gladionem. Tylko teraz, kupując pakiet Krzyżowiec, nie tylko otrzymujesz pełną wejściówkę na Flamberg 2014, ale i wspierasz wielki powrót kultowego pisma! Wybierz się z nami w podróż do krain Magii i Miecza. Szczegóły na http://flamberg.pl/
Flamberg - the way we play.
Aktualizacja #3: Legenda jeszcze bardziej cyrowa, czyli 30 000 zdobyte!
Witajcie, wczoraj przekroczyliście próg 30 000 złotych! Niesamowite! Oznacza to jeszcze większa cyfryzację Magii i Miecza, czyli formaty epub i mobi do wersji elektronicznej pisma!
Dziękujemy!
Odkrywamy też nowy cel, dla nas i dla was bardzo ważny:
50 000zł - Legenda przetrwa: wydamy wtedy kolejne 4 numery pisma, czyli drugi cykl roczny.
Uruchamiamy jednocześnie nową nagrodę - wartego 175zł Kwatermistrza, który pozwoli wam zakupić 10 sztuk pierwszego numeru Magii i Miecza w pakiecie z jedną wysyłką.
Aktualizacja #4 Legenda biblioteczna
Witajcie!
Właśnie przebiliście w zbiórce próg 40 000 zł, zdobywając cel Legendy bibliotecznej. Oznacza to, że pierwszy numer nowej Magii i Miecza trafi do 100 wybranych przez Was bibliotek w Polsce - wkrótce podamy informację jak je wybierzecie.
Dziękujemy!
Jednocześnie zachęcamy do dalszego wspierania zbiórki, ponieważ następnym celem, za 50 000 zł są 4 kolejne numery pisma!
Aktualizacja #5 Treść pierwszego numeru oraz nowy ambasador
Witajcie, jest nam niezmiernie miło oznajmić, że drugim ambasadorem projektu, obok Arta Kurasińskiego, został Paweł Tkaczyk:
"Kiedy gracze komputerowi mieli swoje Secret Service, ŚGK czy Gambler, my wyznawcy gier bez prądu mieliśmy Magia i Miecz! Z nostalgią wspominam debaty ze znajomymi na temat tego kto ma lepszą strategię rozgrywki. Z perspektywy czasu najważniejszy nie był jednak sam fakt grania, a poczucie wspólnoty jakie daje dzielenie swej pasji z innymi! Gry offline powracają do łask a wraz z nimi czasopisma na ich temat! Wspieram to z łezką nostalgii i szczęścia w oku! =)"
Dziękujemy!
A teraz pora na to, na co wszyscy czekają - poniżej lucek opowie wam o tym, co znajdziecie w pierwszym numerze Magii i Miecza!
"Ostatnie dwa tygodnie były dla nas trochę wariackie. Nikt nie spodziewał się, ile zakrętów przyjdzie nam pokonać przy pracy nad pierwszym numerem Magii i Miecza. Nawet Sting, który od lat przewodzi ekipie Rebel Timesa, dał się nieco zaskoczyć...
Wreszcie możemy się pochwalić – mamy to! Zestaw tekstów do pierwszego numeru, prawie całkowicie kompletny! Blisko trzydzieści artykułów, ponad trzysta tysięcy znaków.
Mamy Porady dla początkującego gracza, zebrane przez Agnieszkę 'Anathemę' Pilc. To sprytny poradnik, który poprowadzi absolutnie zielonych erpegowców przez trudne początki funkcjonowania w nowym hobby. Starych wyjadaczy również zachęcamy do lektury – być może uda się wam dowiedzieć czegoś nowego. Dodatkowo, o konstruowaniu ciekawych postaci inspirowanych kinem pisze Maciek Jarecki, a Maciej Sabat przyszykował tekst nie tylko dla bardzo początkujących – Jak (jeszcze) lepiej grać w RPG.
Porady dla Mistrzów Gry też będą. Sztuczki językowe w narracji autorstwa Konrada Budka, opowieści w stylu Wiktora Wekta i dobre rady od Sebastiana 'Curtisa' Kejresa. Samo mięcho, trzy porządne teksty – trochę podobne, ale podchodzące z zupełnie różnych stron. Z kolei Maciej Gajzlerowicz, znany również jako Aureus przygotował tekst o tym, jak funkcjonują pisane scenariusze, jak ich używać na sesjach i jak uzupełnić ewentualne luki, które są w przekazie tego typu treści.
Zadbaliśmy również o larpowców. Trochę o trikach na inżynierów i mechaników opowie Krzysztof 'FlapJack' Maj. Piotr 'Kula' Milewski przepytuje Mikołaja Wichra z Polish Larp Project o szczegóły dotyczące jego nadchodzącej książki o historii larpów w Polsce, a później robi szeroki przegląd najciekawszych inicjatyw larpowych w kraju i na świecie. Dorota Trojanowska ma dla was dwa teksty z bardzo konkretnym mięchem – pierwszy jest o pisaniu w formacie Print&Play, drugi przedstawia największe grzechy larpowych Mistrzów Gry i pokazuje, jak ich uniknąć. Anika Olejarz pisze o crowdfundingu jako metodzie zbierania pieniędzy na produkcję larpa, a Bartek Zioło historyczną maczetą odcina larpy od „stolikowych” gier fabularnych. Sycący kąsek!
Scenariusze? Jasne! Laureat Pucharu Mistrza Mistrzów – Władysław Kasicki, znany szerzej jako Włodi publikuje na naszych łamach scenariusz o karczmie. Tej Karczmie, znanej z powtarzanych szeptem opowieści. Dużo magii i dziwnych rzeczy, a sama Karczma trochę przypomina pewien Dom... Oprócz Karczmy mamy jeszcze dwie przygody. Ścieżki Chaosu to krwiste mięcho do Warhammera (bo jak mogłoby nie być Warhammera?) napisane przez Łukasza Fiemę. Natomiast Horda Andrzeja 'Enca' Stója to zbiór trzech superbohaterskich szybkostrzałów gotowych do rozegrania w prawie każdym settingu. Zawiera komplet statystyk do Savage Worlds, ale to tylko drobna sugestia autora.
Prócz Hordy Encu ma dla was jeszcze jeden tekst, przekrojową analizę roli Mistrza Gry na przestrzeni lat. Przegląd opiera na kilku istotnych grach, które były kamieniami milowymi w historii hobby i wprowadziły spore zmiany do tego, jak MG funkcjonuje w nowoczesnych grach.
Mamy też dwa wspominkowe teksty – Tomek Kreczmar i Jerzy Rzymowski skreślili kilka nostalgicznych linijek. Wspomnienia o Magii i Mieczu sprzed lat nie zabiorą jednak zbyt wiele miejsca, bo przecież aktualnych tematów jest masa, co Tomek udowadnia drugim tekstem – o graniu po czterdziestce.
Kącik fandomowy zapełnia dziś naczelny Spotkań Losowych - Marcin 'Seji' Segit z artykułem o fandomie i tym, jak nie da się nie być jednym z nas. Drugą część kącika przeznaczyliśmy na wywiad-rzekę (a przynajmniej wywiad-strumyk) z Johnem Wickiem.
Fajne? Podoba się? A parę tekstów zostawiliśmy, żeby były dla was niespodzianką!
Aktualizacja #6 Audioteka Magii i Miecza
Witajcie,
nie ustajemy w pracach nad uatrakcyjnieniem projektu - dzisiaj prezentujemy kolejnego, dużego partnera naszego pisma, jakim jest Audioteka.
Audioteka to innowacyjny, mobilny i międzynarodowy serwis zajmujący się audiobookami. Wizja i cel serwisu to "zmieścić jak najwięcej książek w naszym życiu" poprzez udostępnianie mobilnych aplikacji służących konsumowaniu audiobooków zawsze i wszędzie, na setkach tysięcy urządzeń.
Audioteka już od kilku lat z powodzeniem działa na rynku, mogąc pochwalić się aplikacjami pre-instalowanymi na wielu smartfonach (partnerstwo np. z Samsungiem czy HTC) oraz pierwszą na świecie, dedykowaną audiobookom aplikacją przygotowaną specjalnie dla komputerów pokładowych nowoczesnych samochodów.
Dzięki Audiotece będziecie mili okazje zapoznać się z Magią i Mieczem w formie audio - serwis zobowiązuje się do nagrania pierwszych 4 numerów pisma przy współpracy z profesjonalnymi lektorami! Co więcej, przy okazji pierwszego numeru będziecie mieli możliwość wskazania którzy lektorzy Wam odpowiadają.
Co to oznacza dla osób uczestniczących w projekcie crowdfundingowym? Do każdego zakupionego numeru pisma w wersji drukowanej dodajemy odpowiedni audiobook. Oprócz tego audiobooki z Magią i Mieczem dostępne będą w normalnej sprzedaży.
Ogromnie dziękujemy serwisowi Audioteka, a was zachęcamy do dalszego wspierania - zostało niewiele czasu, a gwarancja na kolejne 4 numery jest już w zasięgu ręki!
Aktualizacja #7: Nowe nagrody - zgarnij kolejne 4 numery!
Witajcie,
dla Waszej wygody uruchamiamy zakup czterech kolejnych numerów Magii i Miecza już TERAZ.
Jesteśmy pewni, że uzbieramy potrzebną do ich wydania kwotę, czyli 50 000 zł, ale boimy się, że mogłoby się to zdarzyć tuż przed końcem zbiórki, co utrudniłoby, albo nawet uniemożliwiło wielu z Was dokupienie dodatkowych numerów.
By wyjść temu problemowi naprzeciw, wprowadzamy dwie opcje. Pierwszą jest nowa nagroda - Wielki paladyn, który umożliwia wam za 198zł zakup pierwszych OŚMIU numerów pisma, w wersjach drukowanej, PDF oraz audiobook (tylko dla pierwszych czterech numerów!).
Drugą opcją jest zwiększenie kwoty wsparcia o 98zł, jeżeli posiada się już pakiet zawierający pierwsze 4 numery pisma. Jak to zrobic?
Jest to bardzo proste, choć niekoniecznie intuicyjne. Będą zalogowanym na Wspieram.To wchodzimy na projekt Magii i Miecza. Tam odnajdujemy nagrodę która już wybraliśmy i klikamy, tak, jakbyśmy chcieli ją jeszcze raz wybrać i wesprzeć. Potem faktycznie jeszcze raz należy ją wybrać i odpowiednio zmodyfikować w okienkach kwotę wsprarcia (niedługo dostępna będzie także dokładna instrukcja graficzna lub filmowa)
Zapraszamy do wspierania - dzieki wam będziemy mieli możliwośc wydawania Magii i Miecza aż przez dwa lata!
Zapraszamy też na nasz fanpage, gdzie zobaczynie pierwsza okładkę pisma!
Aktualizacja #9 8 numerów pewne!
To już oficjalne - będzie 8 numerów Magii i Miecza! Dzięki waszym wysiłkom, dzisiejszego ranka pękła magiczna kwota 50 000 zł gwarantująca powstanie kolejnych 4 numerów pisma!
Dziękujemy!
Kolejny cel to 60tys. złotych, dzięki którym poszerzymy zawartość każdego numeru o dodatkowe 10%!
Uruchamiamy też dla was nową nagrodę - kosztującego 1800zł Wielkiego Imperatora, oferującego wam m.in. dożywotnią prenumeratę
Jednocześnie ujawniamy ostatni element ilustracji, jaką publikowaliśmy na naszym fanpage'u.
Jest to nowa wersja kultowej okładki pierwszego numeru dawnej Magii i Miecza. Narysował ją niezrownany Bartek Fedyczak i ozdobi ona pierwszy numer reaktywowanego pisma! Podoba sie wam?
W międzyczasie Krzyś przygotował krótka instrukcję zwiekszania kwoty wsparcia - dla wszystkich tych którzy chcieliby dokupic za 98zł kolejne 4 numery pisma do swego pierwszego pakietu. Filmik znajdziecie w linku poniżej
Aktualizacja #10 10% więcej!!!
NIESAMOWITE!
W ciągu zalediwe jednego dnia udało Wam się dobić nie tylko do progu gwarantującego 8 numerów Magii i Miecza, ale też do kolejnego progu, 60 000 zł, dzieki któremu możemy poszerzyć treśc pisma o 10%!
Jednocześnie uruchamiamy ostatnich (czy aby na pewno/) próg - Legende specjalną. gdy dotrzecie do 70 000zł gwarantujemy wydanie osobnego, specjalnego numeru Magii i Miecza. Jego treść będzie niezwykła, niespodziewana i intrygująca!
DZIĘKUJEMY!!!
Aktualizacja #11: Piotr Fronczewski, Dar czasu no i przebiliśmy 70 000 zł!
2014-06-17 15:21:43
Yeah!
Przebiliśmy 70 000 zł, co oznacza, że ukaże sięspecjalny numer Magii i Miecza. Za darmo otrzymają ją w wersji elektronicznej wpłacający 27zł lub więcej, a drukowaną wpłacający 198 zł lub więcej.
Z powodu kłopotów technicznych, które wystąpiły u operatora płatności transferuj.pl mające miejsce od wczoraj późnego wieczoru serwis wspieram.to na wniosek kilku projektodawców zdecydował się przedłużyć wszystkie zbiórki kończące się w ciągu tygodnia, o 24h.
Zbiórka kończy się o 23:59 ale w środę!
Mamy potwierdzenie z Audioteki (któa dostarczy nasz magazyn w wersji audio), że Piotr Fronczewski będzie jednym z lektorów pierwszego numeru. To się nazywa rzut krytyczny!
Opublikujemy teraz nie jeden cel dodatkowy, ale wszystkie trzy.
80 000 Legenda oświaty
Sto egzemplarzy pierwszego numeru trafi do świetlic szkolnych lub ich ekwiwalentów.
90 000 Legenda obfitości
Pismo zwiększy objętość o dodatkowe 15% (Łącznie o 25%!).
100 000 Legenda powszechna
Pismo trafi do szerszej dystrybucji (nie tylko sprzedaż internetowa oraz konwentowa).
Aktualizacja #12 Podbijamy rekord!
https://wspieram.to/magiaimiecz
Mamy juz ponad 80 000 zł! To oznacza, iż do 100 świetlic szkolny lub środowiskowych, czy innych placówek pracujących z młodzieżą wyślemy pierwszy numer magii i Miecza.
Rekord ilości wspierajacych przebiliście juz dawno, a teraz podbijacie do ponad 1170 osób!
Ponieważ wiele z Was ma pewne wątpliwości, przedstawiamy jak prezentuje się zbiórka po osiągnięciu ostatnich progów.
Za 1 pln - pierwszy numer jako ebook (PDF/mobi/epub)
Za 27 pln - pierwszy numer w wersji papierowej oraz ebook i audiobook (z głosem m.in. Piotra Fronczewskiego) + MiM - wydanie specjalne w PDF
Za 100 pln - cztery numery pisma w wersjach papier+ebook+audiobook oraz MiM - wydanie specjale w PDF
Za 198 pln - 8 numerów pisma oraz MiM wydanie specjalne w wersjach papierowej i ebook, 4 numery pisma w wersji audiobook
Powyżej tej kwoty wszyscy dostają oprócz tego co jest w opisie danej nagrody, plus wersję audiobook pierwszych czterech numerów, plus MIM - wydanie specjalne w wersjach papierowej i e-book. Jeżeli chcecie do tego jeszcze cztery numery (drugi roczny cykl wydawniczy) to należy dopłacić 98 zł.
Jeżeli kupiłeś już cztery numery i chcesz dostać dodatkowe 5 (4 "normalne" plus "wydanie specjalne" to dopłać 98 pln.)
W razie problemów z dopłatami polecam:
a/ zobaczyć: http://youtu.be/SAlB7Z89FbE
b/ przeczytać: http://fajnerpg.pl/magia-i-miecz-nowe-nagrody-i-mozliwosci-wsparcia/
c/ jeżeli wciąż jest problem to pisać na kontakt@fajnerpg.pl
Jeżeli nie znasz jeszcze treści pierwszego numeru zerknij tutaj:
http://fajnerpg.pl/tresc-pierwszego-numeru-magii-i-miecza/
Poznaj także redakcję:
https://wspieram.to/magiaimiecz#redakcja
Jeżeli chcesz dla nas pisać/rysować pisz na redakcja@magiaimiecz.net
Naszą akcję wspiera świetna ekipa
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Wspieracz Anonim
Kamil Nowak
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Umgenni
Joanna Filipczak-Zaród
Gabriel Nowicki
Wspieracz Anonim
Aliquis
Stanisław Lisiecki
Krzysztof Czubak
Maciej Górszczyk
Woltus
Wojciech Wenclik
Porucznik Żerebiatnikow
Coul Gniewny Klaun
Arek
Kamil Kisielewski
Trip
Piotr Kowalczyk
Tomasz Pasierbiak
Misiolak
Jakub Kafel
Wspieracz Anonim
Diana Maciąga
Izabela Krzyżanowska
Paweł Ciesielski
Łukasz Sikorski
Szymon Zachara
Marcin Ruszkiewicz
Mikołaj Zajczyk
Dominik Kasprzycki
Prze Szczep
Paweł Tkaczyk
Lucyna Gmaj
Filip Kotarski
Pony
Adrianus
Karol Zaczyński
Ewa Gościniak
Tomasz Mińko
Piotr Paszkiewicz
Michał Uchman
Agata Grzywacz
bejzkik
SilverRAT
Gabriela Gogolewska-Gołko
Przemysław Nowak
Wspieracz Anonim
Pokaż wszystkich.
Ocena 3.38 / 5 (2 głosów)
Jakub Zapała
4 lata temuMarcin Galicki
8 lat temuKomentarze
Artur Czajka
10 lat temuPiotr Kowalczyk
10 lat temuArtur Czajka
10 lat temuMichał Kwiatkowski
10 lat temuKrzysztof Nowak-Moszczyński
10 lat temuLeszek Walkiewicz
10 lat temuKamil Traks
10 lat temuIlu jest eRPeGowców?
Otrzymujesz:
1) Pierwszy numer reaktywowanego pisma Magia i Miecz w wersji PDF
Chcemy wiedzieć, ilu nas jest - a ta nagroda ma nam w tym pomóc. Liczy się każda złotówka i każdy sojusznik - także Ty!
Otrzymujesz:
1) Pierwszy oraz drugi numer pisma w wersji PDF
Otrzymujesz:
1) Pierwszy numer odnowionego reaktywowanego pisma Magia i Miecz w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Wysyłkę pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Audiobook pierwszego numeru pisma
Otrzymujesz:
1) Pierwszy oraz drugi numer pisma w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Dwie wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Audiobook pierwszego i drugiego numeru pisma
Otrzymujesz:
1) Pierwszy, drugi oraz trzeci numer pisma w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Trzy wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Audiobooki pierwszych 3 numerów pisma
Otrzymujesz:
1) Pierwsze cztery numery reaktywowanego pisma Magia i Miecz w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Cztery wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
4) Odznakę Paladyna
Otrzymujesz:
1) Pierwsze cztery numery pisma w wersjach DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Cztery wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
4) Odznakę Strażnika Wiedzy
5) Pierwsze cztery numery pisma dla wybranej przez Ciebie biblioteki na terenie Polski
6) Cztery wysyłki do tej biblioteki.
Otrzymujesz:
1) 10 egzemplarzy pierwszego numeru Magii i Miecza
2) Jedną wysyłkę pod dowolny adres na terenie Polski
3) Wersję elektroniczna pierwszego numeru pisma
4) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
Otrzymujesz:
1) Pierwsze osiem numerów reaktywowanego pisma Magia i Miecz w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Osiem wysyłek pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Audiobooki pierwszych czterech numerów pisma
4) Odznakę Wielkiego paladyna
Otrzymujesz:
1) Pierwsze cztery numery pisma w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Cztery wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
4) Odznakę Krzyżowca
5) Pełną akredytację na konwent Flamberg
Przewidywana dostawa: grudzień 2014
Otrzymujesz:
1) Pierwsze cztery numery pisma w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Cztery wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Cztery kolorowe plakaty formatu A3 z ilustracjami z pierwszych czterech okładek pisma
4) Pojedyńczą wysyłkę plakatów w tubie. Wysyłka dopiero na zakończenie cyklu wydawniczego!
5) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
6) Odznakę Czarnoksiężnika
Przewidywana dostawa: maj 2015
Otrzymujesz:
1) Pierwsze cztery numery pisma w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Cztery wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Odznakę Arcymaga
4) Artykuł napisany przez nas specjalnie na wybrany przez Ciebie temat (musi mieścić się w granicach tematyki pisma), opublikowany w piśmie, wraz z zaznaczeniem, kto jest autorem inspiracji
5) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
Przewidywana dostawa: maj 2015
Otrzymujesz:
1) Pierwsze cztery numery pisma w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Cztery wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Odznakę Zabójcy potworów
4) Czarno-biały rysunek Twojej postaci z gry fabularnej jako ilustracja w piśmie, narysowany przez naszego grafika
5) Kolorowy rysunek Twojej postaci jako plakat A3, wysyłka w tubie
6) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
Przewidywana dostawa: maj 2015
Otrzymujesz:
1) Pierwsze cztery numery pisma w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Cztery wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Odznakę Lorda-Dowódcy
4) Czarno-biały rysunek Twojej drużyny (do 5 postaci) z gry fabularnej jako ilustracja w piśmie narysowany przez naszego grafika
5) Kolorowy rysunek Twojej postaci jako plakat A3, wysyłka w tubie
6) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
Przewidywana dostawa: maj 2015
Otrzymujesz:
1) Pierwsze cztery numery pisma w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Cztery wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Odznakę Księcia
4) Pół strony w piśmie na Twoją treść reklamową
5) Wszystkie numery Magii i Miecza jakie kiedykolwiek się ukażą w wersji PDF
6) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
Przewidywana dostawa: maj 2015
Otrzymujesz:
1) Pierwsze cztery numery pisma w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Cztery wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Odznakę Żelaznego Smoka
4) Całą stronę w piśmie (w jednym z numerów 2-4) na Twoją treść reklamową
5) Wszystkie numery Magii i Miecza jakie kiedykolwiek się ukażą w wersji PDF
6) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
Otrzymujesz:
1) Pierwsze cztery numery pisma w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Cztery wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Odznakę Miedzianego Smoka
4) Całą stronę w PIERWSZYM numerze pisma na Twoją treść reklamową
5) Wszystkie numery Magii i Miecza jakie kiedykolwiek się ukażą w wersji PDF
6) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
Przewidywana dostawa: grudzień 2014
Otrzymujesz
1) W wersji papierowej i ebook WSZYSTKIE numery Magii i Miecza jakie kiedykolwiek się ukażą
2) Odpowiednią ilość wysyłek pod wskazany adres na terenie Polski
3) Pierwsze cztery numery pisma w formie audiobook.
4) Czarno-biały rysunek Twojej drużyny (do 5 postaci) z gry fabularnej jako ilustracja w piśmie narysowany przez naszego grafika
5) Kolorowy rysunek Twojej drużyny jako plakat A3, wysyłka w tubie
6) Cała strona w piśmie na dowolną treść (może to być reklama, ale może być też wywiad z Tobą) - w jednym numerów 5-8.
7) Odznakę Wielkiego imperatora
Przewidywana dostawa: styczeń 2015
[limit 6]
Otrzymujesz:
1) Pierwsze cztery numery pisma w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Cztery wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Odznakę Srebrnego Smoka
4) Całą wewnętrzną stronę okładki (w jednym z numerów 2-4) a na Twoją KOLOROWĄ treść reklamową
5) Wszystkie numery Magii i Miecza jakie kiedykolwiek się ukażą w wersji PDF
6) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
Przewidywana dostawa: grudzień 2014
[limit 2]
Otrzymujesz:
1) Pierwsze cztery numery pisma w wersji DRUKOWANEJ oraz PDF
2) Cztery wysyłki pisma pod wskazany adres na terenie Polski
3) Odznakę Złotego Smoka
4) Całą wewnętrzną stronę okładki w PIERWSZYM numerze pisma na Twoją KOLOROWĄ treść reklamową
5) Wszystkie numery Magii i Miecza jakie kiedykolwiek się ukażą w wersji PDF
6) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
Przewidywana dostawa: grudzień 2014
Otrzymujesz:
1) W wersji papierowej i PDF wszystkie numery Magii i Miecza jakie kiedykolwiek się ukażą
2) Odpowiednią ilość wysyłek pod wskazany adres na terenie Polski
3) Czarno-biały rysunek Twojej drużyny (do 5 postaci) z gry fabularnej jako ilustracja w piśmie narysowany przez naszego grafika
4) Kolorowy rysunek Twojej drużyny jako plakat A3, wysyłka w tubie
5) Całą strona w piśmie na dowolną treść (może to być reklama, ale może być też wywiad z Tobą)
6) Odznakę Imperatora
7) Audiobooki pierwszych 4 numerów pisma
Przewidywana dostawa: maj 2015