Nibiru RPG po polsku!
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
701 reakcji
Wstęp
OSTATNIE GODZINY KAMPANII!
Świat bez nieba, wiatru i drzew. Oddzielony od śmiercionośnej pustki kosmosu systemem grodzi i metalowych ścian. Świat bez horyzontu, bez słońca. Twój świat.
Wyobraź sobie, że budzisz się właśnie w takim miejscu. We wnętrzu gigantycznej stacji kosmicznej Nibiru. Pozbawiony pamięci. Zdezorientowany. Samotny. Musisz podjąć wędrówkę po mrocznych korytarzach tego świata. Czego szukasz? Bezpiecznej przystani? Odpowiedzi? Wspomnień?
Wkrótce na swojej drodze spotkasz innych ludzi. Ich egzystencja jest uzależniona od stacji. Piją wodę dostarczaną systemem gigantycznych rur. Oddychają powietrzem z kilometrowych szybów. Odliczają czas według wyładowań elektrycznych zachodzących w rdzeniu stacji. Czy zostaną twoimi sprzymierzeńcami? Czy odnajdziesz wśród nich przyjaciół? Ukochanych? A może jedynie wrogów?
W Nibiru granica między człowiekiem i maszyną, tym co naturalne i sztuczne została zatarta. Jest to dziwny i nieprzyjazny świat, w którym zasypiasz wpatrując się w bezgwiezdne sklepienie stacji.
O czym byśmy śnili?
Czego byśmy się bali?
O co walczyli, każdego dnia otwierając oczy w przedwiecznym Nibiru?
Co byśmy byli w stanie poświęcić, żeby odzyskać utracone wspomnienia?
Wydajemy polską edycję gry fabularnej Nibiru.
Jest to gra science-fiction o utraconych wspomnieniach, w której gracze wcielają się w pozbawionych pamięci Tułaczy. Przemierzający stację bohaterowie starają się odzyskać swoją pamięć, a także odkryć sekrety i tajemnice ogromnej stacji kosmicznej.
Polska edycja tego systemu jest wyjątkowa pod wieloma względami:
- Do rąk wspierających trafi w pełni kolorowy podręcznik, w twardej oprawie, ze wspaniałymi ilustracjami, wydany w równie wysokiej jakości, co angielskie wydanie.
- Polska edycja systemu została dodatkowo uzupełniona we współpracy z twórcami gry o indeks, uzupełnienia mechaniczne oraz dodatkowe opisy elementów świata, które znajdowały się w starterze oraz publikowanych później dodatkowych przygodach.
- Ekran mistrza gry, również został poddany dodatkowym szlifom i uzupełnieniom.
- Dodatkowo, każdy wspierający zostanie wymieniony w podręczniku jako jeden z fundatorów projektu.
W ramach zbiórki ufundujemy wydanie następujących elementów:
Opis projektu
Co pewien czas gdzieś na stacji oczy otwiera Tułacz. Istota pozbawiona pamięci i tożsamości, osamotniona i zdezorientowana. Ty graczu, jesteś jednym z nich. Przemierzasz stację w poszukiwaniu utraconych wspomnień.
Nibiru jest jak olbrzymia machina zaprojektowana by… No właśnie. Czy rozwiążesz tę zagadkę? A może ograniczysz się do próby przetrwania w ciemności i znalezienia bezpiecznego domu dla siebie i swoich bliskich? Może skierujesz kroki w najciemniejsze zakątki stacji w desperackiej próbie odpowiedzi na pytanie, co znajduje się za kurtyną metalowych ścian?
Jaka by nie była Twoja ścieżka, zapamiętaj jedno: Każdy wybór ma swoje konsekwencje. Dla Ciebie i dla tych, którzy za Tobą podążą.
Nibiru to gra o pamięci i tożsamości. Reguły pozwalają nie tylko na konwencjonalne rozgrywanie dalszych losów bohaterów, w których się wcielamy, ale także na retrospektywne budowanie ich przeszłości dzięki mechanice wspomnień. Rozgrywkę rozpoczynasz jako „biała karta”. Postać cierpiąca z powodu amnezji i wątpliwości. Wraz z odkrywaniem swojej przeszłości, przypominasz sobie doświadczenia, traumy i umiejętności, które Cię kształtowały i które składały się na twoje wcześniejsze życie.
Każde odkryte wspomnienie stanowi nie tylko wskazówkę, co do zagadki twojego pochodzenia, ale też daje ci umiejętności pomagające przetrwać w niebezpiecznym ekosystemie stacji.
Jednocześnie w Nibiru nic was nie ogranicza. To wy wraz z prowadzącym zadecydujecie jaki będzie cel waszej wędrówki i do czego będziecie dążyć. Świat przedstawiony w Nibiru oferuje różne rodzaje rozgrywki. Za każdym razem możecie odkrywać inne sekrety stacji.
Bez względu na to gdzie skierujecie swoje kroki, będziecie musieli przetrwać w ekosystemie stacji. Świecie, w którym granica między tym co naturalne i sztuczne została zatarta. Co stanowi o człowieczeństwie? Gdzie rozpoczyna się życie? Jak środowisko wpływa na rozwój żywych organizmów? Są to pytania, których nie da się uniknąć podróżując przez Nibiru.
Jako Tułacz będziesz się zmagał z wieloma problemami. Będziesz eksplorował i poznawał fascynujące społeczeństwa stacji, zmagał się z florą i fauną jaka tu powstała oraz doświadczysz prozaicznych problemów związanych ze znajdywaniem czystej wody, pożywienia, ale też wynikających ze zmiany grawitacji. Jest ona efektem ruchu obrotowego stacji i wzrasta wraz z oddalaniem się od rdzenia Nibiru. To jak bardzo zdewastuje wasze ciała zależeć będzie od decyzji, które podejmiecie.
Akcja Nibiru rozgrywa się na pokładzie gigantycznej stacji kosmiczne o rozmiarach kontynentu, posiadającej wyjątkowy i niepowtarzalny ekosystem. Jej biota, w pełni dostosowała się do sztucznych warunków i odżywia się energią samej stacji lub swoich ofiar. Ludność zamieszkująca tą mega strukturę żyje w symbiozie z jej technologią oraz wykorzystuje automatony i sztuczną inteligencję, żeby zapewnić sobie przetrwanie a tam, gdzie jest to możliwe wysoki komfort życia.
Mordercza grawitacja panująca w najodleglejszych zakątkach Nibiru nie pozwala na wytyczenie granic tego miejsca. Mimo tego zmienny ekosystem stacji umożliwia wyróżnienie trzech głównych regionów stacji. Każdy z nich oferuje inny rodzaj rozgrywki oraz styl gry. Wpływa też na rodzaj zadań i wyzwań, przed którymi staje gracz.
Antumbra
Kolebka ludzkości. Jest to region wyznaczony wokół rdzenia stacji. Dominującą cechą tej części Nibiru są ogromne, rozbudowane krypty, które zostały zasiedlone i przystosowane do życia przez mieszkańców stacji. Znajdziesz tutaj miasta-państwa i stale rywalizujące ze sobą społeczności, które dążą do podboju pozostałych sektorów w pogoni za nowymi technologiami i zasobami.
Decydując się na rozgrywkę w Antumbrze, zostaniesz wrzucony w świat intryg. Od niewielkich przekrętów pomiędzy frakcjami kupców i gildii poczynając, aż do śmiałych politycznych gambitów, których konsekwencje wpłyną na życie milionów mieszkańców stacji. Świat Antumbry to kipiąca, trwająca od wieków dekadencja. Świat, w którym to co niezbędne do życia, przychodzi bez wysiłku. Wszak potomkom ludności Mezopotamii, wyznającym Kult Pasterza, bogactwo przynależy się z powodu urodzenia. Chyba, że byli na tyle głupi, aby wypaść z politycznej gry.
Kim będziesz w tym świecie? Pionkiem? Czy wręcz przeciwnie, krok po kroku wywalczysz sobie pozycję władcy marionetek?
Bez względu na wszystko miej oczy szeroko otwarte. Uważni obserwatorzy widzą już zachodzące zmiany. Świat przepychu wreszcie chyli się ku upadkowi. Czy będziesz tym, który przypieczętuje jego los?
Penumbra
Sektor pełen zagadek i tajemnic. Wciąż jest tu pełno zapomnianych i nieznanych korytarzy oraz krypt. Tutejsza społeczność to mieszanka kolonii i osad zależnych od miast-państw rdzenia, nomadów oraz walczących o niezależność tubylców. Życie koncentruje się wokół korytarza Torusa, gigantycznego szybu, w którym latają powietrzne barki. Jest to główny szlak transportowy Nibiru i obiekt nieustającej walki o wpływy.
W Penumbrze każdy dba o siebie. Nie ma miejsca na sentymenty. Mieszkańcy regionu są rozdarci pomiędzy wpływami tradycyjnej kultury pochodzącej z Rdzenia, a tym co nowe. Ciągłe zmiany w układach i układzikach faworyzują tych, którzy potrafią adaptować się do zmiennych warunków, wykorzystując spryt i inteligencje.
Rzuć się w wir przygód. Odkrywaj przedwieczne i zapomniane tajemnice stacji. Snuj nić kłamstw i matactw, żeby wpasować się w miejscową politykę i zdobyć bogactwo. Ludność Penumbry walczy o przetrwanie wahając się między dołączeniem się do Antumbry i zachowaniem niezależności. To doskonały czas na ubicie interesów. A może zdecydujesz się zrobić coś więcej i będziesz zmianą, która ukształtuje ten region?
Umbra
To miejsce ulokowane na rubieżach znanego świata. Tutaj granice są umowne a walka o codzienne przetrwanie jest normą. Mordercza i zmienna grawitacja 2G i więcej sprawia, że nieliczni mieszkańcy tego regionu i ich ciała zmagają się z potężną, niewidzialną siłą ciążenia. Ten najbardziej tajemniczy z sektorów, kryje wiele tajemnic, sekretów i niebezpieczeństw będąc najbardziej obcym dla mieszkańców stacji.
Przetrwanie i życie w Umbrze wymaga szybkości działania, stałej gotowości i niemal zwierzęcej czujności. Granice Umbry są granicami ludzkiej wytrzymałości i możliwości poznania Nibiru. Rozstrojony metabolizm pracuje non stop na największych obrotach. Nikt nie wie co kryje się dalej. Jakie niebezpieczeństwa i tajemnice skrywa ten region? Czy odważysz się nagiąć granice swojego ciała i psychiki, żeby je odkryć?
Co czeka na Tułaczy w miejscu, gdzie każdy dzień może wiązać się z horrorem, obcością środowiska i morderczą walką o przetrwanie?
Nibiru oferuje prosty i intuicyjny, pozbawiony listy umiejętności system, w którym postacie rozwijają się w miarę odkrywania swojej przeszłości.
Dzięki mechanice MEMOs, każdy nowy wpis na karcie postaci, będącej swego rodzaju dziennikiem Tułacza, zawiera kawałek narracji związanej z premią (albo karą) do konkretnej umiejętności. Odzyskiwane w ten sposób wspomnienia, powoli odsłaniają mocne i słabe cechy twojego bohatera. W miarę postępu gry, dziennik dojrzewa wraz z postacią, powoli ukazując jej prawdziwy potencjał oraz odkrywa ukrytą przeszłość. Każda wypełniona wspomnieniami strona dziennika, objawia twojej postaci niezwykłą, specjalną moc.
Podstawowe testy w grze opierają się o rzut 3k4, gdzie każda wyrzucona czwórka oznacza sukces. Pula kości jest modyfikowana przez odzyskane wspomnienia Tułacza oraz dodatkowe czynniki opisane w podręczniku np. pomoc innych postaci. Narrator może dodatkowo zwiększać lub zmniejszać pule kości, ze względu na fabularne uwarunkowania oraz siłę grawitacji. Jej wpływ jest wszechobecny i wpływa nie tylko na wygląd i rozwój postaci zamieszkujących poszczególne regiony, ale również na trudność wykonywanych w grze testów.
Wciąż masz wątpliwości jak w to grać i o co w tym wszystkim chodzi?
Poczytaj relacje z sesji od Erpegowy Codziennik:
Posłuchaj przykładowej gry od ekipy Ryzyko Narracyjne:
Zobacz też przekartkowany podręcznik przez Beamhita z Erpegowe Piekiełko, żeby poznać anglojęzyczną wersję:
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami zasad i świata gry w recenzjach i opiniach.
„Nie miałem pojęcia, co to jest, ale ta wyrazista grafika przykuła moją uwagę i cieszę się, że tak się stało. Dzięki niej odkryłem system, który wznowił mój zapał do systemów RPG.”
„Biorąc pod uwagę morze nowych systemów i gier, które wydają się ukazywać na prawo i lewo, łatwo jest przeoczyć perełki. Takie, jak Nibiru. Jest to gra inna niż wszystkie(...), przemówiła do mnie, dając mi mechanikę, w której kości nie są najważniejsze i gdzie dodawanie modyfikatora pozwala mi rozwinąć postać fabularnie.”
Recenzja na łamach portalu Poltergeist - polter.pl
„…podręcznik przepełniony jest świetnymi pomysłami oraz krótkimi poradami jak wpleść to w naszą opowieść. W Nibiru znajdziemy faunę opartą na elektryczności, wędrującą nekropolię, do której zanosi się swoich zmarłych i wymienia ich na rzadkie grzyby, Starożytny Język stacji, który znają nieliczni, czy tajemniczą mafię polującą na Tułaczy - naszych bohaterów.”
"Od okładki, która przyciąga wzrok, po niesamowite mapy stacji przypominające anatomiczny przekrój jakiegoś zwierzęcia. Ilustracje są potężnym atutem i dobrze działają na wyobraźnie."
„Macie ochotę na survival horror? Wrzucacie bohaterów w ciemność Umbry. Chcecie politycznych intryg? Niech postacie należą do śmietanki jednego z państw-miast blisko Rdzenia.”
Recenzja na facebookowym profilu Erpegowy Codziennik
„Mechanika Wspomnień jest dość niezwykła i może początkowo wymagać przyzwyczajenia się do niej, ale elastyczność i nowatorskie podejście do rozbudowywania postaci czynią ją wyjątkowo ciekawym i wartym poświęcenia czasu rozwiązaniem”
„Bardzo ciekawym elementem mechaniki jest uwzględnienie w testach wykonywanych przez Tułaczy zmian w grawitacji. Jeżeli podróżujemy w kierunku Rdzenia (czyli w kierunku niższej grawitacji), otrzymuje do swoich rzutów dodatkowe kostki, a jeżeli w stronę Umbry to traci kości z puli”
Recenzja na łamach bloga RPGowa Alchemia
Cel projektu
Progi zbiórki
Progi społecznościowe
Nagrody
Maseczki
Sakiewki
Kominy
Plakaty
Kości, koszulka, zestaw map, ekran MG
O autorze / Zespół
Triglav Studio powstało z pasji do gier RPG. Rozsiani po różnych zakątkach Europy, stanowimy zgrany, znający się od lat, zespół ludzi z wyjątkowym doświadczeniem.
Nasi główni członkowie kierowali produkcjami filmów dokumentalnych (Discovery TVN), pracowali przy produkcji i promocji gier komputerowych (Ubisoft, MuHa Games), a nawet projektach naukowo-badawczych (Max Planck Institute) a także wielu projektach marketingowych i wydawniczych. Łączy nas kreatywność, profesjonalizm, skuteczność, a przede wszystkim zamiłowanie do dobrych gier RPG.
Jeżeli chcecie nas bliżej poznać albo zadać nam jakieś pytanie, zapraszamy na naszą stronę www.triglavstudio.com lub profil facebookowy Nibiru. Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.
Ryzyko
Proponujemy dwie opcje dostawy: paczkomat oraz przesyłka kurierska.
Pamiętajcie, żeby wybrać preferowaną opcję w zakładce DODATKI znajdującej się po prawej stronie. Wysyłkę zamówień złożonych w ramach kampanii planujemy na przełom sierpnia i września 2021 roku z dużym wyprzedzeniem w stosunku do premiery sklepowej.
Polska edycja gry Nibiru to dla nas wyjątkowy projekt. Przetłumaczony i uzupełniony we współpracy z twórcami gry tekst jest właśnie poddawany ostatnim szlifom.
W celu zapewnienia wysokiej jakości wydania, podręcznik i pozostałe komponenty gry zostaną wydrukowane w tej samej drukarni, w której wyprodukowano anglojęzyczną edycję.
Zdając sobie sprawę z wyzwań związanych z pandemią, włożyliśmy mnóstwo pracy w znalezienie alternatywnych podwykonawców poszczególnych komponentów, tak żeby zabezpieczyć się na różne scenariusze i ewentualności, a cały proces wydania polskiej edycji Nibiru był dopięty na ostatni guzik.
Niemniej zdajemy sobie sprawę, że sytuacja związana z Covid-19 jest dynamiczna i nieprzewidywalna. Może to skutkować opóźnieniami w druku czy wysyłce, na co nie mamy wpływu. Jako zespół dołożymy wszelkich starań, żeby reagować na bieżąco na wszystkie wyzwania i upewnić się, że cały proces przebiegnie bezwypadkowo, a wy będziecie mogli się cieszyć swoimi egzemplarzami wyjątkowej gry Nibiru.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Umgenni
Honasushi
Paweł Burdynowski
Wspieracz Anonim
Andrzej Ganda
Jkb
Jakub Janicki
Maksymilian Orzechowski
Borgiaz
bartosz.mych
jarmotylewski
Wspieracz Anonim
Blackart
Pitus
Krzysztof Pawlowski
f
Reiper
Bogusława Zajączkowska
Bartlomiej Zielinski
Wspieracz Anonim
Smerf
weak.
Jakub Król
Scorpio
Wspieracz Anonim
Arddaar
krzysztof.samus
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Sadafi
Piotr Hoffmann
IronFather
Kichachi
Andrzej Krakowian
Wspieracz Anonim
Leo Dragon
Tyralius
Hanxor
Larst
Paweł Woźniak
Kruk
Sune
Paweł
CL-ek
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Lemur
Maciej Mrowicki
Wspieracz Anonim
Wojciech Krokosz
Pokaż wszystkich.
Ocena 2.71 / 5 (20 głosów)
BOOM!
2 lata temuArieli61
2 lata temuKonrad Pezler
2 lata temuMoon
2 lata temuBrodacz
2 lata temuOscankash
2 lata temuUrsus C. Bear
2 lata temuCornholio
2 lata temuDeszczowy Smok
2 lata temuHans
2 lata temuLeo Dragon
3 lata temuKomentarze
Naive Hero Games
2 lata temuKonrad Pezler
2 lata temuKonrad Pezler
2 lata temuVector
2 lata temuDeszczowy Smok
2 lata temuHans
2 lata temuDeszczowy Smok
2 lata temuDeszczowy Smok
2 lata temuKruk
2 lata temuTriglav Studio
2 lata temuKrystian Goj
2 lata temuLeo Dragon
2 lata temuTriglav Studio
2 lata temuKrystian Goj
2 lata temuKrystian Goj
2 lata temuKrystian Goj
2 lata temuTriglav Studio
2 lata temujarmotylewski
miesiąc temujarmotylewski
miesiąc temuVector
2 lata temuDeszczowy Smok
2 lata temuVector
2 lata temuDeszczowy Smok
2 lata temuMarcin Wit
2 lata temuDeszczowy Smok
2 lata temuMarcin Wit
2 lata temuHans
2 lata temuDeszczowy Smok
2 lata temuHans
2 lata temuDeszczowy Smok
2 lata temuHans
2 lata temuTriglav Studio
2 lata temuVector
2 lata temuDeszczowy Smok
3 lata temuGuccio
3 lata temuDeszczowy Smok
3 lata temuGuccio
3 lata temuDeszczowy Smok
3 lata temujuzeffK
3 lata temuTriglav Studio
2 lata temuGuccio
3 lata temuVector
3 lata temuDeszczowy Smok
3 lata temuVector
3 lata temuDeszczowy Smok
3 lata temuVector
3 lata temuDeszczowy Smok
3 lata temuBOOM!
3 lata temuHans
3 lata temuVector
3 lata temuDeszczowy Smok
3 lata temuKonrad Pezler
3 lata temuAdrian Morawiec
3 lata temuTriglav Studio
3 lata temuTriglav Studio
3 lata temuKrystian Goj
3 lata temuTriglav Studio
3 lata temuIzzy
3 lata temuDeszczowy Smok
3 lata temuMichał Pakuła
3 lata temuKonrad Pezler
3 lata temuKonrad Pezler
3 lata temuBorys Wawrzkiewicz
3 lata temuTriglav Studio
3 lata temuTriglav Studio
3 lata temuHans
3 lata temuTriglav Studio
3 lata temuAnonim
3 lata temuTriglav Studio
3 lata temuzadrap
3 lata temuTriglav Studio
3 lata temuTriglav Studio
3 lata temuTriglav Studio
3 lata temuKail91
3 lata temuDzieciątko Europy
Odblokowane cele w wersji PDF
Tułacz
1 x Podręcznik w wersji PDF
Odblokowane cele w wersji papierowej
Odblokowane cele w wersji PDF
Pamiętaj, żeby dodać do zamówienia odpowiednią dla siebie formę wysyłki. Poszczególne opcje dostawy znajdziesz w zakładce DODATKI.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Ummânu
1 x Podręcznik w wersji PDF
Odblokowane cele w wersji papierowej
Odblokowane cele w wersji PDF
1 x Ekran MG
6 x metalowa kość k12 emulująca k4
Pamiętaj, żeby dodać do zamówienia odpowiednią dla siebie formę wysyłki. Poszczególne opcje dostawy znajdziesz w zakładce DODATKI.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Silu
1 x Podręcznik w wersji PDF
Odblokowane cele w wersji papierowej
Odblokowane cele w wersji PDF
1 x Ekran MG
6 x metalowa kość k12 emulująca k4
Zestaw map w formacie A2
Pamiętaj, żeby dodać do zamówienia odpowiednią dla siebie formę wysyłki. Poszczególne opcje dostawy znajdziesz w zakładce DODATKI.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Tallaktu
3 x Podręcznik w wersji PDF
Odblokowane cele w wersji papierowej
Odblokowane cele w wersji PDF
1 x Ekran MG
6 x metalowa kość k12 emulująca k4
Pamiętaj, żeby dodać do zamówienia odpowiednią dla siebie formę wysyłki. Poszczególne opcje dostawy znajdziesz w zakładce DODATKI.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Krzewiciel
Pamiętaj, żeby dodać do zamówienia odpowiednią dla siebie formę wysyłki. Poszczególne opcje dostawy znajdziesz w zakładce DODATKI.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pielgrzym - EARLY BIRD 48h
1 x Podręcznik w wersji PDF
Odblokowane cele w wersji papierowej
Odblokowane cele w wersji PDF
GRATIS: Sakiewka
Pamiętaj, żeby dodać do zamówienia odpowiednią dla siebie formę wysyłki. Poszczególne opcje dostawy znajdziesz w zakładce DODATKI.
Przewidywana dostawa: sierpień 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Szeptucha - EARLY BIRD 48h
1 x Podręcznik w wersji PDF
Odblokowane cele w wersji papierowej
Odblokowane cele w wersji PDF
1 x Ekran MG
6 x metalowa kość k12 emulująca k4
GRATIS: Zestaw map w formacie A2
Pamiętaj, żeby dodać do zamówienia odpowiednią dla siebie formę wysyłki. Poszczególne opcje dostawy znajdziesz w zakładce DODATKI.
Przewidywana dostawa: sierpień 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pasterz - EARLY BIRD 48h
3 x Podręcznik w wersji PDF
Odblokowane cele w wersji papierowej
Odblokowane cele w wersji PDF
1 x Ekran MG
6 x metalowa kość k12 emulująca k4
GRATIS: Sakiewka
GRATIS: Zestaw map w formacie A2
Pamiętaj, żeby dodać do zamówienia odpowiednią dla siebie formę wysyłki. Poszczególne opcje dostawy znajdziesz w zakładce DODATKI.
Przewidywana dostawa: sierpień 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Wysyłka - Paczkomat InPost
Dotyczy tylko Polski
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Wysyłka - Kurier
Dotyczy tylko Polski
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Sakiewka Ziggurat
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Sakiewka Rada
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Sakiewka Suruptu
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Maseczka mapa
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Maseczka posąg
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Maseczka Rada
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Komin Krzewiciel
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Komin Ziggurat
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Komin mapa
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Plakat Pochód-Okładka
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Plakat Charon-Drzewo
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Plakat Smok-Ziggurat
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Dopłata z Ummânu do Silu
Zestaw map w formacie A2
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Zestaw metalowych kości
Cyfry zapisane pismem klinowym.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Koszulka
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Zestaw map
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Ekran MG
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Dopłata z Tułacza/Pielgrzyma do Ummânu
1 x Ekran MG
6 x metalowa kość k12 emulująca k4
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł