Potwór tygodnia
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
963 reakcji
Wstęp
Cześć, nazywam się Piotr Ramel Koryś i serdecznie zapraszam do wsparcia mojego nowego projektu. Dzięki Wam ukaże się po polsku "Potwór tygodnia" czyli Monster of the Week. I to w wyjątkowej, bardzo polskiej, wersji.
Opis projektu
Większość ludzi nie wierzy w potwory, ale wy znacie prawdę. One istnieją – i to wy macie je pokonać. Druga, poprawiona edycja „Potwora tygodnia” (Monster of the Week) pozwoli wam przeżyć tę przygodę.
Potwór tygodnia to samodzielna gra fabularna w konwencji horroru akcji dla 3-5 graczy. Możecie w niej polować na potwory z liceum niczym w Buffy, Postrach Wampirów, jeździć po kraju i likwidować nienaturalne istoty jak bracia Winchester w Supernatural, prowadzić rządowe śledztwa niczym Mulder i Scully, czy w dziwnym zamku zostać nieustraszonymi pogromcami wampirów!
Starter znajdziecie TUTAJ
Podręcznik zawiera wszystko, czego potrzebujecie, by wytropić Wielką Stopę, rozgryźć reptilian i dopiec demonom. W jego obecnej, poprawionej edycji znajdziecie:
- Reguły tworzenia postaci pozwalające stworzyć łowcę i spójną drużynę.
- Osiem prostych ruchów opisujących zasady prowadzenia śledztw i polowania na potwory.
- Intuicyjny system oparty na popularnym silniku Świata Apokalipsy.
- Wiele narzędzi do kreowania tajemnic – wyzwań dla łowców, którym poświęcone będą sesje i nie tylko!
UWAGA - w naszej wersji dostaniecie 6 dodatkowych ról!
Nagrody i nominacje dla Potwora tygodnia:
2012 Indie RPG Award - Best Support - Runner-Up
2012 Indie RPG Award - Game of the Year - Runner-Up
2013 Gioco di Ruolo dell’Anno Nominee
2013 Golden Geek RPG of the Year Nominee
Potwory istnieją. Większość ludzi w to nie wierzy, ale one naprawdę istnieją. Zazwyczaj, gdy ktoś to odkrywa, zaraz potem ginie. Niektórzy są jednak tak wredni, sprytni, szaleni lub zranieni, że przeżywają. A potem zaczynają krucjatę przeciwko potworom.
To właśnie wy.
Być może bronicie swojego rodzinnego miasteczka przed wszelkim złem, które chce w nim działać.
Być może ruszacie w drogę, by na nie polować.
Być może macie magiczne moce.
Być może jedno z was jest wspomniane w pradawnych przepowiedniach.
Jedno jest pewne – nie wrócicie do swojego dawnego, bezpiecznego życia.
Chwyć pogrzebacz i otwórz księgę czarów. Czas pokonać potwory!
Z wielką przyjemnością przedstawiam Wam polską edycję Potwora tygodnia (Monster of the Week).
Wiem, że w Polsce gra ta ma wielu fanów, włącznie z tymi, którzy stworzyli świetne materiały pod nią i części dodatku Tome of Mysteries. Dziękuję Piotrowi, Markowi i reszcie ekipy GRAmela za całą pracę, jaką włożyli w powstanie tej edycji.
Jestem pewien, że gatunek współczesnego polowania na potwory jest u Was równie popularny, jak u mnie w Nowej Zelandii. Lista inspiracji systemu jest zdominowana przez media z USA, ale wyobrażenie, że potwory z przeszłości wciąż kryją się w cieniach, wydaje mi się wszechobecne.
Ten system pozwala uzbroić się w mistyczny sprzęt, znaleźć te całe potwory i powstrzymać wszystkie mroczne plany, które knują. Pod wieloma względami to czysty eskapizm, ale jest też miejsce na historie o większej emocjonalnej głębi. Na moich sesjach często odkrywam, że potrzebuję obu tych elementów.
Udanych łowów, nie mogę się doczekać opowieści o Waszych przygodach!
Cześć! Dzisiaj zaprezentuję Wam system Monster of the Week, którego polską edycję zapowiedziało niedawno wydawnictwo GRamel Books.
Monster of the Week to druga edycja systemu autorstwa Michaela Sandsa opartego na popularnej mechanice Apocalypse World (stąd niekiedy nazwa Powered by the Apocalypse - PbtA). Wydany został przez dobrze znane również u nas wydawnictwo Evil Hat Games (wydawcę takich gier jak FATE czy Blades in the Dark, te ostatnie też wydaje Gramel Books). W założeniu ma umożliwić nam rozwiązywanie nadnaturalnych zagadek w settingu współczesnego urban fantasy. Twórca nie ukrywa swoich inspiracji serialami “Buffy the Vampire Slayer” oraz “Supernatural”. Oczywiście jak każda mechanika z rodziny PbtA również ta zachęca graczy do modyfikowania settingu (robienia tzw. hacków) pod swoje potrzeby. Po lekturze podręcznika natychmiast zaświtał mi pomysł by wykorzystać go do kampanii (czy raczej cyklu jednostrzałów) w uniwersum Deadlands gdzie gracze wcieliliby się w grupę Texas Rangers tropiącą potwory na terenie CSA. Sam podręcznik to licząca 320 stron książka w miękkiej oprawie w formacie 228x150 mm. Wnętrze książki utrzymane jest w czarno-białej konwencji znanej z innych podręczników Evil Hat. Poziom ilustracji jest w moim odczuciu nierówny. Trafiają się zarówno perełki (full-art ze str. 92) jak i koszmarki (classic vampire z bestiariusza).
Podręcznik rozpoczyna się od krótkiego wprowadzenia, po którym przechodzimy do rozdziału poświęconego tworzeniu drużyny. System zachęca graczy do aktywnego wpływu na kształt settingu. Na początek wybieramy motyw przewodni naszego teamu - czy będzie to łowca wraz ze wspierającym go zespołem? Może oddział agencji badającej nadprzyrodzone zjawiska albo starożytny zakon walczący ze złem? Autor daje graczom dość dużą swobodę jednocześnie nakreślając najpopularniej popkulturowe archetypy. Następnie przechodzimy do wyboru naszego bohatera. Zamiast klasycznej karty postaci używamy tzw. playbooka, na którym zaznaczamy wybrane przez nas opcje. Wśród dostępnych archetypów dostępny jest Chosen - wybraniec predestynowany do walki ze złem (np. Buffy), Crooked - przestępca, który w swojej karierze zetknął się z czymś nadprzyrodzonym, The Divine - avatar bóstwa, Expert - znawca okultyzmu, The Flake - klasyczny “foliarz” zajmujący się teoriami spiskowymi, The Initiate - członek pradawnego zakonu walczącego ze złem (np. Ardeth Bay z “Mumii”), The Monstrous - potwór walczący po stronie dobra (Abe Sapien z “Hellboya”), The Mundane - zwykły człowiek wciągnięty w wir paranormalnych wydarzeń, The Professional - członek agencji zajmującej się walką z nadprzyrodzonym (Fox Moulder), Spell-Slinger - współczesny czarodziej (John Constantine), The Spooked - osobnik z nadprzyrodzonymi zdolnościami, ale nie kontrolujący ich w pełni (Liz Sherman z “B.P.R.D.”) i wreszcie Wronged - krawędziowy wojownik szukający zemsty na potworach, które zabiły jego bliskich. Oprócz tego dostajemy również krótki przegląd najpopularniejszych playbooków stworzonych przez fanów (dostępnych na stronie autora).
Sam proces kreacji bohatera przebiega szybko. Wybieramy naszą profesję, jeden z dostępnych w playbooku zestawów bonusów do cech oraz 2-3 zdolności charakterystyczne dla naszego archetypu. Do tego wybór broni z krótkiej listy i gotowe! Dodatkowo proces kreacji naszej postaci jest powiązany z postaciami innych graczy. Efektem jest gotowa do działania drużyna posiadająca wspólną historię oraz szereg zahaczek tylko czekających do wykorzystania przez Mistrza Gry. Kolejnym rozdziałem podręcznika jest opis akcji/Ruchów (moves), które wykonywać mogą gracze. Mechanika bazująca na Apocalypse World jest banalnie prosta. Gracz deklaruje co robi jego postać a Mistrz Gry decyduje z jaką akcją mamy do czynienia. Następnie gracz rzuca 2k6 i do wyniku dodaje odpowiedni z pięciu współczynników: charm, cool, sharp, tough lub weird. Jeśli łączny wynik to 10 lub więcej wówczas udaje mu się osiągnąć dokładnie to co zamierzał. Wynik z przedziału 7-9 oznacza sukces, ale też pewne komplikacje (rozwiązanie w innych systemach znane jako “Tak, ale…”). Wynik 6 lub mniej to niepowodzenie postaci. Warto zaznaczyć, że w tym systemie Mistrz Gry nie wykonuje rzutów - to gracze atakują, unikają ciosów, szukają wskazówek, przekonują NPCów itd. Dodatkowo, gdy nasza postać osiągnie odpowiednie doświadczenie możemy dla niej wykupić akcje zaawansowane. Wówczas wynik 12+ na kościach pozwala nam na uzyskanie potężnych bonusowych efektów (“Tak i…”). Tam też gracze znajdą zasady dotyczące obrażeń, leczenia, broni oraz punktów szczęścia (odpowiednik pepeków pozwalający negować obrażenia lub zamienić wynik wykonanego rzutu na 12).
Druga część podręcznika dedykowana jest mistrzowi gry, tutaj na cthulhową modłę nazywanemu Strażnikiem. Otrzymujemy krótki poradnik jak przygotować naszą pierwszą przygodę wraz z gotowym przykładem. Genialnym rozwiązaniem są listy archetypów potworów, ich pomocników, lokacji oraz przypadkowych NPC z przypisaną krótką, jednozdaniową motywacją. Przykładowo nasz potwór może być dziką bestią (która chce się tylko panoszyć, niszczyć i atakować). Ale może też być inteligentnym egzekutorem (który chce zabijać winnych). Niesamowicie ułatwia to prowadzenie przygody zorganizowanej wokół potwora. Pozwala również tworzyć różne przygody wokół tych samych motywów. Starcie z wampirem szukającym zemsty na swoich mordercach (egzekutorem) będzie się istotnie różnić od starcia z wampirem, którego celem jest stworzenie armii podległych mu ghuli (breeder). Natychmiast wprowadzam to rozwiązanie do tworzonych nemesis i villainów w innych systemach. Drugim genialnym patentem jest wprowadzenie tzw. odliczania (countdown) obejmującego najważniejsze działania potwora przy założeniu, że drużyna mu w żaden sposób nie przeszkodzi. Pozwala to na proste tworzenie nieliniowych przygód, a nawet mini-sandboxów. Dostajemy również wskazówki dotyczące tworzenia dużych countdownów, tzw. arców, czyli motywów łączących nasze pojedyncze przygody w spójną całość na wzór sezonu serialu. Widać tu inspirację autora systemem tzw. frontów z innego hacku PbtA - Dungeon World. Dodatkowo mistrz gry otrzymuje dwie gotowe do poprowadzenia przygody, kilka generycznych potworów takich jak klasyczny wampir, wilkołak czy lovecraftowy ghul oraz szereg porad dotyczący customizacji różnych elementów gry - w szczególności tworzenia własnych akcji oraz playbooków. Całość zamyka krótka lista pozycji (filmów, gier, seriali), które zainspirowały autora do napisania tego systemu.
Czy podręcznik ma wady? Jedyną, która rzuciła mi się w oczy to układ materiału w części dedykowanej Strażnikowi. Otrzymujemy porady jak napisać pierwszą przygodę, odpowiedni przykład, potem rozdział poświęcony temu jak opisywać i reagować na poszczególne akcje deklarowane przez graczy i… kolejny rozdział poświęcony pisaniu przygód. Sprawia to wrażenie pewnego nieładu.
Podsumowując: otrzymujemy fajny system na prostej i szybkiej mechanice. Postaci tworzy się błyskawicznie, a całość zachęca graczy do współuczestnictwa w procesie tworzenia zarówno świata gry jak i narracji na sesji. Dodatkowym plusem są wspomniane wcześniej tabelki typów i motywacji przeciwników - świetna rzecz, którą IMO warto znać nawet jeśli nie będzie prowadzić tego systemu. Zamierzona wizja autora to walka z potworami w urban fantasy, ale podatność mechaniki PbtA na hacki sprawia, że nie powinno być problemu z dostosowaniem settingu do innych realiów. Jak pisałem wcześniej chcę poprowadzić na tej mechanice kilka jednostrzałów w uniwersum Deadlands, ale podczas pisania tego tekstu wpadły mi do głowy pomysły na setting wiktoriańskiego horroru (Solomon Kane, Van Helsing) czy nawet fantasy (Wiedźmin).
Udostępnione za zgodą autora – Boodzika
Jeżeli chcecie przeczytać inne recenzje popatrzcie na wpisy:
Marka Golonki
https://polter.pl/rpg/Monster-of-the-Week-c28424 i
Jaxy (naszego patrona),
https://jaxoblog.blogspot.com/2019/11/z-notatnika-alchemika-5-potwor-tygodnia.html
Nie umieściłem tutaj z powodów oczywistych.
Cel projektu
To proste – zbieramy na wydanie gry RPG „Potwór tygodnia”. Na licencję, grafiki (grafiki są do wykupienia lub zrobienia na nowo, nie gwarantuje ich licencja – a niektóre są dość… kontrowersyjne), tłumaczenie, redakcję, korektę, skład, podatki, dodatki do dwóch wersji limitowanych (zobacz poniżej), zarobki ludzi związanych z projektem, drukarnie, wysyłkę oraz na między innymi na polskie wersje poniższych PDF-ów PDF:
https://www.evilhat.com/home/wp-content/uploads/2019/03/Monster-of-the-Week-Revised-Playbooks.PDF
Tak, jak wyjdzie zbiórka, to to wszystko też dostaniecie! A szczęściarze, którzy kupią wersje limitowane, otrzymają te materiały w druku! Ale to nie wszystko! W podręczniku znajdzie się polska przygoda Marka Golonki - Szkoda kotów: małe miasteczko zostaje zaatakowane przez obcą siłę sprawiającą, że jego mieszkańcy zachowują się jak maszyny. Naturalną barierę przed tą klątwą stanowią koty, ale miastowi zaczynają przeganiać i łapać biedne czworonogi. Tylko Łowcy mogą to przerwać!
Ale to nie jedyny dodatek, który znajdzie się w polskim wydaniu "Potwora tygodnia". Graj gotykiem! (Going gothic) – krótki poradnik wykorzystywania motywów z horrorów gotyckich we współczesnych sesjach grozy. Pokazuje, w jaki sposób gotycyzm pozwala grać psychologią postaci, ich przeszłością i pozycją w społeczeństwie, a także poruszać na sesjach trudniejsze tematy. Tekst Marka Golonki pochodzi z Tome of Mysteries.
No i nie ukrywam, że jeżeli zbiórka się powiedzie, to będę wydawać dalej gry na PbtA. Mam kilka licencji + kilka na oku, ale bez wsparcia się nie uda.
A tylko na wspieram.to można trafić limitowaną, TWARDĄ oprawę "Potwora tygodnia"!
Przygoda z podręcznika (Damn Dirty Apes albo Te przeklęte małpiszony) będzie jednym z progów.
Tłumacz Potwora, Marek Golonka, jest też jednym ze współautorów dodatku do tego systemu - Tome of Mysteries. W naszej zbiórce wszyscy wspierający dostaną dwie tajemnice (przygody) Marka z tego tomu! Obie w PDF.
Jajo Światów: ambitna technookultystka opracowała technologię pozwalającą wykluwać kieszonkowe wymiary z syntetycznych jaj. Jedno z tych Jaj Światów zostało skradzione. Jeśli Łowcy szybko go nie przejmą, wykluje się z niego bardzo niebezpieczny wymiar…
Klątwomowa: Krąg Klątw od wieków eksperymentował z Klątwomową – samoświadomym, złowrogim językiem czarnej magii. Teraz jednak wiedza o Klątwomowie porzuciła jednego z okultystów i zstąpiła zamiast tego na bezdusznego przedsiębiorcę. Zaczyna się bitwa o Klątwomowę, a bez interwencji Łowców ucierpią w niej niewinni.
Mało? Mamy też dla Was dwie niespodzianki, ale o nich opowiemy przy zbiórce!
O podręczniku - format b5, około 320 stron (zależy od nowości i dodatkowych materiałów), czarno-biały.
Same koszty to około 28000 złotych.
Nagrody
„Potwór Tygodnia” w PDF + PDF tekstów Marka Golonki z Tome of Mysteries + ufundowane progi w PDF. – 49 PLN
Książka „Potwór Tygodnia” + PDF tejże + PDF tekstów Marka Golonki z Tome of Mysteries + ufundowane progi w PDF. – 99 PLN
Książka „Potwór Tygodnia” w TWARDEJ oprawie + PDF tejże + PDF i druk tekstów Marka Golonki z Tome of Mysteries + wydrukowane pomoce + ufundowane progi w PDF (20 nagród) – 149 PLN (WYSYŁKA GRATIS!)
Książka „Potwór Tygodnia” w TWARDEJ oprawie + PDF tejże + druk tekstów Marka Golonki z Tome of Mysteries + specjalne, limitowane kości (10 sztuk) + żetony +1/-1 (10 sztuk) + Twoja grafika w podręczniku jako Rola + woreczki na kości z logo wydrukowane pomoce + ufundowane progi w PDFie. (12 nagród) – 259 PLN (WYSYŁKA GRATIS!)
PDF wyślemy przez DriveThruRPG
Żetony (żetony z +1/-1, przydatne do zaznaczania modyfikatorów) 15 PLN
Savage Worlds Edycja Przygodowa 110 PLN
Adventurers! 2 Edycja 30 PLN
Wysyłka 20 PLN
Ufundowane.
Wydamy „Potwora tygodnia” oraz wszystkie dodatki, czyli teksty Marka Golonki z Tome of Mysteries oraz limitowane nagrody. Dostępne też będą materiały pomocnicze w PDF.
Ufundowane.
Tajemnica: „Pułapka na turystów” + zakładki w druku
Wśród turystów w Krakowie coraz częstsze są ataki paniki i tajemnicze obrażenia. Można by pomyśleć, że po mieście grasuje Smok Wawelski! Co ciekawe wszyscy poszkodowani odwiedzili niezwykle popularny escape room, który przedstawia właśnie grotę legendarnego potwora…
A do tego wszyscy wspierający zamawiający druk, otrzymają komplet zakładek z pomocami do gry. Elektroniczni Łowcy otrzymają je w wersji PDF.
Ufundowane.
Tajemnica: „Piernik się pali!”
Tajemnica proponująca wspólne tworzenie świata znane z wielu gier na silniku Świata Apokalipsy. Rozgrywa się w wyidealizowanym, pięknym i przytulnym Toruniu, szczegóły którego Strażnik stworzy wspólnie z graczami – najlepiej zajadając się pysznymi pierniczkami! A potem to miasto-cud spróbuje zniszczyć nieumarły hanzeatycki czarnoksiężnik…
Ufundowane.
Mini-setting: Polskie lata 90-te
Kiedy polskie fabryki i ziemię wyprzedaje się Obcym, a zamiast czarownic pali się Radomskie (ale jak pan major woli, to Franz ma Camele), w nagle skapitalizowanej Polsce łowcy potworów mają pełne ręce roboty. W siermiężnej rzeczywistości polskich lat dziewięćdziesiątych na wampiry poluje się w rytmie disco polo i pierwszych boysbandów. Autorem jest Jacek Radzymiński.
Ufundowane.
Tajemnica: „Tracąc głowę” (All Heads are Off) Zaprzyjaźniona grupka łowców potworów spaliła zamek nad Loarą. Powariowali? Nie, odkryli w nim nieumarłych arystokratów z czasów Rewolucji Francuskiej. Szlachcice uciekli jednak z pożaru i nasi Łowcy muszą dokończyć polowanie, nim Maria Antonina odnowi swoje stare czary dające jej władzę nad Wersalem.
Ufundowane.
Tajemnica: „To wciąż Sparta!” (It's Still Sparta!)
Tajemnica w dwóch odsłonach. Gracze najpierw wcielają się w starożytnych Bohaterów broniących Sparty przed napaścią niezniszczalnych potworów. Potem zaś dzięki błogosławieństwu Muz ich standardowi Łowcy dziedziczą wspomnienia antycznych herosów i mogą powstrzymać powrót tych bestii.
Tajemnica: „Nawiedzony przypadek Eleonore Zugun” (The Haunted Case of Eleonore Zugun) Austriackie Towarzystwo Parapsychologiczne ogłasza międzynarodowy konkurs na badania nad niewyjaśnioną sprawą poltergeista z międzywojnia. Tylko nasi Łowcy wiedzą, że każdy, kto bada sprawę Eleonore Zugun, sam pada ofiarą poltergeista, i mogą przerwać to błędne koło!
O autorze / Zespół
Alina Komsta
Filolog z dyplomem doktorskim. Nauczyciel akademicki. Tłumacz z języka łacińskiego i starogreckiego. Czuwa nad korektą i edycją podręczników GRAmela od 5 lat.
Marek ‘Planetourist’ Golonka
Wieloletni Gracz i Mistrz Gry, autor setek erpegowych materiałów, tłumacz Potwora tygodnia oraz twórca materiałów dodatkowych do tego systemu. Kulturoznawca, wykładowca projektowania gier a także przewodniczący kapituły Quentina.
Piotr ‚Ramel’ Koryś
Założyciel wydawnictwa GRAmel Books, wydawca polskiej edycji Savage Worlds oraz gier na licencji SW. Redaktor w Pinnacle Entertainment Group, tłumacz, twórca tekstów zarówno w Polsce jak i za granicą. Autor lub współautor przeszło 100 publikacji RPG-owych.
Krzysztof „Krzyś” Bernacki
Erpegowiec, fan, aktywny członek środowiska, DTP-owiec wyspecjalizowany w druku gier fabularnych i planszowych. Składał dla Was m.in. OHET, Adventurers! 2ed., dodatki do Savage Worlds, Liski: Ojojanie i wiele innych projektów.
Janusz Kamieński
Mistrz Gry z ponad 17-letnim stażem. Kulturoznawca, dziennikarz i twórca wideo. Założyciel internetowej telewizji Raport Obieżyświata.
O GRAmel Books
Firmę tworzy grupa fanów RPG, którzy chcą je promować w naszym kraju.
Ryzyko
Zbiórka trwa do 10-01-2020.
Po ufundowaniu projektu, będziemy potrzebować minimum CZTERECH miesięcy na zamkniecie projektu (redakcja, korekta, skład i akceptacja + grafiki dodatkowe) i druk. Później będziemy wysyłać. Chcemy, żeby podręcznik w PDFie trafił do Was jak najszybciej. Na Wasze uwagi czekamy 20 dni po wysłaniu PDFa,a po tym czasie wprowadzimy poprawki i wysyłamy książkę do druku.
Ufundowane materiały dodatkowe w PDF będą wysyłane sukcesywnie po ich skończeniu. Nie planujemy dodatków w druku, bo wiemy z doświadczenia, że to bardzo przedłuży czas oczekiwania na zakończeniu projektu.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Jędrzej Śmietański
JaMB
Wspieracz Anonim
Tyfonnofyt
Dominik Pszczoła
Maciej Perkowski
Dawid Głowniak
Grzesiek Skolmowski
Wspieracz Anonim
Marcin Stachowski
Adrian Waluk
Mateusz Obierak
Hubert Lenkiewicz
Tymoteusz Demel
Szymon Laskowski
Wolfgang Schwarzenatter
Sebastian
Kosa
yustus
Wspieracz Anonim
toloboom
Wspieracz Anonim
Michał Amarowicz
Nephilim
_aranedorion_
Marcin Wit
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Szymon Walkowski
Piotr "Wierzba" Kraciuk
Dawid
Marysieńka Królowa
Adam Bratko
Wspieracz Anonim
Erebus
Kajetan Garbowski
Wojciech Nikorowicz
Grichacz
Bartosz Krol
zadrap
Papryk
mala.nowa
Darmirka
jaffa
Sevr
Marcin K.
Jacek Kowalik
Tomek Siwek
Pokaż wszystkich.
Ocena 5 / 5 (6 głosów)
Komentarze
Ramel
4 lata temuRamel
4 lata temuTeściowa
4 lata temuAnonim
4 lata temuRamel
4 lata temuRamel
4 lata temuRamel
4 lata temunołnejm
4 lata temuMarcin Piwek
4 lata temuElektroniczny Łowca
Łowca
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Twardy Łowca
Przewidywana dostawa: kwiecień 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Łowca Tajemnic (Early Bird)
UWAGA - DARMOWA WYSYŁKA TYLKO W WERSJI EARLY BIRD!
Przewidywana dostawa: kwiecień 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Łowca Tajemnic
Przewidywana dostawa: kwiecień 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pogromca Potworów
Przewidywana dostawa: kwiecień 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Kości Potwora Tajemnic
Przewidywana dostawa: kwiecień 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
ADVENTURERS! 2 EDYCJA
Zapraszamy do świata przygód!
Adventurers! to mini gra, czerpiąca tak z tradycyjnych wędrówek po lochach jak i z bardziej współczesnych tytułów.
- Jest prosta - do gry wystarczą dwie kostki sześcienne i umiejętnośc dodawania i odejmowania.
- Jest krótka - podstawowe zasady mieszczą się na zaledwie dwóch stronach.
- Jest wszechstronna - nasze settingi przedstawiają nowe światy od mrocznej grozy z Gothiki po pulpowe przygody Śniących o Marsie.
- Jest łatwa w dopasowaniu - zasady Skali czy mocy pozwolą ci samodzielnie stworzyć własny świat.
Nowa polska edycja poprawia kilka błędów, jest bardziej przejrzysta i łatwiej nada się dla początkujących - ale to nadal ta sama gra...
... do której dołączyliśmy debiutujące w języku polskim światy!
Łotry Nocy to świat clockpunkowego fantasy osadzony w ruinach cywilizacji Nieśmiertelnych... którą plądrują bezwzględne gildie złodziejskie.
Za to Śniący o Marsie to planetarny romans - wizja Marsa takiego, jakim powinien być, planeta przygód, gdzie mężni bohaterowie ratują księżniczki w statkach powietrznych nad wyschniętymi kanałami.
Dołącz do setek graczy Adventurers!, i rusz na spotkanie przygodzie!
Podręcznik zawiera 124 stron, w tym 9 kolorowych.
Przewidywana dostawa: kwiecień 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Dungeon World
Dungeon World to gra Fantasy RPG, łącząca dungeon crawl z nowymi zasadami,. Zbadacie niesamowite krainy pełne magii i niebezpieczeństw w poszukiwaniu sławy, złota i chwały. Zasady Dungeon World są łatwe do nauczenia i zawsze napędzają akcję Dungeon World zawiera zasady do dopasowania zasad do indywidualnych drużyn i mistrzów gry, w tym nowe rasy, klasy i potwory.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Kości Potwora Tajemnic
Przewidywana dostawa: kwiecień 2020
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Beszamel A!
Beszamel to gra o wspólnym tworzeniu opowieści. Siadacie do niej we dwie lub więcej osób. Jeden gracz będzie Bajarzem, a pozostałe będą odgrywać Bohaterów. Wspólnie opowiadacie legendę o swoich postaciach, o tym, co im się przytrafiło i czego dokonali.
Beszamel to baśniowa kraina pełna zamków, skarbów, smoków i przygód. Jest jedna rzecz, która różni Beszamel od wszystkich innych światów. W Beszamelu wszystko kręci się wokół jedzenia. Najważniejszymi miejscami są karczmy na rozstajach dróg, wojownicy władają w walce zaostrzonymi widelcami, czarodzieje zioną płomienną czkawką, a straszliwi orkowie kradną żółty ser.
Do gry potrzebne są dwie zwykłe kostki sześcienne (2k6). Przygotujcie też sobie przekąski i coś dobrego do picia, bo gra zaostrza apetyt.
Ruszamy!
Przewidywana dostawa: kwiecień 2020
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Żetony
Przewidywana dostawa: kwiecień 2020
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Wysyłka
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Twarda oprawa dla Łowcy
Przewidywana dostawa: kwiecień 2020
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Cowboy World
Przesyłka w cenie!
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Savage Worlds Edycja Przygodowa
Będzie bardziej brawurowo! Savage Worlds to uniwersalna mechanika na rynku, dzięki której można błyskawicznie i z łatwością rozegrać ekscytujący pościg, ogromną bitwę, dramatyczny pojedynek – zarówno szermierczy, jak lotniczy. Proste zasady pozwalają tworzyć niezapomnianych bohaterów, którzy podczas niezwykłych przygód zmienią się z nowicjuszy w prawdziwe legendy.
Będzie bardziej grywalnie! Savage Worlds to spełnienie marzeń o systemie, w którym przygody pisze się w mgnieniu oka, a prawdziwych bohaterów można stworzyć na kilka minut przed sesją. Mistrz Gry nie będzie musiał korzystać z komputera i wielu opasłych tomów, by przygotować scenariusz: wszystko, czego potrzeba, znajdzie w tej książce i we własnej wyobraźni. Gracze szybko odnajdą się w każdych realiach i przygotują niezapomniane postaci, nie studiując godzinami setek bliźniaczo podobnych regułek.
Format b5, 208 stron, twarda oprawa, kolorowa kreda.
Przewidywana dostawa: kwiecień 2020
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł