E-sport dla każdego
Zakończono
Kampania wzbudziła
27 reakcji
Opis projektu
Adversa gaming room
Treningi stacjonarne oraz warsztaty „sportów elektronicznych” (Określonych gier komputerowych zapraszmy do oglądniecia kolejnego filmu promocyjnego: )
Witam Was. Bardzo cieszy nas, że są takie portale jak ten. Dzięki naszemu projektowi mamy nadzieję uświadomić kolejne tysiące osób czym jest e-sport. Powiedzieć im, że można zdrowo i profesjonalnie podchodzić do treningów gier komputerowych, nie zapominając o bardzo ważnym temacie jakim jest uzależnienie od komputera czy internetu.
Pragniemy dzięki Waszemu wsparciu wyruszyć do innych miast. W przeciągu ostatnich 3 miesięcy udało nam się stworzyć warsztaty dla ponad 1500 osób w Tarnowie. Czas na inne miasta!
Kwota jaką potrzebujemy na zorganizowanie warsztatów w Krakowie i Rzeszowie to 2000zł (reszta to podatki). Jeżeli uda nam się uzbierać wyższą kwotę, poszerzymy nasze wykłady o kolejne miasta.
Cele akcji na wspieram.to
2600zł
Warsztaty w Krakowie oraz Rzeszowie
5200zł
Warsztaty w kolejnych 2 miastach (Warszawa, Katowice, Kielce, Zakopane)
>5200zł
Z pewnością odwiedzimy inne miasta, jeśli dacie nam możliwość organizacji kolejnych wykładów.
Chcielibyśmy zaprosić wszystkie osoby, które kochają e-sport i gry komputerowe na nasze wykłady. Wstęp na takie wykłady przy Waszym wsparciu wynosić będzie jedynie 1zł. Dla osób, które wesprą nasz projekt wstęp będzie darmowy.
Zaprosimy na pewno profesjonalnych graczy oraz znane osoby ze świata YouTube oraz Streamerów.
Będzie warto przyjść!
Czym jest sport elektroniczny?
Sporty elektroniczne to rywalizacja za pomocą komputera czy konsoli i gier video w trybie multiplayer (czyli z innymi użytkownikami), za pośrednictwem połączenia internetowego lub sieciowego-LAN. Rozgrywki z wykorzystaniem gier komputerowych są oficjalnie uznaną dyscypliną sportu w wielu krajach: Chiny, Rosja, Brazylia, Włochy, Dania, Bułgaria, Korea, USA. Na Olimpiadzie w Pekinie sporty elektroniczne zostały zaprezentowane, jako pokazowa dyscyplina sportowa.
Zawodnikami i zespołami opiekują się managerowie, którzy odpowiadają przed przedstawicielami poszczególnych organizacji oraz firm sponsorskich.
Rozwój sportu elektronicznego od początku związany był z grami, które pozwalały na rywalizację w internecie oraz zwiększającą się w szybkim tempie liczbą zawodników – e-sportowców. Każda gra umożliwiająca rywalizację przez Internet, ma szansę stać się nową dyscypliną e-sportową, a o jej sukcesie na tym polu decyduje zaangażowanie samych graczy.
Warsztaty jako forma oduzależniania od komputera
Celem naszego projektu jest propagowanie sportów elektronicznych w sposób profesjonalny. Czyli edukacja młodzieży z uświadamianiem jak wielkim zagrożeniem jest nieumiejętne korzystanie z internetu ze wskazaniem na zajęcia sportowe oraz pedagogiczne dając szansę ogólnego rozwoju młodego człowieka.
Tym sposobem odrywamy młodych ludzi od ciągłego wielogodzinnego - martwego spędzania czasu przed komputerem. Ogólnie wiadomo, że nie każdy może zostać kierowcą rajdowym lub piłkarzem ekstraligi. Tak też jest w sportach elektronicznych.
Naszym celem jest wychwycenie cennych predyspozycji osobowych u graczy i objęcie ich profesjonalnym treningiem, pozostałym wskazać inne dziedziny zainteresowań życia dla nich właściwe.
Naszym zadaniem jest ukształtowanie pasji w młodym człowieku i wskazanie właściwego rozwoju osobistego skutecznie chroniąc od uzależnienia internetowego.
Czy projekt jest innowacyjny?
Na świecie istnieją profesjonalne drużyny e-sportowe, które mają w swoich szeregach trenerów, managerów oraz psychologów, którzy pracują z profesjonalnymi graczami. Zatem gdzie tu nasza innowacyjność?
Otóż każda z tych organizacji zatrudnia u siebie profesjonalnych lub półprofesjonalnych graczy. Są to gracze mieszczący się w 1% wszystkich graczy. My chcemy trafiać do pozostałych 99% poprzez profesjonalny trening według naszego systemu.
Będziemy szkolić oraz wskazywać osoby, których predyspozycje pozwolą na podjęcie profesjonalnego treningu i właściwego trybu życia umieszczając ich w „Adversa Gaming House”, pozostałym wskażemy inne predyspozycje osobowe i indywidualne talenty rozwijając je we właściwym kierunku.
Kto tworzy nasz projekt?
Kamil "HopE" Tarka lat 26. Przedsiębiorka, instruktor zajęć muzycznych, pomysłodawca i twórca systemu treningowego "AGR". Trener sportów elektronicznych.
Od 13 lat związany z e- sportem. Współtworzył oraz prowadził m.in. drużyny sportów elektronicznych takie jak: Betsson Voodoo Gaming czy Frag eXecutors. W swojej pracy managersko-trenerskiej prowadził takich graczy jak:
Jarosław "Pasha" Jarząbkowski Przemysław "Paladyn" Wadoń
Tomasz "TeRRoR" Pilipiuk Jakub "Kubon" Turewicz
Piotr "Nicker" Muzolf Łukasz "ImBa" Dusza
oraz wielu innych znakomitych obecnych i byłych pro-gamerów.
Stworzył Adversa-Esport, Three Colours Entertainment oraz E-sport TREE. Od 2010 roku rozpoczął pracę nad stworzeniem stabilnego i skutecznego systemu trenowania graczy w e-sporcie. Po trzech długich latach pracy w roku 2013 przeszedł do testowania swojego systemu z bardzo pozytywnym skutkiem.
Krystian "Aurel" Kapałka - 25 lat, Magister ekonomii - specjalność Rewizja Finansowa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Przedsiębiorca, Inwestor, w tym udziałowiec wielu spółek notowanych na GPW, Sportowiec od 12 lat - koszykówka, największe osiągnięcie - MVP Polski na turnieju NBA Tour Camp w Katowicach 2006 rok, Współtwórca systemu AGR. Trener sportów elektronicznych.
Profesjonalne drużyny prowadzone przez Kamil Tarka
Adversa w liczbach w roku 2014
Osób na wykładach - ponad 1500
Osób trenujących w systemie "AGR" - ponad 350
Na 6 turniejów off-line - 3x1 miejsce, 1x3 miejsce
Wygrywaliśmy wielokrotnie polskie jak i europejskie odsłony turnieju on-line ESL GO4LOL
Byliśmy finalistami ESL Euro Series (TOP 4)
Walczyliśmy w turnieju eliminacjyjnym "Chalanger Series" (byliśmy wśród najlepszych 20 drużyn według rankingu ligowego)
Największym naszym sukcesem było stworzenie stacjonarnych zajęć oraz wyprowadzenie z uzależnienia jednego z naszych graczy. Ten chłopak, dzięki naszym działaniom poddał się leczeniu oraz wrócił do treningów, lecz ze zdrowym podejściem i według zasad systemu.
Kontakt
Kamil "HopE" Tarka - E-sport TREE
Telefon - 537901774
E-mail - Kontakt@adversa.pl
Skype - kt.hope
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych do współpracy przy tworzeniu projektu oraz organizacji kolejnych wykładów. Chciałbyś dołożyć coś od siebie w trakcie naszych wykładów? Odezwij się!
Liczymy na Was. Pomóżcie nam tworzyć zdrową i bezpieczną przyszłość graczy!
Jak działa wspieram.to?
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Grzegorz Szyszka
Pokaż wszystkich.
1) Darmowe wejście na wykłady (Miejsce VIP).
2) Zestaw grafik drużynowych (tapety itp.).
3) Podziękowania na FanPage'u naszej organizacji.
1) 2 godziny treningu indywidualnego z naszymi trenerami.
2) Darmowe wejście na wykłady (Miejsce VIP).
3) Zestaw grafik drużynowych (tapety itp.).
4) Podziękowania na FanPage'u naszej organizacji.
1) Kubek z logiem organizacji.
2) 2 godziny treningu indywidualnego z naszymi trenerami.
3) Darmowe wejście na wykłady (Miejsce VIP).
4) Zestaw grafik drużynowych (tapety itp.).
5) Podziękowania na FanPage'u naszej organizacji.
1) Koszulka z logiem organizacji oraz Twoim nickiem.
2) 4 godziny treningu indywidualnego z naszymi trenerami.
3) Darmowe wejście na wykłady (Miejsce VIP).
4) Zestaw grafik drużynowych (tapety itp.).
5) Podziękowania na FanPage'u naszej organizacji.
1) Kubek z logiem organizacji
2) Koszulka z logiem organizacji oraz Twoim nickiem.
3) 6 godzin treningu indywidualnego z naszymi trenerami.
4) Darmowe wejście na wykłady (Miejsce VIP).
5) Zestaw grafik drużynowych (tapety itp.).
6) Podziękowania na FanPage'u naszej organizacji.
1) Będziemy promowac Twoją osobe na kubkach promocyjnych dodając Twoją grafikę lub logo
2) Kubek z logiem organizacji
3) Koszulka z logiem organizacji oraz Twoim nickiem.
4) 6 godzin treningu indywidualnego z naszymi trenerami.
5) Darmowe wejście na wykłady (Miejsce VIP).
6) Zestaw grafik drużynowych (tapety itp.).
7) Podziękowania na FanPage'u naszej organizacji.
1) Będziemy promować Twoją osobę na kubkach i koszulkach promocyjnych dodając Twoją grafikę lub logo
2) Kubek z logiem organizacji
3) Koszulka z logiem organizacji oraz Twoim nickiem.
4) 6 godzin treningu indywidualnego z naszymi trenerami.
5) Darmowe wejście na wykłady (Miejsce VIP).
6) Zestaw grafik drużynowych (tapety itp.).
7) Podziękowania na FanPage'u naszej organizacji.
1) Włączenie jako SPONSORA profesjonalnej drużyny e-sportowej oraz promowanie Twojej osoby/organizacji na wszystkich artykułach reklamowych. Na stronach internetowych jaki i. profilach ligowych drużyny
2) Kubek z logiem organizacji
3) Koszulka z logiem organizacji oraz Twoim nickiem.
4) 6 godzin treningu indywidualnego z naszymi trenerami.
5) Darmowe wejście na wykłady (Miejsce VIP).
6) Zestaw grafik drużynowych (tapety itp.).
7) Podziękowania na FanPage'u naszej organizacji.