Battle of Cultures - gra mmorpg
Zakończono
Ambasadorzy projektu
Kampania wzbudziła
174 reakcji
Opis projektu
O Battle of Cultures
Fabuła - w skrócie
Cztery frakcje (piraci, wikingowie, ronini - samurajowie persowie) nagle zostały przeniesione w inny wymiar i czasoprzestreń na skutek klątwy magicznych kamieni, które zostały odnalezione na przestrzeni wielu lat przez przywódców wspomnianych frakcji. W skutek czego teraz wszyscy zmuszeni są do walki o dominację terenu i przetrwanie własnej nacji.
Co wyróżnia Battle of Cultures na tle konkurencji ?
1. Gra nie wymaga instalacji, bowiem odpalana jest w przeglądarce, dzieki czemu można zalogować się do gry na każdym komputerze.
2. Innowacyjny tryb rozgrywki strategicznej. Każdy gracz w pierwszej zakładce widzi mapę, która się odświeża co 30 sekund (oznacza to, że na żywo widzi zmiany dyplomatyczne), natomiast w drugiej zakładce trwa rozgrywka (widok kamery postaci i rozgrywka zbliżona do SMITE), która wpływa na zmiany ogólnej mapy strategicznej.
3. Zmiana sojuszników za pomocą głosowania. Gracz raz na tydzień udziela głosu z kim chciałby być w sojuszu, a silnik gry zbiera głosy wszytkich graczy z każdej frakcji i zmienia stosunki dyplomatyczne pomiędzy nimi. Dla porównania wyobraź sobie WoWa i fakt że możesz raz być w sojuszu z elfami, a raz z orkami. W ten sposób następuje rotacja i zmniejsza się przewaga jednej strony, dzięki czemu gra jest bardzo zbalansowana i nie pozwala na pełną dominację, którejś ze stron.
4. Wpływ gildii na graczy. Gracze w mieście posiadają możliwość zakupienia własnego domu za prawdziwą walutę, gdzie mogą zostawić złoto, wyposażenie, dekorować mieszkanie, po czym zdecydować się czy chcą dołączyć do gildii. Jeżeli zdecydują się będą musieli dołożyć się do banku gildii, a z zebranej sumy lider dokonuje zakupu potrzebnych power upów które zostają przyznane wszystkim członkom na stałe* (*póki nie opuszczą gildii)
Aktualizacja #1 19.12.2013 - Ruchy postaci
Na oficjalnej stronie dostępne są ruchy postaci, sposób walki czy rzuczania czarów. Zapraszamy do przejścia na strone poprzez kliknięcie na wybrany obraz
Link
Link
Link
Jesteście gotowi na fantastyczną przygodę ?! Zapraszamy do zapoznania się z dalszą częścią projektu
ROZGRYWKA
Tworząc tą niesamowitą przygodówkę staraliśmy się od samego początku dać jak największe pole manewru graczowi.
Gracze mają możliwość rozgrywki PVE (przeciwko potworom) lub PVP (przeciwko graczom) ponadto mogą wziąć udział w głosowaniu z kim chcą być w danym tygodniu w sojuszu. Wówczas silnik na podstawie liczby głosów dobiera algorytmem 2 pary sojuszników na najbliższy tydzień.
W ten sposób gra jest nieustannie dynamiczna, a nie stała jak to bywa w większości konkurencyjnych produkcji.
Strategiczny tryb dynamicznego przejmowania terenu w czasie rzeczywistym to coś czego nie posiada ŻADNA GRA !
Otóż wyobraźcie sobie że gracie właśnie przeciwko innym graczom (na przykład na arenie ) i udaje wam się wygrać ! Nagle zdajecie sobie sprawę że tak naprawdę po każdej wygranej rozgrywce przyczyniacie się do zmiany mapy dyplomatycznej gry i to od razu ! DOKŁADNIE TAK !
Zatem każdy gracz będzie miał wpływ na losy gry i to na masową skalę !
Dodatkowo:
- Każdy gracz ma możliwość założenia własnego klanu, dodawania do znajomych, rozmowy w czasie rzeczywistym (online) i offline, grania samemu lub w grupie przyjaciół.
- Zamierzamy wdrożyć koncept który pozwoli graczom zarabiać prawdziwe pieniądze za wygrane turnieje! Z oczywistych względów póki, co nie zdradzimy naszego sekretu jak ma wyglądać mechanika tego trybu :)
- Każdego miesiąca chcemy stale dodawać nowe mapy i rozwijać grę dostarczając graczom nowych, niezastąpionych wrażeń.
Szkice i grafika
Frakcje w Battle of Cultures
Twórcy projektu
Jesteśmy grupą pasjonatów z wiedzą i doświadczeniem
TYTUŁOWA GRA jest efektem starań i ciężkiej pracy ludzi, których pasją jest grafika, programowanie i gry. Sam pomysł na grę zrodził się już w 2011 roku, lecz najwieksze postepy miały miejsce w tym roku. Od samego początku nad projektem sumiennie czuwał Alexander Bojarski, dobierający członków zespołu oraz kontrolując przebieg prac
Alexander Bojarski
(Założyciel i pomysłodawca projektu)
- Posiada doświadczenie w grafice 2D i 3D. Współpracował na przestrzeni wielu lat z freelancerami zyskując przy tym bogate doświadczenie.
- W projekcie odpowiedzialny jest za :
1) planowanie pracy zespołu,
2) tworzenie grafiki 3D,
3) promocję projektu
4) ogólny marketing i tak zwany HYPE gry.
- Moim celem jest stworzenie niezależnego studia gier.Tworząc cokolwiek wkładam w to serce i 100% swoich umiejętności,dlatego też jestem zdania że cokolwiek się robi powinno się to robić z pasją. W przeciwnym razie jaki jest cel podjętego trudu?
Adrian Jabłonka
( Programista )
- Bardzo ważny członek zespołu zajmujący się programowaniem całego projektu i strony internetowej gry.
- Posiada na swoim koncie parę nieopblikowanych gier (typu plemiona) jedynie ze względu na brak funduszy/inwestora.
- Bogate doświadczenie , wiedza i pasja sprawiają że nie widzi na drodze większych przeszkód w dążeniu do zamierzonych celów.
- Zamiast snu woli pracować nad projektem.
- Jak każdy z nas , pasjonat gier i innowacji.
- Studiuje robotykę i pracuje nad odokończeniem i patentowaniem paru swoich wynalazków.
Paweł Noszczyński
(Tester gry i grafik 2D)
- Od najmłodszych lat interesował się grami i procesem ich tworzenia.
- W projekcie odpowiedzialny jest za testowanie kodu pod każdym kątem aby wykluczyć ewentualne błędy ( tzn. bugi ).
- Również tworzy grafikę 2D pod tekstury obiektów 3D.
Paweł Wolski
Od początku związany jest z pomysłem narodzenia gry. Posiada doświadczenie w zarządzaniu, planowaniu i tworzeniu stron internetowych.
W projekcie natomiast:
- Jest pomysłodawcą wielu kluczowych elementów gry,
- Pomaga w marketingu i promocji,
- Testuje kod i szuka rozwiązań by wykluczyć znalezione błędy.
- Szuka wraz z drużyną alternatywnych wyjść w problemowych sytuacjach
- Wspiera drużynę swoim nabytym doświadczeniem oraz umiejętnościami.
Co jest celem ?
Aktualnie gra jest w zaawansowanym stanie i brakuje środków do jej dalszego rozwoju i finalnie do wdrożenia go w życie. Każdy z Was może przyczynić się do stworzenia naprawdę świetnej POLSKIEJ GRY MMORPG osadzonej w grafice 3D obsługiwanej przez przeglądarkę .
Jest to o tyle wygodne że gracz nie musi wcale instalować gry. Po prostu loguje się na stronie, gra otwierana zostaje w nowym oknie i zapraszamy do wspólnej, niezapomnianej przygody !
Celem projektu jest zebranie środków poprzez przedsprzedaż kont premium, a także unikalnych gadżetów, które pozwolna na ulepszenie :
- Grafiki 3D (wykończone modele postaci, terenu, animacje wszelkiej maści)
- Grafiki 2D (tekstury, layout strony głównej; logowania i rozgrywki, okna event'ów, avatary postaci, wszelkie okna GUI)
- Muzykę i dźwięk (w tym również SFX )
a także promocję i marketing gry
Wersja alfa
Testowa mapa areny PVP : http://www.battleofcultures.com/Arena/
Testowa pustynna mapa do paru misji : http://www.battleofcultures.com/play/
Info : Uwaga , powyższe linki wymagają aktualnej wersji wtyczki UNITY WEBPLAYER. Pragnę również podkreślić fakt że są to wersje ALFA i mogą pojawić się błędy. Dlatego też tutaj pojawiliśmy się abyście pomogli nam dokończyć tą wspaniałą grę na wysokim poziomie.
Będę tutaj zamieszczał na bieżąco grywalne mapy i dema do wglądu, które stworzyliśmy dzięki wam !
http://www.battleofcultures.com/
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
JANUSZ ŻUK
Michał Minkwitz
Wspieracz Anonim
Piotr Rasała
Łukasz Niklas
Jacek Serwański
Macin B
Michał Król
Bartosz Wojtasik
Krzysztof Krawiec - Zespół LivinThing
Pokaż wszystkich.
1) Podziękowania na stronie Battleofcultures.com
1) Oficjalne podziękowania na stronie Battleofcultures.com
2) Podziękowania mailowe od całego zespołu twórców gry.
1) Rezerwujesz unikalny Nick
2) Oficjalne podziękowania na stronie Battleofcultures.com
3) Podziękowania mailowe od całego zespołu twórców gry.
Bonus:
I) Rejestracja w grze w cenie progu
1) Rezerwujesz unikalny Nick
2) Elektroniczną pocztówkę z motywem z gry wysłaną na maila.
3) Oficjalne podziękowania na stronie Battleofcultures.com
4) Podziękowania mailowe od całego zespołu twórców gry.
Bonus:
I) Rejestracja w grze w cenie progu
II) Boost exp Twojej postaci
1) KONTO PREMIUM na 6 miesięcy o wartości 50 PLN - aktywowane z dniem premiery.
2) Rezerwujesz UNIKALNY NICK
3) Dostęp do zamkniętych BETA-TESTÓW
4) Elektroniczną pocztówkę z motywem z gry wysłaną na maila.
5) Oficjalne podziękowania na stronie Battleofcultures.com
6) Podziękowania mailowe od całego zespołu twórców gry.
Bonus:
I) Rejestracja w grze w cenie progu
II) Boost exp Twojej postaci
III) Przydzielony wysoki level od początku
1) KONTO PREMIUM na 6 miesięcy o wartości 50 PLN - aktywowane z dniem premiery.
2) Rezerwujesz UNIKALNY NICK
3) Rezerwujesz NAZWĘ SWOJEGO KLANU.
4) Dostęp do zamkniętych BETA-TESTÓW
5) Elektroniczną pocztówkę z motywem z gry wysłaną na maila.
6) Oficjalne podziękowania na stronie Battleofcultures.com
7) Podziękowania mailowe od całego zespołu twórców gry.
Bonus:
I) Rejestracja w grze w cenie progu
II) Boost exp Twojej postaci
III) Przydzielony wysoki level od początku
IV) 50 000 monet ( dla porównania jedna z droższych broni kosztuje około 2000 monet ) .
1) KONTO PREMIUM na 6 miesięcy o wartości 50 PLN - aktywowane z dniem premiery.
2) Rezerwujesz UNIKALNY NICK
3) Rezerwujesz NAZWĘ SWOJEGO KLANU.
4) Nazwiesz REGION W GRZE
5) Dostęp do zamkniętych BETA-TESTÓW
6) Elektroniczną pocztówkę z motywem z gry wysłaną na maila.
7) Oficjalne podziękowania na stronie Battleofcultures.com
8) Podziękowania mailowe od całego zespołu twórców gry.
Bonus:
I) Rejestracja w grze w cenie progu
II) Boost exp Twojej postaci
III) Przydzielony wysoki level od początku
IV) 50 000 monet ( dla porównania jedna z droższych broni kosztuje około 2000 monet ) .
Przewidywana dostawa: maj 2014
1) KONTO PREMIUM na 6 miesięcy o wartości 50 PLN - aktywowane z dniem premiery.
2) Rezerwujesz UNIKALNY NICK
3) Rezerwujesz NAZWĘ SWOJEGO KLANU.
4) Nazwiesz REGION W GRZE
5) Dostęp do zamkniętych BETA-TESTÓW
6) Kubek z logo gry Battle of Cultures + Twoje imię.
7) Elektroniczną pocztówkę z motywem z gry wysłaną na maila.
8) Oficjalne podziękowania na stronie Battleofcultures.com
9) Podziękowania mailowe od całego zespołu twórców gry.
Bonus:
I) Rejestracja w grze w cenie progu
II) Boost exp Twojej postaci
III) Przydzielony wysoki level od początku
IV) 50 000 monet ( dla porównania jedna z droższych broni kosztuje około 2000 monet ) .
VI) Gracz może nadać nazwę broni
Przewidywana dostawa: maj 2014
1) KONTO PREMIUM na 6 miesięcy o wartości 50 PLN - aktywowane z dniem premiery.
2) Rezerwujesz UNIKALNY NICK
3) Rezerwujesz NAZWĘ SWOJEGO KLANU.
4) Nazwiesz REGION W GRZE
5) Dostęp do zamkniętych BETA-TESTÓW z możliwością zostania MODERATOREM
6) Kubek z logo gry Battle of Cultures + Twoje imię.
7) Elektroniczną pocztówkę z motywem z gry wysłaną na maila.
8) Oficjalne podziękowania na stronie Battleofcultures.com
9) Podziękowania mailowe od całego zespołu twórców gry.
Bonus:
I) Rejestracja w grze w cenie progu
II) Boost exp Twojej postaci
III) Przydzielony wysoki level od początku
IV) 50 000 monet ( dla porównania jedna z droższych broni kosztuje około 2000 monet ) .
V) Gracz może nadać nazwę broni
Przewidywana dostawa: maj 2014
1) KONTO PREMIUM na 6 miesięcy o wartości 50 PLN - aktywowane z dniem premiery.
2) Rezerwujesz UNIKALNY NICK
3) Rezerwujesz NAZWĘ SWOJEGO KLANU.
4) Nazwiesz REGION W GRZE
5) Dostęp do zamkniętych BETA-TESTÓW z możliwością zostania MODERATOREM
6) PIWO Z TWÓRCAMI
(Spotkanie grupowe z twórcami w określonym wspólnie terminie. Będziesz mógł nas zapytać o proces tworzenia gry , o wskazówki jak stworzyć własną , co jest potrzebne itp. Postaramy się wyczerpująco odpowiedzieć na każde z waszych pytań ! )
7) MISJA W GRZE
(Będziesz mógł/mogła wymyślić wraz z naszym zespołem misję do gry, KTÓRA DOSTĘPNA BĘDZIE TYLKO DLA WSPIERAJĄCYCH NA WSPIERAM.TO)
8) Kubek z logo gry Battle of Cultures + Twoje imię.
9) Podkładkę pod mysz z nadrukiem gry Battle of Cultures
10) Elektroniczną pocztówkę z motywem z gry wysłaną na maila.
11) Oficjalne podziękowania na stronie Battleofcultures.com
12) Podziękowania mailowe od całego zespołu twórców gry.
13) Otrzymasz unikatową tapetę HD pod twoją rozdzielczość.
Bonus:
I) Rejestracja w grze w cenie progu
II) Boost exp Twojej postaci
III) Przydzielony wysoki level od początku
IV) 50 000 monet ( dla porównania jedna z droższych broni kosztuje około 2000 monet ) .
V) Gracz może nadać nazwę broni
Przewidywana dostawa: maj 2014