Duel of Steel - Gra o czołgach
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
25 reakcji
Wstęp
Nazywam się Oskar Janik, jestem studentem Uniwersytetu Śląskiego, moja pasja to tworzenie gier komputerowych, zamierzam stworzyć grę komputerową, w której będzie można jeździć czołgiem lub wozem bojowym. Jestem zdeterminowany i pracowity oraz mam zapał, który pozwoli mi ukończyć ten projekt. Gra będzie tworzona na silniku Unreal Engine 4 i wydana pod system operacyjny Windows 64 bit.
Opis projektu
Do tej pory stworzyłem poziom prototypowy, oraz oprogramowanie systemu pór roku i pogody dla poziomu, ten system umożliwi tworzenie losowych scenariuszy pogodowych na mapach. Poniżej zamieściłem kilka obrazków przedstawiających system losujący pogodę i dostosowujący poziom do pory roku.
Będzie to gra umożliwiająca toczenie bitew między drużynami, kampania będzie się rozgrywać się w latach 1914 - 2020, będzie można jeździć zarówno czołgami z pierwszej wojny światowej jak i współczesnymi. Kampania w wersji early access będzie obejmować okres 1914 - 1918.
Kampania będzie polegać na rozgrywaniu bitwy co miesiąc na losowej mapie dostosowanej do odpowiedniej pory roku i miesiąca, a wraz w odpowiednim czasie będzie można odblokować odpowiednie pojazdy.
W grze będzie się pojawiała także piechota, artyleria i samoloty. Zamierzam ukończyć ją w przeciągu 3 lat, chociaż muszę przyznać, że może to wymagać więcej czasu niż przewiduje. W grze będą różne technologie do opracowania, zależy mi na tym, żeby gra pokazywała rozwój pojazdów od lat 1914, aż do współczesności, gra będzie polegała tylko na starciach pojazdów z danego okresu, czyli nie będzie Tygrysów walczących przeciwko czołgom typu Conqueror, tylko będą walczyć przecwiko T34 i innym słabszym pojazdom z danego okresu.
Takie niehistoryczne starcia występują np. w grze World of Tanks i wiele graczy narzeka na brak historyczności tej gry, wiele prototypów i innych pojazdów istniejących tylko na deskach kreślarskich powoduje, że gracze chcieliby czegoś bardziej realistycznego. Tryb bitew historycznych był w tej grze przez jakiś czas co zyskało uznanie graczy, ale został szybko wycofany. W mojej grze dużą rolę będzie odgrywało SI, więc nie będzie problemów z dobieraniem drużyn i tego typu przeszkód. Nacisk w tej produkcji zostanie położony bardziej na realia historyczne, niż na rozgrywkę sieciową. Nie wiem jeszcze, czy elementy rozgrywki sieciowej się pojawią. Najbardziej istotne jest to, że poza pojazdami w bitwie będzie walczyć piechota, moździerze, artyleria, karabiny i samoloty. Kontrolę w grze można będzie przejąć wyłącznie nad pojazdami. Chciałbym również, żeby pojawił się element strategiczny , poza uczestnictwem w bitwie, gracz powinien decydować o tym jak zachowuje się SI oraz dowodzić uderzeniem. Kampania będzie umożliwiać walkę na różnych frontach, na froncie wschodnim, czy w afryce północnej.
To co do tej pory zostało stworzone przeze mnie to system, który dostosowuje poziom do jednego z dwunastu miesięcy, styczeń jest bardzo mroźny, w marcu czasem pojawia się śnieg lub grad, a czerwiec jest słoneczny lub czasem deszczowy. Udało mi się stworzyć wiele assetów do gry i zaprojektować prototypowy poziom. Potrzebuje jednak waszej pomocy finansowej, gdyż bez odpowiednich środków ta gry nigdy nie powstanie. Jestem osobą, która tworzy grę po to, żeby stworzyć coś unikalnego, coś co spodoba się graczom, nie tworzę jej dla pieniędzy, zauważyłem że ciągła chęć bogacenia się wielu wielkich korporacji powoduje spadek jakości wielu gier. Robię to z pasji, a nie dla zysku.
Chcę żeby moja gra stawiła wyzwanie wielkim korporacjom i produkcjom AAA. Wersja early acces będzie zawierała pojazdy z pierwszej wojny, ukaże się rok po zakończeniu tej kampanii crowdfundingowej, będą wprowadzone najważniejsze pojazdy jak np. Mark One. W odróżnieniu od WOT można będzie strzelać z karabinów i czołgi będą służyć do przełamywania okopów oraz zdobywania punktów przejęcia obiektów, nie tylko do walki. Pojazdy takie jak Little Willie, które nie mają działa, ani broni idealnie się nadają do zajmowania bazy lub wrogich obiektów. Zależy mi na tym, żeby można było jeździć najwcześniejszymi pojazdami pancernymi oraz archaicznymi wozami opancerzonymi.
Cel projektu
20 % celu - możliwość kontynuowania pracy nad projektem oraz możliwość realizacji wszystkich nagród w wyznaczonym terminie
40 % celu - możliwość przyspieszenia produkcji gry poprzez zakup tekstur, dźwięków i materiałów
80 % celu - możliwość korzystania bardziej wyspecjalizowanego software (Speed Tree, Substance)
100 % celu -możliwość przyspieszenia produkcji poprzez stosowanie assetów i różnych produktów wysokiej jakości dostępnych na Unreal Engine 4 marketplace, możliwość inwestowania w promowanie gry
Powyżej 100 % - dodawanie większej ilości zawartości proporcjonalnie do kwoty
Nagrody
Dostępne są różne zestawy, które zawierają takie nagrody:
* Darmowa gra w dniu premiery
* Możliwość testowania wersji early access
* Status gracza VIP
* Przedpremierowy dostęp do gry
* Biuletyn informacyjny o postępach prac
* Dziennik twórcy
* Procent z zysku ze sprzedaży
* Zestaw tapet na pulpit z pojazdami z gry
O autorze / Zespół
Autor kampanii: Oskar Janik
e-mail: oskar.janik@wp.pl
Umiejętności:
* Tworzenie grafiki 3D z użyciem programu Blender
* Edycja grafiki 2D z wykorzystaniem programu GIMP
* Tworzenie shaderów z użyciem Materialize i Unreal Engine 4
* Projektowanie poziomów i tworzenie oświetlenia na mapie
* Tworzenie systemów cząstek z użyciem edytora Cascade
* Komponowanie muzyki z użyciem programu Finale 2012
* Tworzenie animacji postaci
* Tworzenie przerywników filmowych z użyciem Sequencera
* Tworzenie interfejsów użytkownika
* Optymalizacja gry
* Programowanie w języku C++ oraz z wykorzystaniem języka skryptowania wizualnego Blueprint
Ryzyko
Możliwe, że z pewnych przyczyn czas produkcji tej gry nie będzie wynosił 3 lata tylko znacznie więcej, jednak biorę na siebie odpowiedzialność i zamierzam tą grę wydać bez względu na to czy premiera się opóźni.
Podziękowania
* Podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
Szczególne podziękowania
* Szczególne podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
Zestaw "Szeregowy"
* Szczególne podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
* Zestaw tapet na pulpit z pojazdami z gry (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
Zestaw "Kapral"
* Szczególne podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
* Zestaw tapet na pulpit z pojazdami z gry (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Biuletyn informacyjny o postępach nad grą (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
Zestaw "Sierżant"
* Szczególne podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
* Zestaw tapet na pulpit z pojazdami z gry (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Biuletyn informacyjny o postępach nad grą (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Dziennik twórcy (nagranie video), dzielącego się technicznymi aspektami tworzenia gry na silniku Unreal Engine 4 (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
Zestaw "Chorąży"
* Szczególne podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
* Zestaw tapet na pulpit z pojazdami z gry (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Biuletyn informacyjny o postępach nad grą (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Dziennik twórcy (nagranie video), dzielącego się technicznymi aspektami tworzenia gry na silniku Unreal Engine 4 (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Status gracza VIP, kod odblokowujący wszystkie pojazdy i skórki w grze
Zestaw "Porucznik"
* Szczególne podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
* Zestaw tapet na pulpit z pojazdami z gry (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Biuletyn informacyjny o postępach nad grą (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Dziennik twórcy (nagranie video), dzielącego się technicznymi aspektami tworzenia gry na silniku Unreal Engine 4 (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Status gracza VIP, kod odblokowujący wszystkie pojazdy i skórki w grze
* Darmową grę w czasie premiery, klucz na Steam (Cena gry około 200 zł)
Zestaw "Pułkownik"
* Szczególne podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
* Zestaw tapet na pulpit z pojazdami z gry (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Biuletyn informacyjny o postępach nad grą (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Dziennik twórcy (nagranie video), dzielącego się technicznymi aspektami tworzenia gry na silniku Unreal Engine 4 (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Status gracza VIP, kod odblokowujący wszystkie pojazdy i skórki w grze
* Darmową grę w czasie premiery, klucz na Steam (Cena gry około 200 zł)
* Możliwość przetestowania wersji early access (Powstanie rok po zakończeniu tej kampanii, obejmuje pojazdy z lat 1914 - 1918)
Zestaw "Generał"
* Szczególne podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
* Zestaw tapet na pulpit z pojazdami z gry (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Biuletyn informacyjny o postępach nad grą (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Dziennik twórcy (nagranie video), dzielącego się technicznymi aspektami tworzenia gry na silniku Unreal Engine 4 (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Status gracza VIP, kod odblokowujący wszystkie pojazdy i skórki w grze
* Darmową grę w czasie premiery, klucz na Steam (Cena gry około 200 zł)
* Możliwość przetestowania wersji early access (Powstanie rok po zakończeniu tej kampanii, obejmuje pojazdy z lat 1914 - 1918)
* Przedpremierowy dostęp do gry, możliwość testowania aktualnej wersji gry 5 miesięcy przed premierą)
Tytuł brązowego patrona
* Szczególne podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
* Zestaw tapet na pulpit z pojazdami z gry (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Biuletyn informacyjny o postępach nad grą (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Dziennik twórcy (nagranie video), dzielącego się technicznymi aspektami tworzenia gry na silniku Unreal Engine 4 (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Status gracza VIP, kod odblokowujący wszystkie pojazdy i skórki w grze
* Darmową grę w czasie premiery, klucz na Steam (Cena gry około 200 zł)
* Możliwość przetestowania wersji early access (Powstanie rok po zakończeniu tej kampanii, obejmuje pojazdy z lat 1914 - 1918)
* Przedpremierowy dostęp do gry, możliwość testowania aktualnej wersji gry 5 miesięcy przed premierą.
Lista brązowych patronów będzie się pojawiać na ekranie przy każdym uruchomieniu gry. .
Przewidywana dostawa: styczeń 2024
Tytuł srebrnego patrona
* Szczególne podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
* Zestaw tapet na pulpit z pojazdami z gry (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Biuletyn informacyjny o postępach nad grą (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Dziennik twórcy (nagranie video), dzielącego się technicznymi aspektami tworzenia gry na silniku Unreal Engine 4 (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Status gracza VIP, kod odblokowujący wszystkie pojazdy i skórki w grze
* Darmową grę w czasie premiery, klucz na Steam (Cena gry około 200 zł)
* Możliwość przetestowania wersji early access (Powstanie rok po zakończeniu tej kampanii, obejmuje pojazdy z lat 1914 - 1918)
* Przedpremierowy dostęp do gry, możliwość testowania aktualnej wersji gry 5 miesięcy przed premierą.
Lista srebrnych patronów będzie wyświetlana przy każdym wczytywaniu kampanii.
Przewidywana dostawa: styczeń 2024
Tytuł złotego patrona
* Szczególne podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
* Zestaw tapet na pulpit z pojazdami z gry (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Biuletyn informacyjny o postępach nad grą (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Dziennik twórcy (nagranie video), dzielącego się technicznymi aspektami tworzenia gry na silniku Unreal Engine 4 (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Status gracza VIP, kod odblokowujący wszystkie pojazdy i skórki w grze
* Darmową grę w czasie premiery, klucz na Steam (Cena gry około 200 zł)
* Możliwość przetestowania wersji early access (Powstanie rok po zakończeniu tej kampanii, obejmuje pojazdy z lat 1914 - 1918)
* Przedpremierowy dostęp do gry, możliwość testowania aktualnej wersji gry 5 miesięcy przed premierą.
Lista złotych patronów będzie wyświetlana przy każdym wczytywaniu mapy.
Przewidywana dostawa: styczeń 2024
Tytuł diamentowego patrona
* Szczególne podziękowania (Imię i nazwisko osoby będzie widoczne na liście osób dostępnej, po kliknięciu przycisku w głównym menu)
* Zestaw tapet na pulpit z pojazdami z gry (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Biuletyn informacyjny o postępach nad grą (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Dziennik twórcy (nagranie video), dzielącego się technicznymi aspektami tworzenia gry na silniku Unreal Engine 4 (wysyłany co jakiś czas na maila w trakcie tworzenia gry)
* Status gracza VIP, kod odblokowujący wszystkie pojazdy i skórki w grze
* Darmową grę w czasie premiery, klucz na Steam (Cena gry około 200 zł)
* Możliwość przetestowania wersji early access (Powstanie rok po zakończeniu tej kampanii, obejmuje pojazdy z lat 1914 - 1918)
* Przedpremierowy dostęp do gry, możliwość testowania aktualnej wersji gry 5 miesięcy przed premierą.
Imię i nazwisko diamentowego patrona będzie wyświetlane, w głównym menu gry, po najechaniu myszką będzie wyświetlać się zdjęcie.
Przewidywana dostawa: styczeń 2024