Sports Manager PRO ★★★
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
328 reakcji
Wstęp
“Sports Manager PRO” to darmowy menedżer sportowy dla wymagających graczy. Zadaniem gracza jest zdobywanie przewagi biznesowej i sportowej poprzez właściwe zarządzanie własnym klubem. Grupa specjalistów powołała do życia team appcadabra i szykuje projekt swojego życia! Gra powstanie na bazie Speedway Manager, który powstał w 2015 r. dzięki Waszemu wsparciu na WSPIERAM.TO.
Opis projektu
“Sports Manager PRO” to darmowy menedżer sportowy dla wymagających graczy. Zadaniem gracza jest zdobywanie przewagi biznesowej i sportowej poprzez właściwe zarządzanie własnym klubem.
W odróżnieniu od wielu innych tego typu produkcji gra nie skupia się na jednym wybranym sporcie, a stawia na wiele dyscyplin sportowych powiązanych ze sobą, zapełniając tym samym lukę na rynku menedżerów wielu niszowych dyscyplin sportowych, zarówno drużynowych (np. żużel, piłka ręczna, siatkówka, e-sport) jak i indywidualnych (np. sporty walki, skoki narciarskie).
Sercem gry są mecze rozgrywane na żywo podczas których gracz ma pełny wpływ na ich przebieg. Nic nie dostarcza takich emocji jak mecz przeciwko przyjaciołom i innym osobom, które zdecydowały się na bycie wirtualnymi menedżerami. W tej niezwykle interaktywnej grze nie zabraknie takich wyzwań jak rozbudowa stadionu, podpisywanie umów ze sponsorami, zatrudnianie specjalistów, dbanie o morale zawodników czy ruchy transferowe. Zaś nasze postępy są proporcjonalne do czasu poświęconego rozgrywce. Tylko od nas zależy, jak szybko zdobędziemy wymarzony szczyt.
Co ważne, by grać w nasze menedżery nie trzeba pobierać żadnych plików - wystarczy wejść na stronę gry by oddać się w pełni zabawie. Nasze aplikacje są zgodne z PWA (Progressive Web App) czyli projektowane zgodnie z zasadą “mobile first”. Oznacza to, że tworzymy aplikacje webowe z myślą o urządzeniach mobilnych, aby korzystanie z witryny na smartfonie było w pełni komfortowe i w jak największym stopniu przypominało natywne aplikacje mobilne. PWA staje się dziś główną siłą w świecie tworzenia aplikacji. Łącząc zalety strony i aplikacji, dostarcza zupełnie nową jakość: nie tylko pozwala w pełni wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych, ale również optymalizować koszty inwestycji w ten kanał (wymaga mniejszych nakładów niż tradycyjne aplikacje mobilne). Widocznym dowodem potencjału PWA jest to, jak chętnie liderzy – zarówno za granicą, jak i na rodzimym rynku – wdrażają z sukcesem to rozwiązanie.
Obecnie pracujemy nad 5 pierwszymi sekcjami sportowymi: e-sportowej, żużlowej, piłki siatkowej, koszykówki i hokeja. Rozgrywka będzie dostępna w 8 krajach: Polska, Rosja, Czechy, Słowacja, Niemcy, Hiszpania, Francja i Wielka Brytania. Co ważne, wszystkie gry opierają się na wspólnym silniku, co sprawia, że rozwiązanie jest skalowalne i pozwala w krótkim czasie wydać kolejną dyscyplinę sportową.
Projekt rozwiązuje problem braku na rynku gier wielosportowych. Wprawdzie istnieje kilka tytułów, które posiadają w swojej ofercie dwa czy trzy sporty, przeważnie piłkę nożną, koszykówkę i hokej, ale nie są one w żaden sposób ze sobą powiązane. Wielu graczy interesuje się kilkoma dyscyplinami sportowymi t.j. piłka nożna, koszykówka czy siatkówka i by móc wczuć się w rolę menedżera własnej drużyny piłkarskiej, koszykarskiej czy siatkarskiej muszą skorzystać z 3 różnych gier. A angażowanie się w każdą z nich pochłania mnóstwo czasu i wymaga opłacenia trzech kont premium. Naszą misją jest zapełnienie luki na rynku menedżerów niszowych sportów oraz zintegrowanie ich z sobą tak, aby umożliwić graczom prowadzenie wielu sekcji sportowych w ramach jednego klubu dając tym samym oszczędność czasu i pieniędzy.
Gracz nie chce płacić trzech różnych abonamentów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, zamierzamy zaoferować im popularniejsze opcje znane z większości gier tj. treningi, opcje transferowe czy pozyskiwanie sponsorów oraz całkowicie nowe jak możliwość rozgrywania meczów na żywo. A wszystko to w otoczeniu jego ulubionych sportów. Nie będzie musiał wybierać pomiędzy menedżerem piłki nożnej a hokejowym.
Nasze doświadczenie
Chociaż sam pomysł zrodził się w 2006. r., a wcześniejszy biznesplan zajął drugie miejsce w krajowym konkursie na e-biznes w 2012 r., wszystko na dobre zaczęło się od serii Speedway Manager w 2003 r. Najpopularniejsza „Speedway Manager na Facebooku” z 2011 r. w krótkim czasie zdobyła ogromną, jak na grę żużlową popularność. W ciągu 2 lat bez żadnej promocji przewinęło się przez nią w sumie 12.000 graczy, a każdego miesiąca rozgrywano ponad 15.000 meczów w czasie rzeczywistym.
Zafascynowani sukcesem piłkarskiej gry Hattrick czy PowerPlay Manager, które mogą poszczycić się niesamowitą gromadą graczy oraz zauważając na rynku brak menedżera żużlowego z prawdziwego zdarzenia postanowiliśmy zapełnić tę lukę.
Aktualna produkcja to Speedway Manager z 2015 r. Polska jest światową stolicą żużla, i tą produkcją zamierzamy potwierdzić dominację rodaków w tym sporcie. Koncepcję gry dopracowywaliśmy latami opierając się na opiniach naszych graczy, a także konsultując ją z dziennikarzami, żużlowcami czy trenerami sportu żużlowego. Zebrane przez lata doświadczenia mają przełożyć się na sukces naszych nowych menedżerów.
Gracze szczególnie cenią naszą grę za wysoki realizm, nieprzewidywalność wyników meczów oraz wsparcie techniczne i merytoryczne dostępne dla gracza 7 dni w tygodniu.
Więcej informacji o samej grze Speedway Manager na stronach: https://speedwaymanager.pl/about, https://speedwaymanager.pl/game oraz https://speedwaymanager.pl/timeline.
Zwycięstwo w 2015 r. w kategorii People’s Choice konkursu FreeGalaktus na najlepszą zbliżającą się grę niezależną pokonując 49 innych gier z 11 krajów zaprowadziło nas na największe targi gier w tej części Europy, Poznań Game Arena, gdyż w nagrodę otrzymaliśmy własne stoisko. Podczas PGA mogliśmy zaprezentować po raz pierwszy naszą grę szerszemu gronu. Zakończyło się to wieloma pochlebnymi publikacjami na temat gry, co również uznajemy za sukces, gdyż sport żużlowy po raz pierwszy zaistniał tak szeroko na rynku gier komputerowych.
Media o Speedway Manager
"Wcześniejsze części zdołały zbudować wokół siebie zgraną społeczność, która doprowadziła pierwszą część do zwycięstwa w konkursie FreeGalaktus w głosowaniu internautów. Dzięki temu o nietypowym menedżerze usłyszało szersze grono graczy, bo w nagrodę Speedway Manager mógł się pokazać na Poznań Game Arena czy Gdynia Game Festival 2015" - opublikowano 8 października 2018 r. na Spider’s Web
"Gracz jest prezesem i właścicielem klubu żużlowego. Na początku dostaje nowy zespół, a zadanie w grze polega przede wszystkim na dbaniu o finanse, a także o pracowników i o żużlowców. Do zadań prezesa należy wybieranie ofert sponsorskich. Oczywiście trzeba uważać, by nie doprowadzić klubu do bankructwa" - opublikowano 13 maja 2019 r. na Komputer Świat
"Speedway Manager to jeden z nielicznych dostępnych na rynku menedżerów online, ale z pewnością najbardziej rozbudowany oraz realistyczny. Wyczerpujący system rozgrywek zadowoli nawet najbardziej wymagających graczy" - opublikowano 6 kwietnia 2020 r. na Przegląd Sportowy
"Speedway Manager to nie tylko świetna rozrywka online dla każdego, kto chce wcielić się w rolę prowadzącego swój własny klub. To także okazja dla obcokrajowców na nauczenie się języka polskiego. Dokonał tego choćby Dominik Slezak – były słowacki żużlowiec" - opublikowano 7 kwietnia 2020 r. na Przegląd Sportowy
Regularnie pojawiamy się na targach gier m.in. Poznań Game Arena czy wydarzeniach sportowych promując naszą grę. Do promocji gry angażujemy znanych żużlowców, trenerów czy menedżerów. W 2015 na naszym stoisku na Poznań Game Arena gościli przewodniczący Głównej Komisji Sportu Żużlowego, Piotr Szymański i prezes klubu PSŻ Poznań Arkadiusz Ładziński oraz kilku innych działaczy i żużlowców.
Posiadamy umowy biznesowe na promocję gry, zawarte z Ringier Axel Springer Polska, GRY-OnLine S.A. oraz SEDOC LLC, operatorem platformy z grami Bananki. W ramach współpracy nasi partnerzy zrealizowali wiele kampanii promocyjnych gier m.in. na stronie głównej portalu Onet.pl czy na łamach portalu Przeglądu Sportowego. Dystrybuujemy także kody promocyjne zachęcające do dołączenia do gry na łamach Komputer Świat czy platformy Pyszne.pl.
Cel projektu
Celem naszej działalności jest realizacja projektu gry ekonomiczno - taktycznej z gatunku menedżerów sportowych dla bardzo wymagających graczy na bazie istniejącego Speedway Managera. To co nas będzie wyróżniało to powiązanie wielu sekcji sportowych z klubem gracza, gdyż nie ma na rynku wielosekcyjnego menedżera. Istnieje chociażby PowerPlay Manager, ale każdy sport to osobna gra do której należy się osobno rejestrować, co jest dużym utrudnieniem, gdyż chociażby nie można współdzielić konta premium czy innych dóbr. Celujemy w rynek zagraniczny, dlatego rozgrywka będzie miała miejsce w 8 krajach: Polska, Rosja, Czechy, Słowacja, Niemcy, Hiszpania, Francja i Wielka Brytania. Dostępne będzie tyleż samo wersji językowych.
Naszą misją jest dążenie do doskonałości pod każdym względem, dopracowanie gry z uwzględnieniem wymagań samych graczy oraz szybkie reagowanie na zmieniające się trendy.
Pierwsze sekcje sportowe realizowane są równolegle bazując na tym samym silniku, gdyż każdy z tych sportów ma wiele wspólnych elementów. Różnią się one głównie zestawem atrybutów sportowców oraz systemem meczowym.
Na co przeznaczymy zebrane środki? Po odliczeniu prowizji dla wspieram.to do naszej dyspozycji pozostanie 44.000 zł. Wydatkujemy je na:
- przetłumaczenie gry na 7 języków - 7.000 zł
- przygotowanie animacji meczowych - 30.000 zł
- ręcznie rysowane awatary wirtualnych zawodników - 3.500 zł
- ręcznie rysowane areny i hale klubów - 3.500 zł
Jeżeli zbierzemy więcej środków spożytkujemy je na ulepszenie szaty graficznej oraz na jeszcze lepsze animacje podczas meczów czy kampanie promocyjną gry.
Progi do realizacji
Przed nami podstawowy cel do osiągnięcia jakim jest zebranie środków niezbędnych do zakończenia kampanii sukcesem. Jednak jak przystało na platformę finansowania społecznościowego nie zamierzamy poprzestać tylko na 100%! Pamiętajcie, że każdy kolejny osiągnięty próg będzie stwarzał nowe możliwości jakie zastaniecie w grze!
✔ 60.000 zł Dojdą animacje do akademii
✔ 70.000 zł Dojdą animacje do treningu
✔ 80.000 zł Dojdą animacje do negocjacji kontraktowych
✔ 90.000 zł Dodamy następny sport, który wybiorą sami wspierający
✔ 100.000 zł Wydarzenia w grze będzie komentowała znana osobowość
Nagrody
W zamian za wsparcie możecie przygarnąć fajne, unikalne nagrody.
Większość nagród to nagrody dostępne w samej grze, ale dla osób, które chcieliby wesprzeć grę i otrzymać w zamian nagrodę rzeczową przygotowaliśmy takowe nagrody: koszulkę oraz czapeczkę Sports Manager PRO, a także kubek czy kufel gry.
Dla przyszłych graczy najatrakcyjniejszą nagrodą powinna być własna postać w grze, która będzie posiadała właściwe oznaczenie na profilu. Możesz to być Ty, Twój kuzyn czy ulubiony wujek! Nie marzyłeś o karierze żużlowca, hokeisty, a może koszykarza? Teraz to marzenie może się spełnić (choć wirtualnie)!
Co ważne, wszystkie nagrody, które będą do wykorzystania w grze, są unikatowe i nie będą więcej dostępne po zakończeniu tej kampanii finansowania społecznościowego.
O autorze / Zespół
Team APPCADABRA to nowe studio na rynku gier. Specjalizujemy się w przeglądarkowych grach społecznościowych, w szczególności z gatunku menedżerów sportowych.
Organizacja powstała po sukcesie gry “Speedway Manager”. Team wsparty nowymi osobami postawił sobie ambitne cele, które skrupulatnie realizuje. A tymi celami jest podbić rynek przeglądarkowych menedżerów. Jako pierwsi na świecie wydamy menedżera wielosportowego w którym wszystkie sekcje sportowe są powiązane z klubem gracza. Być może także jako pierwsi wydamy menedżera przeglądarkowego traktującego o tak topowym temacie jak e-sport.
Zbieramy na to, co nie jesteśmy w stanie samemu ogarnąć, a więc animacje i grafiki oraz tłumaczenie gry na 7 języków.
Marcin Lewandowski - programista, pomysłodawca, współzałożyciel teamu
Pasjonat Internetu, doświadczony programista z wyboru oraz dziennikarz sportowy z zamiłowania w jednej osobie. Programista z kilkunastoletnim doświadczeniem nabytym podczas pracy m.in. w Wirtualnej Polsce. Pasjonat sportu żużlowego, były adept żużla oraz współpracownik Tygodnika Żużlowego i Taśmy w Górę. Twórca wielu projektów internetowych oraz kilku gier z gatunku menedżerów sportowych, głównie żużlowych, oraz pierwszego polskiego portalu żużlowego, który istnieje po dziś dzień.
Łukasz Franikowski - główny programista, współzałożyciel teamu
Architekt IT oraz certyfikowany architekt Amazon Web Services, projektując systemy informatyczne bierze pod uwagę zarówno kwestie techniczne takie jak ewolucyjność systemu czy koszty jego utrzymania, jak również kwestie użyteczności systemu z punktu widzenia klienta. Stara się aby projekt był dopracowany w każdym calu oraz spełniał z nadwyżką oczekiwania przyszłych użytkowników. Doświadczony w zakresie prowadzenia zespołów technicznych oraz wyposażony w niewyczerpane pokłady energii wsparte nastawieniem na rozwiązywanie problemów jest w stanie przekuć plan w realny program stanowiący podstawę sukcesu. Prywatnie pasjonat sportów walki, także od strony praktycznej.
Adam Rozalski - marketing, wsparcie dla graczy, współzałożyciel teamu
Od 1994 roku nieprzerwanie związany z pracą w działach marketingu, sprzedaży, promocji i reklamy oraz administracji i zarządzania – zarówno na rynku produktów, jak i usług. Doświadczenie i wiedzę zdobywał zarówno w dużych korporacjach, jak i niewielkich, specjalistycznych firmach rodzinnych. Koordynował sprzedaż, strategie marketingowe, prace działu promocji i reklamy, zarządzanie i logistykę firm. Na bieżąco śledzi i przyswaja wiedzę z zakresu nowych technologii i systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem.
Sergiusz Niznik - marketing, biznes
Przedsiębiorca i inwestor, wyznawca opinii “nie ma sprawy której nie da się załatwić”, a od dzieciństwa sympatyk czarnego sportu i gier managerskich o tej tematyce. Mianowany przez ekipę ojcem chrzestnym gry Speedway Manager. W wolnej chwili zajmuje się modelarstwem i ogrodem.
Dariusz Ciesielski - wsparcie dla graczy
Zaradny i profesjonalny w zakresie wsparcia/obsługi graczy. Od 2019 r. administrator oraz animator gry Speedway Manager. W życiu prywatnym pełen energii i gotowy na kolejne wyzwania o tematyce gier i technologii internetowej. Pasjonat gier retro, fanatyk sportu w każdej dziedzinie, czerpiący energię z uprawiania sportu.
... oraz 2 wspomagających programistów, 2 rysowników, 1 grafik oraz support w języku polskim, angielskim i niemieckim.
Ryzyko
Oczekuje się, że globalny rynek gier przeglądarkowych wzrośnie z 23,46 mld USD w 2019 r. do 26,26 mld USD do 2020 r. Ze względu na globalną pandemię koronawirusa oczekuje się, że rynek gier przeglądarkowych wzrośnie, ponieważ ludzie ze wszystkich grup wiekowych zwracają się w stronę gier ze względu na dostępność wolnego czasu z powodu długotrwałej kwarantanny na całym świecie. Oczekuje się, że rynek ustabilizuje się przy złożonej rocznej stopie wzrostu wynoszącej 4,7% i osiągnie 28,18 mld USD do 2023 r.
Polski rynek gier free-to-play jest wymieniany jako jeden z czterech najbardziej perspektywicznych rynków Europy Wschodniej pod względem monetyzacji, obok Rosji, Czech i Węgier. Mimo wszystko nikt nie jest w stanie przewidzieć jak będzie wyglądała gospodarka za kilka miesięcy w obliczu pandemii.
Dwukrotnie udało nam się zakończyć sukcesem kampanie finansowania społecznościowego. Pierwszą na platformie Polak Potrafi, zaś drugą na Wspieram.to.
POWODZENIE KAMPANII NIE WPŁYWA NA UKOŃCZENIE PROJEKTU GRY.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Sebiks1990
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
jkrupka1980
swisniewski.92
...RAVEN...
marcinlaskowski99
womar.kw
r.biela
s.nazimek
Zenon Kruszon
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
rwdonvito
montex76
Daniel Chudy
piotr.pabis
p.adamkiewicz7
dudkowski80
rekinyrowrybnik
Wspieracz Anonim
Żanetta Jagodzińska
ollo102
Wspieracz Anonim
palejczyk
bartek.dymala1
piotr.gora1994
Lukasz16117
Klaudiusz Bazan
slawomir zolkowski
Piotr Łasiński
Przemek Skrzyński
Wspieracz Anonim
Robert Rybnik
piotrekros
seba
Wspieracz Anonim
kubaniedzialek2
marcin_m
Roksana Łasi
mariuszbartkowski
Kamil Kubała
Wspieracz Anonim
admart
Bogdan Ruksztełło-Kowalewski
mrówka
kiesioo
Albert Piątkowski
Wspieracz Anonim
rakrkm
Pokaż wszystkich.
Ocena
Komentarze
tauraeldar
3 lata temuJurcio
3 lata temurekinyrowrybnik
3 lata temududkowski80
3 lata temuGrzegorz Pajda
3 lata temugruchaklaps Klaps
3 lata temustrltz
3 lata temuadmart
3 lata temukiesioo
3 lata temuAlbert Piątkowski
3 lata temuGrzegorz Pajda
3 lata temudarek20.89
3 lata temudargoth74
3 lata temuJacek Zawartka
3 lata temupawisa
3 lata temuwojweb555
3 lata temuTomasz Tomvsz
3 lata temufeliks.damian
3 lata temuMaciek Adamek
3 lata temuDamian Węglarz
3 lata temuryba387
3 lata temuPODZIĘKOWANIA
1. Imienne podziękowanie, które zostanie wysłane na adres e-mail wspierającego.
PODZIĘKOWANIA W GRZE
1. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
PODZIĘKOWANIA W PRASIE
1. Imienne podziękowanie, które zostanie opublikowane w prasie.
EARLY ACCESS
1. Imienne podziękowanie, które zostanie wysłane na adres e-mail wspierającego.
2. Szybszy dostęp do gry niż pozostali gracze.
Przewidywana dostawa: maj 2021
KREATOR ZAWODNIKÓW
1. Sam nazwiesz swoich zawodników w nowo utworzonej pierwszej drużynie.
1. Imienne podziękowanie, które zostanie wysłane na adres e-mail wspierającego.
ROCZNE KONTO PREMIUM
1. Konto premium w żaden sposób nie wpływa na poziom sportowy klubu, ale pomaga w zarządzaniu klubem i drużynami.
Dzięki premium otrzymasz dodatkowe możliwości:
• dodatkowe statystyki i wykresy
• bilans dwutygodniowy i miesięczny
• możliwość wysyłania wiadomość prywatnych
• dostęp do kafeterii sportowej (czat)
• dwa razy krótszy czas oczekiwania na rozbudowę stadionu
• cztery razy krótszy czas oczekiwania na zamówione części do motocykli
• tryb wakacji czyli możliwość przerwy w grze na okres 2-4 tygodni
░░░░░░░░░░░░░░░
OSZCZĘDZASZ 250 PLN!
░░░░░░░░░░░░░░░
2. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
POSTAĆ W GRZE
1. Własną postać w grze - zostań zawodnikiem w naszej grze i zapisz się na stałe w historii gry! Profil takiego zawodnika będzie wyróżniony na tle zwykłych zawodników. Możliwość dodania zawodnika do własnej drużyny, innej wskazanej lub na listę transferową.
2. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
KOSZULKA GRY
1. Koszulkę gry Speedway Manager.
2. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
KOSZULKA I CZAPECZKA GRY
1. Koszulka gry Speedway Manager.
2. Czapeczkę z daszkiem gry Speedway Manager.
3. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
RESPEKT NA DZIELNI
1. Własne, unikalne oznaczenie na czacie.
2. Własne, unikalne oznaczenie na forum.
3. Własne, unikalne oznaczenie w klanach.
4. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2021
KOMPLET GADŻETÓW
1. Kufel do piwa gry Speedway Manager.
2. Koszulka gry Speedway Manager.
3. Czapeczkę z daszkiem gry Speedway Manager.
4. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
WYRÓŻNIJ SIĘ!
1. Unikalny design profilu klubu, który pozwoli Ci wyróżnić się na tle pozostałych graczy.
2. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
TEAM SMPRO
DOŻYWOTNIE KONTO PREMIUM
1. Dożywotnie konto premium. Konto premium w żaden sposób nie wpływa na poziom sportowy klubu, ale pomaga w zarządzaniu klubem i drużynami.
Dzięki premium otrzymasz dodatkowe możliwości:
• dodatkowe statystyki i wykresy
• bilans dwutygodniowy i miesięczny
• możliwość wysyłania wiadomość prywatnych
• dostęp do kafeterii sportowej (czat)
• dwa razy krótszy czas oczekiwania na rozbudowę stadionu
• cztery razy krótszy czas oczekiwania na zamówione części do motocykli
• tryb wakacji czyli możliwość przerwy w grze na okres 2-4 tygodni
2. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2021
VIP
1. Konto premium na okres 3 lat.
2. Codziennie uzupełniona paczka 100 kredytów.
3. Wyróżnienie przy nazwie gracza.
4. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2021
TWOJA FIRMA W GRZE
1. Jedyną dostępną formą reklamy w naszej grze jest lokowanie produktu (marki) w postaci wirtualnego sponsora klubów zarządzanych przez graczy. Twoja firma może pozostać wirtualnym sponsorem klubów graczy. Przygotujemy Tobie dedykowaną wizytówkę w grze, i zintegrujemy markę z samą grą.
2. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
TURNIEJ TOWARZYSKI
1. Zorganizujemy pod Twoim szyldem towarzyski turniej w naszej grze w dowolnie wybranym sporcie dla wszystkich aktywnych graczy.
2. Jedyną dostępną formą reklamy w naszej grze jest lokowanie produktu (marki) w postaci wirtualnego sponsora klubów zarządzanych przez graczy. Twoja firma może pozostać wirtualnym sponsorem klubów graczy. Przygotujemy Tobie dedykowaną wizytówkę w grze, i zintegrujemy markę z samą grą.
3. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2021
KONTO VIP
1. Wyróżnienie jakiego nie będzie miał żaden inny gracz:
• dedykowana szata graficzna profilu klubu
• dedykowane grafiki stadionu
• dedykowane grafiki zawodników pierwszego składu
2. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2021
CREATOR
1. Imienne podziękowanie, które zostanie wysłane na adres e-mail wspierającego.
2. Możliwość zaproponowania funkcjonalności lub sportu, która będzie obrandowana Twoją marką. *
* do realizacji po konsultacji z zespołeg gry
Przewidywana dostawa: grudzień 2021
SPONSORING W GRZE
1. Nazwa Twojej firmy znajdzie się w nazwie ligi w najwyższej klasie rozgrywkowej.
2. Jedyną dostępną formą reklamy w naszej grze jest lokowanie produktu (marki) w postaci wirtualnego sponsora klubów zarządzanych przez graczy. Twoja firma może pozostać wirtualnym sponsorem klubów graczy. Przygotujemy Tobie dedykowaną wizytówkę w grze, i zintegrujemy markę z samą grą.
3. Imienne podziękowanie, które zamieszczone zostaną w specjalnej zakładce w grze oraz na naszym fanpage na Facebooku.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2021
STRATEGIC PARTNER
1. Imienne podziękowanie, które zostanie wysłane na adres e-mail wspierającego.
2. Obrandujemy całą grę Twoją marką. To doskonała forma promocji.
ENDLESS FUN - S1E1
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 50 zł
ENDLESS FUN - S1E2
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 30 zł
ENDLESS FUN - S1E3
Przewidywana dostawa: styczeń 2021
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 10 zł
SUPPORTER
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 25 zł
KUBEK SPORTS MANAGER PRO
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 100 zł
KUFEL SPORTS MANAGER PRO
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 100 zł
PRZEPROWADZKA
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 50 zł
GIFTS PRO
Przewidywana dostawa: marzec 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 250 zł
GAMMER
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 25 zł