The Mims Beginning, czyli kolonizowanie kosmosu na wesoło

The Mims Beginning, czyli kolonizowanie kosmosu na wesoło

Gry komputerowe, Kraków
Obserwuj
Pamiętaj, udostępnianie to też wspieranie. Spraw, by o projekcie dowiedziało się jak najwięcej osób.
123%
6 385
z potrzebnych 5 200 zł = 123% celu
144 wpłat

Zakończono sukcesem
Dnia 06.08.2013 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
Jeśli wspierałeś kampanię - możesz ją ocenić!
Jakub Machowski
Kraków
wsparte: 2 | założone: 1
  • Projekt
  • Aktualizacje (7)
  • Wspierający (134)
  • Społeczność

Ambasadorzy projektu

Krzysztof Gonciarz
"Projekt nowoczesny, ambitny i oryginalny, ze świetnie zapowiadającą się oprawą wizualną. Trzymam kciuki i czekam na premierę!"

Opis projektu

Aktualizacja 31.10.2013 - Co słychać w świecię Mimsów

 

Hej , Tutaj zespół Squatting Penguins Mamy informacje dla wspierających. 

 

Postanowiliśmy zmienić kilka rzeczy,  dodać nowe i wszystko to przerosło nasze 3 osobowe możliwości, a co za tym idzie tworzenie Mimsów lekko się przeciągnie, a wydanie pełnej gry przypuszczalnie nastąpi w pierwszym kwartale 2014 roku.  To była gorsza wiadomość, za którą przepraszamy.

 

Dobra wiadomość - tym razem dla wspierających którzy wsparli nas kwotą 25 zł i wyższą Postanowiliśmy w ramach rekompensaty za opóźnienie udostępnić dla was beta demo które przygotujemy dla prasy. Otrzymacie je 2-3 tygodnie po tym jak otrzymają je dziennikarze ! Będziecie mogli w małym stopniu zaspokoić głód poznania losów Mimsów. 

 

Kolejną dobra wiadomością jest to że niebawem rozpoczniemy kampanie na indiegogo, gdzie będziemy chcieli pokazać świat Mimsów zachodnim graczom. Dzięki tej kampanii zamierzamy dopracować systemu cutscenek oraz dodatkowe tryby gry. Oznacza to, że po sukcesie tej kampani wszyscy którzy nas wsparli otrzymają grę znacznie ulepszoną i z dodatkową ilością godzin zabawy.

 

Jeszcze jedna dobra wiadomością jest to że mamy już 96 % w drodze do Top 100 greenlight, tak wiec liczymy na waszą pomoc również tam, gdyż jeśli dostaniemy się na Steam każdy wspierający (25 zł i powyżej) otrzyma klucz do Steam. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=136239549

 

 

Co nam zajęło tyle czasu?

 

Powtarzaliśmy to sporo razy ale nie zaszkodzi jeszcze raz jest nas tylko 3 z czego tylko 2 osoby pracują całe dnie nad Mimsami. Grę chcemy zrobić jak najlepiej. Fundusze ze wspieram.to bardzo nam pomogły. Powoli zbliżamy do końca stworzenia tutorialu i jednego lub dwóch poziomów do beta dema dla prasy. Będzie jednak ono zapewne po angielsku wiec musimy jeszcze wszystko przetłumaczyć i przeprowadzić beta testy aby pozbyć się bugów przynajmniej tych dużych i uciążliwych dla rozgrywki.

 

Cały czas dodajemy rzeczy do gry, często drobne jednak masa drobnych rzeczy wpływa na gameplay, mamy już system do tutorialu, system eventów, system cutscenek i ich animowanie, praktycznie wszystkie dźwięki w grze i system dźwięków który musieliśmy stworzyć specjalnie na potrzeby gry, tak wiec jak widać nie próżnowaliśmy.

 

Ciężko wypisywać wszystkie drobne rzeczy które robimy jednak musicie zaufać że wpływają one bardzo na zabawę płynącą z gry. Tak więc zachęcamy was do bycia na bieżąco i polubienia fanpageu Mimsów https://www.facebook.com/mimsthegame

  •  

     

     

    Mimsy mają być stworzeniami z poczuciem humoru, a sama gra dobrą zabawą i przeżyciem przygody. Mimsy to trójokie, a właściwie sześciookie stworzonka posiadające moc psychiczną, przy pomocy której mogą wykonywać drobne prace (np. przenosić owoce, budować). 

     

    Są wiecznymi maruderami: szukają domu, lecz za każdym razem trafiają na jakieś przeciwności losu. Tym razem ich statek rozbił się rozsiewając rozbitków po różnorakich ciałach niebieskich. Celem gracza jest wykonywanie przeróżnych zadań związanych z odbudową okrętu kosmicznego. Ułatwić to zadanie możemy poprzez prawidłowy rozwój naszych latających wysp.

     

    W The Mims Beginning zatem wcielamy się w zarządcę koloni Mimsów.

     

    Energia do życia

     

     

    Celem gracza jest wykonywanie przeróżnych zadań związanych z odbudową okrętu kosmicznego, a 

    ułatwić to zadanie możemy poprzez prawidłowy rozwój naszych planet. Podstawowym elementem koniecznym do egzystencji i rozwoju kolonii jest energia, niezbędna do odnowy sił witalnych Mimsów zużytych podczas wykonywania prac oraz prawidłowego funkcjonowania infrastruktury. Jest ona wytwarzana w generatorze na Bio Masę uzyskaną ze specjalnych owoców przerabianych w Ekstraktorze.

     

     

    Część energii można uzyskać również ze strumieni wiatru poprzez prawidłowe ulokowanie Turbin Wiatrowych.

    Do zadań zarządzanych przez nas Mimsów, należy między innymi rozbudowa kolonii oraz zbieranie owoców Bio. Niektórzy z nich pełnią rolę ochrony przed czającymi się niebezpieczeństwami ze strony przeróżnych istot zwabionych na naszą planetę zapachem owoców i zwierząt.

     

    Jak na farmie

     

     

    Jako zarządca możemy tworzyć Mimsów Obrońców oraz mamy do dyspozycji moce Psjoniczne których część możemy wykorzystać w celach obronnych przed tymi istotami. Wiedza Mimsów pozwala im na tworzenie zwierząt, których pożywienie stanowią odpowiednie dla nich zestawy owoców.

     

    Dorosłe zwierzęta możemy wysłać do „Kosmicznego Marketu” i tam wymienić na kryształy niezbędne do dalszej rozbudowy kolonii. W celu pozyskania owoców dla zwierząt, musimy posadzić różnorodne rośliny o zróżnicowanych formach owocowania. 

     

     

    Przykładem może być roślina wybuchająca owocami, a ważnym elementem sadzenia roślin jest ich umiejscowienie, bowiem ukształtowanie terenu wpłynie na zbyt nadmiernemu rozrzuceniu owoców po całej planecie.

     

    W przypadku złej organizacji możemy utracić część plonów na skutek staczania się owoców z krawędzi naszej planety. Równie ważnym czynnikiem przynoszącym straty jest nieunikniony rozpad owoców, które nie zostały zebrane w odpowiednim czasie.

     

    Szkoła życia

     

     

    W grze można rozwijać zarówno budynki, rośliny, nabywać nowe moce Psjoniczne oraz uczyć nowych umiejętności naszych Mimsów. Jako władca zarządzanej kolonii zasiadamy w Wieży Psjonicznej która wielokrotnie wzmacnia nasze nadprzyrodzone zdolności.

     

    Dzięki temu posiadamy wachlarz zdolności którym jesteśmy w stanie wpływać na środowisko naszej planety.

    Między innymi możliwym staje się wpływanie na rozwój roślinności porastającej planetę. W przypadku nadmiernego nagromadzenia się owoców odpowiednią mocą jesteśmy w stanie ograniczyć ich zaleganie. Ponadto posiadamy zdolności o destrukcyjnej naturze.

     

     

    Jedną z nich jest eksplozja mocy, którą możemy wykorzystać w momencie obrony przed nadciągającymi drapieżnikami, i powstrzymać ich od nadmiernego zbliżania się do naszych poddanych.

     

    Home sweet home

     

     

    W planach są dwa tryby gry. Tryb przygodowy opowiadający o odbudowie zniszczonego statku kosmicznego, oraz tryb wolny w którym gracz rozwija swoją kolonię bez konkretnie określonego celu.

     

    W trybie przygodowym borykamy się z problemami z jakimi muszą sobie radzić kolejne grupy Mimsów-rozbitków. Będą zmuszone walczyć nie tylko z trudnościami geologicznymi napotkanych planet, ale również zagrożeniami natury kosmicznej. 

     

     

    Podczas swoich przygód napotkają tajemnicze światy pełne niespotykanych i dziwacznych stworzeń oraz złowrogie rośliny stojące im na drodze do odnalezienia szczątków niezbędnych do odbudowy statku. Niektóre grupy naszych rozbitków trafiły w miejsca tak nieprzyjazne iż samo ich przetrwanie będzie uważane za sukces.

     

    Główne elementy gry:

     

    -Rozbudowa koloni

    -Widok z lotu ptaka (orbiting camera)

    -Autonomiczność postaci, (gracz obserwator z dozą możliwości interwencji).

    -Wynajdywanie nowych technologii

    -Upgrade-y budowli

    -Wynajdywanie specjalnych zachowań i umiejętności dla Mimsów

    -Symulacja „Boga” w postaci głównego zarządcy

    -Gracz posiada specjalne moce

    -Obrona koloni przed zagrożeniami lokalnej fauny

    -Sadzenie własnej roślinności (rosnącej), wzbudzenie syndromu plantatora

    -Zróżnicowana roślinność o nietypowym typie owocowania (rzucająca, eksplodująca)

    -Tworzenie zwierząt dla własnej użyteczności, oraz ich hodowla (tuczenie)

    -Sprzedaż trzody w intergalaktycznym markecie

    -Innowacyjne gui (timeline, wskaźnik zapachu)

    -Zróżnicowane rodzaje drapieżników i szkodników

    -Wiele terenów, a na każdym inna historia i odmienna niezapomniana przygoda

     

     

    Kłopoty i przygody w The Mims: Beginning

     

    Przykładowy opis misji w kampanii:

     

    Jedna grupa Mimso-Rozbitków wylądowała na surowej ziemi przedzielonej kanionem, w którym utknęła istotna część statku mimsów. W kanionie jednak Mimsy dostrzegły nieprzyjazną rośline, która mało tego że groźnie wygląda to jeszcze pluje kokonami z Pajakami. 

     

    Niestety droga do rosliny jest zarośnita i nie da się jej przebyć. Tak więc, aby pokonać zielonego szkodnika musimy tak rozwinąć swoją wioskę i Moc Psychiczną, aby zdegenerować zarośla prowadzące do kanionu następnie, zniszczyć rosline i zdobyć potrzebną część. Liczy się czas i tym samym musimy sie spieszyć, bo roślina wypluwa coraz to więcej pająków.! 

     

    Jest to tylko jedna z przygód, które napotkają Mimsy na swojej drodze: wylewające jeziora, wielkie wężę i złe rośliny, to ich chleb powszedni, lecz tylko Ty będziesz mógł stawić czoła kłopotom i odbudowac ich statek

     

     

     

     

    Pomysł na projekt narodził się 12 miesięcy temu. Po napisaniu dokumentu koncepcyjnego, zaczeliśmy właściwe prace nad grą . Stało się to początkiem czerwca 2012 roku. Co ciekawe według pierwszych założeń projekt mieliśmy zakończyć po 6 miesiącach :)

     

    Prace się przedłużały, co wywoływało stres w zespole, jednak od niedawna znów myślimy pozytywnie i jesteśmy pełni zapału do pracy, dzięki pozytywnym komentarzom społeczności graczy :) - za co bardzo dziękujemy.

     

    Jesteśmy aktualnie w 12 miesiącu prac, a do końca zostało już niewiele. The Mims planujemy wydać w drugiej połowie wakacji, demo gry w lipcu. Poniżej parę szkiców z przed ponad roku z serii "od tego się zaczęło"

     

     

     

     

    O zespole Squatting Penguins :

     

    Byliśmy duetem marzycieli którzy pewnego dnia postanowili stworzyć grę, i  prawie nam się to udało. Po pewnym czasie do zespołu dołączył nasz przyjaciel, który stworzył magiczną muzykę i udźwiękowienie. Zespół liczy więc teraz 3 osoby, i tak najpewniej pozostanie już do końca projektu.

     

     

    Myśle że moje doświadczenie w Tworzeniu grafiki jest małe w stosunku do jej ogromu w Mimsach. Zawsze przepadałem za rysowaniem ołówkiem, montażem wideo interesowałem się od podstawówki. Po liceum mimo sprzeciwu rodziny i namowom nauczycieli zrezygnowałem z wybrania się na studia i postanowiłem zrobić własną grę. 

     

    Do dziś słysze namowy "zmarnujesz się, ucz się dalej, idź na studia". 

     

    Ja jednak trwam przy swoim zdaniu i jak narazie nie mam zamiaru go zmieniać. Sądzę że w tej dziedzinie każda praca twórcza rozwija umiejętności i wrażliwość, nie tylko ta ściśle powiązana z tworzeniem gier.

     

    Przygodę z grafiką 3d zacząłem 5-6 lat temu , ale zarobkowo traktuje tą branże dopiero od 2 lat. Teraz mam 21 więc ciężko mówić w moim wypadku o jakimś ogromnym doświadczeniu. Tworzyłem jednak grafikę do kilku gier (np. gra HO o Roboczym tytule Charlotte wydawnictwa Moonrise Interactive, Symulator Śmigłowców Ratunkowych wydawnictwa Play Way) zdecydowana ich większość jednak prawdopodobnie nigdy nie ujrzy światła dziennego. 

     

    Jeśli chodzi o grafikę do The Mims Beginning staram się w to wkładać więcej serca niż rozumu, co w pierwszych miesącach pracy stwarzało małe spięcia w zespole, teraz jednak wszystko jest w jak najlepszym porządku. Jednak robiąc grę przez tak długi okres, przekonałem się na własnej skórze że doświadczenie i umiejętności są tu ważne, ale najważniejsza jest, wytrwałość. 

     

    Życie jednak czasami powinno być trudne i wymagające, tak samo jak wymagające powinny być gry komputerowe, inaczej pokonanie przeciwności nie daje nam satysfakcji.

     

     

    Po raz pierwszy grami komputerowymi zainteresowałem się jak zagrałem w Prince of Persia, a pierwsze szlify programistyczne odbywłem w okresie szóstej klasy szkoły podstawowej na kursie programowania w języku Basic na komputerach ELWRO Junior. Następnie był okres języka Visual Basic oraz własnego komputera PC 486DLC.

     

    Prawdziwe umiejętności programistyczne nabyłem jednak dopiero na studiach informatycznych na Krakowskiej Politechnice, a swoją wiedzę z tworzeniem gier bezustannie poszerzałem siedząc godzinami przed komputerem tworząc drobne programy i czytając artykuły związane z programowaniem gier.

     

    Sporo czasu spędziłem tworząc swój własny silnik (mowa tu o okresie około 2 lat), jednak kwestie ekonomiczne zdecydowały iż zdecydowaliśmy się na wykorzystanie gotowego rozwiązania. Programowanie tak skomplikowanych aplikacji jak gry komputerowe jest rzeczą trudną. Mając 30 lat i kilkanaście lat programowania za sobą wielokrotnie staje przed problemami, które spędzają mi sen z powiek. 

     

    Trudności w oszacowaniu czasu potrzebnego na wykonanie aplikacji dodatkowo utrudniają samodyscyplinę w dążeniu do ukończenia projektu. Ważnym jest, aby nie wyrwał się spod kontroli, gdyż niewątpliwie w ten czas będziemy mieć problemy w jego ukończeniu. Dobrze jest przemyśleć sobie niektóre rzeczy zanim rzucimy się w wir programowania. Wytrwałość jest jednym z kluczowych czynników ukończenia własnej gry komputerowej.

     

     

    Moja przygoda z muzyką rozpoczęła się bardzo wcześnie. W wieku zaledwie 6 lat zostałem zapisany do szkoły muzycznej i wytrwałem w niej przez następne 6. Szczerze powiedziawszy nie był to prosty okres, trzeba było pogodzić ćwiczenia na instrumencie z nauką w normalnej szkole. Ale opłaciło się. Kilka lat po ukończeniu szkoły muzycznej zacząłem eksperymentować z programami do tworzenia i komponowania, jednocześnie sam się kształcąc w dziedzinie realizacji dźwięku. 

     

    Również przez ten czas próbowałem swoich sił w różnych projektach tworząc do nich muzykę, lecz żadna z tych koncepcji nie została ukończona. Dopiero nie dawno światło dzienne ujrzała pierwsza gra z moimi kompozycjami - Czerwony Kapturek, stworzona przez grupę Red Dead Head. 

     

    Aktualnie studiuję realizację dźwięku na Akademii Filmu i Telewizji w Warszawie, a moim celem w niedalekiej przyszłości jest ukończenie Inżynierii Akustycznej na krakowskim AGH. 

     

    Stworzenie oprawy muzycznej i zaprojektowanie dźwięków do tak rozbudowanej gry jak The Mims: Beginning jest nie lada wyzwaniem, nie mniej jednak uważam, że projekt ten ma spory potencjał, a satysfakcja płynąca z jego ukończenia wynagrodzi wszelkie trudy jakie włożyliśmy w wykreowanie świata Mimsów.

     

     

     

    Gry-online.pl

     

    "The Mims Beginning wygląda sympatycznie, bo bazuje na przyjemnej dla oka grafice i ma sporo zabawnych pomysłów, kojarzących się z różnymi tytułami...Wygląda też na to, że deweloperzy mają gotową solidną część gry, więc do premiery nie zostało dużo czasu."

     

    The Mims Beginning to nazwa polskiej strategii, która walczy o miejsce na Steamie

    Polska siła! Przegląd gier tworzonych nad Wisłą - część II

     

    Gram.pl

     

    "Nad The Mims pracuje od 10 miesięcy dwuosobowa ekipa – trzeba przyznać, że jak na niezależną grę tworzoną przez tak mały zespół, jest ona bardzo zaawansowana. Produkcja ta, znajdująca się aktualnie w fazie bety, wygląda niezwykle sympatycznie – wystarczy obejrzeć zwiastun i screeny."

     

    The Mims Beginning - niezależna gra strategiczna polskiego zespołu Squatting Penguins

     

    Polygamia.pl

     

    "Jeśli tęsknicie za takimi tytułami jak Settlers, Cultures czy, dajmy na to, Startopia, to The Mims Beginning może być czymś dla Was...The Mims Beginning to projekt zaledwie dwóch osób (i trzeciej, która gościnnie odpowiadała za muzykę) - oficjalnie zrzeszonych pod szyldem studia Squatting Penguins"

     

    The Mims Beginning: polska gra o mackowatych stworach kolonizujących nieprzyjazny wszechświat

     

    Gameplay.pl - wywiad !

     

    "Ilu deweloperów potrzeba, żeby zrobić strategię o kolonizowaniu obcych planet? W Polsce wystarczy dwóch. I to nie jest żart. Tyle osób pracowało przecież przez wiele miesięcy nad grą The Mims Beginning, która powoli nabiera finalnych kształtów"

     

    Dobre, bo polskie: The Mims Beginning. Polacy o swojej “casualowej strategii”

     

    HCgamer.pl

     

    "Polskie studio Squatting Penguins ogłosiło pracę na strategią pod tytułem The Mims Beginning...Projekt realizowany jest przez... trzy osoby, z czego jedna zajmuje się wyłącznie muzyką i udźwiękowieniem gry"

     

    Polska strategia The Mims Beginning zapowiedziana

     

    Eurogamer.pl

     

    Polskie studio Squatting Penguins na początku kwietnia opublikowało najnowszą grę niezależną w programie Steam Greenlight - twórcy sympatycznego The Mims Beginning liczą na wsparcie użytkowników i premierę w usłudze dystrybucji cyfrowej Valve.

     

    The Mims Beginning - polska gra niezależna na Steam Greenlight

     

    1ndieworld.com

     

    "Tym razem jest to The Mims Beginning - produkcja polskich twórców ze studia Squatting Penguins. W grze tej zostajemy przywódcą kolonii tytułowych stworków, które podróżują przez galaktyki, w poszukiwaniu nowego miejsca do życia"

     

    Kolejny polski projekt na greenlight

     

    Biasbear.com

     

    "The Mims Beginning started off as an idea for a strategy game and evolved into a beautiful world with a beautiful story. You play a God-like caretaker of a colony of creatures called Mims who are space travelers stranded in a strange place when their ship was hit by a meteor"

     

    The Mims Beginning-Lovable Colony Building With a Side of Adventure

     

    Inne

     

    Wykop.pl - Strategia niezależna 3 osobowego zespołu

    <a data-cke-saved-href="<div class=" href="<div class=" youtube_div"="" id="video_9_6v0BjyDRw">y &feature=youtu.be&t=12m23s" target="_blank">Greenlight Highlights - The Best Games on Steam's Greenlight - Episode 7

     

     

    Aby mieć jakiekolwiek szanse dostać się na Steam, trzeba odpowiedniej ilości osób, które w ogóle odwiedzą stronę naszego projektu, Jest to ciężkie do zrobienia dla ekip nie mających budżetu na reklamę takich jak my. Valve w żaden sposób nie „przysyła” większej ilości graczy do głosowania na dany projekt. Bez pomocy prasy i społeczności małe projekty, nawet jeśli są bardzo dobre, zostają skazane na zapomnienie lub wielomiesięczne zbieranie głosów.

    The Mims Beginning na Steam Greenlight

     

    Dlatego też liczymy i potrzebujemy waszego wsparcia, aby pokazać że chłopaki z znikąd mogą zrobić coś wielkiego- jeśli więc lubicie projekt prosimy o głosy na steam greenlight.

     

     

     

     

    Nad The Mims mieliśmy pracowac 6 miesięcy, życie to zweryfikowało i obecnie minał juz rok. Grę początkowo roiliśmy tylko w dwie osoby przeciwko wszystkiemu i wszystkim. Nad projektem pracujemy pełnoetatowo i żyjemy jedynie z własnych oszczędności, nie posiadamy żadnego inwestora, a budżet reklamowy nawet nie istnieje na papierze. 

     

    Chcemy jednak pozostać niezależni i wydać The Mims najlepiej jak tylko możemy, wymaga to jednak czasu i po prostu funduszy. 

     

    Na wspieram.to jesteśmy z kilku powodów: 

     

    - potrzebujemy więcej czasu na dopracowanie takich elementów gry jak: fabuła, misje, dialogi, czary, zdarzenia naturalne. Elementy te wymagają dodatkowych 1-2 miesięcy pracy, a chcemy zrobić The Mims najlepiej jak możemy, tym samym potrzebne nam są fundusze na ten ostatni okres produkcji.

    - chcemy zaprezentować The Mims dodatkowej społeczności graczy i zachęcić ich do współtworzenia gry

    - liczymy na pomoc na Steam Greenlight

     

    Co w zamian (więcej w progach wsparcia)

     

    wspierając nas otrzymasz The Mims w najniższej cenie (więcej w prograch wsparcia)

    - przygotowaliśmy wyjątkową i limitowaną edycję kolekcjonerską wraz z dedykacją

    - bardziej urozmaicona fabuła z jeszcze ciekawszymi misjami

    - możliwość zaprojektowania własnej mapy, która użyta będzie w kampanii głównej

     

     

     

     

    W zamian za wsparcie podziękujemy Ci w następujący sposób

    1. Wielkie dzięki za wsparcie - podziękowania wyślemy mailem - jak tylko opracujemy "Internet"

    2. A my też mamy konto na Facebooku, odnajdziemy Cię...i podziękujemy 

    3. Gwarantujemy Ci, że łatwo nie będzie, jak już przejdziesz grę - na końcu zobaczysz swoje imię

    4. Mismy lubią Indie, Indie lubią Mimsów - jak masz grę/www Indie -polecimy Cię na naszym FB

    5. Wyslemy Ci kartkę prosto z miejsca w którym rozbił się nasz statek, nasz jedyny statek !

    6. Wiesz, że mamy własną stronę w Waszym internecie - tam też Tobie podziękujemy 

     

    7. Koniec żartów ! Zostaniesz naszym wodzem, dzięki wersji Digital The Mims Beginning

    8. Limitowana, kolekcjonerska, pudełkowa wersja gry wraz z dedykacją - prosto do Twoich drzwi

    9. Chcesz wiedzieć jaka muza jest na topie w kosmosie - nie ma problemu soundtrack jest Twój

    10. Mimsowy kubek - jedyny taki będzie Twój, tylko nie mamy co do niego wlać :/

    11. Są tacy co jeszcze w UFO nie wierzą - dlatego niedowiarkom pokażesz koszulkę z naszym wizerunkiem

     

    12. Czas na God Mode - my żyjemy dzięki rośliną i to Ty zaprojektujesz jedną z nich !

    13. Pechowa 13 - oby nie dla nas, bowiem zaprojektujesz własną mapę, która użyta zostanie w kampanii

     

    Uwaga od Mimsów:

     

    Wersja elektroniczna gry, zostanie wysłana razem z premierą, w przypadku pozostałych gadżetów w wybranym progu - zgodnie z okresem dostarczenia (max Październik)

     

    Wybierz swój próg wsparcia - opis ikonek powyżej :)

     

     

     

     

     

     

    Facebook

     

    Twitter

    Strona www

     

    Steam greenlight

     

     

     

     

     

     

     

     

    1. Na jakich platformach wydanie zostanie gra The Mims: Beginning ?

     

    Obecnie jest to Windows/Mac/Linux

     

    2. Czy przewidujecie wersje mobilną, jeśli tak to kiedy i na jaki system ?

     

    Niestety, nie planujemy wersji mobilnej na tą chwilę

     

    3. Kiedy zamierzacie wydać The Mims Beginning ?

     

    Już niedługo - lato 2013 :)

     

    4. Czy dostępne będzie wcześniej demo The Mims Beginning ?

     

    TAK, demo prawdopodobnie będzie dostępne już w Lipcu

     

    5. Jakie wersje językowe przewidujecie ?

     

    Polską i angielską

     

    6. Jak Was wspierać ?

     

    To proste: wybierz interesujący Cię próg wsparcia, zarejestruj lub zaloguj się, wybierz metodę płatności. Termin dostawy wybranych rzeczy widoczny jest zaraz pod progiem :)

     

    7. Chciałbym Wam pomóc, ale progi wsparcia mnie nie interesują ?

     

    Szkoda :(,  ale za to możesz nam jeszcze pomóc w dostanie się na Steam :) !

     

    8. Z jakiego silnika korzystacie ?

     

    Używamy silnika unity3d

     

    9. Czy UFO istnieje naprawdę ?

     

    TAK! Nawet zrobiliśmy mu fotkę jak uciekał....

     

Nowi Wspierający
wsparli tylko ten projekt
88
Powracający Wspierający
wsparli więcej projektów
46

Paweł Skibniewski

05.08.2013

Sławomir Gołębiewski

05.08.2013

Krystian Krupa

05.08.2013

Alicja Lipowska

05.08.2013

Patryk Romanowski

05.08.2013

Kamil Rogulski

05.08.2013

Marek Suchanek

05.08.2013

Emilia

05.08.2013

Michał Jastrzębowski

05.08.2013

Matwiej Paciborek

04.08.2013

Paweł Nowosad

04.08.2013

Michał Czarnecki

03.08.2013

Wspieracz Anonim

02.08.2013

Daniel Adamus

01.08.2013

Adrian Mastek

01.08.2013

Daniel Musianek

01.08.2013

Wspieracz Anonim

01.08.2013

Wspieracz Anonim

01.08.2013

Bartłomiej Roguś

01.08.2013

Adrian Gardian

01.08.2013

Karol Kurcz

01.08.2013

Przemysław Bujniewicz

31.07.2013

Radoslav Struczyk

31.07.2013

Maciej Izak

31.07.2013

Krzysztof Kapuścik

31.07.2013

Błażej Wielgosz

31.07.2013

Michał Białocerkowiec

31.07.2013

Piotr Smolarz

31.07.2013

Mateusz Surma

31.07.2013

Adam Bochenek

31.07.2013

Przemysław Kalinowski

30.07.2013

Grzegorz Buda

30.07.2013

Alex L.

30.07.2013

Joanna Maniecka

30.07.2013

Michał Pietraszko

30.07.2013

Adrian Dziekan

30.07.2013

Paweł Skaruz

30.07.2013

Wspieracz Anonim

30.07.2013

Wspieracz Anonim

30.07.2013

Anonim Anonim

30.07.2013

Wspieracz Anonim

30.07.2013

Dawid Klęczek

30.07.2013

Radek Osten

30.07.2013

Paweł Białecki

30.07.2013

Paweł Morawiak

30.07.2013

SKLEP www.alarm-dom.pl

30.07.2013

Wspieracz Anonim

30.07.2013

Wspieracz Anonim

30.07.2013

Piotr Próchnicki

30.07.2013

Michał Palczewski

30.07.2013
oraz 84 innych Wspierających.
Pokaż wszystkich.

Ocena

Brak ocen

Komentarze

  • Wybierz nagrody (11)

1 zł lub więcej
3 wspierających
Otrzymujesz: Podziękowania mailowe
Przewidywana dostawa: sierpień 2013

5 zł lub więcej
1 wspierających
Otrzymujesz: Podziękowania mailowe i na Facebooku ● elektroniczną pocztówkę z motywem z gry
Przewidywana dostawa: sierpień 2013

15 zł lub więcej
1 wspierających
Otrzymujesz: Podziękowania mailowe i na Facebooku ● elektroniczną pocztówkę z motywem z gry ● rekomendację Twojej indie gry/strony na Facebooku
Przewidywana dostawa: sierpień 2013

25 zł lub więcej
71 wspierających
Otrzymujesz: Podziękowania mailowe i na Facebooku ● elektroniczną pocztówkę z motywem z gry ● rekomendację Twojej indie gry/strony na Facebooku ● WERSJE DIGITAL THE MIMS BEGINNING ● podziękowania na www
Przewidywana dostawa: październik 2013

35 zł lub więcej
6 wspierających
Otrzymujesz: Podziękowania mailowe i na Facebooku ● elektroniczną pocztówkę z motywem z gry ● rekomendację Twojej indie gry/strony na Facebooku ● WERSJE DIGITAL THE MIMS BEGINNING ● podziękowania na www ● soundtrack mp3
Przewidywana dostawa: październik 2013

40 zł lub więcej
11 wspierających
Otrzymujesz: Podziękowania mailowe i na Facebooku ● elektroniczną pocztówkę z motywem z gry ● rekomendację Twojej indie gry/strony na Facebooku ● WERSJE DIGITAL THE MIMS BEGINNING ● podziękowania na www ● soundtrack mp3 ● MIMSOWY KUBEK
Przewidywana dostawa: październik 2013

50 zł lub więcej
14 wspierających
Otrzymujesz: Podziękowania @/FB/www ● elektroniczną pocztówkę z motywem z gry ● rekomendację Twojej indie gry/strony na Facebooku ● WERSJE DIGITAL THE MIMS BEGINNING ● soundtrack mp3 ● MIMSOWY KUBEK ● podziękowania w grze
Przewidywana dostawa: październik 2013

75 zł lub więcej
8 wspierających
Otrzymujesz: Podziękowania @/FB/www/w grze ● elektroniczną pocztówkę z motywem z gry ● rekomendację Twojej indie gry/strony na Facebooku ● WERSJE DIGITAL THE MIMS BEGINNING ● soundtrack mp3 ● MIMSOWY KUBEK ● LIMITOWANĄ EDYCJĘ PUDEŁKOWĄ THE MIMS BEGINNING
Nagroda limitowana. Pozostało 22/30
Przewidywana dostawa: październik 2013

90 zł lub więcej
16 wspierających
Otrzymujesz: Podziękowania @/FB/www/w grze ● elektroniczną pocztówkę ● rekomendację Twojej indie gry/strony na Facebooku ● WERSJE DIGITAL THE MIMS BEGINNING ● soundtrack mp3 ● MIMSOWY KUBEK ● LIMITOWANĄ EDYCJĘ PUDEŁKOWĄ THE MIMS BEGINNING ● KOSZULKĘ
Nagroda limitowana. Pozostało 4/20
Przewidywana dostawa: październik 2013

150 zł lub więcej
5 wspierających
Otrzymujesz: to co w progu za 90 PLN ● możliwość zaprojektowania ELEMENTU ŚRODOWISKA w świecie Mimsów ● EDYCJA LIMITOWANA (5x)
Nagroda limitowana. Pozostało 0/5
Przewidywana dostawa: październik 2013

300 zł lub więcej
1 wspierających
Otrzymujesz: to co w progu za 90 PLN ● możliwość zaprojektowania WŁASNEJ MAPY, która użyta będzie w kampanii ● EDYCJA LIMITOWANA (1x)
Nagroda limitowana. Pozostało 0/1
Przewidywana dostawa: październik 2013

Mecenas projektu

1ndieworld - Patronat Medialny

Świat gier niezależnych

Mecenas projektu

HCGamer.pl

Polski portal o grach komputerowych

Mecenas projektu

e-pvp.pl

Polska społeczność graczy MMO

Mecenas projektu

Grasz24.pl

Portal o grach - od graczy dla graczy

Mecenas projektu

SOG.pl

Strona o grach

Mecenas projektu

A-G-W.info

Anime-Games-World

Mecenas projektu

AppleCenter.pl

Gry i programy na iOS & OS X
Pytania? Pisz śmiało!