CZAROWIEŻE!
Zakończono
Kampania wzbudziła
109 reakcji
Wstęp
CZAROWIEŻE! Taktyczna gra karciana dla każdego!
Kiedy dwóch czarodziejów musi rozwiązać toczący się między nimi konflikt (np. na temat tego czy najlepsze księgi magiczne robi się w oprawkach ze łusek smoka czy też z włosów wilkołaka albo tego który z nich pierwszy wymyślił magiczną miksturę umożliwiającą czytanie w myślach indykom) stają do magicznego pojedynku. Jednak taki pojedynek to nie zwykłe obrzucanie się klątwami i ognistymi kulami- kodeks czarodziejski zabrania robienia krzywdy innym czarodziejom (głównie dlatego że jest ich bardzo mało)- tak więc toczą walkę na specjalnych zasadach. Tworzą magiczne wieże i stojąc na ich szczytach starają się zburzyć swoimi czarami wieżę przeciwnika. Kto zburzy pierwszy budowlę wroga-ten wygrywa pojedynek!
Opis projektu
To prosta gra pojedynkowa w którą może zagrać każdy niezależnie od wieku czy doświadczenia z grami karcianymi.Główny rdzeń rozgrywki opiera się na zmodyfikowanych zasadach "kółko i krzyżyk"- i absolutnie każdy jest w stanie opanować grę w kilka minut.Jednak proste zasady nie oznaczają prymitywnej rozgrywki-im sprytniejsi są zawodnicy , tym pojedynek staje się bardziej wymagający!Jest to doskonała gra zarówno dla dwójki dzieci- jak i dla weteranów gier taktycznych-poziom skomplikowania rozgrywki zależy tylko od graczy!
Gra przeznaczona jest dla 2 graczy i trwa 5-30 minut.
Jak wygląda rozgrywka?
Gracze wykładają na zmianę karty czarów tak aby stworzyć linię 3 zaklęć (poziomą,pionową lub skośną-tak jak w "kółko i krzyzyk").Jednak muszą pamiętać o kilku bardzo istotnych elementach:
-pole walki tworzy się wraz z wykładanymi kartami (czyli gracze sami je tworzą w czasie gry)
-silniejsze karty mogą zakryć słabsze - a jeżeli przykryjemy swoje własne to zakryte wracają wtedy do właściciela i mogą być zagrane ponownie
-w przypadku remisu zliczamy sumy wartości wyłożonych kart i wygrywa gracz z większą sumą (tak więc można też grać pod takie rozwiązanie)
Kiedy gracz ułoży linię puka placem w ostatnią kartę którą położył mówiąc PIORUN lub OGIEŃ (w zależności którą kartą gra)- miejsce to jest miejscem zniszczenia na wieży przeciwnika! Żeby wygrać grę trzeba stworzyć linię 3 zniszczeń (ponownie jak w "kółko i krzyżyk").Ale kiedy trafi się w już zniszczony mur- można naprawić dowolny swój- tak więc planowanie wygranej w określonym miejscu także jest ważnym elementem taktyki!Gra wbrew pozorom jest bardzo wymagająca intelektualnie-cały czas toczy się walka jak przechytrzyć przeciwnika.Równocześnie może być świetnym materiałem edukacyjnym dla dzieci ponieważ uczy orientacji przestrzennej (budowanie mapy) oraz planowania ruchów.Dodatkowo gra posiada uproszczony tryb dla młodszych graczy!
Grę można zabrać wszędzie i grać w każdym miejscu! Zawsze znajdzie się miejsce na szybki pojedynek !
Cel projektu
Głównym celem kampanii jest zebranie 6,750 złotych, co umożliwi wydanie Czarowieży. Włożyłem w grę mnóstwo czasu i serca więc chciałbym żeby mogła dotrzeć do jak największej ilości osób:) To bardzo mała,przyjemna i angażująca gra na kilka minut i myślę że się spodoba każdemu kto w nią zagra.
6,750 złotych - realizacja głównego celu: wydanie gry CZAROWIEŻE
10000zł - 10tysięcy złotych
Dodatkowe tryby gry wraz z dodatkowymi kartami (np.możliwe do odblokowania umiejętności,asymetryczna rozgrywka)
20000zł - 20 tysięcy
Możliwość wyboru alternatywnej oprawy graficznej opartej na mitologii Cthuhlhu i horrorze
Nagrody
Każdy wspierający otrzyma oficjalne podziękowanie na fanpage!
O autorze / Zespół
Autorem gry jestem ja- Radosław Ignatów. Grafiki stworzyła Idalia Kułak
Ale poza nami wspaniałym wsparciem była moja wspaniała żona Anna oraz kochane córeczki Lenka i Nastusia- które co prawda są za małe żeby zagrać ale znalazły swój sposób na wykorzystanie kart prototypu
Na szczególne podziękowania zasługuje Łukasz Stanczewski którego feedback był absolutnie bezcenny i ma spory wpływ na finalną wersję gry:)
Ryzyko
Gra jest ukończona i kompletna więc ze strony technicznej nie ma żadnego ryzyka:) Jeżeli zbiorę wymaganą kwotę myślę że w bardzo szybkim czasie egzemplarze trafią do wspierających:D
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Komirowsky
Kopiec
Wolfensztein
Mirosław Glapiak
Wspieracz Anonim
Arkadiusz Dudek
Artur Kruk
pannaBiedronka
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
antros
Artur Karwacki
Dominik Markiewicz
Gra warta świeczki
Wspieracz Anonim
Robak
Krzysztof Kranc
Filon
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Damian Korszewski
Jakub Podgórski
Michał Kobiela
Pokaż wszystkich.
Komentarze
Zuzka
6 lat temuGrotwórca
6 lat temuDariusz Zagan
6 lat temuGrotwórca
6 lat temuGrotwórca
6 lat temuCzarowieże. Wersja do samodzielnego wydruku
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Czarowieże
-odblokowane wszystkie cele kampanii
-oficjalne podziękowania od autora
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
5 egzemplarzy gry Czarowieże!
-odblokowane wszystkie cele kampanii
-oficjalne podziękowania od autora
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
22 GRY CZAROWIEŻE!
-odblokowane wszystkie cele kampanii
-oficjalne podziękowania od autora
-NIESPODZIANKA OD AUTORA!
-podziękowania na instrukcji gry!
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski
Przewidywana dostawa: lipiec 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
54 GRY CZAROWIEŻE!
-odblokowane wszystkie cele kampanii
-oficjalne podziękowania od autora
-NIESPODZIANKA OD AUTORA!
-podziękowania na instrukcji gry!
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski
Przewidywana dostawa: wrzesień 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
110 x CZAROWIEŻE!!!
-odblokowane wszystkie cele kampanii
-oficjalne podziękowania od autora
-NIESPODZIANKA OD AUTORA!
-podziękowania na instrukcji gry!
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski
Przewidywana dostawa: wrzesień 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia