RAVEHARD: magiczna gra karciana
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
895 reakcji
Wstęp
Ravehard: Magiczna Gra Karciana to nowatorskie podejście do towarzyskiej gry karcianej – łączącej klasyczną karciankę z kooperacją i mechaniką zdrajcy. Jeśli lubicie: dobrą zabawę, epicki klimat oraz morderczo ciekawą rozgrywkę, to nie mogliście lepiej trafić!
W czasie rozgrywki wcielicie się w niesamowitych magów zmuszonych do współpracy ze sobą, by pokonać liczne niebezpieczeństwa i dotrzeć do Komnaty Arcymaga. Oczywiście, po drodze czeka wiele przygód! Na każdym etapie musicie zbierać dowody, które naprowadzą Was na trop mordercy.
Wędrując po magicznym świecie musicie być gotowi na plot twist – mordercą może być każde z Was! Kac-gigant powoduje bowiem, że na początku rozgrywki nawet zabójca nie wie... że nim jest! Droga do wyjaśnienia tajemnicy pełna będzie magii, przygód oraz szalonego humoru zrodzonego z tęsknoty za latami 80. i oczywiście –imprezami techno!
Ravehard to druga gra Adama Betleya — twórcy Penny Dreadfun, która powstała nie tylko z potrzeby serca samego autora, ale także ze współpracy ze środowiskiem graczy. Przez ostatni rok była wielokrotnie testowana, sprawdzana, analizowana i właściwie dzięki temu… narodziła się od nowa w czasie produkcji. Od momentu rozpoczęcia prac zmieniła się – z typowej, zorientowanej na combosy karcianki – w hybrydę gry karcianej i party game. Dzięki temu gracze najpierw współpracują ze sobą, a później… później możliwe są rozmaite scenariusze, nie wszystkim bowiem przyświeca ten sam cel!
Opis projektu
Źle się dzieje w magicznym świecie Labamba…
Doroczna techno-impreza, na której musi pojawić się każdy szanujący się mag i czarodziejka, była tak epicka, że o poranku skacowani, zmęczeni goście dokonali przerażającego odkrycia… ktoś zamordował Arcymaga!
Nie wiadomo jak. Nie wiadomo kiedy. Nawet sam morderca nie wie, co zrobił, bo mało kto pamięta wydarzenia minionej, imprezowej nocy. Niestety, według odwiecznych praw Labamby, zabójca Arcymaga może stać się potężnym Darkcymagiem, sprowadzając tym samym Ciemność na całą krainę! A trzeba wiedzieć, że Ciemność najbardziej nienawidzi dobrej zabawy, techno, laserów i brokatu — czyli wszystkiego, co jest bliskie czarodziejskiemu światu. Pora zatem wziąć się w garść, przywdziać na obolałe głowy odblaskowe czapeczki detektywów, rozwiązać zagadkę oraz złapać mordercę, nim ten urośnie w siłę i zapoluje na resztę graczy!
Ravehard: Magiczna Gra Karciana przeznaczona jest dla 3-5 graczy* w wieku 12+. Łączy w sobie elementy klasycznej gry karcianej, gry blefu i dedukcji oraz gry kooperacyjnej.
*w trakcie kampanii będzie możliwość odblokowania dodatkowego Trybu Dwuosobowego
W czasie trwającej trzy rundy rozgrywki gracze będą współpracować, by pokonać groźnych bossów i ich popleczników oraz przetrwać nieprzewidywalne zdarzenia. Po każdej rundzie uczestnicy rozgrywki zdobywają dowody, które pozwolą im ustalić narzędzie zbrodni oraz odkryć, co naprawdę się wydarzyło.
Po przejściu pierwszego etapu zmagań, gracze dotrą do komnaty Arcymaga. Jeżeli są pewni, kto spośród nich jest mordercą, mogą go wytypować i obezwładnić – wtedy wygrywają dobrzy. Jeżeli nie ‒ morderca ujawni się i zapoluje na pozostałych magów.
Pamiętaj: nie ufaj nikomu!
Sprawa jest prosta – każdy jest winny, tylko nie ty. Niezależnie od faktów. Na początku rozgrywki gracze otrzymują przedmioty, które świadczyć mogą o ich występku lub stanowić alibi. W czasie swojej tury, podrzucaj innym zawodnikom zawartość swojego ekwipunku, próbując zwalić na nich winę i tym samym oczyścić się z zarzutów. Gdzie trudność? Do samego końca nie wiadomo, który przedmiot naprawdę okaże się być narzędziem zbrodni. Przez całą rozgrywkę gracze będą więc blefować, zawierać sojusze, oszukiwać się nawzajem i mącić – jawnie oraz niejawnie (przy wykorzystaniu specjalnych kart Flirtu, służących do przekazywania sobie informacji… i knucia).
Ravehard: Magiczna Gra Karciana jest grą karcianą (duh!), stąd nie jest łatwo ująć w zwarty tekst wszystkich zależności między kartami, które występują w czasie rozgrywki. Taki "skrót" musiałaby być BARDZO długi. Dlatego poniższy opis należy potraktować jedynie jako przykładowy zarys rozgrywki, napisany, aby łatwo można było zrozumieć podstawowe założenia, które stoją za grą i jej mechaniką.
Każdy z graczy wybiera swoją Szkołę Magii oraz przypisaną do niej postać (każda postać ma wartość ataku od 1 do 3 oraz 12 punktów życia – gdy je straci staje się Obalona i zmniejsza się jej Atak oraz Życie).
1 - Karta Postaci oraz Karta Postaci w wersji "Powalony"
Na początku gry tasujemy wszystkie talie. Z talii bossów, przeciwników, zdarzeń i dowodów oraz karty Komnaty Arcymaga układamy tzw. Stosik Fabularny. Powinien wyglądać tak (patrząc od góry):
dowód → boss → 2x zdarzenie → dowód → boss → 2x zdarzenie → dowód → boss → 2x zdarzenie → Komnata Arcymaga.
Po ułożeniu Stosiku Fabularnego każdy gracz otrzymuje 4 karty swojej szkoły magii, 2 Szkoły Ogólnej oraz 2 karty Czarnej Magii. Następnie zapoznaje się z nimi i kładzie zaklęcia Czarnej Magii przed sobą, rewersem do góry. Są to jego pierwsze 2 Tarcze, których może użyć, gdy zechce lub nastanie potrzeba. Poza tym gracz otrzymuje 2 karty Narzędzi Zbrodni oraz 2 karty Flirtu. Karty Dowodów i Narzędzi Zbrodni dostosowane są do liczby graczy.
1 - Karty Czarnej Magii - Tarcze gracza; 2 - Karta Postaci; 3 - Karty Szkoły Ogólnej i Szkoły wybranej przez gracza
Gracze muszą współpracować, aby odkryć, co było narzędziem zbrodni. Napotkane dowody przypomną im zdarzenia z ubiegłej nocy. Oprócz tego pokonywać będą bossów i ich popleczników oraz uczestniczyć w zdarzeniach. Wszystko po to, by dotrzeć do Komnaty Arcymaga i raz na zawsze rozwikłać zagadkę jego śmierci. Będą także bardzo wiele knuć, kręcić i motać.
1 - Narzędzie zbrodni; 2 - Karta Dowodu; 3 - Boss
Gra rozpoczyna się od odkrycia pierwszej Karty Dowodu. Ta opowiadać będzie konkretną historię oraz wskaże kilka potencjalnych narzędzi zbrodni. W czasie całej rozgrywki powtórzy się to TRZY razy – na samym końcu w pełni wyjdzie na jaw, które narzędzie zbrodni posłużyło do zabicia Arcymaga i ten właśnie dowód obciąży jednego z graczy.
Po odnalezieniu każdego dowodu gracze muszą pokonać bossa. Boss atakuje przyzywając przeciwnika, czyli ofensywne zaklęcie. Któryś z graczy musi przyjąć na siebie zadawane obrażenia. W pierwszej turze taki gracz otrzymuje Znacznik Bycia Bitym oraz Znacznik Tury. Od niego też zaczynają się tury graczy.
(Znacznik Tury przechodzi pomiędzy walkami).
W swojej turze gracz może:
- wykonać akcję strategiczną – użyć zaklęcia strategicznego lub wyłożyć nową Tarczę,
- wykonać akcję ofensywną – użyć zaklęcia ofensywnego lub zaatakować swoją postacią,
- wykonać akcję knucia – podać innemu graczowi kartę narzędzia zbrodni i otrzymać od niego inną (na koniec tury),
- dobrać zaklęcia do 4 (na koniec tury),
- podawać karty flirtu (knuć jeszcze więcej).
Poza swoją turą gracz może:
- używać swoich Tarcz,
- oddawać zgodnie ze swoim atakiem stronie atakującej (jeżeli nie został zaatakowany zaklęciem),
- podawać karty flirtu (knuć bezustannie).
1 - Karta Flirtu;
Po wykonaniu przez wszystkich graczy swoich ruchów następuje kolejna tura Bossa. Po pokonaniu bossa mają miejsce dwa zdarzenia (oprócz nakreślenia fabuły, mają realny wpływ np. na karty Narzędzi Zbrodni czy życie graczy – potrafią nieźle namieszać!). Następnie odkrywany jest kolejny dowód, a drużyna staje do walki z nowym bossem.
Po odkryciu ostatniego dowodu gracze dowiedzą się w jaki sposób Arcymag został zabity. W czasie ostatniej walki z bossem i dwóch losowych zdarzeń mają ostatnią chwilę, by pozbyć się obciążającego dowodu.
1 - Karta Komnaty Arcymaga;
Na końcu Stosiku Fabularnego, gracze stają przed Komnatą Arcymaga. Wówczas głosują, na tego, kogo uważają za mordercę, a najbardziej podejrzany gracz zostaje sprawdzony. Jeśli miał kartę narzędzia, którym Arcymag został zabity, gracze wygrali.
Jeśli zneutralizowali niewinną osobę, ta wraca do życia jako ogłuszona (o ile gracze zechcą podzielić się z nią swoim życiem) i chcąc nie chcąc – wchodzą do Komnaty Arcymaga, gdzie morderca się ujawnia, przejmuje Znacznik Tury oraz otrzymuje liczne bonusy.
Następuje ostateczny pojedynek: zadaniem graczy jest pokonanie mordercy, który tymczasem zamienił się w złego Darkcymaga, jego zaś – pokonanie pozostałych magów i sięgnięcie po pełnię władzy!
Gracze wcielają się w magów, którzy dopiero co obudzili się po grubej imprezie. Odkrywają, że Arcymag umarł, ale nikt nie pamięta, jak to się stało. Rozpoczyna się śledztwo – gracze zbierają dowody, rzucają czary i pokonują kolejnych bossów. Mogą także mieszać szyki innym graczom, mając na uwadze to, że ktoś z nich JEST mordercą.
Przez całą rozgrywkę kooperacyjną (trwającą 3 rundy) gracze knują – podrzucają innym narzędzia zbrodni, które mogą ich obciążyć. Zawiązują sojusze, przesyłają sobie tajne informacje (lub po prostu mącą) za pomocą kart Flirtu. Starają się dotrzeć do komnaty Arcymaga i dowiedzieć się, kto jest mordercą.
Jeżeli to zrobią w momencie wkroczenia do Komnaty Arcymaga – wygrali grę. Jeżeli nie – morderca atakuje ich (mocno osłabionych), aby ich zniszczyć i samemu wygrać rozgrywkę.
Tak w skrócie prezentuje się rozgrywka w Ravehard: Magiczna Gra Karciana.
Cel projektu
Co da nam kampania? Zebranie 100% deklarowanej kwoty, pozwoli nam dostarczyć Ci wspaniale i z miłością wydany egzemplarz gry Ravehard (do 31.08.2019). Pakiet zawierać będzie wszystko to, co wymienione zostało powyżej. Jest jednak jeszcze jeden powód, dla którego warto wesprzeć nasz projekt ‒ nagrody specjalne, dostępne tylko tu i teraz! Szukajcie nagród oznaczonych logiem wspieram.to.
W ramach kampanii planujemy również cele dodatkowe, których odblokowywanie rozbuduje zawartość pudełka i zaoferuje nowe możliwości rozgrywki!
Jak pisaliśmy wcześniej, z tej formy finansowania korzystaliśmy podczas wydawania poprzedniej gry, co okazało się wielkim sukcesem i przerosło nasze oczekiwania. Crowdfunding daje ogromne pole do współpracy ze społecznością i jest jednocześnie idealnym sposobem na wejście na rynek z nowym tytułem, w szczególności mniejszym studiom. Ravehard, jak wszystko co tworzymy, jest grą od podstaw zrealizowaną przez nasz zespół, przy czym czujemy niesamowitą więź ze wspierającymi na tej platformie. Dlatego chcemy wydać tę grę w ten i tylko ten sposób!
Nagrody
O autorze / Zespół
Cześć, to my, Redi Games. Możesz kojarzyć nas jako autorów gry Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy, naszej planszówki, której kampanię przeprowadziliśmy rok temu. Wówczas udało się nam zebrać 201% naszego celu! Jak wiadomo ‒ apetyt rośnie w miarę jedzenia, a my mamy niewyczerpane pokłady kreatywności, dlatego po tak ciepłym przyjęciu na wspieram.to i w mediach społecznościowych, nie mogliśmy tak zwyczajnie spocząć na laurach. Tym sposobem jesteśmy dumni, że w tym roku możemy przedstawić Ci najnowszy owoc naszej pracy – RAVEHARD.
Nad grą pracował zespół w powiększonym składzie, więc wypada go przedstawić.
Od autora:
Ulubiona gra karciana: Magic: The Gathering; ulubiony gatunek muzyki: rave oraz zambijski rockprogresywny z lat 70.; najmniej ulubiony papież: Klemens VII; ulubiony zespół: KISS, ale trochę ironicznie (a trochę nie). Pomysł na RAVEHARD podążał dosyć logicznym ciągiem. Najpierw zaistniała potrzeba stworzenia autorskiej gry karcianej i naturalnym zdało się umieszczenie jej w świecie pełnym czarodziejów. Czego jednak brakuje magicznym settingom fantasy? Brokatu, różu i laserów – logiczne. Jednak jakie są motywacje naszych bohaterów? Cóż, muszą odkryć, które z nich jest mordercą. Czym się to różni od klasycznej gry towarzyskiej? Świetne pytanie – morderca nie wie, że jest mordercą. Dlaczego? Bo minionej nocy wszystkim urwał się film w czasie gigantycznej, magicznej techno imprezy. Tak. Tak. Zdecydowanie: ma to sens! I w ten sposób narodził się RAVEHARD.
Po ciepło przyjętym casualowym PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy, postanowiliśmy zrobić grę trudniejszą, bardziej rozbudowaną, która miałaby niewysoki próg wejścia a jednocześnie coś, w co mógłby zagrać dosłownie każdy. Aby nie było nudno i monotonnie gra oferuje tyle możliwości, że z każdą rozgrywką gracz odkrywa nowe combosy i strategie. Zależało nam też na tym, by gra łączyła w sobie taktyczny aspekt gry karcianej oraz imprezowe elementy gier towarzyskich. Projekt przeszedł i nadal przechodzi, przez wiele zmian – początkowo miał nawet zawierać planszę! Przeprowadziliśmy w trakcie pracy nad RAVEHARD dziesiątki testów: wewnątrz zespołu, ze wspaniałymi testerami z zewnątrz, którym odwdzięczyliśmy się w sumie tylko cukierkami i ciepłymi uśmiechami, a w końcu w lokalach i na konwentach. Gra przyjęła się świetnie, od początku testerzy chwalili mechaniki i klimat gry, jednocześnie dając nam genialny feedback, który pozwolił usprawniać rozgrywkę na każdym kroku! Dzięki temu w tym momencie gra jest już na finiszu, zarówno pod względem montażu, jak i strony wizualnej, a gdy kampania się uda, RAVEHARD zostanie ukończone w stu procentach – albo i więcej! (celujemy w milion procent(?) jest to procent dużo, ale nikt z nas nie jest za dobry z matematyki, więc się nie przejmujemy).
Rzekłszy to wszystko, chcielibyśmy gorąco podziękować wszystkim testerom, fanom PENNY DREADFUN, a także i osobom, które z ciekawością przystawały przy naszych stoiskach lub stolikach, na których rozgrywały się testy. Wasze uśmiechy, gdy czytaliście żarty na kartach, zachwyt, gdy patrzyliście na ilustracje oraz wszelkie uwagi, rady, sugestie i przybicia piątek sprawiają, że tworzenie RAVEHARD nie jest pracą – a czystą przyjemnością (wewnątrz której zawiera się gigantyczna porcja ciężkiej pracy, jasne przecież całkiem nie leniuchujemy). Teraz, w trakcie kampanii, liczymy na wsparcie Wasze i Waszych bliskich oraz wszystkich innych osób, które dowiedzą się o RAVEHARD z mediów społecznościowych, od krewnych i znajomych królika, albo i od uprzejmego i eleganckiego staruszka na ulicy, który a nuż – a nuż – może okazać się potężnym, acz lekko skacowanym Czarodziejem. Oczywiście, może nim nie być.
Ale też... kto wie?
Ryzyko
RAVEHARD to nasza druga kampania na wspieram.to. Poprzednia zbiórka ‒ PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy ‒ zapewniła nam niezbędne doświadczenie i kontakty. Wcześniejsza kampania przebiegła bez problemu i każdy wspierający otrzymał już swój egzemplarz gry. Dlatego nawet pomimo, iż wyprodukowanie od podstaw całej gry, to proces czasochłonny i skomplikowany, jesteśmy pewni, że do 31.08.2019 zdołamy dostarczyć Ci pięknie wydaną i jedyną w swoim rodzaju epicką grę.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Grzegorz Paliwoda
Joanna Wojnowska
Adam Długosz
Piotr Rusewicz
Michał Grosiak
konridx
Wolan
lordjahu
Chytry Lisek
Aleksandra Nowakowska
Grzegorz Esser
Majku
Maciej Konarski
dworkin
Wspieracz Anonim
GRYZEL
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Damian Czoska
PioTka
Wspieracz Anonim
Surfer
Muerte
monisqa90
artuczapl
Święty
mateusz Zięciak
grzegorz.flor
Kamil Mierzwa
Wspieracz Anonim
Jędrek Kuczyński
Pasterz
Wermux
Magdalena Sieniawska
Marcin Jakubowski
Mateusz Nałęcz
jointless
Błażej Barański
Sodziak
Konrad Syga
Hass
ROSH
Krystian Włodarczyk
Wspieracz Anonim
Michał Staszewski
Michał Friedrich
Emir Al-Obaidi
Pokaż wszystkich.
Ocena 4.18 / 5 (7 głosów)
Oliwia Szymańska
5 lat temuŁukasz Zawadzki
5 lat temuMichał Lewandowski
5 lat temuGrzegorz Paliwoda
5 lat temuVenn6
5 lat temuKomentarze
Łukasz Jesionowski
5 lat temuRedi Games
5 lat temuRedi Games
5 lat temuAnonim
5 lat temuRedi Games
5 lat temuRedi Games
5 lat temuRedi Games
5 lat temuRedi Games
5 lat temuEwa Sadowska
5 lat temuRedi Games
5 lat temujointless
5 lat temuRedi Games
5 lat temuAdam Gajewski
5 lat temuRedi Games
5 lat temuMichał Staszewski
5 lat temuRedi Games
5 lat temuEwa Sadowska
5 lat temuWermux
5 lat temuAnonim
5 lat temuRedi Games
5 lat temuRedi Games
5 lat temuGrefin
5 lat temuAdam Gajewski
5 lat temuRedi Games
5 lat temuRedi Games
5 lat temuRedi Games
5 lat temukasiaborek
5 lat temuRedi Games
5 lat temujamwnukers
5 lat temuRedi Games
5 lat temuMaciej Jankowski
5 lat temuRedi Games
5 lat temuRedi Games
5 lat temuKokonokon
5 lat temuAnonim
5 lat temuZnajomy znajomego
- oficjalne podziękowania od twórców
Solo imprezowicz
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw pięciu tapet na pulpit
- oficjalne podziękowania od twórców
(koszt dostawy nie jest wliczony w cenę - możesz wybrać sposób odbioru w dodatkach)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Tańczę z koleżanką
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw pięciu tapet na pulpit
- oficjalne podziękowania od twórców
Sugerowana cena detaliczna dwóch gier poza wspieram.to: 238 zł. Oszczędzasz 20 zł!
(koszt dostawy nie jest wliczony w cenę - możesz wybrać sposób odbioru w dodatkach)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Ravehard & Penny Dreadfun (dodruk)
- gra Penny Dreadfun (dodruk: dostawa lipiec-sierpień 2019)
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw pięciu tapet na pulpit
- oficjalne podziękowania od twórców
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 119 zł (Ravehard) oraz 219 zł (Penny Dreadfun). Na pakiecie oszczędzasz 40 zł!
Darmowa przesyłka na terenie Polski.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
VIP
***wydruk grafiki wybranej karty w świetnej jakości (oprawiona)***
- gra Ravehard: Magiczna Gra Karciana
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw pięciu tapet
- oficjalne podziękowania od twórców
Darmowa przesyłka na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: sierpień 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Baluj jak Arcymag
- Ravehard: Magiczna Gra Karciana
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw pięciu tapet na pulpit
- oficjalne podziękowania od twórców
Darmowa przesyłka na terenie Polski
Przewidywana dostawa: sierpień 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Da Real MVP
***unikatowa ilustracja z gry wykonana ręcznie na papierze***
- 2x gra Ravehard: Magiczna Gra Karciana
- gra Penny Dreadfun (dodruk: dostawa lipiec-sierpień 2019)
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw pięciu tapet na pulpit
- oficjalne podziękowania od twórców
- zestaw dodatków: kubek, koszulka, plakat, koszulki na karty (obie gry), drewniane pudełko
WYBIERAJĄC TEN PAKIET WSPIERASZ DZIAŁALNOŚĆ REDI GAMES I OTRZYMUJESZ DOZGONNĄ WDZIĘCZNOŚĆ CAŁEGO STUDIA:)
Darmowa przesyłka na terenie Polski.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pierwszy w kolejce
- gra Ravehard: Magiczna Gra Karciana
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw pięciu tapet na pulpit
- oficjalne podziękowania od twórców
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 119 zł. Oszczędzasz 30 zł!
**TYLKO 1 KWIETNIA do godziny 23:59 - darmowa wysyłka Pocztą Polską.**
(Po pierwszym kwietnia koszt dostawy nie jest wliczony w cenę - możesz wybrać sposób odbioru w dodatkach)
Przewidywana dostawa: sierpień 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Wciąż jeden z pierwszych w kolejce
- gra Ravehard: Magiczna Gra Karciana
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw pięciu tapet na pulpit
- oficjalne podziękowania od twórców
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 119 zł. Oszczędzasz 20 zł!
(koszt dostawy nie jest wliczony w cenę - możesz wybrać sposób odbioru w dodatkach)
Przewidywana dostawa: sierpień 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Sprytny imprezowicz
- gra Ravehard: Magiczna Gra Karciana
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw pięciu tapet na pulpit
- oficjalne podziękowania od twórców
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 119 zł. Oszczędzasz 10 zł!
(koszt dostawy nie jest wliczony w cenę - możesz wybrać sposób odbioru w dodatkach)
Przewidywana dostawa: sierpień 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Odbierz grę osobiście!
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł
SLOYCA Koszulki Standard CCG (63,5x88mm) 100 szt.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 84 zł
Paczkomat InPostu
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 84 zł
Wysyłka Pocztą Polską
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 84 zł
Koszulki na karty SLOYCA Koszulki Standard CCG Premium (63,5x88mm) 100 szt.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 84 zł
Kurier DPD
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 84 zł
Kubek z logo Ravehard
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 84 zł
Męska Koszulka z odlotowym logo Ravehard
Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar Twojej koszulki.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 84 zł
Damska koszulka z odlotowym logo gry Ravehard
Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar Twojej koszulki.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 84 zł