DREM - koszmar odziany w marzenie senne
Zakończono
Kampania wzbudziła
107 reakcji
Wstęp
Serdecznie witamy na stronie kampanii DREM prowadzoną przez Wicked Shapes!
Czym jest Wicked Shapes?
Jesteśmy grupą studentów studiującą projektowanie gier, która pewnego listopadowego dnia postanowiła spiąć się i wziąć do roboty, a teraz, z własnej winy, spędza sobie sen z powiek próbując powołać projekty do życia. Na samym początku była nas tylko czwórka; teraz jest nas ośmioro ciężko pracujących studenciaków z różnych kierunków i miast.
Dlaczego tworzymy kampanię?
Im więcej środków przeznaczymy na tworzenie naszej gry tym będzie lepsza (zarówno graficznie jak i fabularnie), bardziej rozbudowana, oraz wyszłaby znacznie szybciej.
Dlaczego warto nas wspomóc?
Nasz projekt jest unikalny i wyjątkowy; jest wszystkim tym, czego fani przygodówek point&click—i nie tylko oni—oczekują od tego rodzaju gier. Oprócz tego, nasza gra oferuje jedyne w swoim rodzaju odczucia audio-wizualne (ręcznie malowana grafika i klimatycznie dopasowana muzyka zrodzona ze współpracy z wieloma muzykami) oraz wprowadza gracza w niepokojąco prawdziwy świat DREMu.
Opis projektu
DREM jest przygodówką point-and-click o unikalnej grafice i fabule.
Gra opowiada historię małego chłopca, który musi zmierzyć się z personifikacjami grzechów głównych aby przywrócić do życia swoją tragicznie zmarłą matkę. Dustin, główny bohater, odwiedzi szereg wyjątkowych lokacji – od świata wróżek, przez królestwo szczurów po spowite lodem osiedle.
Fabuła gry jest wielowątkowa i kryje mnóstwo drobnych smaczków i sekretów. Historia jest mroczna, porusza wiele ciężkich tematów i sprawia, że zaczynamy kwestionować własną moralność.
Historia jest przybliżana poprzez gameplay, cutscenki, jak i ukryte elementy poziomów (takie jak dzienniki czy części tła).
DREM jest przygodówką point-and-click z wieloma logicznymi zagadkami.
Gra zabiera nas w siedem różnych lokacji, z których każda ma swoją główną mechanikę, można powiedzieć temat zagadek, np. kolory czy wspomnienia.
Podczas rozgrywki bohater będzie musiał podejmować decyzje, które wpłyną na zakończenie gry.
DREM cechuje się jedyną w swoim rodzaju ręcznie malowaną szatą graficzną. Nasi graficy tworzą szkice, koncepty i klatki animacji, które są później malowane farbami akwarelowymi. Ten zabieg sprawia, że styl DREMu idealnie wpasowuje się w klimat i fabułę. Garściami czerpiemy inspiracje z tytułów jak Limbo, Child of Light czy The Cat Lady.
Dla przykładu: animacje głównego bohatera (w samym demie) składają się z 70 ręcznie malowanych klatek.
A tutaj klatki animacji jednego z pacjentów naszej kliniki:
Ścieżka dźwiękowa, która jest w całości gotowa, została skomponowana przez czterech kompozytorów. Muzyka dodaje uroku oraz pomaga wczuć się w klimat gry. Ponadto, współpracujemy z ponad dwudziestoma aktorami, którzy podkładają głos wszystkim postaciom. Dialogi prowadzone są w języku angielskim, natomiast napisy do nich są dostępne w językach polskim i angielskim.
Aktualnie posiadamy gotowy scenariusz, ścieżkę dźwiękową oraz około dwadzieścia procent assetów graficznych. Stworzyliśmy również grywalne demo, które odzwierciedla klimat oraz estetykę DREMu (tu pragniemy nadmienić, że Clinic for Dolls w końcowej wersji gry będzie znacznie dłuższe.)
Głównym czasopochłaniaczem jest szata graficzna, i w tym zakresie brakuje nam najwięcej elementów. Chcemy również rozszerzyć lokacje dodając więcej zagadek, postaci oraz ubogacić szatę graficzną większą ilością elementów.
Zebrane środki chcemy przeznaczyć głównie na artykuły plastyczne (pędzle, farby, papier akwarelowy) oraz oprogramowanie, które znacznie ułatwi i przyspieszy pracę nad grą.
(Pobierz demo gry na PC tutaj.)
Zapraszamy do zapoznania się z demonstracyjną wersją gry, którą możecie znaleźć poniżej.
Uwaga dla graczy niezaznajomionych z językiem angielskim: wersja demo NIE JEST kompletną wersją poziomu w grze; służy jedynie przekazaniu klimatu, ogólnej rozgrywki i jej sensu.
Finalna wersja gry będzie w języku angielskim z polskimi i angielskimi napisami. Przy przekroczeniu trzeciego progu tej kampanii gra zostanie w pełni zlokalizowana na język polski.
Cel projektu
Głównym celem kampanii jest wydanie DREMu jako końcowego, grywalnego produktu na platformie Steam. Dystrybucja gry odbędzie się poprzez kody aktywacyjne na daną platformę.
Progi kampanii:
Nagrody
- Nasza dozgonna wdzięczność.
- Nasza dozgonna wdzięczność.
- DREM - gra w wersji cyfrowej.
- Nasza dozgonna wdzięczność.
- DREM - gra w wersji cyfrowej.
- Zestaw naklejek z motywami z DREMu.
- Nasza dozgonna wdzięczność.
- DREM - gra w wersji cyfrowej.
- Zestaw naklejek z motywami z DREMu.
- Art Print z DREMu.
- Soundtrack.
- Nasza dozgonna wdzięczność.
- DREM - gra w wersji cyfrowej.
- Zestaw naklejek z motywami z DREMu.
- Art Print z DREMu.
- Soundtrack.
- Koszulka w motywach z DREMu - do wyboru z trzech.
- Cyfrowy artbook.
- Nasza dozgonna wdzięczność.
- DREM - gra w wersji cyfrowej.
- Zestaw naklejek z motywami z DREMu.
- Art Print z DREMu.
- Koszulka w motywach z DREMu - do wyboru z trzech.
- Soundtrack.
- Cyfrowy artbook.
- Obraz (40x100cm) w stylu Alfonsa Muchy w motywach DREMu, namalowany przez naszych grafików.
O autorze / Zespół
Wicked Shapes w głównym składzie:
Artur Kandziora - zarządca, game designer
Dagna Konior- pisarz, game designer
Maria M Bochnak - główny grafik
Frey Stępień - grafik
Denis Mandrysz - grafik
Robert Kędryna - programista
Krzysztof Jagiełło - programista
Marcin Pundor - game designer
W marcu tego roku udało nam się zdobyć nagrodę specjalną za oryginalny styl na konkursie StartUp Games w Sosnowcu, z czego jesteśmy niezmiernie dumni. Wygrana dodała nam wystarczająco dużo odwagi, żeby postanowić spróbować naszych sił właśnie tutaj, na wspieram.to.
W razie wszelkich pytań prosimy serdecznie o kontakt:
@ artur.kandziora@gmail.com
Zapraszamy również na naszą stronę na Facebooku:
Ryzyko
Pomimo pełnego profesjonalizmu całego zespołu i ciężkiej pracy jaką codziennie wkładamy w nasz projekt, nie wykluczamy drobnych poślizgów czasowych, o których będziemy Was na bieżąco informowali. Planujemy wydać grę na platformie Steam, chociaż platforma ta również może ulec zmianie.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
chołon
Namisa
Missy Dakota
Krzysztof Grześka
Marlena Jachowicz
Mateusz Miemiec
Aleksandra Hoffmann-Renka
Wspieracz Anonim
Zuzanna Ozimek
Bartosz Stopel
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Okamgnienie
Karolina Łukaszewicz
Magdalena Łatka
Filip Jędrusik
Pokaż wszystkich.
-Puck-
1. Naszą dozgonna wdzięczność oraz podziękowanie mailowe
-Bonkers-
1. Naszą dozgonną wdzięczność.
2. DREM - grę w wersji cyfrowej.
-Oberon-
1. Naszą dozgonną wdzięczność.
2. DREM - grę w wersji cyfrowej.
3. Zestaw naklejek z motywami z DREMu.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
-Hermia-
1. Naszą dozgonna wdzięczność.
2. DREM - grę w wersji cyfrowej.
3. Zestaw naklejek z motywami z DREMu.
4. Art Print z DREMu.
5. Soundtrack.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
-Bartholomew-
1. Naszą dozgonna wdzięczność.
2. DREM - grę w wersji cyfrowej.
3. Zestaw naklejek z motywami z DREMu.
4. Art Print z DREMu.
5. Soundtrack.
6. Koszulkę w motywach z DREMu - do wyboru z trzech.
7. Cyfrowy artbook.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
-Titania-
1. Naszą dozgonna wdzięczność.
2. DREM - grę w wersji cyfrowej.
3. Zestaw naklejek z motywami z DREMu.
4. Art Print z DREMu.
5. Soundtrack.
6. Koszulkę w motywach z DREMu - do wyboru z trzech.
7. Cyfrowy artbook.
8. Obraz (40x100cm) w stylu Alfonsa Muchy w motywach DREMu, namalowany przez naszych grafików.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia