EpicWorld Gra Fabularna

EpicWorld Gra Fabularna

1704%
27 270
z potrzebnych 1 600 zł = 1704% celu
268 wpłat
2 dni do końca
Projekt zostanie zrealizowany, jeżeli do dnia 26.05.2018 otrzyma przynajmniej 1 600 zł wsparcia.
Obserwuj (65)
  • Projekt
  • Aktualizacje (8)
  • Wspierający (230)
  • Społeczność (45)

Wstęp

Cześć! Nazywam się Rafał Olszak i jestem niezależnym twórcą gier fabularnych. Mówi się, że przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę. Jakiś czas temu tak właśnie zrobiłem i opracowaliśmy grę fabularną EpicWorld, na której wydanie jest ta zbiórka. Można by powiedzieć, że to już szósty raz przeżywam przygodę związana z publikacją RPG, bo to mój szósty podręcznik od 2010 r. Mam nadzieję, że także tym razem uda się go wydać choćby w niewielkim nakładzie, bo to naprawdę fajna gra mająca bardzo przystępne zasady. 

EDIT: W wyniku rozwoju zbiórki okazuje się, że w tym roku w druku ukażą się aż dwa podręczniki... Prawdziwa uczta dla koneserów RPG!

ZBIÓRKA NABRAŁA ROZPĘDU

Na ten moment najczęściej wybieraną nagrodą jest WYCZYN, który zapewnia aktualnie w sumie aż 3 podręczniki drukowane i wszystkie pliki PDF (w nagrodę wliczone są też koszty wysyłki). 

POZYTYWNE OPINIE BETATESTERÓW

Krzysztof "Khaki" Baranowski, gryfabularne.pl,youtube.com/user/ALLEGROKHAKI

Radosław Idol, Erpegowe Piekiełko

„Z mojej strony system będzie oczywiście wsparty” źródło 

Opis projektu

EpicWorld to gra fabularna, która łączy konwencję science fiction z dark fantasy.

Snując swoje opowieści gracze mogą inspirować się takimi produkcjami jak „Avatar”, „Matrix” czy „Westworld”, bo w tych dziełach również stykają się skrajnie różne realia. Aby to przeżycie było jeszcze ciekawsze, każdy gracz steruje dwiema postaciami, a ich losy splatają się.

Pierwszą postacią jest mający silny hart ducha obywatel pozaziemskiej kolonii, który nie dał się złamać bezwzględnym korporacjom. Drugą jest jego „awatar” czyli zdalnie sterowana biomechaniczna istota.

Akcja gry toczy się w odległej przyszłości na pokładach monumentalnych stacji kosmicznych oraz pod specjalną Kopułą wybudowaną na gruzach dawnego świata. Stworzone z nanorobotów sklepienie osłania fantastyczną krainę, która stała się czymś więcej niż symulacją. Pewne jej systemy pozostają sprzężone z układami orbitalnych kolonii, co czyni z nich coś w rodzaju tylnego wejścia. 

Losy obu bohaterów są powiązane, a oni sami wywierają na siebie wzajemnie niebagatelny wpływ. Mogą realizować egoistyczne cele lub wyswabadzać kolonie spod jarzma korporacji. Żaden z tych planów nie jest łatwy do urzeczywistnienia, więc potrzebują sprzymierzeńców, a właściwie całej drużyny.

Na oficjalnej stronie gry można znaleźć przykładową przygodę oraz dodatkowe informacje: http://www.gryolszaka.com/epicworld.html


ZWIĘKSZAJĄCA IMMERSJĘ MECHANIKA

Stanowczo nie jest to kolejna gra na polskim rynku bazująca na uniwersalnej mechanice. Zasady ściśle korespondują z wizją świata i potęgują charakterystyczny dla tego systemu klimat rozgrywki.  

UPORZĄDKOWANY PODRĘCZNIK

Podręcznik składa się z sześciu części: 

  1. Świat, 
  2. Bohaterowie, 
  3. Zasady, 
  4. Wyposażenie, 
  5. Przeciwnicy, 
  6. Rozgrywka. 

Są w nim opisane: realia na stacjach kosmicznych i pod Kopułą, reguły kreacji obu rodzajów postaci, zasady gry umożliwiające zróżnicowane sesje, przykładowy ekwipunek oraz uzbrojenie. Znajduje się w nim również bestiariusz. Stanowczo nie brakuje także pomysłów na przygody oraz praktycznych wskazówek na temat tego, jak prowadzić ten konkretny system RPG.

PRZYSTĘPNE ZASADY

Mechanika bazuje na rzutach kośćmi w oparciu o 3 Aspekty czyli wymiary bohatera (mentalny, fizyczny, graniczny) oraz 18 Zdolności. W testach sprawdzających efekt podejmowanych przez bohaterów działań należy uzyskać wynik co najmniej równy Stopniowi Trudności. Ustala go Mistrz Gry uwzględniając wskazówki z podręcznika. Negatywne konsekwencje lub szczególnie pozytywne następstwa testu mają miejsce w zależności od tego, jaki był wynik rzutu kostkami w porównaniu do Stopnia Trudności. 

PROSTE TESTY

Gdy Aspekt jest niski, rzuca się trzema kostkami i wyklucza najwyższy rezultat. Gdy Aspekt jest średni, rzuca się dwiema kostkami. Gdy jest wysoki, rzuca się trzema kostkami i eliminuje najniższy rezultat. Do uzyskanego w ten sposób wyniku dodaje się poziom Zdolności, a sumę porównuje ze stopniem tego, na ile działanie było trudne.

Podczas testów używa się standardowo kości dziesięciościennych. W niekorzystnych dla postaci okolicznościach, gdy ma złamane morale, używa się ośmiościennych, a gdy los jej sprzyja, bo ma specjalny sprzęt oraz szczególne talenty – dwunastościennych.

EPICKIE MODYFIKACJE TESTÓW

Charakterystyczną cechą tej gry jest możliwość hakowania systemu nanorobotów, które są wszechobecne zarówno w pozaziemskich koloniach jak i pod Kopułą. Za sprawą niezwykłych właściwości zaawansowanej rzeczywistości rozszerzonej, którą generują wspomniane roboty, można przeprowadzać niesamowite akcje jak z filmu „Matrix”. Co więcej, możliwe jest wykorzystanie pod Kopułą pewnych zdolności kolonialisty, a także w kosmosie umiejętności jego „awatara”, który bytuje pod Kopułą! Dzięki temu dwa światy zazębiają się, a nawet przenikają w niepowtarzalny i widowiskowy sposób!

DYNAMICZNA WALKA

Podczas walki Stopniem Trudności jest parametr Defensywa postaci. Składa się na nią wrodzona odporność bohatera, jego instynkt przetrwania, a także właściwości jego odzieży ochronnej, zaś w walce strzeleckiej także walory obronne otoczenia. Po trafieniu ofiary obrażenia oblicza się poprzez dodanie wyniku rzutu kostką i Siły uzbrojenia. W niektórych sytuacjach dodaje się coś więcej. Całość przebiega szybko i sprawnie.

Potyczki są urozmaicone z powodu zróżnicowanego otoczenia oraz wielu typów przeciwników, poczynając od biomechanicznych istot, poprzez Straż Orbitalną i oddziały korporacji, a kończąc na wstępujących w systemy Wirusach!

ZNACZĄCE KONFLIKTY SPOŁECZNE

Błahe konflikty interpersonalne rozstrzyga się zwykłym testem. Tymczasem rezultaty zmagań, mających potencjalnie istotny wpływ na fabułę i losy postaci, rozstrzyga się stosując zasady mini-gry przypominającej papier, kamień, nożyce. Pewien rodzaj argumentów jest potencjalnie skuteczniejszy od innego, więc trzeba się namyślić, który wybrać. Czasami też bohaterowie muszę się nieco natrudzić, by w ogóle móc użyć określonego typu argumentów. Natomiast w następstwie przegranej konfrontacji społecznej postać ma złamane morale, więc podejmując ewentualnie działania na niekorzyść rywala, dysponuje słabszymi kostkami, niż standardowo. Szermierka słowna jest nie mniej istotna, niż walka z wykorzystaniem miecza! 



ELASTYCZNY I SZYBKI SYSTEM TWORZENIA SPRZĘTU

Nie jest się ograniczonym zamkniętą listą przedmiotów. Dzięki przystępnym i naprawdę bardzo szybkim zasadom gracz i Mistrz Gry mogą z łatwością tworzyć wyposażenie czy definiować magiczną broń. Roztropne reguły zapewniają, że żaden kreowany sprzęt nie jest przesadzony. 

Przykładowo gracz może chcieć wyposażyć swoją postać w określonego rodzaju sztylet. Każdy taki rynsztunek ma pewną pulę punktów Potencjału. Można wydać punkt na zwiększenie premii do ataku, liczby zadawanych obrażeń lub zakup specjalnej cechy. Dzięki temu każdy może z łatwością i błyskawicznie przygotować uzbrojenie idealnie pasujące do jego koncepcji postaci oraz jej stylu walki. Jest ono także dostosowane do posiadanego budżetu, rzecz jasna.

BARWNE POSTACI

Do dyspozycji gracza są archetypy charakterystyczne dla obywateli pozaziemskiej kolonii oraz rasy i archetypy biomechanicznych istot bytujących pod Kopułą.

MAGIA WYOBRAŹNI

W symulacji fantastycznej krainy jest odpowiednik magii. Jednak na łamach podręcznika próżno szukać listy zaklęć czy wyeksploatowanych do granic możliwości archetypów magów i kapłanów. Zamiast tego istnieje kilka efektów, które z różną mocą można uzyskać, sięgając po magiczne przedmioty zasilane specjalnymi kryształami. Przy pomocy tego typu przedmiotów można na przykład uzyskać użytkowy, kojący lub ofensywny efekt. 

Czy postać wykona gest dłonią by ukazał się wąż, który wsunie się do dziurki od klucza, żeby otworzyć drzwi? Czy rękawica zacznie emitować światło, które wsiąknie w ranę i zacznie ją zasklepiać? Czy z miecza wystrzeli błyskawica albo kula ognia? To kwestia wyobraźni! Natomiast samo zaklinanie kryształów oraz budowanie Artefaktów też może być interesującym elementem sesji, bo odbywa się to w określonych kontekstach i po spełnieniu pewnych warunków. Jak przystało na grę fabularną, opłaca się puścić wodze fantazji!

JEDNA KARTA, DWIE POSTACI

Karta Postaci została zaprojektowana w taki sposób, by łatwo dało się wykorzystać specyficzne zasady związane z grą dwoma bohaterami. Wszystko widać jak na dłoni, a Karta podzielona jest na dwie sekcje listą Zdolności.

Pobierz: Karta Postaci | Karta Postaci z objaśnieniami

Na oficjalnej stronie gry można znaleźć tło fabularne, przykładową przygodę oraz dodatkowe informacje: http://www.gryolszaka.com/epicworld.html

GRA JEST OPRACOWANA I ZILUSTROWANA, A DZIĘKI ZBIÓRCE MOŻE JESZCZE ZYSKAĆ

Stanowczo nie jest to kolejna zbiórka na grę, na którą potem trzeba będzie czekać grube miesiące po terminie. Gra fabularna EpicWorld jest opracowana, a także ma zilustrowane wszystkie kluczowe elementy: rodzaje postaci, bestiariusz, uzbrojenie i tak dalej. Zależnie od efektów zbiórki liczba ilustracji może jednak jeszcze wzrosnąć. Tekst ma zostać poddany korekcie. Przez najbliższych kilka miesięcy będziemy szlifować już istniejący podręcznik. Aktualnie testerzy ogrywają wersję beta gry, by w dniu premiery była jak najlepiej zbalansowana.

UCZCIWA CENA

Poniższy wykres opisuje, co składa się na cenę podręcznika drukowanego przy założeniu, że sprzedany zostanie nakład liczący 100 egzemplarzy. Pozwala to lepiej zrozumieć, z czego wynika jego cena. Może to pomóc podjąć świadomą decyzję o ewentualnym wsparciu zbiórki. Jak widać, do autora trafia tylko ułamek całej kwoty; warto pamiętać, że od tej części odprowadzany jest jeszcze podatek. Można więc powiedzieć, że kupując książkę funduje się autorowi mały napój z dyskontu. Istotniejsze jest jednak to, że nawet jeśli autor zrezygnowałby z symbolicznego wynagrodzenia, nie zredukowałoby to znacząco ceny książki. Właśnie dlatego wynosi ona tyle, ile wynosi. 

Cel projektu

Głównym celem zbiórki jest wydanie w druku limitowanej, numerowanej edycji liczącego co najmniej 130 stron podręcznika gry EpicWorld na papierze kredowym, z kolorowymi ilustracjami, w oprawie miękkiej, w poręcznym formacie B5. 

Po zebraniu środków na wydanie gry dalsze fundusze będą przeznaczone na cele dodatkowe, które zostaną wydane w formie plików PDF. Dzięki wyższej kwocie moglibyśmy także dodać więcej barwnych ilustracji do podręcznika. Dodatki będą dostarczane sukcesywnie w tempie jeden lub dwa miesięcznie; w miarę możliwości postaramy się udostępnić pierwszy już w dniu premiery gry.

Ponieważ większość wspierających wybiera nagrodę zawierającą także podręcznik gry fabularnej Afterbomb Madness, dodany zostanie także cel do odblokowania, który dotyczy tej właśnie gry:

Wysoki cel dodatkowy 

Odblokowany Wysoki cel dodatkowy będzie dostarczony w odleglejszym terminie niż podstawowe. Powodem tego stanu rzeczy jest jego obszerniejsza forma i większa złożoność.

To koniec obietnic tej zbiórki (więcej o tym w aktualizacji nr 7). Udało się odblokować wszystkie cele dodatkowe, które zostały dla niej zaplanowane. Super!

Nagrody

Wspierający mogą wybierać spośród kilku nagród wymienionych poniżej. Ponadto, każdy wspierający otrzyma podziękowania na łamach książki oraz na oficjalnej stronie gry. 

WAŻNE: Wybrane nagrody dostępne są tylko dla osób, które zakupiły też podręcznik drukowany, bo będą dostarczane razem z nim w jednej paczce.

W skład nagrody WYCZYN wchodzi podręcznik postapokaliptycznej gry fabularnej Afterbomb Madness, o której więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie. Aktualnie jest to jedyna możliwość zdobycia tego podręcznika drukowanego obecnie na zamówienie, ponieważ jego nakład został wyczerpany. Warto skorzystać z tej okazji, bo zakup obu książek w pakiecie jest korzystny cenowo, a także pozwala oszczędzić na kosztach wysyłki.

TROFEUM #2, TROFEUM #3 oraz TROFEUM #4 mają postać materialną i przeznaczone są wyłącznie dla osób, które kupiły podręcznik EpicWorld. Powód jest taki, że zostaną wysłane razem z nim w jednej paczce. 

Finalne wersje materiałów mogą nieznacznie różnić się od przedstawionych na grafikach. 

O autorze / Zespół

Autor, Rafał Olszak – od 2010 roku jestem niezależnym twórcą gier fabularnych. Na swoim koncie mam w sumie pięć podręczników, więc system EpicWorld byłby szóstym wydanym w druku. Poprzednia moja zbiórka była na drugą edycję Afterbomb Madness i zakończyła się powodzeniem, a wspierający otrzymali książkę przed czasem. Moja oficjalna strona poświęcona grom to: www.gryOlszaka.com Na co dzień pracuję natomiast jako polecany psycholog online.

Ilustrator, Michał Krawczyk – mam 23 lata i jestem grafikiem koncepcyjnym, ilustratorem oraz freelancerem. Specjalizuję się w projektowaniu postaci oraz lokacji do gier i filmów.

Swoją rolę w projektowaniu gry odegrali także konsultanci. Na uwzględnienie zasługują między innymi: Adam Tomczak, Dominik Sztucki, Edyta Kornelska, Filip Pietrzak, Grzegorz Łodyga, Jakub Nowosad, Karol Czarny, Krzysztof Baranowski, Paweł Adamczyk, Piotr Młodożyniak, Piotr Rasiński, Rafał Sułkowski, Tomasz Michałowski, Zbyszek Gałązka.

Ryzyko

Jak już wspominałem, szósty raz wydaję podręcznik RPG, więc mam w tym doświadczenie i pewną wprawę. Podręcznik jest opracowany oraz zilustrowany, a w tej chwili przechodzi testy i jest szlifowany, co potrwa jeszcze kilka miesięcy. Termin dostawy specjalnie podaję dość odległy określając go trochę na wyrost. Wychodzę z założenia, że lepiej jest dostarczyć produkt przed czasem niż z opóźnieniem. Niekiedy są poślizgi w drukarni lub mają miejsce jakieś zdarzenia losowe i dlatego dostawa przewidziana jest dopiero na drugą połowę roku. To realistyczny plan. Jeśli uda się go zrealizować szybciej, prędzej dostarczone zostaną nagrody. 

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


Iwo Szczeciński

2 dni temu
Rafale, przekonałeś mnie. Czekam na update, cegiełka poszła.

Marcin Faszcza

2 dni temu
Mam pytanie, w opisie nagrody "triumf" jest napisane, że wszystkie ufundowane dodatki będą dostępne w pdf. Jak w tej sytuacji wygląda sprawa z przybornikiem twórcy? Czy żeby go otrzymać wystarczy sama nagroda "triumf", czy też trzeba dokupić nagrodę "trofeum #1"?

Rafał Olszak

2 dni temu
Cześć. Dzięki za pytanie. Słusznie zauważyłeś zbieżność nazw dodatku w PDF i zawartości TROFEUM. Omyłkowo dwie różne rzeczy nazwałem w ten sam sposób. Zawartość TROFEUM #1 to różne pliki, które Mistrz Gry może użyć do tworzenia własnych materiałów do gry. Zaś Przybornik Twórcy PDF to tekst o lokacjach na mapie, pomysłach na przygodę, kreowaniu własnych scenariuszy i własnej Kopuły.

Marcin Faszcza

dzień temu
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.

JoZekJes

2 dni temu
Gratulację udanej zbiórki.

Rafał Olszak

2 dni temu
Dziękuję!

Sadafi

4 dni temu
Przydałoby się trofeum #5 dla gap takich jak ja, które zapomniały o istnieniu dalszych progów i wsparły bez afterbomb madness :(

Rafał Olszak

3 dni temu
Zbiórka dotyczy EpicWorld i dlatego odrębnej nagrody Afterbomb Madness nie będzie. Z tego co wiem niektórzy w Twojej sytuacji dogadują się z kimś z kolegów i wspólnie zamawiają nagrodę WYCZYN. Wtedy każdy bierze po jednym z podręczników EpicWorld.

Iwo Szczeciński

4 dni temu
Mam pytanie, czy triumf zawiera kartę postaci? Nie jestem pewien czy ona zawiera się w "wszystkie ufundowane dodatki PDF" Pozdrawiam!

Rafał Olszak

3 dni temu
Karta Postaci jest na jednej ze stron podręcznika i będzie ją można kserować. Ponadto zostanie też udostępniona w formie zwykłego pliku PDF.

Mieszko Wrzoskiewicz

5 dni temu
A może jako jeden z progów jakieś ciekawie zrobione, klimatyczne kości do gry, aby po rozpakowaniu podręcznika i przeczytaniu go od razu zabrać się za rozgrywkę.

Bartosz Zawadzki

5 dni temu
Co do kości to jaki zestaw jest potrzebny do grania? 3xk8 3xk10 i 3xk12 wystarczy czy potrzebne są jakieś dodatkowe?

Rafał Olszak

5 dni temu
@Bartosz, najwygodniej jest mieć kości: jedną k6, trzy k8, trzy k10, dwie k12. @Mieszko, próg z kostkami nie będzie dodany z przyczyn, o których już wcześniej była mowa.

kaliii92

tydzień temu
jestem ciekawy czy pan Olszak spodziewał się takiego dobrego wyniku w wsparciu

Rafał Olszak

6 dni temu
Szczerze mówiąc przed takimi przedsięwzięciami staram się na nic nie nastawiać. Natomiast cieszę się z każdej złotówki wsparcia na rzecz mojego projektu :)

Grzesiek Wasilewski

tydzień temu
wsparte :) i już nie mogę się doczekać epickich przygód pod kopulą oraz korpo rozgrywek na orbicie !!!

Rafał Olszak

tydzień temu
Dziękuję za wsparcie!

Lioheart

tydzień temu
Hej, dodacie może jakieś zakładki?

Rafał Olszak

tydzień temu
O jakich zakładkach mówisz?

Lioheart

tydzień temu
Książkowe. Taki ciekawy dodatek :)

RadaR

tydzień temu
Zakładam że chodzi zakładki do Książek (taki bookmarker). Może być jako kolejny próg jeśli skończyły się pomysły ;) . Choć osobiście, posiadam takich już sporo.

Rafał Olszak

tydzień temu
W sumie o tym dotychczas nie pomyślałem, ale koncepcja wydaje się bardzo fajna. Dzięki za podrzucenie pomysłu!

SilverRAT

tydzień temu
Witam. Widzę, że jest opcja zakupu Afterbomb Madness w wersji 2.5. czy można dowiedzieć się coś więcej na temat różnic w wersji 2 a 2.5?

Rafał Olszak

tydzień temu
Cześć. Dobre pytanie! Główne zmiany to: - dodatkowa korekta tekstu i składu, - po 2 specjalne cechy dla każdej profesji, - zmiana mechaniki Darów Apokalipsy by bardziej wpływały na wyniki rzutów, - poprawa balansu (delikatne zmiany różnych współczynników). Niewykluczone, że wejdą dalsze zmiany, bo cały czas zbierane są informacje zwrotne na ten temat. Swoją drogą możesz podesłać swoje uwagi, jeśli masz jakieś, pisząc na prywatną wiadomość.

Adrian Kasperek

tydzień temu
Czym jest przybornik twórcy w trofeum#1 ?

Rafał Olszak

tydzień temu
Cześć. Dzięki za pytanie. Przybornik twórcy jest to zestaw plików, które można edytować po to, by stworzyć własne, autorskie materiały wyglądające tak samo, jak oficjalne. Dotyczy to np. bestiariusza, tła stron podręcznika itp. Jeśli więc ktoś lubi tworzyć dodatki na własne potrzeby lub by je udostępnić szerszej publiczności, mógłby je kreować na takich samych szablonach, co treści oficjalne. Zapewnia to przy okazji spójność wizualną – wystarczy rzut okiem, by wiedzieć do czego są dane dodatki.

Mieszko Wrzoskiewicz

tydzień temu
Witam. Czy jesli wspomoglem zakupujac próg wyczyn to czy mam szanse dostac cyfrowy ekran mistrza gry czy trzeba zakupi go osobno?

Rafał Olszak

tydzień temu
Hej. Dziękuję za pytanie. Cyfrowy ekran wchodzi w skład odrębnej nagrody, którą wybiera się osobno.

Mieszko Wrzoskiewicz

tydzień temu
Dzieki za odpowiedz

jakub Typiński

2 tygodnie temu
Witam. Czy będzie jeszcze możliwość zaopatrzenia się w podręcznik "Robotica - kult maszyn"? Pozdrawiam i gratuluję udanej kampanii :)

Rafał Olszak

2 tygodnie temu
Zgodnie z informacją na oficjalnej stronie http://www.gryolszaka.com/robotica.html podręcznik został wyprzedany i nie ma planów dodruku. Prawdopodobnie ukaże się druga edycja tego systemu i dopiero ona będzie dostępna.

Thertera

2 tygodnie temu
Wierzę, że przez te ostatnie dni będzie wielki boom :) i zostaną zrealizowane wszystkie poziomy ;)

Rafał Olszak

2 tygodnie temu
Dziękuję! EpicWorld w twardej oprawie szytej i suplement w druku - to byłoby coś! Czas pokaże jak to będzie :)

IronFather

2 tygodnie temu
Wsparte i życzę by wszystko przebiegło sprawnie.

Rafał Olszak

2 tygodnie temu
Dziękuję!

Paweł Olszowy

3 tygodnie temu
[P] Co to znaczy cyfrowy ekran mistrza gry?

Rafał Olszak

3 tygodnie temu
Ekran mistrza gry w formie elektronicznej, a nie drukowanej. W wersji cyfrowej - tzn. w formie pliku PDF.

Paweł Olszowy

3 tygodnie temu
A co zawiera taki ekran mistrza gry?

Rafał Olszak

2 tygodnie temu
To co zwykle zawiera ekran mistrza gry - zestaw kluczowych zasad, tabeli itd. :)

Szczypek

4 tygodnie temu
Wsparte. Życzę sukcesu! ;)

Rafał Olszak

2 tygodnie temu
Dziękuję!

Marcin Sindera

miesiąc temu
Wsparte! Powodzenia.

Rafał Olszak

2 tygodnie temu
Dziękuję!

Wojciech Wons

miesiąc temu
Powodzenia! :) Trzymam kciuki!

Rafał Olszak

2 tygodnie temu
Dziękuję!
  • Nagrody (8)

TRIUMF

84 zł lub więcej
110 wspierających
W skład nagrody wchodzi:
- drukowany, numerowany egzemplarz EpicWorld Gra Fabularna z autografem twórcy,
- dostawa na terenie Polski,
- EpicWorld Gra Fabularna w PDF,
- wszystkie ufundowane dodatki w PDF,
- podziękowania na łamach książki i na oficjalnej stronie.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Wybierz ilość

-
+
WSPIERAM TO

WZLOT

7 zł lub więcej
6 wspierających
W skład nagrody wchodzi:
- zestaw tapet HD na pulpit z postaciami i istotami z bestiariusza,
- podziękowania na łamach książki i na oficjalnej stronie.
Przewidywana dostawa: październik 2018

Wybierz ilość

-
+
WSPIERAM TO

TROFEUM #1

30 zł lub więcej
18 wspierających
W skład nagrody wchodzi:
- edytowalna Karta Postaci,
- cyfrowy ekran Mistrza Gry,
- przybornik twórcy,
- inne materiały w formie niespodzianki,
- podziękowania na łamach książki i na oficjalnej stronie.
Przewidywana dostawa: październik 2018

Wybierz ilość

-
+
WSPIERAM TO

TROFEUM #4

33 zł lub więcej
2 wspierających
(nagroda jest tylko dla osób, które kupiły podręcznik drukowany)

W skład nagrody wchodzi:
- kolorowy plakat 42 cm x 29 cm przedstawiający grywalne typy postaci,
- kolorowy plakat 42 cm x 29 cm przedstawiający mapę Kopuły,
- podziękowania na łamach książki i na oficjalnej stronie.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Wybierz ilość

-
+
WSPIERAM TO

ZWYCIĘSTWO

40 zł lub więcej
9 wspierających
W skład nagrody wchodzi:
- EpicWorld Gra Fabularna w PDF,
- wszystkie ufundowane dodatki w PDF,
- podziękowania na łamach książki i na oficjalnej stronie.
Przewidywana dostawa: październik 2018

Wybierz ilość

-
+
WSPIERAM TO

TROFEUM #2

44 zł lub więcej
9 wspierających
(nagroda jest tylko dla osób, które kupiły podręcznik drukowany)

W skład nagrody wchodzi:
- plakat,
- pocztówki z postaciami,
- gotowe do użycia Karty Postaci,
- inne materiały w formie niespodzianki,
- podziękowania na łamach książki i na oficjalnej stronie.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Wybierz ilość

-
+
WSPIERAM TO

TROFEUM #3

79 zł lub więcej
5 wspierających
(nagroda jest tylko dla osób, które kupiły podręcznik drukowany)

W skład nagrody wchodzi:
- drukowany album w formacie A4 wydany w kolorze i przedstawiający postaci oraz istoty z bestiariusza.
- podziękowania na łamach książki i na oficjalnej stronie.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Wybierz ilość

-
+
WSPIERAM TO

WYCZYN

144 zł lub więcej
109 wspierających
W skład nagrody wchodzi:
- drukowany, numerowany egzemplarz EpicWorld Gra Fabularna z autografem twórcy,
- drukowany egzemplarz gry fabularnej Afterbomb Madness edycja 2.5 z autografem twórcy,
- dostawa na terenie Polski,
- EpicWorld Gra Fabularna w PDF,
- Afterbomb Madness edycja 2.5 w PDF,
- wszystkie ufundowane dodatki w PDF,
- podziękowania na łamach książki i na oficjalnej stronie.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Wybierz ilość

-
+
WSPIERAM TO
Jesteś firmą lub instytucją, która chce wesprzeć projekt? Wyślij swoją propozycje autorowi poprzez zgłoszenie mecenatu Profil Twojej firmy będzie widoczny dla społecznośći projektu.
Zaproponuj mecenat

Projekt w sieci

Wspieram.to

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!