Napad na Doomrock

Napad na Doomrock

145%
58 227
z potrzebnych 40 000 zł = 145% celu
671 wpłat

Zakończono sukcesem
Typ: Crowdfunding
Model: Wszystko albo nic
Dnia 10.08.2020 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
Jeśli wspierałeś kampanię - możesz ją ocenić!
Udostępnianie to też wspieranie:
Obserwuj (178)
  • Projekt
  • Aktualizacje (14)
  • Wspierający (348)
  • Społeczność (106)

Wstęp

Doomrock to trzecia, udoskonalona edycja cenionej gry kooperacyjnej, teraz z dodatkową zawartością i rodzimymi akcentami przygotowanymi specjalnie dla rodaków. Czytajcie dalej! Gra może ukazać się na polskim rynku tylko dzięki Wam!







Opis projektu


Krok 1 - Zbierz drużynę 



Krok 2 - Czas na przygodę

Wyrusz w podróż przez losowo generowaną talię obszarów. Zwiedzaj lokacje, wykonuj zadania, przeżywaj wydarzenia, szukając złota i kłopotów. Twoim zadaniem jest zdobycie jak najwięcej sprzętu, zanim czas się skończy … i pierwsza walka się rozpocznie.



Krok 3 - Zbrój się


Odnośnie niesamowitego sprzętu. Znajdź, kup lub ukradnij go dla swojej drużyny. Specjalnie zależy Ci na tych grubych epikach, na których śpi smok. One potrafią zmienić rozgrywkę w zaskakujący sposób. Znajdziesz też pewnie jakieś przedmioty z drugorzędnej talii użytecznych gratów, ale my mamy zbyt dużo klasy, żeby o nich opowiadać ;)


Krok 4 - Poziomowanie

Możesz wydać srebro, by zyskać umiejętność podczas obozów na mapie. Swobodny rozwój postaci pozwala na zdobycie dowolnej z trzech dobranych kart, a talia umiejętności nie zawiera duplikatów! Nie bądźcie zaskoczeni, gdy Wasz wojownik nagle zacznie strzelać laserami z oczu lub pluć kwasem. Wszystkie chwyty dozwolone!



Krok 5 - Walka!

Aby pomyślnie zakończyć grę, musisz wygrać 3 charakterystyczne walki o coraz wyższym poziomie trudności.

Doomrock używa prostego systemu, w którym ruch polega na przesunięciu żetonu między grupami postaci. Mimo niewielu zasad, starcia są wyjątkowo taktyczne. Promowana jest dobra pozycja, kooperacja oraz użycie odpowiednich umiejętności w odpowiednim czasie.

Na początku każdej rundy bohaterowie rzucają kostkami i przydzielają je do kart, planując swoje akcje jako drużyna.

Gdy faza planowania się zakończy, gracze będą mogli usuwać przydzielone kostki z kart, aktywując w dowolnej kolejności umiejętności i wykręcając miedzy sobą fajowe combosy.

Wrogowie są kontrolowani poprzez arkusze sztucznej inteligencji, które wprawiają charakterystyczne walki w życie. Każda batalia potoczy się inaczej, nagradzając znajomość gry, podczas gdy złe decyzje zaskakują przykrymi konsekwencjami dla drużyny. : (





Dlaczego Doomrock jest wyjątkowy?

  • Różnorodność rozgrywek
    Każda rozgrywka generowana jest z losowych kart, a sama gra zaprojektowana jest na regrywalność. Talie bohaterów, cech, zdarzeń, gratów, epików, umiejętności, lokacji, walk nie zawierają prawie żadnych duplikatów, a ponad 300 kart w grze gwarantuje ogromną ilość kombinacji. Każda rozgrywka potoczy się inaczej.
  • System poziomowania
    Nie jesteś ograniczony w którym kierunku rozwijasz swoją postać, a budowanie ciekawych kombinacji z członkami drużyny jest satysfakcjonujące.
  • Prawdziwa kooperacja
    Nie ma miejsca na samolubność w tej grze. Kontrolujesz własną postać podczas walki, ale wspólne planowanie działań jest kluczowe.
  • Humor
    Proporcjonalna kombinacja srogości i szydery trzyma klimat w ryzach.
  • System walki
    Proste zasady, wiele możliwości taktycznych. Nagradza dobre decyzje, a surowo karze za te drugie.
  • Potencjał narracyjny
    Abstrakcyjny charakter walk i akcje podejmowane podczas przygody na mapie ścielą doskonały grunt pod własne narracje graczy. 

Cel projektu

Celem kampanii jest wyprodukowanie gier w doskonałej jakości i rozesłanie ich do Wspierających w terminie. 

Aktualnie Doomrock jest przetłumaczony i udoskonalony o zasady trzeciej edycji oraz wzbogacony o nową zawartość. Instrukcja jest dostępna, a prototypy zostały oddane w ręce recenzentów.

Do zaprojektowania zostały dwie walki oraz szereg kart promocyjnych wynikających z przebiegu tej kampanii. Fundusze są zbierane na rozwój gry oraz jej produkcję.


Ponadto naszym celem jest zapełnienie gry jak największą ilością specjalnej zawartości, dostępnej tylko dla Wspierających. Poza poprawioną trzecią edycji gry, która sama w sobie zawiera dużo nowych rzeczy, będziemy budować obfity stos kart, dostępny tylko teraz, poza pudełkiem, a nigdy w sklepowej wersji gry.

Odnośnie sklepowej wersji gry, zapewniam Państwa, że ona się nie ukaże bez Waszego wsparcia podczas tej kampanii. Teraz z pełną pokorą proszę o pomoc w wydaniu gry, zapewniając nadzwyczajną jakość tego produktu, obfitą zawartość poza pudełkiem.

Cena podczas tej kampanii jest przynajmniej 20% niższa w stosunku do docelowej sugerowanej ceny detalicznej (MSRP). 


Dostarczenie gier planowane jest na pierwszy kwartał 2021 roku.

Nagrody


Laserowy Wiking odblokowany!





  • 2 nowych bohaterów (Husarz i Szlachcianka).
  • Obustronne karty cech i bohaterów, zawierające męską i żeńską wersję,
  • 3 nowe walki,
  • 44 nowe karty, wliczając nowe umiejętności, przedmioty, zdarzenia, cechy, lokacje.
  • Poprawiony balans
  • Poprawiona czytelność poprzez wprowadzenie symboli
  • Udoskonalenie walk poprzez przeniesienie ich na duże arkusze.
  • Wzbogacona grafika na kartach
  • Plansza przygody (dodatek)
  • Paczka kart promo



Plansza przygody służy do uporządkowania rozgrywki poprzez udostępnienie miejsca na aktualne karty obszarów, talię obszarów, oraz żetony czasu. Klimatyczny dodatek wykonany z wysokiej jakości kartonu 1.5mm z teksturą 'żeberkową'.

Ten dodatek jest gratisem dla wspierających w pierwszych 48 godzinach kampanii.

Zgodnie z tradycją naszych projektów, Wspierający będą mieli możliwość uwiecznienia swojego imienia bądź pseudonimu na ściankach denka, które są widoczne po zdjęciu wieczka.

Jest to zupełnie opcjonalne. Imiona/ksywki będziemy zbierać po zakończeniu kampanii. Mamy miejsce na maksymalnie 1000 imion. Będziemy rozpatrywać najpierw osoby z progu 'Ostateczna zagłada' a następnie wg kolejności wspierania.








Podczas trwania kampanii odbędą się kreatywne konkursy na projektowanie kart z gry. Zwycięskie pomysły zostaną przez nas zrealizowane i wzbogacą paczkę promo dostępną tylko dla Was poza pudełkiem. Zwycięzcom wręczone będą dodatkowe nagrody. Zaprojektujemy wspólnie 9 kart!

O autorze / Zespół



BD Games to jednoosobowa firma projektanta, który uparcie woli niezależnie wydawać swoje gry. Doomrock zadebiutował oryginalnie w 2014 roku w wersji anglojęzycznej i został ciepło przyjęty przez graczy i krytyków.

Wydawnictwo funkcjonuje do dziś, po skutecznej kampanii na Kickstarterze i dostarczeniu do wspierających w 2019 roku gry Crisis at Steamfall oraz dodatkiem Genesis ufundowanym na Kickstarterze w bieżącym roku.


Tomek Stasiak (projektant/właściciel) i Bartosz Pławecki (lojalny artysta). 6 lat temu, gdy mieli więcej włosów.


Kontakt do projektanta/wydawcy:
tomasz.stasiak.bdg@gmail.com

Ryzyko

To nie jest pierwszy tego typu projekt podejmowany przez autora. Poprzedzające trzy produkty na Kickstarterze zostały przez BD Games pomyślnie wyprodukowane i rozesłane do Wspierających. Autor ma dużą znajomość realizacji tego typu projektów, jak i doświadczenie związane z logistyką pakowania i wysyłek, która będzie w Polsce uproszczona. Innymi słowy, ciężko będzie autora projektu czymś zaskoczyć, więc skupiać się on będzie na pozytywnym zaskakiwaniu Wspierających.

Ocena

Brak ocen

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


Mateusz Szymanowski

6 godzin temu
Dobra, trochę siara ale zapomniałem dodać przesyłkę do koszyka przy zakupie a teraz już nie mam opcji. Jak to ogarnąc?

BD Games

6 godzin temu
Spokojnie, przesyłki zapomniało dodać przynajmniej 80 osób. x D Chwilowo nie wiem co z tym zrobić, bo opiekun kampanii wyjechał na urlop i nie ma z nim kontaktu.

BD Games

19 godzin temu
Liczba wpłat 666 Jak się na tym zatrzyma, to klawo. Tymczasem dziękuję wstępnie wszystkim Wspierającym! Aktualizacja podsumowująca napiszę jutro.

mgc

dzień temu
Czy i w jaki sposób mogę powielić wsparcie z poziomu Wczesnej Zagłady?

BD Games

dzień temu
Jeśli jest taka opcja z poziomu panelu klienta wspieram.to, to bardzo proszę. W innym wypadku obawiam się, że na dokupywanie Wczesnej Zagłady jest za późno.

Adim0

dzień temu
Chyba nie będzie bigosu

BD Games

dzień temu
Oj chyba będzie. Szkoda by było ilustracji.

Adim0

dzień temu
Super

jordan201

6 godzin temu
I takie podejście Wydawcy to się szanuje! :) Już się nie mogę doczekać narobienia bigosu z tą kartą ;)

Rejw

5 dni temu
Jest szansa na zmianę czcionki? Przynajmniej podmianę "u" i "d" na podobne do siebie. "u" wygląda jak "v", a "d" jak jakaś nuta lub rosyjska bukwa. Strasznie to przeszkadza.

BD Games

5 dni temu
Zostaniemy przy obecnej czcionce.

Rejw

4 dni temu
Szkoda. Mnie to bardzo razi. Będę musiał się przyzwyczaić. Swoją drogą na karcie "Cuchnący", na stronie projektu pod napisem "Krok 1 - Zbierz drużynę", jest błąd: "każdemy" a powinno być "każdemu przyległemu". Również na karcie "Zamach", pod napisem "Krok 4 - Poziomowanie", tekst brzmi bardzo nielogicznie. Może powinno być: "Zadaj pod 2o trzem przyległym Postaciom. Musisz zaatakować jak najwięcej Postaci."

Keush

4 dni temu
Nie może być "Zadaj pod 2o trzem przyległym Postaciom. Musisz zaatakować jak najwięcej Postaci." bo to wskazuje że można użyć tej zdolności jak masz 3 lub więcej wrogów przy sobie. moim zdaniem powinno być: "Zadaj pod 2o max trzem przyległym Postaciom lub Zadaj po 2o do trzech przyległych postaci. Musisz zaatakować jak najwięcej Postaci."

Tr0lczyk

2 tygodnie temu
Czy będzie też organizowany konkurs na nazwy wydarzeń?

BD Games

tydzień temu
Tak. Prawdopodobnie jutro ruszamy.

Jakub Mąka

2 tygodnie temu
Uszanowanko, Wam tez sie wydaje ze licznik udostepnien stoi w miejscu choc kilka osoba juz udostepnila tamten post?

Tomasz Tymcio

2 tygodnie temu
Stoi w miejscu, bo musi być zapewne ręcznie zmienione. :) Aktualnie jest około 93 udostępnienia.

Tomasz Tendera

2 tygodnie temu
Strasznie cicho o tej grze w sieci :(

Michaś997

2 tygodnie temu
Potwierdzam, strasznie cicho... :( Wcale nie widać, że ta gra wcześniej była na KS. Po początkowym boomie, aktualnie kwota praktycznie stoi w miejscu. Może warto zareklamować się też w innych kanałach yt oraz na grupach planszówkowych na fb ? Fajnie by było zachęcić w jakiś sposób kolejne osoby, bo tytuł jest warty uwagi :)

Tomasz Tendera

2 tygodnie temu
Ja tam staram się coś działać na grupie gry planszowe jednak gdyby autor coś więcej napisał to byłoby fajnie. Teraz to wygląda tak jakby sam fakt ufundowania był już wystarczający i dalej starać się nie trzeba.

BD Games

2 tygodnie temu
Przypominam o udostępnianiu posta na FB w celu odblokowania nowego bohatera. Potrzeba już tylko 13 udostępnień. Może dzisiaj?

Bartek Szopka

3 tygodnie temu
Jest jakaś szansa na pojawienie się zapowiedzi Doomrocka na kanale OnTable? Wiem, że była wspominka w BoardNewsach tydzień temu o starcie kampanii, ale pełen materiał o grze z pewnością by nie zaszkodził, bo trochę cicho o kampanii w naszych polskich planszowych mediach ;)

BD Games

3 tygodnie temu
Być może pojawi się jeszcze jakiś materiał od OnTable przed zakończeniem kampanii. Tymczasem zachęcam innych blogerów/influencerów/wideo recenzentów do nawiązywania kontaktu w celu zapewnienia sobie kopii recenzenckiej Doomrocka.

BD Games

3 tygodnie temu
Przypominam o udostępnianiu posta na FB, aby odblokować nowego bohatera. Potrzebne jeszcze 28 udostępnień pierwszego posta od góry na stronie https://www.facebook.com/napadnadoomrock

Anonim

2 tygodnie temu
1 osoba = 1 udostępnienie czy jeśli jedna osoba udostepni kilka razy też się liczy ? :P

Marecki

3 tygodnie temu
Czy były jakieś informacje jak będą wyglądać dodatkowe karty promo (te poza pudełkiem) oczywiście oprócz tych pokazanych, typu rekin, ogórki bigos itp? Bo mamy w sumie chyba ok.16 kart odblokowanych.

BD Games

3 tygodnie temu
To będą wszystko małe karty z talii umiejętności/przedmiotów/zdarzeń. Nie wszystkie są zaprojektowane/mają obrazki. Dzisiaj np zaczniemy konkursy, podczas których zaprojektujemy kilka kart razem. Cele z obrazkami które nie zostaną osiągnięte trafią ostatecznie do puli (bo mają już ilustracje).

Marecki

3 tygodnie temu
Rozumiem, dzięki za odpowiedź.

BD Games

3 tygodnie temu
Nowa aktualizacja dosępna - Mechanika ukrycia w Doomrocku

Szafirowy Kot

3 tygodnie temu
Ta mechanika świetnie się prezentuje :)

Tomasz Łączka

4 tygodnie temu
Smuci mnie licznik w celu społecznościowym. Tyle wsparć a ledwo 50 udostepnień, coś tu nie gra moim zdaniem. Chyba każdemu wspierającymi powinno zależeć na większej zawartości.

BD Games

4 tygodnie temu
W zasadzie to uważam, że idzie nam całkiem nieźle. Na Kickstarterze nie mogłem się tysiąca osób doprosić o kilka udostępnień, a tutaj już połowa. Damy radę.

Tomasz Łączka

3 tygodnie temu
Mam wielką nadzieję, że odblokujemy dużo nowej zawartości :)

Marecki

4 tygodnie temu
Co to ta tabakierka?

BD Games

4 tygodnie temu
Dzisiaj pokażę kilka nowych kart, ale nie jestem pewien, czy akurat tabakierkę,

Bartek Szopka

4 tygodnie temu
Nie wiem czy taki był kontekst tego pytania, ale myślę, że przydałoby się trochę rozjaśnienia o co walczymy w celach dodatkowych. Jasne - widzimy, że z każdym progiem mamy 'jakąś' nową kartę, ale wiadomo co to będzie? Przedmiot? Zdolność? Wydarzenie? Dodatkowo, niektóre cele są nazwane - jak ta "Tabakierka" "Rakieta" "Ogórki" - wygląda na to, że to jakieś specjalne cele, konkretne karty, zdolności czy przedmioty? Może w ramach zachęty warto pokazać co to jest, żeby zachęcić do wspierania i odkrywania nowych celów. Bo na razie to wiemy tyle, że im więcej zbierzemy, to będzie więcej 'jakiś' kart. A to trochę mało, żeby nakręcić hype wśród obecnych i potencjalnych wspierających.

BD Games

4 tygodnie temu
Napisałem aktualizację, w której pokazałem tabakierkę, rekina i inne karty. Z biegiem kampanii chciałbym pokazać więcej takich kart, ale nie wszystkie karty są zaprojektowane i/lub mają ilustrację. Np część z kart zaprojektujemy razem w konkursach kreatywnych. Chciałbym jednak zaznaczyć, że nie ma i nie będzie w Doomrocku więcej niż dwóch kopii takich samych kart przedmiotów/umiejętności/zdarzeń. Duplikaty zdarzają się naprawdę rzadko i tej zasady trzymam się w wersji PL. Czyli cele to nowe karty, najprawdopodobniej unikalne i zaprojektowane ze starannością. Nie pokażę ich wszystkich, ale postaram się z biegiem kampanii pokazać ich jak najwięcej.

averot

3 tygodnie temu
Właśnie tego się obawiałem i widocznie tak jest, licznik już praktycznie stoi w miejscu. Kolejne progi to tylko i wyłącznie kolejne karty dodatkowe. Brak pomysłu, nie przemyślany projekt ? Jak to skoro gra nie należy do nowych, a tylko odświeżonych i podrasowanych...ewidentnie brak w szeregach marketingowca - świeżego blasku i nowego spojrzenia. Jak osiągniemy 60 to będzie dobrze.

BD Games

3 tygodnie temu
Osobiście uważam, że nie warto narzekać na nowe, dopracowane i przemyślane karty do gry, która składa się głównie kart. Projektowanie i testowanie zawartości do tej gry jest czasochłonne, a wynik jest cenny i jest to ogólnie najlepsze co mogę zaoferować.

Xaash

4 tygodnie temu
Czy opcja za 159 zł jest ograniczona czasowo/ilościowo?

BD Games

4 tygodnie temu
Ograniczona tylko czasem trwania kampanii.

Xaash

4 tygodnie temu
Rozumiem, dziękuję za odpowiedź. Czy gra mocno stawia na kooperację podczas walki?

Bartek Szopka

4 tygodnie temu
"Mocno" to pojęcie względne. Każdy z graczy ma swoją pulę kostek do wykorzystania na swoich umiejętnościach, swoje przedmioty przydzielone na starcie (można się nimi wymieniać pomiędzy walkami). Ale kooperacja jest bardzo potrzebna, żeby reagować na sytuację w walce i kombować zdolności poszczególnych bohaterów. Kluczem do tego jest fakt, że nie ma typowych 'tur' graczy. Po prostu w fazie aktywacji bohaterów w walce gracze muszą się dogadać między sobą kto w jakiej kolejności wykona akcje. Tu siedzi sedno łamigłówki i kooperacji w Doomrocku: po dość losowej fazie rzutów kostkami i przydzielania ich do graczy trzeba rozkminić kto ma kogo zaatakować, może najpierw odciągnąć jednego przeciwnika z grupy i potem go dobić, albo przeciwnie - zgromadzić ich w jednym miejscu, żeby drugi bohater mógł im wszystkim przywalić grupowym atakiem, itp. Dość wyśrubowany poziom trudności sprawia, że kooperacja, dobre dobieranie zdolności i kombowanie ich z przedmiotami i pomiędzy bohaterami jest kluczowe.

Xaash

4 tygodnie temu
Dzięki za rozbudowaną odpowiedź :)

Bartek Szopka

4 tygodnie temu
Co tu tak cicho? 3 dodatkowe cele pykły - dowiemy się jakie to dodatkowe karty? :)

BD Games

4 tygodnie temu
Jasna sprawa. Jutro postaram się opublikować aktualizację przedstawiającą nową zawartość.

Adam Foltyn

4 tygodnie temu
Do przodu!

SSEBQQ

4 tygodnie temu
Mamy 100% i lecimy dalej :)

BD Games

4 tygodnie temu
Wygląda na to, że z powodu problemów techniczno-ludzkich, wczesna zagłada potrwa jeszcze jakiś czas. Prawdopodobnie do poniedziałku. Wszystkich szczęściarzy zapraszam do skorzystania z okazji.

Tr0lczyk

4 tygodnie temu
Dobrze by było puścić o tym info na fb, sporo osób może to jeszcze zachęcić :)

DARIUSZ Piekarski

4 tygodnie temu
Wsparte !

averot

4 tygodnie temu
Genialna mechanika, coop na bardzo fajnym poziomie ale pytanko czy zmierzymy się z większą gamma potworów, elitów czy bosów z ciekawamy zdolnościami żeby byłoby to bardziej zaskakujące? :)

Bartek Szopka

4 tygodnie temu
Wcześniejsze edycje miały 9 kart potworów (po 3 na każdy poziom), tu ma być 12, więc wygląda na to, że dochodzi po jednym nowym przeciwniku na każdy poziom starcia.

averot

4 tygodnie temu
Dzięki za odpowiedź! Widzę że ograłeś tytuł ;) pytanko czy to nie jest za mało jeśli chodzi o regrywalność - trochę sugeruję się recką Gambita :)

BD Games

4 tygodnie temu
Trzy nowe walki w edycji PL. Dwie grafiki widać w zwiastunie. Mamy heavy-metalową maszynę zagłady, oraz wirujących barbarzyńców, którzy mogą podczas walki odlecieć. Walki są charakterystyczne, ale to rozwój postaci niejako wymusza inne kombinacje z każdą grą i sprawia, że się podchodzi za każdym razem trochę inaczej do walk.

averot

4 tygodnie temu
Bardzo fajnie, Maj 2021 dość daleko ale już uświadomiliście mnie że warto :) czekamy ...:)

Ziemowit Ośko

4 tygodnie temu
Warto, warto, w tej grze nie ma szans na dwie takie same rozgrywki. Regrywalność jest w zasadzie na nieskończonym poziomie.

Bartek Szopka

4 tygodnie temu
@averot Wszystko zależy od tego, jak definiujesz 'regrywalność' i na jak wielkiej różnorodności Ci zależy. Tak - jak się uprzesz, żeby w każdej rozgrywce brać innych nowych bohaterów, przeciwników, 'settingi' itp to karty się 'skończą' po 3-4 rozgrywkach i zaczną się powtarzać. Ale układ Twoich zdolności, przedmiotów, kolejność w jakich odwiedzisz poszczególne lokacje, losowe zdarzenia i przygody po drodze - będą ze sporym prawdopodobieństwem inne. I sytuacje, które Ci się trafią podczas przygód i starć będą różne - nawet przy spotkanych już wcześniej przeciwnikach. Dużo w Doomrock podobieństw do klasycznych komputerowych 'rogalików' (gier 'rouge-like'): dostajesz losową przygodę, rozwijasz bohatera, uczysz się gry i przeciwników aż niechybnie giniesz, i zaczynasz od początku - z nowym losowym bohaterem, z losową przygodą - i tak od nowa. Inna sprawa, że Doomrock to nie jest gra na pół godziny. Pełna rozgrywka do dobre 2-3 godziny (o ile nie zginiesz przy pierwszym starciu). A to sprawia, że nie jest to gra, którą wyciągniesz na stół co wieczór. Więc raczej nie będzie tak, że zagrasz w tydzień 10 razy i stwierdzisz, że gra już nic nowego nie wnosi. Nie przesadzałbym, że regrywalność jest 'nieskończona', ale i przesadą jest twierdzenie, że gra po 3-4 rozgrywkach jest taka sama. Myślę, że spokojnie kilkadziesiąt godzin różnorodnej rozgrywki jest w stanie zapewnić (zakładając, że klimat, humor i zabawne interakcje między bohaterami w walkach dadzą Wam wystarczająco dużo frajdy, że przymkniecie oko na to, że np. znowu walczycie z zombiakami).

Artur Korfel

4 tygodnie temu
Wiem, że gra jest bardzo trudna. Czy poziom trudności został bardziej zbalansowany? Lubię mieć szansę wygrania, a nie cień szansy :D .

BD Games

4 tygodnie temu
Trzecia edycja ma w kilku miejscach lekkie modyfikacje balansujące, jak np możliwość użycia dowolnego wyniku kości do umiejętności z cechy, mechanikę ukrycia, zmiany balansu niektórych walk (zombie, goblin shaman) oraz rebalans niektórych skilli/przedmiotów. Obniżenie losowości i wyrównywanie wartości kart, aby zawsze były przydatne. Zostały więc podjęte kroki, aby gra była bardziej sprawiedliwa, natomiast wciąż będzie trudna. W szczytowej formie testowania wygrywaliśmy większość rozgrywek drugiej edycji, ale po dłuższej przerwie jak wróciliśmy do testowania, to dostaliśmy totalny wpierdziel od pierwszej walki. Skillowa gra. Łatwo na początku wygrać nie będzie.

averot

miesiąc temu
Sugestia: Nie wiem czy macie zamiar ale genialną opcją byłoby po określonej wyższej kwocie dorzucenie do zakupu dodatkowo bądź po osiągnieciu tej kwoty np. zmiana żetów na drewniane, żetony obrazujące z kim obecnie walczymy - co odda na pewno klimat, powagę potyczki. W tej chwili dążymy wszyscy do wypuszczenia na światło dzienne, ale miejmy jakiś górny cel coś wow! fajnie byłby to osiągnąć! Pozdrawiam!

Tomasz Tendera

miesiąc temu
Oj tak. Ulepszenia komponentów bardzo by się przydały :)

BD Games

miesiąc temu
Zilustrowanie z kim walczymy, czyli żetony dla każdej z walk to pobieżnie licząc 220 drewnianych żetonów. Z naklejkami z obu stron, czy grawerem? Tak czy owak, słabo to wygląda. Mamy bardzo dobrą jakość kartonu z teksturą żeberkową i grafikami, które dobrze reprezentują abstrakcyjny charakter walk Doomrocka. Łatwo się je podnosi, nie niszczą się i wyglądają dobrze. Podobnie jakość kart. Materiał to kraciak z wnętrzem węglowym. Nie mam jak podnieść jakości.

Arkadiusz Środula

3 tygodnie temu
Dokładnie, kartonowe znacznie lepsze. Drewniane to jakaś masakra by była. Zerywia jest drewniana i mnie to obrzydza. Tak samo jak inserty drewniane podpalane na krawędziach. Ohydztwo. A koszty to dopiero by były.

Dwarfchewer

miesiąc temu
Pamiętajcie o celu społecznościowym na dole strony projektu i udostępniajcie post na fb!

Tr0lczyk

miesiąc temu
Czy jest już gdzieś wskazany link do fb który można udostępniać?

BD Games

miesiąc temu
Aby odblokować nowego bohatera można już udostępniać pierwszy post od góry z naszego Facebooka https://www.facebook.com/napadnadoomrock/ Nie zapomnijcie za lajkować strony. Dzięki za pomoc!

Marecki

miesiąc temu
poszło i nic .... 0/100

BD Games

miesiąc temu
Aktualizowane! (13/100)

Tomasz Setman

miesiąc temu
Jeżeli zapłaciłem za grę a zapomniałem dodać koszt przesyłki. To czy mogę osobno złożyć płatność za przesyłkę?

siwymortis

miesiąc temu
tak

Bartosz Jaworski

miesiąc temu
Bardzo brakuje materiałów na temat. Mi nadal brzmi w głowie mało entuzjastyczna opinia Gambita sprzed bodajże 5 lat. Wiem,że ta gra pewnie ewoluowała od tamtego momentu - jednakże warto byloby mnie jakoś przekonać.

BD Games

miesiąc temu
Opinia Gambita jest przyćmiewana przez większość pozytywnych recenzji. Gra jest na rynku anglojęzycznym od wielu lat i w tym czasie powstało sporo materiału na jej temat. Jeśli chodzi o najświeższe materiały do wersji PL (Trzeciej edycji), to polecam recenzję Game Troll TV oraz rozgrywkę od Granie w Chmurach https://www.youtube.com/watch?v=DtfRqhvhSlk https://www.youtube.com/watch?v=k2qtSpJu_RU

Przemek

miesiąc temu
Pamiętaj, że to co Gambit nazywał recenzjami, to jego bardzo subiektywna ocena. Jak mu podeszła gra to fajna, jak nie - to nie fajna. I tak to trzeba traktować. W niedawnej kampanii Nanaki opinia Gambita to była chyba jedyna recenzja, której Piotrek NIE umieścił na stronie kampanii. Więc wyrób sobie swoją opinię po prostu na podstawie tego co widziałeś w recenzjach, co widzisz na kampanii, masz instrukcję jak chcesz się wgłębić itp itd.

Xaash

miesiąc temu
Dlatego właśnie kanał Gambita tak bardzo szanuję. Większość recenzentów wymienia wyłącznie plusy, delikatnie maskując minusy (może przez wzgląd na dobre relacje z wydawnictwami, nie wiem). A Gambit jak Mariusz Max Kolonko - mówi jak jest.

Bartosz Jaworski

miesiąc temu
Otóż to. Dlatego cenie go znacznie bardziej niż pozostałych.

Sotheryk

miesiąc temu
Max ostatnio m.in. ogłosił się prezydentem Polski :) Czy to ma znaczyć, że uważasz Gambita za takiego samego świra? :P

Gambit

miesiąc temu
Bartoszu pamiętaj, że moja opinia powstała na bazie pierwszej edycji gry. Prawdę mówiąc mam wrażenie, że część rzeczy, która nie podobała mi się wtedy, nadal jest w grze, więc i teraz miałbym z nimi problem. Na przykład spora losowość nie tylko podczas walki, ale i w trakcie dociągania kart w trakcie awansu. Czy fakt, że 1/3 czasu musi zostać wydana na przemieszczenie się drużyny do góry Doomrock. Do tego niektóre zmiany mam wrażenie, że sa jedynie kosmetyczne i ułatwiające tworzenie dodatków - na przykład przeniesienie opisu SI na planszę potwora wraz z ujednoliceniem talii SI. To nie sprawi, że walki stają się mniej powtarzalne, tylko zastąpi X talii jedną talią. Jednak tak jak napisał Przemek, moja opinia, to opinia subiektywna. Jeśli mi się coś w grze nie podoba, to nie znaczy, że gra jest zła, tylko, że mi się jakiś aspekt nie podoba. I tyle. Drogie BD Games nie jest to najfajniejsza metoda na przekonanie ewentualnego wspierającego. Nie zwracaj uwagi na to, co mówi jeden recenzent, którego opinia nam nie pasuje, bo inni chwalą naszą grę, ich słuchaj :) Ewentualny odbiorca powinien wysłuchać możliwie wielu opinii i na ich podstawie zbudować sobie obraz gry i zdecydować o wsparciu. Zwłaszcza, że w wielu przypadkach, kiedy ludzie oglądali moje mocno krytyczne opinie o grach, stwierdzali, że rzeczy będące dla mnie "minusami" wcale im nie przeszkadzają i to jest gra dla nich. Zatem, jak widać negatywna opinia nie jest jednoznaczna ze zniechęcaniem do zakupu gry. A Wam życzę powodzenia w kampanii :) Sothery nie będę się ogłaszał prezydentem, bez przesady. Ale może Najlepszym Recenzentem Planszówkowym Na Świecie...to jest kuszące. Jest jak widać pewne pole manewru :D

BD Games

miesiąc temu
Gwoli ścisłości, ja się zgadzam z tym co napisałeś. Każdy powinien wyrobić sobie opinię na podstawie wielu źródeł, które istnieją, a nie tylko na podstawie Twojej recenzji. Dokładnie tak.

Bartosz Jaworski

miesiąc temu
Tomku, pamiętam doskonale - co także wyżej nadmieniłem. Zgadzam się także co do tego ,że mnogość opinii stwarza szerszy pogląd na sprawę - jednakże wg mnie po obejrzeniu większości Twoich materiałów wiem wystarczająco dużo na temat jakiejś gry by nie musieć dalej - i tutaj przepraszam za określenie - zwykle tracić czasu na kolejne materiały.

Anonim

miesiąc temu
serwis płatniczy pobiera dodatkową kasę 17zł? czy może ja coś źle klikam?

Tomasz Madej

miesiąc temu
Nie pobiera :-), zawsze wyskakuje podczas zamówienia możliwość wsparcia wspieram.to. Ta opcja jest nie obowiązkowa

BD Games

miesiąc temu
Nie, to nie powinno tak działać. Opłacanie prowizji/płatności jest po mojej stronie.

Marecki

miesiąc temu
no za drugim razem już załapało dobra kwotę, wsparte, tylko potwierdzenia wciąż brak

Marecki

miesiąc temu
Potwierdzone. Życzę powodzenia !
  • Nagrody (3)
  • Dodatki (3)

Napad na Doomrock

159 zł lub więcej
76 wspierających
Otrzymujesz:
1. Grę Napad na Doomrock
2. Wszystkie karty z talii promocyjnej, dostępnej jedynie teraz podczas trwania tej kampanii
3. Możliwość uwiecznienia swojego imienia na ściankach denka.

Cena zawiera co najmniej 20% rabatu w stosunku do sugerowanej ceny detalicznej.

Pamiętaj o wybraniu i opłaceniu sposobu transportu (Kurier/Paczkomat) wybierając odpowiedni dodatek.
Przewidywana dostawa: maj 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Ostateczna zagłada

199 zł lub więcej
17 wspierających
Otrzymujesz:
1. Grę Napad na Doomrock
2. Wszystkie karty z talii promocyjnej, dostępnej jedynie teraz podczas trwania tej kampanii
3. Możliwość uwiecznienia swojego imienia na ściankach denka.
4. Twoje imię lub pseudonim na ścianie zagłady zostanie solidnie wyróżnione.

Pamiętaj o wybraniu i opłaceniu sposobu transportu (Kurier/Paczkomat) wybierając odpowiedni dodatek.
Nagroda limitowana. Pozostało 83/100
Przewidywana dostawa: maj 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Napad na Doomrock - Wczesna Zagłada

149 zł lub więcej
256 wspierających
Specjalna cena dostępna tylko w pierwszych 48 godzinach kampanii.

Otrzymujesz:
1. Grę Napad na Doomrock
2. Planszę przygody GRATIS
3. Wszystkie karty z talii promocyjnej, dostępnej jedynie teraz podczas trwania tej kampanii
4. Możliwość uwiecznienia swojego imienia na ściankach denka.

Cena zawiera co najmniej 30% rabatu w stosunku do sugerowanej ceny detalicznej.

Pamiętaj o wybraniu i opłaceniu sposobu transportu (Kurier/Paczkomat) wybierając odpowiedni dodatek.
Nagroda limitowana. Pozostało -2/254
Przewidywana dostawa: maj 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Plansza przygody

12 zł lub więcej
53 wspierających
Plansza przygody ok 40cm x 15cm służy do uporządkowania rozgrywki. Dostarcza atrakcyjnych miejsc na rozstawienie kart obszarów, talii obszarów oraz żetonów czasu na klimatycznej klepsydrze.


UWAGA - wspierający z pierwszych 48 godzin kampanii, którzy wybrali nagrodę 'Wczesna Zagłada', automatycznie otrzymują ten dodatek gratis.
Przewidywana dostawa: maj 2021
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 100 zł

Przesyłka kurierska PL

14 zł lub więcej
44 wspierających
Wysyłka kurierem na teren Polski
Przewidywana dostawa: maj 2021
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 100 zł

Paczkomat InPost

14 zł lub więcej
225 wspierających
Wysyłka do Paczkomatu na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: maj 2021
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 100 zł

Projekt w sieci

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!