Produkt został ufundowany przez społeczność
Kampania Kult - Boskość Utracona
zebrała 268 070 złotych dzięki 1487 wpłatom.
Osiągnęła 446% zakładanego celu.
Zobacz kampanię

Kult: Boskość utracona PDF

Wersja PDF podręcznika głównego "Kult: Boskość utracona"

80 zł

Dostępny za 2 miesiące

Dostępny za 2 miesiące

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Kult: Boskość utracona + PDF

Wersja fizyczna podręcznika głównego "Kult: Boskość utracona". Ponad 480 stron, twarda oprawa, pełny kolor. PDF gratis.

239 zł

Dostępny za 5 miesięcy

Dostępny za 5 miesięcy

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Edycja biblijna + PDF CORE

"Kult: Boskość utracona" podręcznik główny, edycja biblijna - stylizowany tekst, bez grafik PDF GRATIS (CORE)

199 zł

Dostępny za 5 miesięcy

Dostępny za 5 miesięcy

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Edycja czarna + PDF

"Kult: Boskość utracona" podręcznik główny edycja czarna PDF gratis (Core)

349 zł

Dostępny za 5 miesięcy

Dostępny za 5 miesięcy

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Zestaw Tarota + PDF

68 kart, specjalnie zaprojektowanych na potrzeby "Kult: Boskość utracona".

100 zł

Dostępny za 5 miesięcy

Dostępny za 5 miesięcy

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Czarna Madonna + PDF

Pierwsza, najsłynniejsza kampania "Kultu". Ponad 160 stron, twarda oprawa, pełny kolor. PDF gratis.

199 zł

Dostępny za 5 miesięcy

Dostępny za 5 miesięcy

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Taroticum i inne historie + PDF

„Taroticum i Inne Historie” – zestaw scenariuszy dla 4. edycji gry „Kult: Boskość utracona”. Ponad 220 stron, twarda oprawa, pełny kolor. PDF gratis.

199 zł

Dostępny za 5 miesięcy

Dostępny za 5 miesięcy

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Ekran mistrza gry + PDF

Ekran Mistrza Gry. PDF gratis.

79 zł

Dostępny za 5 miesięcy

Dostępny za 5 miesięcy

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Wampir: Maskarada podręcznik główny + PDF

Wampir: Maskarada to oryginalna, wyjątkowa gra fabularna osobistego i politycznego horroru. 431 stron, twarda oprawa, elegancki, kredowy papier, pełny kolor, wydanie uwzględniające dotychczasowe erraty. Wersja PDF gratis. Wym

219 zł

Produkt limitowany. Pozostało 100 / 100

Dostawa w 48 godzin

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Anarchiści - podręcznik dodatkowy + PDF

„Anarchiści” – podręcznik dodatkowy do „Wampira: Maskarady” 5 edycja. 200 stron, pełny kolor, twarda oprawa. Wymaga podania adresu mailowego i utworzenia konta w drivethrurpg.com.

189 zł

Produkt limitowany. Pozostało 99 / 100

Dostawa w 48 godzin

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

"Camarilla" podręcznik dodatkowy + PDF

„Camarilla” – podręcznik dodatkowy do „Wampira: Maskarady” 5 edycja. 200 stron, pełny kolor, twarda oprawa. PDF gratis. Wymaga podania adresu mailowego i utworzenia konta w drivethrurpg.com.

189 zł

Produkt limitowany. Pozostało 100 / 100

Dostawa w 48 godzin

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Slipcase "Camarilla" i "Anarchiści" + PDF

Slipcase „Wampira: Maskarady” 5 edycja wersja duo to 2 podręczniki dodatków ("Camarilla" i "Anarchiści"), 400 stron w pełnym kolorze i twardej oprawie. PDFy gratis. Wymaga podania adresu mailowego i utworzenia konta w drivethrurpg.

399 zł

Produkt limitowany. Pozostało 24 / 25

Dostawa w 48 godzin

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Notatnik Wampir: Maskarada

160 stron, format: 13,9cm x 21,6cm.

59 zł

Produkt limitowany. Pozostało 50 / 50

Dostawa w 48 godzin

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Oficjalne kości do 5 edycji „Wampira: Maskarady”

20 specjalnie zaprojektowanych kości dla 5 edycji Wampira: Maskarady

69 zł

Produkt limitowany. Pozostało 100 / 100

Dostawa w 48 godzin

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Slipcase „Wampir: Maskarada” 5 edycja + PDF

Slipcase „Wampira: Maskarady” 5 edycja to 3 podręczniki, ponad 1000 stron w pełnym kolorze i twardej oprawie. PDFy gratis. Wymaga podania adresu mailowego i utworzenia konta w drivethrurpg.

549 zł

Produkt limitowany. Pozostało 24 / 25

Dostawa w 48 godzin

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Książeczka i Ekran narratora "Wampir: Maskarada" + PDF

Rozkładany Ekran Narratora zawierający wszystkie niezbędne do prowadzenia własnej kroniki elementy. Książeczka zawierająca m.in. nowe Ofiary, Miejsca i Omeny. PDF gratis.

109 zł

Produkt limitowany. Pozostało 25 / 25

Dostawa w 48 godzin

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Czarna Madonna PDF

Wersja PDF kampanii "Czarna Madonna".

60 zł

Dostępny za 5 miesięcy

Dostępny za 5 miesięcy

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Taroticum i Inne Historie PDF

Wersja PDF zestawu scenariuszy "Taroticum i Inne Historie".

60 zł

Dostępny za 5 miesięcy

Dostępny za 5 miesięcy

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Ostrza w mroku

Ostrza w mroku to gra fabularna o szajce śmiałych łotrów szukających szczęścia na nawiedzonych ulicach fantastyczno-industrialnego miasta.

100 zł

Produkt limitowany. Pozostało 50 / 50

Dostawa w 48 godzin

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Elizjum

Zestaw Elizjum obejmuje: "Kult: Boskość utracona" Podręcznik Główny, "Czarna Madonna" - największa kampania do "Kultu", "Taroticum i Inne Historie" - zestaw 7 scenariuszy do "Kultu". PDF-y gratis.

549 zł

Produkt limitowany. Pozostało 25 / 25

Dostępny za 5 miesięcy

Dostępny za 5 miesięcy

KUP TERAZ DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Dostawa elektroniczna 0 0
Kurier 20 0
Paczkomaty 15 0

Opis produktu

Otaczający nas świat jest iluzją, niewielką wyspą położoną na oceanie kłamstw, kolorowym muralem na obdrapanej i gnijącej ścianie. Ludzkość jednak tego nie dostrzega, a jej zmysły są otulone przez całun kłamstw. Nie dostrzegamy otaczającego nas zewsząd zła i zepsucia.
Istnieje szansa, że przebudzimy się z tego okropnego letargu i dostrzeżemy światło prawdy, skryte pośród pajęczyny kłamstw. Następnie zerwiemy pętające nas okowy iluzji i w końcu dostrzeżemy to, czego nie chcieliśmy widzieć wcześniej. Jednak… czy aby na pewno chcemy się obudzić i odzyskać należną nam boskość?

KULT:

• Zanurz się w świecie rodem z opowieści grozy.

• Zburz iluzję i dostrzeż machinacje zła władającego światem.

• Stań naprzeciw mrocznych bractw i złowrogich kultów.

• Walcz z obrońcami więżącej ludzkość iluzji.

Otaczający nas świat jest iluzją, niewielką wyspą położoną na oceanie kłamstw, kolorowym muralem na obdrapanej i gnijącej ścianie. Ludzkość jednak tego nie dostrzega, a jej zmysły są otulone przez całun kłamstw. Nie dostrzegamy otaczającego nas zewsząd zła i zepsucia.
Istnieje szansa, że przebudzimy się z tego okropnego letargu i dostrzeżemy światło prawdy, skryte pośród pajęczyny kłamstw. Następnie zerwiemy pętające nas okowy iluzji i w końcu dostrzeżemy to, czego nie chcieliśmy widzieć wcześniej. Jednak… czy aby na pewno chcemy się obudzić i odzyskać należną nam boskość?

KULT:

• Zanurz się w świecie rodem z opowieści grozy.

• Zburz iluzję i dostrzeż machinacje zła władającego światem.

• Stań naprzeciw mrocznych bractw i złowrogich kultów.
• Walcz z obrońcami więżącej ludzkość iluzji.

Ponad 480 stron, twarda oprawa, pełny kolor

Otaczający nas świat jest iluzją, niewielką wyspą położoną na oceanie kłamstw, kolorowym muralem na obdrapanej i gnijącej ścianie. Ludzkość jednak tego nie dostrzega, a jej zmysły są otulone przez całun kłamstw. Nie dostrzegamy otaczającego nas zewsząd zła i zepsucia.
Istnieje szansa, że przebudzimy się z tego okropnego letargu i dostrzeżemy światło prawdy, skryte pośród pajęczyny kłamstw. Następnie zerwiemy pętające nas okowy iluzji i w końcu dostrzeżemy to, czego nie chcieliśmy widzieć wcześniej. Jednak… czy aby na pewno chcemy się obudzić i odzyskać należną nam boskość?

KULT:

• Zanurz się w świecie rodem z opowieści grozy.

• Zburz iluzję i dostrzeż machinacje zła władającego światem.

• Stań naprzeciw mrocznych bractw i złowrogich kultów.
• Walcz z obrońcami więżącej ludzkość iluzji.

Wersja tekstowa podręcznika - rozmiar kieszonkowy, bez grafik, sam tekst, stylizowana na biblię.

400 stron, twarda oprawa, specjalny materiał z którego wykonana jest okładka (cloth).

Otaczający nas świat jest iluzją, niewielką wyspą położoną na oceanie kłamstw, kolorowym muralem na obdrapanej i gnijącej ścianie. Ludzkość jednak tego nie dostrzega, a jej zmysły są otulone przez całun kłamstw. Nie dostrzegamy otaczającego nas zewsząd zła i zepsucia.
Istnieje szansa, że przebudzimy się z tego okropnego letargu i dostrzeżemy światło prawdy, skryte pośród pajęczyny kłamstw. Następnie zerwiemy pętające nas okowy iluzji i w końcu dostrzeżemy to, czego nie chcieliśmy widzieć wcześniej. Jednak… czy aby na pewno chcemy się obudzić i odzyskać należną nam boskość?

KULT:

• Zanurz się w świecie rodem z opowieści grozy.

• Zburz iluzję i dostrzeż machinacje zła władającego światem.

• Stań naprzeciw mrocznych bractw i złowrogich kultów.
• Walcz z obrońcami więżącej ludzkość iluzji.

Ponad 480 stron, twarda oprawa - specjalny materiał (cloth), kolor czarny + czerwone napisy , pełny kolor

68 kart, specjalnie zaprojektowanych na potrzeby "Kult: Boskość utracona".

Zestaw zostanie wyprodukowany specjalnie na potrzeby polskiej kampanii - z poprawiona jakością kart, opakowaniem i foliowaniem.

W sylwestrową noc roku 1941 cerkwie Leningradu zapłonęły. Twarze świętych pokryła czerń. Zasłona została rozdarta. Dwudziestu popów popełnia samobójstwo. Ich ciała zostają znalezione o poranku.
Tajemnicza dziewczynka zostaje znaleziona w opuszczonej piwnicy. Nikt nie wie, kim ona jest ani skąd pochodzi. Dziewczynka trafia do sierocińca, w którym nic nie jest takie, jakim się wydaje.

Tej samej nocy Dimi, stary ikono-twórca, spotyka dziwną kobietę. Ta ujawnia mu swą twarz i wydaje rozkaz. Dimi wraca do domu i natychmiast zaczyna malować ikonę – Czarną Madonnę.

„Czarna Madonna” to kampania pierwotnie wydana tylko w Szwecji i Francji. Na potrzeby 4. edycji „Kultu” została poprawiona i uzupełniona o nowe treści związane zarówno ze scenariuszem, jak i nowymi zasadami pochodzącymi z 4. edycji „Kultu: Boskości utraconej”.

Ponad 160 stron, twarda oprawa, pełny kolor.

„Taroticum i Inne Historie” – zestaw scenariuszy dla 4. edycji gry „Kult: Boskość utracona”.

Podręcznik „Taroticum i Inne Historie” zawiera siedem niepowiązanych ze sobą fabularnie scenariuszy rozgrywających się w różnych miejscach świata i w różnych czasach, które razem stanowią świetne wprowadzenie w świat 4. edycji „Kultu: Boskości utraconej”, eksplorując wiele tematów i mitów w niej zawartych.

Ponad 220 stron, twarda oprawa, pełny kolor.

Ekran Mistrza Gry składający się z 4 paneli z piękną panoramą wieżowców z jednej strony, i z wszystkimi użytecznymi dla MG tabelami z drugiej (ruchy, tworzenie BN itd. itp.)

Wampir: Maskarada to oryginalna, wyjątkowa gra fabularna osobistego i politycznego horroru. Wcielasz się w wampira walczącego o przeżycie, zwierzchnictwo i o swoje zanikające człowieczeństwo – pełen obaw o to, do czego jesteś zdolny, oraz przerażony otaczającymi cię nieludzkimi spiskami.

Jako wampir odczuwasz mękę wynikającą z Głodu, bezwzględnego i potwornego pragnienia ludzkiej krwi. Jeśli nie zechcesz mu sprostać, przejmie twój umysł i doprowadzi cię do potwornych czynów. Wszystko po to, by go ugasić.

Każdej nocy będziesz poruszać się po krawędzi brzytwy.

Mroczne cele, zawzięci wrogowie oraz osobliwi sprzymierzeńcy oczekują na ciebie w Świecie Mroku.

Klasyka, która na zawsze odmieniła gry fabularne, powraca!

5 edycja zawiera uproszczone, unowocześnione zasady i nowe, piękne ilustracje w pełnym kolorze oraz oferuje graczom intensywne przeżywanie historii.

Oparta o nowatorski cykl Głodu, zawiera także zasady tworzenia wspieranych przez system koterii, Karty Fabuły bezpośrednio angażujące graczy w ich ulubione elementy Świata Mroku, jak również Memoriam – nowy sposób odwzorowywania szczegółowego tła postaci i rozwijania go w trakcie sesji.

5 edycja to powrót do pierwotnej wizji Wampira, odważnie przeniesiony w XXI wiek. Choć zasady zostały przeprojektowane, uszanowano rozległą historię znaną z oryginału, rozwijając fabułę od momentu, w którym wcześniej ją przerwano i pokazując szczegółowo, co zaszło w świecie Spokrewnionych, aż do chwili obecnej.

Terror Drugiej Inkwizycji, siły stojące za Wojną Gehenny oraz rozbudzona na nowo Wojną Epok – to fundamenty współczesnej kroniki piątej edycji.

Zaprojektowana, napisana i rozwinięta przez następujących autorów: Kenneth Hite, Mark Rein-Hagen, Matthew Dawkins, Juhanna Peterson, Martin Ericsson, Karim Muammar, Karl Bergström, Jennifer Smith, Jason Andrew i Jason Carl.

Polski podręcznik uwzględnia najnowszą erratę oraz 26 stron rozszerzonego materiału zawierającego:

  • Więcej Kart Fabuły: Potomek Tyler, Potomek Zeliosa, Potomek Vasantaseny, Wysoki Klan, Niski Klan, Ambrus Maropis, Carmelita Neillson, Fiorenza Savona, Potomek Karla Schrekta, Potomek Xaviara.
  • Typowe działania: Przykłady działań, którymi twoja postać może zajmować się w czasie swojego życia po życiu, podzielona na Umysłowe, Fizyczne i Społeczne.
  • Aneks do Projektów: Rozszerzone reguły umożliwiające twojej postaci realizowanie długoterminowych projektów, by osiągać cele wykraczające poza ich conocną działalność.
  • Aneks do Rozważnej Gry: Doskonały poradnik o tym, jak wprowadzić do twojej gry zawiłe tematy i jak zapewnić każdemu przy stole dobrze spędzony czas.

Ostrzeżenie: Zawiera pisemne oraz graficzne materiały dla dojrzałego odbiorcy, w tym: przemoc, motywy seksualne i mocny język. Zaleca się dyskrecję czytelnika.

„Anarchiści” – podręcznik dodatkowy do „Wampira: Maskarady” 5 edycja.

Witamy w krwawym thrillerze nocnych ulic.

Przez stulecia Ruch Anarchistów korzystał z niepewnego rozejmu z Camarillą, ale koniec z tym. Niezwiązani nie będą już dłużej kłaniać się obrzydliwej hipokryzji oraz tyranii swoich byłych sojuszników. Uznając nocne ulice za swoją własność, Anarchiści chcą za wszelką cenę

uniezależnić się od despotycznych Starszych. Przetrwają tylko najtwardsi i najinteligentniejsi z nieumarłych.

Zawiera całkowicie nowe teksty Juhana Petterssona na temat przetrwania w nocy oraz nocnej polityki.

„Anarchiści” – 200 stron, pełny kolor, twarda oprawa


„Camarilla” – podręcznik dodatkowy do „Wampira: Maskarady” 5 edycja.

Globalna krwawa opera Camarilii trwa. Kiedy najstarsze wampiry zaczynają znikać, Wieża z Kości Słoniowej pęka pod ciężarem swojego zepsucia. Dawniej najsilniejsza na świecie frakcja wampirów, twierdza nieśmiertelności; obecnie wycofuje się do labiryntu neo-feudalnych spisków,

by ochronić się przed śmiertelnym zagrożeniem Drugiej Inkwizycji, zmagając się z egzekwowaniem Maskarady w obliczu współczesnej technologii.

Zawiera spostrzeżenia Marka Rein-Hagena i Matthew Dawkinsa na temat życia po życiu w Camarilli.

„Camarilla” – 200 stron, pełny kolor, twarda oprawa.


Zestaw zawiera kopię podręcznika Camarilla oraz kopię podręcznika Anarchiści w specjalnej okładce typu slip case.

 

Slipcase „Wampira: Maskarady” 5 edycja wersja duo to 2 podręczniki dodatków do Podręcznika Głównego, 400 stron w pełnym kolorze i twardej oprawie.

 

Wampir: Maskarada to oryginalna, wyjątkowa gra fabularna osobistego i politycznego horroru. Wcielasz się w wampira walczącego o przeżycie, zwierzchnictwo i o swoje zanikające człowieczeństwo – pełen obaw o to, do czego jesteś zdolny, oraz przerażony otaczającymi cię nieludzkimi spiskami.

 

 

Klasyka, która na zawsze odmieniła gry fabularne, powraca!

Ostrzeżenie: Zawiera pisemne oraz graficzne materiały dla dojrzałego odbiorcy, w tym: przemoc, motywy seksualne i mocny język. Zaleca się dyskrecję czytelnika.

 

„Camarilla” – podręcznik dodatkowy do „Wampira: Maskarady” 5 edycja.

 

Globalna krwawa opera Camarilii trwa. Kiedy najstarsze wampiry zaczynają znikać, Wieża z Kości Słoniowej pęka pod ciężarem swojego zepsucia. Dawniej najsilniejsza na świecie frakcja wampirów, twierdza nieśmiertelności; obecnie wycofuje się do labiryntu neo-feudalnych spisków,

 

by ochronić się przed śmiertelnym zagrożeniem Drugiej Inkwizycji, zmagając się z egzekwowaniem Maskarady w obliczu współczesnej technologii.

 

Zawiera spostrzeżenia Marka Rein-Hagena i Matthew Dawkinsa na temat życia po życiu w Camarilli.

 

„Anarchiści” – podręcznik dodatkowy do „Wampira: Maskarady” 5 edycja.

 

Witamy w krwawym thrillerze nocnych ulic.

 

Przez stulecia Ruch Anarchistów korzystał z niepewnego rozejmu z Camarillą, ale koniec z tym. Niezwiązani nie będą już dłużej kłaniać się obrzydliwej hipokryzji oraz tyranii swoich byłych sojuszników. Uznając nocne ulice za swoją własność, Anarchiści chcą za wszelką cenę

 

uniezależnić się od despotycznych Starszych. Przetrwają tylko najtwardsi i najinteligentniejsi z nieumarłych.

 

Zawiera całkowicie nowe teksty Juhana Petterssona na temat przetrwania w nocy oraz nocnej polityki.

Eksploruj swoją kronikę dzięki bogatemu w zawartość, liczącemu 160 stron notatnikowi ze stronami w kratkę, linie oraz czystymi kartkami, ze stylizowanymi brzegami oraz tematycznymi znakami wodnymi. Każdy z pięciu liczących 32 strony bloków rozpoczyna się kartą postaci, dzięki czemu gracze mają wystarczająco dużo miejsca na zobrazowanie swojej podróży. W notatniku możesz prowadzić do pięciu postaci jednocześnie lub, w miarę postępowania kroniki, aktualizować tę samą postać.

Format: 13,9cm x 21,6cm

staw zawiera oficjalne 10-ścienne kości do piątej edycji Wampira: Maskarady: 13 specjalnych czarnych kości k10, 2 kości k10 z liczbami oraz 5 kości Głodu.

Kości nie są niezbędne do rozgrywki. Podręcznik Główny zawiera informacje, jak grać używając zwykłych kości k10.

Zestaw zawiera kopię Podręcznika Głównego oraz podręczników Camarilla i Anarchiści w specjalnej okładce typu slip case.

Slipcase „Wampira: Maskarady” 5 edycja to 3 podręczniki, ponad 1000 stron w pełnym kolorze i twardej oprawie.

Wampir: Maskarada to oryginalna, wyjątkowa gra fabularna osobistego i politycznego horroru. Wcielasz się w wampira walczącego o przeżycie, zwierzchnictwo i o swoje zanikające człowieczeństwo – pełen obaw o to, do czego jesteś zdolny, oraz przerażony otaczającymi cię nieludzkimi spiskami.

Jako wampir odczuwasz mękę wynikającą z Głodu, bezwzględnego i potwornego pragnienia ludzkiej krwi. Jeśli nie zechcesz mu sprostać, przejmie twój umysł i doprowadzi cię do potwornych czynów. Wszystko po to, by go ugasić.

Każdej nocy będziesz poruszać się po krawędzi brzytwy.

Mroczne cele, zawzięci wrogowie oraz osobliwi sprzymierzeńcy oczekują na ciebie w Świecie Mroku.

Klasyka, która na zawsze odmieniła gry fabularne, powraca!

5 edycja zawiera uproszczone, unowocześnione zasady i nowe, piękne ilustracje w pełnym kolorze oraz oferuje graczom intensywne przeżywanie historii.

Polski podręcznik uwzględnia najnowszą erratę oraz 26 stron rozszerzonego materiału zawierającego:

  • Więcej Kart Fabuły: Potomek Tyler, Potomek Zeliosa, Potomek Vasantaseny, Wysoki Klan, Niski Klan, Ambrus Maropis, Carmelita Neillson, Fiorenza Savona, Potomek Karla Schrekta, Potomek Xaviara.
  • Typowe działania: Przykłady działań, którymi twoja postać może zajmować się w czasie swojego życia po życiu, podzielona na Umysłowe, Fizyczne i Społeczne.
  • Aneks do Projektów: Rozszerzone reguły umożliwiające twojej postaci realizowanie długoterminowych projektów, by osiągać cele wykraczające poza ich conocną działalność.
  • Aneks do Rozważnej Gry: Doskonały poradnik o tym, jak wprowadzić do twojej gry zawiłe tematy i jak zapewnić każdemu przy stole dobrze spędzony czas.

Ostrzeżenie: Zawiera pisemne oraz graficzne materiały dla dojrzałego odbiorcy, w tym: przemoc, motywy seksualne i mocny język. Zaleca się dyskrecję czytelnika.

„Camarilla” – podręcznik dodatkowy do „Wampira: Maskarady” 5 edycja.

Globalna krwawa opera Camarilii trwa. Kiedy najstarsze wampiry zaczynają znikać, Wieża z Kości Słoniowej pęka pod ciężarem swojego zepsucia. Dawniej najsilniejsza na świecie frakcja wampirów, twierdza nieśmiertelności; obecnie wycofuje się do labiryntu neo-feudalnych spisków,

by ochronić się przed śmiertelnym zagrożeniem Drugiej Inkwizycji, zmagając się z egzekwowaniem Maskarady w obliczu współczesnej technologii.

Zawiera spostrzeżenia Marka Rein-Hagena i Matthew Dawkinsa na temat życia po życiu w Camarilli.

„Anarchiści” – podręcznik dodatkowy do „Wampira: Maskarady” 5 edycja.

Witamy w krwawym thrillerze nocnych ulic.

Przez stulecia Ruch Anarchistów korzystał z niepewnego rozejmu z Camarillą, ale koniec z tym. Niezwiązani nie będą już dłużej kłaniać się obrzydliwej hipokryzji oraz tyranii swoich byłych sojuszników. Uznając nocne ulice za swoją własność, Anarchiści chcą za wszelką cenę

uniezależnić się od despotycznych Starszych. Przetrwają tylko najtwardsi i najinteligentniejsi z nieumarłych.

Zawiera całkowicie nowe teksty Juhana Petterssona na temat przetrwania w nocy oraz nocnej polityki.

Oficjalny Ekran Narratora do 5 edycji Wampira: Maskarady to wysokiej jakości dodatek z bogatą zawartością, mającą wzbogacić twoją kronikę.

Zewnętrzna część to piękna, renderowana grafika z Wampira: Maskarady, z kolei wewnętrzna zawiera przydatne odnośniki do zasad, grafiki oraz wykresy dla Narratora.

Ekran zawiera:

  • Piękną grafikę na zewnętrznej stronie ekranu.
  • Tabelki z odnośnikami oraz najważniejsze zasady.
  • Liczącą 40 stron książeczkę, zawierającą narzędzia i porady dotyczące tworzenia i prowadzenia kroniki w Wampirze: Maskaradzie, w tym nowe Ofiary, Miejsca i Omeny.

Ostrzeżenie: Zawiera pisemne oraz graficzne materiały dla dojrzałego odbiorcy, w tym: przemoc, motywy seksualne i mocny język. Zaleca się dyskrecję czytelnika.

W sylwestrową noc roku 1941 cerkwie Leningradu zapłonęły. Twarze świętych pokryła czerń. Zasłona została rozdarta. Dwudziestu popów popełnia samobójstwo. Ich ciała zostają znalezione o poranku. Tajemnicza dziewczynka zostaje znaleziona w opuszczonej piwnicy. Nikt nie wie, kim ona jest ani skąd pochodzi. Dziewczynka trafia do sierocińca, w którym nic nie jest takie, jakim się wydaje.

Tej samej nocy Dimi, stary ikono-twórca, spotyka dziwną kobietę. Ta ujawnia mu swą twarz i wydaje rozkaz. Dimi wraca do domu i natychmiast zaczyna malować ikonę – Czarną Madonnę.

„Czarna Madonna” to kampania pierwotnie wydana tylko w Szwecji i Francji. Na potrzeby 4. edycji „Kultu” została poprawiona i uzupełniona o nowe treści związane zarówno ze scenariuszem, jak i nowymi zasadami pochodzącymi z 4. edycji „Kultu: Boskości utraconej”.

„Taroticum i Inne Historie” – zestaw scenariuszy dla 4. edycji gry „Kult: Boskość utracona”.

Podręcznik „Taroticum i Inne Historie” zawiera siedem niepowiązanych ze sobą fabularnie scenariuszy rozgrywających się w różnych miejscach świata i w różnych czasach, które razem stanowią świetne wprowadzenie w świat 4. edycji „Kultu: Boskości utraconej”, eksplorując wiele tematów i mitów w niej zawartych.

Ostrza w mroku to gra fabularna o szajce śmiałych łotrów szukających szczęścia na nawiedzonych ulicach fantastyczno-industrialnego miasta. Znajdziecie w niej skoki, pościgi, okultystyczne tajemnice, niebezpieczne układy, krwawe potyczki oraz nieprzebrane bogactwa – jeśli tylko macie w sobie dość odwagi, by po nie sięgnąć.

Wasza nowo powstała szajka musi przetrwać pośród innych gangów, potężnych rodów szlacheckich, żądnych zemsty duchów i Błękitnych Płaszczy ze Straży Miejskiej oraz stawić czoła kuszącej, lecz zepsutej pieśni własnych dusz. Czy zdobędziecie wpływy w półświatku? Ile będziecie gotowi poświęcić, aby wspiąć się na sam szczyt?

 

W podręczniku znajdziecie:

  • Zasady tworzenia barwnych postaci łotrów: Czyhaczy, Ogarów, Pająków, Pijawek, Siepaczy, Szeptuchów, Ściemniaczy.
  • Różnorodne łotrowskie szajki: Cieni, Dilerów, Kultystów, Oprychów, Przemytników, Zabójców.
  • Solidną mechanikę, która stawia fikcję na pierwszym miejscu: sytuacja, w jakiej znajduje się postać, jest równie ważna, co umiejętności bohatera.
  • Szybkie zasady planowania kryminalnych przedsięwzięć, pozwalające pominąć żmudne ustalanie kolejnych posunięć krok po kroku.
  • Zasady opisujące eksperymenty alchemiczne, majsterkowanie przy gadżetach oraz tajemne moce okultystyczne – w tym reguły umożliwiające granie duchami i jeszcze dziwniejszymi istotami.
  • Przewodnik po nawiedzonym Zmierzchomurzu wraz z mapami, opisami frakcji i bohaterów niezależnych, szansami i zagrożeniami, za których sprawą od razu zanurzycie się w otwartym, reagującym na wasze działania świecie gry.

Otaczający nas świat jest iluzją, niewielką wyspą położoną na oceanie kłamstw, kolorowym muralem na obdrapanej i gnijącej ścianie. Ludzkość jednak tego nie dostrzega, a jej zmysły są otulone przez całun kłamstw. Nie dostrzegamy otaczającego nas zewsząd zła i zepsucia.
Istnieje szansa, że przebudzimy się z tego okropnego letargu i dostrzeżemy światło prawdy, skryte pośród pajęczyny kłamstw. Następnie zerwiemy pętające nas okowy iluzji i w końcu dostrzeżemy to, czego nie chcieliśmy widzieć wcześniej. Jednak… czy aby na pewno chcemy się obudzić i odzyskać należną nam boskość?

KULT:

• Zanurz się w świecie rodem z opowieści grozy.

• Zburz iluzję i dostrzeż machinacje zła władającego światem.

• Stań naprzeciw mrocznych bractw i złowrogich kultów.
• Walcz z obrońcami więżącej ludzkość iluzji.

O sklepie

Sklep kampanii Kult - Boskość Utracona
  Gry fabularne    Pszczyna

Alis Games
Pszczyna
wsparte: 0 | założone: 2

Inne produkty tej kampanii

Kup teraz

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!