zebrała 8 952 złotych dzięki 92 wpłatom.
Osiągnęła 229% zakładanego celu.
Książka Fantasy: "Upadek. Objawienie proroctwa"
"Upadek: Objawienie proroctwa" to heroiczna powieść z gatunku mrocznej fantasy. Wielowątkowa fabuła z kilkoma bohaterami, którzy być może nigdy się nie spotkają, a których decyzje i wybory, wpływają bezpośrednio na losy innych.
40 zł
Dostawa w 5 dni
Opis produktu
Potężne Imperium Talladuriańskie chyli się ku upadkowi.
Objawiono proroctwo zapowiadające zniszczenie świata. Pojawia się pierwszy znak potwierdzający prawdziwość przepowiedzianej zagłady. Szept, który zmienia ludzi w szaleńców pożądających ludzkiego mięsa i krwi. Wybuchają wojny na tle religijnym i wyzwoleńczym i Imperium staje w ogniu. [...]
"Upadek: Objawienie Proroctwa" to I tom epickiej trylogii z gatunku dark fantasy o końcu świata i walce o resztki tego, co w nim ważne.
Potężne Imperium Talladuriańskie chyli się ku upadkowi.
Objawiono proroctwo, które mówi, że cały świat już niedługo zostanie pożarty przez straszliwego boga destrukcji, Sarhana. Pojawia się pierwszy znak potwierdzający prawdziwość przepowiedzianej zagłady. Szept, który zmienia ludzi w szaleńców pożądających ludzkiego mięsa i krwi. Ofiary Szeptu stają się pierwszą z licznych plag upadającego świata.
W wielkim i potężnym Imperium wybucha wojna domowa o podłożu religijnym. Dwie najpotężniejsze świątynie wykorzystują okazję, by ostatecznie rozstrzygnąć dzielące je dogmaty wiary, zrzucając na siebie wzajemnie odpowiedzialność za nadchodzący koniec. Z okazji korzystają też prowincje Imperium, przyłączone do niego siłą przed dziesięcioleciami. Talladurian staje w ogniu.
Czarownicy tępieni przez Świątynie Mrocznej Szóstki – Aspektów, którym cześć oddają mieszkańcy Imperium – zyskują nowe, niepokojące moce i podnoszą się z ukrycia, klękając przed Niszczycielem i oddając mu się we władanie.
W rozdartym wojnami i Plagą Imperium niewielu już ma nadzieję. Pojawia się jednak jej cień.
Grot Imperatora Wiosna – usiłująca stłumić jeden z groźniejszych buntów, trafia na przepowiednie starożytnej rasy sithów. Jej treść budzi nadzieję, że da się jeszcze powstrzymać Niszczyciela.
Wędrowny najemnik – Ostrze – doskonały szermierz, zostanie postawiony przed trudną próbą swojego człowieczeństwa. Nie wie jeszcze, że od tego, jaką decyzję podejmie, zależeć będzie nie tylko los Imperium, ale i losy całego świata.
Zmęczony życiem weteran – Rahmajel i dowodzony przez niego oddział najemników karzący nazywać się Szarą Chorągwią, przyjmuje kontrakt od jednej ze Świątyń i udaje się w odludne tereny Imperium, by otoczyć opieką mędrców, skrywających ważny sekret.
Demoniczny pułkownik Ankatha, służący czarnoksiężnikom i Niszczycielowi, musi wydrzeć ów sekret przed Szarą Chorągwią. Od tego, która ze stron wygra ten wyścig, może zależeć bardzo wiele.
W tym samym czasie, w stolicy Imperium, sam Imperator Ghamaizdar i jego Grot Orchid trafiają na tajemniczy spisek, którego celem wydaje się być coś więcej, niż detronizacja władcy.
Na wschodzie Grot Płaczka wypowiada posłuszeństwo imperatorowi i kontynuuje walkę z samozwańczym królem podbitego wcześniej przez Imperium Calladionu.
Z podziemnych komnat wyrusza grupa koboldów z domu Na Urhaz. Wypełniając wolę patriarchy Rodu i przysięgę Ar Na Karak wplączą się niechcący w intrygę, która ma szansę zmienić na zawsze świat ludzi. Na zawsze, czyli na kilka lat, jakie pozostały do zniszczenia.
Nienawiść i miłość. Wojna i bohaterstwo. Magia i religia. Niedługo wszelkie wartości przestaną nimi być, a każdy z nieświadomych niczego bohaterów stanie się pionkiem w diabolicznej intrydze knutej przez oszalałego boga.
O sklepie
Nazywam się Arkadiusz Mielczarek. Mam 44 lata. Urodziłem się i mieszkam w Szczecinie. I od razu uczciwie powiem, że nie jestem pisarzem. Raczej narratorem, gawędziarzem, osobą snującą opowieści i tym chciałem się z Wami podzielić.Mam pewne doświadczenie literackie. W 1995 roku wydano grę RPG mojego autorstwa „Aphalon – świat księżycowego ostrza”. Większe mam jednak, jako „opowiadacz”, bo od dwudziestu pięciu lat udzielam się w grach RPG - głównie, jako Mistrz Gry. Zarówno tych „tradycyjnych”, jak i prowadzonych w formie pbf. W tych drugich właśnie, znany jako „Armiel”, podszkoliłem się z „opowiadania drogą niewerbalną” – pisania.
Moim sukcesem jest wydanie dwóch pierwszych tomu trylogii "Upadek: Objawienie proroctwa", które spotkały się z wielkim uznaniem Czytelników i potężną dawką dobrej energii i ciepłych słów pod moim adresem. To dodało mi pewności siebie, pozwoliło uwierzyć w to, że powieść jest warta pokazania większej ilości ludzi. Niestety, czas jaki upłynął od wydania powieści do dnia dzisiejszego (kwartał) nie pozwolił mi podbić rynku wydawniczego (taki żarcik), chociaż usilnie się staram w skromnym zakresie czasowym, jakim dysponuję.
Z wykształcenia jestem socjologiem, z zawodu osobą zmagającą się z trudami własnej działalności gospodarczej, utrzymującą się z pozyskiwania środków pozabudżetowych na rozwój firm i samorządów.