Project: Aurora
Zakończono
Kampania wzbudziła
282 reakcji
Wstęp
Project: Aurora to gra eksploracyjna łącząca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego, gry survivalowej i gry przygodowej. Wcielisz się w kapitana misji badawczej, która dociera na powierzchnię nowo odkrytej planety. Twoim zadaniem jest przygotowanie i przeprowadzenie misji, zarządzanie zasobami i organizacja wypraw w głąb niezbadanych obszarów Aurory.
Lubisz naukę? Kosmos zawsze cię fascynował? Równanie Drake'a i Paradoks Fermiego spędzają ci sen z powiek? Z wypiekami na twarzy czytasz o kolejnych odkrytych planetach pozasłonecznych? A może do tego lubisz gry przygodowe, strategie i paragrafówki? Jeśli tak, to Project: Aurora jest grą dla Ciebie. To gra, która powstaje z pasji do nauki, kosmosu i dobrych opowieści. Jeśli dzielisz z nami te pasje, to możesz pomóc nam je urzeczywistnić i pozwolić na opowiedzenie ci historii planety Aurora.
Opis projektu
Razem ze swoją załogą wyruszysz na wyprawę badawczą w nieznane tereny obcej planety. Ten świat ma wiele fascynujących tajemnic. Niektóre potrafią natchnąć do refleksji, zaś inne napełnić przerażeniem. Skorzystaj z wiedzy specjalistów naukowych by poznać historię zainspirowaną złotym wiekiem literatury science-fiction.
Każdy element występujący w grze został przemyślany w oparciu o współczesną wiedzę naukową. Wszystkie odkrycia, jakich gracz może dokonać, są powiązane, lub logicznie wynikają, z realnej biologii, archeologii, fizyki i innych dziedzin naukowych. Metody badawcze i dostępne narzędzia oparte zostały na rzeczywistych metodach prowadzenia badań naukowych i prac archeologicznych.
Twoim zadaniem jest poznanie przeszłości planety i jej dawnych mieszkańców. Ponadto musisz zbadać sprawę zaginionego zespołu badawczego. Masz tylko jeden ślad - niezrozumiały sygnał alarmowy. Nie wszystko jednak będzie takie, jakie wyda się na pierwszy rzut oka. Sprawy będą się komplikować, a rzeczy oczywiste przestaną być tak jasne. Odkryj bogatą historię minionych kultur i ludzi, którzy w swej podróży dotknęli nieznanego. Przygotuj się na trudne decyzje i zaakceptuj ich konsekwencje.
Będziesz prowadzić program badawczy na obcej planecie. To niebezpieczna praca. Musisz dbać o zapasy, rozwój bazy i placówek terenowych, oraz bezpieczeństwo (i życie) swojej załogi. Ty decydujesz na co wydasz pozyskane środki i materiały, oraz jak dalej rozwiniesz misję. Każdy członek załogi może zachorować, odnieść obrażenia, a nawet zginąć. Planuj więc rozważnie.
To Ty decydujesz gdzie pojedziesz, co zrobisz i na jak wielkie ryzyko jesteś gotów. Cały obszar badań jest dla Ciebie otwarty. Kolejne wyprawy (i kolejne odkrycia) zależą od Twoich decyzji, umiejętności planowania, zarządzania i, przede wszystkim, chęci poznania tajemnic Aurory.
Otrzymaliście sygnał alarmowy. Przez zakłócenia był niemal niezrozumiały. Jednak częstotliwość i tagi oznaczały jedno - to sygnał SOS najwyższego priorytetu, co oznacza bezpośrednie zagrożenie dla życia załogi. Zgodnie z sumieniem i wytycznymi Yamada Exploration Inc. nie macie wyboru. Korekta kursu została wprowadzona i statek skierował się w stronę nowo odkrytej planety oznaczonej roboczo w katalogach terminem Aurora.
Po dotarciu na orbitę planety statek odebrał kolejny sygnał. Mocniejszy, gdyż odległość była mniejsza, ale dalej bardzo zniekształcony. Na orbitę Aurory dotarł wcześniej inny statek firmy. Cała załoga musiała się z niego ewakuować z nieznanych przyczyn i modułem lądownika dostała się na powierzchnię Aurory. Nic więcej nie wiesz, musisz jednak wylądować i przeprowadzić operację poszukiwawczą i, być może, ratunkową.
Na powierzchni Aurory sprawy przybrały naprawdę niespodziewany obrót. Wcześniej, na innych planetach znajdowano już życie. Oczywiście było to rzadkie zjawisko. Nigdy nie znaleziono żadnych zwierząt - zdarzały się porosty, grzyby, nawet rośliny. Najczęściej było to prymitywne życie, w większości jednokomórkowe. Tutaj jednak, mimo ciężkich warunków, wszędzie można dostrzec duże rośliny, grzyby i organizmy zawieszone gdzieś pomiędzy. Samo to było interesujące, jednak prawdziwe odkrycie przyszło potem. Aurora pokryta jest wieloma ruinami i pozostałościami cywilizacji technicznej. To pierwsze odkrycie tego rodzaju. Pierwszy ślad zaawansowanej cywilizacji na jaki natknęła się ludzkość.
Nad grą pracujemy już długo. Ten projekt to nie jedynie plan. Gra już w większości działa i jest na najlepszej drodze do ukończenia. Chcesz zobaczyć jak to wygląda w tej chwili? Poniżej możesz obejrzeć nagranie pokazujące niektóre elementy rozgrywki.
Cel projektu
Naszym głównym celem jest dokończenie gry w jak najlepszej jakości. Do tego jednak potrzebujemy środków, które pozwolą nam na skorzystanie z usług i narzędzi, które wpłyną na to jak nasza gra będzie wyglądać i działać. A chcemy, by wyglądała i działała świetnie.
Oczywiście, niezależnie od powodzenia kampanii będziemy pracować dalej. Chcemy jednak dostarczyć Wam grę dopracowaną i będącą doskonałym wyrazem miłości dla science-fiction i świetnych historii. Chcemy też zrobić to w rozsądnym czasie, tak, żebyśmy już niedługo mogli podzielić się z Wami tą historią i przygodą.
Jeśli uda nam się zgromadzić pełną kwotę będziemy w stanie dostarczyć gotową grę.
Oczywiście jednak możliwe, że uda nam się zgromadzić większą kwotę. Co wtedy? Wtedy Uniwersum Aurory, dzięki Wam, będzie jeszcze większe.
Kiedy kampania zakończy się sukcesem będziemy mogli bez przeszkód ukończyć grę i ją wydać. Dzięki Wam Project: Aurora będzie dostępna na Steam, ale przede wszystkim będzie grą ukończoną w takim stanie, na jakim nam zależy.
Kiedy uda nam się osiągnąć ten próg będziemy mogli zrealizować port gry na platformę Nintendo Switch. Będziemy w stanie pokryć wszystkie związane z tym koszty i przygotować tą wersję gry.
Dzięki osiągnięciu tego progu będziemy mogli zrealizować dodatek do gry, który opowie zupełnie osobną historię osadzoną w skutych wiecznym lodem, arktycznych obszarach Aurory.
Nagrody
Podziękowania i paczki grafik będą wysyłane najszybciej jak to będzie możliwe po dokonaniu wsparcia.
Pozostałe nagrody będą dostarczane od momentu premiery gry.
Czym jest spersonalizowany soundtrack? To paczka zawierająca całą muzykę z gry, oraz przygotowany specjalnie dla wspierającego, dodatkowy utwór. Każdy wspierający, który otrzyma spersonalizowany soundtrack otrzyma w nim inny, oryginalny utwór, znajdujący się tylko w tej kopii.
O autorze / Zespół
Maciej Kulon - Na co dzień zajmuję się programowaniem maszyn przemysłowych, w których jakość mojego kodu ma bezpośrednie przełożenie na bezpieczeństwo użytkowników. Programowanie gier oprócz pasji to dla mnie czysta przyjemność i forma relaksu po pracy.
Jakub Piekarczyk - w projekcie odpowiedzialny za przygotowanie oprawy dźwiękowej, na którą składają się muzyka, dźwięki oraz ich implementacja w grze. Dźwięk traktuję jako sposób na wzbogacenie opowiadanej w grze historii oraz wizji reżysera, przy ścisłej współpracy z programistą. Realizator dźwięku oraz magister sztuki na kierunku Projektowanie Gier i Przestrzeni Wirtualnej o specjalności Dźwięk w Grach. Na co dzień zajmuję się własną działalnością oferującą usługi z zakresu tworzenia i implementacji dźwięku w grach oraz prowadzę zajęcia z implementacji dźwięku na Uniwersytecie Śląskim.
Tomasz Śmigielski - na co dzień prowadzę własną działalność i pracuję jako grafik i ilustrator. Najczęściej współpracuję z małymi studiami i niezależnymi projektami. W przypadku naszej gry odpowiadam za game design, grafikę, scenariusz i ogólną organizację całości projektu.
Jeśli masz jakieś pytania, sugestie, uwagi, albo po prostu chcesz się przywitać, lub pogadać, to najlepiej odezwać się na ten adres:
smigielski.to@gmail.com
Ryzyko
Ryzyko istnieje zawsze. Mogą się stać różne rzeczy. Mimo to w tej chwili nie wyobrażamy sobie czegoś, co mogłoby powstrzymać powstawanie Aurory. Pracujemy nad grą już bardzo długo, pokonaliśmy w tym czasie wiele problemów różnej natury, rozwijaliśmy grę mimo braku czasu czy budżetu. W tej chwili cała ekipa jest pewna, że naszą grę skończymy, niezależnie od powodzenia kampanii. Chcemy, żeby Aurora ujrzała światło dzienne. Jedynym ryzykiem jakie w tej chwili widzimy (poza sprawami zupełnie niezależnymi od nas) jest ewentualne opóźnienie premiery, gdyby okazało się to konieczne dla lepszego wykończenia. O wszystkim będziemy oczywiście na bierząco informować.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
lyina96
Wojtek Patatyn
Bilut
Tomasz Mirowsi
Mateusz Winiarski
Wspieracz Anonim
Ula Śmigielska
Wspieracz Anonim
Weronika Wolska
Pokaż wszystkich.
Komentarze
Krewetka
4 lata temuTomasz Śmigielski
4 lata temuKandydat
- Osobiste podziękowania od zespołu
- Miejsce wśród wspierających w napisach końcowych w grze
Rekrut
- Osobiste podziękowania od zespołu
- Miejsce wśród wspierających w napisach końcowych w grze
- Paczka grafik i tapet związanych z grą
Pracownik biurowy
- Osobiste podziękowania od zespołu
- Miejsce wśród wspierających w napisach końcowych w grze
- Paczka grafik i tapet związanych z grą
- Soundtrack z gry (digital)
Pilot
- Osobiste podziękowania od zespołu
- Miejsce wśród wspierających w napisach końcowych w grze
- Paczka grafik i tapet związanych z grą
- Gra w dniu premiery
Eksplorator
- Osobiste podziękowania od zespołu
- Miejsce wśród wspierających w napisach końcowych w grze
- Paczka grafik i tapet związanych z grą
- Soundtrack z gry (digital)
- Gra w dniu premiery
Astronauta
- Osobiste podziękowania od zespołu
- Miejsce wśród wspierających w napisach końcowych w grze
- Paczka grafik i tapet związanych z grą
- Soundtrack z gry (digital)
- Gra w dniu premiery (dwa klucze)
- Gra paragrafowa osadzona w świecie gry (format *.pdf)
Specjalista naukowy
- Osobiste podziękowania od zespołu
- Miejsce wśród wspierających w napisach końcowych w grze
- Paczka grafik i tapet związanych z grą
- Soundtrack z gry (digital)
- Gra w dniu premiery (dwa klucze)
- Gra paragrafowa osadzona w świecie gry (format *.pdf)
- Opowiadanie osadzone w świecie gry (format *.pdf)
Koordynator misji
- Osobiste podziękowania od zespołu
- Miejsce wśród wspierających w napisach końcowych w grze
- Paczka grafik i tapet związanych z grą
- Soundtrack z gry (digital)
- Gra w dniu premiery (dwa klucze)
- Gra paragrafowa osadzona w świecie gry (format *.pdf)
- Opowiadanie osadzone w świecie gry (format *.pdf)
- Spersonalizowany soundtrack z gry (digital)
Dyrektor wykonawczy
- Osobiste podziękowania od zespołu
- Miejsce wśród wspierających w napisach końcowych w grze
- Paczka grafik i tapet związanych z grą
- Soundtrack z gry (digital)
- Gra w dniu premiery (dwa klucze)
- Gra paragrafowa osadzona w świecie gry (format *.pdf)
- Spersonalizowany soundtrack z gry (digital)
- Zestaw opowiadań osadzonych w świecie gry (format *.pdf)