Plażing - parawany w dłoń
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
2928 reakcji
Wstęp
---------------------------
UWAGA: Gra jest już ufundowana!!! :) Aktualnie walczymy o ufundowanie kolejnych celów - czyli dodatkowej zawartości, rozszerzeń i dodatków, które wejdą do pudełka!
---------------------------
Cześć, tu Goha, Łukasz i Sebastian! Witajcie na naszej plaży! :)
Jeśli nie macie ze sobą parawanu – bez obaw, mamy ich sporo! A także kocyki i graty! Jest też flaming!
Potrzebujemy Waszego wsparcia w wydaniu gry Plażing – parawany w dłoń, którą tworzymy od ponad roku. Plażing jest grą logiczną - z dużą dozą klimatu!
Gracze posiadają zestaw elementów - parawany, koce i graty (łopatka, torba, klapki, itp.) za pomocą których otaczają leżące na plaży zasoby - bursztynki, muszelki i kamyczki. Otoczone zasoby stają się własnością gracza, który je otoczył i pozyskał z plaży. Grę urozmaica pogoda, która w zależności od kierunku wiatru, słońca czy deszczu punktuje inne strategie.
Posłuchajcie sami:
Najpierw były lata plażowania nad Bałtykiem. Potem wyjazd na Sardynię - to tam, w 2016 roku, narodził się pomysł na grę. Powstał pierwszy szkic i... poszedł do szuflady. Dobrze się tam miał, leżąc koło mniej lub bardziej gotowych prototypów i koncepcji, aż w maju 2018 r. nadszedł jego czas!
Od maja 2018 r. do chwili obecnej gra przeszła długą drogę, wiele piasku się przesypało, wiele parawanów rozstawiono. Mechanika uległa licznym zmianom, wiele rozwiązań doszło, a jeszcze więcej odpadło w procesie twórczym i podczas testów.
Testy, testy, testy! I jeszcze raz i jeszcze nie raz testy. Do chwili obecnej gra ma za sobą kilka tysięcy rozgrywek. Zarówno wśród profesjonalnych testerów, nałogowych graczy, recenzentów, jak też osób sporadycznie grających czy wręcz - dla niektórych była to pierwsza “nowoczesna” planszówka :)
W ciągu ostatniego roku mogliście nas, lub naszą grę spotkać na jednym z licznych konwentów. Prezentowaliśmy ją, zbieraliśmy uwagi i rozwijaliśmy.
Równocześnie od maja 2019r. blisko 20 prototypów krążyło po całej Polsce w gościnie u graczy i Klubów Planszówkowych. Dodatkowo, jako jedyny w historii prototyp, Plażing trafił do Poczty Planszówkowej! Z miejsc, które odwiedziła gra dostaliśmy dużo cennych uwag w szczególności do instrukcji. Gdzie dotarliśmy?
W rezultacie to, co udało nam się do tej pory osiągnąć to:
Więcej o grze możecie poczytać:
- w wywiadzie z Łukaszem, twórcą gry w Board Times
- w materiale od NOIZZ.pl
bądź posłuchać w Radio Planszówki
Śledźcie nasz profil na facebooku, gdzie w trakcie kampanii będą wrzucane kolejne materiały. Będą również konkursy i zabawy z nagrodami ;)
Opis projektu
Mechanika gry bazuje na 2 rozwiązaniach - “area control” i “set collection”, czyli na otaczaniu parawanami, kocami i gratami obszarów na plaży, co skutkuje zbieraniem zasobów (bursztynków, muszelek i kamyczków), które punktują w zależności od tego czy są takie same, czy różnorodne.
Gracze posiadają zestaw elementów - parawany, koce i graty (łopatka, torba, klapki, itp.) za pomocą których otaczają leżące na plaży zasoby - bursztynki, muszelki i kamyczki. Otoczone zasoby stają się własnością gracza, który je otoczył i pozyskał z plaży. Gracze mogą wykorzystywać parawany, koce i graty innych graczy do zamykania swoich obszarów, a także elementy plaży takie jak molo, falochron czy budynki (bar, lodziarnia). Od morza grodzić się nie trzeba. Grę urozmaica pogoda, która w zależności od kierunku wiatru, słońca czy deszczu punktuje inne strategie.
Plansza jest modularna, losowo rozkładana, zaś do dyspozycji graczy jest więcej kafli planszy niż wymagane do maksymalnego układu dla 4 graczy co znacząco zwiększa regrywalność.
Zasady gry:
W trakcie zbiórki udostępnimy instrukcję do gry.
ROZSZERZENIA
Jeśli uda nam się ufundować grę, a następnie kolejne progi zbiórki, będzie można grać z kilkoma rozszerzeniami:
- Czysta plaża – dodatek dedykowany w szczególności rozgrywce na 2 graczy. Na plaży pojawiają się zużyte butelki, puszki, kubki po kawie czy kapsle, które należy zebrać, żeby otoczyć dany obszar. Zebrane odpady punktują – zarówno za każdą zebraną sztukę, jak też bonusowo dla gracza, który zbierze ich najwięcej.
- Kafle specjalne, które urozmaicają rozgrywkę i wprowadzają nowe strategie. Kafle zawierają pola specjalnie punktowane (dodatnio lub ujemnie), budynki, które ułatwiają zamykanie obszarów, etc.
- Niespodzianki mogą dawać punkty ujemne, dodatnie bądź zasoby
- Wydarzenia, które wnoszą drobny element losowy. Działają na wszystkich graczy bądź graczy spełniających określone warunki odnośnie miejsca na plaży, punktów, posiadanych elementów, etc.
Poszczególne rozszerzenia są kolejnymi celami i zostały zilustrowane poniżej. W miarę zbliżania się do kolejnego progu zbiórki – będziemy szerzej pisać i pokazywać poszczególne rozszerzenia na naszym profilu na facebooku.
Plażing Roll&Write
To o czym musimy wspomnieć, to to, że właściwie to dajemy Wam do rąk dwie gry a nie jedną! :) Mianowicie - jedną z nagród możliwych do wybrania, wspierających wydanie Plażingu planszowego - jest jego wersja Roll&Write. Żeby dużo o niej nie pisać, odeślemy Was od razu do recenzji Blog na wolny czas! :) Klikajcie obrazek!
Więcej o rysowanej wersji Plażingu znajdziecie na naszym fanpage'u na facebooku.
Zresztą, zajrzyjcie sami do pudełka!
Obejrzyjcie również zdjęcia gry w obiektywie: GryfGra, Turlnij, Boardzilla, Damy Gier, Blog na wolny czas czy zrobione podczas Planszostrady.
GAMBIT.TV Ocena 8,5 na 10
- bardzo mi się podoba i bardzo chętnie zagram
- pełny egzemplarz na pewno będzie miał miejsce w mojej kolekcji i miejsce też na moim stole
GEEK FACTOR Ocena 9 na 10
HUMIGRAJ
Wolicie poczytać? Śmiało! Napisali o nas:
Jeżeli dla Was sam temat i sympatyczny twórca to ciut za mało, szybko uspokajam – to naprawdę fajna gra. Parawaning wpisuje się już w polski folklor, tak jak skarpetki do sandałów, klapki Kubota czy wymyślający żenujące rymowanki sprzedawcy lodów i kukurydzy.
Jest to ten rodzaj gry, który nie wystraszy początkującego, ale też odpowiednio nasyci osoby, które na co dzień grają bardzo dużo, nie tylko w pozycje familijne.
„Plażing” jest regrywalny, dynamiczny, pozwalający na rozruszanie szarych komórek w zdrowej atmosferze rywalizacji.
W Plażing można grać dwojako. Można grzecznie, po europejsku — każdy układa sobie parawanowego pasjansa, starając się prześcignąć przeciwnika punktami, ale bez otwartego szkodzenia. Wtedy staje się przyjemną grą logiczną.
Grając we czwórkę […] zasady gry otwierają na oścież furtkę negatywnej interakcji. Przejmowanie albo neutralizowanie niedokończonych obszarów przeciwników staje się chlebem powszednim. Pasożytowanie na czyiś parawanach, żeby zbudować sobie większą zagrodę (ryzykując przejęcie, bo już przynajmniej jeden wrogi element znajduje się w obrębie), również jest dobrą drogą do sukcesu. W takim wariancie mamy do czynienia ze strategiczno-logiczną układanką.
Tytuł łączy świetnie area control, czyli zajmowanie terenów, ze sporą ilością negatywnej interakcji. To właśnie ona nakręca całą zabawę i jest kluczem podczas rozgrywki.
Zabawa jest przednia – czuć klimat walki i rywalizacji o miejsce na planszy. W tą grę zagrać może praktycznie każdy – dorośli, dzieci, a nawet dziadkowie. Każdy będzie się bawił świetnie, gwarantuje to :)
[…] możemy stwierdzić, że gra jest dobrze przemyślana a jej lekkość wizualna to tylko dobra przykrywka ;)
Gra „Plażing – parawany w dłoń” ma szansę być grą, która trafi do szerszej publiczności a nie tylko geeków (czytaj – maniaków planszówkowych). Łączy ona w sobie prostą formę wizualną, chwytliwy motyw przewodni a wszystko to okraszone jest ciekawą i przyjemną mechaniką rozgrywki.
WIKTOR:
Do Plażingu podchodziłem sceptycznie. Spodziewałem się wydmuszki żerującej na fajnym, chwytliwym temacie, która niewiele ma wspólnego z prawdziwą, nowoczesną planszówką. Zawiodłem się. Moje przewidywania się nie sprawdziły, a Plażing okazał się prawdziwą grą logiczną, ze sporą domieszką interakcji. To jedna z tych gier, które można dość szybko zarysować, a ewentualne szczegóły wyjaśniać w trakcie. Pod tym kątem udało się stworzyć coś przystępnego i z potencjałem trafienia nie tylko do geeków, ale też graczy rodzinnych czy niedzielnych.
KASIA:
Na pierwszy rzut oka zdawało mi się, że Plażing może być banalną planszówką o krótkiej żywotności. Nie jest to jednak prawda, bo w grze jest więcej głębi niż się z pozoru wydaje. Plaża też może wydawać się pusta i monotonna, a tymczasem kryje się na niej wiele różnych skarbów. Trzeba o tym pamiętać siadając do partyjki tego tytułu. Mamy tu tylko trochę kafelków do rozlokowania i drobiazgów do zebrania, ale taktyka jest kluczowa. Niektóre miejsca są zdecydowanie korzystniejsze do rozłożenia się ze swoimi bambetlami i jeśli je bezbłędnie wybierzemy, to właśnie one mogą dać nam szansę na zwycięstwo.
Mocną strona gry jest jej warstwa graficzna. Gra jest kolorowa, efektowna wizualnie, a przy tym pozostaje czytelna i przejrzysta w toku całej rozgrywki. […] widać wyraźną konsekwencję w operowaniu elementami graficznymi.
Plażing odbiera się niemal jak spójny, pełen życia, zamknięty w swojej koncepcji wycinek świata – z całą plejadą wyrazistych postaci czy wręcz scenek sytuacyjnych. Możliwa do odkrywania warstwa narracyjna zaklęta w warstwie graficznej jest sporym atutem dla gry takiej jak ta.
Walka o każdy atrakcyjny skrawek plaży to coś co napędza tą grę i daje najwięcej frajdy.
W Plażing może zgrać niemal każdy. Gra głównie opiera się na zdobywaniu terenów, i można właściwie to robić na dwa sposoby. Albo delikatnie, na zasadzie "każdy sobie rzepkę skrobie" i każdy coś tam zawsze ugra, albo wręcz przeciwnie, agresywnie, blokując innych i odbijając ich tereny, psując ich plan. W pierwszą opcję polecam grać z młodszymi graczami, którzy nie do końca zaakceptują negatywną interakcję. Natomiast drugi sposób to cała kwintesencja Plażingu. Walka o każdy atrakcyjny skrawek plaży to coś co napędza tą grę i daje najwięcej frajdy. Czasami naprawdę trzeba się napocić i nakombinować aby zdobyć punkty, albo chociaż uniemożliwić to rywalom.
Jest klimat "januszowania", jest walka o każdy skrawek terenu, jest mocna rywalizacja, jest negatywna interakcja, jest wszystko co być powinno.
Rozgrywka w „Plażingu” jest prosta i niezwykle przyjemna – nawet w przypadku udziału tylko dwojga graczy. Oczywiście, im więcej osób, tym weselej, ale jeśli jest Was tylko dwoje, to zawsze możecie grać w wersję na dwa kolory.
Na największą pochwałę w przypadku „Plażingu” zasługuje to, że im więcej grasz w tę planszówkę, tym zabawa staje się lepsza.
Począwszy od pomysłu na grę, poprzez wykonanie, na wizualnych aspektach kończąc, „Plażing” jest pozycją idealną dla każdego i grą naprawdę udaną. Uświetni zarówno wieczór we dwoje, jak i rodzinny poobiedni odpoczynek.
Grę cechuje to, co bardzo lubię: współgranie klimatu i mechaniki. To strategiczne area control, które dobrze odzwierciedla atmosferę plażowania nad polskim morzem i zdobywanie miejsca na wypoczynek.
Plażing sprawia wrażenie gry przemyślanej, a my widzimy w niej spory potencjał, bo prostota rozgrywki połączona z dobrą tematyką ma szansę na szeroki odbiór.
W Plażing grało mi się lekko i przyjemnie. Mogłem odczuć pewien klimat, a negatywna interakcja wręcz musiała mieć miejsce. Pole, na którym możemy wykonywać ruchy, jest tak skonstruowane, że nie ma możliwości grać pasywnie. W końcu, któryś z graczy zagra agresywniej i bum – konflikt rozpoczęty, oczywiście w pozytywnym znaczeniu. Miałem przyjemność zagrania przy każdej ilości graczy, więc mogę stwierdzić, że skalowalność gry jest na bardzo dobrym poziomie.
Warto zaznaczyć, że Plażing – parawany w dłoń, jest grą, która dopasowuje się do graczy. Co to oznacza? Jeśli przysiądzie do niej grupa osób, które chcą sobie w nią pograć „na luzie” to dostaną gierkę porównywalną do Azula, czy innej Sagrady. Jeśli zaś przy stole pojawią się tacy, jak ja – złośliwi, lubiący negatywną interakcję – wtedy Plażing może śmiało konkurować z Chaosem w Starym Świecie o miany „gry niszczącej małżeństwa i przyjaźnie”.
Dodatkowo nie mamy w niej niemal żadnej losowości (poza wydarzeniami – które są rozszerzeniem i można je wprowadzić według własnego uznania) i wszystko można sobie dokładnie zaplanować – zupełnie, jak w Panu Lodowego Ogrodu ;)
Świetna tematyka, oryginalne podejście do area control, proste zasady i kupa fun’u z gry. Gra się bardzo dobrze skaluje i nawet na dwie osoby na mniejszej planszy pozwala się trochę poboksować z przeciwnikiem, aczkolwiek istny Armagedon dzieje się na planszy przy czterech graczach, a jeżeli uwielbiają Oni negatywną interakcję, to gra nabiera zupełnie innego oblicza.
Gra jak na swoją prostotę daje naprawdę graczom całkiem duże pole do popisu. Dodatkowo dostajemy kilka różnych sposobów punktowania, przez co możemy wybrać sobie odpowiadający nam styl gry.
Gra jeszcze nie została wydana a ja już wiem, że muszę ją mieć w swojej kolekcji. Co mnie tak zachwyciło w tej grze? Wszystko! Odpowiedź trywialna, ale prawdziwa. Plażing na pierwszy rzut oka wydaje się grą trudną, z dużą ilością nakładających się na siebie zasad. Kluczowe jest tu "wydaje się". Wystarczy przeczytać instrukcję, która już na etapie prototypu została napisana bardzo przejrzyście, rozegrać kilka rund i zasady nie stanowią problemu i zaczynają być wręcz intuicyjne.
Rzeczą, która osobiście uwielbiam w grach, i która jest w Plażingu jest możliwość wstępnego wybrania zasad i ich dopasowania do wieku/zaawansowania graczy. Sprawia to, że poziom wieku gracza określił bym tu na 7+, ale jednocześnie starsi gracze nie będą się nudzić.
Mechanika i tematyka oraz estetyka rewelacyjnie tu współgrają. Widać to było już na etapie prototypu.
Plażing jest bardzo dobrą grą i znakomitym debiutem autora. Oryginalny pomysł, znakomite połączenie mechaniki z tematem, a wszystko obudowane porządnym wykończeniem i – nie bójmy się tego powiedzieć – świetnym marketingiem ze strony Łukasza, który z grą zjeździł całą Polskę i wsłuchuje się w głosy graczy.
Mam bardzo dużo sympatii dla Plażingu, jako że gra jest nowatorska, znakomicie wpisana w klimat i świeża.
Więcej oraz nowe recenzje znajdziecie tu.
Więcej na fanpage'u!
Zapraszamy również na BGG :)
Cel projektu
Głównym celem kampanii jest zebranie kwoty 45 000 zł. na wydanie typowo polskiej, autorskiej gry planszowej! :)
Cena gry w kampanii to 123 zł. Natomiast sugerowana cena detaliczna (SCD) to 165 zł.
Osiągnięcie kolejnych progów, pokazanych poniżej umożliwi nam zwiększenie zawartości pudełka, dodanie Wam rozszerzeń i dodatków, zwiększenie jakości gry.
Wybrane progi zawierają oznaczenie "tylko na wspieram.to", co oznacza, że dostaną je wyłącznie osoby wspierające kampanię. Elementów tych nie będzie w sklepach. W miarę rozwoju zbiórki, elementów tych będzie przybywać!
W miarę zbliżania się do kolejnego progu zbiórki – będziemy szerzej pisać i pokazywać poszczególne progi na naszym profilu na facebooku.
Nagrody
O autorze / Zespół
FLAMI - The one to rule them all!!! Spiritus movens naszych działań, obecny na każdym z licznych konwentów jakie odwiedziliśmy. Obiekt uwielbienia młodszych i starszych plażowiczów.
Logotomia - Małgorzata i Sebastian Lis - założyciele studia graficznego Logotomia. Na co dzień zajmują się brandingiem, w międzyczasie jako współwydawcy Plażingu. Przy wsparciu ilustratora Aleksandra Domańskiego oraz projektantki Kseni Tracz powstały w studiu ilustracje Janusza, Grażyny i całej tej historii nad Bałtykiem.
no i rzecz jasna Łukasz - autor Plażingu oraz gier menedżerskich i symulacyjnych. Na co dzień doradca w obszarze zrównoważonego rozwoju. Twórca Studia Smart flamingo. Prywatnie eurogracz, miłośnik podróży małych i dużych, zapalony plażowicz mający 10 pomysłów na minutę ;)
Ryzyko
Nie ma ryzyka, nie ma zabawy mawiają ... ;)
Ale na poważnie! W projekcie takim jakim jest wydanie gry ryzyk jest wiele.
Począwszy od nie zbalansowania gry i słabych punktów w mechanice - tym zarządziliśmy testując grę na wiele sposobów na ogromnej grupie graczy. Potwierdzeniem tego, że nam się udało, są liczne recenzje i oceny.
Poprzez sprzedanie Wam "wyobrażenia" o grze, a w pudełku będzie co innego... Tu również zrobiliśmy dużo, grę rozwijamy od ponad roku przy dużym udziale graczy. Nie sprzedajemy Wam grafik i chwytliwych reklam czy sloganów, nie epatujemy figurkami. Podjęliśmy ogromny wysiłek (paczcie początek strony) by dotrzeć z grą do graczy - tak by możliwie wiele osób wyrobiło sobie opinię grając, mając realne doświadczenie z gry, nie zaś oglądając reklamy, game-playe czy sponsorowane filmiki... Tu znów odsyłamy Was do recenzji - macie w wielu z nich szczegółowy opis tego czym jest gra, jak się w nią gra i wręcz jakie emocje temu mogą towarzyszyć - mamy nadzieję, że tego właśnie szukacie :)
Kończąc na procesie wydawniczym gdzie trzeba skoordynować wiele wątków, zarządzić opóźnieniami i finalnie dostarczyć Wam gry na czas. Jako zespół współpracujemy ze sobą od dawna - poznaliśmy się na stopie zawodowej, mamy swoje firmy, które od lat ściśle współpracują realizując projekty wydawnicze dla dużych firm (np. gry czy raporty). Od ponad roku możecie obserwować nas w akcji. Grę w całości produkujemy w Polsce, zatem celnicy nam nie groźni ;) Gra nigdzie nie zalegnie, a my planujemy robić wszystko by gra była u Was wręcz przed czasem. Aczkolwiek, ryzyko opóźnień jest zawsze (np. w wyniku zdarzeń losowych), zatem to, co z pewnością obiecać możemy, to jasną, wprost i na czas komunikację.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Miłosz Stachura
Hubert Łasiński
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Dariusz Wyzga
Warzyn
jamwnukers
Grzegorz Samson
Adam Śliwińśki
Ewa Bodzan
Wspieracz Anonim
Zawa99
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Łukasz Bialik
Grzegorz Szczepański
Wspieracz Anonim
Arkadiusz Kasiński
mtolek
Wspieracz Anonim
Dawid Kasza
Klaudia Dyla
Bart
Kat.kalinowska1
Wspieracz Anonim
Daniel Kierecki
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Adam Borowik
Wspieracz Anonim
Wojciech Giżyński
sanbar
GRAnatowa
Wspieracz Anonim
Marcin Chłopaś
elessime
Grotwórca
magdajp
Agnieszka ES
Daria Chibner
Nina Wilczyńska
Anna Wierzbic
Agnieszka Wardaszko
Raksha
Pokaż wszystkich.
Ocena 5 / 5 (3 głosów)
Dariusz Zagan
4 lata temuKomentarze
Tomasz Świderski
4 lata temusmartflamingo
4 lata temuMichał Lewandowski
4 lata temuAnna Kozaczuk
4 lata temuWspieracz Anonim
4 lata temusmartflamingo
4 lata temuBartek Szopka
4 lata temusmartflamingo
4 lata temuBartek Szopka
4 lata temusmartflamingo
4 lata temusebokra
4 lata temuMateusz Ducki
4 lata temujapanczyk
5 lat temusmartflamingo
5 lat temuTomasz Świderski
5 lat temuPrzemysław Dmytruszyński
5 lat temuMarcin Frąckowiak
5 lat temusmartflamingo
5 lat temuMarcin Frąckowiak
5 lat temusmartflamingo
5 lat temuMarcin Frąckowiak
5 lat temuMarcin Ruszkiewicz
5 lat temusmartflamingo
5 lat temudominik
5 lat temuŁukasz Stanczewski
5 lat temusmartflamingo
5 lat temusmartflamingo
5 lat temudominik
5 lat temuUrbansky
5 lat temusmartflamingo
5 lat temuGrzegorz
5 lat temusmartflamingo
5 lat temusmartflamingo
5 lat temuluki2202
5 lat temuMichałL
5 lat temuAnonim
5 lat temusmartflamingo
5 lat temusmartflamingo
5 lat temusmartflamingo
5 lat temuZuzanna Wiszowaty
5 lat temusmartflamingo
5 lat temusmartflamingo
5 lat temuROZSZERZENIE: KARTY WYDARZEŃ
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
EGZEMPLARZ GRY
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
PODZIĘKOWANIA - E-POCZTÓWKA
POCZTÓWKA Z NAD MORZA
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
PLAŻING ROLL&WRITE w WERSJI PRINT&PLAY
KUBOTY NA DRUGĄ NÓŻKĘ
Jeśli wybierzesz tą nagrodę - napisz do nas! Ustalimy rozmiar klapka oraz kolor :)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
PLAŻING ROLL AND WRITE
4 wzory planszy, 2 dwustronne notesy po 50 kartek, instrukcja i kredki
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
KUBOTY W GRZE
Jeśli wybierzesz tą nagrodę - napisz do nas! Ustalimy rozmiar klapka oraz kolor :)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
PLAŻING NA KAŻDĄ OKAZJĘ
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
PAKIET 2 GIER
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
BALTICARIUM-MORSKIE ZABAWY
Przewidywana dostawa: luty 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
PLAŻING ROLL&WRITE
Plażing Roll&Write wydany jako samodzielna gra. (4 wzory planszy, 2 dwustronne notesy po 50 kartek, instrukcja i kredki)
Przewidywana dostawa: luty 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
POZIOMA TORBA NA GRY
Przewidywana dostawa: luty 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
PLAŻING NA KAŻDĄ OKAZJĘ
Gra + Plażing Roll&Write - w zależności od okazji zabierz tą z nich, która wygodniejsza :)
Przewidywana dostawa: luty 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
PAKIET 2 GIER
Kup dla siebie i na prezent! :)
Przewidywana dostawa: luty 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
PACZKOMAT
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
KURIER
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł