Mobilna kraina

Mobilna kraina

3%
861
z potrzebnych 26 000 zł = 3% celu
23 wpłat

Zakończono
Typ: Crowdfunding
Model: Wszystko albo nic
Projekt nie został zrealizowany, gdyż do dnia 25.10.2014 nie uzyskał pełnego finansowania.
Obserwuj
  • Projekt
  • Aktualizacje (3)
  • Wspierający (23)
  • Społeczność (3)

Udostępnij tę Kampanię

Bądź pierwszy!

Udostępnij:

Opis projektu

Obejrzyj film promujący powyżej lub zapoznaj się z projektem.

 

Poniżej spis treści projektu możesz  przejrzeć cały projekt lub kliknąć na wybrany dział:

 

  1. Mała rozgrzewka... (czyli tytułem wstępu)
  2. Raz, dwa, trzy, wspierasz Ty! (...słów parę o tym, na co potrzeba nam kilka złotych)
  3. „XYZ – Aaaa…Stop!” (nasze A, czyli nasza pierwsza bajka)
  4. Powiedziało się A, teraz należy powiedzieć B… (czyli czego jeszcze nam brakuje, a Wasza pomoc to sfinansuje)
  5. Duże dzieci tego świata – łączcie się! (czyli w skrócie, o misji projektu)
  6. Z czym to się je?... Czyli instrukcja obsługi (czyli jak możecie nas wesprzeć) 
  7. „Ananasy z mobi-klasy” (czyli Lista obecności twórców Krainy Mobilności)
  8. Tak pracowaliśmy… (zdjęciowa dokumentacja wspólnie popełnionego projektu)
  9. Ciuciubabko, tu jestem! (czyli kiść przydatnych linków, pod którymi o nas głośno)
  10. List od świętego Mikołaja (wszystko, co możecie dostać za wsparcie projektu)
  11. Nasze dobre duszki-Kacperki (Ambasadorzy projektu)
  12. Patronat medialny

 

 

(czyli tytułem wstępu)

 

Naszym pomysłem jest tworzenie dla dzieci aplikacji mobilnych na tablety i smartfony (platformy: iOS, Android, Windows Phone, Windows 8), które będą swoistymi bajkami o charakterze edukacyjnym. Krótkie teksty dla najmłodszych, napisane przez debiutujących autorów, schematem przypominać będą czytanki szkolne (czy też przedszkolne) rodem z pierwszych podręczników dla dzieci. A więc - najpierw słuchana lub czytana bajka, wraz z licznymi grafikami, piosenkami i elementami animacji, a potem ćwiczenia i quizy, związane z tematyką tekstu. A wszystko to w aplikacji mobilnej!

 

Jesteśmy młodą firmą, tworzącą aplikacje i gry mobilne. 

 

 

(…słów parę o tym, na co potrzeba nam kilka złotych)

 

 

W naszym projekcie najważniejsze są dzieci. Jednak idea naszego projektu jest dwuczłonowa - po pierwsze: edukacja poprzez rozrywkę, po drugie: wspieranie nowych autorów. Wierzymy, że atutem naszego projektu jest przełamanie stereotypów i stworzenie czegoś nowego, odbiegającego od dotychczasowych norm - czyli od czytanych na dobranoc baśni, często przepełnionych przemocą czy bezsensem, upraszczającym rzeczywistość lub ją zniekształcającym w nie do końca zdrowy sposób. Nasze bajki, pisane współcześnie, będą o życiu, o świecie, w którym żyjemy (a nie o świecie baśniowym, o patetycznej walce dobra ze złem), a jednocześnie będą lekkie, zabawne, wesołe i pełne pozytywnej energii.

 

Produkcje te mają przekonać tych z Was, którzy są sceptycznie nastawieni do tegoż aspektu mobilności - do istnienia dobrych i wartościowych dla dzieci aplikacji. My taką niszę zamierzamy stworzyć. Przyłączycie się?

 

Naszym zdaniem, istotny jest charakter edukacyjny aplikacji dla najmłodszych. Dlatego też, po przesłuchaniu, czy też przeczytaniu (opcjonalnie) bajki, na końcu znajdą się quizy, łamigłówki i mini-gry, które poprzez zabawę będą czegoś dzieci uczyć. Liczba pytań, odpowiedzi i wariantów łamigłówek będzie na tyle duża, że aplikacja nie pozwoli się dzieciom szybko znudzić. W części z quizami będzie istnieć opcja "zagraj ze mną mamo/tato", gdyż stawiamy na interakcję i poznawczość. Dodatkowo, wszystkie te ćwiczenia będą jakby „powrotem do korzeni” – do gier starego formatu (pamięciówki, rebusy, puzzle, itd.) To również ma zachęcić Was (jako że wszyscy mamy sentyment do tego typu rozrywek) do wspólnej zabawy z dziećmi, a w rezultacie – do zacieśnienia więzów.

 

 

W naszej Mobilnej Krainie dzieci znajdą:

- kolorową, oryginalną i atrakcyjną grafikę;

- opcje czytania i słuchania (z podświetlanych tekstem, puszczanym jednocześnie);

- gry i zabawy;

- animacje, kierowane przez użytkownika aplikacji;

- debiutanckie teksty bajek;

- unikalne piosenki, stworzone na potrzeby aplikacji;

- przyjemną, oryginalną linię melodyczną;

- dużo ciepła i radości!

- darmową wersję trial.

 

Wersja próbna, którą będzie można pobrać za darmo, składać się będzie z jednej sceny bajki i jednego dodatku (przykładowej gry lub piosenki). Z pełnej wersji aplikacji będzie można korzystać po dokonaniu dwóch mikropłatności: pierwszej – za pozostałe sceny bajki, drugiej – za mini-gry i wszystkie inne dodatki. Dzięki temu rodzic będzie mógł kontrolować wydatki, a stopniowo „wykupując” aplikację (suma wszystkich płatności nie będzie wyższa niż 11 zł) będzie miał większą szansę na satysfakcję z zakupu, niż przy jednorazowym kupnie „kota w worku”, czyli przy płatnym pobraniu. Wierzymy, że ten model się sprawdzi.

 

Autorem bajki może być każdy - debiutant, osoba, której świat dzieci jest bliski; rodzice, pragnący przekazać coś nie tylko swoim pociechom, ale też innym „najmłodszym użytkownikom urządzeń mobilnych.” Mamy nadzieję, że takie osoby same się będą do nas zgłaszać i razem będziemy tworzyć coś wielkiego!

 

Pragniemy, by nasze aplikacje-bajki, włączane podczas podróży, czy przed snem, czy w poczekalni u dentysty, umiliły dzieciom czas w możliwie jak najbardziej atrakcyjny, bezpieczny i wartościowy sposób.

 

(nasze A, czyli nasza pierwsza bajka)

 

 

„Historia pewnej żaby” – autor tekstu i piosenek: Jadwiga Basista

To rymowana czytanka, z podziałem na role, przepełniona utworami muzycznymi, skorelowanymi z fabułą. Głosów do tej bajki użyczyli aktorzy teatralni i zdolni wokaliści.

 

Tekst opowiada o perypetiach pewnej żaby, która zakochana jest w jednym z obywateli lasu i dla tego uczucia jest w stanie wiele poświęcić… Historyjka jest pełna humoru, zwrotów akcji i oczywiście – kończy się morałem i happyend’em.

 

Bajka ta kierowana jest przede wszystkim do dzieci do lat 7, jednak swoją pozytywną energią i ponadczasowym, alegorycznym przesłaniem, może zarazić też te starsze.

 

„Historia pewnej żaby” będzie zawierać wiele elementów interaktywnych:

- animacje, którymi może kierować użytkownik (np. pukanie do drzwi po dotknięciu na ekran w odpowiednim miejscu, które będą wskazywać strzałki),

- karaoke (z podświetlanym tekstem),

- proste mini-gry o charakterze rozrywkowo-edukacyjnym – labirynt: dzieci będą musiały poprowadzić postać z bajki do celu, jakim będzie np. jej dom (do wyboru stopnie trudności); proste puzzle oraz memory* z opcją „Zagraj ze mną” (gra w dwie osoby i stopnie trudności).

 

*memory - tak nazywamy rodzaj gry pamięciowej, polegającej na znajdywaniu par takich samych obrazków spośród określonej liczby wszystkich ikonek, odwróconych rewersem do góry;

 

(czyli czego jeszcze nam brakuje, a Wasza pomoc to sfinansuje)

 

 

Graficy i programiści z firmy MobiTouch są w trakcie tworzenia aplikacji-bajki „Historia pewnej żaby”. Wierzymy w nasz projekt i w to, że dzięki pobraniom aplikacji koszty produkcji się zwrócą (przy czym zysk ze sprzedaży w pewnej części trafi do autora tekstu).

 

Natomiast, dzięki Waszej pomocy finansowej, za pośrednictwem serwisu wspieram.to:

  • Opłacimy osoby z zewnątrz: lektorów, realizatorów dźwięku, montażystów, którzy poświęcili swój czas i energię, po godzinach nagrywając audio do bajki. Opłacimy również studio i sprzęt.

  • Sfinansujemy promocję naszej idei na cały kraj, by wszyscy rodzice i opiekunowie dowiedzieli się o istnieniu takiej aplikacji, a także o możliwości podesłania bajek swojego autorstwa.

  • Wydamy bajkę w innych formatach: książeczka papierowa (pierwszy nakład - 500 kopii), audiobook (500 egzemplarzy), płyta, zawierająca wersję bajki na PC (500 egzemplarzy) oraz gry planszowe: memory i puzzle (po 100 egzemplarzy).

 

Jeśli natomiast suma dofinansowania przekroczy nasze oczekiwania, zamierzamy:

  • Przy uzyskaniu 120% - stworzyć angielską wersję językową aplikacji-bajki, aby nasze maluchy mogły, poprzez zabawę, szlifować naukę języka obcego, ale też po to, by móc naszą ideę promować zagranicą.

  • Przy uzyskaniu 140% - stworzyć i dodać do bajki dodatkową, niesamowicie cenną mini-grę: quiz poznawczo-językowy (dopasowywanie obrazków do nazw, zarówno po polsku, jak i po angielsku, z lektorem, czytającym wyrazy).

  • Przy uzyskaniu 200% - opublikować do końca roku kolejną aplikację-czytankę, która jest na etapie przygotowań.

  • Przy uzyskaniu 240% - stworzyć angielską wersję drugiej bajki.

 

Nasza kolejna aplikacja-opowiadanie - o nazwie "Usmiechowo" - wspomniana wyżej, będzie miała przyciągnąć nieco starsze dzieci, w przedziale wiekowym od około 5 do 10 lat. Oprócz pouczającej tematyki kłótni i kompromisu - quizy oraz całość bajki ma pomagać dzieciom w nauce czytania, szlifowaniu umiejętności zapamiętywania i spostrzegawczości, a nawet znajomości języka angielskiego. Aplikacja bowiem może być też w wersji angielskiej, oraz do wyboru - czytana przez damski i męski głos.

 

Realizacja naszego pomysłu wymaga dużego nakładu pracy i finansów, ale też tempa (czekając z kolejną bajką zbyt długo, nasza idea może się rozmyć, a konkurencja nie śpi…) dlatego tylko dzięki Waszej pomocy uda się osiągnąć sukces! To Wasze wsparcie pomoże nam rozwinąć projekt do rozmiarów, pozwalających na stworzenie szeregu przyjaznych dzieciom aplikacji, które swym bogactwem przekonają do siebie odbiorców. Oprócz satysfakcji z przyczynienia się do powstania „Mobilnej Krainy”, mamy dla Was wiele atrakcyjnych nagród, z pewnością rekompensujących wkład pieniężny...

 

(czyli w skrócie, o misji projektu)

 

 

Naszą misją jest wykorzystanie potencjału i doświadczenia, jakim dysponujemy, w stworzeniu mobilnego świata, bezpiecznego i wartościowego dla najmłodszych – dla generacji już nazywanej pokoleniem smartfonów. Wierzymy, że uczenie dobrych nawyków, związanych z mądrym korzystaniem z technologicznych zasobów, już od lat najmłodszych może przyczynić się do kształtowania umiejętności wyboru wartościowych treści, spośród ogromu informacji zewsząd napływających.

 

Mówi się, że to, jak będzie wyglądał nasz świat w przyszłości, zależy od tego, jak wychowamy nasze dzieci. Próba odcięcia ich od tego, co nieuchronne (od postępu technologicznego i natłoku multimedialnej informacji), może się okazać niekoniecznie najlepszym wyjściem.  Istnienie inne rozwiązanie – my, dorośli, możemy pomóc im odnaleźć się w nowym świecie i jak najlepiej ich do wkroczenia w te realia przygotować. Kto jest z nami!!!

 

 

(czyli jak możecie nas wesprzeć)

 

 

Wspierasz pierwszy raz? Kilka słów wyjaśnień

 

Czym jest crowdfunding/finansowanie społecznościowe. Czym jest wspieram.to? 

 

Wspieram.to jest platformą wspierania osób kreatywnych. Miejscem, gdzie możesz zaprezentować swoje pomysły, które dotąd nie mogły być wcielone w życie bez odpowiedniej ilości gotówki. Udostępniamy twórcom nie tylko przestrzeń do zaprezentowania swych idei, ale i narzędzia ułatwiające ich promocję w mediach społecznościowych. (więcej)

 

Wspierając ten projekt faktycznie dokonujesz zakupu wcześniej wybranego pakietu (lista pakietów oraz ich koszt poniżej). W przypadku kiedy wiele osób dokona podobnego zakupu (w tym przypadku na minimalną łączną kwotę 26 000 tyś zł czyli 100%) - projekt zostanie zrealizowany. Na to jest X dni licząc od 26/08/2014.

 

Co w przypadku kiedy dokonałeś zakupu, lecz projekt przez X dni nie uzyskał kwoty minimalnej?

 

Wówczas projekt nie zostanie zrealizowany, a Ty otrzymasz z powrotem całą wpłaconą kwotę - 100% bezpieczeństwa 

 

Kiedy otrzymam to co zakupiłem?

 

Data otrzymania wybranego pakietu jest widoczna tuż pod opisem progu po prawej stronie

 

Jak wesprzeć projekt/dokonać zakupu? 

 

To bardzo proste:

 

1) Zapoznaj się z pakietami i wybierz ten, który Cię najbardziej interesuje. 

2) Zaloguj się lub zarejestruj (przez Facebooka lub adres e-mail)

3) Dokonaj płatności (przelew, karta, paypal)

4) Otrzymasz potwierdzenie zakupionego pakietu.

5) Gratulacje zakupiłeś wybrany pakiet i bierzesz udział w akcji Mobilna Kraina

 

 

 

(czyli Lista obecności twórców Krainy Mobilności)

 

 

1. Basista Jadwiga – obecna!

Przydomek: Pani „Retmika”

Funkcja w klasie: Autorka bajki, piosenek, reżyser nagrań audio

Znaki charakterystyczne: Ogromne serducho oraz milion pomysłów na minutę

Ulubione zajęcie: pisanie wierszy i bajek dla dzieci, leniuchowanie, jazda na rolkach

Kilka słów od siebie: Wszyscy jesteśmy bohaterami swojej bajki i tylko od nas zależy, jakie będzie jej zakończenie

 

 

 

2. ​Chołka Michał – obecny!

Przydomek: Nie mam… chyba…

Funkcja w klasie: narrator oraz „Pszczółka 2” w bajce „Historia pewnej żaby”

Znaki charakterystyczne: pszczoła niezdara

Ulubione zajęcie: czytanie i sport

Kilka słów od siebie: -)

 

 

 

 

 

3. Cipora Dagny – obecna!

Przydomek: Dagienka

Funkcja w klasie: głos Ropuszki oraz Pszczółki dwójki w „Historii pewnej żaby”

Znaki charakterystyczne: uśmiech

Ulubione zajęcie: śpiewanie

Kilka słów od siebie: Uważajcie na marzenia, czasami się spełniają...

 

 

 

 

 

 

4. Gaudyn Sławomir - obecny!

Przydomek: nie zdiagnozowano

Funkcja w klasie: głos Kreta- śpiocha :)

Znaki charakterystyczne: wszystkie znaki są charakterystyczne

Ulubione zajęcie: LEŻENIE NA PRAWYM BOKU

Kilka słów od siebie: ...

 

 

 

 

 

5. Gyurkovich Ewa – obecna!

Przydomek: Giurek

Funkcja w klasie: opiekun projektu „Mobilnej krainy”, sprawca filmu, po godzinach: realizator dźwięków kilku

Znaki charakterystyczne: potrafię wszystko – po trochu, ale nic – perfekcyjnie ;)

Ulubione zajęcie: pisanie książek, malowanie, fotografia, spędzanie czasu z pięcioletnią córką, Igą :*

Kilka słów od siebie: Dziecko tkwi we mnie, czasem daje o sobie znać, wtedy mam ochotę zrobić coś dla wszystkich maluszków tego globu!

 

6. Janda Paweł – obecny!

Przydomek: Jandos, PiDżej

Funkcja w klasie: opiekun aplikacji-bajki „Historia pewnej żaby”

Znaki charakterystyczne: niebieskooki blondyn ;)

Ulubione zajęcie: gotowanie :)

Kilka słów od siebie: Cieszę się, że mam okazje współpracować z moją narzeczoną, która działa w całkowicie innej branży niż moja. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej się poznać i zrobić wspólnie coś fajnego.

 

 

 

 

7. Kotowicz Aneta - obecna!

Przydomek: -

Funkcja w klasie: głos stonogi w „Historii pewnej żaby”

Znaki charakterystyczne: promienny uśmiech ;)

Ulubione zajęcie: rower :)... jazda na rowerze właściwie...

Kilka słów od siebie: -

 

 

 

 

 

8. Mikoś Mateusz – obecny!

Przydomek: Mikoś

Funkcja w klasie: głos bajkowego „Węża” :)

Znaki charakterystyczne: ruda broda

Ulubione zajęcie: jedzenie

Kilka słów od siebie:  fafarafafa

 

 

 

 

 

 

9. Pruchnik Małgorzata – obecna!

Przydomek: różnie bywa…

Funkcja w klasie: głos tytułowej „Żaby”

Znaki charakterystyczne: pieprzyków cała moc! Charakterystyczność bardziej ku biedronce niż żabie…

Ulubione zajęcie: wszystko, co sprawia przyjemność, rozwija i nie jest przymusem

Kilka słów od siebie: „Historia pewnej żaby” zdarzyła się naprawdę! :p

 

 

 

10. Ręczkowicz Michał – obecny!

Przydomek: Micholv

Funkcja w klasie: pomysłodawca „Mobilnej krainy”

Znaki charakterystyczne: baaaaardzo wysoki!

Ulubione zajęcie: granie w gry strategiczne, zbieranie grzybów

Kilka słów od siebie: Najważniejsze, aby lubić to, co się robi i czerpać z tego samą przyjemność ;)

 

 

 

 

11. Rzeźnik Beata – obecna!

Przydomek: nie stwierdzono

Funkcja w klasie: „Motylek” w „Historii pewnej żaby”

Znaki charakterystyczne: kolorowa, delikatna i wrażliwa…

Ulubione zajęcie: zwiedzanie świata i zapylanie wszystkich kwiatów

Kilka słów od siebie: ….

 

 

 

 

 

 

 

 

(zdjęciowa dokumentacja wspólnie popełnionego projektu)

 

 

Grafika...

 

 

Nagrania w studio...

 

 

 

 

 

 

 

 

(czyli kiść przydatnych linków, pod którymi o nas głośno)

 

1. Mobilna kraina na facebooku.

2. Rzeszów - stolica innowacji.

3. Leżajsk4u.pl.

4. Coś więcej o MobiTouch.

5. Wykop.

6. www.wsiz.rzeszow.pl.

7. Magazyn studencki Pressja.

8. Czas z dziećmi.pl

 

(czyli wszystko, co możecie dostać za wsparcie projektu)

 

W zamian za wasze wsparcie oferujemy liczne, ciekawe nagrody.

 

Między innymi:

 

- gadżety:


oraz

- podziękowania imienne - w sieci oraz w bajce-aplikacji;

- pełna wersja bajki „Historia pewnej żaby”;

- limitowana wersja papierowa naszej pierwszej bajki;

- bajka w wersji audiobook;

- darmowa wersja naszej gry „Freddy”;

- piknik z MobiTouch, połączony ze zwiedzaniem Rzeszowa;

- warsztaty IT (z tworzenia gier i aplikacji dla dzieci);

- oraz specjalne pakiety dla firm, z możliwością promowania się wraz z nami!

 

(czyli Ambasadorzy projektu)

 

"Projekt „Mobilna kraina” jest moim zdaniem inicjatywą, wartą wsparcia. Najmłodsze lata są niesamowicie ważne dla dalszego rozwoju dziecka, dlatego treści, jakie przyswaja właśnie w tym czasie, mogą wpłynąć na jego sposób rozumowania i postrzegania świata. Bajka Jadzi jest wesołą, pełną pozytywnej energii opowiastką, pokazującą świat w mocnych barwach. Muzyka i grafika tworzą niezwykły nastrój, zaś gry interaktywne dodają charakter edukacyjny. Jako pedagog, uważam, że tego rodzaju pobudzanie dziecięcej wyobraźni jest doskonałym sposobem na zachęcenie do uczenia się czegoś nowego. Z pewnością będę śledzić dalsze losy projektu i z niecierpliwością czekam na kolejną bajkę mobilną!"

Mgr Maria Dziedzic, Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 36 w Rzeszowie

 

 

 

Patronat nad projektem objęli:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


MobiTouch Sp. z o.o.

10 lat temu
Również mamy taką nadzieję :)

Anonim

10 lat temu
Świetny pomysł! Warte wsparcia, mam nadzieję że się uda :)
  • Nagrody (15)

5 zł lub więcej
3 wspierających
SROCZKA KASZKĘ WAŻYŁA…




Temu dała troszeczkę…


- podziękowania imienne na fanpage i drogą e-mail
Przewidywana dostawa: grudzień 2014

8 zł lub więcej
4 wspierających
Temu dała na łyżeczkę…

- aplikacja/bajka; (przy czym zaznaczamy, że bajka poza wspieram.to kosztować będzie 10,98 zł, plus trochę energii, zużytej na dokonaniu mikropłatności :)
Przewidywana dostawa: grudzień 2014

17 zł lub więcej
1 wspierających
- limitowana wersja drukowana bajki – specjalna książeczka z twardą okładką, wydana jedynie na potrzeby wspieram.to, z dedykacją imienną dla wspierającego lub/i jego pociech.
Przewidywana dostawa: grudzień 2014

22 zł lub więcej
0 wspierających
- "Historia pewnej żaby" w wersji audiobook
- limitowana wersja drukowana bajki – specjalna książeczka z twardą okładką, wydana jedynie na potrzeby wspieram.to, z dedykacją imienną dla wspierającego lub/i jego pociech
Przewidywana dostawa: grudzień 2014

25 zł lub więcej
8 wspierających
- aplikacja/bajka
- limitowana wersja drukowana bajki – specjalna książeczka z twardą okładką, wydana jedynie na potrzeby wspieram.to, z dedykacją imienną dla wspierającego lub/i jego pociech
Przewidywana dostawa: styczeń 2015

30 zł lub więcej
1 wspierających
Temu dała do garnuszka…

- aplikacja/bajka
- bajka w wersji audiobook
- limitowana wersja drukowana bajki – specjalna książeczka z twardą okładką, wydana jedynie na potrzeby wspieram.to, z dedykacją imienną dla wspierającego lub/i jego pociech
Przewidywana dostawa: styczeń 2015

55 zł lub więcej
2 wspierających
Temu dała do dzbanuszka…

- aplikacja/bajka
- bajka w wersji audiobook
- limitowana wersja drukowana – specjalna książeczka z twardą okładką, wydana jedynie na potrzeby wspieram.to, z dedykacją imienną dla wspierającego lub/i jego pociech
- kubek z grafiką bajki „Historia pewnej żaby”
- darmowe pobranie gry Freddy – nasza produkcja (http://freddy.mobitouch.net/, http://mobitouch.net/pl/projects/all/1#filter)
Przewidywana dostawa: styczeń 2015

100 zł lub więcej
4 wspierających
Temu dała do rondelka…

- aplikacja/bajka
- bajka w wersji audiobook
- limitowana wersja drukowana – specjalna książeczka z twardą okładką, wydana jedynie na potrzeby wspieram.to, z dedykacją imienną dla wspierającego lub/i jego pociech
- planszowa gra memory z postaciami z bajki
- kubek i koszulka z grafiką bajki „Historia pewnej żaby”
- darmowe pobranie gry Freddy – nasza produkcja (http://freddy.mobitouch.net/, http://mobitouch.net/pl/projects/all/1#filter)
Przewidywana dostawa: styczeń 2015

200 zł lub więcej
0 wspierających
PAKIET DLA PRZEDSZKOLI I INNYCH PLACÓWEK - 20 sztuk książeczek "Historia pewnej żaby" z dedykacją od autorki

Przewidywana dostawa: listopad 2014

350 zł lub więcej
0 wspierających
PAKIET DLA PRZEDSZKOLI I INNYCH PLACÓWEK - Teatrzyk dla dzieci - nasi aktorzy przyjadą do Państwa placówki i przedstawią sztukę pod tytułem "Historia pewnej żaby", wraz z piosenkami z bajki :)

(na terenie Podkarpacia - bez dopłaty za dojazd)
Przewidywana dostawa: listopad 2014

500 zł lub więcej
0 wspierających
Temu dała do wiaderka…

- aplikacja/bajka
- bajka w wersji audiobook
- limitowana wersja drukowana – specjalna książeczka z twardą okładką, wydana jedynie na potrzeby wspieram.to, z dedykacją imienną dla wspierającego lub/i jego pociech
- planszowa gra memory z postaciami z bajki
- puzzle z grafiką z „Historii pewnej żaby”
- kubek i 3 koszulki z grafiką bajki
- karty do gry MobiTouch Games - z postaciami z produkcji, opublikowanych przez dział gier firmy MobiTouch;
- darmowe pobranie gry Freddy – nasza produkcja
lub

ekskluzywne & limitowane (8, po przekroczeniu 200% kolejnych 8)
– specjalne podziękowanie w aplikacji/bajce (w zakładce Informacje/Credits)
– dla firm: logotyp wraz z odnośnikiem do strony www
Przewidywana dostawa: styczeń 2015

1000 zł lub więcej
0 wspierających
Temu dała paczek kilka…

ekskluzywne & limitowane (8, po przekroczeniu 200% kolejnych 8)

- dla firm: logotyp na ekranie startowym (splash screenie) aplikacji i ewentualnie po zakończeniu bajki

LUB

– specjalne podziękowania w aplikacji (w zakładce Informacje/Credits)
- aplikacja/bajka
- bajka w wersji audiobook
- limitowana wersja drukowana – specjalna książeczka z twardą okładką, wydana jedynie na potrzeby wspieram.to, z dedykacją imienną dla wspierającego lub/i jego pociech
- planszowa gra memory z postaciami z bajki
- puzzle z grafiką z „Historii pewnej żaby”
- kubek i 4 koszulki z grafiką bajki
- darmowe pobranie gry Freddy – nasza produkcja (http://freddy.mobitouch.net/, http://mobitouch.net/pl/projects/all/1#filter)
Nagroda limitowana. Pozostało 8/8
Przewidywana dostawa: listopad 2014

1500 zł lub więcej
0 wspierających
1500 zł plus – dla firm - ekskluzywne & limitowane (4, po przekroczeniu 200% kolejne 4)

– to co wyżej + logotyp na ekranie startowym (splash screenie) aplikacji i ewentualnie po zakończeniu bajki

Nagroda limitowana. Pozostało 4/4
Przewidywana dostawa: listopad 2014

3000 zł lub więcej
0 wspierających
Temu dołożyła motylka…

ekskluzywne & limitowane (4, po przekroczeniu 200% kolejne 4)
- podziękowania imienne w aplikacji, w zakładce Credits
- piknik z MobiTouch: dla 5 osób, (dzień gier MobiTouch), muzyka, wspólna zabawa, darmowe gadżety i prezenty dla najmłodszych, atrakcje, zapoznanie się z twórcami bajki, zdjęcia pamiątkowe, zwiedzanie Rzeszowa
Nagroda limitowana. Pozostało 4/4
Przewidywana dostawa: styczeń 2015

5000 zł lub więcej
0 wspierających
Temu zaś najwięcej dała…

dla firm - ekskluzywne & limitowane (3, po przekroczeniu 200% kolejne 3)
– wyeksponowany logotyp w aplikacji i tytuł Patrona Honorowego Projektu Mobilnej Krainy
- piknik z MobiTouch: dla 5 osób, warsztaty tematyczne z tworzenia gier i aplikacji dla dzieci, dzień gier MobiTouch, muzyka, darmowe gadżety, atrakcje, zapoznanie się z twórcami, zdjęcia pamiątkowe, zwiedzanie Rzeszowa.


I frrrrrr!... Odleciała!
Nagroda limitowana. Pozostało 3/3
Przewidywana dostawa: styczeń 2015

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!