Afera na Wiejskiej, satyryczno-polityczna gra planszowa

Afera na Wiejskiej, satyryczno-polityczna gra planszowa

  Gry bez prądu    Katowice
4%
1 517
z potrzebnych 35 000 zł = 4% celu
43 wpłat

Zakończono
Projekt nie został zrealizowany, gdyż do dnia 22.04.2018 nie uzyskał pełnego finansowania.
Udostępnianie to też wspieranie:
Obserwuj (7)
  • Projekt
  • Aktualizacje (2)
  • Wspierający (15)
  • Społeczność

Wstęp

Stworzyliśmy grę, o intrygującym tytule: Afera na Wiejskiej. Naszym założeniem było opracowanie gry, która by jednocześnie dawała rozrywkę, edukowała, a także pozwalała nam nabrać dystansu do polityki. W ostatnim czasie zbyt wiele hejtu wylewało się z Internetu i innych mediów, zbyt wiele słów nienawiści zostało wypowiedziane przez oponentów politycznych. Wielu z nas ma już dość polityki, polityków  wszystkich afer, które im towarzyszyły. Naszym pragnieniem jest uspokojenie nastrojów i niekorzystnych w społeczeństwie procesów, które zachodzą. W wielu rodzinach na tle różnic politycznych powstają waśnie i wieloletnie spory, które mają negatywny wpływ na rozwój młodego pokolenia. Każdy z nas ma prawo do swobodnego wyrażania swoich poglądów, do innego światopoglądu, innego spojrzenia na społeczność, jednakże nie może ona godzić w drugiego człowieka, zarówno w jednostkę, jak również większe społeczności. Zbyt długo żyjemy na tym świecie, aby wierzyć, że odmienimy świat, ale wierzymy, że możemy odmienić przynajmniej niektórych. 

Wszystkie postaci i wydarzenia zawarte w grze są fikcyjne, a ich ewentualna zbieżność z otaczającą rzeczywistością jest tylko pozorna. Niemniej jednak bogate życie naszych polityków było inspiracją do powstania zawartych w grze obietnic wyborczych i afer. Być może uda Ci się odnaleźć w naszej polityce podobne wydarzenia. Polityka bywa brutalna, bezwzględna… w naszej grze jest po prostu śmieszna.

Opis projektu

Afera na wiejskiej

Projektując naszą grę chcieliśmy połączyć elementy strategii z losowością, pamiętając o tym, aby ten drugi element nie był dominującym. Zależało nam też na dużej interakcji pomiędzy graczami, bo nic nie podnosi tak adrenaliny, jak mocny i siedzący nam na ogonie przeciwnik. Przepływ elektoratu jest płynny i do samego końca nie wiadomo, komu przypadnie palma zwycięstwa. Tak jak w prawdziwej polityce sondaże mogą być złudne i w ostatnim momencie możesz stracić poparcie pewnej grupy społecznej. To od Ciebie będzie zależało, jak i przeciwko komu będziesz grał. Być może zawiążesz z kimś tajemny sojusz? Wszelkie chwyty dozwolone, o ile grę potraktujesz jako dobrą rozrywkę, a nie kolejne narzędzie do sporu na tle różnic politycznych. Jesteś zwolennikiem jakiejś opcji politycznej to spróbuj zagrać opozycyjną frakcją.

W fazie testów, jakie przeprowadziliśmy mieliśmy pozytywne opinie graczy. Byliśmy otwarci również na sugestie, które poprawiały interakcję i całą rozgrywkę. Wszystkie te poprawki wprowadzone zostały do finalnej wersji gry.

Instrukcja do gry (PDF)

Elementy gry

Gra składa się z planszy głównej, po której pionki poruszają się zgodnie ze wskazówkami zegara.

Początkowe pole dla każdego gracza określa karta partii. W podstawowej wersji gry partie są cztery:   

Partia lewicowa – Partia Równość. Gracz może rozgrywać kartami kiełbas lewicowych oraz centrum.

Partia prawicowa – Postępowi. Gracz może rozgrywać kartami kiełbas prawicowych oraz centrum.

Dwie Partie centrum – Stronnictwo wiejskie oraz Piwni przyjaciele. Gracz może rozgrywać kartami kiełbas centrum, prawicowych oraz lewicowych. W zależności od odpowiednich kiełbas, zdobywa się poparcie odpowiednich struktur społecznych.

Cel gry

Celem gry jest zdobycie jak największego poparcia społecznego. Odzwierciedleniem struktury społecznej jest 100 żetonów, tzw. elektorat. Społeczeństwo podzielone jest na różne grupy społeczne podatne na odpowiednie obietnice wyborcze i wrażliwe na afery polityczne. Największą grupą społeczną są szaraki, tzw. szara masa, która łatwo wierzy w różne obietnice wyborcze, ale też jest nielojalna i chętnie popiera opozycyjne frakcje. Pozostałe 50% podzielone zostało na 5 grup społecznych: ludzi młodych, inteligencję, przedsiębiorców, nierobów (nie chodzi tu o bezrobotnych, tylko tych, którym nie chce się robić i liczą na opiekuńczość państwa) oraz emerytów.

Elementy gry:

Karty kiełbas wyborczych – mniej lub bardziej udane, czasem absurdalne pomysły naszych polityków. Karty podzielone na rodzaje w zależności od przynależności partyjnej.

Karty afer – Podział na afery seksualne, finansowe i obyczajowe. Wszystkie afery inspirowane były rzeczywistymi wydarzeniami ze świata polityki.


Karty Ślepy los zawierające karty Sojuszników, Karty Specjalne oraz różne zdarzenia losowe.

  • Karty sojuszników – ciekawe osobowości, które pomogą Ci uzyskać niezbędny do rządzenia elektorat,
  • Karty specjalne – niezbędnik, który uratuje Cię z wielu opresji,
  • Zdarzenia losowe – wiele niefajnych wydarzeń, które oddalają Cię od zwycięstwa.


Akcje specjalne partii – akcje specjalne partii możesz wykorzystać zamiast kiełbasy wyborczej lub razem z kiełbasą zgodną z twoją opcją polityczną. Użyj jej jeśli utraciłeś kiełbasy w trakcie rozgrywki lub w kampanii wyborczej. Akcje specjalne otrzymuje każdy gracz zgodnie z wylosowaną lub wybraną partią polityczną.

Zalecane scenariusze gry

Dla zrównoważenia rozgrywki zalecamy, aby gra odbywała się w następujących scenariuszach:

  • 2 osoby – prawica i lewica,
  • 3 osoby – prawica, lewica i dowolna partia centrum,
  • 4 osoby – wszystkie dostępne partie.

Przebieg rozgrywki

Gra jest podzielona na 10 tur, z których każda jest podzielona na 3 główne fazy: faza ruchu pionkiem po planszy, faza kiełbasy wyborczej (obietnic wyborczych) oraz faza afer. Każdy gracz wykonuje fazę od pierwszego gracza do ostatniego. Po czym następuje kolejna faza. Po zakończeniu ostatniej fazy i przekazaniu laski marszałkowskiej następuje kolejna tura.

Przed Turą Pobierz karty

Przed rozpoczęciem każdej tury wszyscy gracze, poza tymi, którzy są w więzieniu lub w izbie wytrzeźwień  pobieraj jedną kartę afery oraz kartę kiełbasy z zakrytego stosu.

1. Faza ruchu

Gracz rzuca obiema kośćmi jednocześnie. Jeśli wartości na kościach są różne, to od gracza zależy, który ruch wykona pierwszy. Ważne jest, że każde zatrzymanie się na polu planszy generuje zdarzenie.

Np. jeśli gracz wyrzuci 3 oraz 4 to w zależności od tego, co dla niego jest korzystniejsze może najpierw wykonać ruch o trzy lub cztery pola i wykonać akcję. Następnie wykonać ruch z drugiej kości i akcję z pola, na którym się zatrzyma.

2. Faza kiełbasy Wyborczej

Jeśli gracz posiada Sojusznika pobiera odpowiednią wartość żetonów zapisanych na karcie.

Uwaga! Jeden gracz może posiadać w swoim otoczeniu maksymalnie trzech sojuszników. Jeśli pobierze czwartego to może wymienić kartę i zostawić tego, który jest dla niego korzystniejszy.

Następnie każdy gracz wyrzuca jedną kartę kiełbasy wyborczej, odczytując na głos treść obietnicy. W ten sposób pobiera z puli wolny elektorat zgodnie z wartościami zapisanymi na karcie. W przypadku wyczerpania wolnego elektoratu (leżącego na środku planszy) można zabierać elektorat przeciwnikom. Dopuszcza się wyrzucenie dwóch kart kiełbas jednakowego typu, aby zwiększyć siłę pozyskania elektoratu.

Ważne! Kiełbasy wyborcze można pozyskiwać zarówno z pól planszy jak i przed każdą turą. Należy pamiętać, że w trakcie gry gracz nie może mieć na ręce więcej niż 4 karty kiełbas. W przypadku osiągnięcia maksymalnej liczby gracz nie może pobierać więcej kart kiełbas wyborczych.

3. Faza Afer

Każdy gracz może wywołać jedną aferę u dowolnego przeciwnika. Jeśli gracz posiada na ręce więcej niż jedną aferę może je wywołać hurtowo (maksymalnie 3) pod warunkiem, że są to afery tego samego typu.

Jeśli graczowi została ujawniona afera lub więcej afer (otrzymał od przeciwnika kartę), oddaje do wolnego elektoratu ilość żetonów zgodną z wartościami zapisanymi na karcie lub kartach.

Nie ma obowiązku wywoływania afery.

Ważne! Afery można pozyskiwać zarówno z pól planszy oraz przed każdą turą. Należy pamiętać, że w trakcie gry gracz nie może mieć na ręce więcej niż 5 kart afer. W przypadku osiągnięcia maksymalnej liczby gracz nie może już pobierać kart ze stosu.

Karty wykorzystane trafiają na stosie kart odrzuconych. Po wyczerpaniu zakrytych kart odrzucone ulegają przetasowaniu i wracają do gry.

Kampania wyborcza

Po 10 turach następuje kampania wyborcza, podczas której nie ujawnia się afer, a sojusznicy działają tylko raz. Kampania wyborcza trwa do momentu wyczerpania przez graczy wszystkich kiełbas i akcji specjalnych. Wszyscy gracze rzucają kolejno po 1 karcie aż do wyczerpania wszystkich kart. 

 Zwycięża osoba o najwyższym poparciu. Miłej zabawy!

Sojusznicy

Sojusznicy to najciekawsza i zarazem najmocniejsza strona gry. Mogą oni przeważyć losy rozgrywki, choć nie jest tak łatwo ich pozyskać. Najpierw należy stanąć pionkiem na polu ślepego losu i jeszcze wyciągnąć odpowiednią kartę. Dobrze jest mieć takie karty w swoim otoczeniu, gdyż pomagają nam w zdobywaniu poparcia. Przed każdą fazą kiełbasy uzyskujesz poparcie zgodne z zapisem na jej awersie. Wyjątkiem od tej zasady jest szczególna postać: Filipiński Prezydent, który zawsze uchroni Cię od izby wytrzeźwień.

Dodatki do gry

Z myślą o naszych fanach i fanach poszczególnych partii politycznych przygotowaliśmy specjalne dodatki, które uatrakcyjnią rozgrywkę o nowe obietnice wyborcze, nowe afery, wydarzenia ślepego losu, nowych sojuszników oraz karty specjalne.

Dodatek: Spiskowcy – nad działaniami rządu można płakać… lub po prostu się śmiać. My zdecydowanie polecamy opcję numer dwa! Dodatek zawiera takie karty jak: „Pancerne seicento” czy „Sejmowa uczta” oraz „Kurwiki w oczach”. Cały dodatek zawiera pakiet specjalnie dedykowanych 50 kart do gry.  Opakowanie zawiera również nową partię Peace & Love, która na czele z charyzmatycznym prezesem i jego kotem – którzy wspólnie odmienią losy Polskiej Polityki!

Dodatek: Nowoczesne Porażki – masz już dość totalnej opozycji? Nie tylko ty masz problem słuchać tych bredni. Dodatek zawiera takie karty jak: „Afera hazadrowa” i „Złote zegarki” czy „Wysypy bara – bara”. Cały dodatek zawiera pakiet specjalnie dedykowanych 50 kart do gry.  Opakowanie zawiera również nową partię KODowcy.

Dodatek: Janusze Wolności – lubisz czasem „zaorać lewaka i uważasz, że król jest tylko jeden”? Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy autorski dodatek „Janusze Wolności”, który zawiera wszystkie postulaty i wpadki prawdziwego króla skrajnej prawicy. Dodatek zawiera takie karty jak: „Likwidacja ZUS”, „Europejski Burdel” czy „Liściem w twarz”. Oprócz puli 50 kart otrzymasz w dodatku nową grywalną partię Króle Wolności (KW), która jako jedyna posiada odrębną pulę skrajnie prawicowych kiełbas wyborczych. Masz okazję pokazać wszystkim, jak grać powinna prawica i sprawić, aby Janusz był z Ciebie dumny!

Dodatek Święto Belzebuba – Trzej królowie? To nie było ich sześciu? No cóż, znajomość świąt religijnych i zasad etyki jest naszym posłom dość obca. Święto Belzebuba jest największym z dodatków do gry AFERA na Wiejskiej. Oprócz puli 100 najlepszych kart zawiera również dodatkową planszę i pionki, która umożliwia grę nawet 6 osobom! Karty w dodatku święto Belzebuba opisują najnowsze dokonania Polskich polityków i ich skomplikowane relacje z kościołem. W ramach rozszerzenia będziesz mógł odwiedzić takie miejsca jak: Toruńska Rozgłośnia, czy Toruńskie Termy, a nawet sławnego już leśniczego i jego córkę! 

Recenzje i wzmianki o grze

EToBe Games

RECENZJE PARTII POLITYCZNYCH

Rozesłaliśmy wersje przedprodukcyjne do wszystkich większych partii politycznych w Polsce. Gra została ciepło przyjęta przez wszystkie środowiska. Czekamy nadal na recenzje. Jak tylko się pojawią podlinkujemy je tutaj. Póki co jedna z pierwszych recenzji z Partii Wolność.

Centrum Wolności Katowice

[Gra] sprawiła nam dużo frajdy już na samym etapie przeglądania kart, a zwłaszcza sojuszników i afer, które znamy z polskiej przestrzeni politycznej. Wszystko zostało zrobione z dystansem, co powoduje że cel gry został spełniony: poluzowuje napięcie polityczne oraz wprowadza humorystykę do spraw, którymi żyła cała Polska. Oprócz najbardziej zagorzałych zwolenników podmiotów politycznych gra nie powinna urazić kogokolwiek. Po zapoznaniu się z zasadami gry oraz słowami od autorów przeszliśmy do grania. Rozegraliśmy 10 tur, a obietnice wyborcze padały jedna za drugą... Prawie jak w prawdziwym życiu. Trzeba przyznać ze szczerością, że nam jako formacji prawicowej dużo przyjemności sprawiło tzw. ,,zaorywanie lewaka" czyli odbieranie poparcia partii ,,Równość". Zapewne to samo stwierdzą lewicowcy o partii ,,Postępowi". Jest to ważny aspekt, ponieważ gra nie jest nużąca. 

https://web.facebook.com/pg/Ce...

Silesion.pl

Opinie na FB

Znakomita zabawa. Fabuła wciąga, a przy okazji na zasadzie aluzyjnych powiązań przypomina wielość politycznych absurdów, pozwala wcielić się w osobowości znane z rodzimej polityki, a przy okazji pośmiać się (trochę przez łzy) z polskiej ELITY!!! 
Grałem jeszcze we wczesnej becie kiedy wszystko było jeszcze robione po kosztach. I już wtedy dawało masę radochy. Zasady w dwie minuty pojmie średnio rozgarnięty szympans, sporo podkładania sobie nawzajem świń, i bardzo ładne wydanie. Czego chcieć więcej?
Gra jest bardzo przyjemna, przepełniona dobrym ciętym żartem politycznym, choć nie jest skomplikowana to zarazem jest bardzo wciągająca.
Myślę, że spodoba się zarówno planszówkowym maniakom, jak i graczom korzystającym z tego typu rozrywki sporadycznie.
Super się bawiliśmy przy Aferze na wiejskiej, nawet moja kumpela która pierwszy raz w ogóle w życiu grąła w planszówkę wkręciła się mocno w całą rozgrywkę a to już świadczy na duży plus dla producentów. Ode mnie mocne 10 na 10!

https://web.facebook.com/pg/gr...

Gdzie można przetestować grę

Kawiarenki planszówkowe Cybermachina

https://web.facebook.com/Cyber...

Katowice
ul. Św. Jana 10

Kraków
ul. Stolarska 11

Toruń
ul. Łazienna 13

Wrocław
ul. Szczytnicka 52

Bydgoszcz
ul. Wełniany Rynek 11

Olsztyn
ul. Lelewela 2

Poznań
ul. Mielżyńskiego 19

Gdańsk
ul. Rajska 6

Cel projektu

Naszym głównym celem jest uzyskanie niezbędnych środków finansowych na produkcję pierwszej w Polsce gry o takim charakterze. Grę wydamy na wysokiej jakości materiałach, tak aby stanowiła nie tylko możliwość wspólnej rozrywki, ale mogła być doskonałym prezentem dla szerokiej grupy odbiorców. Po przedstawieniu wstępnego pomysłu gry zgłosiło się do nas kilku inwestorów, jednak nie przyjęliśmy ich oferty, ponieważ obawialiśmy się, że ostatecznie nie mielibyśmy wpływu na kształt oraz bezstronność gry. 




Nagrody

Gra planszowa Afera na Wiejskiej + kubek - 99 zł


Uwaga! Produkt limitowany. Tylko dla pierwszych 100 osób.
1. Otrzymujesz 1 egzemplarz podstawowej wersji gry
2. Otrzymujesz kubek z logo Afera na Wiejskiej
3. Darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierz dodatek przesyłka Kurierska
Cena poza wspieram.to 139 zł + kubek 20 zł

Udzielam wsparcia 5 zł lub więcej

Dla tych, którzy bezinteresownie wesprą nasz projekt prześlemy drogą elektroniczną specjalne, imienne podziękowanie.

Gra planszowa Afera na Wiejskiej z dodatkiem Święto Belzebuba 109 zł

Uwaga! Produkt limitowany. Tylko dla pierwszych 150 osób

  1. Otrzymujesz 1egzemplarz podstawowej wersji gry
  2. Orzymujesz 1egzemplarz dodatku Święto Belzebuba (dodatek zapakowany w pudełko podstawowejwersji gry)
  3. Darmowa wysyłkapaczkomatem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierzdodatek przesyłka Kurierska

Cena na wspieram.to139 zł

Cena poza wspieram.to189 zł

Gra planszowa Afera na Wiejskiej 99 zł

1. Otrzymujesz 1 egzemplarz podstawowej wersji gry
2. Darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierz dodatek przesyłka Kurierska
Cena poza wspieram.to 139 zł

Gra planszowa Afera na Wiejskiej z dodatkiem Święto Belzebuba 139 zł

  1. Otrzymujesz 1 egzemplarz podstawowej wersji gry
  2. Orzymujesz 1 egzemplarz dodatku Święto Belzebuba (dodatek zapakowany w pudełko podstawowej wersji gry)
  3. Darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierz dodatek przesyłka Kurierska

Cena na wspieram.to 139 zł

Cena poza wspieram.to 189 zł

3 gry planszowe Afera na Wiejskiej 285 zł

1. Otrzymujesz 3 egzemplarze podstawowej wersji gry
2. Darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierz dodatek przesyłka Kurierska
Cena poza wspieram.to 417 zł

5 gier planszowych Afera na Wiejskiej - 469 zł 

1. Otrzymujesz 5 egzemplarzy podstawowej wersji gry
2. Darmowa wysyłka kurierem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierz dodatek przesyłka Kurierska
Cena poza wspieram.to 695 zł

10 gier planszowych Afera na Wiejskiej - 890 zł

1. Otrzymujesz 10 egzemplarzy podstawowej wersji gry
2. Darmowa wysyłka Kurierem na terenie Polski. 
Cena poza wspieram.to 1390 zł

O autorze / Zespół


Wojtek Budziosz – pomysłodawca gry, główny autor projektu. Milion pomysłów na godzinę, kolejny milion w pogotowiu. W zanadrzu ma już kilka nowych projektów, które niebawem będziemy wdrażali. Szybciej myśli niż mówi, dlatego pierwszy kontakt z nim to prawdziwe wyzwanie. Zawodowo fizjoterapeuta, który niejednego postawił na nogi.

wojtek@knowledgeentertainment.eu

Łukasz Ciuk – strateg od produkcji i marketingu. Zna tajniki sztuki tajemnej w dziedzinie poligrafii, reklamy i grafiki wydawniczej. Wie jak, gdzie i co. Potrafi zoptymalizować projekt tak, aby był optymalny pod kątem produkcji. Na co dzień zarządza drukarnią i studiem graficznym w Katowicach.

lukasz@knowledgeentertainment.eu

Nina Skorus – doskonała ilustratorka, autorka wszystkich grafik i rysunków zawartych w grze. Bez niej nic by nie wyglądało tak jak wygląda. Poświęciła na nasz projekt sporo swojego czasu. Nie pozwolimy, aby to się zmarnowało.

Knowledge Entertainment Sp. z o.o.

Startup stworzony dla celów wydawniczych tej gry oraz innych przyszłych projektów, nad którymi już pracujemy.

Ryzyko

Ryzyko niepowodzenia jest niewielkie. Gra pod kątem graficznym i merytorycznym jest gotowa. Druk gry będzie odbywał się w Polsce w związku z tym opóźnienia w dostawie nie powinny występować. Niemniej jednak, jak w każdym biznesie mogą pojawić problemy, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć i opóźnienie w produkcji jednego elementu gry pociągnie za sobą opóźnienie całej produkcji. O ewentualnych opóźnieniach będziemy informowali na bieżąco. Realizacja wysyłki będzie odbywać się etapami wg kolejności składanych zamówień.

Komentarze

  • Nagrody (8)
  • Dodatki (1)

Gra planszowa Afera na Wiejskiej + kubek

99 zł lub więcej
8 wspierających
Uwaga! Produkt limitowany. Tylko dla pierwszych 100 osób.
1. Otrzymujesz 1 egzemplarz podstawowej wersji gry
2. Otrzymujesz kubek z logo Afera na Wiejskiej
3. Darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierz dodatek przesyłka Kurierska
Cena poza wspieram.to 139 zł + kubek 20 zł
Nagroda limitowana. Pozostało 92/100
Przewidywana dostawa: czerwiec 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Gra planszowa Afera na Wiejskiej + dodatek Święto Belzebuba

109 zł lub więcej
4 wspierających
Uwaga! Produkt limitowany. Tylko dla pierwszych 150 osób.
1. Otrzymujesz 1 egzemplarz podstawowej wersji gry
2. Otrzymujesz 1 egzemplarz dodatku Święto Belzebuba (dodatek zapakowany w pudełko podstawowej wersji gry)
3. Darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierz dodatek przesyłka Kurierska
Cena na wspieram.,to 139 zł
Cena poza wspieram.to 189 zł
Nagroda limitowana. Pozostało 146/150
Przewidywana dostawa: czerwiec 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Udzielam wsparcia

5 zł lub więcej
30 wspierających
Dla tych, którzy bezinteresownie wesprą nasz projekt prześlemy drogą elektroniczną specjalne, imienne podziękowanie.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Gra planszowa Afera na Wiejskiej

99 zł lub więcej
0 wspierających
1. Otrzymujesz 1 egzemplarz podstawowej wersji gry
2. Darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierz dodatek przesyłka Kurierska
Cena poza wspieram.to 139 zł
Przewidywana dostawa: czerwiec 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Gra planszowa Afera na Wiejskiej + dodatek Święto Belzebuba

139 zł lub więcej
1 wspierających
1. Otrzymujesz 1 egzemplarz podstawowej wersji gry
2. Otrzymujesz 1 egzemplarz dodatku Święto Belzebuba (dodatek zapakowany w pudełko podstawowej wersji gry)
3. Darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierz dodatek przesyłka Kurierska
Cena poza wspieram.to 189 zł
Przewidywana dostawa: czerwiec 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

3 gry planszowe Afera na Wiejskiej

285 zł lub więcej
0 wspierających
1. Otrzymujesz 3 egzemplarze podstawowej wersji gry
2. Darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierz dodatek przesyłka Kurierska
Cena poza wspieram.to 417 zł
Przewidywana dostawa: czerwiec 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

5 gier planszowych Afera na Wiejskiej

469 zł lub więcej
0 wspierających
1. Otrzymujesz 5 egzemplarzy podstawowej wersji gry
2. Darmowa wysyłka kurierem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierz dodatek przesyłka Kurierska
Cena poza wspieram.to 695 zł
Przewidywana dostawa: czerwiec 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

10 gier planszowych Afera na Wiejskiej

890 zł lub więcej
0 wspierających
1. Otrzymujesz 10 egzemplarzy podstawowej wersji gry
2. Darmowa wysyłka Kurierem na terenie Polski. Jeśli preferujesz inną formę dostawy wybierz dodatek przesyłka Kurierska
Cena poza wspieram.to 1390 zł
Przewidywana dostawa: czerwiec 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Przesyłka kurierska

10 zł lub więcej
0 wspierających
Jeśli zamiast przesyłki paczkomatem chciałbyś otrzymać przesyłkę firmą kurierską wybierz ten dodatek.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2018
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł

Projekt w sieci

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!