End of Realms

End of Realms

  Gry komputerowe    Cała Polska
5%
270
z potrzebnych 5 000 zł = 5% celu
9 wpłat
17 dni do końca
Typ: Crowdfunding
Model: Wszystko albo nic
Projekt zostanie zrealizowany, jeżeli do dnia 06.10.2019 otrzyma przynajmniej 5 000 zł wsparcia.
Udostępnianie to też wspieranie:
Obserwuj (2)
  • Projekt
  • Aktualizacje
  • Wspierający (6)
  • Społeczność (2)

Wstęp

Jeżeli nie widziałeś jeszcze filmiku prezentującego projekt, obejrzyj a dowiesz się że End of Realms to prosta gra RPG, która w swojej mechanice sięga po bardzo nietypowe inspiracje. A o czym jest gra?

Rot z Redbrook jest młodym poszukiwaczem skarbów. Gdy zaczyna się historia End of Realms, wraz ze swoim najlepszym i ostatnim przyjacielem, przemierza pustkowia w poszukiwaniu pogrzebanych tam mitycznych przedmiotów.

Możemy zdradzić że *coś* tam znajdzie, i coś innego zostawi w zamian. Czy będzie zadowolony z tego obrotu zdarzeń? Czy sława nieustraszonego poszukiwacza przygód będzie mu dobrze służyć?

Aby poznać resztę kolei jego losów, będziesz musiał zagrać w End of Realms - wojaż przez pustkowia to zaledwie prolog. Dalej czeka nas zawiła historia wątpliwych decyzji, dobrych intencji, mitologii uwikłanej w rzeczywistość i rzeczywistości uwikłanej w mitologię. Historia, mamy nadzieję, ciekawa i opowiedziana  bez cynizmu i bez patosu.

Opis projektu

Co dostajemy jeżeli wesprzemy projekt? No... grę, jest napisane w nagrodach, ale jaka to jest gra oprócz tego że oryginalna, że fantasy, że podróż oparta o mechanikę Talis...-eee, starych gier planszowych, chciałem napisać? Jak wygląda rozwój postaci, walka, przedmioty, umiejętności? Co jest a czego nie ma w tej grze za 15zł?

Po krótce, od początku do końca, to jest tak:

Gracz wybiera jedną z dwóch lokacji przez które chce podróżować, coś tam napotyka, nierzadko potwora albo czychającego na podróżnych bandytę. Wtedy dochodzi do walki i interfejs gry zmienia się z wybierania lokacji na wybieranie umiejętności bojowych.

W walce, gracz dysponuje zestawem 8 umiejętności bojowych. Jednorazowo, gra przydziela mu 3 z którch musi wybrać tą której chce w danym momencie użyć. Większość umiejętności po jednorazowym użyciu przelosowuje się na kolejną, losowo wybraną z zestawu gracza.

Wybrana umiejętność najczęściej zadaje obrażenia naszemu przeciwnikowi. W End of Realms mamy trzy różne statystyki które obrażenia wyczerpują , są to wytrzymałość, obrona i siła woli.

Wystarczy pozbawić przeciwnika tylko jednej z nich aby wygrać walkę. Większość umiejętności bojowych jest skoncentrowana na atakowaniu tylko jednej lub dwóch z tych statystyk i to gracz decyduje na którą z nich chce nakierować swoją strategię w walce.


Gdy nasz bohater nie prowadzi walki, możemy modyfikować swój zestaw 8 umiejętności bojowych. 8 to liczba miejsc na umiejętności które musimy zapełnić aby gra pozwoliła nam kontynuować, ale umiejętności w grze jest więcej i wciąż uczymy się nowych więc można wybierać. Możemy umieścić w zestawie więcej niż jedną kopię lubianej umiejętności, ale dostępna ilość jest ograniczona, to zależy od konkretnej umiejętności i stopnia w jakim nasz bohater ją opanował.

Rozwój bohatera polega właśnie na uczeniu się nowych umiejętności. Umiejętności bojowe ulepszają się dając nam więcej kopii, ale oprócz nich, w grze istnieją też umiejętności bierne - te mają poziomy i stają się coraz lepsze


Jak nauczyć się umiejętności? Możemy mieć szczęście i odwiedzić lokację gdzie mieszka dobroduszny czarodziej który czegoś nas nauczy - albo spotka nas dowolna, inna tego typu edukująca przygoda, ale to nie jest główny sposob.

Najważniejszą mechaniką rozwoju są w End of Realms osiągnięcia (achievements). W grze są pewne, poukrywane rzeczy za zrobienie których gra nagradza nas nową umiejętnością, przywiązaną do tego konkretnego osiągnięcia. Niektóre łatwo znaleźć - praktycznie robią się same z czasem, inne wymagają szczęścia lub intensywnego eksperymentowania. Przynajmniej jedno jest wręcz głupie ale i tak ktoś je pewnie odkryje. 

Oprócz bagażu doświadczeń, nasz bohater nieuchronnie będzie gromadził przedmioty. Te wpływają na jego trzy statystyki (wytrzymałość, obrona, siła woli), obrażenia, szansę powodzenia jego umiejętności, ale nie tylko. Co rzadsze przedmioty obwarowują swoje benefity jakimś warunkiem, blokują działanie innych, są przeklęte i drenują część z naszych statystyk ale dają coś innego w zamian albo subtelnie wykrzywiają zasady gry.


Naszym celem było umożliwienie zaangażowanym graczom zbudowanie swojej machiny interakcji i kruczków. Niezależnie od tego czy twój bohater używa miecza czy magii, to Ty jako gracz możesz być czarodziejem!

W zamian za twoje 15zł nie możemy obiecać wizualnego blichtru jaki mają gry AAA, ale naszym zdaniem End of Realms ma wszystko co trzeba - fabułę, pomysł, zasady.

Brzmi interesująco? Oprócz obserwowania naszej kampanii możesz zerknąć na nasz steamowy sklep:

https://store.steampowered.com...

Lub śledzić mnie na twitterze:

https://twitter.com/EndRealms

Cel projektu

Kampanię na wspieram.to założyliśmy głównie dlatego żeby dotrzeć z naszą grą do ludzi.

Pieniądze które uda nam się zebrać są na polską wersję gry. Jeżeli minimalnej kwoty nie uda się zebrać to gra i tak będzie.  Zbiórkę prowadzimy na zasadach 'wszystko albo nic' dlatego że pieniądze chcemy przeznaczyć na polską wersję gry i jeżeli nie zbierzemy conajmniej podanej kwoty to tylko wersja polska się nie ukaże.

Chciałbym móc napisać że jak tylko projekt przekroczy próg 100%, to wszyscy wyjdą na swoje, strzelą korki od szampana i będziemy żyli długo i szczęśliwie. Realia gamedevu są takie że to nie są duże pieniądze, jednak biorąc pod uwagę jak liczna (albo nieliczna) jest społeczność wspieram.to, i inne uczone statystyki, zadecydowaliśmy że to jest to kwota której zebranie będzie wystarczającym wotum Waszego zaufania.

Nie możemy Wam obiecać nic więcej niż nasza gra. Nawet z pieniędzmi, nie mamy kapitału ludzkiego żeby ulepszyć ją o 1000% bo nasz czas jest ograniczony. Mimo to, mamy nadzieję że osiągnięcie minimum finansowego (o ile się uda), nie powstrzyma tych którzy będą chcieli dać więcej, opowiedzieć się za i dodać nam wiary w sukces na Steamie.

Nagrody

WERSJA PODSTAWOWA


15 PLN

Kucz do cyfrowej wersji gry. Planowana data realizacji to 25. 11. 2019. (Steamowa cena produktu będzie wynosić 28.99 PLN)

 

WERSJA PRZEDPREMIEROWA + WERSJA PODSTAWOWA


30 PLN

Kucz do cyfrowej wersji gry. Planowana data realizacji to 25. 11. 2019. (Steamowa cena produktu będzie wynosić 28.99 PLN)

Wersja przedpremierowa gry wysłana na wskazany adres e-mail lub link do jej pobrania, DO 2 miesięcy przed premierą gry na Steamie.

Jeżeli ograniczenia logistyczne lub potrzby wspierających będą tego wymagały, zastrzegamy sobie możliwość zmiany sposobu doręczenia tej nagrody.


Mało? Jeżeli masz pomysł na nagrodę to napisz do mnie tweeta na @EndRealms albo zostaw swój komentarz na wspieram.to. Jeśli twój pomysł to coś co będziemy w stanie Wam obiecać bez odcinania sobie zbyt dużej ilości czasu na sam projekt, postaramy się go dodać do dostępnych nagród.

O autorze / Zespół

Nazywam się Marcin Jarkiewicz i jestem geekiem z geeków. Takim co to mieszka w piwnicy, nawet gęby nie otworzy żeby się ludzkim głosem odezwać, tylko coś tam robi w tym swoim komputerze.

Z zawodu jestem chyba grafikiem. Jako grafik pracowałem dla firm takich jak Artifex Mundi, NAVIA Games i Baltoro Games, robiąc gry zupełnie niepodobne do End of Realms.

Piszę 'chyba grafikiem' bo w tym projekcie wkładam też kapelusze CEO, game designera, autora fabuły, tłumacza i, ku mojej wielkiej zgryzocie, marketingowca. To mój głos możecie usłyszeć w filmiku promocyjnym i to ja będę pisał czerstwe tweety na naszym nowo-założonym tweeterze.

To ja, przypuszczalnie, będę wam służył moimi ww. skromnymi umiejętnościami interpersonalnymi jeżeli zadacie jakieś pytanie na temat End of Realms. Proszę, bądźcie łagodni :).

Oprócz mnie, w projekcie jest jeszcze programista, Mateusz, ale on też jest geekiem z geeków i nie chce brylować po internetach, więc zostanie tutaj wymieniony tylko dla kompletności.

Ryzyko

Gra jest w fazie alpha, co, dla niewtajemniczonych, oznacza działającą, grywalną wersję, testowaną przez ludzi z projektu. Jeżeli widziałeś nasz filmik, to w tle da się zobaczyć nagranie z tej właśnie wersji gry.

Gdybyśmy, pod groźbą zagłady ludzkości, mieli wydać grę teraz, jesteśmy w stanie to zrobić.

Bylibyśmy niezadowoleni. Jako CEO podałybym się do dymisji, gdyby miał ją kto przyjąć, gra miałaby pewne bugi o których wiemy. To byłaby plama na naszym honorze ale ludzkość byłaby ocalona. Nie jesteśmy pewni czy to sprawiedliwa wymiana. (Możecie głosować w komentarzach :))

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


VoldzioPix

tydzień temu
Czy gra będzie dostępna w polskiej wersji językowej?

End of Realms

tydzień temu
Tak, jeżeli uda się zebrać 5000zł na wspieram.to, to Polska wersja językowa będzie jedną z dwóch dostępnych (obok angielskiej) opcji w steamowej wersji gry. Werja przedpremierowa będzie tylko w Języku angielskim.
  • Nagrody (2)

WERSJA PODSTAWOWA

15 zł lub więcej
0 wspierających
Kucz do cyfrowej wersji gry. (Steamowa cena produktu będzie wynosić 28.99 PLN)
Przewidywana dostawa: listopad 2019

Wybierz ilość

-
+
WSPIERAM TO

WERSJA PRZEDPREMIEROWA + WERSJA PODSTAWOWA

30 zł lub więcej
9 wspierających
Kucz do cyfrowej wersji gry. (Steamowa cena produktu będzie wynosić 28.99 PLN)

Wersja przedpremierowa gry wysłana na wskazany adres e-mail lub link do jej pobrania, DO 2 miesięcy przed premierą gry na Steamie.

Jeżeli ograniczenia logistyczne lub potrzby wspierających będą tego wymagały, zastrzegamy sobie możliwość zmiany sposobu doręczenia tej nagrody.
Przewidywana dostawa: październik 2019

Wybierz ilość

-
+
WSPIERAM TO
Jesteś firmą lub instytucją, która chce wesprzeć projekt? Wyślij swoją propozycje autorowi poprzez zgłoszenie mecenatu Profil Twojej firmy będzie widoczny dla społecznośći projektu.
Zaproponuj mecenat

Projekt w sieci

Wspieram.to

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!