Wieże Magów

Wieże Magów

117%
15 299
z potrzebnych 13 000 zł = 117% celu
132 wpłat

Zakończono sukcesem
Typ: Crowdfunding
Model: Wszystko albo nic
Dnia 12.12.2016 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
5 / 5 (6 głosy). Zobacz opinie (6)
Obserwuj (10)
  • Projekt
  • Aktualizacje (17)
  • Wspierający (73)
  • Społeczność (68)

Kampania wzbudziła

168 reakcji

Udostępnij:

Wstęp


Czym są Wieże Magów? W  grze stajesz się czarodziejem i masz okazję wykazać się umiejętnościami czarnoksiężnika i zbudować najwyższą wieżę, udowadniając swoją moc!

Wykorzystaj żywioły Ziemi, Wody, Powietrza i Ognia aby tworzyć zaklęcia używane do ataku przeciwnika lub chronienia własnej wieży przed wrogimi czarami, poznaj sztukę przywoływania mocy ze Źródła, aby stworzyć najwyższą konstrukcję i wygrać!

Gra dobrze sprawdzi się wśród graczy rozpoczynających swoją przygodę z planszówkami, spodoba się młodym graczom, a także może przypaść do gustu tym bardziej zaawansowanym.

Opis projektu

"Na chwałę Magów, twórz...i burz!"

I Wy możecie zostać Magami, kontrolującymi cztery żywioły zamieniane w zaklęcia, a wykorzystując spryt i stosując odpowiednią taktykę, osiągnąć cel przed innymi czarownikami! Proste, prawda? Do czasu, aż w waszą wieżę nie trafi Ognisty Kataklizm, Huragan, Wichura Ognia albo, o zgrozo!, Magiczna Soczewka Mocy!


Wiek: 8 lat+

Liczba graczy: 2-4

Czas rozgrywki: 30 minut

Głównym zadaniem rywalizujących graczy jest wybudowanie jak najwyższej wieży.
Do jej budowy używa się drewnianych elementów, a szybkość powstawania konstrukcji zależy od Przywołania, czaru polegającego na pobraniu elementów ze specjalnego źródła. W trakcie gry gracze mogą atakować wieże przeciwników za pomocą zaklęć ułożonych z Kart Żywiołów. W Wieżach Magów znajdują się cztery elementy: Ziemi, Powietrza, Wody i Ognia. Odpowiednie ułożenie żywiołów pozwala rzucić czar na przeciwnika: może to być atak bezpośrednio na wieżę gracza, próba kradzieży elementów konstrukcyjnych z jego magazynu, blokada kolejki. Magowie mogą za pomocą Kart Żywiołów wzmacniać Czar Przywołania, aby jeszcze szybciej budować swoją wieże, lecz jest to zagrywka ryzykowna i wymaga odpowiedniej taktyki.

Wieże Magów oferują dwa warianty rozgrywki. Wariant podstawowy pozwala skupić się na budowaniu i w trakcie takiej gry, skierowanej do najmłodszych, używa się najczęściej czaru Przywołania, zaś interakcji między magami jest niewiele. Tryb ten pozwala zaznajomić się z mechaniką rozgrywki i zawartością gry, a także jest przyjemnym wyścigiem budowlanym. Drugi wariant, zaawansowany, dodaje do gry Karty Specjalne; na każdej takiej karcie magowie znajdą trzy dodatkowe zaklęcia o różnym stopniu skomplikowania i różnej zasadzie działania. W tym trybie interakcji negatywnej jest znacznie więcej, gdyż magowie znacznie łatwiej mogą rzucić zaklęcia, a czary te są mocniejsze i dużo bardziej groźnie. 

W rozgrywce zaawansowanej, bardziej niż szczęście, liczy się taktyka i odpowiednie zarządzanie zebranymi żywiołami.

Gra jest w pełni ukończona pod względem mechaniki, grafiki i zawartości. Wszystkie jej elementy zostały poddane wielu testom (a nawet bardzo wielu) pod kątem grywalności, estetyki i użyteczności, tak aby finalny produkt jak najlepiej spełniał swoją rolę wizualnie i od strony przyjemności, jaką gry planszowe powinny przynieść. W chwili gdy zakładam tę kampanię, gra jest gotowa do wydania.

Fantastyczną ilustrację do gry przygotował pan Ludwik Łukaszewski, absolwent Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Polecam jego galerię i prace - STRONA AUTORA


(na podstawie prototypu gry)

Widoczne na fotografiach drewienka w wersji docelowej będą z innego gatunku drewna oraz szlifowane, gładkie i równe.



Chciałem uniknąć sytuacji, w której oferuję grę całkowicie Wam nieznaną, od równie nieznanej osoby, i o której nie moglibyście poczytać od osób znających się w temacie, dlatego wysłałem prototyp gry do ludzi parających się ocenianiem planszówek, czyli recenzentów. Poniżej lista recenzji egzemplarza prototypowego:

(kliknij w logo portalu aby przejść do pełnej recenzji)

Recenzja na blogu Okiem PowerMilka

"Wieże Magów to całkiem udany debiut. Gra sprawia frajdę – a chyba to się liczy w planszówkach. Może się też sprawdzić jako tytuł do piwa czy pubu. Empirycznie udowodniłem, że działa w każdym gronie (no dobra, nie wiem jak dzieci na tę pozycję zareagują). Rozgrywka jest szybka i przyjemna, a tury są dynamiczne. Liczę, że o tej grze będzie głośno".

-----

Recenzja gry Wieze Magów na portalu Sterta Gier

"Ogólnie gra jest fajna i ma duże predyspozycje do zostania bardzo ciekawym tytułem. Wieże Magów to gra, która spodoba się fanom negatywnej interakcji, a dodatkowo element budowania wieży też daje nieco frajdy".

-----

Recenzja na portalu Gram Bez Prądu

"Wieże Magów mają szansę stać się kolejną ciekawą  propozycją na długie, zimowe wieczory. Dobrze sprawdzi się podczas dwuosobowej partii, jak i na większych imprezach, pełniąc rolę imprezówki czy fillera. Zapomnijcie o wariancie podstawowym, o wiele lepiej prezentuje się zaawansowany i ekspres. Mam nadzieję, że gra trafi do szerokiego grona odbiorców i znajdzie swoich zwolenników".

-----

Blog Agnieszki Pileckiej


"Czasem skupiam się nie na tym, aby „sobie zrobić dobrze”, a zamiast tego poświęcam się by „innym zrobić źle”. Nie ważne, że nie wybuduje swojej wieży, ważne, że zniszczę budowle przeciwników. Rozwalanie, niszczenie, chęć zemsty, to wszystko towarzyszyło mi podczas gry. Muszę przyznać, że bawiłam się wyśmienicie".

---

Recenzja portalu Bestiariusz.pl

„Wieża magów” jest niezwykle dynamiczna i powinna spodobać się zarówno młodszym jak i nieco starszym graczom. Konstruowanie z drewienek trójwymiarowej budowli daje niezwykle dużo satysfakcji, a ryzyko jej uszkodzenia przez naszych rywali mocno podnosi poziom adrenaliny. Rozgrywka podstawowa jest dobra, kiedy chcemy pobawić się z dziećmi,
jednak dla wprawionych graczy okaże się nieco zbyt łatwa i nudna. Na całe szczęście autor zaproponował również zaawansowany wariant zasad. Modyfikuje on koszt zakupu kart żywiołów oraz opłatę za wybudowanie „sekcji”. Najciekawszą zmianą jest jednak wprowadzenie kart specjalnych,które dadzą nam dostęp do unikatowych zaklęć"


-----

Portal growy Gameby.pl


"Wydawnictwo Imagine Realm grą wieża magów zacznie z przysłowiowego „Wysokiego C” (tak podejrzewam). Prosta familijna gra logiczno-strategiczna, bardzo ciekawa mechanika. Jest po prostu super. Nowemu wydawnictwu życzę sprzedaży gier na wysokim poziomie, a coś sądzę, że Wieże magów się bardzo dobrze sprzeda".


Planszówki We Dwoje

"Wieże Magów to lekki tytuł, ze sporą dawką negatywnej interakcji, który może trafić do szerokiego grona niedzielnych graczy. Wyróżnia się ciekawym pomysłem na budowanie drewnianej konstrukcji, połączonym z mechaniką zbierania zastawów. Tworzy to interesującą, spójną grę, do której warto siąść z młodszymi planszówkowiczami, by zainteresować ich tego rodzaju rozrywką".


Cel projektu

Celem kampanii jest pozyskanie wsparcia do zrealizowania projektu: wydanie gry Wieże Magów. Wasze wsparcie ułatwi wydanie gry, a kto wie, być może wasz egzemplarz  będzie mieć wspaniałe elementy dodatkowe? (Planowany termin wysyłki gry w przypadku osiągnięcia kwoty minimalnej potrzebnej do realizacji projektu to luty 2017).



---------


Nagrody




O autorze / Zespół


Tworzenie gier i gry to moja pasja. Od ponad dwudziestu pięciu lat tworzę koncepty, które pielęgnuję i rozwijam w głowie, a czasami przenoszę je na papier, do formy prototypu i udoskonalam, cokolwiek można udoskonalić. Chcę tą pasją się z Wami podzielić, a wydanie Wież Magów jest pierwszym krokiem w tym kierunku.

Od wczesnego dzieciństwa mam kontakt z grami w każdej postaci. Pierwsze próby na planszy stawiałem w grze „Fortuna”, zaś pierwszą grą komputerową była „River Raid”. Radość grania pozostaje we mnie po dziś dzień, zwłaszcza w sferze rywalizacji lub współpracy z innymi graczami - głównie przez ten aspekt rozpocząłem przygodę z tworzeniem własnych gier, jeszcze w czasach kiedy Internet był tajemniczą nazwą w czasopismach komputerowych. Już wtedy chciałem grać w różnorakie tytuły z rówieśnikami. Tworzyłem więc własne wizje gier planszowych przeniesionych z komputera, aby z czasem spróbować zbudować coś zupełnie nowego. Wieże Magów nie są moją pierwszą grą, to raczej wynik wieloletniego doświadczenia, które zdobyłem tworząc wcześniejsze projekty, zaś własne wydawnictwo – jako pomysł – zrodziło się stosunkowo niedawno, bo w 2006 roku. Dopiero pewne wydarzenia, zwłaszcza wizyty na konwentach związanych z grami planszowymi, sprawiły że inaczej spojrzałem na własne gry. Mam cel w życiu i chcę go zrealizować, a wydanie Wież Magów jest pierwszym krokiem na tej nowej drodze.

Staram się wykonać wszystko sam, a kiedy czegoś nie potrafię, uczę się tego. W przypadku Wież Magów pomysł, mechanikę, grafikę, instrukcję, pudełko i tę kampanię stworzyłem samodzielnie - również jest to wynik kilkunastu miesięcy nauki i pracy nad projektem. Ale skłamałbym pisząc, że efekt końcowy jest tylko i wyłącznie moją zasługą - w toku przygotowania do założenia własnego wydawnictwa i wydania Wież Magów poznałem wiele fantastycznych osób, które z zaangażowaniem wspierały mnie, dawały dobre rady, pomagały w kwestiach, w których miałem wątpliwości albo gdy napotkałem trudności.
Jeśli czegoś nie potrafię wykonać mimo największych chęci i starań, wówczas szukam osoby mogącej mi pomóc; tak było w przypadku ilustracji do gry Wieże Magów, którą wykonał Ludwik Łukaszewski. Panu Ludwikowi dziękuję, tak samo jak każdej osobie,
od której otrzymałem wsparcie i cenne wskazówki.

W ciągu ostatniego roku zdecydowałem, że chcę być związany z grami twórczo, nie tylko jako użytkownik, dlatego postanowiłem założyć wydawnictwo Imagine Realm i pod tym szyldem wydawać. Firma jest w trakcie organizacji.

fanpage wydawnictwa

Fanpage Imagine Realm


Jeżeli macie jakieś pytania, proszę je zadać telefonicznie bądź drogą elektroniczną:

Telefon do mnie: 608 43 33 72

e-Mail do mnie: jaroslaw.bilinski(at)onet.pl


Blog Planszówki We Dwoje

------

Portal o grach GameBy.pl




Ryzyko

Wszystkie siły i środki przeze mnie posiadane skierowałem do realizacji tego projektu. Mam przygotowany każdy detal potrzebny do wyprodukowania gry, terminy są ustalone i, aby zapewnić jak najlepsze wydanie, wybrałem sprawdzonych wykonawców o dobrej renomie w branży, pochodzących z Polski. Jedynym ryzykiem jest moja całkowita niedyspozycja spowodowana chorobą albo innym strasznym zdarzeniem, na które nie mam wpływu – ponieważ wszystko robię sam. Jeżeli wsparcie się uda, w połowie lutego 2017 gra trafi do was zapakowana, zafoliowana i gotowa do grania!

Proszę mieć na uwadze, iż wszystkie prezentowane grafiki i zdjęcia pochodzą z prototypu gry i pewne detale mogą ulec zmianie (na lepsze, rzecz jasna!).

Ocena 5 / 5 (6 głosów)

Aleksandra Raczyńska

6 lat temu
Super gra!
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Paweł Pawlik

7 lat temu
Gra już na miejscu więc można wydać opinię: Jak na pierwszy projekt autora - podejście bardzo profesjonalne - świetny kontakt, dużo recenzji ogólnie wielki +. Grę będziemy testować ale wydaje się ciekawa - wykonanie większości elementów - czy to drewienka czy to karty bardzo dobre, jedyny feler to jakość instrukcji - trochę za duża by pomieścić w pudełku a jednocześnie bez fabrycznego zgięcia, wykonana na dość cienkim papierze - podobnie karty pomocy graczy - myślę że po zalaminowaniu wyjdzie lepiej. Aczkolwiek - jestem zadowolony z projektu :)
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

radziopoke

7 lat temu
Paczka już dotarła :) Wydaje mi się, że opakowanie gry mogło by być trochę mniejsze, gdyż po jego otwarciu sporo było sporo pustego miejsca. Do czegoś musiałem się doczepić :D Szkoda tylko ze nie udało się odblokować wszystkich celów. Na pewno nadało by to większy klimat grze. Teraz jeszcze tylko muszę znaleźć chętne osoby do gry :D
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Lord_Venom

7 lat temu
Super
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

MaxiLager

7 lat temu
Profesjonalne podejście do projektu, zaowocowało pełnym sukcesem w zebraniu środków na jego realizację.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Maciek Czarniak

7 lat temu
Mega fajnie poprowadzona kampania, gra zapowiada sie super ciekawie :)
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


MaxiLager

7 lat temu
Odebrałem właśnie paczkę z paczkomatu. W zestawie znalazłem dwie karty z podziękowaniami autora oraz dodatkowe woreczki. Całość prezentuje się doskonale. Szkoda, że instrukcja nie jest w formacie pudełka i lekko trzeba ją zgiąć. Wykonywanie drewnianych klocków do budowy wieży również zachwyca. Nie mają ostrych krawędzi oraz są gładkie w dotyku. Na duży plus zasługuje również kontakt pani Pauliny w sprawie wysyłki. Podsumowując całość: Akcja na Wspieram To - 5 Kontakt ze wspierającymi, aktualizacje postępu - 5 Wykonanie gry - 5 Czyli za całość szóstka z plusem ;D Pozdrawiam Maxi

Lord_Venom

7 lat temu
Paczuszka dotarła. Wykonanie bardzo mi się podoba. Wiadomo kiedy zostaną udostępnione pliki do druku planszy źródła i podstawek? Ps. Gdzie można dostać takie kozackie woreczki bawełniane?

Jarosław Biliński

7 lat temu
w przyszłym tygodniu udostępnię oba pliki.

Łukasz Derlecki

7 lat temu
A czy istnieje możliwość dokupienia planszy źródła i podstawek pod wieże mimo, że nie udało się osiągnąć tych celów dodatkowych?

Jarosław Biliński

7 lat temu
Nie ma takiej możliwości. Za to udostępnię pliki do druku w formacie DIY oraz jakąś instrukcję z tym związaną.

Łukasz Derlecki

7 lat temu
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

Paweł Pawlik

7 lat temu
Wsparcie dodane - zobaczymy czy cel 3 wpadnie w 4 godzinki.

Jarosław Biliński

7 lat temu
Dziękuję za wsparci! Odnośnie celu #3... dla graczy będzie to świetny dodatek!

MaxiLager

7 lat temu
Brawo! Mecenasi sypnęli drobnym groszem i mamy udaną zbiórkę! Gratulacje!

siremil

7 lat temu
Nie wsparłem, bo kaski brakło, ale trzymałem kciuki. Gratsy!

Jarosław Biliński

7 lat temu
Dziękuję za trzymanie kciuków - każde wsparcie się liczy!

Czacha Games Przemek Kochowicz

7 lat temu
No i pięknie - gratulacje :)

Jarosław Biliński

7 lat temu
Dziękuję!

misioooo

7 lat temu
Z radością informujecie, że się fundnęło i leci po te 120% co obstawiałem ;P

Sebastian Ziegert

7 lat temu
cel 2 17500 raczej nie ufunduje się :/

misioooo

7 lat temu
Sebastianie więcej wiary :) Szklanka w połowie pełna jest, a nie pusta! Jarek pięknie tę kampanię prowadzi (i to nie tylko "jak na debiut", ale ogólnie!) i na pewno będzie walczył do ostatniej sekundy o wsparcia mecenasów :) A my zawalczmy o użyszkodników końcowych ;)

Sebastian Ziegert

7 lat temu
Tak nie dużo brakuje...

Jarosław Biliński

7 lat temu
pozostała nieco ponad doba akcji... jest jeszcze nadzieja!

misioooo

7 lat temu
Na pewno się fundnie :) Widzę, że sklepy się pojawiają ( mepel.pl )!

Czacha Games Przemek Kochowicz

7 lat temu
Czacha również wspiera autorski projekt. Mamy nadzieję, że się uda. Pozdrawiamy

Jarosław Biliński

7 lat temu
Wierzę, że się uda! Dziękuję za wsparcie!

Maciek Czarniak

7 lat temu
I żaden sklep się nie zdecydował? Serio? Bez 2-3 mecenasów nie widzę ufundowania...

Jarosław Biliński

7 lat temu
pozostało niecałe 5 dni. Trzymam kciuki :)

misioooo

7 lat temu
Maćku no co ty... 86% jest BEZ ŻADNEGO mecenasa :) Imagine Realm zaprzecza chyba statystyce (i takową podbije mocno - % udziałów w udanej kampani sklepy vs indywidualne). Nie widzę opcji, aby to się nie ufundowało.

Maciek Czarniak

7 lat temu
Przez dwa dni nie ruszylo sie nic - ja widze taka opcje niestety. Jakby był jakis mecenas już by się pojawił... Jestem życiowym optymistą, ale tu widze bardzo małe szanse :(

Dawid Sprycha

7 lat temu
No jeśli Mecenasi nie potrafią wesprzeć autorskiego - ładnego i pewnie dobrego projektu, nawet zakupując tych 3-6 szt to słabo to przemawia na przyszłość takich projektów - a szkoda.

Jarosław Biliński

7 lat temu
ze swojej strony zrobiłem wszystko, aby zadbać o jakość kampanii i przekazać jak najwięcej informacji dotyczących gry, w tym wiele recenzji jeszcze na podstawie prototypu. Pokrycie prasowe było też bardzo duże jak na całkowicie nowy, autorski projekt. Być może w ostatni dzień dojdą wsparcia, na sam koniec.

Aleksandra Raczyńska

7 lat temu
fajnie będzie jak się jednak uda bo to super gra no i zupelnie nowa :)

Maciek Czarniak

7 lat temu
Może warto jeszcze raz podzwonić po wszelkiech sklepach growych - gdyby każdy zakupił po kilka kopii to ufundowało by się. W końcu nie ryzykują niczym, a brak naprawdę niewiele... Może na sam koniec by sie przekonali.

Sebastian Ziegert

7 lat temu
Wsparty projekt :)

Jarosław Biliński

7 lat temu
Dziękuję bardzo! :)

Maciek Czarniak

7 lat temu
Ponieważ coraz bardziej realne jest to czego się obawiam, czyli co najwyżej ufundowanie gry, pytanie techniczne. Czy jest opcja aby cele 3 i 4 pojawiły się w dodatkach do dokupienia jeśli uda się jedynie ufundować grę?

Jarosław Biliński

7 lat temu
Wydruk planszetek pod wieże lub planszy źródła jest zbyt drogi, abym go proponował jako dodatek. Chyba że byłyby to ilości powyżej 200sztuk. Mogę zaoferować podesłanie np. plików do druku w rozdzielczości odpowiedniej i gracze mogą wzbogacić grę we własnym zakresie.

Maciek Czarniak

7 lat temu
Oczywiście liczę,że może jednak uda się jakimś ultra zrywem ufundować i te atrakcje (dziś od rana nagle przybyło 5%) ale jeśli nie to takie rozwiązanie byłoby genialne :)

misioooo

7 lat temu
Tydzień do końca i 80%. Z tego co widzę nadal sklepy nie wsparły (choć te zwykle na sam koniec wspierają)... Jest szansa :) A jak nie to nie wątpię, że wydawca udostępni pliki w wysokiej rozdzielczości do samodzielnego druku :)

Maciek Czarniak

7 lat temu
Może warto jeszcze raz podzwonić po wszelkiech sklepach growych - gdyby każdy zakupił po kilka kopii to ufundowało by się. W końcu nie ryzykują niczym, a brak naprawdę niewiele... Może na sam koniec by sie przekonali.

Maciek Czarniak

7 lat temu
Odnosze wrażenie że ufundowanie to max na co można liczyć niestety. Szkoda bo miałem nadzieję, że ludzie się zapalą do tego i dojdziemy do 4 celu. Brak mi tu mecenasów którzy sensownymi kwotami pociągnęli by projekt szybko do przodu co też zachęciłoby niezdecydowanych

misioooo

7 lat temu
Z tego co zauważyłem, to mecenasi (sklepy) często wspierają pod sam koniec kampanii. I tak jak na nowego wydawcę i autorską grę idzie to świetnie! Niejeden doświadczony wydawca powinien się uczyć od Imagine Realm jak zrobić fajną kampanię wspieraczkową :) Począwszy od oprawy wizualnej, merytorycznej po promocję (wpisz w googla "wieże magów"... mnóstwo wyników na przeróżnych portalach). Wg mnie nawet jak tylko te 120% będzie to i tak genialny wynik na tego typu autorski projekt nieznanej firmy!

misioooo

7 lat temu
Z tego co zauważyłem, to mecenasi (sklepy) często wspierają pod sam koniec kampanii. I tak jak na nowego wydawcę i autorską grę idzie to świetnie! Niejeden doświadczony wydawca powinien się uczyć od Imagine Realm jak zrobić fajną kampanię wspieraczkową :) Począwszy od oprawy wizualnej, merytorycznej po promocję (wpisz w googla "wieże magów"... mnóstwo wyników na przeróżnych portalach). Wg mnie nawet jak tylko te 120% będzie to i tak genialny wynik na tego typu autorski projekt nieznanej firmy!

Jarosław Biliński

7 lat temu
Bardzo chciałbym, aby te 100% było, o co zabiegam cały czas i ciągle pracuję nad dotarciem do wspierających. Gra jest na prawdę świetna, ale cierpi na syndrom "Jengi", i niestety zdjęcia czy opis tego wrażenia nie niwelują. Za to pierwszy kontakt z grą jak najbardziej, a zapewniam - nie tylko jako autor, ale i gracz- że Wieże Magów to bardzo łatwa i przyjemna gra, tak dla rodziny jak i w grupie znajomych. Jako wydawca chciałbym, aby wszystkie cele się ufundowały, bo gra tylko zyskuje z tymi dodatkami :)

Jarosław Biliński

7 lat temu
Panie Jędrzeju, filmik już jest dostępny dla wspierających na stronie głównej kampanii. Pokazuje w pewnym stopniu, jak gra wygląda.

misioooo

7 lat temu
Brawo! 50% stuknęło :) Na "pierwszego" i "dziesiątego" wypłaty - więc będzie tylko lepiej!

misioooo

7 lat temu
Jarku, testowany może był tryb 8-osobowy? Jakby tak połączyć dwa komplety gry...

Jarosław Biliński

7 lat temu
Nie robiłem takich testów. Technicznie nie widzę problemów, poza ilością Kart Żywiołów - na pierwszą myśl przychodzi mi, że być może zbyt łatwo byłoby składać zaklęcia wymagające takich samych żywiołów. Najprawdopodobniej trzeba byłoby zastosować taką rzecz: Karty Żywiołów podzielone na dwie talie, w taki sposób aby jedna grupa używała jednej talii, druga kolejnej (i nie miksować tych kart!).

misioooo

7 lat temu
Może warto zrobić mały redesign kart przed drukiem? Zastąpić tekst ikonami. Wówczas: 1. Mamy grę niezależną językowo (poza instrukcją) - szersze grono odbiorców (nie znających języka polskiego). 2. Mamy grę, w którą swobodnie mogą grać najmłodsi, nie umiejący czytać (wiem, że dorosły może wyjaśnić, ale...)

Jarosław Biliński

7 lat temu
jest rozważana taka opcja. Co więcej, robię pierwsze przymiarki.

Andrzej Mandes

7 lat temu
Przejrzyjcie jeszcze raz ceny pakietów bo coś zepsuliście ;) ot taka mała rada...

Jarosław Biliński

7 lat temu
to dobra rada - faktycznie, jeden pakiet był źle policzony! Dziękuję za zwrócenie uwagi!

MaxiLager

7 lat temu
Dzień dobry, do kopii gry zakupionej w ramach Wspieram To, można spróbować dołączyć wydrukowane imienne podziękowania na dobrej jakości papierze. Koszty nie są duże, a zwiększy to wartość takiej wersji. Pytanie techniczne, co oznacza skrót "EB"? "Czemu EB są limitowane do tylko 20 sztuk?" Pozdrawiam Maxi

Jarosław Biliński

7 lat temu
Podziękowania będą! Odnośnie limitowanego EB, być może widzisz projekt roboczy kampanii, której adres był nieco odmienny niż trwającej aktualnie (aktualny adres to http://wspieram.to/wiezemagow) EB nie są limitowane w kampanii docelowej.

misioooo

7 lat temu
Są limitowane, ale nie ilościowo, a czasowo. Do 13go listopada można wesprzeć o dyszkę taniej niż niż po 13-tym ;P Taka szczęśliwa trzynastka, hehe.

findecano

7 lat temu
Ja mam pytanie, bo pierwszy raz biorę w czymś takim udział. Co się stanie jeśli nie uda się uzbierać całości? Bo w ryzykach nic o tym nie pisze (chodzi mi konkretnie o wsparcie 75zł-kampania mnie przekonała, gra zapowiada się świetnie) :)

Jarosław Biliński

7 lat temu
Jeżeli nie uda się zebrać kwoty minimalnej (w tym przypadku wsparcie 13000PLN), wszystkie wpłacone na akcję środki wracają do wspierających. Cieszę się, że projekt przypadł do gustu i chcesz go wesprzeć! Dziękuję!

findecano

7 lat temu
OKI-no to życzę powodzenia w zbieraniu, bo projekt wygląda super :)

Planszowe Newsy

7 lat temu
jest może szansa na zmianę okładki gry? Taka jakaś bez szału...

Jarosław Biliński

7 lat temu
ilustracja nie będzie zmieniona. Pewne detale mogą ulec jednak zmianie jeżeli chodzi o tło albo ułożenie infografiki.

misioooo

7 lat temu
Też mi się podoba ta kampania. Merytorycznie super, grafiki przyjemne i nie rażące po oczach, treść w miarę konkretna.

Michał Szymczyk

7 lat temu
Chyba najlepiej przygotowana kampania autorskiej gry. Dużo zdjęć, opisów i co najważniejsze recenzji. Gratulacje i powodzenia!

Jarosław Biliński

7 lat temu
dziękuję za miłe słowa - bałem się tej kampanii, bo to mój pierwszy raz z portalem crowdfundingowy, ale wspieram.to jest świetnie przygotowane od strony technicznej i wszystkie elementy składa się bardzo łatwo i przyjemnie. Mnie pozostało zadbać o to, aby odpowiednio zaprezentować projekt i przygotować treść.

wrzesien

7 lat temu
Czemu EB są limitowane do tylko 20 sztuk?

Jarosław Biliński

7 lat temu
ponieważ to wstępny szkic kampanii, a ja się uczę ją składać :)
  • Nagrody (6)
  • Dodatki (3)

Gra Wieże Magów

85 zł lub więcej
57 wspierających
1. 1x Gra Wieże Magów*
2. Odblokowane wszystkie cele kampanii
3. Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski
4. Podziękowania drogą e-mail.

*Cena poza kampanią wynosi 109 PLN (oszczędzasz minimum 24 PLN!)
Darmowa dostawa na terenie Polski za pomocą Paczkomatu. Jeżeli blisko Ciebie nie ma takiej usługi, wybierz w dodatkach inną formę dostawy.
Przewidywana dostawa: luty 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Trzy Wieże - 3x gra

237 zł lub więcej
10 wspierających
1. 3x Gra Wieże Magów*
2. Odblokowane wszystkie cele kampanii
3. Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski
4. Podziękowania drogą e-mail.

*Cena poza kampanią wynosi 327 PLN (oszczędzasz minimum 90 PLN!)

Darmowa dostawa na terenie Polski za pomocą Paczkomatu. Jeżeli blisko Ciebie nie ma takiej usługi, wybierz w dodatkach inną formę dostawy.
Przewidywana dostawa: luty 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Las Wież - 6 gier

438 zł lub więcej
4 wspierających
1. 6x Gra Wieże Magów*
2. Odblokowane wszystkie cele kampanii
3. Darmowa dostawa Kurierem na terenie Polski
4. Podziękowania drogą e-mail.

*Cena poza kampanią wynosi 654 PLN (oszczędzasz minimum 216 PLN!)

Darmowa dostawa na terenie Polski za pomocą Kuriera!

Przewidywana dostawa: luty 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Miasto Wież - 12x gra

804 zł lub więcej
1 wspierających
1. 12x Gra Wieże Magów*
2. Odblokowane wszystkie cele kampanii
3. Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski
4. Podziękowania drogą e-mail.

*Cena poza kampanią wynosi 1308 PLN (oszczędzasz minimum 504PLN!)

Darmowa dostawa na terenie Polski za pomocą Kuriera. Oferta skierowana do firm zajmujących się sprzedażą gier planszowych.
Nagroda limitowana. Pozostało 9/10
Przewidywana dostawa: luty 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Kraina Wież - 24x gra

1488 zł lub więcej
2 wspierających
1. 24x Gra Wieże Magów*
2. Odblokowane wszystkie cele kampanii
3. Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski
4. Podziękowania drogą e-mail.

*Cena poza kampanią wynosi 2616 PLN (oszczędzasz minimum 1128 PLN

Darmowa dostawa na terenie Polski za pomocą Kuriera. Oferta skierowana do firm zajmujących się sprzedażą gier planszowych.
Nagroda limitowana. Pozostało 3/5
Przewidywana dostawa: luty 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Pierwsze Wieże

75 zł lub więcej
21 wspierających
Uwaga:
Pakiet jest ograniczony czasowo od startu kampanii: 10.11 godz 12:00 do 13.11 do godz 23:59

1. 1x Gra Wieże Magów*
2. Odblokowane wszystkie cele kampanii
3. Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski
4. Podziękowania drogą e-mail.

*Cena poza kampanią wynosi 109 PLN (oszczędzasz minimum 34 PLN!)
Darmowa dostawa na terenie Polski za pomocą Paczkomatu. Jeżeli blisko Ciebie nie ma takiej usługi, wybierz w dodatkach inną formę dostawy.
Nagroda limitowana. Pozostało 0/21
Przewidywana dostawa: luty 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Dostawa Poczta Polska

2 zł lub więcej
1 wspierających
Dostawa gry Wieże Magów przy użyciu krajowego przewoźnika Poczta Polska
Przewidywana dostawa: luty 2017
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 75 zł

Woreczek Bawełniany 25x20cm

5 zł lub więcej
33 wspierających
Duży worek z naturalnej bawełny, wiązany, do przechowywania drewienek z gry Wieże Magów. W woreczku zmieści się 126 drewienek!
Przewidywana dostawa: luty 2017
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 75 zł

Kurier DPD

8 zł lub więcej
1 wspierających
Dostawa gry Wieże Magów przy użyciu prywatnego przewoźnika DPD
Przewidywana dostawa: luty 2017
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 75 zł

Mecenas projektu

Mepel

Internetowy sklep z grami planszowymi i akcesoriami w Katowicach.

Mecenas projektu

3Trolle.pl

Projekt w sieci

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!