Dwory Końca Świata RPG

Dwory Końca Świata RPG

134%
26 917
z potrzebnych 20 000 zł = 134% celu
193 wpłat

Zakończono sukcesem
Typ: Crowdfunding
Model: Wszystko albo nic
Dnia 12.08.2020 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
5 / 5 (1 głosy). Zobacz opinie (1)
Udostępnianie to też wspieranie:
Obserwuj (36)
  • Projekt
  • Aktualizacje (14)
  • Wspierający (101)
  • Społeczność (20)

Wstęp

Dwory Końca Świata wracają na wspieram.to!

Kanał YouTube

Blog

STARTER DO ŚCIĄGNIĘCIA TUTAJ.

Zestaw startowy Dworów Końca Świata
W środku Starter, przygoda, Frakcje i Bohaterowie do wyboru

Nowa edycja gry, która szturmem wzięła konwenty i od dekady rozwija się dzięki ciągle rosnącej społeczności wiernych fanów ma teraz możliwość zyskać prawdziwie najwyższą jakość wydania!

Ekipa Dziedzictwa Imperium
Dzień i noc radzimy nad przyszłością imperium!

Wprowadzenie do świata znajdziecie w tym filmie:

Ekipa Dziedzictwa Imperium

Nasza grupa składa się z kreatywnych i utalentowanych ludzi, z których większość od 10 lat związana jest w kolejnymi grami w tym uniwersum. Od ukazania się poprzedniej edycji Dworów Końca Świata 5 lat temu niestrudzenie pracujemy, by dostarczać Wam kolejnych materiałów do systemu (na DriveThru RPG znajdziecie do niego 40 dodatków, materiałów, w tym kilkanaście numerów fanzinu). Zorganizowaliśmy też ogólnopolską kampanię konwentową, podczas której na ponad 100 sesjach i dwóch tuzinach larpów setki Graczy zadecydowały o historii świata gry.

Nasze plany

Na wspieram.to wracamy z nową edycją gry. Dwie poprzednie finansowaliśmy dzięki wsparciu społecznościowemu i bardzo lubimy taką metodę. Dzięki współpracy z Copernicus Corporation, stawiamy na wydanie podręcznika podstawowego w najlepszej możliwej jakości: twardej oprawie, pełnym kolorze, z korektą i składem na najwyższym poziomie. Jeżeli nam pomożecie, rozpoczniemy razem całą linię nowej edycji Dworów Końca Świata w tak wysokim standardzie.

Co na tym zyskacie?

Idziemy na zbiórkę, żeby postawić na cele społecznościowe. Im więcej z Was przyłączy się do nas, tym więcej ciekawych materiałów i gadżetów otrzymacie - nie tylko dzięki przekraczaniu progów finansowych, ale  właśnie dzięki zaangażowaniu. Szykujcie pióra, poszukajcie zdjęć z sesji, larpów i konwentów: będziecie mogli zapełnić dzięki nim tajemniczą skrzynkę dodatkowymi nagrodami!

Wspierając zbiórkę stajecie się współproducentami Dworów Końca Świata i zyskujecie wpływ na kształt i kierunek rozwoju systemu. Zapraszamy na pokład!

Opis projektu

Krótko i do rzeczy o tym, czym są Dwory Końca Świata, co mamy gotowe, a nad czym pracujemy.


Dwory Końca Świata to "stołowe" RPG, czyli gra w odgrywanie ról i kooperacyjne tworzenie opowieści. Wraz z grupą przyjaciół stworzycie historię wzlotów i upadków Waszych Bohaterów, możliwe, że nawet kilku kolejnych ich pokoleń!

Dwory Końca Świata to RPG drużynowe, nastawione na wspólną grę i grupowe osiąganie wspólnych celów. Najważniejszym zasobem w tym świecie i tej grze jest Zaufanie.

Dwory Końca Świata to gra osadzona w świeci nawiązującym do europejskiego Renesansu, ze sporą porcją legendarnych i nadnaturalnych elementów.

Dwory Końca Świata to powieść płaszcza i szpady, romans łotrzykowski, a potencjalnie też RPGowa saga pokoleniowa!

Więcej dowiecie się ze startera.

Podręcznik liczący około 250 stron jest napisany. W tej chwili wprowadzamy poprawki, które zgłosili nam testerzy. Gra była testowana przez osiem miesięcy i budowania z myślą o przystępności, przyjazności początkującym, oddaniu klimatu Odrodzenia i budowaniu rozgrywki drużynowej. Pierwsze fragmenty trafiają już do korekty. Ciągle jednak możemy jeszcze do niego co nieco dodać.

Do zrobienia mamy sprawy techniczne. Pracujemy nad oprawą graficzną podręcznika, wygładzany wstawki fabularne, porządkujemy przykłady. Trwa korekta, wkrótce rusza redakcja, a potem skład. Do tego chcemy przygotować odpowiednio dużo materiałów dodatkowych - pomocy, opowiadań, różnych wzorów kart postaci, gadżetów ze świata gry.

No i oczywiście pozostał nam druk. Do tego, żeby przygotować do niego podręcznik, potrzebować będziemy Waszej pomocy.


Odpowiedzi na wiele pytań tyczących się gry znajdziecie tutaj:

Cel projektu

Wiele osób marzy o tym, by pięknie wydać swojego RPGa i zarobić na tym krocie.

20 000 PLN, nasz podstawowy cel, starczy na to pierwsze.

Za tę kwotę opłacimy ilustrację, korektę, redakcję i skład podręcznika oraz zadbamy o to, by wybrane przez Was nagrody bezpiecznie do Was dotarły.


Krótko mówiąc: dostaniecie liczący około 250 stron podręcznik w twardej oprawie.


To, co zbierzemy ponad tę kwotę pozwoli nam rozwinąć projekt - oraz oczywiście wydrukować podręczniki dla kolejnych wspierających. Przy osiągnięciu kolejnych progów zaokrąglimy trochę podręcznik, udostępnimy Wam materiały do poprzednich edycji (w tym kilka nowych), oraz opracujemy powstające już opowiadania, które rozszerzą opis i historię świata. A to dopiero początek.

Poniższa grafika zdradzi Wam naszej najbliższe plany:

Nagrody

Chcemy, żeby nagrody były jasne i czytelne. Dlatego stworzyliśmy ich niewiele, za to będą one konkretne.

Przypominamy o wybraniu formy dostawy jako dodatku do nagród!
Konwenty na razie są odwołane, a nie każdy będzie mógł się do nas pofatygować osobiście ;)



119 PLN to podręcznik podstawowy

Otrzymujecie podręcznik oraz wszystkie odblokowane nagrody w pdf.

To taniej, niż sam podręcznik będzie kosztował w normalnej sprzedaży.

229 PLN to podręcznik podstawowy i tajemniczy kuferek

Otrzymujecie podręcznik, wszystkie odblokowane nagrody w pdf, jedną koszulkę oraz ozdobną skrzynkę, która pomieści podręcznik oraz WSZYSTKIE ODBLOKOWANE CELE SPOŁECZNOŚCIOWE.

Ta nagroda nie będzie dostępna poza zbiórką.

449 PLN to zestaw drużynowy

Otrzymujecie dwa podręczniki, wszystkie odblokowane nagrody w pdf, pięć koszulek oraz ozdobną skrzynkę, która pomieści podręcznik oraz WSZYSTKIE ODBLOKOWANE CELE SPOŁECZNOŚCIOWE.

Ta nagroda nie będzie dostępna poza zbiórką.


Cele społecznościowe odblokują dodatki, które będziecie mogli dokupić do swoich nagród.

Nagrody będziemy wysyłać zimą, najpewniej na początku 2021 roku.


Na początek: Ucztogranie!

NA początku zbiórki dostępne będą specjalne limitowane odmiany nagród "Dwory Końca Świata i tajemniczy kuferek" oraz "Dwory Końca Świata to gra drużynowa". Dzięki nim będziecie mogli zagrać w nasz system, zanim jeszcze podręczniki ruszą do druku!

Ucztogranie to nie tylko sesje, ale też specjalny poczęstunek. Spotkamy się na dłużej, ale o jedzenie i picie nie będziecie się musieli martwić.
Nagrody NIE zawierają dojazdu na sesje. To będziecie musieli załatwić we własnym zakresie: ale postaramy się Was dobrze pokierować.

DKŚ, tajemniczy kuferek i Ucztogranie to JEDNO miejsce na sesji w Warszawie z głównym autorem gry. Sesje odbędą się w sierpniu i we wrześniu.

DKŚ to gra drużynowa i Ucztogranie to DWA miejsca na sesyjnym weekendzie w Gospodzie, larpowym domku w sadzie na Mazowszu (wygodny dojazd z Warszawy).

Wszyscy, którzy wykupią te nagrody zostaną zaproszeni do specjalnej grupy na FB i kanału na Discordzie. Tam ustalimy szczegóły Ucztogrania (nie zapomnijcie napisać nam o alergiach!). Kto wie, może uda się zbudować grupy złożone ze znajomych.

Gospoda
To był maj, a w sierpniu jest jeszcze ładniej.

O autorze / Zespół

Stale współpracujemy też z Copernicus Corporation , najstarszym ciągle działającym na polskim rynku wydawcą RPG. To właśnie CopCorp zadba o najwyższą jakość wydania!

 

A sporo zdjęć (w tym połowę tych powyżej), przygotowała dla nas Agnieszka Kołodziej!


Patronaty:





Ryzyko

Możliwości porażki nie bierzemy nawet pod uwagę ;)

Teraz na poważnie: w zależności od wyniku zbiórki oraz wielu czynników, które w świecie opanowanym epidemią mogą utrudnić nam pracę, mogą pojawić się pewne opóźnienia. Na podstawie postępów prac optymistycznie oceniamy, że podręcznik może ukazać się jeszcze na koniec 2020 roku, ale w wiele może się wydarzyć. Dlatego realistycznie mówimy o początku roku 2021 i tak podajemy przy nagrodach.

Jeśli kampania się nie ufunduje, podręcznik zostanie wydany w formie pdf, a Jakub będzie musiał pójść przemyśleć swoje życie ;)

Ocena 5 / 5 (1 głosów)

Zed1

miesiąc temu
Było super.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


Jan Pawiński

miesiąc temu
pdf od Krzysztofa

Andrzej Stój

2 miesiące temu
Kuba, możesz dokładniej określić rolę Wydawnictwa Copernicus w wydaniu DKŚ? W opisie zbiórki jest napisane "Stale współpracujemy też z Copernicus Corporation, najstarszym ciągle działającym na polskim rynku wydawcą RPG. To właśnie CopCorp zadba o najwyższą jakość wydania!" - co to konkretnie znaczy?

Jakub Zapała

2 miesiące temu
Powiem tyle, ile mogę, bez naruszania umów. Zbiórka jest moja, IP zostaje przy mnie i w związku kontrola kreatywna jest po mojej stronie - co zapewnia dużą elastyczność i możliwość reagowania na potrzeby wspierających bez dodatkowych konsultacji. Natomiast Copernicus zajmie się stroną techniczną projektu: opracowaniem dostarczonego tekstu, składem, drukiem itd.. Jesteśmy też w stałym kontakcie, a ja chętnie korzystam z ogromnego doświadczenia CopCorpu na polskim rynku RPGowym. Krótko mówiąc: nastawiamy się na lata owocnej współpracy :)

Andrzej Stój

2 miesiące temu
Opracowanie tekstu to coś innego, niż redakcja i korekta? Bo w opisie jest, że masz w swoim zespole ludzi od tego. Reszta jasna. Dzięki za doprecyzowanie:)

Jakub Zapała

2 miesiące temu
No jest trochę rozmaitej dłubaniny, np. typografia :) Zresztą, co ja będę uczył ojca dzieci robić. Wydawałeś gry, kiedy ja jeszcze na k20 mówiłem "bep", a na indiasy "nowa fala" ;)

Andrzej Stój

2 miesiące temu
Ja sam żadnej gry nie wydałem :) Pisać pisałem, ale nic poza tym. Przy dodatkach do D&D był za to tekst, redakcja, skład i korekta, tyle. Tak czy inaczej mam jasność, dzięki. Powodzenia na zbiórce! :)

Jakub Zapała

2 miesiące temu
Dzięki :) Jak masz grę na licencji, to masz masę rzeczy zrobione przez autorów oryginału - wzór, którego się trzymasz. Kiedy robisz swoją od początku, musisz podjąć masę drobnych decyzji, które wpłyną na ostateczny wygląd podręcznika. Tutaj Copernicus bardzo pomoże.

Narmo

2 miesiące temu
Starter jest dostępny na Drivetrurpg czy będzie jakiś link?

Jakub Zapała

2 miesiące temu
Będzie na dniach. Mamy drobne opóźnienie w składzie, a nie chcieliśmy wrzucać samej makiety - nie odda ona dobrze naszych planów co do podręcznika.

Marcin Piwek

2 miesiące temu
Można liczyć na to, że się pojawi próg cyfrowy z samymi plikami PDF?

Jakub Zapała

2 miesiące temu
Na razie nie było takiego planu, ale że jest dużo pytań o taki próg, to rozważamy tę opcję. Ostatnie kilka lat żyliśmy tylko podręcznikami i dodatkami w pdf i w związku z tym zbiórka nastawiona jest przede wszystkim na papier.

Drużyna Shoggotha

2 miesiące temu
Zamieściłem komentarz w wersji roboczej zbiórki, ale chyba zniknął, więc zapytam się ponownie ;). Co mają do zaoferowania/robią lepiej/ciekawiej/inaczej Dwory w stosunku do Monastyru pod względem klimatu i settingu?

Jakub Zapała

2 miesiące temu
To jest temat-rzeka :) Przygotujemy większy materiał porównujący Dwory do innych gier i pokazujących co robią inaczej niż 7th Sea, Dedeki, Witcher, Warhammer, Gasnące Słońca czy Monastyr właśnie. Ale krótko i węzłowato: * co do settingu, to Dwory Końca Świata stawiają na epokę Odrodzenia, gdy Monastyr skupiał się raczej na powolnym upadku. Obydwie gry tworzą jednak swoje "fantastyczne siostry Europy" oraz w obydwu pojawia się wątek starzenia i odchodzenia postaci, oraz zastępowania starego pokolenia przez nowe; * w mechanice Dwory robią w zasadzie wszystko to, co robił Monastyr (i troszkę więcej), ale podstawowe zasady są dużo przystępniejsze i bardziej nowoczesne. Niedługo wrzucimy tu starter, więc nie będę się rozpisywał, ale ogólnie rzuca się mniej, liczy się dużo mniej. To jest gra, w której jest sporo zaliczania automatycznie testów, a prawie każdy rzut to Cecha+Umiejętność+1k10 na PT 10. Co do elementów, które są tu i tu, warto wspomnieć o: + majętnościach i utrzymaniu; + rozbudowanym zarządzaniu BNami; + niebezpiecznej i potajemnie uprawianej magii (choć dużo bardziej "przejrzystej" niż ta z Monastyru); + walce oparta o przypisane do nacji szkoły szermiercze, manewry i zarządzanie wynikiem testu - ale w Dworach jest to dużo płynniejsze i nie wymaga tyle liczenia; + definiujących Bohatera sekrety i problemy łączące warstwę fabularną z mechaniczną. * Dwory Końca Świata są grą drużynową. Zdecydowanie. Współpraca, również na odległość, ma znaczenie mechaniczne i pozwala budować wspólne dziedzictwo. Starsi Bohaterowie mogą chorować, słabnąć i nawet umierać, ale następne pokolenie przejmuje stery ich Frakcji. W czasie testów zdarzały się sytuacje, w których postaci ponosiły bardzo "monastyrowe" porażki, w ostatnim wielkim "hurra!" ginąc albo tracąc to, co dla nich najcenniejsze - ale to nie kończyło gry, bo ich Dziedzice mogli po jakimś czasie podjąć rozpoczęte przez poprzedników dzieło. Od jednego z testerów dostaliśmy w raporcie zdanie "to w sumie jest jak Monastyr, który działa" ;)

Drużyna Shoggotha

2 miesiące temu
Dzięki za rozbudowaną odpowiedź, aczkolwiek pytałem się o klimat/setting a dostałem informacje o mechanice. To jak z tymi różnicami settingowo-klimatycznymi ;)?

Jakub Zapała

2 miesiące temu
Ja tak odruchowo po trochu o wszystkim ;) Pierwsza różnica to epoka, do której systemy się odwołują. Monastyr stawia na "nasz" wiek XVII, z jego kryzysami i rozkładem tradycyjnych więzów społecznych. Dwory siedzą na początku XVI wieku, w epoce wbijania sobie noży w plecy z większym optymizmem ;) Po drugie Monastyr jest dark (na niektórych ilustracjach: dosłownie) fantasy, z elementami powieści płaszcza i szpady, podczas gdy w Dworach proporcje są odwrócone. To jest mroczne fantasy z mniejszą dawką nadprzyrodzonego, które jednocześnie nie jest jednoznacznie złe - raczej niebezpieczne i zdradliwe. Więcej też jest w Dworach "historyczności" - nie w znaczeniu dosłownych odwołań, a opisu społeczeństwa i kultury. Po trzecie klimat i temat przewodni Monastyru można, w dużym uproszczeniu, streścić tytułem przygody "ostatnia wspólna jesień". Starsi i doświadczeni życiem bohaterowie ruszają na ostatnią wielką przygodę w stylu jesiennego gawędzenia. W Dworach jest inaczej. To świat wielkich możliwości, na których wykorzystanie nie starczy życia, i niebezpieczeństw, które dość kruche postaci poślą do piachu, nim te będą mogły rozwinąć swój pełny potencjał. Gra w której strata i przemijanie są wpisane w mechanikę gry, ale która mówi też o budowaniu dziedzictwa, które połączy pokolenia. O nadziei, którą niesie przyszłość i pogodzeniu się z przemijaniem. Czwarta różnica, która jest dla mnie szczególnie ważna, to nacje. Jest ich w podstawce mniej niż w Monastyrze, ale są dużo wyraźniej zarysowane. Każda ma swoją charakterystyczną kulturę, która odwołuje się do wzorców z naszego świata i przenosi je do realiów, w których magia jest rzeczywistą siłą. Dla mnie, RPGowego praktyka, ważne jest też to, że nazwy są dość czytelne, niosą ze sobą informację i nie mylą się łatwo. Po piąte... Kurcze, ja mogę tak długo ;) Powiedz, jeśli chcesz więcej :D

Drużyna Shoggotha

2 miesiące temu
Oczywiście, że chce więcej ;). Dodatkowo czy możecie pokazać chociaż trochę więcej grafik, jestem zarówno ciekaw ich pod kątem jakości jak i co równie ważne spójności. To co aktualnie jest pokazane ani nie szczególnie zachęca, ani nie daje poglądu.

Jakub Zapała

2 miesiące temu
Zacznę od drugiej sprawy: grafiki dawkujemy - będziemy ich w czasie zbiórki ujawniać coraz więcej - bo to w sumie głównie na nie zbieramy. W końcu jest to zbiórka na autorski projekt, a nie gotową grę na licencji ;) Warto zerkać na wydarzenie na Faxebooku, tam pojawia się trochę więcej niż tutaj - bo i edycja jest łatwiejsza. Wkrótce pokażemy starter, a już teraz na DriveThru zaczęliśmy wrzucać gotowe postaci - więc można będzie w najbliższych dniach zobaczyć trochę więcej :)

Jakub Zapała

2 miesiące temu
https://www.facebook.com/events/1230733423938850/

Jakub Zapała

2 miesiące temu
No to jedziemy merytorycznie o settingu kolejne cztery punkty, bo więcej się robi nieczytelne ;) Po piąte Dominium jest szalenie "średniowieczne" jeśli chodzi o swoją religijność. Czy może raczej: czerpie radykalne wzorce ze średniowiecza, purytanizmu i kontrreformacji. Dwory mają fantastyczną wczesną reformację, jako jedną z osi konfliktu w świecie. Ma ona jednak mocno humanistyczne i "rozumowe" korzenie, podobnie jak reakcja na nią nie opiera się wyłącznie na emocjonalnym paleniu heretyków. To jest temat na sesję, nie twarda struktura świata. Po szóste w obydwu systemach pojawia się temat nieludzi jako istot niebezpiecznych i nieludzkich właśnie. W Monastyrze mamy jednak żywioł, jakim są deviria, podczas gdy elfy, krasnoludy itd. ze świata Dworów są dużo wyraźniej zarysowane w swojej nieludzkości - i mają w niej swoją, płynącą z ich natury i motywów przewodnich - racjonalność. Jeśli się wie, jak Elf myśli, to choć jest on w pojedynkę zdolny roznieść tuzin ludzi, można przewidzieć jego działania i skierować go w pożądaną stronę. Nie jest żywiołem, a nieludzką istotą, kierującą się po prostu innymi motywami i moralnością. Po siódme stylistyka Monastyru jest ciężka, przygnębiająca, wprost nawiązująca do jesiennej gawędy - i widać to w ilustracjach i stylu graficznym podręcznika. W Dworach stawiamy raczej na trupy w szafie i brudy zamiecione pod dywan. Te "zabrudzenia" będą wyzierały zza dużo jaśniejszej stylistyki podręcznika. Jeszcze tutaj dogrywamy szczegóły, ale mamy jasną wizję tego, jak to ma wyglądać. Po ósme (żeby zakończyć czymś lżejszym), nie robimy żadnych numerów w stylu zmieniania półkuli na południową ;)
  • Nagrody (6)
  • Dodatki (10)

Przyjaciel Dworów

5 zł lub więcej
14 wspierających
Może zaglądasz tu po prostu powiedzieć nam, że nas lubisz, a może interesują Cię tylko dodatki - to będzie właśnie nagroda dla Ciebie. Dziękujemy bardzo za to, że w ogóle interesuje Cię nasz projekt!
Przewidywana dostawa: styczeń 2021

Dwory Końca Świata - podręcznik podstawowy

119 zł lub więcej
73 wspierających
Otrzymujesz podstawkę do nowej edycji Dworów Końca Świata oraz wszystkie dodatkowe materiały w pdf, jakie odblokujemy.
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Dwory Końca Świata i tajemniczy kuferek

299 zł lub więcej
11 wspierających
Otrzymujesz podstawkę do nowej edycji Dworów Końca Świata, jedną koszulkę oraz wszystkie dodatkowe materiały w pdf, jakie odblokujemy.

Dodatkowo dostajesz Tajemniczy kuferek: ozdobną skrzynkę, w której zmieści się podręcznik oraz WSZYSTKIE ODBLOKOWANE BONUSY SPOŁECZNOŚCIOWE!
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Dwory Końca Świata to gra drużynowa

449 zł lub więcej
1 wspierających
To nagroda dla całej drużyny!
Otrzymujecie dwa podręczniki podstawowe do nowej edycji Dworów Końca Świata, pięć koszulek dla całej grupy oraz wszystkie dodatkowe materiały w pdf, jakie odblokujemy.

Dodatkowo dostajecie Tajemniczy kuferek: ozdobną skrzynkę, w której zmieści się podręcznik oraz WSZYSTKIE ODBLOKOWANE BONUSY SPOŁECZNOŚCIOWE!
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Dwory Końca Świata to gra drużynowa i Ucztogranie!

449 zł lub więcej
4 wspierających
To nagroda dla całej drużyny!
Otrzymujecie dwa podręczniki podstawowe do nowej edycji Dworów Końca Świata, pięć koszulek dla całej grupy oraz wszystkie dodatkowe materiały w pdf, jakie odblokujemy.

Dodatkowo dostajecie Tajemniczy kuferek: ozdobną skrzynkę, w której zmieści się podręcznik oraz WSZYSTKIE ODBLOKOWANE BONUSY SPOŁECZNOŚCIOWE!

UCZTOGRANIE (oferta limitowana): Zyskujecie też DWA miejsca na weekendowym spotkaniu sesyjnym z głównym autorem gry w larpowej Gospodzie w sierpniu 2020 (przed wydaniem podręcznika!). W miejscu gry otrzymacie poczęstunek oraz możliwość przenocowania na miejscu.
DOJAZD NA SESJĘ WE WŁASNYM ZAKRESIE.
Nagroda limitowana. Pozostało 1/5
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Dwory Końca Świata, tajemniczy kuferek i Ucztogranie

299 zł lub więcej
10 wspierających
Otrzymujesz podstawkę do nowej edycji Dworów Końca Świata, jedną koszulkę oraz wszystkie dodatkowe materiały w pdf, jakie odblokujemy.

Dodatkowo dostajesz Tajemniczy kuferek: ozdobną skrzynkę, w której zmieści się podręcznik oraz WSZYSTKIE ODBLOKOWANE BONUSY SPOŁECZNOŚCIOWE!

UCZTOGRANIE (oferta limitowana): Zyskujesz też miejsce na jednej z sesji prowadzonych przez głównego autora gry w Warszawie w sierpniu i wrześniu 2020 (przed wydaniem podręcznika!). Do sesji zostanie podany specjalny poczęstunek dla jej uczestników.
DOJAZD NA SESJĘ WE WŁASNYM ZAKRESIE.
Nagroda limitowana. Pozostało 0/10
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Mapa Imperium Lainów A4

15 zł lub więcej
11 wspierających
Wygodna i poręczna laminowana mapa w formacie A4. Przyda się na sesjach, a zalanie jej nie zniszczy.
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 5 zł

Pocztówka z Imperium

15 zł lub więcej
0 wspierających
Pocztówka utrzymana w stylu jednego z pięciu podręcznikowych Rodów.
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 5 zł

Geograficzna mapa Imperium Lainów A4

15 zł lub więcej
1 wspierających
Wygodna i poręczna laminowana mapa w formacie A4 - wersja bez granic krain, za to z oznaczonymi ważnymi punktami topograficznymi. Przyda się na sesjach, a zalanie jej nie zniszczy.
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 5 zł

Wysyłka kurierem na terenie Polski

20 zł lub więcej
9 wspierających
Wysyłka podręcznika podstawowego i wszystkich odblokowanych nagród.
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł

Wysyłka paczkomatem InPost

20 zł lub więcej
42 wspierających
Wysyłka podręcznika podstawowego i wszystkich odblokowanych nagród
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł

Mapa Imperium Lainów A3

25 zł lub więcej
10 wspierających
Duża laminowana mapa w formacie A3, w sam raz do położenia na stole. Granice krain widać na niej wyraźnie, a w razie rozlania napoju, posłuży jako cerata ;)
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 5 zł

Geograficzna mapa Imperium Lainów A3

25 zł lub więcej
4 wspierających
Duża laminowana mapa w formacie A3 - wersja bez oznaczenia krain, za to z oznaczonymi ważnymi punktami topograficznymi. Przydatna, jeżeli chcecie sami wyznaczać granice.
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 5 zł

Koszulka Dworów Końca Świata

40 zł lub więcej
1 wspierających
Nasza podstawowa koszulka, dla tych, którzy wszystkie Rody kochają tak samo. Dzięki temu wygodnemu i stylowemu odzieniu z łatwością wypatrzymy się na konwentach :)
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 5 zł

Koszulka Rodowa

40 zł lub więcej
1 wspierających
Koszulka Twojego ulubionego Rodu. Za [tu wstaw nazwę Rodu]!

W komentarzu do dodatku podaj nam koniecznie Ród, a najlepiej i rozmiar.

UWAGA: dostępność wzorów dla poszczególnych Rodów zależna jest od postępów celu społecznościowego na Facebooku. Wszystko wskazuje na to, że zostaną odblokowane wszystkie podstawowe Rody z podręcznika, a może też kolejne. Śledźcie postępy, by być na bieżąco.
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 5 zł

Pocztówki Pięciu Rodów

70 zł lub więcej
1 wspierających
Zestaw pięciu pocztówek, po jednej w stylu każdego z podręcznikowych Rodów.
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 5 zł

Projekt w sieci

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!