Kacper Ryx i król żebraków
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
1025 reakcji
Wstęp
Lubisz gry planszowe? Kraków jest bliski twemu sercu? Jesteś fanem Kacpra Ryksa? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, ten projekt jest właśnie dla Ciebie! Jeśli na wszystkie, absolutnie nie możesz tego przegapić!
UWAGA! ABY ZAKUPIĆ SAMĄ GRĘ, WYBIERZ INTERESUJĄCĄ CIĘ OPCJĘ WŚRÓD NAGRÓD. JEŚLI NIE CHCESZ GRY, A CHCESZ WESPRZEĆ JEJ WYDANIE POPRZEZ ZAKUP RÓŻNORAKICH ARTEFAKTÓW - UDAJ SIĘ DO SEKCJI DODATKI
Kacper Ryx i Król Żebraków to łotrzykowska, planszowa gra strategiczna dla 2-5 graczy, oparta na motywach cyklu powieściowego autorstwa Mariusza Wollnego o XVI-wiecznym krakowskim detektywie Kacprze Ryksie.
Twórcy gry odwracają tu jednak role, ponieważ głównymi bohaterami gry są przestępcy, mordercy, złodzieje, dziewki wszeteczne i inne typy spod ciemnej gwiazdy. W tej dynamicznej i pełnej emocji planszówce gracze wcielają się w role hersztów gangów, którzy stają do walki o władzę nad przestępczym półświatkiem renesansowego Krakowa i tytuł mitycznego Króla Żebraków. Gracze walczą między sobą, ale mają też wspólnego wroga, który nie spocznie póki nie zakończy tej krwawej, doprowadzającej miasto do ruiny wojny. Postacią tą jest oczywiście Kacper Ryx, który tropi i piętnuje przestępstwa graczy, znacząco utrudniając im ich poczynania!
Mimo, iż gra bazuje na cyklu powieściowym o XVI-wiecznym Inwestygatorze, jego znajomość nie jest absolutnie wymagana aby świetnie się przy niej bawić! Oczywiście czytelnicy i fani wspomnianej serii będą mieli dodatkową frajdę z racji fabularnych smaczków w niej zawartych. Natomiast mamy nadzieję, że gra zachęci nowe osoby do zapoznania się z bestsellerowym już w niektórych kręgach cyklem i wracając do niej po lekturze rozgrywka zyska na wartości.
Dlaczego crowdfunding? Jesteśmy mikro-wydawnictwem, które założone zostało celem uniezależnienia sie autora książek od zewnętrznych wydawnictw i skrócenia relacji pisarz-czytelnicy. W kwietniu tego roku przeprowadziliśmy zakończoną sukcesem kampanię CF, której celem było wydanie najnowszej powieści M.Wollnego i przekonaliśmy się, że z pomocą fanów i dzięki mechanizmowi crowdfundingu wiele rzeczy przestaje być niemożliwe. Tym razem targnęliśmy się na przedsięwzięcie nieporównywalnie większe i żywimy nadzieję, że znów z Waszą pomocą damy radę i wydamy naszą grę właśnie w ten sposób! Przygotowaliśmy też nielada gratkę dla fanów twórczości M.Wollnego, który obiecał, że jeśli faktycznie kampania się powiedzie, napisze specjalne opowiadanie o Kacprze Ryksie bazując na fabule ninijeszej gry planszowej! Na zachętę powstała zapowiedź, którą możecie przeczytać wchodząc w poniższy link:
Oczywiście napisanie opowiadnia potrwa, zwłaszcza, że obecnie Mariusz Wollny do końca roku jest pochłonięty sprawami prywatnymi. Kiedy zatem możecie się spodziewać gotowego tekstu? Nie będzie to opowiadanko na kilka bądź kilkanaście stron dlatego szacujemy, iż ukaże się ono w lutym/marcu 2015, ale nie wykluczamy też wcześniejszego terminu.
Zapraszmy zatem do zapoznania sie z grą i kampanią. Jeśli uda nam się przekroczyć cel podstawowy, w kolejnych progach odblokowywać będziemy dodatkowe plansze, kafelki, postaci, figurki drewniane i żywiczne:) Przygotowaliśmy również całą paletę gadżetów dodatkowych takich jak gliniane kufle, skórzane sakiewki, zawieszki z brązu czy koszulki! Jeśli ktoś jest z Krakowa lub zdecyduje się odwiedzić nasze piękne miasto, będzie miał również okazję zagrać w specjalnie przygotowaną na tę okazję grę miejską!
Warto się spieszyć gdyż pierwsze 50 sztuk gry wraz darmową dostawą paczkomatem ma specjalną obniżoną cenę, a pierwsza setka wspierających otrzyma ręcznie numerowany egzemplarz*!
Jeśli poniższa akcja się powiedzie, premierę gry szacujemy na grudzień 2015/styczeń 2016, jednak dołożymy wszelkich możliwych starań aby nastąpiło to przed tegorocznym Bożym Narodzieniem
* Jeden wspierający może otrzymać tylko jeden numerowany egzemplarz, czyli jeśli zakupisz np. pakiet 6 gier, a wszystkie z nich mieścić się będą w pierwszej setce, tylko jeden z nich będzie miał odpowiedni numer!
W razie jakichkolwiek pytań piszcie śmiało na kacperryx@kacperryx.pl
Opis projektu
Liczba graczy: 2-5
(Osobne warianty gry dla 2 graczy oraz dla 2-5 graczy)
Czas gry
Wariant dla 2 graczy: 30-45 min.
Wariant dla 3-5 graczy: 120-150 min. w zależności od liczby graczy
Cel gry
Gracze wcielają się w hersztów XVI-wiecznych gangów i walczą o miano tytułewego Króla Żebraków, a zostanie nim ten, kto pod koniec gry będzie miał największą ilość punktów miru (szacunku/respektu). Punkty te gracze zdobywają poprzez realizację zadań losowanych na początku każdej tury. Polegają one przede wszystkim na kontroli 10 rewirów renesansowego Krakowa, co równoznaczne jest ze zdobywaniem przynależących do rewirów karczm.
Każda tura podzielona jest na 4 fazy. W fazie gospodarczej gracze zbierają dochód z kontrolowanych przez siebie karczm, uzupełniają limity zbirów oraz kart specjalnych wynikające ze statystyk tychże karczm a także dolosowują nowe zadania (zawsze 3 na ręku).
W fazie akcji gracze działają na planszy wykonując przede wszystkim 8 akcji podstawowych (ruch, burda, kradzież, żebry, zabójstwo, handel, przekupstwo, werbunek) i korzystają z kart akcji specjalnych. Użycie obu typów kart ma swój koszt w postaci dukatów do zapłacenia, bądź punktów akcji, a takich punktów do wykorzystania w swojej turze każdy gracz ma 10. Po fazie akcji przychodzi faza realizacji zadań, w której gracze ujawniają pozostałym jakie zadania udało im się w fazie akcji wykonać, po czym otrzymują za nie punkty miru.
Ostatnią etapem tury jest faza inwestygacji. W tym momencie gracze ujawniają zebrane wcześniej przez siebie karty karne nazwane kartami inwestygacji. Karty te otrzymuje się przy okazji dokonywania różnych zbrodni w fazie akcji. Zazwyczaj są to opłakane w skutkach kary powodujące utratę dukatów, zbirów czy blokowanie dochodów z karczm w kolejnej turze. Oprócz tego, że karty inwestygacji negatywnie wpływają na każdego z osobna, są kluczowym czynnikiem kończącym grę. Każda z nich dodaje bowiem do wspólnej dla wszystkich graczy puli punkty inwestygacji. Ich tor jest zbieżny z torem czasu. Wraz z upływem czasu i ujawnianiem kolejnych kart karnych, żeton inwestygacji i tury posuwają się w swoją stronę, a gdy się spotkają, gra się kończy. Nowym Królem Żebraków, zostaje gracz z największą ilością punktów miru.
Autorzy gry: Łukasz Wrona, Piotr Krzystek, Daniel Budacz
Nadzór merytoryczny: Mariusz Wollny
Wydawca: JAMA
To tak w skrócie o mechanice gry, natomiast w najbliższych dniach pojawi się tutaj do wglądu wersja beta instrukcji oraz filmik z gameplayem.
Przybliżenie zasad przez współtwórcę gry na znadplanszy.pl
GAMEPLAY
MINI RECENZJA PROTOTYPU Z BLOGA "GRANIE W CHMURACH"
Czas na trochę grafik z gry:
NOWA PLANSZA
(kliknij w planszę aby zobaczyć ją w większym rozmiarze i rozdzielczości)
(Po co to puste miejsce pomiędzy torem czasu i mapą? Ano autor książek o Ryksie M. Wollny przyzwyczaił swoich fanów do tego, iż chętnie wpisuje w książkach dedykacje. Jest to więc miejsce, gdzie na życzenie chętnych będzie mógł wpisać stosowny do okazji wpis. Można też tam trzymać dukaty, a także, żetony żaków czekające na użycie w trakcie rozgrywki.)
A tak prezentuje się plansza z bliska:
Rewersy monet stworzone na podstawie tych stosowanych w XVI-wiecznej Polsce:
HERSZCI i RYX:
Wybrane karty:
Wybrane lokacje:
Nasza gra zaczęła powstawać prawie dokładnie rok temu, do grudnia 2014 gotowa była mechanika i od tamtego czasu odbyło się setki gier testowych w różnych środowiskach. Od samego początku zbierała pozytywne opinie.. Niedawno ukończone zostały prace nad oprawą graficzną. Jeśli ktoś chciałby zobaczyć grę na żywo lub w nią pograć to pojawimy się w najbliższym czasie w kilku miejscach m.in.
- Na festiwalu Planszówki na Narodowym w Warszawie 3.10.2015
- Na festiwalu fantastyki Imladris w Krakowie 9-11.10.2015
- W krakowskim klubie Domówka Cafe 15.10.2015
- Na krakowskich Targach Książki 22-25.X.2015
- W krakowskim klubie HEX 7-8.XI.2015
Zachęcamy gorąco do zapoznania się z rozmaitymi celami dodatkowymi.
Cel projektu
Nagrody
UWAGA! Pierwsze 50 egzemplarzy z darmową przesyłką w cenie promocyjnej. Pierwsze 100 egzemplarzy ręcznie numerowane! Osoby, które zakupią pakiet KOLEKCJONER umieścimy w specjalnych imiennych podziękowaniach na końcu instrukcji gry!
Zapraszamy do wybrania odpowiadającego Wam wariantu, wszystkie egzemplarze gry zawierać będą elementy z kolejnych odblokowanych progów (wyjątek stanowi figurka Kacpra Ryksa z żywicy, którą po odblokowaniu progu zakupić będzie można jako dodatek). Odbiór osobisty możliwy będzie w Krakowie, w Sklepie u Kacpra Ryksa przy pl. Mariackim 3, na imprezie premierowej lub w dowolnym dniu po premierze.
Wysyłka poza granice kraju jest możliwe, aczkolwiek prosimy o wcześniejszy kontakt na kacperryx@kacperryx.pl celem ustalenia szczegółów.
Oprócz możliwości zakupu gry w kilku wariantach, wraz z zaprzyjaźnionymi rzemieślnikami przygotowaliśmy unikalne gadżety z nią związane!
Znajdziecie tu uszytą ze skóry sakiewkę z ręcznie odbijanym stemplem "Kości Króla Żebraków". Po zabójstwie dotychczasowego Króla Żebraków na mieście mówi się, że taki woreczek i jego zawartość przynosi szczęście w walce. Nikt nie wie, czy kości faktycznie należą do wspomnianego denata, czy też żądni zysku sprzedawcy wykopują kości zmarłych pochowanych na Cmentarzu Mariackim... Oczywiście możecie w niej też trzymać kostki do gry i inne jej komponenty:) (w gwoli ścisłości, bo kilka osób już pytało, to jest sama sakiewka, w której będziecie mogli trzymać kostki z gry, a jest ich aż 18, natomiast prawdziwe Kości Króla Żebraków prawdopodobnie nie istnieją)
Mamy też dla Was ręcznie wykonany gliniany kufel Króla Żebraków, do wyboru w dwóch wersjach kolorystycznych. Co jak co, ale gra, w której głównym Waszym zadaniem będzie urządzanie burd w karczmach, nie może obyć się bez złocistego trunku... A zaręczam Wam, że nawet najtańszy sikacz wypity z tego kufla smakuje przepysznym piwem dubeltowym z Piwnicy Świdnickiej!
A co powiedziecie na piękną, pamiątkową zawieszkę odlewaną z brązu, którą zawiesicie z dumą na szyi aby mijający Was na ulicy gapie wiedzieli, że jesteście częścią wojny gangów, jakiej Kraków, ani cała Rzeczpospolita na oczy nie widziały!
Mir na wiertelu (szacunek na dzielni) musi być! Im więcej tym lepiej, a mając za kompana Samuela Z., jednego z najgorszych złoczyńców XVI-wiecznej Polski, nikogo ani niczego nie musicie się bać. Wystarczy założyć koszulkę z Samuelem, a wszyscy będą się bali na Was spojrzeć.
Aby dokupić poniższe precjoza zajrzyjcie do zakładki "DODATKI" w prawym górnym rogu akcji. Jeśli chcecie zakupić dodatki osobno, bez zakupu gry planszowej musicie dokupić również dodatek "wysyłka paczkomatem" lub "wysyłka pocztą/kurierem"
KLIKNIJ TU ABY ZOBACZYĆ KOSZULKĘ W WIĘKSZYM ROZMIARZE
GRA MIEJSKA
Naszej akcji towarzyszy odbywająca się w Krakowie gra miejska, którą przygotowaliśmy we współpracy z partnerem gry - Krakowskim Biurem Festiwalowym oraz jej patronem medialnym - portalem Lubimyczytać.pl. Gra miejska startuje 9 października, a zakończy się ostatniego dnia niniejszej akcji CF.
Celem uczestników gry jest zrealizowanie 5 zadań, które otrzymają w 5 krakowskich karczmach (w roli karczm wystąpią obsługiwane przez KBF punkty Info Kraków). Za wykonanie każdego z nich otrzymają gliniany medalion z symbolem gildii zbójeckiej. Łatwo zgadnąć, że takich żetonów będzie 5. Ich komplet urozmaici mechanikę gry planszowej o dodatkowy element nie uwzględniony w wersji podstawowej. Odpowiedzi na postawione uczestnikom pytania ukryte będą w przestrzeni miejskiej, a także w świecie wirtualnym, a dokładniej na portalu Lubimyczytać.pl, który objął patronatem „Króla Żebraków” (dlatego też niezbędny będzie dostęp do internetu).
Gra potrwa do ostatniego dnia akcji crowdfundingowej (połowa listopada) , a uczestnicy, otrzymane w kolejnych karczmach zadania, realizować będą mogli w dowolnym momencie czy dniu trwania akcji. Warunkiem uczestnictwa będzie zakup gry planszowej „Kacper Ryx i Król Żebraków” na akcji wspieram.to oraz dokupienie dodatku w postaci "wpisowego na grę".
Oprócz nagrody w postaci kompletu glinianych żetonów, uczestnicy gry po zakończeniu akcji otrzymają od M. Wollnego nagrodę niespodziankę, a także wezmą udział w losowaniu 3 pakietów książek (po 5 sztuk) wybranych przez portal Lubimyczytać.pl
Gdy już zakupisz "wpisowe" oczekuj na maila od nas z dalszymi instrukcjami:)
NA KONIEC PAKIETY EXTRA!
A teraz coś dla prawdziwych koneserów! Chcesz zostać jednym z Hersztów w naszej grze? Nie ma problemu! Nasza ilustatorka przerysuje jedną z gotowych postaci tak aby miała ona TWOJĄ TWARZ! A może mała rola w opowiadaniu o Kacprze Ryksie?? Tak! To też możliwe! Na specjalne zlecenie M.Wollny stworzy dla Ciebie mini-rolę w opowiadaniu o wojnie krakowskich gangów! Przygotowaliśmy również miejsce na pierwszej stronie instrukcji dla trzech prywatnych MECENASÓW! Firmom natomiast oferujemy możliwość nadania im tytułu sponsora oraz umieszczenia ich log (logów?) na boku pudełka z grą pierwszych 2000 egzemplarzy! UWAGA! Wszystkie te pakiety są limitowane!
Jeśli masz pytania dotyczące poniższych wariantów pisz śmiało na kacperryx@kacperryx.pl
*UWAGA: zlikwidowaliśmy nagrodę za 3000 zł ze względu na to, że musimy kończyć przygotowanie pudełka
O autorze / Zespół
Kacper Ryx
Główny bohater czterech powieści Mariusza Wollnego: Kacper Ryx (2007), Kacper Ryx i król przeklęty (2008), Kacper Ryx i tyran nienawistny (2010), Kacper Ryx i król alchemików (2012). Postać fikcyjna, z roku na rok zyskująca jednak na autentyczności.(Ot w 2012 rok zajął się handlem i otworzył własny sklepik)
Mariusz Wollny
Autor książek popularno-naukowych dla dzieci i dorosłych, powieści i zwariowanych historii. Znany przede wszystkim z 4-tomowego cyklu o przygodach XVI-wiecznego inwestygatora królewskiego (detektywa) Kacpra Ryksa oraz trylogii o jego synu, której ostatnia część jest przedmiotem niniejszej kampanii. Opublikował również m.in. Oblicze Pana, Krew Inków, Tropem Smoka, Kazimierza Wielkiego, dwie części (trzecia wciąż czeka na wydawcę), Był sobie król…, Bardzo bzdurne bajdurki, Jak Lolek został papieżem.
Więcej o autorze i jego twórczości
Profil autora na portalu Lubimyczytać.pl
Łukasz Wrona
Pomysłodawca gry. Projektant gier planszowych współpracujący m.in. z Wydawnictwem ALTER. Doktorant na Wydziale Historii UJ i prezes stowarzyszenia Pospolite Ruszenie Szlachty Ziemi Krakowskiej zajmującego się m.in. rekonstrukcją historyczną.
Piotr Krzystek
Magister historii Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie. Zajmuje się rekonstrukcją historyczną należąc do stowarzyszenia Pospolite Ruszenie Szlachty Ziemi Krakowskiej. Przez wiele lat udzielał się jako czołowy recenzent książek, komiksów, gier planszowych i karcianych na portalu Valkiria.net. Projektant gier planszowych współpracujący między innymi z Wydawnictwem ALTER.
Daniel Budacz
Autor gry, ale też jeden z fanów Kacpra Ryxa, którego pierwszy raz spotkał kilka lat temu na falach radiowych. Typowy geek, który w szafie ma dziesiątki gier planszowych, na półkach setki figurek, a w szufladach tysiące kart. Gry testuje od dawna, lecz projektowaniem zajmuje się od około roku, prócz kilku niewielkich, debiutanckich projektów i gry o królewskim inwestygatorze niedawno stworzył semi-kooperacyjną karciankę Germania Magna: Border in Flames.
Maciej Kowalski
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku zarządzenie. Prywatnie chrześniak Mariusza Wollnego, zawodowo jego wspólnik. Inicjator i koordynator pozaksiążkowych działań związanych ze światem Kacpra Ryksa i twórczości M. Wollnego - m.in. Aplikacji Moblinej Kacpra Ryksa, gry planszowej "Kacper Ryx i król żebraków" i niniejszej akcji czy Wirtualnego Składu Towarów u Kacpra Ryksa. Z zamiłowania muzyk od prawie 10 lat aktywnie działający w krakowskim środowisku. To Ja :) Z chęcią odpowiem na wszystkie Wasze pytania dotyczące tej akcji.
Agnieszka Jałowy - Autorka ilustracji na kartach
Cezary Szymański - Autor okładki, planszy i ilustracji lokacji
Paweł Kaczmarczyk - Autor layoutów kart
PARTNERZY:
Patron medialny:
Współpraca:
Ryzyko
Jeśli kampania się powiedzie, premierę gry planujemy na przełom 2015 i 2016 roku, ale zrobimy wszystko aby Wasz egzemplarz trafił do Was na tegoroczne Boże Narodzenie. Mamy już za sobą udaną akcję crowdfundingową (wiecień 2015), dzięki której wydaliśmy ostatnią powieść Mariusza Wollnego. Osiągnęliśmy na niej ponad 300 % celu podstawowego, a wsparło nas 181 osób. Ze swoich zobowiązań wywiązaliśmy się terminowo i w 100%, wszyscy byli zadowoleni. Oczywiście przed nami nieporównywalnie większe przedsięwzięcie, jednak możecie na nas liczyć, ciała nie damy, a jeśli pojawią się jakieś problemy, natychmiast zostaniecie o nich poinformowani.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Szymon Kiebzak
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Adam Sitko
Tomasz Olbratowski
Foka Szaraszwili
Bartosz Madziar
Przemysław Bąbka
Paweł Franaszek
Aleksander Kardyś
Wspieracz Anonim
Uncle Acid
Anna Markowska
tomasz zaucha
Simple Solution Łaba, Gałaszek, Tracz Sp. J.
Ewelina Wysocka
Przemysław Łyczko
Radosław Gros
Pierogralnia Beskidzki Klub Gier Planszowych
Michał Kołdras-Ptak
Konrad de Lehenstein-Filip
Mateusz Palka
Arkadiusz Ciesielski
Tomasz Wójcicki
Zuzia Matlak
Wspieracz Anonim
Jakub Korzycki
Dragonus Robert Jaskuła
Kinga Kępińska
Wspieracz Anonim
Jakub Guła
MatMarek
Waldemar Tomankiewicz
PIOTR SYKUT
Krzysztof Konopka
Przemysław Leśko
Anna Dudzińska
Wlasij
Anna Dębska
JasiuMela
Paweł Mazur
Akaike
Maciej Wielkopolski
zielakk
Wspieracz Anonim
Adam Borowik
Leszek Pająk
Wspieracz Anonim
Pokaż wszystkich.
Ocena 5 / 5 (1 głosów)
Komentarze
Kacper Ryx
8 lat temuKacper Ryx
8 lat temuAnonim
8 lat temuKacper Ryx
9 lat temufitzcarraldo
9 lat temuKacper Ryx
9 lat temuDaniel Porada
9 lat temufitzcarraldo
9 lat temuAndrzej Włudecki
9 lat temuKacper Ryx
9 lat temuWlasij
9 lat temuKacper Ryx
9 lat temuAndrzej Włudecki
9 lat temuAndrzej Włudecki
9 lat temuKacper Ryx
9 lat temu1. Podziękowania mailowe
1. Grę Kacper Ryx i król żebraków*
2. Opowiadanie autorstwa M Wollnego w PDF
3. Podziękowania na FB
*prawdopodobna sugerowana cena detaliczna po wydaniu gry - 169 zł
(oszczędzasz min 20 zł)
Pakiet z odbiorem osobistym w Krakowie
1. Grę Kacper Ryx i król żebraków*
2. Opowiadanie autorstwa M Wollnego w PDF
3. Podziękowania na FB
*prawdopodobna sugerowana cena detaliczna po wydaniu gry - 169 zł
(oszczędzasz min 10 zł)
Darmowa dostawa Paczkomatem/Kurierem/Pocztą Polską na terenie Polski.
Otrzymujesz:
1. Grę Kacper Ryx i król żebraków*
2. Sakiewka "Kości Króla Żebraków"
3. Zawieszka Króla Żebraków
4. Kufel Króla Żebraków
5. Koszulka z Samuelem Z.
6. Opowiadanie autorstwa M Wollnego w PDF
7. Wpisowe na grę miejską (po zakupie pakietu, do 3 dni otrzymasz maila z dalszymi instrukcjami)
8.. Podziękowania na FB
*prawdopodobna sugerowana cena detaliczna po wydaniu gry - 169 zł
Darmowa dostawa Paczkomatem/Kurierem/Pocztą Polską na terenie Polski.
1. 6 x Grę Kacper Ryx i król żebraków*
2. Opowiadanie autorstwa M Wollnego w PDF
3. Podziękowania na FB
*prawdopodobna sugerowana cena detaliczna po wydaniu gry - 169 zł
Darmowa dostawa Paczkomatem/Kurierem/Pocztą Polską na terenie Polski.
Otrzymujesz:
1. Pakiet KOLEKCJONER
2. 2 x Grę Kacper Ryx i król żebraków*
3. Opowiadanie autorstwa M Wollnego w PDF
4. Podziękowania na FB
5. Tytuł MECENASA i podziękowania na pierwszej stronie instrukcji
*prawdopodobna sugerowana cena detaliczna po wydaniu gry - 169 zł
Darmowa dostawa Paczkomatem/Kurierem/Pocztą Polską na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: styczeń 2016
1. 24 x Grę Kacper Ryx i król żebraków*
2. Opowiadanie autorstwa M Wollnego w PDF
3. Podziękowania na FB
4. Logo firmy w sekcji "mecenas projektu"
*prawdopodobna sugerowana cena detaliczna po wydaniu gry - 169 zł
Darmowa dostawa Kurierem na terenie Polski lub dostawa na terenie Krakowa
Dla firm wystawiamy fakturę VAT
Otrzymujesz:
1. Grę Kacper Ryx i król żebraków*
2. Opowiadanie autorstwa M Wollnego w PDF
3. Podziękowania na FB
*prawdopodobna sugerowana cena detaliczna po wydaniu gry - 169 zł
(oszczędzasz min 30 zł)
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski lub odbiór osobisty w Krakowie.
Przewidywana dostawa: styczeń 2016
Otrzymujesz:
1. Pakiet KOLEKCJONER
2. 2 x Grę Kacper Ryx i król żebraków*
3. Opowiadanie autorstwa M Wollnego w PDF
4. Podziękowania na FB
5. MINI ROLA W OPOWIADANIU M.WOLLNEGO O KACPRZE RYKSIE I WOJNIE GANGÓW !!!
*prawdopodobna sugerowana cena detaliczna po wydaniu gry - 169 zł
Darmowa dostawa Paczkomatem/Kurierem/Pocztą Polską na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: styczeń 2016
Otrzymujesz:
1. Pakiet KOLEKCJONER
2. 2 x Grę Kacper Ryx i król żebraków
3. Opowiadanie autorstwa M Wollnego w PDF
4. Podziękowania na FB
5. Jeden z hersztów naszej gry otrzyma nowe oblicze, TWOJE OBLICZE
Darmowa dostawa Paczkomatem/Kurierem/Pocztą Polską na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: styczeń 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 139 zł
1. Wpisowe na grę miejską.
UWAGA: Możliwość zakupu jedynie po zakupieniu dowolnego pakietu z grą. Po opłaceniu dodatku do 3 dni otrzymasz maila z dalszymi instrukcjami.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 139 zł
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Możliwość dedykacji od M. Wollnego.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
"Samuel Z., + 3 do miru
A Waćpan, z kim chadzasz na wiertel?"
Dostępne różne rozmiary i kolory.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Wymiary 3x3 cm
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Do wyboru czarny lub brązowy.
Pojemność ok. 0,5 litra
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł