SPÓŁKA ZOO

SPÓŁKA ZOO

115%
74 846
z potrzebnych 65 000 zł = 115% celu
333 wpłat

Zakończono sukcesem
Typ: Crowdfunding
Model: Wszystko albo nic
Dnia 15.11.2024 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
5 / 5 (2 głosy). Zobacz opinie (2)
Obserwuj (90)
  • Projekt
  • Aktualizacje (17)
  • Wspierający (290)
  • Społeczność (64)

Kampania wzbudziła

1094 reakcji

Udostępnij:

Wstęp

Aby nie zostawić wątpliwości - nie sugeruj się słodkimi ilustracjami. To gra o bezwzględnych zwierzęcych kapitalistach, którzy nie owijają w bawełnę i podkładają sobie świnie. Cytując recenzentów - nie spodziewali się, że ta gra ma tak silną, negatywną interakcję i robienie sobie na złość jest na porządku dziennym :D

Opis projektu



(AUTOREM ZDJĘĆ JEST KANAŁ EKIPA PRZY PLANSZY)

(AUTORKĄ ZDJĘĆ JEST NATALIA z DICELANDBLOG.PL)


PONIŻEJ ZDJĘCIA OD BUSZEG'S WORLD









Do finalnej wersji dodane zostanie 55 całkowicie nowych kart, czyli 50% więcej niż do tej pory. Składają się na to głównie nowe moduły, które powstały na wskutek bezustannych testów. Zaawansowanym graczom sugeruje się używanie ich wszystkich, a grając z dziećmi, wprowadzanie ich stopniowo.

Moduł I: Talia wydarzeń

Na końcu fazy rynku ciągnie się dwie i w zależności od sytuacji na planszy, algorytm modyfikuje ceny owoców i spółek. Można np. świadomie oczyszczać magazyn z jabłek, aby była szansa na ich naturalny wzrost samą talią. 

Chciałem, by wszystkie ceny wynikały ściśle z działań samych graczy, ale z upływem czasu wyszło, że potrzebujemy czegoś więcej (głównie z myślą o partiach dwuosobowych).

Moduł II: Karty ukrytych celów. 

"Spółka ZOO" ma tak otwartą strukturę, że niektórym brakowało jakiegoś odgórnie narzuconego celu. Każdy przed grą otrzymuje w tajemnicy jedną z kilku kart ukrytych celów, których realizacja zapewni na końcu gry spory zastrzyk punktów (trzeba o nie dbać do samego końca!). Moduł rewelacyjnie sprawdza się w partiach dwuosobowych, gdzie z jednej strony próbujemy rozgryźć co może mieć przeciwnik nie zdradzając przy tym swoich zamiarów.

Moduł III: Karty intryg

Przed grą każdy otrzymuje określoną ilość na całą partię. Możemy zagrać jedną intrygę na turę (w trakcie normalnej tury). Kilkanaście różnych efektów pozwala wykonywać zagrania o które wznoszą negatywną interakcję oraz planowanie na zupełnie nowy poziom!

7 całkowicie nowych kart wpływu.

Czyli najważniejszych kart w grze, które są sercem i duszą "Spółki ZOO". W trakcie gry wspólnie tworzymy talie spółek. Do tej pory było ich łącznie 18 różnych rodzajów, a dojdzie dodatkowe 7 co kolosalnie wpłynie na liczbę możliwych scenariuszy!

CZY SPRAWDZI SIĘ DO GRANIA Z DZIEĆMI?

Tworzyłem ją jako grę family+, czyli grania w zasadzie z każdym. Ma na tyle proste zasady, że dzieci 10+ będą w stanie grać bez pomocy dorosłych. Trudność nie tkwi w liczbie zasad, ale tym jak obrócić je na swoją korzyść i zarobić więcej od innych.

CZY SPRAWDZI SIĘ W GRONIE DOROSŁYCH?

Grę testowałem przez cały okres projektowania wyłącznie z dorosłymi i to często takimi, którzy podobnie jak ja siedzą w tym hobby od lat. Nie sugeruj się słodkimi ilustracjami. Banalne zasady i urocze ilustracje mogą być mylące, bo w gronie dorosłych zmienia się w coś krwiożerczego. Zwłaszcza w wariancie z tzw. karty intryg, które wnoszą knucie i nagłe, nieczyste zagrania :D

PRAWIE NIE GRAM W GRY PLANSZOWE. CZY PORADZĘ SOBIE Z INSTRUKCJĄ?

W finalnej wersji gry, oprócz papierowej instrukcji, będzie również tłumacząca wszystko instrukcja wideo w sieci. Z tyłu pudełka oraz wewnątrz papierowej będzie kod QR prowadzący do instrukcji wideo, która krok po kroku wyjaśni zasady.

CO TAKIEGO FAJNEGO MOŻNA ROBIĆ W GRZE? 

 Wymienię kilka spośród moich ulubionych manewrów spośród wielu możliwych: 

 1] Monopol na dany owoc - można próbować gromadzić jeden rodzaj aby podnosić ich cenę (kiedy jest go odpowiednio mało na rynku cena rośnie) i sprzedać drożej, albo zmusić innych graczy do odkupowania od nas za dopłatą.   

2] Spekulujemy na udziałach - staramy się kupić je tanio i dbać o wzrost o wzrost ich wartości, aby w momencie zakończenia gry sprzedać z zyskiem.   

3] Umawiamy się z kimś, że oboje będziemy pompować cenę udziałów - jak wyżej, ale dogadujemy się z innymi. Dosłownie kiedy to pisze tego dnia zostałem tak wykiwany, bo chwilę po zawarciu sojuszu mój "wspólnik" dodał do spółki kartę usuwająca moje udziały.   

4] Posiadanie udziałów w wielu miejscach nigdzie nie będąc większościowym - każda talia posiada kartę dającą tyle pieniędzy mniejszościowym ile mamy tam udziałów i pod warunkiem, że nie mamy tam ich najwięcej. W ten sposób zyskujemy pieniądze, a także jesteśmy relatywnie bezpieczni od kart przeszkadzających większościowemu udziałowcowi. O ile jakiś gracz jej nie przemieści lub nie usunie.    

 5] Monopol na daną spółkę - wykupuj udziały tych, którzy próbują tam dołączać i przygotuj się na zasyp negatywnych kart, które pozostali będą dorzucać. Neguj je pozytywnymi, a przede wszystkim tymi, które potrafią usuwać inne.    

6] Sabotuj własną spółkę chwilę przed sprzedażą udziałów - skuś do dołączenia innych, a chwilę przed sprzedażą dorzucaj armię złych kart, które spowodują, że pozostali pożałują, że się się tam pchali.    

7] Zmuszanie do wykupowania naszych udziałów - zdobądź przewagę w jednej z spółki, spraw, aby tkwienie w pozostałych nie miało sensu i zachęć w ten sposób innych, aby wykupowali udziały w Twojej po zawyżonej cenie (odkupowanie od innych zawsze wiąże się z dopłatą)

CZY BĘDZIE WARIANT DLA POJEDYNCZEGO GRACZA?

Tak! Grając "solo" można dodać banalne w obsłudze boty symulujące graczy. Zresztą poniżej jest zapis z rozgrywki solo.

    GDZIE ZNAJDĘ PROFIL BBG?

Tutaj: KLIK.

ZAŁÓŻMY, ŻE ZBIÓRKA ZAKOŃCZY SIĘ POMYŚLNIE. PO JAKIM CZASIE GRA DOTRZE DO WSPIERAJĄCYCH?

Maksymalnie do 3 miesięcy (nie wykluczamy, że wyrobimy się szybciej). Gra drukowana będzie w Polsce, więc odpada oczekiwanie na transport z Chin.

CZY JEŚLI NIE ZDĄŻĘ WESPRZEĆ KAMPANII BĘDZIE JAKIŚ SPOSÓB NABYCIA GRY DLA SPÓŹNIALSKICH?

Nie mam tego w planach. Dzień po zbiórce skupiamy się już na dostarczeniu gry do wspierających.

CZY PLANOWANA JEST JAKAŚ DODATKOWA ZAWARTOŚĆ?

(12.11.2024) Zdecydowałem, że CAŁA dodatkowa zawartość pojawi się niezależnie od liczby wpłat.

GDZIE MOGĘ POZNAĆ HISTORIĘ POWSTANIA POMYSŁU NA GRĘ?


GDZIE MOGĘ ZOBACZYĆ JAK SIĘ W TO MNIEJ WIĘCEJ GRA?




Cel projektu

Celem jest zebranie dostatecznej sumy, aby wyprodukować pierwszy nakład "Spółki ZOO". Wraz z przekraczaniem kolejnych progów odblokowywana będzie dodatkowa zawartość, która znajdzie się w pudełku! 

CONTACT@COCONUTSALAD.COM


Nagrody


O autorze / Zespół


Ryzyko

Jeśli zbiórka nie osiągnie minimum 100% celu środki zostaną zwrócone do wspierających. Cel jest ambitny, ale zebranie niższej sumy nie miałoby sensu.

Gra zostanie wydrukowana w całości w Polsce. Minimalizuje to ryzyko opóźnień związanych z transportem z Chin. 

Szacunkowe terminy dostarczenia (styczeń - luty 2025) mogą ulec delikatnym zmianom z jednego z dwóch powodów: drukarnia nie będzie miała wolnego „okienka" na druk, albo my jako zespół będziemy potrzebowali odrobiny więcej czasu, aby coś przygotować (np. odblokuje się dużo dodatkowej zawartości). Jednak zrobimy co w naszej mocy, aby paczki dotarły jak najszybciej.

Ocena 5 / 5 (2 głosów)

Bartek Grzybowski

5 dni temu
Miła i przyjemna kampania.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

anna.goryszewska

5 dni temu
Bardzo dobry kontakt z twórcą, ogromne zaangażowanie i walka o własny produkt. Prawdziwy duch wspieraczki. Nie mogę się doczekać gry.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


Nadzwyczajny

5 dni temu
Śledziłem rozwój gry od samego początku. Cieszę się, że jest to moja pierwsza gra na "wspieraczce" i mogę docenić pracę twórcy =)

Mateusz Kiszło

5 dni temu
To naprawdę świetne doświadczenie wiedzieć ile osób kibicowało. Momentami miałem wrażenie, że zależy im niemal równie mocno co mi :)

anna.goryszewska

5 dni temu
Esktra! :D piękne ufundowane , gratulacje ! :)

Mateusz Kiszło

5 dni temu
Przyjmuję z pokorą, bo czasem mam wrażenie, że mam więcej szczęścia niż rozumu :D

p2b2

tydzień temu
Szkoda, że nie pojeździliście wcześniej po Polsce z grą , zanim odpaliliście kampanię wspieraczkową tutaj - wtedy zapewnie byłaby dawno ufundowała, a my wszyscy spalibyśmy spokojnie;) W każdym razie super by było, gdyby po ufundowaniu gry, pojawiło się większe zainteresowanie, skutkujące dodrukiem, dla kolejnych wspierających, albo jeszcze lepiej, dla sklepów

Mateusz Kiszło

tydzień temu
Przy małej liczbie egzemplarzy gry, które zamówiłem (kilkanaście sztuk) każdy jeden to koszt rzędu 450 zł brutto, więc musiałem zachować umiar. Do jazdy po Polsce z promocją musiałbym być już wydawnictwem, który zajmuje się w 100% tylko tym. Zamiast jazdy po Polsce na tym etapie wolałbym rozesłać gry po klubach (co jak pisałem mam w planach). Pewne rzeczy mogłem zrobić dużo lepiej, ale akurat na to o czym piszesz nie miałbym tyle czasu, ani środków. Na co dzień mam zwykłą pracę i ograniczone środki, które pochodzą z moich prywatnych oszczędności.

p2b2

tydzień temu
To dla mnie zrozumiałe, choć chodziło mi bardziej o takie granie testowe przez sympatyków, jeszcze na etapie mocno przedprodukcyjnym, tj. jeszcze na etapie gdy możesz docierać/zmieniać zasady, komponenty itp., biorąc (lub nie) opinie graczy testowych, czy sprawdzając nowe pomysły. Torównocześnie budowałoby społeczność zainteresowanych grą i czekających niecierpliwie na rozpoczęcie kampanii wspieraczkowej - tu nie za bardzo mogę i powinienem - choć tak naprawdę bym chciał;) maposać dokładniej - więc doprecyzuję zaraz na privie

Bialas22

tydzień temu
Jak dla mnie to niech idzie w świat

Bialas22

tydzień temu
Jak dla mnie to niech idzie w świat

Bialas22

tydzień temu
Ech ucina znowu komentarze

Kacpyrion

2 tygodnie temu
Pokażesz jakiś zarys "czekających" dodatków czy zagrań w trybie rywalizacji? Ja się waham jeszcze.

Mateusz Kiszło

tydzień temu
Hej. Gra ma tylko tryb rywalizacji (w sensie każdy gra do swojej bramki). Mogę podać zarys modułów, które na 100% pojawią się w finalnej wersji gry niezależnie od progu wsparcia. Są to ukryte cele, karty intryg (dostajesz kilka na całą grę, trzymasz zakryte na ręku i zagrywasz maksymalnie jedną na turę) oraz karty wydarzeń modyfikujące ceny owoców. Mam zarys zupełnie nowych kart wpływu, aby zwiększać liczbę możliwych w grze zabawnych scenariuszy / zagrań, ale na razie niech pozostaną tajemnicą :)

Bialas22

tydzień temu
po coi jedyny egzemplarz skoro nikt nawet nie będzie widział co to, dobrym wyróżnieniem będzie udział w tym projekcie i np autograf z pozdrowieniami od ekipy

Bialas22

tydzień temu

Bialas22

tydzień temu

Anonim

2 tygodnie temu
Gra wydaje się być niezwykle ciekawa ale ludzie sie wahają. Obok do wsparcia jest Deep Regrets i ludzie w ciemno wzieli...dziwne.

MalwinaB

2 tygodnie temu
Deep Regrets może jak najbardziej być fajne, ale o "Spółce ZOO" mogę zobaczyć wiele materiałów i widać tu dużo serducha , fajnie że ruszyło, ale dziwię się . Mam nadzieję, że ostatnie dni będą niespotykanie jak na wspieraczkę dobre.

Mateusz Kiszło

2 tygodnie temu
Wydawnictwo, które za tym stoi ma sporą społeczność, którą dopieściło poprzednimi kampaniami plus wspieraczki są raczej domeną dla gier pokroju "Deep Regrets". Plus sporo osób już wcześniej czekało na "DR", więc szybko im to poszło ;)

Mateusz Kiszło

2 tygodnie temu
Jest bardzo dużo serducha włożonego. Dobiliśmy do 70%, co jest już samo w sobie sporym sukcesem patrząc na ambitny cel. Sporo osób dostaje wypłatę do dziesiątego każdego miesiąca co otwiera nas na kolejnych wspierających (data wspieraczki nie była przypadkowa). Brakujące 5-10% dołożę sam (bo regulamin tego nie zabrania) jeśli zajdzie taka potrzeba :)

Michał Krześlak

2 tygodnie temu
trochę przymroziło się... może bliżej 10go ruszy ;) ?

Mateusz Kiszło

2 tygodnie temu
Prowadzę rozmowy z jedną osobą, która rozważa ufundowanie do progu 100% w zamian za egzemplarze na wyłączność. Zobaczymy jak wyjdzie, ale w obwodzie nam plany B i C, choć wtedy wydluzy caly proces wydawniczy.

Bialas22

3 tygodnie temu
Poszło zamiast sobotniego czteropaka ,

Mateusz Kiszło

3 tygodnie temu
Tyle czteropaki dziś stoją? :D

Wojtekp

3 tygodnie temu
Ekstra że jest już ponad 50% , wsparłem trochę dodatkowo. Trzymam kciuki żeby dalej ruszyło:)

Mateusz Kiszło

3 tygodnie temu
Głoś wśród znajomych dobre słowo. Każda najdrobniejsza wpłata też pomoże ;)

Daniel Zub

4 tygodnie temu
Sorry że komentarz pod komentarzem ale nie widzę opcji edycji. Widziałem już w pewnych wspieraczkach które potem nie będą w sklepach "retail tier". Cena bardziej atrakcyjna żeby zachęcić no i może jakiś sklep skusi się zgarnąć 10 sztuk takiego unikatu :) luźny pomysł, nie nalegam

Mateusz Kiszło

4 tygodnie temu
Hej Danielu. Przepraszam, że tak późno przybywam z odpowiedzią. Jeden sklep już pytał i mamy pewne luźne uzgodnienia. Poza tym oczywiście też nie wiem, czy jakieś sklepy nie wsparły prywatnie, aby potem odsprzedać, na to już wpływu nie ma. Przed kampanią zapytałem chyba każdy sklep planszówkowy w Polsce o współpracę. Uznali, że mrożenie przez nich pieniędzy nie ma większego sensu, więc odpuściłem jakiekolwiek warianty dla sklepów.

Daniel Zub

4 tygodnie temu
Może warto zagadać do kilku youtuberów którzy typowo co jakiś czas wrzucają info o bieżących kampaniach wspieraczkowych. Recenzja to jedno ale ludzie terez pewnie nie pamiętają. Ja trafiłem tutaj zupełnie przypadkowo bo akurat miałem chwilę na przejrzenie grupy planszówkowej i zauważyłem post.

Mateusz Kiszło

4 tygodnie temu
Każdy recenzent i YouTuber dostaje ode mnie maile z aktualizacjami. Siedzimy z partnerką i ciągle myślimy jak szerzyć wieści. Ciężko jest oddać to jak wiele zrobiliśmy w temacie i w jakie media potrafily pisać o "Spółce ZOO". Jest dopalenie reklamą, jest mój i jej bezustanny marketing, jest również dopalenie reklamą. Robimy co możemy wiedząc jak algorytmy social mediów potrafią ciąć zasięgi. W mojej bańce mam wrażenie, że cały planszówkowy (i nie tylko) świat już wie, ale NIE przestajemy docierać cały czas dalej. Np. ostatnio pojawiłem się w lokalnej gazecie :D

Krysia S.

4 tygodnie temu
Wsparcie poszło , trzymam kicuki, żeby zbiórka była udana :)

Mateusz Kiszło

4 tygodnie temu
Ja też trzymam :D Nawet jak się teraz nie uda, to środki zostaną zwrócone, a ja podejdę do tematu za jakiś czas, ale z wyciągniętymi wnioskami ;) Na razie jeśli obecne tempo się utrzyma to się uda!

Bartek Grzybowski

miesiąc temu
A może warto pomyśleć o jakiejś formie promocji? Na przykład o progu społecznościowym. Za 100 lub 500 udostępnień moglibyście zrobić coś specjalnego i ekskluzywnego dla wspierających. Siedzę w świecie crowdfundingu i gier planszowych. Wsparłem niejedną grę, czytam, słucham itp., a o was dowiedziałem się przypadkiem, bo po raz pierwszy od miesiąca odwiedziłem Wspieram.to (bo nic się tam nie działo). Trafiłem akurat na waszą kampanię i miałem szczęście złapać early bird. Wniosek? Macie za mało reklamy. Sama platforma was nie wspiera. Próbowaliście współpracować z YouTube? Widzę recenzje, ale to głównie serwisy, a nie kanały. Na przykład On Table ma dział poświęcony kampaniom crowdfundingowym. Wasz cel jest ambitny, nie oszukujmy się – bez kombinowania trudno będzie go osiągnąć. A byłoby szkoda, bo projekt wygląda świetnie.

Michał Krześlak

miesiąc temu
Była gra u przynajmniej trzech youtuberow np u zaka ale może rzeczywiście jakoś za mało. Może jakiś konkurs na insta z udostępnieniem? Tylko jak ludzie będą liczyć na wygraną w konkursie to nie wesprą

Michał Krześlak

miesiąc temu
Ucięło mi komentarz. Ten pomysł z udostępnianiem też spoko. Można za to może jakaś karte czy inhy element dac dodatkowo. Może jakaś mini gra print and play? Może wersja roll and write jako bonus/zachęta? (@Mateusz jak coś mogę spróbować pomoc)

Mateusz Kiszło

miesiąc temu
Hej Bartoszu. Konkursy to świetny pomysł, który wezmę na tapetę. W mojej bańce miałem wrażenie, że już naprawdę zrobiłem co mogłem, aby poinformować planszową społeczność - możesz zapytać każdego recenzenta, że pewnie o "Spółce ZOO" słyszał. Nie zmienia to faktu, ze to co mówisz jest dla mnie święte. Jeśli dowiedziałeś się przypadkiem to mogłem pewnie zrobić pewne rzeczy lepiej. Z jednej strony cel jest ambitny (wiedziałem o tym, bo robiłem rozległy research). Z drugiej nie chciałem sztuczne zaniżonych celów, bo wtedy i tak ku rozczarowaniu pewnie musiałbym anulować kampanię mimo osiągnięcia 100%. Zbiórka mogłaby mieć dwukrotnie niższy próg, gdyby całość drukowała się w Chinach. Założyłem jednak, że chcę na początku mojej przygody, aby cały proces pozbawiony był komplikacji i potencjalnych opóźnień. Ponadto sam rynek planszowkowy w Polsce wydaje się już całkiem spory. Sama gra w sumie nadająca się do ogrywania zarówno familijnie jak i w gronie zaawansowanych jako coś lekkiego też miała powodować, żeby trafiać do większego grona osób. W tle będzie jeszcze sporo działań promocyjnych. Zabrakło mi tej dużej trakcji marketingowej, aby w jednym momencie mówili o tym wszyscy w dniu startu zbiórki (mogłem to lepiej rozegrać, prawda). Teraz skupiam się na tym, aby każdego dnia pozyskiwać kolejnych wspierających i małymi krokami dotrzeć do celu. Cały czas też myślę o nowych formach marketingu i pracuję nad ich wdrożeniem ;)

Bialas22

miesiąc temu
Wsparcie poszło, to teraz już musisz obiecać że się uda :)))

Bartek Grzybowski

miesiąc temu
To jestem bardzo zdziwiony że minąłem się z wami. Później jak zacząłem grzebać w necie to rzeczywiście znalazłem sporo materiałów. Algorytm YT i Google musiał mnie oszukać... Podziwiam was za odwagę, gratuluję pomysłu i życzę sukcesu tej kampanii. Nic co napiąłem nie miało złych intencji, więc skoro mówisz że zrobiłeś co mogłeś wierzę że zrobiłeś wszystko, nawet więcej niż ja bym pomyślał. Powodzenia, i mam nadzieję że za jakiś czas będę się cieszy ł ciekawą autorską grą.

Mateusz Kiszło

4 tygodnie temu
Oo, dawaj jakiś roll&write, mozemy grafiki nawet przygotować szybko jak zechcesz ;)

Mateusz Kiszło

4 tygodnie temu
W mojej bańce mam wrażenie, że każdemu wyskakuje już z lodówki :) Też mam nadzieję, że zażre, bo tych projektów (wszystkie fantastyczne ofc) jest nieco w kolejce :D

Mateusz Kiszło

4 tygodnie temu
Jak się nie uda jak się uda :D

Solceress

4 tygodnie temu
Ludziom to w ogóle dziwnie się posty wyświetlają na grupach FB - mój mąż siedzi na nich dużo więcej niż ja, a mówił, że pierwszy raz grę widzi na oczy. A ja mam wrażenie, że od długiego czasu przewinęła mi się milion razy w każdej fazie tworzenia i czekałam z niecierpliwością :)

Mateusz Kiszło

4 tygodnie temu
Z algorytmami nie wygrasz. Stąd musi być ciągły marketing, nawet jeśli w naszych bańkach (twojej i mojej) ma się wrażenie, że ciągle tylko słyszysz o grze :D

Michał Krześlak

miesiąc temu
Mam nadzieję że się ufunduje !! Jak oceniacie start i stan? Tak jak się spodziewaliście? Powoli ale do przodu?

Mateusz Kiszło

miesiąc temu
Troszkę wolniej niż zakładałem, ale jednocześnie wiem, że mnóstwo osób zwleka do ostatnich 72h (bo jeszcze nie czuje presji, zostawia to na później, czeka do kolejnej wypłaty po 10.11). Będą spływać cały czas opinie od kolejnych recenzentów (ot, np. wczoraj pojawiła się kolejna od planszowe wojny) i ciągła promocja (reklamy FB, Insta, Tik Tok, mój marketing, przekazywanie informacji przez wspierających, serwisy newsowe etc). Cel od początku uważałem za ambitny, bo kwota zbiórki jest ponadprzeciętna (i nie jest zaniżona). Druk w Polsce jest 2xdroższy niż Chiński, ale dociera też do wspierających w sensownym terminie i łatwiej komunikować mi się z chłopakami. Jeśli okaże się, że zbiórka nie osiągnie 100% to mam plany B i C. Oznaczać będą odsunięcie projektu w czasie, ale nie na zawsze, bo "Spółka ZOO" to naprawdę jedyna gra w swoim rodzaju.

Bartek Grzybowski

miesiąc temu
Super, w takim razie trzymamy kciuki!

Michał Krześlak

miesiąc temu
Jak coś to wspieramy

Michał Krześlak

miesiąc temu
Ucina mi komentarze. Jak coś trzeba udostępnić to udostępnimy i poślemy dalej

Mateusz Kiszło

4 tygodnie temu
Doskonała postawa :D

Anonim

miesiąc temu
Liczę, że kampania się ufunduje bo zarówno twórca jak i gra na to zasługują !!!

Mateusz Kiszło

miesiąc temu
Wiadomo, że nie jestem obiektywny, ale wierzę, że to co zrobiłem mechanicznie jest po prostu jedyne w swoim rodzaju, a przy tym zapewnia dużo śmiechu (zwłaszcza w 3+). Zwłaszcza, że jeszcze wsłuchuje się w głosy recenzentów i ciągle coś udoskonalam dodając nowe opcje :)

elcowski.marek

miesiąc temu
Jako ekonomista z wykształcenia popieram każdą grę ekonomiczną :P Powodzenia :)

Mateusz Kiszło

miesiąc temu
Znakomicie! :D

Izabela Rogoś

miesiąc temu
Trzymam kciuki bo wygląda na prawdę ciekawie

Mateusz Kiszło

miesiąc temu
Tak, zdecydowanie nie przypomina żadnej znanej gry :) Jest troche jedyna w swoim rodzaju.

Maciej Choroszewski

miesiąc temu
Powodzenia !!! Szykuje się świetna gra ekonomiczna

Mateusz Kiszło

miesiąc temu
Tak, moim zdaniem brakuje czegoś takiego na rynku gier planszowych.

Paweł Imperowicz

miesiąc temu
Trzymam kciuki! Gra zapowiada się naprawdę obiecująco.

Mateusz Kiszło

miesiąc temu
Dziękuję :)

Solceress

miesiąc temu
Powodzenia ♥️

Mateusz Kiszło

miesiąc temu
Jest bardzo potrzebne, bo cel jest ambitny. Druk w Polsce jest kosztowny, ale ma ten plus, że szybko mogę grę dostarczyć wspierającym.

Bartek Grzybowski

miesiąc temu
Powodzenia, super pomysł

Mateusz Kiszło

miesiąc temu
Wykonanie też całkiem nienajgorsze :D

Tomasz Madej

miesiąc temu
Cześć, wsparte

Mateusz Kiszło

miesiąc temu
doskonale :D
  • Nagrody (5)

Drobne wsparcie finansowe projektu

5 zł lub więcej
52 wspierających
Jeśli nie chcesz wspierać gry, ale uważasz, że to co robię jest fajne i warte drobnego wsparcia.
Przewidywana dostawa: październik 2024

Egzemplarz "Spółki ZOO"

135 zł lub więcej
160 wspierających
Pełna wersja gry "Spółka ZOO" z zawartością, która zdoła się odblokować w trakcie kampanii!

Po zbiórce będę kontaktował się w kwestii ODRĘBNEGO opłacenia paczkomatu (16 zł) i podania adresu do wysyłki.
Przewidywana dostawa: luty 2025
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Dwa egzemplarze „Spółki ZOO"

250 zł lub więcej
25 wspierających
Dwie gry "Spółka ZOO" z zawartością, która zdoła się odblokować w trakcie kampanii!

W niższej cenie i w koszcie jednej przesyłki!

Po zbiórce będę kontaktował się w kwestii ODRĘBNEGO opłacenia paczkomatu (18 zł) i podania adresu do wysyłki.
Przewidywana dostawa: luty 2025
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Egzemplarz "Spółki ZOO" (pierwsze 24h)

115 zł lub więcej
69 wspierających
Pełna wersja gry "Spółka ZOO" z zawartością, która zdoła się odblokować w trakcie kampanii! Po zbiórce będę kontaktował się w kwestii ODRĘBNEGO opłacenia paczkomatu (16 zł) i podania adresu do wysyłki.
Przewidywana dostawa: luty 2025
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zakończenie sprzedaży: miesiąc temu

Dwa egzemplarze "Spółki ZOO" (pierwsze 24h)

220 zł lub więcej
27 wspierających
Dwie gry "Spółka ZOO" z zawartością, która zdoła się odblokować w trakcie kampanii!

W niższej cenie i w koszcie jednej przesyłki!

Po zbiórce będę kontaktował się w kwestii ODRĘBNEGO opłacenia paczkomatu (18 zł) i podania adresu do wysyłki.
Nagroda limitowana. Pozostało -1/26
Przewidywana dostawa: październik 2024
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Projekt w sieci

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!