HoloStix - Gra Augmented Reality
Zakończono
Kampania wzbudziła
70 reakcji
Wstęp
Holo pozdrowienia.
Jesteśmy VMS MEDIA, specjalizujemy się w realizacji projektów Augmented Reality
i kochamy piłkę nożną. Chcielibyśmy zaprosić was do wspólnej realizacji gry HoloStix. W obecnej sytuacji, która powoduje, że wiele wydarzeń sportowych na całym świecie jest odwoływanych pomyśleliśmy, że fajnie jest stworzyć coś co da nam namiastkę pozytywnych emocji sportowych i będzie bezpieczne dla użytkowników, a ponieważ osobiście jesteśmy fanami piłki nożnej wybór był oczywisty.
Inspiracją dla Nas była kultowa gra w kapsle, którą zaadaptowaliśmy do współczesnych czasów i połączyliśmy z rozszerzona rzeczywistością, dzieki temu powstał koncept rodzinnej gry Holostix.
Opis projektu
HYBRYDOWA GRA PLANSZOWA
W ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI (AUGMENTED REALITY)
ROZEGRAJ WŁASNE MISTRZOSTWA!
ELEMENTY GRY:
- 24 immersyjne karty piłkarskie + instrukcja
- Dedykowana aplikacja mobilna na urządzenia z systemem Android i iOS
- Duża plansza do gry formatu A2 składana do A4 (opcja dodatkowa)
- Flamaster sucho-ścieralny (opcja dodatkowa)
- Pudełko kolekcjonerskie (opcja dodatkowa)
1.CEL GRY
Rozegraj swój turniej piłkarski! Celem gry jest wyłonienie najlepszej drużyny spośród 24 zespołów i zdobycie pucharu. Gra przeznaczona jest od 1 do 6 graczy.
Można w nią zagrać, wybierając jedną z dwóch metod gry.
Gra Single-player: Rozgrywkę prowadzimy z algorytmem sztucznej inteligencji.
Gra Multi-player: Rozgrywkę prowadzimy z drugim graczem, na tym samym urządzeniu mobilnym
2.KARTY DO GRY
Zestaw składa się z 24 immersyjnych kart z wizerunkami piłkarzy.
Format karty 85x55 mm z dwustronnym zadrukiem w kolorze.
Każda karta to jedna reprezentacja kraju.
3.CO TO SĄ KARTY IMMERSYJNE?
W celu aktywacji kart używamy technologii Rozszerzonej Rzeczywistości (AR). Po zeskanowaniu karty aplikacją Holostix na ekranie urządzenia mobilnego ożywa piłkarz w danych barwach narodowych, który wykonuje tricki piłkarskie. Każda z kart daje dostęp do dwóch gier „Euro Kap” oraz „Free Kick”. Obok piłkarza aktywuje się menu wyboru:
- Zasady
- Euro Kap
- Free Kick
- Ranking Free Kick
4.PLANSZA DO GRY
Plansza do gry podzielona jest na dwa etapy rozgrywki: fazę grupową oraz pucharową. Umożliwia zapisywanie wyników danego meczu bezpośrednio na planszy, która jest pokryta folią do flamastrów sucho ścieralnych. Format planszy po rozłożeniu A2.
5.PRZYGOTOWANIE DO GRY "Euro Kap"
Na początku gry tasujemy karty i losujemy sześć grup po cztery karty/drużyny w każdej. Karty podzielone na grupy rozkładamy przy planszy w miejscu oznaczonym dla poszczególnych grup
W zależności od tego ile osób gra jednocześnie to:
1 OSOBA – gracz rozgrywa wszystkie mecze z algorytmem sztucznej inteligencji w trybie singiel-player. Kolejność rozgrywania meczy w fazie grupowej, gracz ustala indywidualnie. W Fazie pucharowej mecze rozgrywane są według schematu planszy.
2-6 OSÓB – każdy z graczy na starcie odpowiada za taką samą liczbę drużyn. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy w grze bierze udział 5 osób.
Przykładowo:
- 2 graczy – po 12 drużyn (po 3 grupy dla każdego gracza)
- 3 graczy – po 8 drużyn (po 2 grupy dla każdego gracza)
- 4 graczy – po 6 drużyn ( po 1,5 grupy dla każdego gracza)
- 5 graczy – 4 osoby po 5 drużyn, a 1 osoba 4 drużyny (przy czym w tej grupie automatycznie do fazy pucharowej awansują 3 drużyny)
- 6 graczy – po 4 drużyny (po 1 grupie dla każdego gracza)
W fazie grupowej mecze koordynowane są przez gracza, który wylosował daną grupę. Mecze prowadzi w trybie single player z algorytmem sztucznej inteligencji.
Kiedy za daną grupę odpowiada kilku graczy, dokonują oni losowania wewnątrz grupy kto odpowiada za jaką drużynę. Mecze rozgrywane są w trybie multiplayer pomiędzy sobą.
W fazie pucharowej mecze rozgrywane są w trybie multiplayer pomiędzy graczami
6.FAZA GRUPOWA GRY Euro Kap
Gracz skanuje 1-wszą kartę, wybiera grę Euro Kap i klika “wybierz przeciwnika” wtedy skanuje 2-gą kartę.
Po wyborze przeciwników uruchamia się mecz w trybie Full Screen. Rzut z góry boiska do piłki nożnej.
Każda z drużyn ma do dyspozycji po 5 kapsli. Jeden mecz trwa 4 minuty.
Jak grać:
- Przytrzymaj kapsel palcem i przeciągnij po ekranie aby wycelować i dodać mocy uderzenia.
- Drugim palcem możesz skierować uderzenie (analogicznie jak w Angry Birds).
- Puść aby strzelić. Rozgrywka turowa z ograniczonym czasem na ruch.
- Na wykonanie strzału masz 15 sekund.
- Po każdej strzelonej bramce zawodnicy wracają na swoje startowe pozycje i rozgrywka zaczyna się od początku.
- Gra w orientacji poziomej.
Wyniki zapisywane są na planszy w sekcji faza grupowa.
Za zwycięstwo przyznawane są trzy punkty, za remis jeden, o kolejności w grupie będzie decydować suma zdobytych punktów. Do 1/8 finału awansują wszyscy zwycięzcy grup, wszystkie drużyny z drugich miejsc i cztery najlepsze drużyny z trzecich miejsc.
7.FAZA PUCHAROWA GRY Euro Kap
Karty drużyn zwycięzców poszczególnych grup, drużyny z drugich miejsc i cztery najlepsze drużyny z trzecich miejsc, układamy na planszy zgodnie ze schematem porządkowym. Na każdym polu umieszczamy dwie karty. Przykładowo:
„Mecz 2” rozgrywany będzie pomiędzy drużyną, która zajęła pierwsze miejsce w grupie A i drugie miejsce w grupie C
W tej fazie do kolejnego etapu przechodzi zwycięzca poszczególnych meczy. Mecz uruchamiany i rozgrywany jest w taki sam sposób jak w fazie grupowej, przy czym rozgrywany jest w trybie multiplayer z drugim graczem. Gracze przesuwają karty po planszy, zgodnie ze schematem.
W przypadku kiedy w planowym czasie gry padnie remis, gracze mogą zarządzić dogrywkę lub wyłonić zwycięzce poprzez grę „Free kick”. Jeśli gracze zdecydują się na grę „Free kick” do następnego etapu przechodzi drużyna która uzyska wyższy wynik.
Wyniki zapisywane są na planszy w sekcji faza pucharowa.
8.GRA Free Kick
Aby uruchomić tą rozgrywkę gracz skanuje kartę i z menu wybiera Free Kick. Gra uruchamia się w trybie Full Screen Gracz ma piłkę, przy piłce jest strzałka, która stale rotuje. Gracz musi w odpowiednim momencie dotknąć w ekran tak, żeby piłka przeleciała przez przeszkodę i trafiła do bramki. Do wykorzystania jest 10 piłek. Przy każdym strzale zmienia się położenie przeszkody w pionie i w poziomie. Każdy strzelony gol to dodatkowa piłka do wykorzystania.
Po każdej grze gracz ma możliwość zapisania swojego wyniku w rankingu online podając swój Nick. Wyświetlamy w rankingu aktualną pozycję 3 nicki przed nami i 3 nicki po nas.
Dodatkowo gracz może wykorzystać ta grę do wyłonienia zwycięzcy w fazie pucharowej w przypadku, kiedy w normalnym i doliczonym czasie gry padnie remis.
Gra w trybie: Single Player
Cel projektu
Nagrody
O autorze / Zespół
Szczegółowe informacje o nas znajdziecie na stornie www.vmsmedia.pl
Dodatkowo jeśli macie pytania związane z kampanią możecie do nas pisać bezposrednio:
sebastian.zywiecki@vmsmedia.pl
jakub.kowalczyk@vmsmedia.pl
Ryzyko
Jesteśmy zgranym i doświadczonym zespołem od 2016 roku zrealizowaliśmy ponad 30 rożnych projektów z wykorzystaniem Augmented Reality.
Kilka naszych projektów o których pisały media, kliknij w logo:
Jeśli kampania nie osiągnie 100%, każdy z Was automatycznie z chwilą jej zakończenia otrzyma 100% zwrotu pieniędzy.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Damian Pawełek
VMS MEDIA
Pokaż wszystkich.
Holo-SĘDZIA
• Testowy dostęp do gry na etapie wersji beta (losowo przydzielone minimum 2 karty w formie pliku PDF) umożliwiający sprawdzenie jakości, wydajność oraz stabilności wersji oraz zgłoszenie własnych uwag w formie raportu.
• Otwieracz do butelek w kształcie kapsla z logo gry Holostix „Euro Kap”
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Holo-ZAWODNIK
• 24 karty immersyjne w pudełku kartonowym
• Karta z indywidulanym kodem aktywującym talię
• Dedykowana aplikacja mobilna na urządzenia z systemem Android i iOS
(Wysyłka nie jest wliczona w cenę, pamiętaj aby dobrać dodatek w formie wysyłki kurierskiej w cenie 13 złotych).
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Holo-MANAGER
• Pudełko kolekcjonerskie do przechowywania elementów gry
• 24 karty immersyjne w pudełku kartonowym
• Karta z indywidualnym kodem aktywującym talię
• Dedykowana aplikacja mobilna na urządzenie z systemem Android i iOS
• Duża plansza do gry formatu A2 składana do A4
• Marker sucho-ścieralny z logo Holostix
(Wysyłka nie jest wliczona w cenę, pamiętaj aby dobrać dodatek w formie wysyłki kurierskiej w cenie 13 złotych).
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Holo-Marker
• Marker sucho-ścieralny z logo Holostix oraz wycierakiem na końcówce
(Wysyłka nie jest wliczona w cenę, pamiętaj aby dobrać dodatek w formie wysyłki kurierskiej w cenie 13 złotych).
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Holo-BOISKO
• Duża plansza do gry formatu A2 składana do A4
(Wysyłka nie jest wliczona w cenę, pamiętaj aby dobrać dodatek w formie wysyłki kurierskiej w cenie 13 złotych).
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Holo-Stadion
• Pudełko kolekcjonerskie do przechowywania elementów gry
(Wysyłka nie jest wliczona w cenę, pamiętaj aby dobrać dodatek w formie wysyłki kurierskiej w cenie 13 złotych).
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Holo-BANDA "Euro Kap"
• Umieszczenie loga na jednej z band znajdującymi się za bramkami
• Umieszczenie logo w filmie promującym aplikację w sklepach Google Play i App Store
Przewidywana dostawa: sierpień 2020
Holo-BANDA "Free Kick"
• Umieszczenie loga na bandzie znajdującej się wzdłuż boiska
• Umieszczenie logo w filmie promującym aplikację w sklepach Google Play i App Store
Przewidywana dostawa: sierpień 2020
Dostawa Kurierska
Odbiór osobisty możliwy w Warszawie.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 6 zł