KoduKraby
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
80 reakcji
Wstęp
Jesteśmy z TwójRobot.pl i od ponad 14 lat w całej Polsce uczymy dzieci programować roboty. Stosowaną przez nas metodę doceniło ponad 10 000 uczniów! Dlaczego? Bo uczymy poprzez super zabawę.
Ale zły koronawirus postanowił zablokować edukację naszych dzieci. Z dnia na dzień musieliśmy zostać w domach.
Nie poddawajmy się! Pokażmy, że potrafimy działać! Pracowaliśmy dzień i noc i... wymyśliliśmy dla Was super narzędzie do nauki podstaw programowania.
Opis projektu
KoduKraby
To polska gra planszowa, gdzie programujecie roboty KoduKraby, aby uratowały statek kosmiczny przed psującym go i rozprzestrzeniającym wirusa robotem CoronaBot. Pomóżcie im dotrzeć po odpowiednie części do magazynów i wspólnie pokonajcie CoronaBota!
Ucz się programowania
Gra KoduKraby nie wymaga znajomości programowania, nauczane jest od podstaw. Przy użyciu prostego zestawu kart i magnetycznych KoduKrabów, gracze odwiedzają magazyny statku kosmicznego w celu zdobycia PowerHexów i pokonania zawirusowanego robota CoronaBot. A jednocześnie tworzą swoje pierwsze funkcje i algorytmy bez konieczności dostępu do komputera.
Fabuła
STATEK POTRZEBUJE WASZEJ POMOCY! Mamy kosmiczny problem! Ktoś wprowadził wirusa w oprogramowanie statku i wykasował programy sterujące KoduKrabami. Teraz nie potrafią nic naprawić! Oprócz tego masowo zaczęły ginąć części do naprawy silnika statku zwane PowerHex.
Podejrzewamy o to zbuntowaną bandę złych krabów pod przywództwem CoronaBota. Wiemy, że on i jego kumple siedzą w szczelinach statku i knują, jak przejąć nad nim całkowitą kontrolę. Tylko KoduKraby są tak małe, że mogą wcisnąć się ich kryjówki i odzyskać skradzione części.
KODU KRABY to bardzo małe roboty, mieszczą się na dłoni i wcisną się w każdą dziurę statku kosmicznego. Dokręcają poluzowane śrubki, łączą przewody i łatają dziury w pancerzu. Żaden międzygalaktyczny statek nie może bez nich funkcjonować.
Zaprogramujcie na nowo roboty i pomóżcie im odzyskać PowerHexy. Najlepszy z Was zostanie KAPITANEM STATKU międzygalaktycznego i tysięcy sympatycznych KoduKrabów.
ZDOBĄDŹ CZĘŚCI! Twoim zadaniem jest nauczenie się zasad pomagających dotrzeć robotom do celu. Układając kolejne bloczki ze specjalnych kart, piszesz dla nich ścieżkę – program. Dzięki temu szybko zdobędą nowe części zwiększające ich siłę – PowerHexy.
Cechy gry
• liczba graczy: 2-4
• wiek: od 6 roku życia
• czas rozgrywki: 15-20 minut
• gra rozwija kompetencję cyfrowe
• uczy programowania bez inwestowania z drogi sprzęt
• w atrakcyjny i prosty sposób przedstawia programowanie
• jest to nauka poprzez zabawę
• możliwość samodzielnej rozgrywki lub drużynowej
• łatwe zasady
• kolorowe zachęcające grafiki
• bardzo solidnie wykonane karty, które wytrzymają wiele rozgrywek
Co wyróżnia KoduKraby?
• Grę stworzył polski zespół inżynierów mających 14 lat doświadczenia w nauczaniu dzieci programowania!
• Gra była testowana na dużej grupie dzieci i zebrała pozytywne opinie.
• Gra rozwija logiczne myślenie i uczy programowania.
• Projekt i wykonanie jest w 100% polskie. Kupując grę wspierasz mikroprzedsiębiorców w tym ciężkim okresie, a tym samym chronisz miejsca pracy.
Przebieg gry
Podczas gry należy tak układać ścieżki programu, aby jak najszybciej dotrzeć do Magazynu i pobrać PowerHexy. Układaj programy tak, aby omijać przeszkody i być pierwszym.
Uważaj na innych, bo mogą kasować Twój program za pomocą WIRUSÓW lub zepchnąć Cię ze ścieżki.
Na koniec gry czeka Was wielka bitwa z super złym CoronaBotem.
Zawartość pudełka
• KODU KRABY (4 szt.) Poruszają się zgodnie z napisanym programem. Ich cel to zdobyć jak najwięcej PowerHex z magazynów.
• MAGAZYN CZĘŚCI (4 szt.) Tutaj znajdują się części zamienne do robotów i bazy kosmicznej – POWER HEX.
• KARTY PROGRAMU (40 szt.) Układamy je na planszy. KoduKrab porusza się zgodnie z kierunkiem wyznaczanym przez strzałki na karcie.
• ŚCIANA (4 szt.) Zbudowana z tytanu i niezniszczalna. KoduKraby muszą ją ominąć.
• RESET (1 szt.) Wszystkie Karty Programu i KoduKraby zdejmujemy z planszy.
• WIRUS (6 szt.) Jeden wirus wymazuje jedną kartę ułożonego programu.
• NAKRĘTKI POWER HEX - części które zbierają KoduKraby 30 szt.
• Kostki do gry (2 szt.)
Cel projektu
Naszym celem jest wdrożenie polskiej gry uczącej podstaw programowania do regularnej sprzedaży i wyrównanie szans w dostępie do nauki programowania dla dzieci z różnych stron.
Wasze wsparcie pozwoli grze zaistnieć, a po osiągnięciu celu zbiórki, czyli 20 000
zł, pozwoli nam wzbogacić ją o nowe elementy. Wspierając grę, macie pewność, że wspieracie tylko Polskie firmy biorące udział w projekcie.
Kolejne cele
• 20 000 zł
Pierwszy cel. Tworzymy grę i dostarczamy wymienione nagrody według podanych poziomów.
• 40 000 zł
Dodatkowe karty akcji: działo magnetyczne do przejmowania PowerHex przeciwnikowi. Wersję z dodatkiem otrzymają osoby, które zakupią grę lub otrzymają ją jako nagrodę za wsparcie powyżej 100 zł.
• 50 000 zł
Dodatkowe karty programu. Bloczek warunku „if”. Wersję z dodatkiem otrzymają osoby, które zakupią grę lub otrzymają ją jako nagrodę za wsparcie powyżej 100 zł.
• 100 000 zł
3 darmowe lekcji na platformie RoboDoHome na ZAWSZE dla wszystkich dzieci + przez rok jeden webinar miesięczny na naszej platformie.
Nagrody
Jako firma specjalizująca się w kursach robotyki i programowania poza dostarczeniem Wspierającym egzemplarza gry możemy dodatkowo zaoferować dostęp do naszych obecnych kursów i lekcji online z Bożydarem Milewskim - pomysłodawcą KoduKrabów!
Darczyńcy zostaną wymienieni podczas naszych webinarów.
O autorze / Zespół
Bożydar Milewski to pasjonat nauk ścisłych, mechaniki, robotyki i automatyki, twórca robota LEMO i kursów robotyki dla dzieci w Polsce, a przede wszystkim założyciel firmy twojrobot.pl i pomysłodawca KoduKrabów.
Ryzyko
KoduKraby nie są naszym pierwszym projektem - zdajemy sobie sprawę z nieprzewidzianych sytuacji, które mogą wyniknąć przy każdym przedsięwzięciu, a w trakcie prowadzenia firmy wielokrotnie przygotowywaliśmy i dostarczaliśmy materiały i rekwizyty do zajęć wielokrotnie oraz współpracowaliśmy z drukarniami.
Przygotowany mamy już od początku do końca prototyp gry - o postępach kampanii informować będziemy na bieżąco!
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Wspieracz Anonim
e.lubikowski
Wioletta Wojciechowska
Wspieracz Anonim
Buckhay
filipkowalski
Kamila Kirol
Marek Dorsz
Ola Mazewska
Magdalena Jaroszewicz
Bożydar Milewski
Wspieracz Anonim
Pokaż wszystkich.
Darmowa lekcja online z Bożydarem
2-tygodniowy dostęp do naszych kursów online
Miesięczny dostęp do naszych kursów online
Egzemplarz gry KoduKraby + 2-tygodniowy dostęp do kursów online
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Egzemplarz gry KoduKraby + miesięczny dostęp do kursów online z zestawem LEGO EV3
Przewidywana dostawa: czerwiec 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia