Odbudowa Warszawy 1945-1980 - gra planszowa

Odbudowa Warszawy 1945-1980 - gra planszowa

  Gry bez prądu    Lublin i cała Polska
100%
161%
32 116
z potrzebnych 20 000 zł = 161% celu
115 wpłat

Zakończono sukcesem
Typ: Crowdfunding
Model: Wszystko albo nic
Dnia 21.04.2015 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
Jeśli wspierałeś kampanię - możesz ją ocenić!
Obserwuj (6)
  • Projekt
  • Aktualizacje (36)
  • Wspierający (103)
  • Społeczność (29)

Opis projektu

Obejrzyj film promujący powyżej lub zapoznaj się z projektem.

 

Poniżej spis treści projektu - możesz 
przejrzeć cały projekt lub kliknąć na wybrany dział:

 

1. Wstęp

2. Rozgrywka                                          (opis rozgrywki, zawartość pudełka, opinie o grze)

3. Rozszerzona rzeczywistość               (aplikacja mobilna do gry, Warszawa 3D)

4. Pakiety wsparcia                                (lista pakietów, które możesz nabyć oraz ich zawartość)

5. Cele finansowe                                   (dodatkowe cele, jeśli projekt osiągnie 100% wsparcia)

6. Wspieram.to                                       (jak działa wspieram.to, jak wspierać, FAQ)

7. Dlaczego warto wesprzeć “Odbudowę”?

8. Pomysłodawcy                                   (osoby, które pracowały nad grą)

9. Fabryka Gier Historycznych              (o wydawnictwie, jego doświadczeniu i planach)

10. Mecenasi                                           (jesteś warszawiakiem? chcesz być mecenasem?) 

11. Patroni medialni i partnerzy kampanii

12. Koszty przesyłki i terminy realizacji

13. Kontakt

 

„Odbudowa Warszawy 1945-1980” to wyjątkowa gra planszowa poświęcona tytułowej odbudowie Stolicy po zniszczeniach drugowojennych. Gracze wcielą się w urbanistów, architektów i inżynierów, których celem będzie odnowienie miasta i przywrócenie mu przedwojennego blasku.

    

„Odbudowa Warszawy 1945-1980” to dzieło dwóch autorów: Piotra Grzymisławskiego oraz Łukasza Szopki. Piotr z Łukaszem pracowali nad grą od 2011 roku. Fabryka Gier Historycznych przyłączyła się do tych prac już w 2012 r. Od pierwszego spotkania zainteresowaliśmy się grą i zaczęliśmy wspierać Piotra i Łukasza – na początek niewielkimi radami projektowymi, z czasem coraz bardziej angażując się w pracę nad „Odbudową”. 

 

 

Gra spodobała nam się tak bardzo, że po kilku miesiącach rozmów podjęliśmy decyzję o jej wydaniu. Mimo że mieliśmy możliwość wydania tej gry bez korzystania z kampanii croudfundingowej, wiązałoby się to z wieloma kompromisami, na które nie chcieliśmy iść w przypadku tego tytułu. Wierzymy w ten produkt i zależy nam, aby wydanie „Odbudowy Warszawy” stanęło na najwyższym poziomie. Stąd właśnie nasza kampania – to dzięki Waszej pomocy może nam się udać przygotować ten tytuł tak, jak on na to zasługuje.

 

Celem kampanii jest zebranie 20 tys. zł, które pozwolą na wydanie „Odbudowy Warszawy 1945-1980” oraz stworzenie aplikacji mobilnej pozwalającej na oglądanie budynków w 3D. 

 

Jeśli w ciągu 35 dni uda nam się zebrać tę kwotę, wtedy w ciągu 5 miesięcy od zakończenia projektu dostarczymy wszystkim wspierającym nagrody, które wybrali. Wśród nich znajdą się egzemplarze gry, kubki i koszulki związane z „Odbudową”

Technologia Augmented Reality ma ogromny potencjał edukacyjny i promocyjny. Możliwość oglądania budynków jako modele 3D ma szansę zainteresować nie tylko młodsze pokolenie Polaków, ale także wszystkich miłośników architektury, budownictwa, a także fanów gier planszowych oraz nowinek technologicznych.

 

Jeśli zainteresujemy ich "Odbudową", pozostanie wtedy tylko mały krok od sięgnęcia do publikacji poświęconych odbudowie i zagłębienia się w to zagadnienie. A to przecież ważna część naszej historii. Dołożymy wszelkich starań, aby każda zainteresowana naszą grą osoba miała łatwy dostęp do informacji o procesie odbudowy. W końcu promowanie historii to nasza misja.

 

Jeśli zainteresował Cię ten projekt, przeczytaj dalszy opis kampanii i zapoznaj się z informacjami o grze. Na pewno nie zawiedziesz się na tym tytule i już niedługo będziesz mógł cieszyć się z kolejnej świetnej gry w swojej kolekcji!

Podstawowe informacje o grze:

 

Tytuł: Odbudowa Warszawy 1945-1980

Autorzy: Łukasz Szopka, Piotr Grzymislawski

Wydawca: Fabryka Gier Historycznych

Liczba graczy: 3-5 (wariant rodzinny) oraz (2-5 wariant zaawansowany)

Sugerowany wiek graczy: 12+

Czas gry: 45 - 60 minut (wariant rodzinny), 45-120 minut (wariant zaawansowany)

 

Spis elementów:


1 plansza budowy

60 karty projektów

60 drewnianych budynków

2 dwustronne plansze czynności

10 kart norm

22 karty zadań urbanstycznych

30 drewnianych znaczników metra

4 drewniane znaczniki mostów

75 heksów przedstawiających odbudowaną Warszawę (po 15 dla każdego gracza)

5 znaczników punktów

20 drewnianych inżynierów

21 znaczników gruzu

15 znaczników betonu

15 znaczników funduszy

1 znacznik pierwszego gracza

5 kart pomocy

7 żetonów budynków neutralnych

instrukcja

 

 

Na forum gry-planszowe.pl oraz na naszych fanpaga'ach (FGH i Odbudowa Warszawy) prezentowaliśmy Wam wcześniej okładkę "Odbudowy" - obsypaliście nas mnóstwem komentarzy. Wasze rady skrupulatnie notowaliśmy i analizowaliśmy. Wyciągneliśmy z nich wnioski, dlatego po kilku dniach mogliście zobaczyć inną propozycję na okładkę. W tej chwili pracujemy nad obiema koncepcjami, bo każda zyskała swoich zwolenników. 

 

Przy tym tutule chcemy, abyście aktywnie uczestniczyli w procesie wydawniczym gry.

 

Dlatego część materiałów graficznych, jak np. planszę, udostępnimy na wczesnym etapie graficznym i poprosimy Was o pomoc przy jej tworzeniu. Wasze pomysły i wyobrażenia, a także wiedza i doświadczenie, są dla nas bardzo cenne. Jeśli tylko zechcecie się nimi z nami podzielić, wspólnie stworzymy wyjątkowy tytuł. 

 

„Odbudowa Warszawy 1945-1980” to gra przeznaczona dla rodzin i koneserów gier planszowych. Umożliwi Wam ona rozrywkę w jednym z dwóch wariantów:  rodzinnym lub zaawansowanym. Ten pierwszy polecamy na początek lub jeśli nie macie czasu na dłuższą rozgrywkę. Wariant zaawansowany natomiast sprawdzi się znakomicie wśród osób, które mają już trochę większe doświadczenie w grach planszowych.

 

Recenzja "Odbudowy Warszawy 1945-1980" stworzona przez Piotra Jasika, twórcę kanału Game Troll TV. 

 

 

 

Celem gry jest odbudowa Warszawy.

 

Aby tego dokonać, gracze realizują projekty nowych budynków, tworzą kolejne odcinki metra czy mosty na Wiśle. Za każdy wybudowany obiekt gracz otrzymuje punkty zwycięstwa. Na koniec rozgrywki gracze otrzymają dodatkowe punkty zwycięstwa zależnie od tego, z jakimi budynkami sąsiadują wybudowane przez nich obiekty. Następnie podliczają zdobyte punkty – kto ma ich najwięcej, wygrywa grę.

 

Wygląda dość prosto, prawda?

 

Taka jest właśnie ta gra, jeśli chodzi o podstawowe mechanizmy. Jednak mimo prostoty, rozgrywka oferuje mnóstwo wyborów. Wiele różnych dróg może prowadzić do zwycięstwa, a każda z podejmowanych decyzji ma wpływ na końcowy wynik gry. Mimo że „Odbudowa” to tytuł niewątpliwie wymagający, nie jest ona grą bardzo ciężką i intelektualnie męczącą.

 

 

Opinia o grze - Rafał "Powermilk" Kociniewski

 

Aby zobrazować Wam odczucia po rozgrywce, zachęcamy do przeczytania krótkiego komentarza Rafała "Powermilka" Kociniewskiego, który już grał w "Odbudowę Warszawy 1945-1980":

 

W warsztacie: Odbudowa Warszawy

"Kiedy tak mi autorzy wyjaśniali grę, to stwierdziłem: "No kurde, fajna!". Chciałem grać, widziałem potencjał kombinacyjny, morze możliwości. Miałem zaplanowane dwa ruchy przed i ewentualny plan awaryjny (tutaj jak w typowym worker placemencie gdy ktoś zajmuje pole, to nie można go wybrać, ale też są pola wielokrotnego użytku). Ogrom działania, dróg do wygranej. Gdy nagle jeden z autorów uświadomił mi jedną rzecz: postawiłem Dworzec Wschodni na południu. Trochę poczułem się jak w komputerowej grze Sid Meier's Civilization, gdy jako Aztecy osiedliłem się w Afryce i zacząłem budować Stonehenge. Postawiłem coś, co w rzeczywistości się nie znajduje w tym miejscu. W ogóle budowanie całej sieci metra też jest w tym klimacie. Ja, jako Bydgoszczanin, całkowicie nie miałem satysfakcji, że postawiłem Pałac Kultury i Nauki gdzieś zupełnie indziej, nie maiłem z tego frajdy. Jednak czułem w czym rzecz. 

 

Podsumowując, ja na ten tytuł czekam, jako geek bawiłem się świetnie (choć krótko), nie mogłem się potem dokopać, by spróbować jeszcze raz, ale zagrać do końca. Czekam na wydanie finalne, bo chcę wypróbować w rodzinnym gronie. Dlaczego? Bo gra ma niesamowicie proste zasady i chcę sprawdzić, czy być może ktoś, kto słabiej zna planszówki również dostrzeże możliwości kombinacyjne oraz będzie miała satysfakcję z budowania Warszawy z alternatywną wizją. Na moje warto czekać na ten tytuł, więc wyczekujcie i wy."

 

Opinia o grze - Kuba "KubaP" Polkowski

 

Kolejną osobą, która już grała w "Odbudowę", jest Kuba "KubaP" Polkowski, który w serwisie Games Fanatic pisze w ten sposób: 

 

"Odbudowa Warszawy to bardzo zmyślne połączenie zarządzania robotnikami i umieszczania kafelków na ograniczonej terytorialnie mapę. W swojej kolejce możemy albo postawić jednego z naszych robotników na polu akcji i zdobywać niezbędne do budowy surowce czy projekty architektoniczne, albo zajmować sobie na planszy (podzielonej na hexy schematycznej mapie Warszawy) miejsce pod budowę kolejnych historycznych fragmentów miasta. Gdy wszyscy już rozmieszczą wszystkie swoje pionki, następuje faza budowy, w trakcie której wznosimy (bądź nie) budowle w oparciu o wcześniej zarezerwowane projekty. Dodatkowym smaczkiem są wspólne dla wszystkich cele (np. należy wybudować dwa konkretne typy budynków obok siebie). W ich realizacji obowiązuje zasada „kto pierwszy ten lepszy”. Pewnym utrudnieniem jest również „zasada trzech”, która ogranicza nasze możliwości magazynowania do trzech sztuk każdego z rodzajów zasobów – od odzyskiwanego ze zburzonej stolicy gruzu, po fundusze czy projekty. Punktujemy w trakcie gry – każdy z typów budynków ma swoją wartość punktową, tak samo jak metro i mosty, a dodatkowo wspomniane już cele (warto nadmienić że na początku gry i po pierwszych czterech rundach dostajemy po jednym celu ukrytym, tylko dla nas). Punktujemy także na koniec gry – za odpowiednio sąsiadujące ze sobą i z metrem budynki, które postawiliśmy w trakcie gry.

 

No cóż, chyba to jasne – chcę jeszcze. Chcę więcej. Odbudowa Warszawy to gra, która może stać się centrum zaklętego kręgu geekowskiego móżdżenia, ale równie dobrze może być lekkim rodzinnym tytułem pokroju Kolejki. Może nawet da się to zrobić w jednym pudełku, wariantując niektóre z elementów gry, takie jak dodatkowe cele czy dodatkowe funkcje kart projektów. Nie wiem. Ja się bawiłem świetnie. Gra jest dynamiczna, dopracowana, w cztery osoby może nieco długa (graliśmy ponad 2h, ale mogło to wynikać z niezobowiązującego charakteru spotkania), ale naprawdę dobra. Każdemu, kto lubi budowanie miasta w grach i rozstawianie robotników bardzo polecam spróbowanie Odbudowy Warszawy, to naprawdę tytuł z przyszłością."

 

Obie instrukcje są już dostępne:

Wariant rodzinny

Wariant zaawansowany

 

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z kolejnymi recenzjami

"Odbudowy Warszawy 1945-1980":

 

Board Times 

Planszówki we dwoje

 

 

Hexy to zespół stworzony przez Tomasza Bara i Mateusza Stanisławskiego specjalizujący się w szeroko rozumianej produkcji związanej z grami, a w szczególności w tworzeniu ilustracji, grafik, filmów oraz animacji (www.hexy.pl).

 

Dla nas przygotowują aplikację na urządzenia mobilne, dzięki której każdy z Was będzie mogł obejrzeć budynki występujące na kartach jako modele 3D, które “wyrosną” z kart.

 

Ile tych budynków będzie dostępnych? To zależy od wyniku kampanii. 

 

 

Aplikacja będzie dostępna na smartfonach oraz tabletach z systemem iOS oraz Android. Za jej stworzenie odpowiedzialny jest Łukasz Seferyniak z Pacamery. Szczególnie warto podkreślić, że aplikację wykorzystaną w "Odbudowie" będzie można ściągnąć za darmo ze strony FGH oraz strony Hexy. Ze względu na duży walor edukacyjny tego rozwiązania, zdecydowanie chcemy, aby aplikacja była w pełni bezpłatna - każdy zainteresowany powinien móc obejrzeć wspaniałą architektury stolicy na swoim smartfonie! 

 

Materiały na temat samej aplikacji już wkrótce, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia przykładowego modelu!

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oprócz powyższych pakietów wsparcia, oferujemy jeszcze możliwość zdobycia kubeczka z logotypem "Odbudowy". W trakcie kampanii dojdą jeszcze kolejne nagrody.  Zachęcamy do wsparcia naszego projektu także w ten sposób! 

 

 

Na tydzień przed końcem kampanii utworzyliśmy:

nową nagrodę za 155 zł

 

1) Grę ODBUDOWA WARSZAWY 1945-1980*

2) Bilet na 3 dni na konwent Pyrkon 2015 (24-26 kwietnia 2015)**

3) Podziękowania na oficjalnej stronie FGH

4) Status członka Biura Odbudowy Stolicy oraz masz możliwość uczestniczenia w procesie przygotowania gry do produkcji

 

*cena poza wspieram.to - 160 zł

**cena biletu. - 60 zł

(oszczędzasz ok. 65 zł)

 

Więcej informacji o tej nagrodzie w panelu po prawej stronie w zakładce "Nagrody"! 

 

 

Na tydzień przed końcem kampanii utworzyliśmy:

nową dodatek za 15 zł

 

1) Bilet na 3 dni na Pyrkon 2015! 

Mogą go zakupić osoby, które wsparły nas kwotą minimum 119 zł. 

 

 

Jak działa system dodatków?

Dodatki można zakupić jedynie wówczas, kiedy zakupiłeś już jakikolwiek pakiet podstawowy. Jak zakupić dodatek?

#1 Jeżeli chcesz zakupić jednocześnie pakiet podstawowy i dodatek

 

1. Wybierasz pakiet podstawowy

2. Dokonujesz płatności (od tego momentu dodatki są odblokowane)

3. Wybierasz dodatek np koszulkę

4. Dokonujesz płatności (i dodatek znajduje się na Twoim koncie) 

 

#1 Jeżeli już zakupiłeś pakiet podstawowy i chcesz dokupić tylko dodatek

 

1. Klikasz w zakładkę "Dodatki"

2. Wybierasz dodatek np koszulkę

3. Dokonujesz płatności (i dodatek znajduje się na Twoim koncie) 

Cele podstawowy

 

Jeżeli projekt osiągnie 100% (20 tys. zł) zdobędziemy funduszę na wyprodukowanie gry "Odbudowa Warszawy 1945-1980" oraz udostępnienie darmowej aplikacji Augmented Reality z wizualizacjami 10 budynków występujących w grze. 

 

 

Cele dodatkowe

 

Gdy uzbieramy kwotę 23 tys. zł zdobędziemy fundusze na wymianę drewnianych znaczników budynków. Zmienimy wtedy budynki z kategorii "Reprezentacja i Administracja" na drewniane znaczniki o dedykowanym kształcie. 

 

 

 

***

Gdy uzbieramy kwotę 26 tys. zł zdobędziemy fundusze na przygotowanie wizualizacji kolejnych 10 budynków występujących w "Odbudowie". Wtedy będzie dostępnych łącznie 20 wizualizacji

 

 

***

Gdy uzbieramy kwotę 29 tys. zł zdobędziemy fundusze na wymianę drewnianych znaczników budynków. Zmienimy wtedy budynki z kategorii "Przemysł" na drewniane znaczniki o dedykowanym kształcie. 

 

 

***

Gdy uzbieramy kwotę 32 tys. zł zdobędziemy fundusze na przygotowanie wizualizacji kolejnych 10 budynków występujących w "Odbudowie". Wtedy będzie dostępnych łącznie 30 wizualizacji

 

 

***

Gdy uzbieramy kwotę 35 tys. zł zdobędziemy fundusze na wymianę drewnianych znaczników budynków. Zmienimy wtedy budynki z kategorii "Usługi" na drewniane znaczniki o dedykowanym kształcie. 

 

 

***

Gdy uzbieramy kwotę 38 tys. zł zdobędziemy fundusze na przygotowanie wizualizacji kolejnych 10 budynków występujących w "Odbudowie". Wtedy będzie dostępnych łącznie 40 wizualizacji

 

 

***

Gdy uzbieramy kwotę 41 tys. zł zdobędziemy fundusze na wymianę drewnianych znaczników budynków. Zmienimy wtedy budynki z kategorii "Transport" na drewniane znaczniki o dedykowanym kształcie. 

 

 

***

Gdy uzbieramy kwotę 44 tys. zł zdobędziemy fundusze na przygotowanie wizualizacji kolejnych 10 budynków występujących w "Odbudowie". Wtedy będzie dostępnych łącznie 50 wizualizacji

 

 

***

Gdy uzbieramy kwotę 47 tys. zł zdobędziemy fundusze na wymianę drewnianych znaczników budynków. Zmienimy wtedy budynki z kategorii "Kultura i Nauka" na drewniane znaczniki o dedykowanym kształcie. 

 

 

***

Gdy uzbieramy kwotę 50 tys. zł zdobędziemy fundusze na przygotowanie wizualizacji kolejnych 10 budynków występujących w "Odbudowie". Wtedy będziemy mieli komplet wizualizacji, czyli aż 60!

 

 

***

Gdy uzbieramy kwotę 53 tys. zł zdobędziemy fundusze na wymianę drewnianych znaczników budynków. Zmienimy wtedy budynki z kategorii "Mieszkania" na drewniane znaczniki o dedykowanym kształcie. 

 

 

Czy to koniec tego, co mamy Wam do zaproponowania?

 

Zdecydowanie nie. Mamy jeszcze kilka pomysłów, które na pewno uatrakcyjnią "Odbudowę Warszawy 1945-1980". Obserwujcie uważnie Wspieram.to, abyście nie przegapili żadnych informacji o rozwoju i przebiegu naszej kampanii!  

Celem projektu jest zebranie funduszy na wydanie gry "Odbudowa Warszawy 1945-1980" i dostarczenie jej do osób, które zdecydowały się wesprzeć projekt. W ramach kampanii każdy wspierający będzie mógł wybrać unikatowe, nigdzie indziej niedostępne nagrody związane z grą. Zarówno gra jak i te nagrody zostaną przesłane w ciągu 5 miesięcy od zakończenia akcji na Wspieram.to.

 

 

„Odbudowa Warszawy 1945-1980” to wyjątkowy tytuł. Przy planszy mogą zasiąść zarówno dzieci, młodzież, jak i dorośli – gra posiada wariant podstawowy, składający się z zaledwie kilku prostych zasad. Ich nauczenie się nie będzie stanowiło problemu nawet dla najmłodszych. Mimo prostych zasad, gra nie jest banalna i oczywista – wymaga od gracza zaangażowania i przemyślenia swoich ruchów. Szczególnie wariant zaawansowany, który w naszej ocenie sprosta wymaganiom nawet doświadczonych graczy, szukających w grach optymalizacji, strategicznych decyzji i sporej ilości interakcji.

    

W grze znajdziecie mnóstwo wyjątkowych ilustracji. Każdy budynek występujący w “Odbudowie”, a jest ich łącznie 60, ma unikatową grafikę. Za ich wykonanie odpowiedzialny jest zespół Hexy.pl, który również przygotowuje aplikację na urządzenia mobilne umożliwiającą oglądanie budynków występujących w grze w trzech wymiarach! Warto w tym miejscu podkreślić, że "Odbudowa Warszawy 1945-1980" jest pierwszą polską grą, która wykorzystuję technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality) i jedną z pierwszych gier wykorzystujących nowoczesną technologię w ogóle! 

 

Za ogólny kształt oprawy wizualnej i pozostałe elementy graficzne odpowiada Iga W. Grygiel, dobrze znana ze swoich prac przy innych grach Fabryki Gier Historycznych. 

 

Główny powód, dla którego chcemy Was przekonać do wsparcia projektu, jest bardzo prosty:„Odbudowa Warszawy 1945-1980” to bardzo dobra gra. Stworzyli ją dwaj zapaleńcy planszówek i miłośnicy architektury. Wydają ją fani dobrych gier, którzy już od dawna wiążą swoje życie zawodowe z planszówkami i historią. Ta gra powstaje od fanów dla fanów. Wierząc w takie działanie, zdecydowaliśmy się ruszyć z kampanią crowdfundingową – uważamy, że dzięki temu wydamy „Odbudowę” w najlepszy możliwy sposób.

 

Czy nasza Stolica zasługuje na taką grę? Naszym zdaniem zdecydowanie tak!  


Piotr Grzymisławski -

syn marnotrawny, powracający na łono gier planszowych i karcianych po wieloletniej tułaczce, z dala od Magii i Miecza i Magic: the Gathering. Wielbiciel wieży bitewnej z Shoguna. Pragnie się przekonać jak ta wieża działa w Amerigo. Poza tym jest człowiekiem teatru. Jako doktorant w Katedrze Dramatu, Teatru i Widowisk UAM, prowadzi zajęcia z przedmiotu Teatr i Dramat Współczesny. Jest wiceprezesem Poznańskiego Stowarzyszenia Inicjatyw Teatralnych. Współpracował z Art Stations Foundation w ramach programu Stary Browar Nowy Taniec, z HOBO Art Foundation jako producent kreatywny przy eksploracji spektaklu „Komornicka. Biografia Pozorna” oraz jako dramaturg przy teatralnym projekcie dokumentalnym poświęconym Hansowi Paasche, w ramach cyklu „Wielkopolska: Rewolucje”. Obecnie współpracownik Instytutu Teatralnego im. Z. Raszewskiego w Warszawie. W czasie, kiedy nie zajmuje się teatrem, wraz z Łukaszem Szopką, odbudowuje Warszawę.


Łukasz Szopka -

na co dzień pracuje w biurze projektowym instalacji sanitarnych. Po godzinach operator kamery i montażysta filmów krótkometrażowych. Z zamiłowania fotograf. W wolnych chwilach podróżuje po świecie samochodem, kajakiem, pociągiem, pieszo i autostopem. Jego kierunek podróży to miejsca niedostępne dla tradycyjnych turystów. Uwielbia ciszę i spokoju z dala od zgiełku miejskiego. Lubi biegać nocą po lesie i jeść jabłka. Ulubione gry planszowe to Shogun, Carcassone i Agricola. Z Piotrem znają się od ponad 20 lat.

 

Adam Kwapiński

projektant gier i jednocześnie współzałożyciel Fabryki Gier Historycznych. W wydawnictwie zajmuje się nadzorowaniem procesu wydawniczego i robotą papierkową. Najwięcej radości sprawia mu jednak praca nad kolejnymi projektami. Zdecydowanie jest zwolennikiem cięższych tytułów, nad którymi można spędzić kilka godzin na zdrowej rywalizacji. Nie lubi zbędnej losowości. Ulubione tytuły to "Agricola", "Through the Ages", "Cywilizacja Sida Meiera", "Eclipse" i ostatnio "Galaxy Trucker". W wolnych od planszówek chwilach tańczy taniec irlandzki lub gra w pokera.

 

Michał Sieńko -

doktorant na Wydziale Humanistycznym UMCS, jeden ze współzałożycieli wydawnictwa i współautor takich gier jak "Sigismundus Augustus. Dei gratia rex Poloniae", "Bohaterowie Wyklęci" czy "First to Fight". Fantasta i miłośnik gier fabularnych, a także fotograf i pilot wycieczek. W planszówkach najbardziej pociąga go interakcja z innymi. Zdecydowanie zwolennik gier nastawionych na budowanie klimatu i oddanie tematu gry za pośrednictwem różnych mechanik. Ulubione tytuły to "Gra o Tron", "Galaxy Trucker" czy „Colt Express”.

 

Iga W. Grygiel -

główna graficzka FGH, która poza współtworzeniem ilustracji do gier zajmuje się składem i wszelkimi sprawami graficznymi przerastającymi pozostałą część ekipy. Jest zaskakująco terminowa, przez co czasem nas szczerze nienawidzi za pracę „na wczoraj”. Tworząc, potrafi walczyć o swoją wizję. Z grami planszowymi związana od niedawna – lubi lżejsze, imprezowe tytuły, nie pojmując, jak można spędzić kilka godzin nad jedną grą. Kiedy nie zajmuje się tworzeniem kolejnych grafik, tańczy taniec irlandzki lub tworzy najróżniejsze przedmioty poczynając od maskotek, a kończąc na torebkach i gorsetach.

 

Piotr Żuchowski

tłumacz języka angielskiego, korektor tekstów i osoba odpowiedzialna za kontakt z zagranicznymi mediami. Miłośnik fantasy i horroru, szczególnie twórczości H.P. Lovecrafta i wszystkiego, co związane z Mitologią Cthulhu. Fan planszowych gier przygodowych i tzw. ameritrashu, gdzie tematyka i klimat rozgrywki pełnią rolę znacznie ważniejszą niż wymagające zasady. Fan kina klasy B i oddany kibic piłkarski, którego ulubioną grą wszech czasów jest oczywiście Arkham Horror.

 

Nasza pierwsza gra planszowa ukazała się w 2012. Od tamtego czasu wydaliśmy już 6 tytułów, a w planach mamy kolejne. Wszystkie nasze gry wiąże kilka ważnych cech - przywiązanie do jakości, zarówno mechaniki jak i historii w nich zawartej, dbanie o detale, a także włożone w nie serce. Podobnie mamy z “Odbudową”. Choć to nie jest nasz autorski projekt, jesteśmy do niego przywiązani i wierzymy, że spodoba się on wielu graczom. Dlatego cieszymy, że jako FGH jesteśmy częścią tej  inicjatywy, a nasza praca umożliwi wydanie "Odbudowy". Poniżej możecie przeczytać opisy gier, które wydaliśmy przez ostatnie 3 lata naszej działalności.



Zaczęliśmy wydawanie gier od tytułu "W Zakładzie. Lubelski Lipiec ‘80", który odbił się on szerokim echem w mediach lokalnych i ogólnopolskich. Wszyscy byli zainteresowani tym, jak można zrobić grę, która dzieje się w Fabryce Samochodów Ciężarowych. Okazało się, że podołaliśmy temu zadaniu i zyskaliśmy wielu sympatyków, którzy kibicują nam do dziś.

 

 

 

Drugim naszym tytułem była "Teomachia". "Wojna bogów" to dzieło aż 3 autorów - Kuby Wasilewskiego, Adama Kwapińskiego i Tomka Byliny. To oni stworzyli ten wyśmienity tytuł, który doczekał się dziesiątek bardzo pochlebnych recenzji. "Teomachię" wydaliśmy rownież w wersji niemieckojęzycznej dzięki platformie SpieleSchmide - była to pierwsza polska karcianka ufundowana na zagranicznej platformie crowdfoundingowej! W tym roku natomiast pojawi się edycja anglojęzyczna, dzięki sukcesowi, jaki udało nam się odnieść na Kickstarterze. 

 

 

Trzecim tytułem była gra "Sigismundus Augustus. Dei gratia rex Poloniae", stworzona przez Michała Sieńko i Adama Kwapińskiego. Jak do tej pory jest to największy, najdłuższy, najbardziej wymagający, a jednocześnie najlepiej oceniany nasz tytuł! W międzynarodowym serwisie fanów gier planszowych BoardGameGeek uzyskał notę 7,52/10! Ten produkt docenili fani planszówek z całego świata - gra bardzo dobrze sprzedaje się w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji, Australii czy Japonii!

 

 

 

"Bohaterowie Wyklęci" to tytuł, które wzbudził ogromne zainteresowanie. Jak do tej pory niewiele osób próbowało poruszyć w grze tak mroczne i kontrowersyjne tematy jak polskie podziemie zbrojne z lat 1944 - 1963. To bardzo ciężka tematyka, jednak wg opinii recenzentów i graczy, udało nam się stworzyć tytuł bardzo dobry pod względem mechanicznym, w który w idealny sposób wpletliśmy klimat tamtego okresu.

 

 

 

"Arka zwierzaków" to zdecydowanie najlżejsza i jednocześnie najszybsza nasza gra, bo partia trwa ok. 20-30 minut. Gracze wcielają się w pomocników Noego i muszą umieścić na arce zwierzaki, aby uratować je przed biblijnym potopem. Problem jednak polega na tym, że żetony ze zwierzętami na arkach ustawiamy zakryte, a żetony zwierzaków roślinożernych nie mogą być usytuowane obok drapieżników. „Arka” to gra prosta i dynamiczna, daje dużo satysfakcji wszystkim członkom rodziny.

 

W "First to Fight" gracze wcielają się w członków Sztabu Naczelnego Wodza i zarządzają polskimi żołnierzami w walce przeciwko III Rzeszy. Gra w wyjątkowo przejrzysty sposób obrazuje skalę działań, które miały miejsce podczas wojny – jednak nie jest to gra wojenna. W krótkim czasie gracz pozna wiele osób, miejsc i wydarzeń, które odegrały ważne role w osiągnięciu zwycięstwa nad państwami Osi. "First to Fight" to świetny przykład jak połączyć edukację i rozrywkę i jednocześnie promować nowoczesny patriotyzm wśród dzieci, młodzieży i dorosłych. Chcesz się dowiedzieć dlaczego? Zagraj.

 

 

„Herosi” - to pierwsza gra planszowa z naszej nowej linii wydawniczej, którą opublikowaliśmy pod marką Lion Games. W ramach tej serii będziemy wydawać gry związane z szeroko pojętą fantastyką. „Herosi” to gra czasu rzeczywistego, w której gracze wcielają się we władcę jednego z czterech żywiołów – Ognia, Wody, Powietrza lub Ziemi. Starcia pomiędzy Herosami poszczególnych żywiołów są szybkie i dynamiczne, a gra dostarcza mnóstwo emocji. Turlanie kośćmi, rzucanie zaklęć i wysyłanie w bój swoich jednostek to główne zadania wszystkich graczy. Kto okaże się w tym lepszy, wygrywa.

 

 

 

 

Kochasz Warszawę i chcesz promować wiedzę o tym mieście w całej Polsce?

 

Uwielbiasz to miasto i wspierasz różne inicjatywy dotyczące Stolicy?

Jesteś Warszawiakiem z krwi i kości i chcesz stać się Mecenasem gry?

Masz świetny pomysł jak wzbogacić "Odbudowię" i chcesz nam zaoferować swoje rady? 

 

Jeśli na którekolwiek pytanie odpowiedziałeś "tak", zapraszamy do kontaktu z Michałem Sieńko (508 476 794 lub mediafgh@gmail.com) - jesteśmy otwarci na różne rodzaje współpracy.  

 

Szczególne podziękowania składamy Tomaszowi Barowi i Mateuszowi Stanisławskiemu, twórcom zespoły Hexy.pl. Swoim wsparciem zasłużyli na miano Mecenasów "Odbudowy Warszawy 1945-1980". 

 

 

 

Patronom medialnym i partnerom "Odbudowy Warszawy 1945-1980" bardzo dziękujemy za dotychczasową współpracę i liczymy na jej dalszy ciąg. Wśród instytucji, które wsparły nasz projekt, chcielibyśmy wymienić: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Osoby wspierające nasz projekt otrzymają wybrane przez siebie nagrody w ciągu 5 miesięcy od zakończenia kampanii na Wspieram.to. Wysyłki będą realizowane za pośrednictwem Paczkomatów. Nagrody większe objętościowo, czyli zestaw 6 gier oraz zestaw 24 gier, wyślemy za pośrednictwem firmy kurierskiej. W każdym przypadku koszt przesyłki jest już wliczony w kwotę wsparcia


Istnieje możliwość wysłania zdobytych nagród poza granicę naszego kraju. Aby ustalić dokładny koszt i termin realizacji takiej wysyłki, prosimy o indywidualny kontakt: mediafgh@gmail.com.

 

W razie pytań i wątpliwości związanych z „Odbudową Warszawy 1945-1980”, całym projektem czy naszymi grami, serdecznie zapraszamy do kontaktu z Michałem Sieńko pod numerem telefonu 508 476 794. Dodatkowo można do nas napisać na adres: mediafgh@gmail.com albo skontaktować się z nami za pośrednictwem Facebooka: Fabryka Gier Historycznych

 

Zapraszamy do polubienia oficjalnego fanpage'a gry "Odbudowa Warszawy 1945-1980"!

 

Ocena

Brak ocen

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


Fabryka Gier Historycznych

8 lat temu
@Anonimie, staramy się traktować naszych Wspierających w poważny sposób, dlatego już jakiś czas temu opublikowaliśmy duży tekst z wyjaśnieniem, z czego wynikają opóźnienia. Nie chcemy natomiast pisać aktualizacji typu "będzie dobrze, chyba się wyrobimy". Staramy się pisać tylko o pewnych i potwierdzonych działaniach. W tej chwili natomiast intensywnie pracujemy nad instrukcją do gry, ilustracjami (kończymy m.in. karty projektów, rewersy, awersy, symbole, planszę) i przeprowadzamy ostatnie zmiany mechaniczne. Są to prace kosmetyczne z punktu widzenia gracza, więc nie piszemy o nich. W przyszłotygodniowej aktualizacji dowiecie się więcej o dacie premiery. Robimy wszystko, aby przygotować się do niej jak najlepiej i żebyście Wy, Wspierający, byli zadowoleni z tego, co otrzymacie w zamian za zaufanie, wsparcie i cierpliwość.

Anonim

8 lat temu
Niestety, nie ustosunkowaliście się do mojego pytania o datę premiery. Wnioskuję więc, że przełom marca i kwietnia jest nieaktualny, zaś teraz mamy oczekiwać na informacje o skali kolejnego opóźnienia. Zrealizowałem w życiu szereg projektów, stałem na czele dużych zespołów i Wasza beztroska mnie dziwi. Gdyby chętni do wsparcia FGH tak się spieszyli z przekazywaniem środków finansowych, jak Wy z przygotowaniem gry, "Odbudowa Warszawy" nigdy by nie powstała. Rok na wydanie gry planszowej to naprawdę dużo i tłumaczenie że wystąpiły "pewne problemy" lub "musicie coś dokończyć" (jak zwykliście pisać) jest niepoważne. Reasumując, to jak realizowany jest ten projekt, a przede wszystkim jak traktowani są Ci którzy Wam zaufali i wsparli Wasze działania jest jasnym sygnałem, żeby nie wspierać żadnych akcji FGH w przyszłości.

Fabryka Gier Historycznych

8 lat temu
Późniejszy termin publikacji wynika z kończenia niektórych elementów. Mamy już prawie gotową planszę oraz ilustracje kart projektów. A nie chcemy Wam pokazywać rzeczy niedokończonych, tylko efekty naszej kilku miesiecznej pracy. Problem z częstotliwością aktualizacji nadal dostrzegamy. Na pewno ten stan rzeczy zmienimy już niedługo. Obecnie przygotowujemy się do premiery gry i planujemy działania informacyjne związane z tym wydarzeniem. O wszystkich naszych aktualnych działaniach i problemach poinformujemy Was w przyszłym tygodniu.

Anonim

8 lat temu
Mnie tylko przeszkadza, że nie zmieniacie swojego postępowania. Już wcześniej, sygnalizowaliście, że dostrzegacie problem z jakością i terminowością komunikacji. Niestety nie podjęliście żadnych działań aby to zmienić. Ostatni wpis był miesiąc temu, ale zawierał tylko grafiki, zabrakło istotnych informacji. Może czas przejść do działań, pisać aktualizacje co dwa tygodnie, a nie raz na jakiś czas, informować konkretnie użytkowników co się dzieje, jakie są zagrożenie projektowe itd. Przepraszanie co dwa miesiące za brak aktualizacji i brak działań bardzo źle świadczą o Waszym profesjonalizmie. Zobowiązaliście się coś zrobić, my Was wsparliśmy. Nie powinniście się więc dziwić, że oczekujemy poważnego traktowania i zbywać pytania lakonicznymi notkami o tym, że opublikujecie aktualizacje w późniejszym terminie.

Fabryka Gier Historycznych

8 lat temu
Toczy się. Mało o nim piszemy, co jest na pewno problemem, jednak zapewniamy, że nad projektem cały czas pracujemy. W przyszłym tygodniu opublikujemy tekst z podsumowaniem dotychczasowej pracy.

Anonim

8 lat temu
FGH - czy ten projekt jeszcze się toczy? "Odbudowa Warszawy" miała się ukazać na przełomie marca i kwietnia! Właśnie kończy się luty, a informacji brak! Kiedy możemy spodziewać się wysyłki gier? Dlaczego aktualizacje publikowane są w tak dużych odstępach? Mieliście problemy - w porządku. Ale ten projekt jest absolutnie najgorzej prowadzony ze wszystkich jak wsparłem w ramach crowdfundingu. Analizę możliwości trzeba prowadzić przed realizacją, a nie w jej trakcie! Od momentu, kiedy wpłaciłem pieniądze, niebawem minie rok, tymczasem Wy nie jesteście w stanie przygotować nawet solidnego newslettera. Wstyd!

Fabryka Gier Historycznych

8 lat temu
@Łukasz - bardzo dobra odpowiedź! Nad jakimś upominkiem dla Ciebie pomyślimy :) @Anonimie - gra ukaże się w pierwszej połowie 2016 roku.

Anonim

8 lat temu
Czy mogą Państwo podać jakiś przybliżony termin realizacji? Jakieś widełki - mogą być szerokie skoro nie można dokładnie tego oszacować.Z komunikatów które Państwo podają na prawdę nie wynika czy gra ukaże się w lutym, w czerwcu czy np. w 2017roku. To że powstała grafika jakiegoś budynku zupełnie nie podpowiada czy gra ukaże się za miesiąc czy za 10miesięcy

Łukasz Szymański

8 lat temu
Grafika fajna, oby tak dalej. A na Wasze pytanie z ostatniej aktualizacji: Zakłady Kasprzaka - obecnie siedziba Urzędu Komunikacji Elektronicznej (przy ulicy Kasprzaka 18/20 na Woli - okolice Ronda Daszyńskiego) - prędzej czy później ten budynek zniknie z mapy Warszawy, okolica w szybkim tempie przekształca się w nowe biurowe centrum miasta, metro blisko, a budynek technologicznie dość przestarzały. Dostanę jakąś nagrodę? ;)

Fabryka Gier Historycznych

8 lat temu
@Anonimie, obecnie przygotowujemy tekst z omówieniem aktualnego stanu prac nad projektem. Ale chcielibyśmy najpierw ustalić jedną, najważniejszą (w tym przypadku rzecz), bez której nie możemy opublikować tego tekstu. Chcemy wyjaśnić całą sytuację od początku do końca, aby każdy Wspierający wiedział co się dzieje z "Odbudową".

Anonim

8 lat temu
Fabryko, ale właśnie o to chodzi żeby powiadamiać o wszystkim co się dzieje. Przykładowo: pracujemy teraz nad planszą, zleciliśmy wydruk próbny, testujemy prototyp, itd. Odpowiedź "Musimy tylko dopiąć kilka spraw formalnych" jest kontynuacją polityki nieinformowania o postępach. Naprawdę powinniście popracować nad komunikacją, szczególnie, że projekt doznał opóźnień - mówienie o jego przyczynach w jasny sposób będzie, jak sądzę, dobrze przyjęte przez wspierających. Zdawkowe informowanie o tym, że w pojawi się informacja o dacie wydania gry, w dodatku niezgodne z prawdą jest bardzo nieprofesjonalne.

Fabryka Gier Historycznych

8 lat temu
Przepraszamy za brak aktualizacji. Nie jest to spowodowane brakiem szacunku. Jak najszybciej udostępnimy informacje o które pytanie. Musimy tylko dopiąć kilka spraw formalnych związanych z "Odbudową".

Piotr Zinczuk

8 lat temu
FGH okazuje ogólny brak szacunku dla wspierających ten projekt... Zero informacji o postępach i o końcowym terminie...

Anonim

8 lat temu
Fabryko Gier Historycznych - czy jesteście już w stanie podać jakiś termin? Niestety uważam, że ten projekt jest prowadzony bardzo słabo jeżeli chodzi o informacje. Ostatnia aktualizacja pochodzi z maja. Czy wzorem wielu przedsięwzięć z kickstartera nie moglibyście jednak częściej informować o postępach? To nie jest wielki kłopot, a wszyscy wspierający powstanie tej gry na pewno to docenią. Zupełny brak nowych wiadomości to bardzo nieprofesjonalne podejście.

Fabryka Gier Historycznych

8 lat temu
W tym tygodniu pojawi się informacja o terminie dostawy "Odbudowy".

Anna Koszewska

8 lat temu
Kiedy będzie coś wiadomo o grach dla osób wspierających projekt?

Piotr Zinczuk

8 lat temu
Koniec października. Jakieś nowe wieści na temat terminu wydania? Czy też odkładacie to na bliżej nie określoną przyszłość?

Fabryka Gier Historycznych

8 lat temu
Nie mamy dla Was dobrych wiadomości – premiera „Odbudowy” zostanie opóźniona. W tej chwili mogę tylko zapewnić, że postaramy się, aby gra ukazała się jak najszybciej, ale oprócz tego, że to zapewne będzie listopad, nie możemy jeszcze tego zagwarantować. O rozwoju sytuacji będziemy Was jeszcze informować. Niezrealizowanie terminu premiery i dostarczenia gry do wspierających jest naszą winą. Nie drukarni, nie nikogo z zewnątrz. Nie daliśmy rady wyrobić się w tym czasie, który zaplanowaliśmy na przygotowanie wszystkich materiałów. Przepraszamy Was za to.

Anonim

8 lat temu
Witam. Chciałem zapytać jak idzie produkcja? Termin październikowy aktualny?

Maciej Merski

9 lat temu
Dzień Dobry, Kupiłem Państwa grę. Mam tylko drobną sugestię i myślę że odzwierciedla oczekiwania większości obecnych i pewnie przyszłych klientów - aby rozważyć w pierwszej kolejności dopieszczanie samej estetyki gry - u Państwa jest to symbolizowane przez owe dedykowane kształty budynków - zaś mało związane z grą /wizualizacje grafiki - które jak sądzę są czyimś hobby :-)) - zostawić na etap po całkowitym jej dopieszczeniu

Marcin Senior Ropka

9 lat temu
Witam. Miałem okazję zagrać w wersję prototypową w Gliwicach w miniony weekend. Wrażenia są pozytywne. Największym walorem gry jest to, że czujemy, iż odbudowujemy miasto z gruzów, cegiełka po cegiełce planujemy i urbanizujemy tereny zniszczone w czasie II WŚ. Wersja zaawansowana przynosi graczom wyzwania w postaci dobrego planowania ruchów i zarządzana zasobami. Wiem, że istnieje wariant rodzinny, ale nie miałem okazji zagrać. Z tego co wiem, jest on równie ciekawy i emocjonujący, co wariant zaawansowany. Nie żałuje, że wsparlem

Fabryka Gier Historycznych

9 lat temu
Wsparcie za 119 zł oraz za 129 zł były limitowane. Odpowiednio po 35 i 15 nagród. Oprócz tego fundatorzy w ramach tych nagród otrzymają jeszcze wydanie specjalne magazynu Mówią Wieki. Natomiast pakiet za 139 zł jest nielimitowany, nie ma także Mówią Wieki.

Anonim

9 lat temu
czym się różnią warianty nagród dla wsparcia 119/129/139 zł?

Anna Koszewska

9 lat temu
Wsparłam Państwa projekt, ponieważ szczególnie uwielbiam gry planszowe, które odnoszą się do historii Polski. Ten element dodaje grom planszowym walory edukacyjne, zgodnie z misją "bawiąc-uczyć, ucząc-bawić". Jako inżynier budownictwa z wykształcenia i projektant z zawodu, szczególnie jestem zaintrygowana możliwością wcielenia się w rolę urbanisty, architekta czy inżyniera powojennej Warszawy. Życzę zatem Państwu powodzenia przy realizacji gry "Odbudowa Warszawy". Trzymam kciuki przyglądając się z uwagą postępom prac! Pozdrawiam :)

Fabryka Gier Historycznych

9 lat temu
Panie Dariuszu, "Odbudowa Warszawy 1945-1980" jest skończoną (pod względem mechanicznym) grą. Nie wszystkie grafiki mamy dopracowane w 100%, owszem, ale to dlatego, że chcemy, aby to gracze pomogli nam zdecydować o ich ostatecznym kształcie. Zgodnie z Pana prośbą. Tutaj jest zdjęcie prototypu: <a href="http://i473.photobucket.com/albums/rr94/Sienio/Odbudowa%20Warszawy/zjAva_2015-23_zpsouqwd3gp.jpg">http://i473.photobucket.com/albums/rr94/Sienio/Odbudowa%20Warszawy/zjAva_2015-23_zpsouqwd3gp.jpg</a> Niedługo zamieścimy informacje, gdzie w najbliższym czasie będzie można pograć w "Odbudowę". Zapraszamy na takie spotkanie :)

Dariusz Kempa

9 lat temu
Żadnej planszy. tak bez niczego. Na dodatek teomachi nabrałem. Musicie pokazać prototyp przynajmniej bo nic nie macie.

Fabryka Gier Historycznych

9 lat temu
Mikołaju - dziękujemy za komentarz i zainteresowanie "Odbudową". Kilka nagród, choć niewiele, jeszcze dojdzie, więc mamy nadzieję, że to one pomogą w tym przypadku. Jeśli chodzi o koszty, a wśród nich najważniejszym i największym kosztem jest produkcja samej gry, to zwróć proszę uwagę na liczbę i rodzaj elementów. Do tego dochodzi jeszcze aplikacji AR i wizualizację. Stąd takie a nie inne ceny możecie zobaczyć na Wspieram.to. Warto też podkreślić, że cena gry poza kampanią, to będzie ok 160 zł. Teraz "Odbudowę" można kupić oszczędzając ok. 40 zł. To całkiem sporo w przypadku gier planszowych.

Mikolaj Sobocinski

9 lat temu
Cześć, bardzo podoba mi się Wasza akcja i pomysł na grę. Chętnie bym Was wsparł, ale... - na wejściu prosicie o 120zł, żeby otrzymać grę. To trochę dużo. - jedyny namacalny przedmiot to kubek za 25zl. Trochę tego mało. - brak tańszych nagród w wersji elektronicznej. Dlaczego? Mam nadzieję, że dodacie więcej nagród i trochę przeskalujecie ceny. Pokażcie też koszty. Większa przejrzystość może przecież tylko pomóc w takim projekcie i wyjaśni fundatorom czemu ceny układają się tak, a nie inaczej. pozdrawiam z Gamedeca.UKW Mikołaj
  • Nagrody (10)
  • Dodatki (2)

155 zł lub więcej
0 wspierających
Kupujesz:

1) Grę ODBUDOWA WARSZAWY 1945-1980*
2) Bilet na 3 dni na konwent Pyrkon 2015 (24-26 kwietnia 2015)**
3) Podziękowania na oficjalnej stronie FGH
4) Otrzymujesz status członka Biura Odbudowy Stolicy oraz masz możliwość uczestniczenia w procesie przygotowania gry do produkcji

*cena poza wspieram.to - 160 zł
**cena biletu. - 60 zł
(oszczędzasz ok. 65 zł)

Przesyłka gry w cenie (za pośrednictwem Paczkomatów).
Bilet zostanie dostarczony listownie za pośrednictwem Poczty Polskiej (list rejestrowany, priorytetowy). Istnieje również możliwość odbioru tego biletu osobiście w Poznaniu bezpośrednio przed konwentem. Szczegóły ustalimy indywidualnie!
Nagroda limitowana. Pozostało 15/15
Przewidywana dostawa: październik 2015

250 zł lub więcej
9 wspierających
Kupujesz:

1) Grę ODBUDOWA WARSZAWY 1945-1980*
2) Grę SIGISMUNDUS AUGUSTUS. DEI GRATIA REX POLONIAE**
3) Podziękowania na oficjalnej stronie FGH
4) Otrzymujesz status członka Biura Odbudowy Stolicy oraz masz możliwość uczestniczenia w procesie przygotowania gry do produkcji

*cena poza wspieram.to - 160 zł
** sugerowana cena det. - 150 zł
(oszczędzasz min 60 zł)

Przesyłka w cenie (za pośrednictwem Paczkomatów)
Nagroda limitowana. Pozostało 6/15
Przewidywana dostawa: październik 2015

5 zł lub więcej
7 wspierających
Otrzymujesz:

1) Status członka Biura Odbudowy Stolicy
2) Możliwość uczestniczenia w procesie przygotowania gry do produkcji
3) Podziękowania na oficjalnej stronie FGH

Więcej informacji: Aktualizacja 3.
Przewidywana dostawa: kwiecień 2015

30 zł lub więcej
7 wspierających
Kupujesz:

1) Unikalny kubek z logotypem gry
2) Podziękowania na oficjalnej stronie FGH
3) Otrzymujesz status członka Biura Odbudowy Stolicy oraz masz możliwość uczestniczenia w procesie przygotowania gry do produkcji

Przesyłka w cenie (za pośrednictwem Paczkomatów)
Przewidywana dostawa: październik 2015

189 zł lub więcej
1 wspierających
Kupujesz:

1) Grę ODBUDOWA WARSZAWY 1945-1980*
2) Grę W ZAKŁADZIE. LUBELSKI LIPIEC' 80**
3) Podziękowania na oficjalnej stronie FGH
4) Otrzymujesz status członka Biura Odbudowy Stolicy oraz masz możliwość uczestniczenia w procesie przygotowania gry do produkcji

*cena poza wspieram.to - 160 zł
** sugerowana cena det. - 79,95 zł
(oszczędzasz min 50 zł)

Przesyłka w cenie (za pośrednictwem Paczkomatów)
Nagroda limitowana. Pozostało 14/15
Przewidywana dostawa: październik 2015

750 zł lub więcej
0 wspierających
Kupujesz:

1) 6* sztuk Gry ODBUDOWA WARSZAWY 1945-1980*
2) Podziękowania na oficjalnej stronie FGH
3) Otrzymujesz status członka Biura Odbudowy Stolicy oraz masz możliwość uczestniczenia w procesie przygotowania gry do produkcji

*cena jednej gry w zestawie -125 zł
**cena jednej gry poza wspieram.to - 160 zł

Przesyłka w cenie (za pośrednictwem firmy kurierskiej)
Przewidywana dostawa: październik 2015

2750 zł lub więcej
0 wspierających
Kupujesz:

1) 24* sztuki Gry ODBUDOWA WARSZAWY 1945-1980*
2) Podziękowania na oficjalnej stronie FGH
3 Otrzymujesz status członka Biura Odbudowy Stolicy oraz masz możliwość uczestniczenia w procesie przygotowania gry do produkcji

*cena jednej gry w zestawie - 115 zł
**cena jednej gry poza wspieram.to - 160 zł

Przesyłka w cenie (za pośrednictwem firmy kurierskiej)
Przewidywana dostawa: październik 2015

139 zł lub więcej
30 wspierających
Kupujesz:

1) Grę ODBUDOWA WARSZAWY 1945-1980*
2) Podziękowania na oficjalnej stronie FGH
3) Otrzymujesz status członka Biura Odbudowy Stolicy oraz masz możliwość uczestniczenia w procesie przygotowania gry do produkcji

*cena poza wspieram.to - 160 zł
Przesyłka w cenie (za pośrednictwem Paczkomatów)
Przewidywana dostawa: październik 2015

119 zł lub więcej
35 wspierających
Kupujesz:

>>>PAKIET WYPRZEDANY
Nagroda limitowana. Pozostało 0/35
Przewidywana dostawa: październik 2015

129 zł lub więcej
15 wspierających
Kupujesz:

>>>PAKIET WYPRZEDANY
Nagroda limitowana. Pozostało 0/15
Przewidywana dostawa: październik 2015

15 zł lub więcej
5 wspierających
Kupujesz:

Bilet na 3 dni konwentu Pyrkon 2015 (24-26 kwietnia 2015) w Poznaniu!


Bilet zostanie dostarczony listownie za pośrednictwem Poczty Polskiej (list rejestrowany, priorytetowy). Istnieje również możliwość odbioru tego biletu osobiście w Poznaniu bezpośrednio przed konwentem. Szczegóły ustalimy indywidualnie!
Nagroda limitowana. Pozostało 0/5
Przewidywana dostawa: maj 2015
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 119 zł

25 zł lub więcej
4 wspierających
Kupujesz:

Unikalny Kubek z logotypem gry
(przesyłka w cenie)
Przewidywana dostawa: październik 2015
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 30 zł

Mecenas projektu

Fundacja Niepodległości

Fundacja Niepodległości stawia sobie za cel zachowanie dla przyszłych pokoleń dziedzictwo polskiej historii. Szczególnym przedmiotem troski jest historia polskich Kresów, a szczególnie historia Lubelszczyzny. Postaramy się przypominać ludzi i wydarzenia związane z historia polskiego czynu niepodległościowego od czasów Konfederacji Barskiej po czasy najnowsze, ze szczególnym nastawieniem na dzieje „Żołnierzy Niezłomnych” i innych niepodległościowych ruchów XX wieku. Fundacja wsparła projekt Odbudowa Warszawy 1945-1980 kwotą 14 tyś zł.

Mecenas projektu

Rost

Hurtownia gier planszowych ROST wsparła projekt kwotą 4 900 zł zakupując pakiet kilkudziesięciu gier.

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!