Stworologia: ekspedycja
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
148 reakcji
Wstęp
Witajcie w Rocca Civetta, czarującym miasteczku leżącym na włoskiej prowincji, gdzie swoją siedzibę ma najdziwniejszy uniwersytet, jaki kiedykolwiek został wykreowany przez ludzki umysł.
Na uniwersytecie tym powstała katedra Stworologii, prowadząca badania nad społecznościami i kulturami różnorakich stworzeń, zwłaszcza tych niezwykłych i tajemniczych... niemal mitycznych!
Katedra utraciła niedawno swojego profesora i rektor poszukuje godnego następcy.
Wszyscy macie świetne referencje i pasujecie na to stanowisko.
Umiejscowiona w renesansowym świecie Nova Aetas, „Stworologia” pozwoli Wam zbadać różne rasy oraz poznać ich zwyczaje i dążenia. Uważajcie jednak, bo te stworzenia nie zawsze będą zachwycone, że wściubiacie nos w ich sprawy. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w uczonych badających lochy i zbierających jak najwięcej informacji o zamieszkujących je stworach. Wszystkie informacje są punktowane, a uczeni rywalizują w tym, który z nich na końcu badań będzie posiadał największą liczbę punktów, co oznacza najlepszą rozprawę na temat badanej rasy.
Twórcy określają „Stworologię” atypowym dungeon crawlerem, gdzie celem graczy nie jest eksterminacja okrutnych mieszkańców lochów, ale poznanie ich zwyczajów, kultury i wierzeń, poprzez gromadzenie istotnych informacji (kostek). W dodatku gracze muszą robić wszystko, by jak najdłużej pozostać niezauważonymi. Tak naprawdę jedynym przedstawicielem mieszkańców lochów, którego figurka pojawia się w grze, aby utrudniać graczom eksplorację i badania, jest boss, czyli lokalny przywódca. Do starć zbrojnych pomiędzy graczami co prawda nie dochodzi, ale akcja szpiegostwa, pozwalająca wykradać informacje przeciwnikom w zasadzie ma z walką dość dużo wspólnego. To po prostu inny rodzaj pojedynku.
W „Stworologii” odnajdziemy też elementy gier euro, gdzie kostki informacji mogą być odpowiednikiem zasobów, o które rywalizują gracze. Ponadto nikt nie odpada z gry w trakcie rozgrywki, a do zwycięstwa nie prowadzi jedna droga.
„Stworologię” najlepiej więc określić jako hybrydę, łączącą w sobie elementy różnych mechanik, pozwalających na ciekawe odtworzenie rywalizacji, jaka pojawia się pomiędzy uczonymi badającymi to samo zagadnienie.
Głównym elementem rozgrywki jest gromadzenie informacji o badanym klanie, które przedstawione są w postaci kostek informacji. W tym celu gracze muszą eksplorować lochy, aby odnaleźć odpowiednie kolory kostek, potrzebnych do budowania specyficznych kombinacji wiedzy, ale też punktowanych adekwatnie do częstości ich występowania. Informacje muszą być zebrane podczas akcji badań lub skradzione (a jakże! – uczeni są gotowi na wszystko, aby wygrać tę rywalizację), a następnie pilnie strzeżone przed innymi graczami.
Większość działań, jakie podejmują gracze, zależy w dużej mierze od dostępnych kart sztuczek, a tych możemy użyć aż na trzy różne sposoby, wybierając jeden z nich. Trzeba decydować, czy karty wykorzystujemy do gromadzenia informacji, czy do przeszkadzania innym graczom. Dzięki kartom podstępu i magii możemy utrudnić badania innemu uczonemu, lecz nie będziemy później dysponowali odpowiednią liczbą kart, aby zbierać informacje. Mamy tu zatem także elementy zarządzania kartami, uproszczone, ale dopasowane do przebiegu rozgrywki.
Na sporą uwagę zasługują również sama tematyka gry oraz jej wykonanie. Zasady pozwalają na odtworzenie wielu interakcji pomiędzy rywalizującymi badaczami, o jakich słyszy się w różnych dziedzinach nauki. Na dodatek mamy tu także obecnych studentów, podążających za naszymi uczonymi, którzy jak nam nie pomogą, zasłaniając nas własnym ciałem, to przynajmniej podmienią informacje przeciwnika albo przyjmą na siebie winę za nasze niecne występki.
Wszystkie komponenty są najwyższej jakości, doskonale dopasowane do tematu gry. Figurki uczonych i bossa świetnie oddają klimat rozgrywki, mają masę szczegółów, łącznie z rzeźbionymi podstawkami. Z kolei wszystkie płytki stref, tworzące planszę główną, plansze notatników graczy oraz plansza obozu wykonane są z dwóch warstw grubej tektury, z wyciętymi miejscami na kostki informacji. Tak staranne wykonanie spotyka się jedynie w wydaniach deluxe. Prócz tego pudełko zawiera jeszcze sporo kart, żetonów, akrylowych kostek i płócienny woreczek – wszystko utrzymane w lekkiej stylistyce świata fantasy. Ten unikalny, spójny zestaw elementów gwarantuje świetną zabawę. Same zasady pozwalają zarówno na lekką rozgrywkę, gdzie interakcje między graczami można nieco ograniczyć, ale także na twardą, akademicką rywalizację, gdzie wszelkie skrupuły pozostają poza uczelnią!
Opis projektu
Płytki stref, plansze notatnika, plansza obozu składają się z dwóch warstw grubej tektury, dzięki czemu można w nich było wykonać specjalne otwory na kostki informacji, figurki studentów czy karty graczy. Figurki mają masę szczegółów i wyglądają świetnie, nawet w masowej produkcji. Zresztą w kwestii figurek Ludus Magnus Studio ma ogromne doświadczenie – „Stworologia” jest ich czwartą grą z figurkami. Do tego w pudełku znajduje się płócienny woreczek, pełniący rolę uniwersytetu, z którego losujemy studentów.
Gry wydawane przez Ludus Magnus Studio charakteryzują się fantastycznymi figurkami. Utalentowany zespół artystów dba o to, aby projekty wszystkich modeli świetnie pasowały do światów, które są tłem dla gier tego wydawnictwa. Figurki zaprojektowane trójwymiarowo z użyciem komputerów, materializują się następnie jako wydruki 3D, z których przygotowywane są matryce do masowej produkcji. Końcowe modele wykonane są z PVC i charakteryzują się dużą liczbą szczegółów oraz wysoką jakością.
Informacje dotyczące przebiegu gry przygotowaliśmy w formie opisowej oraz jako filmik zmontowany przez zespół OnTable. W trakcie trwania kampanii odbędzie się także relacja na żywo z rozgrywki, którą poprowadzi zespół Game Troll TV. Ponadto zebraliśmy kilka dodatkowych filmików w języku angielskim.
Poniżej znajduje się odnośnik do instrukcji „Stworologii”.
Film opisujący zasady – realizacja On Table
W grze „Stworologia: ekspedycja” gracze wcielają się w uczonych (1), zaproszonych przez rektora Uniwersytetu Rocca Civetta do wzięcia udziału w niezwykłej rywalizacji. Polega ona na opracowaniu najlepszej rozprawy dotyczącej tajemniczej rasy stworzeń, które zamieszkują odległe lochy.
Uczeni osiągną swój cel i pokonają przeciwników, zbierając kostki informacji (2), które symbolizują najważniejsze aspekty rasy, wskazanej jako obiekt studiów: cywilizację, wojsko, wierzenia, bogactwa oraz kasty.
Uczeni odnajdą kostki informacji rozmieszczone w strefach lochów, przedstawionych w postaci płytek z odpowiednimi polami (3), przeznaczonymi na te kostki.
W celu zebrania kostki informacji, uczony musi osiągnąć odpowiedni poziom skradania, odrzucając karty sztuczek i dodając poziomy premii, znajdujące się u góry po lewej stronie karty (4).
Jeżeli osiągnięty poziom skradania będzie równy lub wyższy od poziomu czujności (czerwone liczby) danej strefy (5), to uczony może zabrać kostkę informacji (lub kilka).
Poziom czujności mieszkańców nie jest jednak jedyną przeszkodą związaną ze strefami!
Uczony może natrafić także na różne efekty strefy (6), które czasem mogą mu przeszkodzić, a czasem pomóc. Najgroźniejszym z tych efektów jest efekt bossa (7): kiedy uczony wejdzie do strefy z tym efektem, aktywuje okrutnego bossa (8) lochów, który natychmiast zacznie ścigać badaczy!
Po zebraniu kostki informacji uczony umieszcza ją na swojej planszy notatnika (9), w dolnej części kolumny o takim samym kolorze. Pierwsza liczba, która jest widoczna powyżej kostki informacji (10), wskazuje liczbę punktów zdobytą przez uczonego (w tym przypadku +2). Każdy kolor kostek informacji jest inaczej punktowany, zaczynamy od kostek zielonych (cywilizacji) wartych po 2 punkty, a kończymy na fioletowych (kast) po 7 punktów każda.
Uczeni mogą także zagrywać karty sztuczek, aby przeszkadzać przeciwnikom lub pomagać sobie w eksploracji. W takim przypadku, zamiast poziomu premii użyją efektów głównych (11) lub efektów pomocniczych (12) karty.
Podczas rozgrywki, na skutek różnych czynników, konieczne będzie losowe rozstrzygnięcie niektórych wydarzeń. W tym celu, kiedy w zasadach zapisane będzie „wylosuj”, uczeni będą używali talii losowości (13), z której dobiorą kartę, aby określić wynik losowego zdarzenia.
Uczonym będą towarzyszyć studenci (14) wysłani przez władze uniwersytetu, aby pomagali im w tej trudnej misji.
Wiele efektów rozgrywki będzie wymagało poświęcenia studentów, z kolei nowi studenci będą umieszczani w woreczku, który będzie reprezentował uniwersytet (16). Będzie się ich dobierało na skutek różnych wydarzeń (najczęściej efektów głównych kart sztuczek).
W obozie (17), znajdującym się poza lochami, uczeni odnajdą elementy gry kierujące eksploracją.
Przy ognisku (18), w czasie rozgrywki, będą się pojawiali nowi studenci, gotowi pomagać w odkrywaniu tajemnic lochów. Umieszcza się ich wokół ogniska, jeżeli jakieś wydarzenie zmusi uczonego do dobrania studentów z uniwersytetu. Niektóre efekty rozgrywki pozwolą uczonym zabrać studentów od ogniska, co będzie można zrobić, tylko jeżeli studenci będą się tam znajdowali.
Karta czujności (19) zostaje umieszczona w obozie, aby wskazać jeden z trzech poziomów trudności rozgrywki oraz określić początkową zawartość uniwersytetu i jak go uzupełniać za każdym razem kiedy wylosowany z niego zostanie student Omegi (20). Jest on przedstawicielem niegodziwego Bractwa Omega, które będzie przeszkadzało uczonym na wszelkie możliwe sposoby. Kiedy zostaną wylosowani, studenci Omegi będą zajmowali miejsca na karcie czujności, czyniąc eksplorację jeszcze trudniejszą, na przykład przepłaszając innych studentów (wszyscy szarzy studenci wokół ogniska oraz ci, którzy zostali wylosowani ze studentem Omegi, trafią do rezerwy). Uczeni, którzy wylosują tych niegodziwców z uniwersytetu, będą musieli dobrać kartę fatum (21), prawdziwą zmorę ambitnych eksploratorów!
Karta paniki (22) zostaje ułożona pod kartą czujności. Jej zawartość zostanie ujawniona, kiedy umieszczony na niej zostanie student Omegi (ponieważ na karcie czujności nie będzie już wolnych miejsc). Kiedy to nastąpi, mieszkańcy lochów zaczną się aktywnie przemieszczać, aby przepędzić uczonych ze swojej domeny. Jest to taki ciekawy sposób na zakończenie rozgrywki – np. lochy zaczyna ogarniać mrok i uczeni, którzy będą zbyt wolno z nich uciekali, będą gubili zebrane informacje.
W obozie znajduje się także zakryta karta klanu (23), wybrana losowo i w tajemnicy spośród kilku dostępnych wariantów.
Karta ta przedstawia klan, o którym uczeni muszą napisać rozprawę. Każda karta klanu modyfikuje wartości wszystkich kostek informacji (24), powodując, że ci, którzy nie widzieli jej zawartości, nie mogą dokładnie określić, ile do tej pory zgromadzili punktów.
Na karcie klanu znajduje się także informacja o minimalnej liczbie punktów (25), jakie musi zebrać uczony, aby z sukcesem opublikować swoją rozprawę. Punkty oblicza się, sumując pierwsze od dołu widoczne punkty w kolumnach planszy notatnika i dostosowując wynik zgodnie z modyfikatorami umieszczonymi na karcie klanu (24).
Uczony może opublikować swoją rozprawę tylko, jeżeli osiągnął przynajmniej dwie gwiazdki, zbierając kostki informacji na swojej planszy notatnika (26), bez względu na to czy zdobył już żeton wiedzy (27), uprawniający do podejrzenia karty klanu.
Zdobywanie kolejnych gwiazdek niesie ze sobą także pewne ryzyko. Kiedy jeden z uczonych radzi sobie zbyt dobrze w tej materii, pozostali, którzy posiadają mniej gwiazdek, stają się natchnieni (28) i odwracają swoje karty uczonego rewersem ku górze. Natchnione postaci pozostają w tym stanie, aż osiągną co najmniej tyle samo gwiazdek, co uczony/uczeni posiadający największą liczbę gwiazdek. W tym czasie mogą korzystać z nowych, potężniejszych zdolności, aby dogonić liderów. Uczeni z największą liczbą gwiazdek używają nadal swoich zwykłych zdolności.
Rozgrywka może się zakończyć na skutek różnych wydarzeń, takich jak udana publikacja rozprawy przez uczonego lub wylosowanie zbyt dużej liczby studentów Omegi.
Na końcu podlicza się punkty (zmodyfikowane przez kartę klanu) i na ich podstawie wybiera nowego profesora katedry Stworologii!
Filmik przedstawiający rozgrywkę – realizacja On Table
Transmisja na żywo z rozgrywki - realizacja Game Troll TV
Filmik przedstawiający rozgrywkę (wersja anglojęzyczna) - realizacja Ken Cunningham
Zapowiedź 1 - realizacja On Table
Zapowiedź 2 - realizacja Game Troll TV
Zapowiedź 3 (wersja angielska) - realizacja the Dice Tower
Zapowiedź 4 (wersja angielska) - realizacja Geek & Sundry
Cel projektu
Dzięki Waszej pomocy zamierzamy wydać polską edycję gry „Dungeonology: expedition”, wraz ze wszystkimi dostępnymi dla nas dodatkami. W związku z tym, że jest to nasza pierwsza kampania wspierająca, zabezpieczyliśmy już około 70% środków, a pozostałą część planujemy zebrać w tej formie.
Cykl produkcyjny polskiej edycji postępuje równolegle z produkcją wersji angielskiej. Podobnie też jak wersja angielska, „Stworologia” trafi do wspierających w dwóch falach. Na październik 2019 roku planowana jest dostawa podstawowej wersji gry, dodatku „Erasmus” oraz koszulek na karty z nadrukiem. Natomiast w maju 2020 roku w Wasze ręce powinien trafić pakiet „Rocca Civetta” oraz dodatek „Warsztat Leonarda”. Są to planowane terminy, uzgodnione z Ludus Magnus Studio oraz drukarnią, ale – jak to nieraz bywa – mogą pojawić się opóźnienia. Wspólnie z kolegami z LMS będziemy pilnowali procesu produkcyjnego i logistyki z Chin, aby gra oraz dodatki dotarły na czas. Dzięki wysyłce podzielonej na dwie części, nie będziecie musieli długo czekać na grę, jak to ma zazwyczaj miejsce.
Polska edycja podstawowej gry i dodatków będzie posiadała wszystkie ulepszenia komponentów odblokowane podczas kampanii „Dungeonology” na Kickstarterze. Będzie to dokładnie taka sama wersja, jaką otrzymają gracze na całym świecie. Podstawowa gra dostępna będzie wyłącznie w języku polskim, natomiast wszystkie dodatki będą wielojęzyczne, w tym po polsku.
W skład jednej z nagród dla wspierających wchodzą wszystkie dodatkowe komponenty odblokowane podczas kampanii „Dungeonology” na Kickstarterze, z wyjątkiem elementów oznaczonych jako „Kickstarter exclusive”. Zasady tej platformy mówią, że tego typu dodatki nie mogą pojawiać się na innych platformach wspierających. Pakiet tych dodatkowych komponentów nazywać się będzie „Rocca Civetta”, a przedstawia je grafika w części poświęconej Nagrodom. Jak widać, jest to zawartość porównywalna z grą podstawową. Poszczególne elementy będziemy jeszcze szerzej opisywać podczas kampanii. Wartość sklepowa pakietu „Rocca Civetta” szacowana jest na ok. 300 zł. Zdecydowaliśmy, że jego pełna zawartość dostępna będzie dla każdego wspierającego już od samego początku kampanii, stąd nie będziemy jej stopniowo odblokowywać w formie dodatkowych celów. W końcu szkoda byłoby rezygnować z części zawartości, skoro i tak całość będzie zlokalizowana.
Mamy nadzieję, że dwie nagrody dla wspierających, które oferujemy, są właściwym kompromisem, dzięki któremu Wy, jako wspierający, możecie wybrać czy chcecie nabyć samą podstawową grę w okazyjnej cenie, czy wolicie jednak zestaw nieco droższy, ale za to składający się z podwojonej ilości komponentów, w dodatku z nowymi trybami rozgrywki. My natomiast możemy zaoferować każdemu pełen zestaw, który udostępnili nam koledzy z Ludus Magnus Studio.
Wysyłka nagród podzielona jest na dwie fale:
W październiku 2019 r. wspierający otrzymają następujące pozycje:
- podstawowa gra „Stworologia: ekspedycja”
- dodatek „Erasmus”
- koszulki na karty z nadrukiem
W maju 2020 r. do wspierających dotrą:
- pakiet „Rocca Civetta”
- dodatek „Warsztat Leonarda”
Wspierający opłacają koszty wysyłki pierwszej fali, czyli dostawy październikowej. Fishbone Games finansuje wysyłkę drugiej fali, czyli dostawę majową.
Pamiętajcie, proszę, o wybraniu i opłaceniu dodatku związanego z wysyłką pierwszej fali: paczkomat lub kurier.
Przykłady:
1. Wybrałem Wyprawkę studenta, a więc otrzymam tylko podstawową grę „Stworologia: ekspedycja”.
Wybrałem i opłaciłem dostawę paczkomatem i w październiku oczekuję na grę.
2. Wybrałem Pakiet uczonego, a więc otrzymam podstawową grę „Stworologia: ekspedycja” i pakiet „Rocca Civetta”.
Wybrałem i opłaciłem dostawę pierwszej fali paczkomatem. W październiku otrzymam podstawową grę, a w maju 2020 r. (na koszt Fishbone Games) pakiet „Rocca Civetta”.
3. Wybrałem Wyprawkę studenta oraz dodatek „Warsztat Leonarda”
Wybrałem i opłaciłem dostawę pierwszej fali paczkomatem. W październiku otrzymam podstawową grę, a w maju 2020 r. (na koszt Fishbone Games) dodatek „Warsztat Leonarda”.
Nagrody
- Wysyłka: PACZKOMAT – 12 zł
Wysyłka nagród i dodatków za pośrednictwem paczkomatów.
Wspierający opłacają wyłącznie pierwszą falę wysyłki nagród. Koszty wysyłki drugiej fali ponosi Fishbone Games.
- Wysyłka: KURIER – 18 zł
Wysyłka nagród i dodatków za pośrednictwem kuriera.
Wspierający opłacają wyłącznie pierwszą falę wysyłki nagród. Koszty wysyłki drugiej fali ponosi Fishbone Games.
O autorze / Zespół
Nasz zespół na rynku gier planszowych zalicza, co prawda, swój debiut, ale każdy z nas ma już kilkunastoletnie doświadczenie w pracy zawodowej w branżach spożywczej, energetycznej, informatycznej i poligraficznej. Zajmowaliśmy się m.in.: prowadzeniem różnych projektów, handlem hurtowym i detalicznym, wdrażaniem oprogramowania, montażem i serwisem sprzętu IT, tłumaczeniem, redagowaniem, korektą i składem tekstu oraz drukiem przygotowanych materiałów. Mamy więc dość solidne podstawy o szerokim spektrum zastosowań w branży „gier bez prądu”. Wszelkich pozostałych, przydatnych umiejętności chcemy szybko się nauczyć, abyśmy mogli dostarczać Wam produkty o najwyższej jakości, zarówno od strony grywalności, jak i wykonania. Zamierzamy być stale obecni na polskim rynku.
Połączyła nas pasja do rozbudowanych gier planszowych, które pozwalają na ciekawą rywalizację lub współpracę, dostarczając przy tym niezapomnianych wrażeń. Chcemy skupić się na grach przeznaczonych dla doświadczonych graczy. Nie będziemy obawiali się tytułów o mocnych podstawach fabularnych, zawierających ogrom tekstów.
Założycielami wydawnictwa są: Tomasz Kowalik i Dominik Sorota
Dane firmy:
Fishbone Games Kowalik Sorota Spółka Jawna
32-091 Michałowice
Ul. Leśna 122c
NIP 5130258886
REGON 38253089700000
KRS 0000771081
Ludus Magnus Studio jest włoskim wydawcą gier, który na swoim koncie ma już cztery tytuły, zawierające wysokiej jakości figurki. Ich kampanie społecznościowe cieszą się zawsze bardzo dużym zainteresowaniem, a ufundowane gry tłumaczone są na kilka języków. To także bardzo silny zespół artystów, który jest w stanie samodzielnie przygotowywać rozbudowane produkcje.
Współpraca między naszymi zespołami przebiega bardzo dobrze. Dostajemy mocne wsparcie i szereg cennych wskazówek.
Diego Fonseca i Danilo Guidi
Autorami „Stworologii” są dwaj przyjaciele, Diego Fonseca i Danilo Guidi, których połączyło zainteresowanie grami. Po latach doświadczeń z grami RPG, planszówkami i grami komputerowymi postanowili tworzyć prototypy gier planszowych, cechujące się innowacyjnymi mechanikami. „Stworologia” powstała właśnie w myśl takiego podejścia, niby jest to dungeon crawler, ale jednak chodzi w nim zupełnie o co innego.
Ryzyko
Jak już wcześniej pisaliśmy, jesteśmy nowym wydawnictwem, a to jest nasza pierwsza kampania na wspieram.to. W celu ograniczenia ryzyka dla wspierających zgromadziliśmy już ok. 70% środków potrzebnych na sfinansowanie produkcji „Stworologii”. Ponadto podstawowa wersja gry oraz dodatek „Erasmus” zostały już zlokalizowane, a przygotowane materiały są gotowe do wysłania do drukarni.
Produkcję polskiej edycji będziemy realizowali wspólnie z Ludus Magnus Studio w ramach cyklu wydawniczego edycji anglojęzycznej. Dzięki temu będziemy mogli na każdym etapie skorzystać z pomocy bardzo doświadczonych kolegów, którzy na platformie Kickstarter ufundowali już cztery gry.
Przy realizacji tak dużego projektu może się zdarzyć wiele nieoczekiwanych i nieplanowanych opóźnień, ale ze swojej strony zrobimy co tylko się da, by na czas dostarczyć Wam produkty najwyższej jakości.
O przebiegu procesu produkcyjnego będziemy informowali co dwa tygodnie w aktualizacjach projektu.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Wspieracz Anonim
Rafał Simiński
Piotr Gronkiewicz
cardi
Michał Łęgosz
Julia
Wspieracz Anonim
Grzegorz Bajda
snixee
Grzegorz Bakalczuk
Wspieracz Anonim
Iza Cygańska
Wspieracz Anonim
japanczyk
Marcin Kowalczyk
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
EddieMoz
Maja Kowczur
Wspieracz Anonim
Bubu
Wspieracz Anonim
wawrzyniec20
Damian Pawełek
kiniol
Wspieracz Anonim
Mike
Krzysztof Baran
GlimiTheGremlin
Julian Rubin
Szymon Królik
pavoo
Wspieracz Anonim
PSX06
Michał Nazarczuk
Pawel Dratwa
Buckhay
Jacek Pietryszyn
Wspieracz Anonim
Michał Zamolski
Daniel Mojżuk
Jaszczomb
Wspieracz Anonim
Anna Pasieczna
Wspieracz Anonim
Mateusz Szymanowski
sebokra
Wspieracz Anonim
Hubert Leszczyński
Pokaż wszystkich.
Ocena 2.94 / 5 (8 głosów)
Komentarze
Hachi
rok temuAdrian Szczerba
rok temuWojciech Animucki
rok temuHachi
rok temuHachi
2 lata temuZielony
2 lata temuHachi
2 lata temuAnonim
2 lata temuOktawia Sochacka
2 lata temusebokra
2 lata temuMuczi
2 lata temuWojciech Animucki
2 lata temuWojciech Animucki
2 lata temuWojciech Animucki
2 lata temuHachi
2 lata temuHachi
2 lata temuAnonim
2 lata temuWojciech Animucki
2 lata temuMuczi
2 lata temuWojciech Animucki
3 lata temuMuczi
3 lata temuHachi
3 lata temuWojciech Animucki
3 lata temuMuczi
3 lata temuWojciech Animucki
3 lata temuWojciech Animucki
3 lata temuMuczi
3 lata temuMuczi
3 lata temuWojciech Animucki
4 lata temuFishbone Games
4 lata temuWojciech Animucki
4 lata temuWojciech Animucki
5 lat temusnixee
5 lat temuFishbone Games
5 lat temuMarek Grygo
5 lat temuFishbone Games
5 lat temuMarek Grygo
5 lat temuFishbone Games
5 lat temuHachi
5 lat temuSzafirowy Kot
5 lat temusebokra
5 lat temuWojciech Animucki
5 lat temuFishbone Games
5 lat temuJulian Rubin
5 lat temuFishbone Games
5 lat temuSzafirowy Kot
5 lat temuAdrian Szczerba
5 lat temuMateusz Szymanowski
5 lat temuFishbone Games
5 lat temuKurczu
5 lat temuFishbone Games
5 lat temuMateusz Szymanowski
5 lat temuMartaT
5 lat temuFishbone Games
5 lat temuGalaxia
5 lat temuSzafirowy Kot
5 lat temuFishbone Games
5 lat temuMuczi
5 lat temuFishbone Games
5 lat temuWyłącznie dodatki
Nie otrzymujesz gry, ale w sekcji „Dodatki" możesz kupić dowolne produkty.
Dostawa w 2 falach:
1. „Erasmus” i koszulki z nadrukiem - październik 2019
2. „Warsztat Leonarda” - maj 2020 (wysyłka w cenie)
WYSYŁKA fali 1 nie jest wliczona w cenę!
Pamiętaj, aby opłacić koszty wysyłki.
Przejdź do zakładki DODATKI i dodaj paczkomat lub kuriera.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Wyprawka studenta
Pamiętaj, aby opłacić koszty wysyłki.
Przejdź do zakładki DODATKI i dodaj paczkomat lub kuriera.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet uczonego
Dostawa w 2 falach:
1. „Stworologia: ekspedycja” - paździermnik 2019
2. „Rocca Civetta” - maj 2020 (wysyłka w cenie)
WYSYŁKA fali 1 nie jest wliczona w cenę!
Pamiętaj, aby opłacić koszty wysyłki.
Przejdź do zakładki DODATKI i dodaj paczkomat lub kuriera.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Wyprawka studenta - EB w pierwszych 24h
Podstawowa wersja gry „Stworologia: ekspedycja” w cenie niedostępnej po kampanii
Pamiętaj, aby opłacić koszty wysyłki.
Przejdź do zakładki DODATKI i dodaj paczkomat lub kuriera.
Przewidywana dostawa: październik 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet uczonego - EB w pierwszych 24h
Podstawowa wersja gry „Stworologia: ekspedycja” oraz pakiet „Rocca Civetta”, w którym znajdują się dodatkowe komponenty rozszerzające grę m.in. o tryb dla pojedynczego gracza, tryb kooperacyjny, nowych uczonych oraz bossów w cenie niedostępnej po kampanii.
Dostawa w 2 falach:
1. „Stworologia: ekspedycja” - paździermnik 2019
2. „Rocca Civetta” - maj 2020 (wysyłka w cenie)
WYSYŁKA fali 1 nie jest wliczona w cenę!
Pamiętaj, aby opłacić koszty wysyłki.
Przejdź do zakładki DODATKI i dodaj paczkomat lub kuriera.
Przewidywana dostawa: październik 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Wysyłka: PACZKOMAT
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Wysyłka: KURIER
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Koszulki na karty z nadrukiem
Przewidywana dostawa: październik 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Dodatek „Erasmus”
Przewidywana dostawa: październik 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Dodatek „Warsztat Leonarda”
Przewidywana dostawa: maj 2020
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł