GŁOWA DO GÓRY górska gra karciana
Zakończono
Udostępnij tę Kampanię
Bądź pierwszy!
Wstęp
Planowany termin wysyłki nagród: pierwsza połowa 2022 roku.
Głowa do góry to turystyczna gra karciana, której akcja rozgrywa się na najwyższych szczytach położonych w Polsce.
Wydaje Ci się, że znasz się na górach? Przypuszczasz że nie są w stanie Cię już niczym zaskoczyć? A może nie znasz się na górach, ale lubisz podróże i gry planszowe? Zapraszam Cię do świata gry Głowa do góry!
Zajmuj bezpieczne szczyty, na których unikniesz śmiertelnych zagrożeń. Pokonaj pozostałych graczy, zdobywając najwięcej punktów.
Turystyczne karty
Weź karty na wyjazd w góry. Stojąc na szczycie, zapisz datę oraz osoby, które zdobyły go razem z Tobą.
UWAGA! Karty ze specjalnymi polami uzależniają! Przed zakupem gry skonsultuj się z rodziną lub znajomymi, gdyż po rozpakowaniu zawartości pudełka zaczniesz znikać na kilka dni, a każdy niezdobyty szczyt będzie wzywał Cię swoją mocą. Istnieje ryzyko, że za jakiś czas obudzisz się podczas wędrówki w góry, których istnienie dotąd nawet Ci się nie śniło ;)
Opis projektu
Świat się zmienił. Duch gór Liczyrzepa zakłopotany zachowaniem turystów na szlakach górskich postanowił trochę ich ukarać. Zesłał na nich 5 śmiertelnych zagrożeń. Te jednak najwyraźniej wymknęły mu się nieco spod kontroli…
Zasady
Zagrożenia
Podczas swojej tułaczki natrafisz na 5 zagrożeń. Są to:
- Wielkie fale – woda zalewa coraz wyższe szczyty i nie wygląda na to, aby chciała odpuścić. Żeby przetrwać, musisz zająć wysoką górę, na której nie zostaniesz zalany.
- Chmury wulkaniczne – rozgniewany Liczyrzepa uruchomił wszystkie nieczynne wulkany w Polsce, które wybuchają. Nadciąga chmura duszącego wulkanicznego pyłu, a przetrwają ją tylko najniżej położeni gracze.
- Deszcze meteorytów – legenda głosi, że zdenerwowany Duch Gór poprosił o pomoc kolegów po fachu z całej galaktyki. Każdy z nich rzucił w kierunku Ziemi po jednym meteorycie, które lecąc w naszą stronę, utworzyły rój. Bezpiecznych stref jest tylko kilka. Czy uda Ci się odnaleźć odpowiedni szczyt?
- Stary niedźwiedź – śpiewy, głośniczki, tłumy, śmieci... Długo by wymieniać. „Pamiątki” pozostawione górom przez niezwykle hojnych podróżnych obudziły starego niedźwiedzia, który właśnie wyruszył na poszukiwanie śniadania. Lepiej nie wchodź mu w drogę!
- Bomba – na koniec rundy jeden z Was wybuchnie, więc jeżeli trzymasz właśnie bombę, podaj ją czym prędzej do gracza stojącego na szczycie niższym od Twojego. Ostrożnie! Pomyłka może słono kosztować Ciebie oraz wszystkich zawodników w polu rażenia.
Karty szczytów
W czasie przygody macie do dyspozycji 153 karty przedstawiające szczyty wyższe niż 1200 m n.p.m., położone na terenie 8 pasm górskich.
Można podzielić je na szczyty:
- dostępne do zdobycia
- omijalne
- niedostępne do zdobycia
Szczyty dostępne do zdobycia to najliczniejsza grupa kart szczytów – jest ich 77. Na każdej z nich znajdziesz miejsce na pamiątkowe wpisanie DATY oraz SKŁADU, w którym udało Ci się wejść na wierzchołek danej góry.
Szczyty omijalne to góry, na które nie można wejść, ale są położone blisko szlaków. Tych kart jest w grze 18.
Na każdej nich znajdziesz miejsce na wpisanie DATY zdobycia punktu lub odcinka zastępczego oraz jego schematyczną mapkę.
Szczytów niedostępnych znajdziesz w grze 58. Są to góry położone najczęściej daleko od szlaków turystycznych. Wejście na nie jest ZABRONIONE, dlatego na kartach im odpowiadającym nie znajdziesz pól do opisania daty oraz składu. Są oznaczone znakiem „zakazu wstępu”.
Szlak szczytu
Każda góra w grze posiada swój unikalny numer szczytu:
Na odwrocie kart znajdują się informacje o:
- paśmie górskim
- wysokości góry (m n.p.m.)
- szlaku szczytu
Szlak szczytu to zestawienie numerów szczytów, na które da się dojść z danej góry w ciągu max. 5 godzin. Specjalnymi kolorami pogrupowano dystanse:
Na szlaku szczytu góry Beskid możemy znaleźć czerwone pole z liczbą 50. Oznacza to, że do przejścia z Beskidu na Giewont potrzeba od 2 do 3 godzin.
Grupa szczytów niedostępnych ma zawsze pusty szlak szczytu.
Karty akcji
Oprócz kart zagrożeń i szczytów w grze biorą udział także karty akcji. Znajdziesz tu 20 różnego rodzaju działań, które możesz wykorzystać podczas wykonywania ruchów. Talia liczy 77 takich kart.
Cel projektu
W zależności od ilości zebranych środków planujemy:
Nagrody
Wesprzyj naszą zbiórkę! Wybierz odpowiedni dla Ciebie pakiet i ciesz się nagrodami, które otrzymasz po udanej zbiórce. Możesz też wesprzeć nas bezinteresownie dowolną kwotą!
O autorze / Zespół
Pomysłodawca, twórca gry oraz osoba odpowiedzialna ze tę zbiórkę – Szymon Wójcik.
Od kilku lat marzę o założeniu własnego wydawnictwa ŁAZIK, które będzie tworzyć publikacje o charakterze geograficzno-przyrodniczo-naukowym. Mam głowę pełną pomysłów, które tylko czekają, by wyfrunąć wprost do drukarni. Niestety nie stać mnie na skrzydła dla nich, a przez to machanie nimi w mojej głowie zaczynam już wariować.
Jestem Ci ogromnie wdzięczny za pomoc i zaufanie, oraz za to, że dzięki Tobie moje pomysły będą miały szansę ujrzeć promienie słońca na niebie. Mam nadzieję, że wkrótce stanę za sterami mojego wymarzonego Łazika, którym będę zabierał Cię na przygody po naszym fascynującym, pełnym koloru i życia świecie.
Ryzyko
Gra jest już praktycznie ukończona, dlatego ryzyko jest minimalne. Nie można jednak pisać, że nie istnieje.
Przede mną bardzo wiele formalności oraz załatwiania. Zrobię wszystko, żeby pozwolić Ci jak najszybciej cieszyć się swoim egzemplarzem gry Głowa do góry. Nie jestem jednak w tej chwili w stanie przewidzieć, z jakimi potworami przyjdzie mi walczyć. Gdybym jednak wątpił choć trochę w swoje siły. to nigdy nie wziąłbym się za organizowanie zbiórki!
Wybierając pakiet i decydując się na wsparcie, musisz liczyć się z tym, że produkty które otrzymasz w ramach tej zbiórki mogą nieznacznie różnić się od opisu i ilustracji powyżej. Gra jest cały czas w fazie projektu i testów. Wszelkie zmiany, których będę jeszcze dokonywał (lub nie) będą tylko po to, żeby produkt finalny był najlepszym, jaki jestem w stanie stworzyć.
Jeżeli chodzi o czas realizacji, to planuję go na pierwszą połowę 2022 roku. Z przyczyn niezależnych ode mnie, nie zdążę z wydaniem gry przed świętami Bożego Narodzenia. Grudniowy termin, który widnieje przy niektórych nagrodach jest już niestety nieaktualny. Osoby, które wsparły zbiórkę przed 04.10.2021 r. otrzymają dodatkowe wyjaśnienia.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Wspieracz Anonim
jurek.marcin
ania
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Wookiee
BZIMNICKI
Agnieszka Domagała
anetkatkamakatki
Bajeczka
SirLomot
apw5
Magdalena Kotarska
mateuszkozdron11
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Tomasz Kulse
Pokaż wszystkich.
Komentarze
mateuszkozdron11
3 lata temuŁazik
3 lata temuAmbroży
3 lata temuŁazik
3 lata temuŁazik
3 lata temuAnonim
3 lata temuŁazik
3 lata temuMichał Krześlak
3 lata temuŁazik
3 lata temuSzakal
3 lata temuSzakal
3 lata temuLIMITOWANA! Pakiet Kozica Górska - 1x GRA, 1x CZAPKA - paczkomat
- 1 egzemplarza gry GŁOWA DO GÓRY
- 1 sztuki czapki zimowej STAREGO NIEDŹWIEDZIA
UWAGA! Pakiet dostępny dla 100 pierwszych osób.
Do kwoty doliczono koszty wysyłki do dowolnego paczkomatu Inpostu w Polsce w kwocie 13,99 zł.
Przewidywana dostawa: grudzień 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet Liczyrzepa - dowolna darowizna - wsparcie bez nagrody
Pakiet Zielony szlak I - 1x GRA - paczkomat
- 1 egzemplarza gry GŁOWA DO GÓRY
Do kwoty doliczono koszty wysyłki do dowolnego paczkomatu Inpostu w Polsce w kwocie 13,99 zł.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet Zielony szlak II - 1x GRA - kurier
- 1 egzemplarza gry GŁOWA DO GÓRY
Do kwoty doliczono koszty wysyłki przez kuriera firmy DPD w kwocie 14,99 zł.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet Żółty szlak I - 2x GRA, 1x WOREK - paczkomat
- 2 egzemplarzy gry GŁOWA DO GÓRY
- 1 egzemplarza BAWEŁNIANEJ TORBY NA FANTY
Do kwoty doliczono koszty wysyłki do dowolnego paczkomatu Inpostu w Polsce w kwocie 13,99 zł.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet Żółty szlak II - 2x GRA, 1x WOREK - kurier
- 2 egzemplarzy gry GŁOWA DO GÓRY
- 1 egzemplarza BAWEŁNIANEJ TORBY NA FANTY
Do kwoty doliczono koszty wysyłki przez kuriera firmy DPD w kwocie 14,99 zł.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet Niebieski szlak I - 3x GRA, 1x WOREK, 10x NAKLEJKA - paczkomat
- 3 egzemplarzy gry GŁOWA DO GÓRY
- 1 egzemplarza BAWEŁNIANEJ TORBY NA FANTY
- 10 naklejek przedstawiających szczyty (możesz wybrać 10 spośród gór dostępnych w grze)
Do kwoty doliczono koszty wysyłki do dowolnego paczkomatu Inpostu w Polsce w kwocie 13,99 zł.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet Niebieski szlak II - 3x GRA, 1x WOREK, 10x NAKLEJKA - kurier
- 3 egzemplarzy gry GŁOWA DO GÓRY
- 1 egzemplarza BAWEŁNIANEJ TORBY NA FANTY
- 10 naklejek przedstawiających szczyty (możesz wybrać 10 spośród gór dostępnych w grze)
Do kwoty doliczono koszty wysyłki przez kuriera firmy DPD w kwocie 16,99 zł.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet Czerwony szlak I - 6x GRA, 1x WOREK, 20x NAKLEJKA, 1x KUBEK - paczkomat
- 6 egzemplarzy gry GŁOWA DO GÓRY
- 1 egzemplarza BAWEŁNIANEJ TORBY NA FANTY
- 20 naklejek przedstawiających szczyty (możesz wybrać 10 spośród gór dostępnych w grze)
- 1 egzemplarz KUBKA z logo ŁAZIKA
Do kwoty doliczono koszty wysyłki do dowolnego paczkomatu Inpostu w Polsce w kwocie 15,49 zł.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet Czerwony szlak II - 6x GRA, 1x WOREK, 20x NAKLEJKA, 1x KUBEK - kurier
- 6 egzemplarzy gry GŁOWA DO GÓRY
- 1 egzemplarza BAWEŁNIANEJ TORBY NA FANTY
- 20 naklejek przedstawiających szczyty (możesz wybrać 10 spośród gór dostępnych w grze)
- 1 egzemplarz KUBKA z logo ŁAZIKA
Do kwoty doliczono koszty wysyłki przez kuriera firmy DPD w kwocie 16,99 zł.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet Czarny szlak I - 8x GRA, 1x WOREK, 30x NAKLEJKA, 1x KUBEK, 1x CZAPKA - paczkomat
- 8 egzemplarzy gry GŁOWA DO GÓRY
- 1 egzemplarza BAWEŁNIANEJ TORBY NA FANTY
- 30 naklejek przedstawiających szczyty (możesz wybrać 10 spośród gór dostępnych w grze)
- 1 egzemplarz KUBKA z logo ŁAZIKA
- 1 sztuki czapki zimowej STAREGO NIEDŹWIEDZIA
Do kwoty doliczono koszty wysyłki do dowolnego paczkomatu Inpostu w Polsce w kwocie 15,49 zł.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet Czarny szlak II - 8x GRA, 1x WOREK, 30x NAKLEJKA, 1x KUBEK, 1x CZAPKA - kurier
- 8 egzemplarzy gry GŁOWA DO GÓRY
- 1 egzemplarza BAWEŁNIANEJ TORBY NA FANTY
- 30 naklejek przedstawiających szczyty (możesz wybrać 10 spośród gór dostępnych w grze)
- 1 egzemplarz KUBKA z logo ŁAZIKA
- 1 sztuki czapki zimowej STAREGO NIEDŹWIEDZIA
Do kwoty doliczono koszty wysyłki przez kuriera firmy DPD w kwocie 16,99 zł.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet Partyjka - 1x GRA - odbiór osobisty - schronisko Dom Śląski
- 1 egzemplarza gry GŁOWA DO GÓRY
UWAGA! Pakiet zostanie przekazany przez autora gry w schronisku Dom Śląski. Autor gry podczas spotkania chętnie nauczy Cię grać, opowie o grze oraz rozegra z Tobą małą partyjkę, jeżeli oczywiście będziesz chciał!
Do kwoty nie doliczono kosztów wysyłki, ponieważ gra zostanie przekazana do rąk kupującego. Termin spotkania wcześniej zostanie umówiony. Przekazanie gry będzie możliwe dopiero na wiosnę 2022 r.