The Curse of The Black Dice
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
377 reakcji
Wstęp
Non-Polish-speaking pirates? Click HERE for English version.
Witamy na pokładzie
Ahoj wilki morskie!
Witamy na pokładzie Czarnej Kości, pirackiej łajby, która przemierza bezkresne morza i oceany w poszukiwaniu mitycznych skarbów, rumu i niezapomnianej zabawy. Nasza ładownia jest pełna rumu i jadła. Ale zanim zaczniemy biesiadować, musimy Wam wyjaśnić kilka ważnych zasad obowiązujących na tym okręcie i nakreślić cel naszej wyprawy.
Wiemy, że nie łatwo jest was skaperować, kilku innych kapitanów chciało nam pokrzyżować plany, ale myślimy, że posłańcy z czarną plamą, skutecznie odwiedli ich od dalszych starań.
Doświadczone wilki morskie są marynarzami po stokroć cenniejszymi od niedoświadczonych szczurów lądowych. Wasze doświadczenie, lata spędzone na morzu i wprawa w pirackim fachu to coś, czego nam wszystkim teraz POTRZEBA…
Przed nami piekielnie trudne przygody, w których będziemy walczyć z potężnym Krakenem, poszukiwać Latającego Holendra, czy też postaramy się pokonać potężną Hiszpańską Armadę, bądź załogi innych okrętów, które wejdą nam w drogę… Nie będzie czasu na wypoczynek, uciechy i swawole. Skarbów jest tak wiele, a czasu tak mało, ponieważ nasz rejs trwać będzie jedynie 35 dni...
Cóż więcej potrzeba prawdziwemu piratowi? Beczki rumu powiadacie? I to znajdziecie na naszym statku, ładownia pęka w szwach... Dlatego przed rozpoczęciem naszej przygody zapraszamy was na butelkę rumu i opowieść… Opowieść o szczegółach naszej wyprawy.
A… W ważnych momentach naszej opowieści wypatrujcie papugi Jolly Rogera. Ten kamrat pomoże rozwikłać wszystkie zagadki oraz odpowiada na większość pytań załogi.
Opis projektu
Zobacz filmik z krótkim przebiegiem rozgrywki
Pobierz instrukcję (wersja produkcyjna)
The Curse of The Black Dice to gra, w której gracze wcielają się w załogę pirackiego okrętu i muszą ze sobą współpracować aby ich piracka łajba dopłynęła do końca rozgrywki. Ale niech Was to nie zwiedzie! Piracka natura przepełniona jest podstępem, a przeklęte kości i skarby skrzące się na horyzoncie powodują, że chciwość budzi się w każdym z piratów. Ale trzeba pamiętać, że grę wygrywa TYLKO jeden gracz! Najsprawniejszy pirat, który w swoich działaniach wykaże się pirackim sprytem, ale jednocześnie będzie potrafił współpracować z innymi, tak, by nie utracić zdobytych w pocie czoła skarbów.
Gra polega na realizacji wspólnych, pirackich przygód, zobrazowanych w scenariuszach rozgrywki (kafle wyprawy).
Każdy scenariusz jest inny, może różnić się sposobem zakończenia lub warunkami współpracy graczy. Natomiast cel każdego gracza jest ciągle ten sam – zgromadzić jak najwięcej złota i dopłynąć wspólną łajbą bezpiecznie do celu, wbrew przeklętym czarnym kościom, które próbują ciągle pokrzyżować plany załogi.
Grę zwycięża ten, kto na koniec rozgrywki zgromadzi najwięcej złota. Złoto natomiast otrzymuje się za wykonywanie poszczególnych przygód, wyznaczanych przez układ czarnych kości.
Gotowi? Żagle na maszt! Zaczynamy wyprawę!
Zawartość pudełka
- 4 kafle wyprawy
- 24 czarne, przeklęte kości
- 24 kości graczy (4x6 kości danego koloru)
- 22 żetony rumu
- 40 żetonów złota
- 8 kafli piratów
- 2 żetony przywołania
- 2 żetony mapy
- 3 żetony obrażeń okrętu
- 2 żetony statku
- 3 żetony obrażeń przeciwników
- 2 kafle blokady
- 1 znacznik kapitana
- 3 instrukcje (polska, niemiecka, angielska)
Etap: Wybór kapitana
Piraci na pokład i do mieczy! Pora wyłonić kapitana! Gracze rzucają jedną swoją kostką i porównują pozyskane wyniki. Wynik bliżej pirackiej flagi wygrywa. Oznacza to, że wyniki należy rozpatrywać zgodnie z kolejnością ikonek na kaflu wybranej misji, od kotwicy, która symbolizuje 1, do pirackiej flagi, oznaczającej 6.
W przypadku remisu, gracze, którzy go uzyskali, rzucają swoimi kośćmi do momentu wyłonienia jednego zwycięzcy.
Etap: Przeklęte kości wyznaczają przebieg rozgrywki
Zobaczmy co przyniesie los! Kapitan i pozostali gracze dzielą się czarnymi kośćmi i rzucają nimi. Uzyskane wyniki rozkładają zgodnie z ikonami na kaflu misji, przy właściwej wartości, nad kaflem misji. Przykładowy układ przeklętych, czarnych kości i ich ułożenie przy kaflu misji znajdziecie w naszym filmiku.
Teraz zadaniem graczy jest dostawienie swoich kości gracza do kafla misji, u jego dołu, tak by liczba czarnych kości i kości wszystkich graczy w kolumnie była taka sama, lub nawet większa.
Etap: Ku przygodzie kamraci!
Załoga do żagli! Morze nas wzywa a wiatr nie będzie ciągle sprzyjający! Po rozłożeniu czarnych kości, każdy z graczy, począwszy od kapitana, a kontynuując zgodnie z ruchem wskazówek zegara wykonuje następujące czynności:
- Rzut kośćmi gracza - gracze rzucają kośćmi, które mają w swojej aktywnej puli.
- Dostawienie wybranych kości do misji - po wykonaniu rzutu należy zdecydować co robimy z uzyskanymi symbolami. Wybieramy jeden z wylosowanych symboli i dokładamy go do konkretnej przygody, z taką samą ikoną.
PAMIĘTAJ: Kości dokładamy symbolami, co oznacza, że jeśli wylosowałeś dwie kotwice, beczkę rumu, statek i piracką flagę, a chciałbyś dostawić kotwicę, to przy kaflu misji musisz położyć dwie kostki na których uzyskałeś symbol kotwicy.
Ładownia jest pełna wypij rum! Jeśli posiadasz żeton rumu, możesz odrzucić go na stos pozostałych żetonów i tym samym uzyskałeś prawo do ponownego rzutu wszystkimi swoimi kośćmi, których jeszcze nie dołożyłeś do kafla misji. Tę czynność możesz powtarzać bez limitu. Jak długo posiadasz żetony rumu, tak długo możesz przerzucać swoimi kośćmi. Oczywiście w swojej turze.
Pogoń załogę do pracy, po coś zabrałeś tych korsarzy w swoją wyprawę!
Każdy pirat posiada specjalną umiejętność, którą możesz aktywować po przerzuceniu swoich kości gracza. Jednak piracka natura i przekonania są bardzo proste: Musisz opłacać załogę, a to oznacza, że aby skorzystać z umiejętności pirata, trzeba go opłacić beczką rumu, symbolizowaną przez jeden żeton rumu.
Kafel pirata posiada dwa ważne dla rozgrywki oznaczenia: umiejętność i ilość żetonów rumu, które pirat może przyjąć.
Jakimi umiejętnościami obdarzeni są nasi piraci? Szczegóły znajdziecie w instrukcji!
Jednak pamiętaj, każdy pirat może Ci pomóc ograniczoną liczbę razy, co symbolizuje liczba żetonów rumu w prawym, górnym rogu kafla. Jeśli gracze położą na danym piracie żetony w liczbie odpowiadającej jego ograniczeniom, oznacza to, że dany wilk morski nie może być już więcej wykorzystany aż do jego odblokowania.
Zablokowanych piratów można ponownie namówić do współpracy. Aby jednak to zrobić, wszyscy muszą być zablokowani, a jeden z graczy (dowolny) musi w swojej turze odrzucić jeden swój żeton złota do pudełka. W takim przypadku kapitan usuwa wszystkie znaczniki rumu z kafli piratów (kładzie je na właściwym stosie), a załoga znów jest gotowa do pomocy.
Co dalej? Łapiemy wiatr i współdziałamy!
Po dostawieniu jednej lub kilku kości o tym samym symbolu, do kafla misji, swój rzut i ewentualną manipulację wynikiem wykonuje kolejny gracz.
Gracze realizują działania aż do momentu dostawienia wszystkich swoich kości do kafla misji. Pamiętaj, zawsze zaczynasz swoją turę od rzutu własnymi kośćmi gracza, ale tylko tymi, nie dostawionymi do kafla misji. Jeśli któryś z graczy doda swoje kości do przygód szybciej niż inni, czeka na zakończenie rundy przez pozostałych uczestników gry.
Etap: Zobaczmy co przyniósł nam zachodni wiatr i czy los był dla nas łaskawy…
Gdy wszyscy gracze dodadzą wszystkie swoje kości do przygód, rozpoczynamy przydzielanie kar i nagród, które zdefiniowane są na kaflach misji.
Spryt oznacza dodatkową nagrodę a rozwaga przywództwo
Po rozliczeniu wszystkich kar i nagród, wyznaczany jest najsprytniejszy wilk morski i wyznaczany nowy kapitan. Każda planszka jest podzielona dokładnie na pół. Gracz, który posiada najwięcej kostek w prawej części misji, zostaje najsprytniejszym wilkiem morskim i pobiera dodatkowy żeton złota z puli. Gracz, który ma najwięcej kostek w lewej części zostaje nowym kapitanem.
Tak oto runda dobiegła końca. Gracze zabierają z powrotem swoje kostki, a kapitan zarządza kolejny rzut przeklętymi, czarnymi kośćmi, by wyznaczyć nowy bieg przygód. Zaczyna się kolejna runda i należy powtórzyć wszystkie czynności opisane wyżej.
Jeśli interesują Was szczegółowe zasady rozgrywki, zapraszamy do lektury dziennika pokładowego, czyli naszej instrukcji. Gra trwa tak długo, jak długo nie zrealizowany został warunek jej zakończenia, zdefiniowany odrębnie dla każdej misji.
Sprawdź co piszą o tej grze blogerzy i gracze!
Kliknij w logo i przeczytaj dłuższe opinie o grze!
Cel projektu
Celem podstawowym projektu jest wydanie gry The Curse of The Black Dice w wersji kolekcjonerskiej z kostkami produkcji Q-Workshop i dodatkowymi elementami, urozmaicającymi rozgrywkę.
Na grafikach możecie zobaczyć wszystkie proponowane cele naszej wspólnej, pirackiej wyprawy.
Nagrody
Wizualizacja kostek z limitowanej edycji
W jednej z nagród możecie znaleźć nowe wydanie Dice Brewing. Więcej informacji o grze możecie znaleźć poniżej:
O autorze / Zespół
Wydawnictwo Board&Dice to przede wszystkim dwójka zapaleńców, kompletnie zaangażowanych w gry, które decydujemy się wydać. Dla nas gry planszowe to nie tylko i wyłącznie pomysł na biznes, ale przede wszystkim pasja, która pozwala nam się realizować na wielu płaszczyznach jednocześnie. Jako małe, polskie wydawnictwo mamy ten komfort, że możemy wydawać gry, które przede wszystkim trafiają w nasze gusta i w pełni nas fascynują. Tak było z Piwnym Imperium, czy Dice Brewing, które oddawały naszą miłość do piwowarstwa i tak jest w przypadku ExoPlanets, które obrazują nasze ogromne zainteresowanie kosmosem,nauką i mechanizmami rządzącymi wszechświatem. Wreszcie tak jest też z The Curse of The Black Dice, które swą prostotą i piracką nutą zachwyciło nas od samego początku.
W każdy wydawany tytuł angażujemy się w 100%, nie tylko podczas promocji, czy produkcji, ale również wspieramy autorów w optymalizowaniu i doskonaleniu ich pomysłów.
Board&Dice to dwóch pozytywnych wariatów: Filip Głowacz i Irek Huszcza, dwóch geeków z Polski, z głowami pełnymi pomysłów na to, jak tworzyć gry ciekawe i niepowtarzalne. Ale projekt The Curse of The Black Dice to jeszcze jeden, ważny człowiek - Alexander Lauck - autor gry i jej pomysłodawca. Człowiek, dzięki któremu cała idea gry zaczęła się rodzić w naszych głowach, ale jednocześnie autor mechanik i niestrudzony realizator naszych pomysłów.
Alexander jest autorem w pełni zaangażowanym w swój pomysł. Wspólnie z wydawcą pracuje od paru miesięcy na to, aby gra została wydana i dotarła w swoim finalnym kształcie do rąk graczy. Mieliśmy okazję współpracować z nim już wcześniej, podczas tłumaczenia zasad gry Dice Brewing i z niecierpliwością czekamy na jego kolejne pomysły!
Ryzyko
Jako Board&Dice mamy już doświadczenie w sprzedaży krajowej i międzynarodowej. Nie obce jest nam dostarczanie gier do Ameryki Północnej oraz krajów azjatyckich.
Na swoim koncie mamy:
- Piwne Imperium - pierwszy crowdfundingowy projekt gry planszowej na Wspieram.to.
- Dice Brewing - sprzedawane z powodzeniem na całym świecie.
- Exoplanets, które na Kickstarterze zebrało 44000 dolarów.
Biorąc pod uwagę nasze doświadczenie, gwarantujemy Wam to, że po wskazanym w kampanii okresie, egzemplarze The Curse of The Black Dice, trafią wprost w Wasze ręce. Część komponentów jest już w naszych magazynach, część została wyceniona, a dostawcy poczynili terminowe zobowiązania, dlatego wszystkie terminy, jakie prezentujemy w tej kampanii są jak najbardziej realne do spełnienia i zgodne z możliwościami naszymi oraz naszych partnerów. Gra, mechanicznie i graficznie, jest już dopracowana i przetestowana przez polskich graczy, podczas największych konwentów. Została poddana opinii bardzo wymagającym i doświadczonym blogerom, testerom, a przede wszystkim graczom, którzy wypowiadali się o naszej grze bardzo pozytywne.
Dlatego, uważamy, że gra The Curse of The Black Dice jest dopracowana w najdrobniejszych szczególach, a jedyne co zostało do zrobienia, to produkcja i dostawa zakupionych egzemplarzy.
Dodatkowo mamy już opracowaną całą logistykę dostaw, począwszy od naszych partnerów, realizujących przesyłki kurierskie, po paczkomaty i dostawę wprost z Wrocławia.
Polska i cała Europa, to obszar, na którym z powodzeniem realizujemy bieżącą dostawę gier do naszych partnerów, sklepów, czy bezpośrednio graczy, nabywających produkty za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Przez ten, chyba dość długi opis, pragniemy Wam przekazać, że naszym zdaniem, ta kampania jest bardzo dobrze przygotowana i nad wszystkimi jej aspektami pracowaliśmy już od kilku, długich miesięcy.
Jeśli macie do nas jakiekolwiek pytania, czy nurtują Was jakiekolwiek inne wątpliwości, piszcie śmiało. Żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.
Information for players out of Poland
Ahoy sea dogs!
Welcome aboard the Black Dice, a pirate ship, which traverses the endless seas and oceans in search of mythical treasure, rum and unforgettable fun. Our cargo hold is full of rum and food. But before we dine, we need to tell you a few important rules on this ship and describe the destination of our voyage.
We know you’re not an easy person to recruit, several other captains wanted to thwart our plans, but we think that the black spot messengers effectively stopped their efforts.
Experienced sea dogs are a hundred times more valuable than any inexperienced landlubber. Your experience, the years spent at sea and your skill in the piracy profession is something we all NEED right now...
A devil of an adventure lies before us, in which we will fight the mighty Kraken, search for the Flying Dutchman, or try to beat the mighty Spanish Armada or any other crew that will come in our way... There won’t be time for relaxation, fun and frolics.
Short movie with English subtitles
(Remember to turn on the English subtitles)
Here you can find English language rule book
The Curse of the Black Dice is a pirate dice game for 2-4 players in which the players assume the roles of pirates sailing on one ship and going on various expeditions. Estimated time of the game is 20-40 minutes.
Have a quick look at the gameplay description!
In the game the players must cooperate so that their ship doesn't sink during their expeditions and carries them to the port in full glory. But the winner can only be one - and that's the pirate who manages to loot the largest amount of gold during the expeditions.
All adventures in this game are represented in the game’s scenarios (quest tiles). Each scenario is different.
It may vary in either the end game conditions or in terms of player cooperation. Each player’s objective stays the same – it is to gather as much gold as possible and to navigate the boat that the players are sailing on to a safe destination. All this shall be done against cursed black dice, which constantly try to thwart the crew’s plan.
Box contents:
- 4 quest tiles
- 24 black, cursed dice
- 24 player dice (4x6 in different colour)
- 22 rum tokens
- 40 gold tokens
- 8 pirates tiles
- 2 summoning tokens
- 2 map tokens
- 3 ship damage tokens
- 3 enemy damage tokens
- 2 ship tokens
- 2 blockade tokens
- 1 captain's marker
- 3 instructions (Polish, German, English)
The players roll one dice each and compare the outcome. The result closest to the pirate flag wins. That means that the results should be compared to the order of icons placed on the tile of the given quest, beginning with the anchor which is symbolized by 1 and ending with the pirate flag which means 6.
In case of a draw, players roll the dice up until one of them wins.
Stage 1: The cursed dice set the games course
Every player rolls 5 black dice at the same time and the results are placed accordingly with icons on the quest tile - with the appropriate value on the top of the quest tile.
Stage 2: On to adventure, lads!
After laying down all the black dice every player completes two steps that constitute his turn starting from the CAPTAIN and going in clockwise order:
- Rolling player’s dice – The active player rolls the dice from his active pool. After the roll he 1 may use the pirate’s abilities or drink rum to roll the dice again (you will read more about this later).
- Adding chosen dice to the adventure - after rolling the dice the player picks one of the rolled 2 symbols and adds all dice, with the given symbol to specifc adventure symbolized by that icon.
Drink your rum!
The player tosses away a rum token and is granted the possibility to roll ALL of his dice that yet haven’t been added to the quest tile. You can’t choose which dice to roll, you have to roll all or none!
This action can be repeated with no limits as long as you have rum tokens. You can do that only during your turn, of course.
Get your men back to work!
What else are they here for?
Make them do something for the common cause! Every pirate has a special ability, which may be
activated after rolling the dice. However pirate nature and belief is very simple: you need to pay the crew. That means a pirate has to be paid with a barrel of rum symbolized by a rum token if you
want to use his ability - you can find more details in instructions!
End of the round
The players go through more rounds until all of the dice are added to the quest tile. The player
always begins his turn by rolling all of his remaining dice, that is those which have not yet been added to the quest tile. If a player adds all of his dice before the other players he waits for them to
fnish the round.
Now the players may go to the last stage which is the settlement of the quest.
Stage 3: Let us see what the west wind brought us…
When the players fnish adding dice to the adventure tiles we begin settling the quest- allocation of
rewards and penalties described on the quest tiles.
To non-Polish-speaking pirates all around Europe
Thank you for being interested in The Curse of the Black Dice project and sorry for not having the English version of the website.
First let us tell you a few words about wspieram.to.
Wspieram.to is the Polish equivalent of the American Kickstarter, founded in 2013. For over two years we managed to carry out 16 crowdfunding board games projects which raised almost 700 000 PLN (200k euros).
How to make a pledge on wspieram.to.
1) Choose one of two rewards available for non-Polish backers
2) Click "Wybierz" (Select),
3) Click "Przejdź do kasy" (Checkout).
4) Then you'll be asked to Sign up (Rejestracja) or Log in (Logowanie) - you can sign up via your Facebook account or using e-mail address (just as at Kickstarter).
Once you sign up and return to the checkout, you'll see the backer's panel. There you'll find your reward and its description. Scroll the page to see 'Płacę z transferuj' - click it (it means Buy it). Then choose you method of payment (paypal, credit/debit card, europayment). From this point everything's in English so you should feel at home. Once the payment is proceeded you'll show up on the official list of the backers.
What's important:
1. If the project doesn't reach 100%, you get all your money back - we guarantee you that.
2. If the project is successful, you receive game in Essen :)
3. Backing a project on wspieram.to is in fact pre-ordering, as the Polish law forbids withdrawing the pledge and increasing or decreasing it. However, you can always contact the author of the project and discuss possible ways of changing the amount of your pledge. Ps. Wspieram.to operates just like Amazon.
4. If you have any questions, don't hesitate to contact Kamil - the representative of wspieram.to, responsible for the project (kamil@wspieram.to) or the authors of the game (boardanddicepl@gmail.com).
Visualisation of dice for limited edition of The Curse of The Black Dice
Board&Dice Publishing firm is mostly two geeks fully engaged in games we intend to publish.
Board games for us are not only an idea for a business, but mainly passion, which enables us to develop ourselves in several areas at the same time. Since we are a small, Polish publishing firm we can publish games which are to our liking and which we find interesting.
To put it short—we can publish games which fascinate us. Just like it was with the Beer Empire or Dice Brewing which reflected our love for brewing, itʼs also the case with Exoplanets which reflect our huge interest in the cosmos, the typical area of “science” or mechanisms governing the universe.
We are fully invested in every title we publish, not only in terms of promotion or production, but we also support authors in the optimisation and perfection of their ideas.
The staff Board&Dice consists of two positively crazed individuals: Filip Głowacz and Irek Huszcza, two geeks from Poland with heads full of ideas for compelling, unique and extraordinary games.
Behind the Curse of the Black Dice there is still one important person - Alexander Lauck - the author of the game and its originator.
The man, thanks to whom the whole idea of the game was born in our heads, and also the author of the mechanics and a tireless producer of our ideas.
Alexander is fully involved in our idea. Together with the publisher he has been working for several months for the game to be released and to finally land, in its final shape, into the players' hands. We had the opportunity to work with him before, during the translation of the Dice Brewing game’s rules and we impatiently look forward to his new ideas!
As Board&Dice we already have the experience in domestic and international sale. Delivering the games to North America and Asia is also not foreign to us.
Our portfolio includes:
- Beer Empire - the first crowdfunding board game design at Wspieram.to.
- Dice Brewing - sold successfully throughout the world.
- Exoplanets, which at Kickstarter gathered $ 44,000.
Given our experience, we guarantee you that after the campaign period, copies of The Curse of The Black Dice will go right into your hands. Part of the components are already in our warehouses, part of it was valued, and suppliers have made forward commitments, so all the dates that we present in this campaign are as realistic as possible to meet and in line with our capabilities and our partners.
The game, mechanically and visually, is now polished and tested by Polish players during large conventions. It was reviewed by very demanding and experienced bloggers, testers, and most of all players who had very positive comments about the game.
Therefore, we believe that The Curse of The Black Dice is polished to the last detail, and the only thing left to do is the production and the delivery of the purchased items.
Additionally, we have already developed the entire supply logistics from our partners, by using couriers, the parcel pick-up stations and deliveries directly from Wroclaw.
Poland and all of Europe is an area in which we successfully implement the current supply of games to our partners, stores, or directly to players who purchase products through our online store.
With this, I think quite a long description, we would like to convey to you that in our opinion, this campaign is very well prepared and we worked for several, long months on all of its aspects.
If you have any questions for us or any doubt that bothers you, please send us a message. No question will remain unanswered.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Mikołaj Markowski
Kacper Orłowski
Marek Celka
Mariusz Wesołowski
Marek Drzeniek
Wspieracz Anonim
Adrian Galicki
Mikołaj Wąsiewicz
Wspieracz Anonim
Emilia Krajewska
Joanna Dąbrowa
Rafał Wysiński
Mateusz Pronobis
Urszula Wilińska
Mateusz Deszert-Kłosowski
Bartłomiej Hajnrych
Jakub Kuliński
Anja Kaule
Dean Ranft
Wydawnictwo Gindi
Wspieracz Anonim
Kamil Lazarowicz
Padre Wielebny
Planszoweczka.pl
Łukasz Rosiński
Gromb
Michał Kluk
Waldrih
Patrycja Młodnicka
MroznaJanina
Andreal
Naro
Michał Lis
Nesmeer
Wspieracz Anonim
Torsten Weber
Rafał Janas
Anna Polak
Sofia Kermas
Wspieracz Anonim
Maciej Zbydniewski
Jerry Parsons
Przemysław Surmacz
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
rastula
Thomas Magnussen
Pokaż wszystkich.
Ocena 4.13 / 5 (2 głosów)
Komentarze
Sandra U
8 lat temuSandra U
8 lat temuBoard & Dice
8 lat temuPadre Wielebny
8 lat temuPadre Wielebny
8 lat temuJoanna Dąbrowa
9 lat temuBoard & Dice
9 lat temuJarek Chmiel
9 lat temuMarcin Kwiatkowski
9 lat temuMarek Celka
9 lat temuJakub Kuliński
9 lat temuBoard & Dice
9 lat temuBoard & Dice
9 lat temuEdi Minca
9 lat temuBoard & Dice
9 lat temurastula
9 lat temuJarek Chmiel
9 lat temuBoard & Dice
9 lat temuBoard & Dice
9 lat temuBoard & Dice
9 lat temuFlorian Gutierrez
9 lat temuBoard & Dice
9 lat temuDaniel Board Game Circus
9 lat temuBoard & Dice
9 lat temuBoard & Dice
9 lat temuBoard & Dice
9 lat temuZiemek
9 lat temuKamil Kaczmarek
9 lat temuKamil Rogulski
9 lat temuMarcin Kwiatkowski
9 lat temuMaciej Olejasz
9 lat temuBoard & Dice
9 lat temuOtrzymujesz:
1. Tapetę z grafiką z gry The Curse of The Black Dice
2. Podziękowania na stronie Board&Dice
3. Specjalne, pirackie podziękowania, których szczegóły opublikujemy podczas kampanii
Otrzymujesz:
1. Dice Tower z logiem The Curse of The Black Dice
2. Podziękowania i tapeta ujęte w nagrodzie Szczur Okrętowy
Darmowa dostawa Pocztą Polską
1. Collectors edition of The Curse of The Black Dice
2. All goals from this campaign
3. Desktop wallpaper with graphics from the game
4. Place in a gallery of undead pirates on our website
5. We will thank you in some unique, pirate way
6. Shippment in Europe included in Exoplanets Kickstarter
(Price: 26 EURO – in Polish: 109 PLN)
1. Collectors edition of The Curse of The Black Dice
2. All goals from this campaign
3. Desktop wallpaper with graphics from the game
4. Place in a gallery of undead pirates on our website
5. We will thank you in some unique, pirate way
ESSEN PICK-UP
(Price: 26 EURO – in Polish: 109 PLN)
Otrzymujesz
1. Kolekcjonerskie wyd. The Curse of The Black Dice
2. Wszystkie elementy z nagrody Szczur okrętowy
3. Wszystkie zdobyte cele kampanii
*cena gry poza wspieram.to wynosić będzie 129-139 zł
Darmowa dostawa (PACZKOMAT)
UWAGA - jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek PRZESYŁKA KURIERSKA.
Otrzymujesz:
1. Kolekcjonerskie wyd. The Curse of The Black Dice
2. Dice tower z logo gry The Curse of The Black Dice
3. Wszystkie elementy z nagrody Szczur okrętowy
4. Wszystkie zdobyte cele kampanii
*cena gry poza wspieram.to wynosić będzie 129-139 zł
Darmowa dostawa (PACZKOMAT)
UWAGA - jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek PRZESYŁKA KURIERSKA
1. Collectors edition of The Curse of The Black Dice
2. All goals from this campaign
3. Desktop wallpaper with graphics from the game
4. Place in a gallery of undead pirates on our website
5. We will thank you in some unique, pirate way
6. Shipment in UE included
(Price: 41 EURO – in Polish: 174 PLN)
Otrzymujesz:
1. Kolekcjonerskie wyd. The Curse of The Black Dice
2. III wydanie Dice Brewing
3. Drewniany Dice Tower z logiem gry
4. Wszystkie elementy z nagrody Szczur okrętowy
5. Wszystkie zdobyte cele kampanii
*cena gry poza wspieram.to wynosić będzie 129-139 zł
Darmowa dostawa (PACZKOMAT)
UWAGA - jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek PRZESYŁKA KURIERSKA
1. 3 x Kolekcjonerska wersja gry The Curse of The Black Dice
2. Wszystkie elementy z nagrody Szczur okrętowy
3. Wszystkie zdobyte cele kampanii
*cena gry poza wspieram.to wynosić będzie 129-139 zł
Darmowa dostawa (PACZKOMAT)
UWAGA - jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek PRZESYŁKA KURIERSKA
Otrzymujesz:
1. 6 x Kolekcjonerska wersja gry The Curse of The Black Dice
2. Wszystkie elementy z nagrody Szczur okrętowy
3. Wszystkie zdobyte cele kampanii
*cena gry poza wspieram.to wynosić będzie 129-139 zł
Darmowa dostawa (PACZKOMAT)
UWAGA - jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek PRZESYŁKA KURIERSKA
NAGRODA LIMITOWANA - 18 SZTUK
Otrzymujesz:
1. Kolekcjonerskie wyd. The Curse of The Black Dice
2. Dice tower z logo Board&Dice
3. Wszystkie elementy z nagrody Szczur okrętowy
4. Wszystkie zdobyte cele kampanii
*cena gry poza wspieram.to wynosić będzie 129-139 zł
Darmowa dostawa (PACZKOMAT)
UWAGA - jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek PRZESYŁKA KURIERSKA
Przewidywana dostawa: listopad 2015
NAGRODA LIMITOWANA - 20 SZTUK
Otrzymujesz:
1. Kolekcjonerskie wyd. The Curse of The Black Dice
2. Dice tower z logo The Curse of The Black Dice
3. Wszystkie elementy z nagrody Szczur okrętowy
4. Wszystkie zdobyte cele kampanii
*cena gry poza wspieram.to wynosić będzie 129-139 zł
Darmowa dostawa (PACZKOMAT)
UWAGA - jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek PRZESYŁKA KURIERSKA
Przewidywana dostawa: listopad 2015
Nie możesz skorzystać z opcji Paczkomatu?
Dodaj ten dodatek, aby gra The Curse of The Black Dice dotarła do Ciebie KURIEREM
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 100 zł
1. "Piwowarski upgrade kit"
Czyli zestaw planszek gracza i żetonów umożliwiających aktualizację pierwszego i drugiego wydania gry Dice Brewing, do wersji, której premiera będzie miała miejsce w październiku 2015 roku.
Przewidywana dostawa: listopad 2015
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 25 zł
1. Maty gracza do Dice Brewing
Komplet zawiera 4 dwustronne maty dla graczy!
Mata pełni rolę indywidualnego obszaru gry, na którym wszystkie elementy gry niezbędne dla piwowara mają swoje miejsce (magazyn, miejsce na aktywną pulę, żetony składników specjalnych, nasion, żetony akcji, żetony monet).
Na każdej macie znajduje się jeden z 4 piwowarów, w którego gracz wciela się podczas rozgrywki. Gracze mogą wykorzystywać maty w oparciu o standardowe zasady rozgrywki rozgrywki, ale mogą również obrócić matę na drugą stronę, na której przy każdej postaci znajduje się charakterystyczna dla niej zdolność, aktywowana za pomocą niebieskiej kości umiejętności.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 25 zł
Ten dodatek zawiera zestaw rozszerzeń do Exoplanets w postaci:
1. Dodatkowych kafli przestrzeni kosmicznej
2. Dodatku grawitacja
3. Dodatkowe kafle gwiazd
(W skład dodatku nie wchodzą dodatki będące Kickstarter Exclusive, czyli dedykowane wyłącznie naszemu projektowi na KS)
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 20 zł
Mata do Exoplanets, o której możecie poczytać na stronie naszego projektu:
https://www.kickstarter.com/projects/1293726726/exoplanets/posts/1264114
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 20 zł
Grę Dice Brewing - III wydanie
1. Zmieniamy żetony – fi 20 mm, ale jednocześnie będzie ich więcej. Monety będą jednostronne, więc wykluczamy potencjalny element związany z przypadkowym obracaniem żetonów.
2. Zmieniamy planszki graczy – będą większe tak by zmieścić kostkę na całym polu planszki – to również ukłon w stronę opinii graczy, dotyczących tego właśnie komponentu.
3. No i zmieniamy zasadę pozyskiwania niebieskiej kostki – kości umiejętności piwowarskich. Do tej pory, aby pozyskać nową niebieską kostkę, należało posiadaną kostkę z wynikiem minimum 5 ułożyć na ostatnim polu szkoły mistrzostwa. Teraz będzie można wykorzystać kombinację kości. Aby pozyskać nową niebieską kostkę dalej będzie potrzebny wynik minimum 5, jednak będzie go można złożyć z wielu kostek i obowiązkowo 1 niebieskiej. To oznacza, że niebieską kostkę można pozyskać z układu: żółta kostka o wartości 1 + zielona 2 + niebieska 2. Zmiana ma na celu dwa elementy: Przede wszystkim ułatwienie pozyskania niebieskiej kostki, ale także zwiększenie liczby opcji, w których będzie można wykorzystać „słabe rzuty“.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 25 zł
1. Grę planszową "Exoplanets"
Zostaniesz zatem kosmicznym piratem z The Curse of The Black Dice i Exoplanest :)
Więcej o grze: http://boardanddice.com/exoplanets-zbuduj-swoj-wlasny-uklad-planetarny/
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 25 zł