WINBALL
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
23 reakcji
Wstęp
Marzyłeś kiedyś o zostaniu znanym trenerem piłkarskim albo szefem wielkiego klubu? Chciałbyś zarządzać zespołem z Manchesteru albo prowadzić klub z Madrytu po kolejne trofea? Piłkarska gra planszowa „Winball” pozwoli Ci doświadczyć sportowej rywalizacji, przeżyć niezapomniane emocje na największych piłkarskich arenach Świata oraz poczuć futbolową atmosferę z wielkimi pieniędzmi w tle!
Winball pochłonie Was na wiele godzin!
Sprawi wielką frajdę tym uwielbiającym rywalizować, ale również tym, którzy chcą spędzić wesoło czas . Daj sobie szansę i zagraj w Winball!
Winball - to gra dla każdego: umiejętne zarządzanie finansami, odpowiednie rozłożenie siły swoich zawodników - to wszystko wpływa na końcowy sukces.
Dlaczego gra planszowa?
Bo „razem” to w piłce nożnej słowo klucz. Razem trenujemy, razem rozgrywamy kolejne mecze ligowe i razem oglądamy herosów dzisiejszego futbolu. Dlatego stworzyliśmy Winball. Nasza propozycja to kolejna okazja do wspólnego spędzania czasu w piłkarskim klimacie. Winball to gra łącząca pokolenia, kibiców zwaśnionych klubów oraz tych zainteresowanych futbolem z tymi mniej zainteresowanymi. Sportowe emocje, duże pieniądze i świetna atmosfera. Po prostu Winball!
Sprawdź się jako niesamowity zarządca, strateg, taktyk i osiągnij zwycięstwo!
Kim jesteśmy?
Jesteśmy ludźmi, którzy kochają futbol. Czy to poranna kawa, czy biznesowy lunch, zawsze gdzieś z tyłu głowy pojawia się jedna myśl. Myśl piłkarska! Dlatego w naszym sercu i naszych głowach od prawie 20 lat gości jedna z największych akademii piłkarskich na Podkarpaciu "Orły Rzeszów". Szkolimy młodych piłkarzy, uczymy boiskowego warsztatu, ale przede wszystkim rozwijamy ich jako ludzi. Budujemy zwycięskie charaktery, głodne sukcesu osobowości oraz, co dla nas najważniejsze, po prostu dobre, pomocne i miłe osoby. Bo futbol to my, a my to futbol!
Opis projektu
Przedstawiamy Winball - sportowo-familijną grę dla 2 do 6 osób. Każdy z graczy kupuje stadiony i zawodników, żeby wygrywać kolejne mecze. Zwycięstwem może być:
Wariant 1 - Dominacja
Celem gry jest zdobycie przez grających największego majątku poprzez dokonanie najkorzystniejszych zakupów lub sprzedaż zawodników, stadionów oraz wygrywanie meczów. Gra kończy się w momencie pierwszego bankructwa bądź po uprzednio ustalonym upływie czasu. Wygrywa gracz który uzbierał największy majątek(suma pieniędzy, wartości stadionów i zawodników).
Wariant 2 - Puchar
Celem gry jest wygranie określonej ilości meczów (od 3 do 20). Wygrywa osoba, która jako pierwsza wygra określoną przed rozpoczęciem gry ilość meczów.
Zawartość pudełka:
- Plansza: 34 pola: 3 pola neutralne (start, trybuny, odnowa biologiczna),
5 pól akcji WINBALL, 26 pól stadionów.
- Karty: 156 sztuk
- Banknoty: 105 sztuk
- 6 pionków i 2 kostki
- Instrukcja do gry:
Przebieg rozgrywania meczów
Spotkanie rozpoczyna Gospodarz (osoba posiadająca kartę stadionu). Wystawia on kartę piłkarza na środku planszy - na odpowiednio wyznaczonym do tego polu (np. karta pomocnika na polu oznaczonym napisem pomocnik). Następnie Gość wystawia kartę piłkarza na środku planszy - na odpowiednio wyznaczonym do tego polu. Sekwencja ta powtarza się do zapełnienia wszystkich pól znajdujących się na boisku, bądź spasowaniu przez jednego z graczy.
Cel projektu
Czy to wszystko?
Nie! Zapomnieliśmy o najważniejszej kwestii. Zbieramy pieniądze NA FINALIZACJĘ TRANSAKCJI i nie tylko po to, żeby jeszcze bardziej rozbudzić piłkarskie zainteresowanie w Polsce. Część pozyskanych przez nas pieniędzy zostanie przeznaczona na stypendia dla najlepszych zawodników naszej akademii. Wspierając nasz projekt, nie tylko zapewniasz sobie mnóstwo zabawy i pozytywnych emocji, ale również wspierasz polski futbol. Dziękujemy!
Nagrody
Dla wspierających przygotowaliśmy serię nagród - każde wsparcie jest dla nas ważne i za to bardzo dziękujemy.
O autorze / Zespół
Kim jesteśmy?
Jesteśmy pięcioosobową rodziną, która związana jest z piłką nożną od wielu lat. A za nami stoi wsparcie klubu Orły Rzeszów.
Janusz "Niedźwiadek"
Najstarszy z rodziny (oraz na pewno największy :-D), szanowany tata, inicjator, jeden z założycieli i prezes Szkółki Piłkarskiej Orły Rzeszów (od 2001). Janusz uwielbia spotykać się z ludźmi; czynny realizator, trener i wychowawca kolejnych pokoleń Orzełków. W naszym zespole ułatwiał kontakty oraz testował grę w różnych środowiskach. Niedźwiadek uwielbia piłkę - mógłby oglądać mecze godzinami.
Beata "Betka"
Beata - główny silnik naszego projektu. Dba o całość i poszczególne etapy tworzenia gry. Scala rodzinę (bywa przy tym upierdliwa). Główna inicjatorka stworzenia gry. Bardzo ceni sobie coraz to nowe wyzwania, a stworzenie gry było dla niej świetną okazją. Z Orłami współpracuje od początku istnienia klubu, pomysłodawca i realizatorka wielu projektów. Zawodowo nauczyciel, coach i trener.
Bartek "Bapu"
Najstarszy z synów, pomysłodawca, twórca zasad gry i instrukcji. Motor napędowy. Bartek kocha gry, najbardziej komputerowe. Uwielbia myśleć, rywalizować oraz wygrywać. Czasami pomarudzi, a ostatnio wiecznie jest zmęczony. Jest absolwentem Budownictwa na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Grał przez wiele lat w klubach piłkarskich, aktualnie zawodnik 4-ligowego klubu z Podkarpacia.
Mateusz - "Kuna"
Student UJ (na dziekance po kontuzji), wyobraźnia, ale też dbałość o szczegóły to jego mocne strony. Uwielbia gry wszelkiego rodzaju, karciane, planszowe i komputerowe. W naszym projekcie zajmował się współtworzeniem mechanizmów gry
i uszczegóławiał instrukcję, redagował teksty. Obecnie, po kontuzji więzadła krzyżowego, odpoczywa od piłki.
Maciek "Ciastek"
Maciek to najmłodszy z synów. Ciągle w ruchu i w towarzystwie. Bardzo życzliwy i ciekawski. Innowacje w grze to jego rola. A jego wizerunek towarzyszy nam w kampanii promocyjnej i grafice gry. Obecnie student AGH - świeżak (nie mylić z biedronką) - do tego bardzo podekscytowany swoją nową rolą. Zawodnik 4-ligowego klubu w Małopolsce.
Wsparcie: "Balores" - firma tworząca grafiki - Pani Magda (projekt okładki), wszyscy testerzy a było ich bardzo wielu! Każde dobre słowo i wsparcie działa na nas motywująco. Gra zostanie wydana przez Mediagold.
Kampania na Wspieram.to to przede wszystkim głowa Kuby Liszcza. "Liszczu" to twórca platformy internetowej Na Tropie Formy, były zawodnik klubu Orły Rzeszów, a obecnie warszawski student. Jego pomysłowość, talent reżyserski, montażowy oraz pisarski możecie podziwiać powyżej. Jego umiejętność poruszania się w internecie procentuje w promocji i komunikacji.
Kontakt: winball@winball.pl
Jeśli macie jakieś pytania, wątpliwości to czekamy na maile.
Ryzyko
Ryzyko zawsze istnieje. Natomiast możemy Was zapewnić: Jesteśmy pasjonatami! - tworzyliśmy i realizowaliśmy wiele projektów.
Każde z nas uwielbia tworzyć. Robimy wszystko, abyś otrzymał bardzo dobry, ciekawy produkt. Możesz nam zaufać. Poza tym, naprawdę super jest robić coś dobrego!
Współpracujemy na bieżąco ze wszystkimi osobami pracującymi w projekcie Winball i stale monitorujemy postęp prac. Obecnie dopracowujemy instrukcję. Plansza, karty i pudełko zostały zatwierdzone do montażu i czekają na ruch maszyn. Finiszujemy, zaliczka zapłacona, a teraz potrzebujemy Waszego wsparcia. Każda złotówka jest dla nas ważna o co bardzo prosimy.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Wspieracz Anonim
stralicja
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
maciekkozicki5
Pokaż wszystkich.
10 zł
25 zł
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
45 zł
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
97 zł
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
105 zł
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
120 zł
• dla pierwszych 10 wpłacających 125 zł gra z autografem strzelca historycznej bramki na Wembley!
Przewidywana dostawa: grudzień 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
250 zł
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
450 zł +
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
1600 zł +
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
2000 zł +
Przewidywana dostawa: grudzień 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia