War with Goblins (restart)
Zakończono
Udostępnij tę Kampanię
Bądź pierwszy!
Wstęp
War with Goblins – to planszowa gra w klimacie fantasy, typu area control, polegająca na toczeniu walk oddziałami wojsk i zdobywaniu miast.
W świecie, gdzie rozwinęły się dwie cywilizacje – ludzi i goblinów, istniejące obok siebie i przenikające się, zbliża się wojna. Po rozpadzie wielkiego imperium – Patrii, trwa chaos i zamęt. Wybuchają lokalne konflikty. Książęta ludzcy i goblińscy przygotowują się do walki o dominację i stworzenia nowego, wielkiego państwa, które zaprowadzi ład i porządek.
Królestwo Złotego Orła, z którego pochodził ostatni imperator, goblińscy diukowie z Księstwa Szarego Wilka i Księstwa Żółtego Węża oraz Unia Czerwonego Słońca są gotowi do decydującego starcia. W całej krainie trwa nabór wojsk, które mieczem, kłem i ogniem, na ziemi i w powietrzu, rozstrzygną kto zostanie nowym władcą.
Opis projektu
Elementy wersji podstawowej:
- pudełko (około 29,5 x 29,5 x 6,5 cm),
- 1 plansza – dwustronna (rozmiar około 85 x 58 cm, grubość około 2 mm),
- 4 zestawy żetonów wojsk (ilość 47 sztuk dla jednego gracza, łącznie 184 sztuk, wielkość żetonów około 25 x 25 mm),
- 4 planszetki pod żetony jednostek (rozmiar około 280 x 100 mm),
- 4 zestawy żetonów dyplomacji, po 3 żetony dla każdego gracza,
- 10 żetonów Hord Wilków,
- 8 żetonów Kul Ognia,
- 6 żetonów Pięści (znaczników obrażeń),
- 28 żetonów dukatów (o średnicy około 20 mm),
- 28 drewniane sześciany (w 4 kolorach, po 6 dla każdego gracza, wielkość około 10 mm), pełniących rolę znaczników zdobytych miast,
- 1 biały sześcian do odmierzania rund,
- 4 kostki 6-ścienne (K6) oraz 1 kostka 12-ścienna (k12).
- Plansza
Podstawowym elementem gry jest duża, tekturowa plansza o WIELKOŚCI OKOŁO 85 na 58 cm i grubości 2 mm. Jest ona dwustronna, na jej awersie mamy mapę lądową a na rewersie morską. Ze względu na dużą różnicę w ukształtowaniu terenu, każda z nich generuje inną rozgrywkę. Jeśli mamy do dyspozycji dwie plansze, to można je połączyć i grać również na dużym obszarze (około 85 x 116 cm). Druga mapa jest dostępna w pakiecie Władca.
- Żetony wojsk
Gra zawiera żetony wojsk czterech stronnictw prowadzonych przez Władców. Każda frakcja ma 47 żetonów jednostek, żetony są duże, WIELKOŚĆ 25 x 25 mm, będą miały lekko zaokrąglone rogi. W standardowym trybie gry każdy z graczy ma do swojej dyspozycji taką samą pulę oddziałów, które może kupować, płacąc określoną cenę. W innych wersjach rozgrywek pula ta jest modyfikowana. W grze dostępne są oddziały armii goblińkiej, ludzkiej, potwory oraz najemnicy krasnoludzcy, Różnią się one parametrami głównymi, a także posiadanymi możliwościami specjalnymi, co daje możliwości stosowania różnych strategii w prowadzonej wojnie.
- Żetony dyplomacji
12 żetonów dyplomacji, po 3 dla każdego gracza.
- Hordy Wilków
10 żetonów Hord Wilków, są to jednostki niezależne i wrogie wszystkim graczom.
- Karta pomocy gracza
Wszystkie istotne informacje o oddziałach są zawarte na karcie pomocy, którą ma każdy z graczy (4 sztuki). Karty są wielkości zbliżonej do formatu A-5. Znajdziemy na nich informacje o cenach oddziałów, ich sile, odporności, bonusach jakie posiadają, a także terenach po jakich mogą się przemieszczać.
- Pozostałe elementy
- Kule Ognia - 8 sztuk,
- Pięści - pomocnicze znaczniki obrażeń - 6 sztuk,
- Monety 5-dukatowe (brązowe) - 12 sztuk,
- Monety 1-dukatowe (szare) - 16 sztuk,
- Znaczniki drewniane, sześciany (krawędź około 10 mm): zielone 7 sztuk, żółte 7 sztuk, czarne 7 sztuk, niebieskie 7 sztuk, białe - 1 sztuka,
- Kostki K6 (krawędź 16 mm) - 4 sztuki,
- Kość k12 - 1 sztuka.
Patria Północna to wielka równina, miejscami poprzedzielana pasmami gór, zaś Patria Południowa to obszar, na którym dominują morze i wyspy. Rozwiązywanie konfliktów na drodze siły zbrojnej, w tym mocno zmilitaryzowanym i pełnym niebezpieczeństw świecie, ma długą historię. Wojny nie mają tu jednak charakteru eksterminacyjnego, są przede wszystkim dążeniem do przejmowania stref wpływów i płynących z tego korzyści. Każde miasto goblińskie i ludzkie posiada dominujący ród herbowy, który nim zarządza i rozciąga swoją władzę na przyległe obszary.
Cywilizacja goblinów jest mocno związana z obszarami leśnymi i bagiennymi, które chętnie zamieszkują. Ich sztuka wojskowa stara się czerpać pełnymi rękoma z sił natury, stąd w ich armiach powszechnie wykorzystywane są zwierzęta. Na czoło wysuwa się szczególnie gatunek ogromnych i bardzo inteligentnych wilków, z którymi gobliny związały swój rozwój podobnie jak ludzie z końmi. W armiach goblinów wykorzystywane są gigantycznych rozmiarów nietoperze, a także drapieżne ptaki harpie. Jad żmij stosowany jest jako trucizna w oddziałach goblińskich łuczników. Szamani potrafią wpływać swoją magią na wszystkie zwierzęta w krainie oraz potwory. Gobliny słyną też ze Szkoły Zabójców, gdzie trenowane są wyjątkowo skuteczne sposoby walki.
Ludzkie wojska bazują na zaufaniu do siły stali – dlatego są zwykle opancerzone, przykładem tego jest piechota czy pikinierzy. Siła zakutego w stal rycerza w powiązaniu z siłą koni pozwoliła stworzyć ciężkie do zatrzymania na polach wojska konne. Ludzie przystąpili także do walki w przestworzach, tworząc oddziały kawalerii na pegazach. Poznanie prochu wykorzystano do stworzenia artylerii. Na polu walki niezastąpione są talenty dowódcze ludzi. Czarodzieje ludzcy opanowali magię oddziałującą na istoty humanoidalne.
Świat Patrii to także smoki, hydry, trolle, krasnoludy oraz inne istoty, które również uczestniczą w zmaganiach wojennych.
- Cel gry
Gra toczy się o zdobycie miast i wygrywa ten, kto zdobędzie ich więcej w określonej liczbie rund (6 , 9 lub 12). Jeśli jest remis w miastach, to o zwycięstwie decyduje większa liczba zniszczonych wrogich oddziałów. Zabicie wrogiego Władcy eliminuje przeciwnika z gry.
- Plansza
Plansza jest podzielona na obszary. Do każdego z nich jest przyporządkowany jeden rodzaj terenu spośród 6 występujących w grze. Teren wpływa na poruszanie oraz siłę oddziałów w czasie bitwy.
- Oddziały wojskowe
Każdy oddział charakteryzuje się: siłą, czyli liczbę ataków wykonywanych w bitwie oraz odpornością, czyli ilością obrażeń jakie musi otrzymać, żeby został zniszczony. Siła może być modyfikowana w zależność od pewnych czynników, na przykład oddziały broniące obszaru z posiadanym miastem mają siłę +1, zaś konnica ma siłę zwiększoną na stepach +3. Poza tym wiele jednostek posiada zdolności specjalne, które wpływają na przebieg bitwy, na przykład Szaman może wyłączyć z bitwy wybrany oddział ze zwierzętami.
- SCHEMAT GRY
Gra składa się z rund. Na początku każdej rundy są dwie wspólne akcje graczy: Dyplomacja oraz Rozmieszczenie Hordy Wilków (od drugiej rundy).
Następnie są tury poszczególnych graczy, na które składają się: dwie akcje obowiązkowe: Zbieranie dukatów i Płacenie żołdu, oraz dobrowolne: Rekrutacja oddziałów, Poruszanie oddziałów, Toczenie bitew, Zwalnianie oddziałów, Przeszukiwanie lochów, Użycie Punktów Strachu, Użycie Kul Ognia.
Grę można rozgrywać także w wariancje RUCHÓW NAPRZEMIENNYCH, w którym po wykonaniu akcji wspólnych, wszyscy gracze wykonują równocześnie akcje obowiązkowe, a następnie każdy z graczy wykonuje tylko jedną akcję Poruszenia oddziałów lub Rekrutacji oddziałów i dowolną ilość pozostałych akcji dobrowolnych, po czym rusza się kolejny gracz.
- Dyplomacja (akcja wspólna graczy)
W fazie dyplomacji gracze wywołują sobie nawzajem wojny, zawierają pokoje czy wreszcie sojusze. Na początku gry wszyscy są w pokoju, co uniemożliwia wchodzenie oddziałów na tereny wroga.
- Rozmieszczenie Hordy Wilków (akcja wspólna graczy)
Co rundę na planszy rozmieszczana jest Horda Wilków, niezależny od graczy oddziałem, który walczy z każdym, kto wkroczy na obszar, na którym przebywa.
- Zbieranie dukatów (akcja obowiązkowa)
Dukaty dostajemy za posiadane miasta oraz wsie. Za każde miasto dostajemy 2 dukaty a za wieś 1 dukat, przy czym, żeby wieś przyniosła dukata, musimy mieć tam oddział. Są pewne wyjątki od tej generalnej zasady: gdy w mieście mamy Władcę przynosi on 4 dukaty, zaś jeśli we wsi mamy odział chłopów to przynosi on 2 dukaty.
- Płacenie żołdu (akcja obowiązkowa)
Po zebraniu dukatów musimy zapłacić żołd. Za każde 2 oddziały płacimy 1 dukata, a jeśli liczba oddziałów jest nieparzysta, to za nieparzysty oddział nie płacimy.
- Rekrutacja oddziałów (akcja dobrowolna)
Każdy oddział kosztuje określoną ilość dukatów. Zakupiony oddział stawiamy w wybranym posiadanym przez nas mieście i możemy się nim od razu poruszyć i walczyć.
- Poruszanie oddziałów (akcja dobrowolna)
Jednostki przemieszczają się z pola na pole, co kosztuje określoną liczbę punktów ruchu w zależności od terenu. Oddziały dzielą się na latające (3 punkty ruchu), jeźdźców (3 punkty ruchu) oraz piesze (2 punkty ruchu), na planszy morskiej dochodzą jeszcze jednostki pływające - okręty. Nie wszystkie oddziały mogą poruszać się po każdym terenie, na przykład większość z nich nie może przemieszczać się po górach.
- Staczanie bitew (akcja dobrowolna)
Na jednym polu mogą pozostawać maksymalnie 4 oddziały danego gracza, tak więc największa armia wystawiona na bitwę może liczyć 4 różne oddziały. Wchodząc oddziałami na obszar z wrogiem gracz musi stoczyć walkę,
Sama walka polega na zadaniu tylu ataków, ile grupa oddziałów ma łącznie siły. Atak to rzut kostką K6, który jest skuteczny, gdy wyrzucamy 5 lub 6 oczek, co zadaje 1 obrażenie wrogowi. Gracze mogą rzucać ataki kostkami lub skorzystać z zasady ZAMIANY TRZECH ATAKÓW NA 1 PEWNE OBRAŻENIE, to znaczy, że mając np. 6 ataków, możemy wcale nie rzucać kostką tylko od razu zadać wrogowi 2 obrażenia lub wybrać 1 pewne obrażenie i rzucić 3 pozostałymi kostkami.
Bitwę toczą obydwie strony, więc ataki zadaje również przeciwnik. Po przeprowadzonych atakach przydzielane są obrażenia w kolejności od jednostek najtańszych do najdroższych. Zniszczona jednostka nie może już wrócić na planszę, ale staje się jeszcze dla zwycięskiego gracza tzw. Punktem Strachu., który można wykorzystać z w kolejnej bitwie.
Poszczególne oddziały mają pewne umiejętności, które wpływają na przebieg walki, na przykład pająki mają wzrost siły +2 do walki w miastach, pikinierzy wstrzymują szarże, a konnica ma +3 do siły na równinach. Szczególne bonusy mają jednostki specjalne - bohaterowie: Wódz, Czarodziej, Zabójca, Szaman oraz Berserker.
- Zwalnianie oddziałów (akcja dobrowolna)
W grze można także zwolnić posiadaną jednostkę. Dostajemy wtedy za nią połowę kwoty wyłożonej na jej zakup. Jednostka wraca do puli zakupowej.
- Zdobywanie lochów (akcja dobrowolna)
Mamy jeszcze jedną akcję wpływająca na zasoby, jest nią zdobywanie lochów. Jeśli mamy jednostkę Bohatera lub Krasnoludów na polu z lochami, to może ona dokonać ich podboju i zdobyć dukaty.
- Punkty Strachu
Zniszczony w bitwie wrogi oddział wędruje do zwycięskiego gracza jako Punkt Strachu, który następnie może być zagrany jednorazowo przed dowolną bitwą. Daje on tyle dodatkowych ataków, ile zniszczony oddział miał odporności.
- Kule Ognia
Ostatnim elementem wpływającym na rozgrywkę są Kule Ognia, które kupuje się po 2 dukaty za sztukę, w każdym momencie gry. Zagranie jednej Kuli Ognia pozwala zmienić wyrzucony wynik na "swojej" kostce o 1 oczko.
- Plansza morska
Na planszy morskiej pojawiają się okręty. Ich działanie polega na tym, że jeśli na polu z wodą jest okręt, to pole takie dla poruszania się jednostek jest traktowane jako teren łatwy (tak samo jak teren miasta czy stepu) i umożliwia szybkie przemieszczanie.
- Czas rozgrywki
Gracze, w zależności od tego ile czasu chcą poświęcić na grę, wybierają grę na 6, 9 lub 12 rund. 6 rund to rozgrywka pozwalająca zmieścić się 4 graczom w ciągu godziny. Gra do 12 tur może sięgać do 3 godzin.
WARIANTY ROZGRYWKI
Poza głównym, symetrycznym wariantem gry (który także może być grany zespołami) mamy jeszcze inne możliwości rozgrywek:
■ Gobliny przeciwko Ludziom (gra asymetryczna), gdzie gracz grający goblinami ma do swojej dyspozycji oddziały goblińskie oraz potwory, a gracz grający ludźmi oddziały ludzkie oraz potwory.
■ Władcy Wojny - gra, w której każda ze stron walczy jednostkami innymi od pozostałych stron, a każdy Władca ma unikalne umiejętności.
■ Wielka Patria – wariant możliwy do rozegrania, jeśli są do dyspozycji dwie mapy, które łączymy ze sobą w pozycji pionowej. Patria Północna (kontynentalna) stanowi górną część takiej mapy, a Patria Południowa (morska) jej część dolną (choć można zagrać i w odwrotnym układzie).
■ Limitowany wybór oddziałów – przed rozpoczęciem gry gracze, w sposób niewidoczny dla innych graczy, wybierają oddziały jakie będą mieli w puli zakupowej o łącznej wartości 90 dukatów. Pozostałe oddziały są odkładane i nie biorą udziału w grze.
■ Księstwa – gracze na początku gry wybierają po 3 miasta, ale na przemian, każdy po jednym mieście (do wybranego z nich wykłada się Władcę).
Instrukcja, wersja robocza, w formacie pdf.
Skrót zasad, wersja robocza, w formacie pdf.
Przykładowa rozgrywka na 3 osoby na naszym kanale na YT
Przykładowe bitwy - na naszym kanale na YT
Game Troll TV: Gra planszowa w stylu herosów?
Piotr Jasik: "Ta gra jest po prostu o laniu! Jest cała masa negatywnej interakcji. I co? I my Trolle takie coś lubimy!"
Hubert Miłoś: "Jest to gra, która ma ciekawą, dobrze przebiegającą rozgrywkę, (…) można siąść do tej gry nawet z młodszymi graczami."
Michał "Leviathan" Sorbet: "Niewykluczone, że może was zainteresować jeśli lubicie tego rodzaju klimat, troszkę zbliżony na przykład do sławnej Heroes of Might and Magic."
Przykładowa rozgrywka na Granie w Chmurach
War with Goblins zasady oraz przykładowa rozgrywka od Board Game Land
Gobliny Vs. Ludzie – recenzja od Planszą po łapkach
Bartosz: "Gra „War with Goblins” to tytuł, przy którym można mocno zanurzyć się w rozgrywkę i to co dzieje się na stole. Pomimo, że warstwa fabularna stanowi tu raczej dodatek, to sama rozgrywka potrafi wciągnąć na długie godziny i dać dużo satysfakcji z podejmowanych wyborów i przyjętych strategii. Niewątpliwie tytuł ten stanowi godną opcję dla fanów bitew na planszy i negatywnej interakcji. To co mi się tutaj spodobało to przede wszystkim dość wierne odwołanie do komputerowych RTS-ów, który jest jednym z moich ulubionych gatunków gier."
"War with Goblins - wrażenia z prototypu" – od Planszówki we dwoje
Wiktor: "...prototyp jest czymś między grą wojenną (żetony, nastawienie na walkę, plansza podzielona na obszary), a planszówką (dość intuicyjne zasady, losowość, przejmowanie zamków, trochę negocjacji). Ważnym pytaniem jest to, czy na rynku znajdzie się target na taki produkt, jakaś społeczność, której brakuje akurat takiej niszy..."
Kasia: "War with Goblins wydaje mi się tytułem dość przystępnym oraz takim, który dobrze sprawdziłby się do pogrania przy piwku, w dość luźnej atmosferze. Planszówka ma spory potencjał jeśli chodzi o grę nad stołem, zawieranie sojuszy itp."
PROTOTYP POD LUPĄ # v1.0: War with Goblins - recenzja od Karczmy Gier
Danny King: "Myślę że tytuł może zrobić furorę na polskim rynku gier planszowych, zwłaszcza że takich tytułów po prostu brakuje. Z niecierpliwością będę czekał na informację o próbie wydania gry. Z początku szukałem też porównań w wydanych już grach planszowych i nasunęły mi się dwie: Smallworld i Ryzyko. I gdybym miał wybierać, którą grę kupić, to wybrałbym War with Goblins."
Gra planszowa War with Goblins ma swojego protoplastę w postaci gry elektronicznej, mającej taki sam tytuł, ale będącej strategią czasu rzeczywistego (rts).
Cel projektu
Gra War with Goblins zostanie wydana! Będzie można toczyć boje w krainie Patrii!
Do gry dochodzą 4 żetony Węży Morskich. Są to jednostki niezależne od graczy, pełniące rolę podobną do Hord Wilków, ale na terenach morskich. Dzięki nim gra na planszy morskiej będzie jeszcze ciekawsza.
WWG wzbogaci się o żeton Żmii. Obrazuje on plagę żmij, która nawiedza raz na rundę wybrany losowo obszar. Plaga wymusza wycofanie oddziałów z takiego obszaru i uniemożliwia przechodzenie przez niego.
W dodatkach pojawi się figurka Żmii.
Nagrody
Zestaw zawiera 6 zamków ludzkich oraz 6 zamków goblińskich (każdy inny). Wielkość podstawy pojedynczego zamku to około 3 x 3 cm, wysokość około 2 cm. Kolor szary. Zamki będą produkowane na filamentowej drukarce 3D, zapewniającej wysoką jakość wydruku.
Ekstra bonus! Wszystkie osoby, które zakupią do 10 października pakiet Władcę dostają gratis 5 miniaturek lochów z dodatku Lochy!
Drugi bonus! Darmowa przesyłka! Prosimy nie kupować dodatku Paczkomat lub Kurier. Osoby, które już go wykupiły dostaną zwrot pieniędzy.
Dodatek, który otrzymają wszyscy, którzy zakupią pakiet Władca do 10 października. Zestaw zawiera 5 takich samych miniaturek lochów. Wielkość pojedynczego lochy w podstawie to około 2 x 2 cm i wysokość 1 cm. Produkcja na drukarce 3D.
Lochy
Dodatek zawiera 5 takich samych miniaturek lochów.
Magiczne Przedmioty
Dodatek zawiera 3 miniaturki magicznych przedmiotów: Kuli Ognia, Skrzyni Bogactwa i Pierścienia Siły.
Wioski
Dodatek zawiera 24 sztuki wiosek, 12 ludzkich i 12 goblińskich.
O autorze / Zespół
Wydawca: Miniature Worlds Jacek Zawadzki
Autor gry: Jacek Zawadzki
Od kilku lat działam w obszarze gier elektronicznych, kierowanych na rynek urządzeń mobilnych. Wśród moich gier jest protoplasta gry planszowej War with Goblins w postaci gry typu rts o tym samym tytule. Z pozostałych moich gier myślę, że warto zerknąć na Fantasy Maze, pixelartową grę o zdobywaniu labiryntu, w której zawarłem sporo ciekawych mechanizmów, oraz grę plastyczną Painted Plates.
Ilustracje: Jarosław Marcinek
Rysownik koncepcyjny i komiksowy, ilustrator – posiada duże doświadczenie na polu gier komputerowych, planszowych, karcianych, okładek oraz ilustracji do książek i komiksów. Większość jego prac dotyczy tematyki s-f oraz fantasy.
Więcej na https://yaroslavus.artstation.com
Ryzyko
Gra zostanie wyprodukowana w polskiej drukarni, która ma doświadczenie w produkcji gier planszowych. Finansowe warunki współpracy oraz techniczne zostały ustalone. Dołożymy możliwych starań, aby jakość produktu była jak najwyższa. Gra War with Goblins zostanie dostarczona w pierwszym kwartale przyszłego roku. Prace związane z procesem przygotowania do druku rozpoczniemy zaraz po ufundowaniu się gry.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
piot-sze
Piotr Zbierzchowski
Wspieracz Anonim
Krzysztof Lipka
Jakub Piotrowski
sebokra
Krzysztof Czajkowski
Sebastian Pelc
Michał Lis
Grzegorz Krupski
Marcin Pazdyga
Grzegorz Bajda
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Borutg
Prometeusz
Jakub Kwinecki
Pokaż wszystkich.
Komentarze
Miniature Worlds
4 lata temuWojownik
■ wszystkie ufundowane cele
■ EKSTRA BONUS: druga plansza identyczna jak w grze podstawowej, umożliwia grę na dwóch połączonych planszach
UWAGA: pakiet nie obejmuje kosztów wysyłki, należy wybrać odpowiedni dodatek: Paczkomat lub Kurier.
Przewidywana dostawa: luty 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Władca
■ wszystkie ufundowane cele
■ druga plansza, identyczna jak w grze podstawowej, umożliwia grę na dwóch połączonych planszach
■ 12 miniaturek zamków wykonanych z tworzywa sztucznego (druk na drukarce 3d)
■ dodatek Lochy (5 miniaturek Lochów)
■ dodatek Magiczne przedmioty (3 miniaturki magicznych przedmiotów: Kuli ognia, Pierścienia Siły, Skrzyni Bogactwa)
■ bezpłatna wysyłka (na paczkomat Inpostu lub kurierem pod wskazany adres)
Przewidywana dostawa: luty 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Paczkomat
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 149 zł
Magiczne Przedmioty
■ wielkość pojedynczej miniaturki, podstawa około 2 x 2 cm, wysokość około 2 cm,
■ druk na drukarce 3D, kolor szary
UWAGA: pakiet nie obejmuje kosztów wysyłki, należy wybrać odpowiedni dodatek: Paczkomat lub Kurier
Przewidywana dostawa: luty 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 149 zł
Kurier
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 149 zł
Lochy
■ miniaturki drukowane na drukarce 3D
■ wielkość pojedynczej miniaturki, w podstawie około 2 x 2 cm, wysokość około 1 cm,
■ kolor szary
UWAGA: pakiet nie obejmuje kosztów wysyłki, należy wybrać odpowiedni dodatek: Paczkomat lub Kurier
Przewidywana dostawa: luty 2021
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 149 zł
Wioski
■ 12 sztuk wiosek ludzkich (4 wzory) i 12 sztuk wiosek goblinich (4 wzory)
■ wielkość pojedynczej miniaturki, w podstawie około 2 x 2 cm, wysokość około 1 cm,
■ kolor szary
UWAGA: pakiet nie obejmuje kosztów wysyłki, należy wybrać odpowiedni dodatek: Paczkomat lub Kurier
Przewidywana dostawa: luty 2021
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 149 zł