Till 1939 - Warszawa wirtualnie
Zakończono
Udostępnij tę Kampanię
Bądź pierwszy!
Wstęp
Część,
Jestem pasjonatem architektury lat 40s i współczesnej. Jako absolwent tego kierunku zawsze chciałem przybliżyć moje zainteresowanie szerszej widowni. Dlatego wpadłem na pomysł aby przywrócić Warszawie dawny blask z lat przedwojennych tj. odtworzyć zrujnowane miejsca budynki oraz klimat " Paryża północy". Jest to projekt o dużej skali i ambitny, ale nosiłem go z tyłu głowy dłuższy czas. Powstało demo odtworzonej części śródmieścia.
Opis projektu
Till 1939 jest to gra turystyczna z elementami akcji w której główny nacisk postawiony będzie na odtworzenie Warszawy z okresu odzyskania suwerenności. Projekt miasta jest oparty na materiałach historycznych dlatego możliwe będzie jak najdokładniejsze odwzorowanie : budynków, skwerów i parków. Oczywiście projekt będzie podlegał pewnym uproszczeniom ze względu na ograniczenia silnika gry oraz w przypadku braku materiałów historycznych do których można się odnieść. Natomiast głównym celem będzie ukazanie historycznego konteksty odwzorowanie życia oraz klimatu miasta.
Na pierwszym miejscu odwzorowana będzie dzielnica Śródmieścia Warszawy, ponieważ jest to reprezentacyjna dzielnica miasta składająca się ze zjawiskowej architektury. Inne dzielnice wraz z rozwojem projektu zostaną dodane do mapy w aktualizacjach po zebraniu odpowiednich środków finansowych w dalszych progach zbiórki.
Gra nie tylko opiera się na odwzorowaniu miasta ,ale również odwzorowaniu mody, komunikacji miejskiej, pojazdów oraz ogólnego klimatu miasta dostępnego jedynie na zrekonstruowanych filmach z epoki. Warszawa była kwitnącym i bogatym w wydarzenia miastem. Co jest celem gry. Na bogactwo i interakcje w grze nie będzie można narzekać. Gra będzie zawierała duży wachlarz pojazdów mechanicznych związanych z epoką, od samochodów po samoloty. Pomimo iż projekt polega na odtworzeniu międzywojennego miasta obfitował będzie w różnego rodzaje interakcje oraz elementy edukacyjne związane z mechanizmami pojazdów z epoki.
Życie w mieście będzie związane z różnego rodzaju misjami pobocznymi. Cele będą dostarczane przez odpowiednich ludzi związanych z miastem sprzedawców, biznesmenów, sportowców i sławy ówczesnych lat. Co wpłynie na koloryt oraz edukacyjne walory gry. Gra na tym etapie posiada już wbudowany eksperymentalny system interakcyjny oraz celów misji. W tej chwili implementowany jest system ekonomii gry. Ponieważ gra będzie powiązana z ekonomią budynków ( możliwość kupowania nieruchomości oraz rozbudowa ich) co rozwinie dodatkowo projekt oraz zapewni dodatkowe godziny zabawy poprzez naukę.
Granice wiekowe są zaadresowane do młodzieży. Większość edukacyjnych mini gier wymaga przemyślenia zręczności i sprytu. Postacie w grze w tej chwili są stylizowane tj. bajkowe.
Reklama w grze
Jest możliwość wykupienia reklamy w grze. Ze względu na spójność gry z realiami historycznymi lokalizacje oraz budynki będą sugerowane chętnym. Wachlarz sugerowanych lokalizacji dostępny jest poniżej. Możesz również zasugerować swoją.
Poniżej sugerowane lokalizacje oraz funkcje.
Projekt jest we wczesnym etapie - koncepcja.
Brakuje dużej ilości modelów 3d budynków śródmieścia oraz innych dzielnic miasta. Dlatego większość funduszy pójdzie na grafików komputerowych oraz zespół projektowy. Projekty muszą przejść etapy projektu, modelowania i optymalizacji. Modele ze względu na różną szczegółowość dokumentów będą możliwie wiernie oddane, ale ze względu na ograniczania silnika gry, ulegać będą uproszeniom
Dzień z gry.
Cel projektu
Celem podstawowym jest zrealizowanie całego Śródmieścia historycznego miasta Warszawy. Ze względu na różnorodność architektury miejsca wybrałem tą dzielnicę, gdyż jest to najbardziej reprezentatywna część miasta z najbardziej charakterystycznymi budynkami o różnej formie ,które są wizytówką "duszy" Warszawy sprzed wojny. Inne dzielnice będą rozpatrzone w dalszych celach kampanii, po przekroczeniu 100% kwoty.
Nagrody
Nagrody zbiórki :
- podziękowania za wsparcie w grze
- modele 3d budynków danej części Dzielnicy w formie wirtualnej.
- grafiki dostępne jedynie przy wsparciu w tej kampanii.
- pozwolenia na dystrybucję modelów i innych materiałów związanych z kampanią.
- twoja misja składająca się według schematu pojedź, wykonaj wróć cały
- wirtualna reklama na budynkach w sugerowanych lokalizacjach
O autorze / Zespół
Mateusz - architekt, grafik z pasją. Doświadczony w odtwarzaniu architektury ze zdjęć oraz tworzeniu aplikacji. Do tej pory tworzyłem małe rewitalizacje. Ale nadszedł czas na coś większego .
Zespół będzie się rozrastał z waszą pomocą w dalszych progach kampanii.
Ryzyko
Ze względu na ilość budynków oraz optymalizacje ich. Mogą nastąpić opóźnienia w projekcie. O których statusie będziecie informowani po sukcesie kampanii na stronach social media związanych z projektem.
Już nie zapomnisz mnie
Warszawo, Moja Warszawo
- grafiki dostępne jedynie przy wsparciu w tej kampanii.
Już taki jestem zimny drań
Cicha woda brzegi rwie
Przewidywana dostawa: październik 2026
Piosenka jest dobra na wszystko
Przewidywana dostawa: październik 2026