Zaginione Światy i Inne Historie
Zakończono
Kampania wzbudziła
213 reakcji
Wstęp
Tomasz Z. Majkowski (tłumacz i wydawca) i Piotr Ramel Koryś (wydawca i tłumacz) zapraszają was do wspólnej wyprawy do Zaginionych Światów.
Zaginione Światy i inne historie to polski przekład gry Through Sunken Lands and Other Adventures wydawnictwa Flatland Games. Jej zasady to adaptacja reguł pierwszej, klasycznej edycji Dungeons and Dragons - gra zalicza się zatem do nurtu OSR (Old School Revival). Podobnie jak matka wszystkich gier fabularnych (RPG), Zaginione Światy i inne historie pozwala przeżyć niezapomniane przygody w barbarzyńskim świecie fantasy, który powstaje w wyobraźni graczy, przy użyciu prostych zasad, sprawdzonych przez tysiące drużyn z całego świata w ciągu półwiecza. Oznacza to, że do gry potrzebny jest komplet kości - od k4 do k20.
Zaginione Światy i inne historie pozwala rozgrywać przygody utrzymane w klimacie powieści fantasy sword and sorcery, inspirowana książkami Michaela Moorcocka, Fritz Leibera i Roberta E. Howarda, zapewnia drużynie komplet narzędzi koniecznych do rozegrania ekscytującej przygody w jeden wieczór, bez żadnych przygotowań i obciążeń.
Polskie wydanie przygotowuje Gramel Books sp. z.o.o: niezależne, małe (lecz zajadłe!) wydawnictwo o sporym doświadczeniu w wydawaniu gier RPG. Działamy od roku 2009. Naszym nakładem ukazały się polskie tłumaczenia dwóch edycji Savage Worlds, Adventurers! 2 edycja oraz gier Potwór tygodnia, Dungeon World, Monsterhearts: Nastoletni Potwór oraz Wyprawa za Mur i inne historie, a także wiele mniejszych, często darmowych produkcji. Wydaliśmy też sporo dodatków i settingów do Savage Worlds i Adventurers, po polsku i po angielsku - w tym głośną serię Beasts and Barbarians (Bestie i Barbarzyńcy).
Graj w Zaginione Światy i inne historie razem z Wyprawą za Mur. Oba tytuły są w pełni niezależne, ale całkowicie kompatybilne!
Opis projektu
ZUCHWALI BOHATEROWIE OKRYJĄ SIĘ WIELKĄ SŁAWĄ… O ILE PRZEŻYJĄ
W salach niezliczonych karczm wielkiego miasta, w łaźniach dzielnicy kupieckiej i przed ołtarzami tysięcy bogów gromadzą się gotowi na wszystko poszukiwacze przygód. Ucztują, przechwalają się i snują plany. Każdego dnia nowe drużyny wyruszają na wyprawę, która ma im zapewnić fortunę i chwałę!
ZAGINIONE ŚWIATY OCZEKUJĄ BOHATERÓW!
Ileż to razy chcieliście zagrać w RPG, ale nikt nie miał czasu na przygotowanie sesji! Koniec z tym. Zaginione Światy i Inne Historie pozwala błyskawicznie stworzyć zbieraninę najemniczek, łajdaków i magów i wyruszyć na poszukiwanie skarbów i sławy – całkiem jak w powieściach, które kochaliśmy za młodu. Ta prosta gra fantasy, inspirowana książkami Michaela Moorcocka, Fritz Leibera i Roberta E. Howarda, zapewnia drużynie komplet narzędzi koniecznych do rozegrania ekscytującej przygody w jeden wieczór, bez żadnych przygotowań i obciążeń.
Zaginione Światy i Inne Historie wykorzystuje zasady pierwotnej wersji najpopularniejszej gry fabularnej na świecie, uzupełniając je o kilka dodatkowych elementów. Dzięki pakietom postaci i pakietom przygód pozwala stworzyć postaci i rozegrać sesję od początku do końca w jeden wieczór. Subtelne zmiany w regułach – takie jak Punkty Fortuny czy podział magii na trzy rodzaje – znakomicie oddają ducha fantasy o nie znających strachu barbarzyńcach i zaginionych dziedzicach upadłych królestw, penetrujących niebezpieczne ruiny zaginionego świata.
W Zaginionych Światach i innych historiach znajdziecie dziewięć zupełnie nowych pakietów postaci (takie jak Barbarzyńska Zdobywczyni, Nadzorca Świątyni czy Kapitan Piratów), trzy pakiety przygód (Tajemnicza wyspa, Poszukiwanie skarbów i Wieża czarnoksiężnika) oraz opis świata Jundarru i Setki Mórz.
By grać w Zaginione Światy i inne historie potrzeba przynajmniej dwóch osób, z których jedna podejmie się roli MG (czyli Mistrzyni lub Mistrza Gry), pozostali natomiast będą graczami. Liczba graczy nie jest limitowana, ale najwygodniej, gdy jest ich troje lub czworo. Gracze wcielają się w grupę nieustraszonych herosów o dramatycznej przeszłości, którzy teraz wspólnie postanawiają stawić czoła niezliczonym niebezpieczeństwom w poszukiwaniu chwały i fortuny. Świat, w którym przeżywają niezwykłą przygodę, opisuje MG, czyli osoba prowadząca sesję. Wszyscy uczestnicy gry - gracze i MG - wspólnie starają się, by przy pomocy zasad gry oraz własnej wyobraźni stworzyć niezapomnianą przygodę wśród ruin dawno upadłych cywilizacji.
Zaginione Światy i inne historie wykorzystuje dobrze znane zasady pierwszej edycji D&D - pierwszej gry fabularnej świata. Są proste, przejrzyste i łatwe do zapamiętania, a przy tym na tyle elastyczne, by w grze mogły pojawić się dziesiątki potężnych czarów i cudownych, niepowtarzalnych stworów. Postaci graczy reprezentują jedną z trzech klas: wojowniczki (albo wojownika), czarodzieja (lub czarodziejki) oraz szelmy. Wojownicy są silni, wytrzymali i potrafią walczyć jakimś rodzajem broni, wykorzystując podczas starcia rozmaite techniki bojowe. Czarodzieje posługują się magią, na którą składają się proste sztuczki, zaklęcia oraz potężne rytuały. Szelmy polegają na własnym sprycie oraz szerokim wachlarzu umiejętności, by wykaraskać się z kłopotów - albo w nie wpaść.
Zaginione Światy i inne historie to wprawdzie niezależna i samodzielna gra, ale w pełni kompatybilna z Wyprawą za Mur i innymi historiami, tytułem inspirowanym fantasy dla młodego czytelnika, którą opublikowaliśmy w zeszłym roku. Możecie grać z nie oddzielnie albo łączyć na rozmaite sposoby!
Cel projektu
Celem naszej zbiórki jest ufundowanie przekładu podstawowego podręcznika do gry Zaginione Światy i inne historie, oraz przygód do gier Zaginione Światy i inne historie i Wyprawa za Mur i inne historie. Podręczniki do ZŚiih zakupione podczas kampanii będą kolorowe i w twardej oprawie, w przeciwieństwie do dostępnej w sklepach później wersji czarno-białej i w miękkiej oprawie. Zbieramy też na nowy skład i więcej kolorowych grafik!
Do tego uczestnicy kampanii mogą uzyskać drugi podręcznik (wstępnie: Jundarr Nieznany - okładka poniżej) w limitowanej wersji luksusowej. Zawiera on materiały z dodatków do Wyprawy za Mur, przydatne w Zaginionych Światach i do nich przystosowane!
Wreszcie: każdy wspierający otrzyma podręcznik Solo OSR! Podręcznik zawiera zasady, które pozwolą ci zagrać w grę typu OSR – jak 0D&D czy B/X – bez MG. "Gra solo" oznacza, że w zabawie bierze udział jedna osoba: równocześnie prowadzisz bohatera i opowiadasz sobie historię. Taka rozgrywka toczy się w piaskownicy (sandbox), więc nie musisz przygotowywać się do niej jak do typowej sesji: wystarczy mieć pod ręką statystyki kilkorga BN-ów odpowiedniego poziomu.
Dzięki Solo OSR będziecie mogli rozegrać sesje osadzone za Murem i w Zaginionych Światach jeszcze szybciej i jeszcze łatwiej!
Naszym celem jest wysłanie Wam podręczników w PDF w lecie 2022, a w druku pod koniec roku. Niestety, w związku z pandemią oraz wojnie handlowej, nastąpiły problemy z dostępem do papieru i wiele wydawnictw odnotowuje przez to opóźnienia. Mamy nadzieję jednak, że do tego czasu sytuacja się uspokoi.
Nagrody
O autorze / Zespół
Tomasz Z. Majkowski: zarządzanie projektem oraz tłumaczenie
Redaktor i tłumacz gier fabularnych o ponad 20-letnim doświadczeniu. Dla Gramela przygotowywał m. in. polskie wydania podręczników podstawowych do Savage Worlds, pracował przy podręcznikach do Evernight, Sensacji i Przygody i Nemezis, przetłumaczył Deadlands - dawniejsze, dla wydawnictwa MAG (ze znakomitym zespołem) i Deadlands: Reloaded. Odpowiada też za wydanie Wyprawy za Mur i innych historii.
Tłumaczył też i redagował podręczniki do Zewu Cthulhu, Legendy pięciu Kręgów, Dungeons & Dragons i Jedynego Pierścienia. Jest autorem dziesiątków artykułów i przygód do rozmaitych gier fabularnych, publikowanych w "Magii i mieczu", "Portalu" i "Gwiezdnym Piracie". W życiu poza-erpegowym samodzielny pracownik naukowy UJ, literaturoznawca, kulturoznawca i - przede wszystkim - groznawca.
Od końca roku 2020 wspólnik i członek zarządu w wydawnictwie Gramel Books spółka z o. o.
Piotr ‚Ramel’ Koryś: zarządzanie projektem oraz proces wydawniczy
Założyciel wydawnictwa GRAmel Books, wydawca polskiej edycji Savage Worlds oraz gier na licencji SW. Redaktor w Pinnacle Entertainment Group, tłumacz, twórca tekstów zarówno w Polsce jak i za granicą. Autor lub współautor przeszło 100 publikacji RPG-owych.
Od końca roku 2020 wspólnik i członek zarządu w wydawnictwie Gramel Books spółka z o. o.
Marta Błaszkowska: redakcja i skład
Literaturoznawczyni, groznawczyni, redaktorka i graficzka. Naukowo (i dla przyjemności też) zajmuje się kulturą popularną, a poza tym od niemal dziesięciu lat pracuje nad wszystkim, co konieczne, żeby przygotować książkę do druku - opracowuje teksty językowo, technicznie i estetycznie. Współpracuje z kilkoma wydawnictwami, od ponad dwóch lat pracuje też dla Gramela, gdzie odpowiadała za redakcję, korektę i oprawę graficzną kilku podręczników: przede wszystkim zredagowała, zaprojektowała i złożyła całą linię Wyprawy za Mur i innych historii.
Iga Oleksów-Stolpe: ilustracje
Z wykształcenia architekt, z zawodu praktykujący grafik, z zamiłowania czołgistka. Od ponad roku współpracuje z Gramel Books oraz Fajerbol Junior. Wcześniej brała udział przy kilku projektach komiksowych wydawnictwa Sol Invictus oraz “Starodrzewach”. Jest autorką głośnych i cenionych ilustracji polskiej wersji linii Wyprawy za Mur i innych historii.
Maciej Nawrocki: redakcja i korekta
Polonista, historyk literatury, redaktor, tłumacz. Interesuje się kulturą dawną i wszelkimi rodzajami gier. Pracuje przy tworzeniu gier wideo, planszówek i RPG. Prowadzi kursy akademickie poświęcone m. in. literaturze staropolskiej i poetyce gier cyfrowych. Zajmował się redakcją i korektą Wyprawy za Mur i innych historii.
Ryzyko
W ciągu kilku ostatnich lat rynek gier fabularnych w Polsce gwałtownie urósł - doświadczyliśmy tego na własnej skórze w dwóch ostatnich latach, kiedy zaskakujące dla nas samych zainteresowanie produktami Gramel Books zbiegło się w czasie z wybuchem pandemii, zatkaniem Kanału Sueskiego, brakach papieru i kleju, co poskutkowało opóźnieniami w wysyłkach.
Aby zagwarantować, że taka sytuacja się nie powtórzy, nie będziemy organizować wysyłki podręczników do “Zaginionych Światów i innych historii” samodzielnie. Wszystkie zamówienia zostaną nadane przez przyzwane przez mrocznych magów demony. A na serio - wysyłkę przekazaliśmy firmie zewnętrznej Force Fulfilment Services, która szybko i profesjonalnie dostarczy wam zamówione materiały. Podręczniki zostaną wydrukowane w sprawdzonej i rzetelnej drukarni, z którą mieliśmy już okazję współpracować. Macie w rękach już część podręczników do Wyprawy za Mur, więc wiecie, że jakość ich jest bardzo wysoka.
Wiemy też, że jakość tłumaczenia podręczników do gier fabularnych potrafi być bardzo rozmaita. O najwyższy możliwy poziom przekładu zadba zespół, w skład którego wchodzi jeden z najbardziej doświadczonych tłumaczy gier fabularnych w Polsce i profesjonalni redaktorzy o wieloletnim doświadczeniu w pracach edytorskich, zdobytym w wydawnictwach naukowych, oraz wyspecjalizowani w grach. A także przygotowaniu teoretycznym, zdobytym na jednej z najlepszych polonistyk w Polsce.
Dzięki temu mamy nadzieję opublikować grę terminowo i w postaci spełniającej całkowicie wasze oczekiwania.
PDF wyślemy przez DriveThruRPG
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Szaman
Orlando_Felice
kamilQ
Lucas-sko
Piotr Banasiński
polonusx
Łukasz Joszko
Antares
Damian Sarnowski
Wojciech Teperek
Wspieracz Anonim
Beamhit
Bartlomiej Smolak
Michał Maciąg
Krzysztof Karpinski
k-ppa
KOVAL
Wspieracz Anonim
Ryszard Wojtkowiak
Nephilim
Marcin Wit
Glizda
Allatoxin
Wiktor Radecki
Sargath
Wspieracz Anonim
Piotr Młynek
Namiestnik
Łukasz Ciżmowski
Łukasz Bizoń
reiden10
Szpindel
Bombel
Turbin
Galen
Lioheart
Kajetan Garbowski
Arieli61
Lolek
Kornel Bielawski
Maciej Matuszewski
Sopek1996
Wspieracz Anonim
Anna Piotrowska
Adam Wojdalski
Szymon Szczyrek
Jeremiasz
Chavez
Pokaż wszystkich.
Komentarze
Sławomir Kurowski
2 lata temuŁukasz Bloch
2 lata temuJedrzej Dabrowski
2 lata temuŁukasz Bloch
2 lata temuGRAmel Books Spółka Z o. o.
2 lata temuAnonim
2 lata temuGRAmel Books Spółka Z o. o.
2 lata temuAnonim
2 lata temuNamiestnik
2 lata temuGRAmel Books Spółka Z o. o.
2 lata temuGRAmel Books Spółka Z o. o.
2 lata temuSławomir Kurowski
2 lata temuGRAmel Books Spółka Z o. o.
2 lata temuBombel
2 lata temuGRAmel Books Spółka Z o. o.
2 lata temuSławomir Kurowski
2 lata temuBezwzględni Najemnicy
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Rabuś Grobowców
Sławny Gladiator
Kapłanka Zapomnianych Bóstw
OSR Solo w wersji książkowej i cyfrowej.
Podręczniki podstawowy w wersji cyfrowej
Wszystkie ufundowane dodatki w wersji książkowej i cyfrowej
Bloczek kart postaci w pudełku z grafikami z gry
10 Punktów Fortuny w sakiewce
Pięć zakładek z ilustracjami okładkowymi i nie tylko z tymi.
Przewidywana dostawa: wrzesień 2022
Arcyszelma
OSR Solo w wersji książkowej i cyfrowej.
Podręczniki podstawowe w wersji cyfrowej
Wszystkie pozostałe ufundowane dodatki w wersji książkowej i cyfrowej
Bloczek kart postaci w teczce z logo gry i komplet ołówków z logo gry
20 Punktów Fortuny w sakiewce, ręcznie haftowanej.
Pudełko z motywami z podręcznika
Pięć zakładek z ilustracjami okładkowymi i nie tylko z tymi.
Możliwość zaprojektowania wyglądu jednej z dwóch postaci na ilustracji przedstawiającej wybraną klasę postaci (w kolorze)
Możliwość wskazania dwóch czarów lub potworów, których ilustracje znajdą się w podręczniku
Przewidywana dostawa: wrzesień 2022
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Wtajemniczony Czarodziej
OSR Solo w wersji książkowej i cyfrowej.
Podręczniki podstawowe w wersji cyfrowej
Wszystkie pozostałe ufundowane dodatki w wersji książkowej i cyfrowej
Bloczek kart postaci w teczce z logo gry i komplet ołówków z logo gry
20 Punktów Fortuny w sakiewce, ręcznie haftowanej.
Pudełko z motywami z podręcznika
Pięć zakładek z ilustracjami okładkowymi i nie tylko z tymi.
Możliwość zaprojektowania wyglądu jednej z dwóch postaci na ilustracji przedstawiającej wybraną klasę postaci (w kolorze)
Możliwość wskazania dwóch czarów lub potworów, których ilustracje znajdą się w podręczniku
Przewidywana dostawa: wrzesień 2022
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Barbarzyńska Wojowniczka
OSR Solo w wersji książkowej i cyfrowej.
Podręczniki podstawowe w wersji cyfrowej
Wszystkie pozostałe ufundowane dodatki w wersji książkowej i cyfrowej
Bloczek kart postaci w teczce z logo gry i komplet ołówków z logo gry
20 Punktów Fortuny w sakiewce, ręcznie haftowanej.
Pudełko z motywami z podręcznika
Pięć zakładek z ilustracjami okładkowymi i nie tylko z tymi.
Możliwość zaprojektowania wyglądu jednej z dwóch postaci na ilustracji przedstawiającej wybraną klasę postaci (w kolorze)
Możliwość wskazania dwóch czarów lub potworów, których ilustracje znajdą się w podręczniku
Przewidywana dostawa: wrzesień 2022
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Niespodziewani Bezwzględni Najemnicy
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zakończenie sprzedaży: 2 lata temu
Niespodziewany Sławny Gladiator
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zakończenie sprzedaży: 2 lata temu
Kapłanka Bardzo Zapomnianych Bóstw
OSR Solo w wersji książkowej i cyfrowej.
Podręczniki podstawowy w wersji cyfrowej
Wszystkie ufundowane dodatki w wersji książkowej i cyfrowej
Bloczek kart postaci w pudełku z grafikami z gry
10 Punktów Fortuny w sakiewce
Pięć zakładek z ilustracjami okładkowymi i nie tylko z tymi.
Przewidywana dostawa: wrzesień 2022
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zakończenie sprzedaży: 2 lata temu
Niespodziewany Arcyszelma
Drukowany podręcznik podstawowy w wersji kolorowej oraz ekskluzywny dodatek Jundarr Nieznany w wersji kolorowej w druku
OSR Solo w wersji książkowej i cyfrowej.
Podręczniki podstawowe w wersji cyfrowej
Wszystkie pozostałe ufundowane dodatki w wersji książkowej i cyfrowej
Bloczek kart postaci w teczce z logo gry i komplet ołówków z logo gry
20 Punktów Fortuny w sakiewce, ręcznie haftowanej.
Pudełko z motywami z podręcznika
Pięć zakładek z ilustracjami okładkowymi i nie tylko z tymi.
Możliwość zaprojektowania wyglądu jednej z dwóch postaci na ilustracji przedstawiającej wybraną klasę postaci (w kolorze)
Możliwość wskazania dwóch czarów lub potworów, których ilustracje znajdą się w podręczniku
Przewidywana dostawa: wrzesień 2022
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zakończenie sprzedaży: 2 lata temu
Arcymag
Drukowany podręcznik podstawowy w wersji kolorowej oraz ekskluzywny dodatek Jundarr Nieznany w wersji kolorowej w druku
OSR Solo w wersji książkowej i cyfrowej.
Podręczniki podstawowe w wersji cyfrowej
Wszystkie pozostałe ufundowane dodatki w wersji książkowej i cyfrowej
Bloczek kart postaci w teczce z logo gry i komplet ołówków z logo gry
20 Punktów Fortuny w sakiewce, ręcznie haftowanej.
Pudełko z motywami z podręcznika
Pięć zakładek z ilustracjami okładkowymi i nie tylko z tymi.
Możliwość zaprojektowania wyglądu jednej z dwóch postaci na ilustracji przedstawiającej wybraną klasę postaci (w kolorze)
Możliwość wskazania dwóch czarów lub potworów, których ilustracje znajdą się w podręczniku
Przewidywana dostawa: wrzesień 2022
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zakończenie sprzedaży: 2 lata temu
Barbarzyńska Królowa
Drukowany podręcznik podstawowy w wersji kolorowej oraz ekskluzywny dodatek Jundarr Nieznany w wersji kolorowej w druku
OSR Solo w wersji książkowej i cyfrowej.
Podręczniki podstawowe w wersji cyfrowej
Wszystkie pozostałe ufundowane dodatki w wersji książkowej i cyfrowej
Bloczek kart postaci w teczce z logo gry i komplet ołówków z logo gry
20 Punktów Fortuny w sakiewce, ręcznie haftowanej.
Pudełko z motywami z podręcznika
Pięć zakładek z ilustracjami okładkowymi i nie tylko z tymi.
Możliwość zaprojektowania wyglądu jednej z dwóch postaci na ilustracji przedstawiającej wybraną klasę postaci (w kolorze)
Możliwość wskazania dwóch czarów lub potworów, których ilustracje znajdą się w podręczniku
Przewidywana dostawa: wrzesień 2022
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zakończenie sprzedaży: 2 lata temu
Dostawa w Polsce
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 150 zł
Wyprawa za Mur i inne historie
Pośród dzikich ostępów kryje się niewielka wioska. Mieszają w niej całkiem zwyczajni ludzie: młynarz i kowal, rybacy i pasterze, myśliwi i chłopi. Pod lasem stoi domek wiedźmy, a w samym środku wioski, obok pokrytego runami menhira znajduje się gospoda, gdzie zatrzymują się podróżni z dalekich stron. Tacy przybysze snują wieczorami opowieści, których słuchają z uwagą młodzi ludzie - już nie dzieci, ale jeszcze nie dorośli. Słuchają - i marzą: o zaklętych skarbach, rycerskich ostrogach, zamorskich krainach i straszliwych smokach. Nie wiedzą jeszcze, że już niedługo przyjdzie im przekroczyć biegnący w pobliżu wioski mur, oddzielający bezpieczny świat codziennych spraw od pełnej przygód krainy czarów, i wyruszyć na spotkanie przygody.
“Wyprawa za Mur i inne historie” to polski przekład gry “Beyond the Wall and Other Adventures” wydawnictwa Flatland Games. Jej zasady to adaptacja reguł pierwszej, klasycznej edycji “Dungeons and Dragons” - gra zalicza się zatem do nurtu OSR (Old School Revival). Podobnie jak matka wszystkich gier fabularnych (RPG), “Wyprawa za Mur” pozwala przeżyć niezapomniane przygody w cudownym świecie fantasy, który powstaje w wyobraźni graczy, przy użyciu prostych zasad, sprawdzonych przez tysiące drużyn z całego świata w ciągu półwiecza. Oznacza to, że do gry potrzebny jest komplet kości - od k4 do k20.
Cena zawiera wysyłkę, ponieważ podręczniki wyślemy jak najszybciej po sukcesie zbiórki.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 200 zł
Kości
Przewidywana dostawa: grudzień 2022
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 200 zł
Księga Bohaterów
Dodatek jest dostępny w PDF dla wszystkich wspierających po ufundowaniu, a dla progów za 650 będzie w zestawie.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 200 zł
Dungeon World zestaw
Dungeon World to:
Klasyczne przygody fantasy
Dungeon World “Podziemny Świat” to gra fabularna fantasy, w której możesz wykorzystać nowoczesne zasady, by rozegrać klasyczne podróże do lochów. Wspólnie z przyjaciółmi będziesz odkrywać krainę pełną magii i niebezpieczeństw wcielając się w poszukiwaczy przygód szukających sławy, złota i chwały.
Zasady gry Dungeon World są łatwe do przyswojenia i zawsze pomagają opowieści rozwinąć się w nieoczekiwany sposób. Nieudany test nigdy nie jest ślepym zaułkiem -- porażka wprowadza nowe problemy i komplikacje. Życie poszukiwacza przygód jest ciężkie i niebezpieczne, ale nigdy nie jest nudne!
Grę zaprojektowano tak, aby dało się ją łatwo modyfikować, zmieniać zasady i tworzyć własne pomysły. Dungeon World jest pełen zasad pozwalających na dopasowanie wszystkiego do twojej grupy, w tym na tworzenie nowych ras, klas i potworów.
Do gry potrzebujesz tylko niniejszego podręcznika, 3-5 chętnych osób, kilka wielościennych kości i 1-4 godziny.
Odkryj na nowo światy fantasy grając w Dungeon World!
W zestawie znajdziecie większość wydanych i dostępnych w Polsce dodatków do Dungeon World.
Twarda Oprawa Dungeon World: Podziemia i potwory, Zdradliwe Głębie, Zdradliwe Ostępy, Stwory i Stronnicy i Królowa Zgliszczy. Zestaw w sklepie kosztuje 450 złotych.
Przewidywana dostawa: kwiecień 2022
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 200 zł