Bloody Roller Coaster VR 2
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
282 reakcji
Wstęp
Odpalmy razem najlepszy vr horror tego roku. Wesprzyj pracę nad tytułem, który będzie Ci się śnił po nocach. Kochasz klimat Resident Evil, Piły, It, Carrie ? To klasyki, które stały się inspiracją przy tworzeniu Bloody Roller Coaster VR 2 . Zapraszam do zapoznania się z nową legendą , o której będzie coraz głośniej...
Opis projektu
O czym jest Bloody Roller Coaster VR 2?
BRC VR 2 to przerażająca, o niepokojącym klimacie gra vr o grupie łowców aktywności paranormalnych. Grupa przyjaciół amatorów zjawisk nadprzyrodzonych, chcą ujawnić prawdę o opuszczonej kolejce Roller Coaster. Podekscytowani poszukiwacze przygód szybko odkrywają, że są pionkami w zabójczej grze popełnionej przez ducha, demona z przeszłości związanego z tym miejscem.
Dla kogo jest gra i skąd pomysł?
Moja gra jest dla każdego, kto kocha horror, tajemnicze i pokręcone historie. Robię tę grę dla tych, którzy nie mogą spać po obejrzeniu dobrego horroru. Najbardziej ekscytujące jest dla mnie dostarczenie Ci niezapomnianych emocji.
Mój pomysł, a raczej wielka inspiracja, pochodzi z filmów, które uwielbiam: SAW, It 2, Carrie na podstawie książki Stephena Kinga. Wierzę, że wszyscy fani powyższych filmów znajdą w Bloody Roller Coaster nowy tytuł, na który warto czekać.
Kiedy gra będzie gotowa?
Dokładna data dla Androida to sezon Halloween w tym roku. Moja gra jest na Androida, ale może zostać wydana również na Oculus Quest, a jej data premiery przypada na sezon Halloween 2021. Oczywiście największym marzeniem (lub wolałbym powiedzieć, że celem) jest wydanie na PlayStation 5.
Kilka słów o mnie...
Uwielbiam opowiadać historie i odkryłem, że bycie twórcą gry jest najlepszym medium do wyrażania siebie. Dzięki temu mogę przelać to co w wyobraźni do wirtualnej rzeczywistości.
Po pracy nad moimi projektami zdobyłem wszechstronną wiedzę na temat wszystkich aspektów modelowania 3D, teksturowania i poziomu oświetlenia oraz podstawowe zrozumienie silnika Unity 3d. Mam doświadczenie w pracy z pakietami oprogramowania, zwłaszcza Autodesk Maya, Photoshop, Substance i Unity 3d. Nieustannie wzbogacam swoją wiedzę na temat kompozycji, oświetlenia, teorii kolorów, ilustracji i szkicowania odręcznego.
Dlaczego uruchomiłem zbiórkę?
Wszyscy wiedzą, że tworzenie gier jest ogromnie czasochłonnym procesem, w którym często bierze udział ogromna liczba osób, począwszy od artystów koncepcyjnych, projektantów środowiska, modelarzy powierzchni twardych, modelarzy powierzchni organicznych, ludzi od animacji, tych z oświetlenia czy post-produkcji, shaderów i tak dalej. Wiele godzin spędzają pracując nad twoimi ulubionymi tytułami, abyś w końcu mógł zagrać w gotową grę. Wszyscy tworzą duży zespół ... A czasami jesteś solo programistą pracującym nad Twoją grą po godzinach pracy (dni wolne od nudnej pracy), zasadniczo o wiele mniej godzin niż duże zespoły. Dlatego, aby ukończyć gry tak szybko, jak duże zespoły, musimy spędzać więcej czasu i pracować nad nimi na pełny etat, nie tylko po pracy. Właśnie dlatego uruchomiłem tę kampanię, by pracować nad grami w pełnym wymiarze godzin, całkowicie koncentrując się tylko na tworzeniu gier.
Drugi ważny powód to obecny stan mojego laptopa, na którym pracuję. Mój stary ''dziaduś'' ledwo zipie i nie ma sił wypalać tekstur światła w Unity. Po godzinie dwóch trzeba go wyłączyć gdyż nagrzewa się do wysokiej temperatury. Z tego powodu prace idą wolno i mozolnie. Chciałbym przyśpieszyć tworzenie zdecydowanie i oddać ''lapka dziadusia'' na zasłużoną emeryturę:-).
Cel projektu
Cel zbiórki i dalsze plany
Uwielbiam tworzyć gry i pracę z innymi ludźmi, dzielić się doświadczeniami i uczyć się od siebie wzajemnie. Zdecydowanie po osiągnięciu moich celów mam nadzieję na powiększenie zespołu i ciężką pracę nad kolejnymi grami w naszym studio tworzenia gier.
To pierwsze słowa o projekcie. Nie mogę ujawnić wszystkiego naraz, więc czekajcie na więcej informacji i oczywiście będę bardzo wdzięczny za wasz wkład.
Nagrody
O autorze / Zespół
WAŻNE : CAŁY PROJEKT JEST TWORZONY W 100% PRZEZ JEDNĄ OSOBĘ OD MODELÓW, DŹWIEKU, ANIMACJI ITD.
Wiarygodnośc - każdy projekt mógłby potencjalnie być jedynie próbą wyłudzenia pieniedzy od ludzi dlatego chciałbym zaznaczyć iż pierwsza część Blody Roller Coaster VR jest dostepna na Google Play od dawna. Nie chciałbym sie tym chwalić gdyż jak patrzę na to z perspektywy czasu to były to początki mojej nauki a wiadomo każdy tytuł się rowija. Druga część Bloody Roller Coaster VR zdecydowanie to pokaże. Więcej informacji w kolejnych aktualizacjach. Pozdrawiam gorąco wszystkich, którzy odwiedzili moją stronkę.
Ryzyko
Ocena ryzyka - pojekt jest w zaawansowanej fazie produkcji ( około 60 %) na platformę Android więc to nie jest pomysł na grę a raczej cel już realizowany, który zostanie uzyskany zgodnie z wyznaczonymi datami. Zbiórka jest na zakup sprzętu, który obecnie jest bardzo wolny i wadliwy.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
michalheciak1
Pokaż wszystkich.
Ocena
Komentarze
karol led
4 lata temuSuper wsparcie. Dziękuję
Dziękuję za wsparcie jesteś mistrzem!
Moc z Tobą. Dziekuję, że wspierasz niezależnych twórców.
Plakat Bloody Roller Coaster VR2
Produkcja: Polska, z troską o naturalne środowisko
Materiał: papier matowy
Gramatura: 150 g/m²
Wielkość: A3 pionowy
Podziękowania w credits gry z imienia i nazwiska ( lub nick na życzenie)
W dniu premiery.
Twoja twarz w grze na jednym z bohaterów
Po wpłacie należy przesłać plik zdjęciowy z ujęciem z przodu oraz z profilu.
Przewidywana dostawa: październik 2020