Beyond Humanity: Astrogórnicy

Beyond Humanity: Astrogórnicy

114%
45 784
z potrzebnych 40 000 zł = 114% celu
248 wpłat

Zakończono sukcesem
Typ: Crowdfunding
Model: Wszystko albo nic
Dnia 09.04.2021 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
2.5 / 5 (8 głosy). Zobacz opinie (8)
Obserwuj (51)
  • Projekt
  • Aktualizacje (17)
  • Wspierający (145)
  • Społeczność (178)

Kampania wzbudziła

813 reakcji

Udostępnij:

Wstęp

Cześć!

Jestem Paweł Suski, współautor gry Beyond Humanity: Colonies. Wraz z zespołem Three Headed Monster opracowaliśmy dla was grę planszową dla całej rodziny - ekonomiczną, opartą na wyścigu, z historią w otoczeniu gwiazd i asteroid. Jest to stosunkowo lekki tytuł który dla początkujących graczy może być pomostem do ambitniejszych, bardziej surowych i skomplikowanych produktów, a dla ‘wyjadaczy’ przyjemną odskocznią od ciężkich i długich rozgrywek.

Ty decydujesz czy gra zostanie wydana i z jakimi dodatkami dotrze do graczy. Zapraszam serdecznie!


GRAnatowa mówi o... Astrogórnikach
Angry Board Gamer recenzja
BOARDZILLA recenzja

Opis projektu

W grze planszowej ‘Beyond Humanity: Astrogórnicy’ gracze zarządzają ekipami kosmicznych górników na stacji "Bytom-3" i kompletują załogi, aby wysyłać misje do eksploatacji asteroid. Rzuty kości określają dostępnych w danej rundzie pracowników, a umiejętne zarządzanie nimi pozwala na efektywne wydobywanie surowców. Wykupione dzięki nim zamówienia, misje oraz same surowce służą do zbierania punktów zwycięstwa dających finalnie wygraną. 

A więc drogi graczu - wysyłaj własne misje, bądź sprytnie korzystaj z cudzych, pozyskuj i realizuj zamówienia, zdobywaj nagrody związkowe, twórz i niszcz sojusze, bo w wyścigu o bogactwa asteroid wygrany może być tylko jeden. 

W nieodległej przyszłości ludzkość sięgnęła gwiazd. Dzięki gwałtownemu rozwojowi porzucamy za sobą umierającą planetę szukając nowego domu w dalszych zakątkach galaktyki Drogi Mlecznej. Sondy dalekiego zasięgu przeczesują pustkę w poszukiwaniu nowych światów. Odważni pionierzy badają obce egzoplanety. Pierwsze kosmiczne konstrukcje zaczynają zaludniać odległe orbity.


Aby zaopatrywać prekursorów w surowce konieczne do rozbudowy infrastruktury koniecznym jest ich pozyskanie na miejscu. Ciężkiej pracy podejmują się astrogórnicy - odpowiedzialni, pracowici i przeszkoleni eksperci od wydobycia na pierścieniach asteroid. Ich siła tkwi w zróżnicowaniu załóg i odpowiednim rozpoznaniu. Wspomagani przez geologów i inspektorów, wykorzystując ciężkie automaty wydobywcze, stosując najnowsze zdobycze technologii odważnie wysiadają z barek górniczych. Ich misja jest jasna. Dostarczyć zasoby korporacjom, aby ludzkość mogła się rozwinąć pośród gwiazd.

Kości reprezentują pracowników jakimi dysponują i zarządzają gracze. Otwierający każdą rundę rzut oraz zestaw mechanik jego modyfikacji są kluczowym elementem rozgrywki. Dlatego ergonomia i jakość wykonania kości są podstawowym składnikiem jakości całej gry. W takiej sytuacji wybór odpowiedniego producenta jest kluczowy i jest nam niezmierni miło zawiadomić, że kostki do Astrogórników zapewni jeden z najlepszych producentów na rynku: Q-Workshop! W ten sposób możecie mieć pewność, że otrzymacie grę z kostkami w najwyższej jakości.  

Symbole na kostkach reprezentują waszych pracowników, specjalistów od kosmicznego górnictwa, których jako załogantów będziecie wysyłać na misje. Poznajcie kilku z nich:  


Poziom przygotowania projektu

Gra powstawała przez ponad dwa lata. W trakcie procesu przygotowania jej do otwarcia na świat przeprowadzaliśmy rozgrywki testowe. Dzięki ogromnej ilości rozgrywek i ciągłemu ulepszaniu gry autor i zespół są pewni że gra w tej postaci będzie grywalna i budziła emocje.

Grafiki w przeważającej większości są przygotowane. Instrukcja jest w wersji prototypowej, będzie jeszcze przeprowadzana redakcja i skład graficzny.

Przed nami produkcja gry w ilości zależnej także od Ciebie!

W ramach kampanii planujemy zebrać środki konieczne do wyprodukowania gier. Do zrealizowania są: druk elementów kartonowych takich jak pudełko, plansza, karty, instrukcja i żetony, projekt i wykonanie plastikowego insertu do pudełka, wyprodukowanie kości specjalnie zaprojektowanych do tej gry, oraz zamówienie specjalnie przygotowanych do projektu żetonów i form do wtrysku figurek barek. O wszystkim będziesz informowany za pomocą aktualizacji oraz mediów społecznościowych.

Zarówno insert jak i figurki barek są/zostaną zaprojektowane w sposób uwzgledniający również użycie koszulek do kart.

Produkcja gry jest już zaplanowana, a nasi partnerzy i producenci komponentów wybrani. Są to firmy z dużym doświadczeniem w produkcji elementów gier, dające pewność, że otrzymacie grę wysokiej jakości. Większość komponentów zostanie wyprodukowana w Polsce, zaś figurki w Hiszpanii. Możemy zapewnić, że żaden element gry nie będzie pochodził spoza UE.

Zasady gry

Pobierz Instruckję


Tabletop Simulator

Gra jest dalej rozwijana dzięki testom i społeczności zaangażowanych graczy.

Całokształt rdzenia rozgrywki i generalnie wyglądu gry już nie ulegnie zmianie, co nie oznacza że gra nie może być jeszcze lepsza. Jeżeli chcesz stać się częścią grupy testerskiej to na Tabletop Simulator (TTS) znajdziesz cyfrową wersję naszej gry. Pamiętaj, dobry test jest zakończony przesłaniem opinii do nas!

Astrogórnicy na Tabletop Simulator

Cel projektu

Cel główny

Cele dodatkowe

Cele społecznościowe

Kolejny osiągnięty próg ilości udostępnień na dowolne medium społecznościowe (wartość podana na górze strony kampanii, liczona do momentu zamknięcia) dodaje zawartość do każdego pudełka dla uczestników zbiórki.

Nagrody



Dodatki

O autorze / Zespół

Autor gry

Paweł Suski, ur. 1981

Współtwórca zespołu Three Headed Monster i autor Beyond Humanity: Colonies. Doświadczony grafik komputerowy, w zawodzie przez blisko dwie dekady. Zaczął interesować się grami i ich tworzeniem jeszcze za czasów liceum - tworzył tekstowe gry komputerowe. Od ponad dwudziestu lat gracz RPG eksplorujący wszelakie światy wraz z przyjaciółmi. Wielbiciel zróżnicowanych gier planszowych, zainteresował się projektowaniem gier tego typu w 2014 roku. Wiedzę zdobywał wszędzie: od innych twórców, uczestnicząc w warsztatach tworzenia Laboratorium Gier, z książek jak też i przede wszystkim od testerów swoich gier. Paweł nie jest sam w tym projekcie - wspiera go cały zespół Three Headed Monster!

Zespół wspierający

Cała załoga Three Headed Monster wraz z ekspertami wspierał i wspiera Pawła na drodze do wydania ‘Astrogórników’. Z dumą!

  • Artur Kurasiński - organizacja życia firmy, kampanii, patronatów
  • Mikołaj ‘Koval’ Kowalczyk - opracowanie instrukcji, opieka nad komunikacją
  • Casey McBeath - współautor świata Beyond Humanity, pomoc przy nagraniach
  • Max Salamonowicz - współautor świata Beyond Humanity, pomoc przy nagraniach i grafice
  • Maciej Rębisz - autor wspaniałej ilustracji okładkowej
  • Adam ‘Echelon’ Stankiewicz - realizacja druku elementów 3D do wersji prototypowych

Patronaty

Jako że uniwersum Beyond Humanity jest ogromne, lecz zbudowane na solidnym naukowym fundamencie, cieszymy się że swoją opieką objęli nas wspaniali przedstawiciele świata naukowego związanego z ekspansją w kosmosie. Ponadto, także nasi przyjaciele z branży growej!

patronaty kampanii


Społeczność Beyond Humanity

Nie sposób wspomnieć o wspaniałej społeczności skupionej wokół uniwersum Beyond Humanity. Ponad tysiąc osób które wspiera nas dzień w dzień, dając motywację do działania, inspirując, żyjąc we wspólnie powołanym do życia świecie fantastyczno-naukowym.

Jesteście wspaniali, jesteśmy wdzięczni, dziękujemy wam wszystkim!

Ta kampania to nasze pierwsze kroki projektantów i wydawców na rynku polskim. Mamy nadzieję że zagościmy na waszych półkach i damy wam wiele radości przy stole - a wy dołączycie do naszej wielkiej rodziny.

Tak więc skromnie dodamy że zespół liczy przeszło półtora tysiąca wspaniałych ludzi pełnych pasji i uwielbienia dla fantastyki.

Beyond Humanity społeczność Discord

Ryzyko

Nie będzie zaskoczeniem że głównym zagrożeniem jest bieżąca sytuacja związana z epidemią COVID-19 i wszelkie tego następstwa. Zespół przewiduje że mogą się pojawić problemy dotyczące dostępności komponentów do wykonania gry i z terminami dostaw od podwykonawców. Spedycja w dzisiejszych czasach także potrafi być skomplikowana.

Wszystkie wyżej wymienione problemy jednak są rozwiązywalne. Mamy wspaniałych i sprawdzonych w boju partnerów, tak więc przede wszystkim bądźmy w kontakcie - będziemy Ciebie o wszystkim informować za pomocą aktualizacji.

Ocena 2.5 / 5 (8 głosów)

Roman

4 dni temu
Osobiście, przestałem wierzyć, że kiedykolwiek to do mnie trafi
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Patryk Sowa

2 tygodnie temu
Szok, konsternacja i niedowierzanie- trzy słowa których użyłbym do opisania tej kampanii. Szok, bo kiedy zobaczyłem reklamę na Facebooku to niedowierzałem, że coś tak fajnego może powstać. Konsternacja pojawiła się w momencie n-tego przedłużenia kampanii, a niedowierzanie, no cóż, niedowierzanie jest spowodowane tym, jak bardzo można zepsuć świetnie zapowiadającą się kampanię. Ciągłe przedłużanie terminów to dopiero wierzchołek przysłowiowej góry lodowej. Gdy kampania na wspieram.to się zakończyła, twórcy kazali wspierającym czekać, ponieważ tę samą kampanię postanowili wstawić na kickstarterze. Potem kazali czekać, ponieważ nie dopięli jeszcze wydania swojej poprzedniej gry. Potem postawili na autorski Pledge Manager zamiast wbudowanego, co skutkuje następnym, trzymiesięcznym poślizgiem i oto jesteśmy tutaj. Pytania ludzi ze wspieram.to są ignorowane, podczas gdy te same pytania ludzi na kickstarterze nie muszą na odpowiedź czekać dłużej niż dzień. Pod koniec dodam tylko, że według początkowych założeń, gra powinna wylądować u wspierających we wrześniu 2021 roku, mamy marzec 2023, a ludzie dalej nie wiedzą na jakim stopniu w produkcji jest grą. Czasy mamy jakie mamy, ale niestety nie wszystko da zrzucić się na czasy. Szkoda, bo mogło to przerodzić się w coś naprawdę fajnego. Na przyszłość radziłbym ewentualnym wspierającym zastanowić się dobrze.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Damian Kaliszuk

3 miesiące temu
Rzygać mi się chcę jak widzę te rozżalone szczeniaki które uważają ze wszystko im się należy. Gra Ci się opóźnia? Nuuuudziiii Ci się? To weź książkę do ręki i przestań płakać jak mała dziewczynka! Masakra... Goście z THM to jedni z najbardziej kozackich devów planszowych o jakich słyszałem. Wkładają w uniwersum Beyond Humanity całe swoje serca, siły i wiedzę techniczną. To kolejny projekt który u nich wsparłem i czekam na kampanię jeszcze następnego. Astrogórnicy opóźniają się? Nie wiem, czekam cierpliwie i daje twórcom spokojnie dopieścić projekt na tyle, na ile trzeba. Wiem że nie będę zawiedziony. Zwłaszcza że budują metawersum swoich gier jako ekstra dodatek, poza budżetem i ramami swoich crowdfundingów. Jestem ciekaw czy te płaksy w komentarzach kiedykolwiek w swoim życiu włożyły w cokolwiek, chociaż połowę sił i zaangażowania co THM w swoje gry. Goście zrobili TYTANICZNĄ robotę z Koloniami, zwłaszcza w tak paskudnym czasie na jaki trafili...