Stellar Asylum - Gra mobilna dla wielu graczy
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
32 reakcji
Wstęp
Stellar Asylum to gra na urządzenia mobilne - telefony i tablety. Przeznaczona jest ona dla dwóch do czterech osób, grających wspólnie na jednym urządzeniu. Każdy z graczy dysponuje jednym wielofunkcyjnym przyciskiem. Kontroluje nim swojego Więźnia, próbując odzyskać utraconą wolność poprzez wyeliminowanie pozostałych graczy.
Nawiązujemy do wspomnień z naszego dzieciństwa, tych nostalgicznych chwil, kiedy to stłoczeni przy jednej klawiaturze graliśmy ze znajomymi i rodziną w Wormsy, Bombermana, Heroesy, czy inne multiplayer’y. Wierzymy, że to właśnie wspólne granie - ramię w ramię, głowa w głowę, kolano w kolano, daje najwięcej radości i zabawy.
Stellar Asylum dostarcza tych samych przeżyć - chwil zabawy połączonych z zacięta rywalizacją. Dzięki temu, że jest to gra mobilna, cieszyć się można nią zarówno w domu, jak i w szkole, na uczelni, czy w podróży. Jedyne czego potrzeba, to chętnych graczy, oraz jakiegoś stołu (albo stabilnego kolana), na którym położy się telefon czy tablet.
Naszą grę tworzymy i dopracowujemy już od 10 miesięcy. Rozpoczęło się od chęci stworzenia małej, oryginalnej gry mobilnej, w którą mogłoby grać wiele osób na jednym urządzeniu. Projekt z czasem urósł, a Stellar Asylum stało na tyle ciekawe, zabawne i dynamiczne, że postanowiliśmy wydać naszą grę w odpowiedni, profesjonalny sposób. Bardzo chcemy, aby to marzenie się spełniło, dlatego gorąco zapraszamy do wsparcia.
Opis projektu
Historia
Jest rok 2207. Aby zapobiec szerzeniu się bezprawia w galaktyce, Międzygalaktyczna Rada Cywilizacji postanowiła założyć obiekt nazwany Stellar Asylum, miejsce odosobnienia, gdzie zostali wysłani najbardziej szaleni kryminaliści. Trzymani byli tam pod zaostrzonym rygorem i poddani eksperymentalnym próbom leczenia. Coś jednak poszło nie tak. Doszło do awarii systemów bezpieczeństwa, a cele otworzyły się. Przestępcy, którzy się z nich wydostali zaczęli walczyć o przeżycie, nie tylko z systemami obrony stacji, ale również ze sobą nawzajem.
Tu wkraczasz Ty!
Początek Rundy
Rozgrywka
Gra toczy się w serii dynamicznych, trwających kilkadziesiąt sekund rund. Więzień, który jako ostatni zostanie na polu walki wygrywa i zdobywa jeden punkt, a rozgrywka rozpoczyna się od nowa, dopóki jeden z graczy nie zdobędzie określonej liczby punktów.
Do wyboru mamy czterech śmiertelnie groźnych więźniów, każdego z unikalnymi zdolnościami eliminowania przeciwników. Na pierwszej mapie graczy od początku każdej rozgrywki próbują powstrzymać paraliżujące lasery. W momencie, w którym na polu walki pozostanie jedynie dwóch Więźniów, włączają się zabójcze Zappery, których uniknięcie jest często dużym wyzwaniem. Aby wygrać, gracze powinni wykorzystywać otoczenie - szybko atakować, gdy przeciwnik został sparaliżowany bądź w pięknym stylu wepchnąć go pod ładujący się właśnie Zapper.
Laser i F. A. Zapper
W planach mamy ciągłe dodawanie do gry kolejnych Więźniów, jak i innych map, aby Stellar Asylum rozwijało się i stawało coraz ciekawsze i bardziej rozbudowane.
Dostępne są dwa tryby: każdy na każdego, oraz tryb drużynowy 2vs2, który, z naszego doświadczenia, daje najwięcej zabawy (szczególnie gdy wybuch bomby, bądź szaleńcza szarża zabije nie przeciwnika, lecz Twojego biednego sojusznika).
Więźniowie
Na chwilę obecną do wyboru mamy czterech Więźniów, każdego ze swoimi unikalnymi cechami.
Steven, the Astronaut
Z wyglądu przypomina zwyczajnego astronautę, jednak nikt do tej pory nie odkrył, co tak naprawdę czai się pod skafandrem. Przeciwników zabija za pomocą swojej zaufanej rakietnicy.
Rhino, the Rhino
Nobliwy i potężny Rhino jest najszybszym i najbardziej nieobliczalnym z Więźniów. Wśród przeciwników sieje postrach swoją oszalałą szarżą.
Toadachi, the Bomber
Wprawdzie z wyglądu niepozorny, jednak w głębi zabójczo sprytny i makiaweliczny Toadachi potrafi zniszczyć wszystkich przeciwników jednocześnie potężnym wybuchem swojej zdalnie sterowanej bomby.
Fazzy, the Havoc from Above
Zwinny i przebiegły Fazzy nigdy nie staje z przeciwnikiem twarzą w twarz. Atakuje z góry, czając się wcześniej nad swoją ofiarą. Ci, którzy zginęli, zgnieceni przez jego kosmiczne buty, najczęściej nawet nie ujrzeli swojego zabójcy.
Model
Pragniemy, aby nasza gra była dostępna dla każdego, kto będzie chciał w nią zagrać, dlatego udostępnimy ją za darmo, najpierw na Google Play, a w przyszłości, jeśli będzie wystarczająco dużo chętnych, również na AppStorze. Wiemy, jak denerwujące potrafią być reklamy, więc nasza gra będzie ich całkowicie pozbawiona.
Płatne będą jedynie rozszerzenia gry, takie jak dodatkowi Więźniowie czy mapy. Dlatego też jedną z nagród jest dożywotnia subskrypcja. W praktyce oznacza to darmowy dostęp do wszelkich rozszerzeń, bohaterów, map czy czegokolwiek co w przyszłości wymyślimy i wprowadzimy do gry.
Cel projektu
Uzbieraną kwotę przeznaczymy na:
- opłacenie osób, które pomogły nam zrealizować filmik promocyjny,
- kompozytora muzyki i twórcę dźwięków,
- pokrycie kosztów związanych z wydaniem aplikacji na Play Storze,
- tablet do celów marketingowych,
- wszystkie koszta związane z promocją i reklamą gry.
- laptop dla naszego programisty
Cele dodatkowe:
- 6000 zł :
Wypuścimy dodatkową postać, dostępną jedynie dla osób, które wsparły nasz projekt
- 7500 zł :
Stellar Asylum zostanie szybko wydane również na urządzenia Apple
Prędzej czy później planujemy wydać Stellar Asylum na urządzenia Apple, jednak uzbieranie powyższej kwoty pozwoli nam na szybkie zakupienie sprzętu i licencji (do wydania gry na Appstore'a potrzebny jest Macbook) niezbędnych, aby to zrobić.
Nagrody
1 zł : Kosmiczny Ziemniak
Otrzymujesz:
- podziękowania mailowe
5 zł: Galaktyczna Paprotka
Otrzymujesz:
- podziękowania mailowe
- materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne
10 zł : Anonimowy Więzień
Otrzymujesz:
- pakiet Galaktyczna Paprotka
- wersję beta gry w dniu udanego zakończenia akcji na wspieram.to
20 zł : Dożywotni Więzień
Otrzymujesz:
- pakiet Anonimowy Więzień
- dożywotnią subskrypcję gry, czyli wszystkie wydawane w przyszłości rozszerzenia, postacie i mapy
25 zł : Więzienny Tester
Otrzymujesz:
- pakiet Dożywotni Więzień
- imienną wersję beta gry, czyli spersonalizowaną betę tylko dla Ciebie, która po uruchomieniu wyświetla imienne podziękowania z Twoim imieniem/nickiem!
35 zł : Dożywotni Więzień z kartoteką
Otrzymujesz:
- pakiet Więzienny Tester
- miejsce w Creditsach w podziękowaniach
50 zł : TEN Dożywotni Więzień
Otrzymujesz:
- pakiet Dożywotni Więzień
- imienną wersją gry, czyli spersonalizowaną grę tylko dla Ciebie, która po uruchomieniu wyświetla imienne podziękowania z Twoim imieniem/nickiem!
65 zł : Psychopatyczny Więzień
Otrzymujesz:
- pakiet TEN Dożywotni Więzień
- zostaniesz wymieniony w Creditsach gry w podziękowaniach
100 zł : Legendarny Psychopatyczny Więzień
Otrzymujesz:
- pakiet TEN Dożywotni Więzień
- specjalne miejsce w Creditsach gry, jako jeden z fundatorów, wraz z przydomkiem/mottem, który sobie wymyślisz
200 zł : Władca Marionetek
Otrzymujesz:
- pakiet Psychopatyczny Więzień
- możliwość zaprojektowania własnego Więźnia, którego dodamy jako rozszerzenie (zaznaczając Ciebie jako jego Twórcę)
300 zł : Stwórca Światów
Otrzymujesz:
- pakiet Psychopatyczny Więzień
- możliwość zaprojektowania własnej mapy, którą dodamy jako rozszerzenie (zaznaczając Ciebie jako jej Twórcę)
600 zł : Postrach Galaktyki
Otrzymujesz:
- pakiet Psychopatyczny Więzień
- możliwość zaprojektowania własnego Więźnia, którego dodamy jako rozszerzenie (zaznaczając Ciebie jako jego Twórcę)
- wystąpisz w filmiku, z charakteryzacją (taką jak w filmiku powyżej), promującym wymyśloną przez Ciebie postać
O autorze / Zespół
Jesteśmy studentami Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej, którzy chcą zrealizować swoje marzenie - wydać grę. Od wielu lat jesteśmy pasjonatami gier multiplayer.
Jakub Gwizdała - zajmuje się grafiką i designem.
Kacper Leśniak - designer gameplay’a, programista i tester.
Łukasz Ściga - programista, tester i osoba odpowiedzialna za sprawy community.
Dzięki kampanii, poza zebraniem środków potrzebnych do dokończenia prac nad grą, bardzo chcielibyśmy się dowiedzieć, co Wy sądzicie o naszym pomyśle. Jesteśmy otwarci na wszelką krytykę, opinie i rady, także zachęcamy do skontaktowania się z nami poprzez email: stellarasylum@gmail.com. Odpowiemy na wszystkie Wasze wiadomości :)
Ryzyko
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Michał Krzywicki
Ewa Pałka
Tomasz Buczek
Wspieracz Anonim
Mateusz Ślażyński
Wspieracz Anonim
Konrad Chorobik
Monika Kołtunik
Kasia Górniak
Szymon Majkut
Sebastian Dziadzio
Krzysztof Kluza
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Beata Karczewska
Kamil Sobolewski
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Kacper Grabowski
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Mateusz Parafinski
Wiktoria E. Sagan
Przemek Wojtasik
Irmina Krysiak
Karolina Balec
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Anna Oślizło
Pokaż wszystkich.
Otrzymujesz:
1. Podziękowania mailowe.
Otrzymujesz:
1. Podziękowania mailowe.
2. Materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne.
Otrzymujesz:
1. Wersję beta gry w dniu udanego zakończenia akcji na wspieram.to
2. Podziękowania mailowe.
3. Materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne.
Otrzymujesz:
1. Wersję beta gry w dniu udanego zakończenia akcji na wspieram.to
2. Dożywotnią subskrypcję gry, czyli wszystkie wydawane w przyszłości rozszerzenia, postacie i mapy (normalnie płatne)
3. Podziękowania mailowe.
4. Materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne.
Otrzymujesz:
1. Wersję beta gry w dniu udanego zakończenia akcji na wspieram.to
2. Dożywotnią subskrypcję gry, czyli wszystkie wydawane w przyszłości rozszerzenia, postacie i mapy (normalnie płatne)
3. Imienną wersję beta gry, czyli spersonalizowaną betę tylko dla Ciebie, która po uruchomieniu wyświetla imienne podziękowania z Twoim imieniem lub nickiem!
4. Podziękowania mailowe.
5. Materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne.
Przewidywana dostawa: marzec 2016
Otrzymujesz:
1. Wersję beta gry w dniu udanego zakończenia akcji na wspieram.to
2. Dożywotnią subskrypcję gry, czyli wszystkie wydawane w przyszłości rozszerzenia, postacie i mapy (normalnie płatne)
3. Imienną wersję beta gry, czyli spersonalizowaną betę tylko dla Ciebie, która po uruchomieniu wyświetla imienne podziękowania z Twoim imieniem lub nickiem!
4. Zostaniesz wymieniony w Creditsach gry, w podziękowaniach.
5. Podziękowania mailowe.
6. Materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne.
Otrzymujesz:
1. Wersję beta gry w dniu udanego zakończenia akcji na wspieram.to
2. Dożywotnią subskrypcję gry, czyli wszystkie wydawane w przyszłości rozszerzenia, postacie i mapy (normalnie płatne)
3. Spersonalizowaną grę tylko dla Ciebie, która po uruchomieniu wyświetla imienne podziękowania z Twoim imieniem/nickiem!
4. Podziękowania mailowe.
5. Materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne.
Przewidywana dostawa: kwiecień 2016
Otrzymujesz:
1. Wersję beta gry w dniu udanego zakończenia akcji na wspieram.to
2. Dożywotnią subskrypcję gry, czyli wszystkie wydawane w przyszłości rozszerzenia, postacie i mapy (normalnie płatne)
3. Spersonalizowaną grę tylko dla Ciebie, która po uruchomieniu wyświetla imienne podziękowania z Twoim imieniem/nickiem!
4. Podziękowania mailowe.
5. Materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne.
Przewidywana dostawa: kwiecień 2016
Otrzymujesz:
1. Wersję beta gry w dniu udanego zakończenia akcji na wspieram.to
2. Dożywotnią subskrypcję gry, czyli wszystkie wydawane w przyszłości rozszerzenia, postacie i mapy (normalnie płatne)
3. Spersonalizowaną grę tylko dla Ciebie, która po uruchomieniu wyświetla imienne podziękowania z Twoim imieniem/nickiem!
4. Podziękowania mailowe.
5. Miejsce w Creditsach gry w podziękowaniach.
6. Materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne.
Przewidywana dostawa: kwiecień 2016
Otrzymujesz:
1. Wersję beta gry w dniu udanego zakończenia akcji na wspieram.to
2. Dożywotnią subskrypcję gry, czyli wszystkie wydawane w przyszłości rozszerzenia, postacie i mapy (normalnie płatne)
3. Spersonalizowaną grę tylko dla Ciebie, która po uruchomieniu wyświetla imienne podziękowania z Twoim imieniem/nickiem!
4. Podziękowania mailowe.
5. Specjalne miejsce w Creditsach gry, jako jeden z fundatorów, wraz z przydomkiem lub mottem, który sobie wymyślisz.
6. Materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne.
Przewidywana dostawa: kwiecień 2016
Otrzymujesz:
1. Wersję beta gry w dniu udanego zakończenia akcji na wspieram.to
2. Dożywotnią subskrypcję gry, czyli wszystkie wydawane w przyszłości rozszerzenia, postacie i mapy (normalnie płatne)
3. Spersonalizowaną grę tylko dla Ciebie, która po uruchomieniu wyświetla imienne podziękowania z Twoim imieniem/nickiem!
4. Podziękowania mailowe.
5. Miejsce w Creditsach gry w podziękowaniach.
6. Materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne.
Dodatkowo:
Możliwość zaprojektowania własnego Więźnia, którego dodamy jako rozszerzenie (zaznaczając Ciebie jako jego Twórcę).
Przewidywana dostawa: czerwiec 2016
Otrzymujesz:
1. Wersję beta gry w dniu udanego zakończenia akcji na wspieram.to
2. Dożywotnią subskrypcję gry, czyli wszystkie wydawane w przyszłości rozszerzenia, postacie i mapy (normalnie płatne)
3. Spersonalizowaną grę tylko dla Ciebie, która po uruchomieniu wyświetla imienne podziękowania z Twoim imieniem/nickiem!
4. Podziękowania mailowe.
5. Miejsce w Creditsach gry w podziękowaniach.
6. Materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne.
Dodatkowo:
Możliwość zaprojektowania własnego Więźnia, którego dodamy jako rozszerzenie (zaznaczając Ciebie jako jego Twórcę) ORAZ wystąpisz w filmiku, z charakteryzacją (taką jak w filmiku promującym Stellar Asylum), promującym wymyśloną przez Ciebie postać.
Przewidywana dostawa: lipiec 2016
Otrzymujesz:
1. Wersję beta gry w dniu udanego zakończenia akcji na wspieram.to
2. Dożywotnią subskrypcję gry, czyli wszystkie wydawane w przyszłości rozszerzenia, postacie i mapy (normalnie płatne)
3. Spersonalizowaną grę tylko dla Ciebie, która po uruchomieniu wyświetla imienne podziękowania z Twoim imieniem/nickiem!
4. Podziękowania mailowe.
5. Miejsce w Creditsach gry w podziękowaniach.
6. Materiały z gry - szkice, bloopery produkcyjne i inne.
Dodatkowo:
Możliwość zaprojektowania własnej mapy, którą dodamy jako rozszerzenie (zaznaczając Ciebie jako jej Twórcę).
Przewidywana dostawa: lipiec 2016