Labyrinth: Paths of Destiny III Edycja PL
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
400 reakcji
Wstęp
Dziękujemy że zajrzeliście na naszą pierwszą kampanię w serwisie wspieram.to :) Jesteśmy z Wrocławia i założyliśmy w 2009 roku wydawnictwo Let's Play. Po wydaniu kilku gier karcianych wydaliśmy w roku 2011 pierwszą edycję gry Labyrinth, która otrzymała nagrodę "Gra Roku 2012: Wyróżnienie Graczy", co zachęciło nas do dalszych prac nad projektem. W roku 2015 powstała II edycja, której zamysł pozostał ten sam, jednak większość rzeczy została udoskonalona, łącznie z wymianą wszystkich grafik. III edycja to odpowiedź na duże zainteresowanie grą nie tylko w Polsce, która wprowadza szereg zmian i udoskonaleń.
Kampania na wspieram.to powstała po to, by dać możliwość wszystkim zainteresowanym tym tytułem zakupienia gry na preferencyjnych warunkach wraz z limitowanymi gadżetami, których nie ma w regularnej sprzedaży. By dowiedzieć się więcej, np. o różnicach pomiędzy edycjami, zapraszamy do zapoznania się z poniższym opisem :)
- Walka o nieśmiertelność najpotężniejszymi z herosów!
- Świetna zabawa w gronie rodziny i przyjaciół!
- Rozrywka pełna humoru - pokrzyżuj innych ich plany! :D
- Budowanie planszy - za każdym razem innej!
- Wspaniale spędzony czas dla 2-6 osób!
Recenzja I edycji gry (kliknij tutaj)
Recenzja II edycji gry (kliknij tutaj)
Opis projektu
W tej edycji znajdą się aż 4 języki: polski, angielski, niemiecki i hiszpański. Ucz siebie i swoich bliskich języków z grą Labyrinth albo... po prostu graj ze znajomymi z innych krain!
CZYM III EDYCJA RÓŻNI SIĘ OD II EDYCJI?
- ulepszona mechanika gry (poprawione kilka błędów)
- poprawione zdolności postaci (lepszy balans)
- czytelniejsza tabela przedmiotów zamiast kart
- lekko pomniejszone kafelki (gra zmieści się na większości standardowych stołów)
- mniejsze pudełko (teraz grę zmieścisz choćby w plecaku)
- solidny dział FAQ na stronie www (będzie dostępny wraz z premierą gry)
- w grze każdy gracz ma swoją kolejkę
- w swojej kolejce każdy ma do wydania 2 akcje
- swoje akcje gracz wydaje na wykonywanie działań, dzięki którym ma szansę zdobyć klucz do zwycięstwa
- gdy zdobędzie klucz musi dotrzeć z nim do środka labiryntu
- i nie dać się przy tym zatrzymać przez innych graczy, pułapki i Golema, który strzeże wyjścia z labiryntu.
- za wielopoziomowy przestrzenny labirynt (zawsze inny)
- za przeszkody na planszy - zaskakujące i zabawne pułapki
- za epickich bohaterów o unikalnych mocach (15 postaci)
- za potężne magiczne przedmioty pomagające im wygrać
- za wstrząsające zdarzenia zmieniające całkowicie grę
- za nasyłanie na innych Golema - strażnika Labiryntu
- za epickie pojedynki z innymi graczami ;)
- zawiera ulepszony wariant 2-osobowy. Grać może aż 6 osób!
- daje możliwość wygrania każdemu graczowi (niezależnie od etapu gry)
- ma proste zasady (grają już 8 latkowie) - to dobry prezent na wiele okazji
- jest bardzo dynamiczna: partie krótkie i soczyste (45 - 60 minut)
- 6 elementów ramki planszy
- 37 kafelków pól
- 12 kart ruchu Golema
- 15 kart postaci
- 30 kart zdolności postaci (dla 4 języków)
- 48 kart zdarzeń (12 dla każdego języka)
- 6 żetonów kluczy
- 8 żetonów Kryształów Losu
- 14 żetonów oszołomienia
- 15 żetonów przedmiotów
- 60 żetonów pułapek
- 21 żetonów zdolności postaci
- 24 żetony życia
- 15 pionków postaci
- 1 pionek Golema
- 4 Tabele Labyrinthu: Przedmioty i Pułapki (dla 4 języków)
- 2 Tabele Labyrinthu: Skrót Zasad (dla 4 języków)
- 2 kostki do gry
- 4 instrukcje (po 1 na każdy język)
Cel projektu
Zebrane środki wykorzystamy na wydanie III edycji gry jeszcze w tym roku - premierę planujemy na targach Spiel w Essen w październiku.
Czy jest możliwe wydanie takiej gry za 5 tys. zł? Oczywiście nie, ponieważ wydanie takiej gry kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotych, jednak większość funduszy już mamy. Udało się je zebrać w niemieckim serwisie Spieleschmiede przy współpracy z wydawnictwem Corax Games. Odliczając jednak wszystkie prowizje, opłaty i podatki, jeszcze trochę brakuje :)
Środki, które chcemy tutaj zebrać to kwota, która umożliwi nam bezproblemowe wydanie gry. Kwotę którą uzbieramy ponadto przeznaczymy na wydruk większej ilości egzemplarzy gry, na dodatki, figurki oraz gadżety dostępne w tej kampanii :)
Nagrody
- Podziękowania od autora gry
- Tapetę na pulpit
- Zestaw 3 gier na imprezy (PDF do wydruku): "Flirt Studencki Let's Play", "Prawda czy Wyzwanie", "Melanżeria"
- Prezent od patrona gry - Michała Wawrzyniaka i marki MentalWay (szczegóły poniżej)
- Przesyłkę kurierską na terenie Polski (jeśli został wybrany fizyczny produkt)
POSTAĆ MENTALMANTY - PATRONA I SPONSORA II EDYCJI GRY
MICHAŁA WAWRZYNIAKA
Fantastyczny Kubek!
Niezniszczalną Podkładkę pod Kubek!
Odjechaną Koszulkę (mały design)!
Odjechaną Koszulkę (duży design)!
A poza tym macie możliwość zamówienia innych elementów gry z pleksi, koszulek na karty, czy innych gier naszego wydawnictwa w szalonych cenach:
O autorze / Zespół
...Czekamy na Wasze patronaty!
...ZWŁASZCZA, ŻE PRACUJEMY NAD NOWYM PROJEKTEM
GRY KARCIANEJ OSADZONEJ W ŚWIECIE LABYRINTH :D
W skład zespołu Let's Play wchodzą obecnie dwie osoby oraz wspierający je przyjaciele. Obecnie walczymy o to, by zająć się tylko grami, czyli tym, co kochamy i potrafimy robić najlepiej.
KAMIL MATUSZAK
Twórca gier i współtwórca wydawnictwa gier Let's Play, obecnie zamieszkały we Wrocławiu. Psycholog społeczny, absolwent SWPS (Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu).
W swojej karierze współpracował z AKWAWIT-POLMOS WROCŁAW S.A.
Był pomysłodawcą wyrobu wódczanego KUKUŁKA dostępnego w sieci JMD.
Działał również jako główny twórca gier Thunderbull Entertainment (T-Bull).
Firma ta zajmuje ważne miejsce na polskim i światowym rynku gier mobilnych.
Pochodzi z Lubina. Gra LABYRINTH była inspirowana niezwykłymi kopalniami znanej na cały świat polskiej renomowanej marki KGHM Polska Miedź S.A. Klimat jej wielkich podziemi został zaadoptowany na potrzeby wymagań rynku gier.
Klimat jej wielkich podziemi został zaadoptowany na potrzeby wymagań rynku gier.
Kamil zadebiutował popularną serią gier dla par ARKANA MIŁOŚCI. Uniwersum gry LABYRINTH to jego drugie najważniejsze osiągnięcie.
KONTAKT MAIL: kamil@letsplaygames.pl
KONTAKT TEL: 880 122 777
SNAPCHAT: Kamil.matuszak
PROFIL FB
MATEUSZ PRONOBIS
Współtwórca wydawnictwa Let's Play, koordynator i wdrożeniowiec udoskonalający projekty gier, aktualnie zamieszkały we Wrocławiu. Psycholog społeczny, absolwent SWPS (Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu).
Przedsiębiorca, zaczynał od handlu wymiennego w szkole podstawowej (np. kubek po shake'u z McDonalda za wędkę) i sprzedawania w gimnazjum "pomocy dydaktycznych", które sam tworzył i drukował. Handlował też truskawkami przy drodze ekspresowej S8, oferował różne dziwne rzeczy na wrocławskich targowiskach oraz sprzedawał komputery podczas studiów (pod marką KungLaoComputers), gdzie życie docisnęło i trzeba było się samemu utrzymać :D
Założyciel sklepu z komputerami RAIDEN (tak, uwielbia Mortal Kombat), który ma się dobrze i działa do dziś. Czuje jednak, że to rynek gier pozwoli mu osiągnąć pełnię możliwości.
KONTAKT MAIL: mateusz@letsplaygames.pl
KONTAKT TEL: 880 122 777
SNAPCHAT: pro_mat
PROFIL FB
Szczególnie wyrazy wdzięczności składamy Michałowi Wawrzyniakowi oraz MentalWay za okazane serce i stałe zaangażowani w projekt. Dzięki ich wysiłkom marketingowym i wsparciu merytorycznym, mamy szansę rozwijać się i docierać do coraz większej grupy pozytywnie nastawionych ludzi :)
Ryzyko
Gry tworzymy i wydajemy od 2009 roku, nabyliśmy już sporo doświadczenia, dlatego też możecie spać spokojnie :)
Staramy się, aby jakość wydanych gier oraz obsługa klienta była na wysokim poziomie. posiadamy własne zaplecze logistyczne, co zapewnia sprawną wysyłkę gier. współpracujemy z firmą kurierską dpd. na potwierdzenie naszych słów załączamy zdjęcie naszego profilu z serwisu allegro.
WYDRUK GRY PLANOWANY JEST NA 15.09.2016 r. PLANOWANY TERMIN WYSYŁEK GIER TO 01-10.10.2016 r.
Nie spodziewamy się większych przesunięć projektu. jeśli takowe nastąpią - będziemy o tym informować na facebooku i w aktualizacjach. Oficjalną premierę planujemy na targach Spiel'16 w Essen.
W razie nieplanowanych wypadków losowych zainwestowane przez państwa środki zostaną zwrócone.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Adam Rechnio
Krzysztof Więcek
el gaucho
Mateusz Szmit
memor
Michał Narębski
Xevred
Wspieracz Anonim
Avenilla gry planszowe
MayaQ
Mardoc
Wspieracz Anonim
Artur Szczech
Regnarts
Wspieracz Anonim
bigklrbee
PHALANX Vertima Sp. z o.o.
Mateusz Grzegrzółka
Wspieracz Anonim
Michał Łęgosz
Wspieracz Anonim
Katarzyna Sękowska
Michał Krępuła
Wspieracz Anonim
Strefa Gry
Michał Strąg
Pysku
toloboom
Xfenix
Wojciech Pietrzyk
Vehabir
Mira
Wassago
Marcin Kucharski
Jarosław Grabowski
FiFka
Robert Jarosz
Wspieracz Anonim
Fulgrim
edelbert
grocal
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
leszczu
Łukasz Stanczewski
Marcin Grzegorzek
Kacper Goc
Pokaż wszystkich.