Nie Testowaliśmy Tego Tradycyjnie
Zakończono
Kampania wzbudziła
55 reakcji
Wstęp
Tradycyjnie Witajcie!
Po ogromnym sukcesie (praktycznie cały nakład został wyprzedany w ciągu 2 miesięcy od daty premiery) pierwszej części gry "Nie Testowaliśmy Tego Wcale" oraz drugiej części "Nie Testowaliśmy Tego Również" idziemy za ciosem i prezentujemy Wam trzecią grę z tej serii o jakże znakomitym tytule "Nie Testowaliśmy Tego Tradycyjnie". Jeszcze więcej śmiechu, jeszcze więcej losowości i niszczycielskich kart - to główne atuty tej gry. Ale to nie wszystko, gdyż postanowiliśmy dołożyć od razu - bez robienia dodatkowych celów w tej kampanii - wszystkie elemety, które były w oryginalnej angielskiej wersji tej gry. WOW! Wprowadzają one niesłychany chaos i sieją ogromne spustoszenie wśród graczy, dlatego zalecamy ostrożne ich używanie.
Nasz projekt podobnie jak pierwsze dwie części nie będzie kolorowy, nie będzie zawierał pięknych grafik i baśniowego opisu. To nie jest w tej grze specjalnie istotne.
Najważniejsza jest doskonała zabawa
w gronie swoich znajomych.
Nie będziemy wstawiali żadnych celów do odblokowania, gdyż jedynym celem jest odblokowanie Waszych umysłów i portfeli na wsparcie tego projektu. Nie zamierzamy też robić żadnych promocyjnych pakietów, bo nie.
Ale każdy wspierający dostanie od nas w prezencie mega wypasiony, limitowany, z logotypem gry, jedyny w swoim rodzaju - długopis do pisania na kartach!
Pakiet będzie jeden, i tylko jeden, w dodatku limitowany - więc się spieszcie :)
Świetną informacją jest również to, że zarówno "Nie Testowaliśmy Tego Wcale", "Nie Testowaliśmy Tego Również" jak i "Nie Testowaliśmy Tego Tradycyjnie" można ze sobą łączyć. Połączenie talii kart podstawowych oraz Gwiezdnych Kart gwarantuje jeszcze lepszą zabawę oraz jeszcze większą negatywną interakcję. Pamiętajcie tylko, żeby nie ryzykować rozgrywki z więcej, niż jednym dodatkiem naraz - bo może to się dla Was skończyć padnięciem ze śmiechu!!!
Jednak żebyście nie myśleli, że nie podchodzimy do tematu poważnie, poniżej zamieszczamy obszerny opis samej gry, jej instrukcję i niektóre karty, a także kilka recenzji z kraju i ze świata.
Zatem zapraszamy do lektury i liczymy na wsparcie tej legendarnej gry imprezowej.
Opis projektu
Gra "Nie Testowaliśmy Tego Tradycyjnie" doskonale nadaje się na każdą imprezę. Jest przeznaczona dla 2-10 graczy i trwa około 10-15 minut. Głównym celem gry jest wygrać - jeśli nie wygrałeś to znaczy, że przegrałeś. Jeśli wszyscy inni gracze przegrali oznacza to, że TY wygrałeś.
W pudełku znajdziecie takie niespodzianki jak:
* 50 kart talii podstawowej
* 10 kart Przygody numer 1
* 10 kart Przygody numer 2
* 10 kart Przygody numer 3
* 10 kart Przygody numer 4
* Genialną w swojej prostocie dwustronną instrukcję
Na początku rozgrywki każdy z graczy dostaje 2 karty, które bierze na swoją rękę. Pierwszego gracza wybiera się jak najbardziej losowo - przypadkowo. Następnie pierwszy gracz dobiera jedną kartę z leżącej na środku zakrytej talii i zagrywa jedną z posiadanych przez siebie kart na ręce. Zagraną kartę rozgrywa się natychmiast czytając jej tekst i stosując się do niego. Następnie swoją turę rozgrywa gracz siedzący lub stojący po lewej stronie od gracza właśnie kończącego swoją turę. I tak dalej...
W trzeciej części gry pojawiają się 4 pakiety z przygodami. Jednak nie można tak od razu dołączyć ich do rozgrywki. Aby tego dokonać należy spełnić warunek określony na wierzchniej karcie każdej paczki z przygodą. A nie jest to takie proste, więc musicie się naprawdę sprężyć, żeby je odblokować.
WŁAŚCICIEL KARTY
To kolejna nowość w tej części gry. Karty w czasie rozgrywki będą miały swoich właścicieli. Jeśli podczas gry jakakolwiek karta nakaże Tobie wpisać swoje imię na niej - śmiało zrób to w miejscu oznaczonym jako Właściciel. Od tej chwili stajesz się oficjalnie właścicielem tej karty, a jeśli dowolny przeciwnik zagra na Ciebie kartę, której jesteś właścicielem - jesteś bezpieczny i nie ponosisz żadnych konsekwencji. W końcu to Twoja karta!
SYMBOLE NA KARTACH
Drugą nowością w tej części gry są symbole na kartach. Niektóre karty nakazują Tobie narysować na nich jakiś symbol. Zrób to - po to dostałeś świetny długopis w gratisie. Czasami trafisz na kartę z symbolem, dzieki któremu od razu wygrasz - czasami niestety w efekcie działania takiej karty poniesiesz sromotną klęskę. Ot taki lajf.
W tym miejscu chcieliśmy wrzucić link do instrukcji, ale po "głębszym" przeanalizowaniu sprawy postanowiliśmy zamieścić ją w całości poniżej. Także krótko, zwięźle i na temat...
Gdyby jednak zdarzyło się komuś z Was mieć problem ze zrozumieniem powyższych zasad, to nie miejcie oporów i piszcie do nas - na pewno dokładnie przeanalizujemy problem i podeślemy Wam obszerną i wyczerpującą interpretację tego problemu :).
Także to tyle od nas w temacie samej gry - mamy nadzieję, że pomożecie nam wydać to cudo i bawić się tak doskonale w swoim towarzystwie jak my podczas imprezowych spotkań "na mieście".
Aha, znaleźliśmy jednego odważnego w sieci, który dawno dawno temu, kiedy było bardzo gorąco zrecenzował całą serię, między innymi tę część. Brawo on! Nie bał się! A o kim mowa - znacie go z pewnością - Tomek z Gambit TV. Oblookajcie zatem!
Znaleźlismy jeszcze jednego typa, chyba Kanadyjczyk, a może Amerykanin? W każdym razie bardzo dzielny i odważny. Podesłał nam swoją "recenzję". Byliśmy zszokowani, że to testował - niestety nie zrozumieliśmy za wiele z jego wypowiedzi, ale może Wam się uda? Uwaga: Materiał po angielsku i zawiera lokowanie produktu!
Cel projektu
Celem naszej kampanii jest wydanie polskiej edycji gry imprezowej "Nie Testowaliśmy Tego Tradycyjnie". Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, nie zamiarzamy dokładać dodatkowych celów do odblokowania, gdyż w podstawce znajdą się wszystkie niezbędne do znakomitej zabawy elementy. Naszym założeniem jest wydanie gry w takiej samej wersji jak wersja angielska.
Zależy nam na tym, aby imprezowicze z Polski wspierający nasz produkt otrzymali pełną wersję gry. Dlatego mamy jeden jedyny upragniony cel - wydać grę w pełnej polskiej wersji językowej. Innych celów tradycyjnie nie testowaliśmy, dlatego ich nie ma :) (no chyba, że coś zdążymy przetestować i się pojawią :).
Nagrody
Przedstawiamy Wam jedyną w swoim rodzaju specjalną nagrodę w tej kampanii za pomoc w jej realizacji. Zawiera cudowną grę oraz świetny limitowany długopis - taki ekskluzywny - tylko dla wspierających.
O autorze / Zespół
Cześć, tu Przemo z wydawnictwa Czacha Games. Od niemal 25 lat gry to moje hobby, kiedyś były to głównie RPG-i, a z czasem planszówki i karcianki.
Praca nad grami daje mi wiele radości i satysfakcji, dlatego postanowiłem skupić się na wyszukiwaniu i tworzeniu polskich edycji gier, które z jednej strony są nietuzinkowe i wnoszą sporo zabawy podczas rozgrywki, z drugiej zaś strony są doskonale zrobione i dobrze oceniane przez graczy na całym świecie - tak powstała Czacha Games.
Mam nadzieję, że wszyscy wspierający ten tytuł będą bardzo zadowoleni zarówno z samej gry, jak i jej wykonania.
Jeśli masz pytania odnośnie projektu lub samej gry to pisz do nas.
e-mail: biuro@czachagames.pl
nasza strona: czachagames.pl
Odwiedzaj nasz profil FB i bądź na bieżąco!!
Ryzyko
To już 14 projekt naszego wydawnictwa na wspieram.to ( ogólnie 18-ty w crowdfundingu). Mając doświadczenie przy okazji pracy nad innymi tytułami wiemy jakie zagrożenia mogą się pojawić w trakcie jego realizacji, dlatego staray się je zminimalizować od samego początku.
Produkcję mamy zarezerwowaną na styczeń 2019, a wszelkie pliki produkcyjne zostaną przesłane do drukarni do końca roku tak, abyśmy byli pewni, że wszystko pójdzie zgodnie z założonym przez nas terminem.
Chcielibyśmy również, aby gra trafiła do Was maksymalnie do końca lutego 2019r.
i dołożymy wszelkich starań, żeby tak się stało.
Wiemy jednak, że proces produkcji gry zależy również od innych podmiotów (drukarnia, spedycja, sytuacje niezależne od nas), dlatego jesteśmy z nimi w stałym kontakcie i na bieżąco monitorujemy postępy w przygotowaniu gry, a jeśli wynikną jakieś nieprzewidziane problemy, będziemy się starali na bieżąco je rozwiązywać. Dlatego podana przez nas data dostawy jest datą orientacyjną, a nie gwarantowaną.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Arkadiusz Jochim
Piotr Cygoń
Hubert
Michał Boruta
Wspieracz Anonim
Imagine Realm
Norwoks
Damian Pawełek
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Plejboj
Jacek Weiler
Michał Nazarczuk
Bartosz Ledwoń
Pati_Lew
Marek Celka
Artur Kruk
Jakub Bujnowicz
Wspieracz Anonim
Filon
Darou
Piotr Pejka
dodo
Radosław Majkowski
WooL_F
xdemolka
Kamil Mieczyński
Wspieracz Anonim
Buckhay
Rafał Kruczek
Pokaż wszystkich.
Komentarze
Michał Boruta
6 lat temuPudło Dobrej Zabawy
1. Gra "Nie Testowaliśmy Tego Tradycyjnie" w polskiej wersji językowej*.
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii - o ile takie będą ;)
3. Mega wypasiony dedykowany długopis do pisania po kartach.
Darmowa dostawa Pocztą Polską na terenie kraju.
Przewidywana dostawa: luty 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia