Swords of Light and Darkness
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
490 reakcji
Wstęp
"Swords of Light and Darkness" to najnowsze rozszerzenie do gry Anno Domini 1666, wprowadzające szereg nowych postaci oraz serię scenariuszy tworzących kampanię.
Jej akcja rozgrywa się podczas decydującej fazy elekcji: w grze pozostało już tylko dwóch kandydatów, Ludwik XIV, Król Słońce oraz małoletni Karol II Habsburg. Gracze będą starali się uzyskać poparcie elektora brandenburskiego, Fryderyka Wilhelma, dla kandydata, wspieranego przez ich obóz polityczny.
W cieniu wielkiej polityki dochodzi do starcia dwóch legendarnych szermierzy. Naprzeciw siebie staną Salvator Fabris, opętany przez demona Caarcinolaasa oraz Gérard Thibault d'Anvers, którzy są tytułowymi Ostrzami Światła i Mroku. Wynik ich pojedynku może być dla losów ludzkości równie ważny, jak wynik wyborów nowego cesarza...
Jeśli jesteś nowy w świecie Anno Domini 1666, w opisie projektu poniżej znajdziesz szereg informacji o grze.
Opis projektu
Na poniższej grafice znajdziecie informacje o tym, co znajduje się w pudełku.
Uwaga: model Alexandre'a Dumasa jest modelem dostępnym wyłącznie podczas akcji oraz konwentów, w których - mamy nadzieję - kiedyś będziemy mogli znów uczestniczyć...
Anno Domini to planszowy skirmish osadzony w realiach alternatywnego siedemnastego wieku. Po nagłej i bezpotomnej śmierci cesarza Świętego Cesarstwa Rzymskiego, 31 grudnia 1665, elektorzy muszą zebrać się w Wiedniu i wybrać nowego władcę imperium. Gracze obejmują dowodzenie nad bandami awanturników, którzy przybyli do Wiednia aby służyć jako zbrojne ramię poselstw wysłanych do stolicy cesarstwa, by reprezentować interesy swoich państw.
W grze historia miesza się z popkulturą: gracze mogą stanąć na czele bandy złożonej z bohaterów Trylogii Sienkiewicza, muszkieterów Alexandra Dumasa oraz zatrudnić szereg najemników będących adaptacją postaci znanych z kart historii, filmów, książek czy seriali do siedemnastowiecznych realiów. W grze obecne są też elementy nadnaturalne: magia, demony, istoty takie jak wilkołak czy wampir. W mroku wiedeńskich zaułków możecie również natrafić na bazyliszka. Z drugiej jednak strony sama gra niezwykle pieczołowicie odtwarza realia historyczne, broń jaką posługują się bohaterowie oraz ubiór jaki noszą są wzorowane na rzeczywistych egzemplarzach z epoki.
Zapraszamy Was do polubienia profilu gry
oraz dołączenia do oficjalnej grupy na FB
Mamy dla Was też kilka materiałów, które pomogą Wam zapoznać się z grą:
Zapraszamy również do zapoznania się z innymi filmami o tematyce Anno Domini 1666. na kanale Okiem Sosny :)
Szereg ciekawych filmów znajdziecie także na kanale Wojennik TV
Zasady gry możecie pobrać klikając na obrazki poniżej
Uwaga: Modele do Anno Domini 1666 są dostępne w dwóch opcjach: plastikowej i metalowej - zwróćcie uwagę na oznaczenie zestawu. Wykonane są w skali 28 mm i mają realistyczne, a nie typowo "wargamingowe" proporcje - nie musicie obawiać się tu przerośniętych głów czy dłoni.
Jeśli jesteście raczej graczami planszowymi, sugerujemy Wam wybór modeli plastikowych. Są gotowe do gry prosto po wyjęciu z pudełka. Wykonane są PVC (jak większość modeli topowych gier planszowych) co może powodować wygięcie się cienkich elementów (do bezproblemowego naprawienia poprzez zanurzenie w gorącej wodzie). Modele plastikowe są ze względu na skurcz formy kilka procent mniejsze od modeli metalowych.
Jeśli jesteście graczami, którzy cenią sobie absolutnie najwyższą jakość modeli, jesteście malarzami albo graczami bitewniakowymi gorąco zachęcamy do wyboru wersji metalowej. Modele wymagają co prawda sklejenia, ale ich jakość jest po prostu oszałamiająca. Z pełnym przekonaniem możemy powiedzieć, że wyznaczamy trendy jeśli chodzi o jakość.
Po prawej widzicie model plastikowy a z lewej metalowy (oba pokryte podkładem aby łatwiej było je porównać).
Podczas akcji nie będziemy oferować żadnych z dodatków, które zostały oficjalnie wydane i są dostępne w normalnej sprzedaży (za wyjątkiem zestawu startowego).
Anno Domini 1666 (zarówno zestaw podstawowy, jak i szereg dodatków) znajdziecie w dobrych sklepach z grami bitewnymi. A dobry sklep, to taki, który działa nie tylko online, ale również stacjonarnie. Uważamy, że nasz produkt - jak każda gra tego typu powinien być sprzedawany tam, gdzie możecie w niego zagrać oraz gdzie jest możliwe jest zbudowanie społeczności graczy, więc nie znajdziecie go sklepach, które sprzedają wyłącznie online.
Oczywiście najbardziej polecamy nasz własny sklep - Wargamer.pl oraz sieć naszych sklepów stacjonarnych.
Cel projektu
Tych z Was, którzy wspierają nas po raz pierwszy na pewno nurtuje pytanie: dlaczego cele dodatkowe mają podane kwotę w dolarach, a nie w złotówkach?
Wynika to z faktu, iż jednocześnie trwa kampania wersji angielskiej na Kickstarterze. Wiele firm koncentruje się wyłącznie na kickstarterze (ze względu na znacznie większy zasięg), ale jako polska firma z ogromną rzeszą polskich fanów nie wyobrażamy sobie, żebyśmy nie mogli zaoferować Wam opcji wsparcia w złotówkach bez martwienia się o kurs waluty, przeliczniki bankowe, spread itp.
Co bardzo istotne, kwota zebrana przez polskich wspierających będzie sumowała się z kwotą zebraną na Kickstarterze na potrzeby realizacji celów dodatkowych, które będą wspólne dla obu platform – każdy polski wspierający otrzyma dokładnie to samo, co zagraniczny backer. Jeśli więc walczymy o odblokowanie celu np. za 40 tysięcy dolarów i na Kickstarterze mamy ich zebrane 30 tysięcy dolarów, to wsparcie z Polski za kwotę 38 000 złotych (10 000 dolarów wedle aktualnego kursu ) zapewni odblokowanie tego celu na obu platformach.
Klikając TUTAJ możecie sprawdzić, ile mamy w sumie zebrane na obu platformach. Dane odświeżają się co 30 sekund.
Nagrody
TUTAJ możecie przeczytać więcej o pudełkach.
Istnieje kilka sposobów na dostarczenie Wam gry
1. Grę możecie osobiście odebrać w jednym ze stacjonarnych sklepów Wargamera.
2. Możecie poprosić o dołączenie paczki z grą do dowolnego zamówienia w sklepie wargamer.pl
Opcje nr 1 i 2 są oczywiście bezpłatne
3. Wysyłka kurierem
4. Paczkomat.
W przypadku opcji 3 i 4 będziemy prosić Was o płatność (12 zł za paczkomat i 14 zł kurier) oraz podanie aktualnego adresu tuż przed rozpoczęciem wysyłek.
O autorze / Zespół
Zespół Wargamera to eksperci w dziedzinie gier bitewnych. Nie tylko doskonale znamy się na tym co robimy, ale i uwielbiamy naszą pracę.
Do tej pory mogliście znać nas jako wydawcę gry "Ogniem i Mieczem: historycznej gry bitewnej". Jest to realistyczna, ale także „grywalna” i dynamiczna gra bitewna umieszczona w realiach siedemnastowiecznych wojen toczonych przez Rzeczpospolitą Obojga Narodów oraz jej głównych oponentów: Imperium Osmańskiego, Moskwę, Szwecję, Chanat Krymski oraz Kozaków. Gra doczekała się już dwóch rozszerzeń, które wprowadzają do gry kolejne nacje: Brandenburgię i Prusy, Święte Cesarstwo Rzymskie, Siedmiogród, Królewskie Miasto Gdańsk oraz Księstwo Kurlandii i Semigalii. Każda z nich oferuje nowe możliwości taktyczne i odmienny styl gry.
Bez fałszywej skromności możemy stwierdzić, że jest to najbardziej znana polska gra bitewna, popularna również - jako "By Fire and Sword: historical wargame" - poza granicami Polski (szczególnie w USA, Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemczech i Szwecji).
Nawet jeśli nie słyszeliście o "Ogniem i Mieczem", to z pewnością widzieliście grafikę Mariusza Kozika, która znajduje się na okładce podręcznika głównego - jest to bez wątpienia najpopularniejszy wizerunek husarii w internecie :)
Obok "Ogniem i Mieczem" jesteśmy twórcami linii modeli pin-up w strojach najsłynniejszych formacji wojskowych Wargamer's Hot and Dangerous
Poza działalnością wydawniczą prowadzimy również sieć 5 sklepów stacjonarnych: w Warszawie, Kielcach, Lublinie, Radomiu oraz Pruszkowie, a także sklep internetowy. Jesteśmy także polskim dystrybutorem kilku popularnych systemów bitewnych oraz linii modeli (Infinity, Aristeia! World of Tanks, Dystopian Wars, Saga, Fireforge, Wargames Atlantic).
Ryzyko
Widzimy tylko jedno ryzyko dla projektu - możliwe opóźnienia, wynikające z produkcji modeli plastikowych.
Proces produkcji modeli metalowych mamy pod pełną kontrolą - sami je odlewamy. Jeśli chodzi o komponenty papierowe, to mamy już zabookowany termin na druk i nie przewidujemy opóźnień. Natomiast jeśli chodzi o modele plastikowe, to doświadczenie nauczyło nas, że na pewno potrzebne będzie kilka rund poprawek. Kilka z nich już przewidzieliśmy podając termin realizacji, wydaję się nam też, że usprawniliśmy proces komunikacji z fabryką w Chinach. Zleciliśmy również produkcję pierwszych form, a produkcja kolejnych ruszy natychmiast po zakończonej akcji (a bardziej precyzyjnie po tym, kiedy zebrana suma zasili nasze konto).
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Thorgen
Hanxor
Michał Grabski
ajledwon
rav
Wspieracz Anonim
Daniel Kołodziejczyk
Wspieracz Anonim
Łukasz Kur
Cezary Cezary
Łukasz Bernat
Wspieracz Anonim
Arturo Bugella
Wspieracz Anonim
grzywka79
Marcin Rychel-Mantur
JasiuMela
Andrzej Schonthaler
Grzegorz Ławski
Smerf
Patryk Stuchlik
Szymon Adler
Wspieracz Anonim
Daniel Szostok
Robert Grygoruk
Michał Grabowski
Iwo Szczeciński
Skeld
Aherne
Wspieracz Anonim
Marek Rojewski
Jerzy Ryman
Wspieracz Anonim
profes79
Wentura
Arius
Hargrim
Marcin Kmieć
Gromb
Adrian Lesiczko
Sławomir Kurowski
Piotr Kurzyna
Łukasz Czołczyński
Artur Zakalski
Michał Międła
Areo
Arkadiusz Hartung
Sebastian Serwilski
Marcin Luckner
Pokaż wszystkich.