BAIT - Nowa gra imprezowa
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
575 reakcji
Wstęp
Jako pierwsi w historii podjęliśmy się stworzenia gry towarzyskiej, będącej mariażem elementów strategicznych i zręcznościowych. Do imprezowej formuły i dawki humoru dodaliśmy nieco taktycznej głębi, dzięki czemu BAIT sprawdzi się zarówno na zakrapianych imprezach, jak i w gronie doświadczonych graczy żądnych rywalizacji.
Zawartość pudełka:
- 100 kart (3 stosy kart akcji + 1 stos obrażeń),
- plastikowy żeton,
- instrukcja.
Specyfikacja produktu:
- pudełko: 95mm/75mm/90mm
- żeton: 15% większy od polskiej pięciozłotówki
- karty: 63mm/88mm
BAIT W PIGUŁCE:
Podrzucaj i łap żeton, dostosowując chwyt do swojej taktyki. Myśl strategicznie i mądrze zagrywaj karty ATAKU, a na czarną godzinę zbieraj karty OBRONY. Możesz też liczyć na łut szczęścia i zobaczyć, co kryje stos BAIT.
Unikatowa mechanika, zakładająca że sukces kryje się za wypadkową zręczności, główkowania i dynamicznego reagowania na sytuację sprawia, że każda partia będzie świeża i oryginalna.
Opis projektu
PODSTAWY ROZGRYWKI
Na stole należy ułożyć cztery stosy kart. Stos DAMAGE kładziemy w centralnym punkcie stołu a poniżej kolejno (od lewej do prawej) stosy DEFENSE, BAIT i RAGE. Gracze wykonują swoje tury zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Aktywny gracz zaczyna od skompletowania swojej ręki z trzech kart przy wykorzystaniu stosów RAGE i DEFENSE. Można dociągnąć zarówno trzy karty ataku odpuszczając obronę, jak i zdecydować się np. na kartę ataku przy dwóch obrony. Kombinacja jest dowolna i zależy od preferencj i obranej taktyki.
Przed każdym rzutem gracz ciągnie kartę ze stosu DAMAGE i kładzie ją na stole tworząc PULĘ WSPÓLNĄ. Następnie umieszcza żeton na wewnętrznej stronie dłoni. Podrzucając go musi na tyle zręcznie odwrócić dłoń, by żeton spadł na jej zewnętrzną część. Następnie próbuje umieścić go między palcami. Ułożenie żetonu definiuje stos, z którego dobierzemy kartę. Jeśli żeton znajdzie się między palcem wskazującym a środkowym, gracz dociąga kartę OBRONY. Jeśli między środkowym a serdecznym, kartę BAIT. Umieszczenie go między palcem serdecznym a małym skutkuje kartą ATAKU. Następnie gracz może zagrywać wybrane karty z ręki. W swojej turze gracz może zagrać tylko jedną kartę RAGE (pozostałe karty nie mają ograniczeń).
Uwaga – w grze znajdują się karty, które można użyć przed rzutem lub w trakcie tury przeciwnika. Pamiętaj, treść karty ma priorytet nad ogólnymi zasadami.
Jeżeli gracz nie złapie żetonu, zbiera karty z PULI WSPÓLNEJ, tworząc PULĘ WŁASNĄ oraz JAWNIE zagrywa kartę ze stosu BAIT. Kiedy suma punktów w PULI WŁASNEJ wynosi bądź przekracza 500, grający odpada z gry a pozostali gracze automatycznie dociągają po karcie ze stosu DAMAGE i dokładają ją do PULI WSPÓLNEJ. Wygrywa ostatni gracz na placu boju, który wyeliminuje wszystkich swoich przeciwników!
SAMOUCZEK:
1) STOS DAMAGE – Stos, z którego przed rzutem gracz dobiera kartę i kładzie ją w PULI WSPÓLNEJ, aby ciągle zwiększać presję przed rzutem.
2) STOS BAIT – Karty z tego stosu zagrywa się od razu po dociągnięciu w sposób jawny w dwóch sytuacjach: gdy gracz nie złapie żetonu lub gracz złapie żeton między środkowy a serdeczny palec.
3) STOS DEFENSE – Karty służące do obrony przed negatywnymi efektami innych kart (ATAKU, BAIT bądź TOYS). Można zagrać dowolną ilość kart obrony w swojej turze lub podczas ataku innego gracza. Aby odbrać z tego stosu, należy złapać żeton pomiędzy palec wskazujący a środkowy.
4) STOS RAGE – Karty do atakowania innych graczy. Mogą być zagrywane tylko w turze właściciela karty, chyba że dana karta mówi inaczej. Gracz może zagrać tylko jedną kartę RAGE na turę!
5) STOS TOYS – Karty będące dodatkiem PREMIUM dla wspierających projekt na wspieram.to. Karty z tego stosu wspierają gracza zarówno w obronie, jak i ataku. Stos TOYS zostanie dodany do wszystkich zamówień podstawowej wersji BAITa po osiągnięciu piątego progu finansowego.
6) PULA WSPÓLNA – Pula stworzona z kart stosu DAMAGE. Gracze starają się, by trafiła w ręce oponenta. UWAGA! Przed każdym rzutem gracz dokłada do puli jedną kartę ze stosu DAMAGE!
7) PULA WŁASNA – Kiedy PULA WSPÓLNA trafia w końcu do któregoś z graczy, staje się pulą własną. Grający starają się nie dopuścić, by jej suma punktów wyniosła 500 lub więcej, gdyż wiąże się to z automatyczną przegraną.
PRZYKŁADY KART
Cel projektu
2.
Kolejnym celem na horyzoncie jest rozbudowanie stosów i zwiększenie liczby kart w pudełku. Każda dodatkowa karta to nowe mechaniki, a co za tym idzie, więcej możliwości do eliminacji wrogów lub obrony przed ich atakami!
3.
Następny próg finansowy, który wpłynie na poprawę rozgrywki, to zmiana plastikowego żetonu na metalowy. Nowa moneta będzie 15% większa od polskiej pięciozłotówki.
Jednak to nie wszystko, ponieważ przygotowaliśmy dla Was plan rozwoju gry, który możemy wspólnie zrealizować. KOLEJNE PROGI ZOSTANĄ UJAWNIONE PO UFUNDOWANIU PROJEKTU (100%)!
Dodatkowo w naszej kampanii znajdziecie tzw. osiągnięcia. Są to zadania, za których realizację odwdzięczymy się solidną pracą i inwestycją w rozwój produktu.
CZTERY ZALICZONE OSIĄGNIĘCIA: CZTERY DODATKOWE KARTY, PO JEDNEJ DO KAŻDEGO STOSU
OSIEM ZALICZONYCH OSIĄGNIĘĆ: NOWY STOS "QUEST" DODANY DO WSZYSTKICH ZAMÓWIEŃ PODSTAWOWEJ WERSJI BAIT-a
JEDENAŚCIE ZALICZONYCH OSIĄGNIĘĆ: BAIT TYLKO DLA DOROSŁYCH (WERSJA 18+)
Nagrody
Egzemplarz gry BAIT wraz ze wszystkimi odblokowanymi celami kampanii w niższej cenie. Oferta dostępna tylko na Wspieram.to!
Wymyśl swoją kartę, a my ją dla Ciebie wykonamy. Twoja karta trafi do wszystkich egzemplarzy gry, również do Twojego, który znajduje się w poniższym pakiecie. Oferta limitowana dostępna tylko podczas trwania kampanii!
Dodatek TOYS dostępny tylko na Wspieram.to po odblokowaniu piątego progu finansowego. Dodatek zostanie automatycznie dołączony do wszystkich nagród zawierających podstawową wersję gry!
PAMIĘTAJ, ABY WYBRAĆ SPOSÓB DOSTAWY Z DODATKÓW KAMPANIJNYCH!
PACZKOMAT INPOST - 9 ZŁ
KURIER INPOST - 10 ZŁ
ODBIÓR OSOBISTY - KRAKÓW
O autorze / Zespół
AUTOR: DANISZ TRACZ
Twórca imprezowej gry Loża Szyderców.
WYDAWCA: KAMIL SOKOŁOWSKI
Właściciel sklepu z grami Shop Gracz.
PROJEKT/GRAFIKA: JOANNA KOZIOŁ
Ilustratorka i concept artystka.
Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o naszym projekcie? Jeśli tak, napisz do nas: danisz@simplesolution.com.pl. Aby być na bieżąco obserwuj nasz profil na Facebooku!
Ryzyko
Wszyscy członkowie zespołu posiadają doświadczenie w branży gier "bez prądu". Autor BAIT-a wprowadził na rynek imprezową grę karcianą Loża Szyderców. Wydawcą BAIT-a jest właściciel sklepu z grami Shop Gracz. Połączenie doświadczenia w tworzeniu gier imprezowych z wiedzą potrzebną do produkcji i sprzedaży jest solidnym gwarantem. Ryzyko zostało zminimalizowane, a my jesteśmy pewni, że nie napotkamy na żadne przeszkody w realizacji tego projektu jak również zobowiązań kampanijnych.
Interesujący pomysł, godziny testów i zaangażowanie to dobre podstawy, ale do sukcesu potrzebujemy jeszcze Waszej pomocy. Staramy się cały czas udoskonalać formułę i balansować całość. Twórzmy i rozwijajmy razem ten tytuł razem!
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Glitch
Bartosz Płóciennik
Jakub Wójcik
Jacek Lendzioszek
Żaneta Turska
Krzysztof Śliwa
derlik1987
Michał Cieluch
Michał Lewandowski
Dariusz Kiermut
Marcin Pazdyga
lastug
Wspieracz Anonim
Jared Rybarski
Wspieracz Anonim
Kociakula
Wspieracz Anonim
Parlyn
Kolaa96
Jadwiga Świlak
Wspieracz Anonim
k20gamepub
Wspieracz Anonim
Fantomin
radoslaw.janusz.f
Wspieracz Anonim
Przemysław Trybała
Lufkatomoofka
Sebastian Imiołek
michal.kazior
Michal Bacmaga
Krzysztof Pawlak
Wspieracz Anonim
Sebastian Marcinowski
FaFa
Tomasz Biernat
Wspieracz Anonim
Coooop259
Paweł Kondraciuk
akobartek
marcinnarewski
lucas_l
Mietek
aleksander.nowak.id
Wspieracz Anonim
Pan Klama
Łukasz Drabik
Bartłomiej Pazera
Ocena 1 / 5 (5 głosów)
Komentarze
Anonim
3 lata temuParlyn
4 lata temuParlyn
4 lata temuGlitch
4 lata temuParlyn
4 lata temuParlyn
4 lata temuParlyn
4 lata temuAnonim
4 lata temuParlyn
4 lata temuParlyn
4 lata temuMarcin Pazdyga
4 lata temuMarcin Pazdyga
4 lata temuGlitch
4 lata temuParlyn
4 lata temuParlyn
4 lata temuGlitch
4 lata temuMarcin Zakaszewski
5 lat temuWsparcie dla projektu BAIT
Po zakończeniu kampanii otrzymasz od nas imienne podziękowania oraz kod rabatowy na przyszłe zakupy!
Mata do gry BAIT
*Pamiętaj o wybraniu formy przesyłki z zakładki "DODATKI"
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
1x egzemplarz BAIT
*Nagroda zawiera wszystkie odblokowane cele kampanii!
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
1x egzemplarz BAIT + mata do gry
*Nagroda zawiera wszystkie odblokowane cele kampanii.
**Oszczędzasz 31 ZŁ!
***Pamiętaj o wybraniu formy przesyłki z zakładki "DODATKI"
Przewidywana dostawa: marzec 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
1x egzemplarz BAIT + Twoja karta
*Nagroda zawiera wszystkie odblokowane cele kampanii.
**Pamiętaj o wybraniu formy przesyłki z zakładki "DODATKI"
Przewidywana dostawa: marzec 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
1x egzemplarz BAIT
*Nagroda zawiera wszystkie odblokowane cele kampanii.
** Oszczędzasz 20 ZŁ!
***Pamiętaj o wybraniu formy przesyłki z zakładki "DODATKI"
Przewidywana dostawa: marzec 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Paczkomat Inpost
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 9 zł
Kurier Inpost
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 10 zł