Warlocks - Edycja Polska

Warlocks - Edycja Polska

Gry komputerowe, Kraków
Obserwuj
Pamiętaj, udostępnianie to też wspieranie. Spraw, by o projekcie dowiedziało się jak najwięcej osób.
32%
4 133 PLN
z potrzebnych 13 000 PLN = 32% celu
119 wpłat

Zakończono
Projekt nie został zrealizowany, gdyż do dnia 09.10.2014 nie uzyskał pełnego finansowania.
ONE MORE LEVEL S.A.
Kraków
wsparte: 1 | założone: 1
  • Projekt
  • Aktualizacje (4)
  • Wspierający (118)
  • Społeczność (4)

Ambasadorzy projektu

Michał Górecki
"Piksele. Platformy. Strzelanie. Bossowie. Czary. Jeszcze więcej pikseli. CZY TRZEBA JESZCZE DODAWAĆ COKOLWIEK ?!"
Jakub Wójcik
Warszawa
"Warlocks jest moją miłością od pierwszego wejrzenia. Odkąd zobaczyłem te piękne piksele na ekranie wiedziałem, że to będzie hit. Autorzy projektu na pewno dobrze wykorzystają Wasze wsparcie i przygotują świetną produkcję!"

Opis projektu


Poznaj potężnych Czarnoksiężników w wieloosobowej bijatyce osadzonej w wielowymiarowym świecie. Mroczne Cienie rozpoczynają inwazję na ludzkie ziemie. To do Ciebie, jako Czarnoksiężnika należy zadanie powstrzymania zła.

 

Wczesny dostęp do gry (steam early access) - LISTOPAD 2014

Premiera (steam) - KWIECIEŃ 2015

 

>>>Zagraj w DEMO<<< 

(wersja zoptymalizowana pod przeglądarkę)

 

 

Media o Warlocks&39;achReportaż w TVN / onet.pl / interia.pl / gry-onlinepolygamia / antyweb 1ndieworld / chip / brief / money.pl

 


CD-Action wspiera Warlocks 

Wpierając projekt Warlocks możesz wybrać jedną z dwóch nagród zawierającą również magazyn CD-Action. Otrzymasz wówczas m.in magazyn wraz z grą Warlocks na CD

 

PAKIETY Z CD-ACTION

Za wsparcie o wartości 20 zł otrzymasz magazyn CD-Action z grą Warlocks oraz podziekowania w creditsach. 

Wspomagając nas kwotą 60 zł oprócz magazynu CD-Action z grą Warlocks i podziękowań w creditsach otrzymasz jeszcze tematyczny T-shirt w wybranym rozmiarze!

 

Poniżej prezentujemy wizualizację figurki, którą można otrzymać wspierając naszą grę!

 

 


"Fenomenalna produkcja...jedna z najlepiej zapowiadających się polskich gier niezależnych!" - onet.pl


"Jeżeli stęskniliście się więc za typowo kanapową produkcją w takim właśnie klimacie, będziecie w pełni usatysfakcjonowani." - gry-online


"Ależ ostatnio obrodziło świetnych polskich kampanii finansowania społecznościowego! Ostatnie w tym ciągu aktualnie plasuje się zapowiadające się genialnie Warlocks" - antyweb


 

 

Najnowszy Gameplay


 

[...] Ze wszystkich światów galaktyki tylko jeden nie został zdobyty przez ludzkość – Świat Cienia, miejsce gdzie rodzi się całe zło. Jego mieszkańcy zdołali przedostać się ludzkich wymiarów i rozprzestrzenić śmiertelnego wirusa, przemieniającego wszystkich mroczną magią w Istoty Cienia. Jedyną szansą na ratunek dla zarażonych Czarnoksiężników jest pokonanie Ciemności w walce.

 




 


Pokonaj


  • Potężnych boss’ów - na końcu każdego ze światów zmierzysz się z potężnymi przeciwnikami w ekstremalnie intensywnych bitwach. Pokonaj ich, aby ocalić innych Czarnoksiężników zarażonych przez mroczny wirus i zdobyć sojuszników w swojej krucjacie.

  • Hordy wrogów - z których każdy posiada własne umiejętności i schematy ataku. Musisz je poznać jeśli chcesz przetrwać.

 


 


Eksploruj


  • Liczne wymiary – podczas swojej podróży do Świata Cieni odwiedzisz różnorodne, piękne lokacje, takie jak: zrujnowane katedry, Wall Street z połowy XX wieku, mgliste bagna i jeszcze więcej. Wszystko to we wspaniałej grafice w stylu pixel art.  

  • Różne style rozgrywki – odblokuj nowe postacie Czarnoksiężników wraz z Twoimi postępami w kampanii. W całej grze czeka dziesięciu różnych Czarnoksiężników, każdy z nich mający cztery (lub więcej) charakterystycznych umiejętności.
     

 


Zbieraj


  • Proceduralnie generowane przedmioty – wśród których znajdziesz różnorodne rodzaje broni i sprzętu magicznego. W połączeniu z różnymi zestawami umiejętności Czarnoksiężników pozwolą ci na dostosowanie gameplay’u do Twojego stylu gry.

 

 


Współpracuj


  • Połącz się ze swoimi przyjaciółmi w trybie kooperacji online lub lokalnym (tak, gra wspiera do czterech kontrolerów na jednym PC!) i przebij się przez hordy wrogów w jeszcze bardziej niszczycielski sposób.


Walcz


  • Wyzwij swoich znajomych na kilka rundek klasycznego Deathmatch’u, walcz ze znajomymi w parach 2 na 2 lub zorganizuj turniej 1 na 1 – wybór należy do Ciebie. A jeśli klasyczny DM to za mało, to mamy dla Ciebie jeszcze kilka innych trybów rozgrywki do spróbowania.

 

 

Członek elitarnego Zakonu Piewców Magii, gdzie spędził wiele lat doskonaląc swoją własną technikę walki. Teraz jest gotów udowodnić jej skuteczność walcząc z Istotami Cienia.


 


 

 

 

 

Taktyka Rainer’a skupia się na jak najszybszym zaznaczeniu wrogów przy pomocy Pędu, a następnie wykorzystaniu Ciosu Błyskawicy, który teleportuje go do każdego z wrogów na ułamek sekundy i rani przeciwników zanim się zorientują (bardzo dobry "finisher").


Święty Strażnik posiada również dwie umiejętności defensywne – jedną jest Fala Energii, która odpycha nadchodzących wrogów. Jeżeli Rainer zostanie osaczony przez przeciwników może skorzystać z Magicznej Tarczy chroniącej go przed atakami w zwarciu.

 

 

Księżniczka Mroźnych Krain, rządzonych twardą ręką przez jej matkę, Królową. Nie mogąc znieść ciężaru obowiązków przyszłej królowej Anya postanawia uciec z królestwa i znaleźć własną drogę.

 

 

 

 

 

 

Anya jest postacią mogącą rzucać czary najszybciej z wszystkich dostępnych Czarnoksiężników dzięki Mroźnemu Ślizgowi, który redukuje czasy odnowienia jej pozostałych umiejętności. W połączeniu z pasywnym efektem każdego z jej zaklęć nakładającym na przeciwników efekt Osłabienia, wyćwiczony gracz jest w stanie zabijać przeciwników z dużą częstotliwością.

 

Po zaatakowaniu przeciwnika i nałożeniu (maksymalnie trzykrotnym) efektu Osłabienia, Anya może użyć Lodowego Roztrzaskania, aby zniszczyć wszystkie nałożone Osłabienia.

Jedna z bardziej dynamicznych postaci dostępnych w grze.

 

 

Kiedy jego dusza została związana jest z pradawnym stworzeniem - ostatnim z rasy feniksów - Jake stał się jednym z potężniejszych Czarnoksiężników. Nawet jeśli nie do końca jest świadomy swojej mocy.​

 

 

 

 

 

 

Jake jest prawdopodobnie najłatwiejszą postacią do prowadzenia przez początkującego gracza. Nie potrzebuje wykonywania żadnych skomplikowanych sekwencji, aby radzić sobie z wrogami. Najpopularniejszą z jego umiejętności jest Pęd Płomienia, pozwalający mu przebiec przez lub nad przeciwnikami pozostawiając za sobą ognistą ścieżkę spalającą ich na popiół.

 

Inną fajną umiejętnością Jake’a jest możliwość stawiania Ścian Ognia. Dołóż do tego Deszcz Meteorytów, przy którym nasz piromanta zaczyna tańczyć “moonwalk’a” i oto jest - kolejny bohaterski Czarnoksiężnik.

 

 

Po tym jak Istoty Cienia zabiły jej siostrę, zdecydowała się wyruszyć na wyprawę by zniszczyć źródło mrocznego wirusa. Raz na zawsze.

 

 

 

 

 

 

 

Dzięki swojej wszechstronności oraz licznym (siedem zamiast standardowych czterech) czarom, Kheera jest najbardziej wymagającą w prowadzeniu postacią z czterech podstawowych Czarnoksiężników. Dodatkowo każdy z jej czarów łączy się z innymi.

Przykładowo: Kheera może wykonać Rzut Nożem w przeciwnika, po trafieniu przeteleportować się Błyskiem obok niego i „wyciszyć” wszystkich wrogów w pobliżu. Następnie może rzucić Klątwę na tę grupę przeciwników, aktywować Postawę Defensywną i odskoczyć na bezpieczną odległość. A wszystko to zanim wrogowie zdołają ją trafić. Dzięki swoim czarom leczącym i wspomagającym, w trybie kooperacji Szamanka może pełnić rolę skutecznego wsparcia dla pozostałych członków drużyny.

 

To tylko pierwsze cztery postacie dostępne na początku gry. Pozostałe sześć (a może i więcej!) odblokujesz wraz z postępem rozgrywki.

 

Zielone Równiny

Świat, który ciągle walczy z Inwazją Cieni. Tutaj zacznie się Twoja przygoda.

 

 

Ruiny Przemysłowe

Świat, który był świadkiem wzlotu i upadku ludzkiej rasy. Przeżycie będzie zależało od Twojego sprytu i zręczności.

 

 

Bagna

Zamieszkały głównie przez tajemnicze roślinne stworzenia, ten świat przywita Cię z szeroko otwartymi pnączami.

 

 

...to tylko połowa ze światów, które przyjdzie Ci przemierzyć w grze "Warlocks".

 

 

 

"Chciałem, aby muzyka w Warlocks’ach była równie fajna i dynamiczna jak gameplay, ale co ważniejsze, tak zróżnicowana i tak unikalna jak światy, które zwiedzasz i postacie, które je zamieszkują."

 

Soundtrack ma swoje korzenie głównie w metalu i elektronice, łącząc ciężkie gitary i perkusję z syntezatorami i elektroniką. Czerpię również z wielu innych stylów takich jak folk, symfonia, prog, fusion i ambient. 

 

 

Każdy świat, który przemierzysz będzie miał swoją własną muzyczną tożsamość, np. Zielone Równiny ze swoimi kruszącymi się ruinami i katedrą z muzyką pełną średniowiecznych instrumentów i tonów. Natomiast muzyka Ruin Przemysłowych charakteryzuje się dudnieniem industrialnych bitów i syntezatorów.

 

Sound design gry będzie prosty i skuteczny – spodziewajcie się pełnej immersji podczas rzeźni tworzonej przez Twojego szalejącego Czarnoksiężnika. Co jeszcze lepsze – każda postać będzie w pełni udźwiękowiona, ze swoją własną osobowością i fabułą, która będzie stopniowo ujawniana poprzez interakcje z otoczeniem i wrogami. 

 

Duszan Chaciej (game designer):

 

„W grudniu 2013 grałem przez kilka godzin w grę pt. “Risk of Rain” i bardzo spodobał mi się pomysł na połączenie gameplay&39;u “RoR" z  postaciami czarodziejów. Będąc wtedy na etapie szukania zatrudnienia miałem trochę wolnego czasu, więc zdecydowałem się zrealizować mój pomysł.”

 

 

 

„Po tygodniu pracy, kiedy uznałem, że gra jest gotowa, wysłałem ją do kilku przyjaciół z pytaniem o wrażenia. Okazało się, że bardzo im się spodobało! Po pierwszej fali pozytywnych opinii umieściłem grę w Internecie na Gamejolt i IndieDB.

Ku mojej satysfakcji, po około trzech tysiącach pobrań wśród komentarzy nie znalazłem żadnej negatywnej opinii. Byłem bardzo zadowolony, że tylu ludziom spodobał się efekt mojej pracy.”

 

 

 

Możesz ściągnąć Risk of Death za darmo tutaj, a recenzję przeczytać tutaj

 

 

Dalej było jeszcze lepiej. Niespodziewanie zgłosił się do mnie grafik Wojtek z mock-up’em do możliwej kontynuacji gry. Okazało się, że już wcześniej mocno zgłębił "RoD" i bardzo mu się podobał. Kolejnym krokiem było połączenie naszych sił z moim znajomym programistą Maksem.”

 

 

„Po kilku miesiącach pracy nad grą w trybie „po godzinach”, w maju 2014 roku pokazaliśmy publicznie bardzo wczesną wersję trybu “Versus” na największych polskich targach branży gier komputerowej - Digital Dragons 2014. Bardzo dużo osób odwiedziło nasze stanowisko, aby pograć w "Warlocks". Pomimo wczesnego etapu produkcji, byli zachwyceni!

 

 

„Na tym etapie do naszego zespołu dołączył Radek, który obecnie pełni rolę producenta "Warlocks". Mając kompletny zespół, pełni zapału, kontynuowaliśmy pracę nad projektem.”

 

Radosław Ratusznik (producent):

 

„Następną rzeczą jaką chcieliśmy zrobić to upewnienie się, czy nasz pomysł ma to “coś” co uczyni grę naprawdę świetną. Najlepszym sposobem było zgłoszenia się do programu „Greenlight” na platformie Steam. Byliśmy bardzo szczęśliwi kiedy po dwóch miesiącach pozytywnego opiniowania przez społeczność Steam, "Warlocks" dostało zielone światło.

 


 

Dzięki naszej determinacji i odrobinie szczęścia gra "Warlocks" została zaprezentowana na największych targach elektronicznej rozrywki w Europie – Gamescom 2014. Setki odwiedzających miały szansę powalczyć w trybie czteroosobowego DeathMatch’u. Ku naszej satysfakcji gra została bardzo ciepło przyjęta przez odwiedzających targi graczy.”

 

 

 

„Z każdym dniem "Warlocks" jest coraz bliżej finału, choć wciąż jeszcze długa droga przed nami. Naszym kolejnym krokiem będzie pokazanie gry podczas konferencji branży gier WGK 2014 w Gdańsku. Następnie, w zależności od wyników obecnej kampanii, chcemy pokazać "Warlocks" szerszej publiczności podczas targów Poznań Game Arena 2014.”

 

Wierzymy w naszą grę.

 

Obserwując jak gra rozkwitła od wczesnych tygodni 2014 roku i jak bardzo podoba się innym graczom, przekonaliśmy się, że "Warlocks" stanie się naprawdę dobrą produkcją. Naszym celem jest, aby "Warlocks" przywróciło kanapowe sesje na platformie PC, tak jak kilka lat temu zrobiło to "Castle Crashers". Mamy motywację, aby umieścić w grze wszystkie pomysły do których inspirują nas gry z bardzo różnych gatunków. 

 

Jednym ze sposobów na realizację naszych celów jest kampania za pomocą Wspieram.to - fundusze zebrane w ramach niniejszej kampanii zostaną przeznaczone na przygotowanie polskiej edycji gry Warlocks:

 

Po pierwsze, większość funduszy zostanie przeznaczona na opracowanie kodu gry stricte pod kątem polskiej edycji gry oraz na wyprodukowanie assetów lokalizacyjnych do gry (grafik, fontów, sprite&39;ów, animacji). 

 

Po drugie, kolejna część pieniędzy zostanie przeznaczona na wyprodukowanie dodatkowej postaci-niespodzianki, do której dostęp polscy graczy otrzymają na dogodnych warunkach. Więcej informacji udostępnimy wkrótce.

 

Po trzecie, dla osób wspierających projekt przygotowaliśmy szeroki wachlarz fizycznych nagród za ich wsparcie. Część funduszy zostanie przeznaczona na wyprodukowanie figurek, przypinek, płyt CD, koszulek z nadrukiem oraz ich dostarczenie do odbiorców.

 

 

Warlocks otrzymało już naszą uwagę, umiejętności, doświadczenie i pasję. Teraz potrzebuje Twojego wsparcia.

 

Wspierasz pierwszy raz? Kilka słów wyjaśnień

 

Czym jest crowdfunding/finansowanie społecznościowe. Czym jest Wspieram.to? 

 

Wspieram.to jest platformą wspierania osób kreatywnych. Miejscem, gdzie możesz zaprezentować swoje pomysły, które dotąd nie mogły być wcielone w życie bez odpowiedniej ilości gotówki. Udostępniamy twórcom nie tylko przestrzeń do zaprezentowania swych idei, ale i narzędzia ułatwiające ich promocję w mediach społecznościowych. (więcej)

 

Czy to aby na pewno jest bepieczne i legalne?

 

TAK. Wspierając ten projekt faktycznie dokonujesz zakupu, zaś cała akcja działa na zasadzie sprzedaży przedpłacowej opartej o polskie prawo handlowe. Nie ma to nic wspólnego ze zbiórkami publicznymi, o które projekty crowdfundingowe na wspieram.to często są posądzane

 

Wspierając ten projekt faktycznie dokonujesz zakupu wcześniej wybranego pakietu (lista pakietów oraz ich koszt poniżej). W przypadku kiedy wiele osób dokona podobnego zakupu (w tym przypadku na minimalną łączną kwotę  13 000 zł czyli 100%) - projekt zostanie zrealizowany. Na to jest 45 dni licząc od 25 sierpnia 2014 (start projektu).

 

Co w przypadku kiedy dokonałeś zakupu, lecz projekt przez 45 dni nie uzyskał kwoty minimalnej?

 

Wówczas projekt nie zostanie zrealizowany, a Ty otrzymasz z powrotem całą wpłaconą kwotę - 100% bezpieczeństwa 

 

Kiedy otrzymam to co zakupiłem?

 

Data otrzymania wybranego pakietu jest widoczna tuż pod opisem progu po prawej stronie

 

Jak wesprzeć projekt/dokonać zakupu? 

 

To bardzo proste:

 

1) Zapoznaj się z pakietami i wybierz ten, który Cię najbardziej interesuje. 

2) Zaloguj się lub zarejestruj (przez Facebooka lub adres e-mail)

3) Dokonaj płatności (przelew, karta, paypal)

4) Otrzymasz potwierdzenie zakupionego pakietu.

5) Gratulacje zakupiłeś wybrany pakiet i bierzesz udział akcji powstania gry "Warlocks"


Nagrody


 

W podziękowaniach za wsparcie naszego projektu dajemy Ci możliwość zdobycia fizycznych nagród związanych z grą "Warlocks", które są dostępne tylko i wyłącznie w ramach powyższej kampanii. Wspierając "Warlocks" masz jedyną szansę wejść w posiadanie ekskluzywnych dodatków związanych z grą.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Max Strzelecki, Programista

 

Były student informatyki, od dziecka pasjonat grania i tworzenia gier . Odpowiedzialny za kod Warlocks’ów.

 

 

 

 

 

Wojtek Wilk, Grafik / Animator

 

Weteran branży gier, odpowiedzialny za wizję artystyczną Warlocks’ów. Niekryty fan „Warsaw shore” i produktów Nintendo.

 

 

 

 

 

Duszan Chaciej, Designer

 

Projektuje gry od wczesnego dzieciństwa. Na początku były to planszówki i karcianki. Po zdobyciu doświadczenia w branży gier jako game designer zdecydował, że woli pracować nad własnymi projektami. Nawet jeśli nie jest to łatwe.

 

 


 

Chris Sinnott, Muzyk / Sound Designer

 

Nauczyciel, kompozytor, muzyk. Komponuje muzykę do gier od 2011 roku. Nerd z pasją i fan ciężkich brzmień.

 

 

 

 

Radek Ratusznik, Producent

Designer i producent w One More Level. Pracuje w branży gier od 2011. Maniak grania na konsoli i wielki fan piłki nożnej. Sprawuje pieczę nad sprawami wydawniczymi i zarządzaniem.

Aktualizacja #4 18.03.2015

Warlocks dostępne na Steam Early Access

Witajcie!
 

Gra jest już dostępna do zakupu na platformie STEAM w wersjach PC/Linux/Mac. Zapraszamy do kupna!

Oto link do sklepu:
http://store.steampowered.com/app/330270/
 

Pozdrawiamy,
Ekipa One More Level

Komentarze

Aktualizacja #3 29.09.2014

CD-Action wspiera Warlocks

Nawiązaliśmy współpracę z największym magazynem o grach w Polsce - CD-Action! 

 

Jeśli nasza kampania na wspieram.to zakończ się sukcesem, to gracze w całej Polsce otrzymają pełną wersję gry Warlocks na płycie dołączonej do CD-Action.

 

Za wsparcie o wartości 20 zł otrzymasz magazyn CD-Action z grą Warlocks oraz podziekowania w creditsach. 

Wspomagając nas kwotą 60 zł oprócz magazynu CD-Action z grą Warlocks i podziękowań w creditsach otrzymasz jeszcze tematyczny T-shirt w wybranym rozmiarze!

 

Poniżej prezentujemy wizualizację figurki, którą można otrzymać wspierając naszą grę!

 

Komentarze

Aktualizacja #2 10.09.2014

Demo już dostępne

Hej, dziękujemy za dotychczasowe wsparcie. Przygotowaliśmy dla wszystkich demo, w które można było zagrac m.in. na WGK. Demo dostepne jest pod tym linkiem i otwiera się w przeglądarce. 

 

Zachęcamy wszystkich do sprawdzenia swoich sił jako czarnoksiężnicy i pokonania Mrocznych Cieni :)

Komentarze

Aktualizacja #1 27.08.2014

Gameplay

Witajcie.

 

Dziękujemy za dotychczasowe wsparcie :). Z przyjemnością przedstawiamy najnowszy gameplay z wersji pre-alfa. 

 

 

 

Komentarze

Nowi Wspierający
wsparli tylko ten projekt
49
Powracający Wspierający
wsparli więcej projektów
69

Łukasz Krześniak

08.10.2014

Mateusz Mroziński

07.10.2014

Piotr Sołtysiak

07.10.2014

Wojciech Jania

04.10.2014

Igor Wołowski

03.10.2014

Pawelix

03.10.2014

Michał Korsak

02.10.2014

Paulina Kurus

02.10.2014

Mateusz Tomala

02.10.2014

Kamil Jankowski

01.10.2014

Adrian Białkowski

01.10.2014

Przemysław Abramczuk

29.09.2014

Paweł Turaczyk

29.09.2014

Wspieracz Anonim

28.09.2014

Radosław "Radeku" Goławski

28.09.2014

Michał Niemier

28.09.2014

Daniel Kasprzykowski

28.09.2014

Tomasz Pniewski-Przygodzki

28.09.2014

Krzysztof Heldt

27.09.2014

Tomasz Michalski

26.09.2014

Sebastian Zarzycki

26.09.2014

Tomasz Moryl

26.09.2014

Rafał Przerwa

26.09.2014

Maciej Afelt

26.09.2014

Marcin Tomaszewski

26.09.2014

Tomasz Szczepański

26.09.2014

Piotr Glapa

26.09.2014

Adam Mikołajczyk

26.09.2014

Michał Wójcik

26.09.2014

Wspieracz Anonim

26.09.2014

Jakub Suchanecki

26.09.2014

Wspieracz Anonim

26.09.2014

Michał Nowak

26.09.2014

Marcin Powroźnik

25.09.2014

Adrian Solecki

22.09.2014

Anna Małczyńska

19.09.2014

Ireneusz Kołodziejczyk

15.09.2014

Jakub Florczyk

15.09.2014

Łukasz Makar

15.09.2014

Wspieracz Anonim

14.09.2014

Patryk Grzybowski

14.09.2014

Alex Krzyżanek

13.09.2014

Bartosz Mróz

13.09.2014

Andrzej Zieliński

13.09.2014

Jarek Bretner

12.09.2014

Wspieracz Anonim

11.09.2014

Bartosz Cukier

11.09.2014

Piotr Bandrowski

11.09.2014

Jakub "Illimar" Wojciechowski

10.09.2014

Bartłomiej Szmajda

10.09.2014
oraz 68 innych Wspierających.
Pokaż wszystkich.

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


Bartłomiej Szmajda

2 lata temu
mam nadzieję że uda się osiągnąć cel.

Maciej Afelt

2 lata temu
Makintosh! A®ts wspiera was z całych sił i życzy powodzenia! Pomożemy jak tylko będziemy mogli! ________________________________________ Maciej "Makintosh!" Afelt Makintosh! A®ts Grafika Komputerowa i Artystyczna - - - - - Official Facebook: <a href="https://www.facebook.com/MakintoshArts">https://www.facebook.com/MakintoshArts</a> Official Page: <a href="https://www.facebook.com/MakintoshArts">https://www.facebook.com/MakintoshArts</a> deviantArt Gallery: <a href="https://www.facebook.com/MakintoshArts">https://www.facebook.com/MakintoshArts</a>

Krzysztof Krawczyk

2 lata temu
Chylę czoła, powodzenia! :)

Mateusz Kruzel

2 lata temu
Czekam i trzymam kciuki panowie :)
  • Wybierz nagrody (11)

60 zł lub więcej
4 wspierających
Otrzymujesz:

1) Magazyn CD-Action
2) GRĘ WARLOCKS (klucz steam) PC/Linux/Mac
3) Koszulka (dowolny rozmiar)
4) Podziękowanie w grze
Nagroda limitowana. Pozostało 246/250
Przewidywana dostawa: kwiecień 2015

3 zł lub więcej
6 wspierających
Symboliczne wsparcie

Za wsparcie Warlocks'ów otrzymasz imienne podziękowanie w grze.
Przewidywana dostawa: kwiecień 2015

8 zł lub więcej
2 wspierających
Otrzymujesz

1) Imienne podziękowanie w grze.
2) Magiczną przypinkę
Przewidywana dostawa: kwiecień 2015

25 zł lub więcej
66 wspierających
Otrzymujesz:

1) GRĘ WARLOCKS (klucz Steam) PC/Mac/Linux
2) Wcześniejszy dostęp do gry (steam early access) - LISTOPAD 2014
3) Imienne podziękowanie w grze
Przewidywana dostawa: kwiecień 2015

40 zł lub więcej
9 wspierających
Otrzymujesz:

1) 2 x GRĘ WARLOCKS (klucz Steam) PC/Mac/Linux
2) Wcześniejszy dostęp do gry (steam early access) - LISTOPAD 2014
3) Imienne podziękowanie w grze
Przewidywana dostawa: kwiecień 2015

100 zł lub więcej
12 wspierających
Otrzymujesz:

1) 2 x GRĘ WARLOCKS (klucz Steam) PC/Mac/Linux

2) Wcześniejszy dostęp do gry (steam early access) - LISTOPAD 2014
3) Koszulkę z motywem z gry
4) Drukowany plakat
5) Art book w formie cyfrowej
6) Soundtrack w formie cyfrowej
7) Magiczną przypinkę
8) Imienne podziękowanie w grze
Nagroda limitowana. Pozostało 488/500
Przewidywana dostawa: kwiecień 2015

250 zł lub więcej
1 wspierających
Otrzymujesz (cyfrowe)

1) 2 x GRĘ WARLOCKS (klucz Steam) PC/Mac/Linux
2) Wcześniejszy dostęp do gry (steam early access) - LISTOPAD 2014
3) Imienne podziękowanie w grze

Otrzymujesz (wersję pudełkową zawierającą)

1) Koszulkę z motywem z gry
2) Art book drukowany w miękkiej oprawie
3) Soundtrack na płycie CD
4) Drukowany plakat
5) Magiczną przypinkę
Nagroda limitowana. Pozostało 199/200
Przewidywana dostawa: kwiecień 2015

400 zł lub więcej
0 wspierających
Otrzymujesz (cyfrowe)

1) 2 x GRĘ WARLOCKS (klucz Steam) PC/Mac/Linux
2) Wcześniejszy dostęp do gry (steam early access) - LISTOPAD 2014
3) Udział w alfa testach
4) Imienne podziękowanie w grze

Otrzymujesz (wersję pudełkową zawierającą)

1) Limitowaną figurkę Czarnoksiężnika
2) Koszulkę z motywem z gry
3) Art book drukowany w miękkiej oprawie
4) Soundtrack na płycie CD
5) Drukowany plakat
6) Magiczną przypinkę
Nagroda limitowana. Pozostało 100/100
Przewidywana dostawa: kwiecień 2015

1500 zł lub więcej
0 wspierających
Otrzymujesz (cyfrowe)

1) 4 x GRĘ WARLOCKS (klucz Steam) PC/Mac/Linux
2) Wcześniejszy dostęp do gry (steam early access) - LISTOPAD 2014
3) Udział w alfa testach
4) Imienne podziękowanie w grze

Otrzymujesz (wersję pudełkową zawierającą)

1) Limitowaną figurkę Czarnoksiężnika
2) Koszulkę z motywem z gry
3) Art book drukowany w miękkiej oprawie
4) Soundtrack na płycie CD
5) Drukowany plakat
6) Magiczną przypinkę

Bonus (limit x5)

Możliwość zaprojektowania z nami areny PvP
Nagroda limitowana. Pozostało 5/5
Przewidywana dostawa: kwiecień 2015

4000 zł lub więcej
0 wspierających
Otrzymujesz (cyfrowe)

1) 4 x GRĘ WARLOCKS (klucz Steam) PC/Mac/Linux
2) Wcześniejszy dostęp do gry (steam early access) - LISTOPAD 2014
3) Udział w alfa testach
4) Imienne podziękowanie w grze

Otrzymujesz (wersję pudełkową zawierającą)

1) Limitowaną figurkę Czarnoksiężnika
2) Koszulkę z motywem z gry
3) Art book drukowany w miękkiej oprawie
4) Soundtrack na płycie CD
5) Drukowany plakat
6) Magiczną przypinkę

Bonus (limit x1)

Możliwość zaprojektowania z nami DODATKOWEJ POSTACI CZARNOKSIĘŻNIKA (i nazwania jej!),
Nagroda limitowana. Pozostało 1/1
Przewidywana dostawa: kwiecień 2015

20 zł lub więcej
19 wspierających
Otrzymujesz:

1) Magazyn CD-Action
2) GRĘ WARLOCKS (klucz steam) PC/Linux/Mac
3) Podziękowanie w grze
Nagroda limitowana. Pozostało 731/750
Przewidywana dostawa: kwiecień 2015