Gry na wspieram.to mają się dobrze :)
MIŁA AKTUALIZACJA W PROJEKCIE “THE FEW, CZYLI BITWA O ANGLIĘ PO POLSKU” :
“Mamy bardzo dobrą wiadomość dla wszystkich zainteresowanych naszą produkcją. Do zespołu wspieram.to zgłosił się Adrian Perdjon z Mocap.pl, który zaoferował pomoc w polonizacji projektu The Few.
Adrian użyczy swojego głosu we wszystkich kwestiach wypowiadanych przez pilotów, dzięki czemu otrzymamy pełną polską wersję językową The Few!
Wszyscy, którzy wybrali najwyższy próg wsparcia oferujący możliwość użyczenia własnego głosu, mogą spać spokojnie – jak najbardziej jest to dalej aktualne :)
Adrian Perdjon z Mocap.pl jest absolwentem PWST Kraków, a swoje aktorskie szlify zdobywał pod okiem m.in. Jerzego Stuhra. Adrian to także profesjonalny lektor dubbingowy, który swojego głosu użyczał między innymi w serialach "iCarly”, czy “Big Time Rush”.
Obecnie także rozwija Motion Capture w Polsce, a pochwalić się może pracą nad Wiedźminem 1 (dodatek), Wiedźminem 2 oraz Wiedźminem 3, gdzie wykreował większość postaci w cutscenach
Blast the jerries out of our sky !
Zespół The Few“
CAŁKIEM NOWY PROJEKT GROWY, CZYLI "DEFENDERS OF VERMILLION - POLSKA OBRONA ZAMKU"
” Defenders of Vermillion to tytuł adresowany do posiadaczy urządzeń mobilnych. Cel gry jest prosty – obronić swój zamek przed napierającymi hordami wrogów. Trudność poszczególnych wyzwań, przed którymi staną czterej dostępni bohaterowie, będzie zależał od wybranej przez gracza pory dnia.
Podczas walki w Defenders of Vermillion gracz będzie korzystał z systemu gestów do rzucania czarów. Każdy z bohaterów posiada specjalne zdolności, które mogą być rozwijane w trakcie gry poprzez drzewko umiejętności. Nie zabraknie również zróżnicowanych wrogów, którzy, dzięki ręcznie malowanej grafice, przedstawiają się niezwykle interesująco.
Dla fanów rywalizacji Defenders of Vermillion zaoferuje tabele z wynikami, na których będzie można zestawić swoje rezultaty z innymi graczami. Również nie zabraknie osiągnieć, których zebranie będzie stanowić dodatkowe wyzwanie “
"Ciekawym aspektem tej gry jest system gestów służący do rzucania czarów. Oczywiście w Defenders of Vermillion zawarte będą osiągnięcia do odblokowania i tabela wyników pozwalająca porównać wynik z kolegami i innymi graczami…Gra zapowiada się ciekawie więc warto na niąpoczekać i samemu ją wypróbować. Będzie ona dostępna wkrótce na urządzenia mobilne”
“Code Forge to niewielkie polskie studio, w którym działa pięciu wyjątkowo utalentowanych deweloperów, zajmujących się tworzeniem gier mobilnych. Studio zadebiutowało w 2011 roku grą "Royal Sails”, która trafiła do App Store i Google Play. Tymczasem już wkrótce w sprzedaży powinna zadebiutować “Defenders of Vermillion” - gra typu castle defense w klimacie fantasy.“
"W Defenders of Vermillion będziemy mieli do wyboru cztery postacie… każda z nich posiada unikatowe zdolności, które można rozwijać w trakcie gry, inwestując punkty w drzewko umiejętności. Do rzucania czarów posłuży system gestów. Bohaterowie będą musieli zmierzyć się z różnymi rodzajami wrogów. Co ciekawe, poziom trudności będzie zależał od wybranej pory dnia. Warto również zwrócić uwagę na ręcznie malowaną grafikę, która czyni tę grę niepowtarzalną”
WSZYSTKIM WSPIERAJĄCYM POLSKIE PRODUKCJE GRACZOM DZIĘKUJEMY ZA ENTUZJAZM I WPŁATY PRZYBLIŻAJĄCE PROJEKTODAWCÓW DO SUKCESU!!
MIŁA AKTUALIZACJA W PROJEKCIE “THE FEW, CZYLI BITWA O ANGLIĘ PO POLSKU” :
“Mamy bardzo dobrą wiadomość dla wszystkich zainteresowanych naszą produkcją. Do zespołu wspieram.to zgłosił się Adrian Perdjon z Mocap.pl, który zaoferował pomoc w polonizacji projektu The Few.
Adrian użyczy swojego głosu we wszystkich kwestiach wypowiadanych przez pilotów, dzięki czemu otrzymamy pełną polską wersję językową The Few!
Wszyscy, którzy wybrali najwyższy próg wsparcia oferujący możliwość użyczenia własnego głosu, mogą spać spokojnie – jak najbardziej jest to dalej aktualne :)
Adrian Perdjon z Mocap.pl jest absolwentem PWST Kraków, a swoje aktorskie szlify zdobywał pod okiem m.in. Jerzego Stuhra. Adrian to także profesjonalny lektor dubbingowy, który swojego głosu użyczał między innymi w serialach "iCarly”, czy “Big Time Rush”.
Obecnie także rozwija Motion Capture w Polsce, a pochwalić się może pracą nad Wiedźminem 1 (dodatek), Wiedźminem 2 oraz Wiedźminem 3, gdzie wykreował większość postaci w cutscenach
Blast the jerries out of our sky !
Zespół The Few“
CAŁKIEM NOWY PROJEKT GROWY, CZYLI "DEFENDERS OF VERMILLION - POLSKA OBRONA ZAMKU"
” Defenders of Vermillion to tytuł adresowany do posiadaczy urządzeń mobilnych. Cel gry jest prosty – obronić swój zamek przed napierającymi hordami wrogów. Trudność poszczególnych wyzwań, przed którymi staną czterej dostępni bohaterowie, będzie zależał od wybranej przez gracza pory dnia.
Podczas walki w Defenders of Vermillion gracz będzie korzystał z systemu gestów do rzucania czarów. Każdy z bohaterów posiada specjalne zdolności, które mogą być rozwijane w trakcie gry poprzez drzewko umiejętności. Nie zabraknie również zróżnicowanych wrogów, którzy, dzięki ręcznie malowanej grafice, przedstawiają się niezwykle interesująco.
Dla fanów rywalizacji Defenders of Vermillion zaoferuje tabele z wynikami, na których będzie można zestawić swoje rezultaty z innymi graczami. Również nie zabraknie osiągnieć, których zebranie będzie stanowić dodatkowe wyzwanie “
"Ciekawym aspektem tej gry jest system gestów służący do rzucania czarów. Oczywiście w Defenders of Vermillion zawarte będą osiągnięcia do odblokowania i tabela wyników pozwalająca porównać wynik z kolegami i innymi graczami…Gra zapowiada się ciekawie więc warto na niąpoczekać i samemu ją wypróbować. Będzie ona dostępna wkrótce na urządzenia mobilne”
“Code Forge to niewielkie polskie studio, w którym działa pięciu wyjątkowo utalentowanych deweloperów, zajmujących się tworzeniem gier mobilnych. Studio zadebiutowało w 2011 roku grą "Royal Sails”, która trafiła do App Store i Google Play. Tymczasem już wkrótce w sprzedaży powinna zadebiutować “Defenders of Vermillion” - gra typu castle defense w klimacie fantasy.“
"W Defenders of Vermillion będziemy mieli do wyboru cztery postacie… każda z nich posiada unikatowe zdolności, które można rozwijać w trakcie gry, inwestując punkty w drzewko umiejętności. Do rzucania czarów posłuży system gestów. Bohaterowie będą musieli zmierzyć się z różnymi rodzajami wrogów. Co ciekawe, poziom trudności będzie zależał od wybranej pory dnia. Warto również zwrócić uwagę na ręcznie malowaną grafikę, która czyni tę grę niepowtarzalną”
WSZYSTKIM WSPIERAJĄCYM POLSKIE PRODUKCJE GRACZOM DZIĘKUJEMY ZA ENTUZJAZM I WPŁATY PRZYBLIŻAJĄCE PROJEKTODAWCÓW DO SUKCESU!!