Czas Apokalipsy - Gra o przetrwaniu
Zakończono
Kampania wzbudziła
1315 reakcji
Wstęp
Czas Apokalipsy to kooperacyjna gra planszowa typu survival horror dla 1-6 graczy, w której wcielicie się w rolę Ocalałych i jako ostatni bastion ludzkości będziecie próbować przetrwać w maksymalnie wrogiej i niebezpiecznej przestrzeni totalnej zagłady.
Cywilizacja, którą znacie została unicestwiona i nigdy już nie wróci, a wy jako Ocaleni, aby przetrwać ten czas ostatecznej próby, będziecie zmuszeni zagłębić się w rozproszone pozostałości ludzkości i ruiny dawnego świata, by w mroku czyhającego, nieznanego i obcego zagrożenia odszukać możliwość przetrwania.
Ci, którzy przeżyli muszą stworzyć zgrany zespół i współpracować, przeszukiwać tereny, zbierać niezbędne zasoby, dzielić się zdobytym prowiantem, rozsądnie racjonować jego spożywanie, leczyć choroby i obrażenia, przekradać się, niszczyć i zabijać. Ocaleni będą korzystać ze swych indywidualnych zdolności przeżycia, co dla każdego z graczy ujawnia się w postaci posiadania własnej talii Kart Przetrwania. To właśnie w niej kryją się cechy, doświadczenie i kompetencje waszych Ocalałych, które budują charakter waszej walki oraz określają strategię prowadzonej rozgrywki. Należy rozważnie korzystać z każdej możliwości, bo gdy skończą Wam się karty w Talii Przetrwania, umieracie pozbawieni sposobów i potencjalnych możliwości uniknięcia śmiercionośnych zagrożeń. Istnieje wiele metod przetrwania, jednak śmierć może was osaczyć w każdym momencie.
Opis projektu
Każdy wspierający w okresie EB otrzyma autorski scenariusz "Ostatnia Krypta" inspirowana kultową gra Fallout. Dorzucamy całkiem za darmo wszystkim wspierającym dodatek "Bugpocalyspe!". Rozpoczęła się era owadów, a my stoimy im na drodze!
Świat się skończył, a my próbujemy przetrwać i zachować to, co nam pozostało…
Gracze, jako jedni z Ocalałych będą wspólnie walczyć o przetrwanie, wyposażać się w broń, przeczesywać postapokaliptyczne pustkowia w poszukiwaniu przydatnych materiałów, żywności, broni i amunicji.
Współpraca jest kluczem do przetrwania.
Rozgrywka, czyli walka o przeżycie w Czasie Apokalipsy jest za każdy razem innym doświadczeniem… Wybierz swoją Apokalipsę!
Gra pozwala graczom stworzyć własny świat posapokaliptyczny z czterech zupełnie różnych wizji ostatecznego, maksymalnego końca naszego świata. Kiedy połączysz je z różnymi potworami, kafelkami map, przedmiotami, misjami oraz odmiennymi klasami postaci, otrzymasz niemal nieskończoną liczbę kombinacji tych światów oraz masę regrywalności. Gra umożliwia stworzenia własnych scenariuszy, budowania własnej Apokalipsy.
Wykonaj misję i ucieknij!
W ramach przygotowania rozgrywki gracze wybierają główny scenariusz, który zawiera cele misji. Większość tych misji wymaga znalezienia określonej lokalizacji, przedmiotów i zebrania wystarczającej ilości paliwa do furgonetki, którą należy uciec. Ale to nie wszystko… Przemierzając ruiny dawnego świata wykonywać będziecie zadania o różnym poziomie trudności, odkrywać będziecie szereg różnych zagrożeń i rozwiązywać będziecie różne problemy zespołu.
Dla przykładu, jedną z misji w Czasie Apokalipsy jest uratowanie Naukowca, który – prawdopodobnie – jest w stanie wyleczyć epidemię Zombie. W tym scenariuszu naukowiec zabarykadował się na posterunku policji. Gracze będą więc szukać posterunku policji, by uratować naukowca i następnie przetransportować go bezpiecznie z powrotem do furgonetki, aby uciec.
Na drodze do realizacji głównych wytycznych misji i przetrwania napotkasz niszczycielską siłę, potężnego bossa, który może stać się końcem Twojej walki…
Widmo nagłej śmierci, porażki oraz nieustannej walki o przetrwanie będzie towarzyszyć Wam do końca gry. Jeśli jako gracz zostaniesz otoczony przez potwory lub umrzesz z głodu Wasza misja nie została wypełniona i wszyscy przegrywają. Jeśli tylko uda się Wam spełnić główne wytyczne misji, znaleźć wystarczającą ilość paliwa i zabrać je z powrotem do furgonetki aby uciec, gracze wygrywają i kontynuują następny etap walki o przetrwanie.
Eksploruj, przeszukuj, walcz. Przetrwaj!
Mapa gry, czyli główna plansza jest budowana z klimatycznych kafelków przedstawiających zniszczony świat, ruiny miast i opuszczone przedmieścia. Losowość generowania mapy zapewnia odmienne doświadczenie z każdej rozgrywki. Ponadto daje to możliwość samodzielnego konstruowania własnych scenariuszy.
W każdej turze gracze wykorzystują swoje cztery akcje, które pozwalają im eksplorować mapę, dobierać i zagrywać karty wyposażenia, przeszukiwać lokacje lub walczyć z potworami.
Kiedy przenosisz się na nowy kafelek lokacji, odkrywasz go i otrzymujesz darmowe akcje, możliwości przeszukiwania lub potencjalnie wpadasz w pułapkę ...
Podczas odkrywania mapy natkniesz się na nowe lokalizacje. Niektóre z nich mogą okazać się dobre, a inne mogą być totalnie złe, zesłać zagrożenie i kolejne utrudnienia w walce o przetrwanie.
Nadszedł Czas Apokalipsy. Czy masz odwagę zmierzyć się z totalną zagładą?
Spróbuj przetrwać Maksymalną Apokalipsę!
Wybierz swoją unikalną postać, jednocześnie pamiętając o stworzeniu zgranego zespołu klas postaci, których indywidualne cechy oraz umiejętności powinny się uzupełniać. Gracze powinni wspólnie zaplanować swoją strategię i współpracować. Na przykład postać Strażaka wyróżnia się efektywną walką w zwarciu, ponieważ umiejętnie posługuje się toporem, dzięki czemu łatwo i szybko może ciąć potwory z bliska. Skryty Łowca świetnie sobie radzi z orientacją w przestrzeni, planowaniem ruchów na mapie oraz unikaniem pułapek. Każda postać jest wyjątkowa i charakteryzuje się odmiennym stylem walki o przetrwanie.
„Zawsze fascynowały mnie spluwy, pukawki, giwery czy – lub jak kto woli grzeczniej – pistolety. Mój wujek miał bzika na punkcie broni palnej i nie krył się ze swoją kolekcją, nawet pozwalał mi się nią bawić, więc kiedy koledzy zachwycali się strzelaniem z procy w kaczki, to ja już miałem za sobą ostrą amunicję i upolowanego niedźwiedzia. Od momentu wielkiego wybuchu, kiedy nadszedł Czas Apokalipsy, nazywają mnie Rewolwerowcem lub Strzelcem. Nigdy nie pudłuję.”
Z pamiętnika nieznanego ocalałego.
Strzelec nigdy nie rozstaje się ze swoim zardzewiałym coltem i potrafi wykonać precyzyjny strzał z długiego dystansu. Na polu walki staje się taktycznym przywódcą, który zagrzewa do walki i ujawnia dodatkowe perspektywy działań, nawet w najbardziej opłakanych sytuacjach.
„Kiedy wspominam świat sprzed Czasu Apokalipsy, nigdy nie przypuszczałem, że moje strażackie zdolności i zawód - to ostatnie słowo jest obecnie wytworem przeszłości… - staną się podstawą mojego przetrwania, możliwością walki o życie. Dziś jestem pozbawiony tożsamości, nie określa mnie już imię, czy nazwisko, moim emblematem jest słowo wyhaftowane z przodu i na plecach - STRAŻAK."
Z pamiętnika nieznanego ocalałego.
Strażak jest wytrzymały, silny i działa jak czołg grupy. Z siekierą w ręku jest wielkim wojownikiem i potrafi zadać potężne obrażenia w zwarciu i krótkim dystansie. Zawsze jest tam, gdzie duża grupa wrogów, a swoimi zdolnościami osłania przyjaciół.
„Ojciec często zabierał mnie na polowania, by pokazać, jak tropi się zwierzynę… Uczył mnie, że należy bacznie obserwować naturę, dziką przyrodę, bo w jej obrazie dostrzec możemy prawdziwą siłę ducha. Dziś jestem jej odbiciem. Zdecydowany ruch naciąganej cięciwy i precyzja wypuszczonej strzały przypominają mi, że... Jestem drapieżnikiem, jestem Łowcą.”
Z pamiętnika nieznanego ocalałego.
Łowca jest skrytym zabójcą i precyzyjnym myśliwym. Świetnie orientuje się w terenie, potrafi przenikać wzrokiem krajobraz w poszukiwaniu niebezpieczeństw i jest zabójczy ze swoim łukiem i pułapkami.
„Zostało jeszcze kilka ampułek z adrenaliną i sterydami… Rany szarpane, głębokie, kłute i kąsane… Te monstra potrafią nieźle dziabnąć. Praca chirurga była ciągłym wybieraniem mniejszego ryzyka. Nauczyłam się podejmować decyzje i dokonywać trudnych wyborów w momentach ekstremalnego stresu. Teraz, kiedy nadszedł czas maksymalnego niebezpieczeństwa, kiedy w ciemnościach czai się śmierć i totalne zniszczenie, moją bronią stał się śmiertelnie ostry skalpel i wiedza, że każda istota – nawet ta Obca i nie z tego świata – ma swój słaby punkt."
Z pamiętnika nieznanego ocalałego.
Chirurg wspiera grupę, przywraca im zdrowie specyfikami medycznymi i zwiększa wydajność zespołu dzięki strzałom z adrenaliny. Potrafi również obezwładnić bestię paralizatorem i uratować towarzysza z jego największej opresji. Szybko i precyzyjnie działa, dokładnie przeszukuje każde miejsce, nawet to najbardziej niebezpieczne. Dodaje zespołowi motywacji i pobudza do walki.
„Przeżyłem apokalipsę w Wietnamie… Kiedy wróciłem do rzeczywistości, musiałem na nowo nauczyć się zwykłej codzienności. Miałem wrażenie - o ironio! - że jestem zahartowany, że już nic mnie nie złamie i większa katastrofa nie doświadczy mnie już nigdy więcej. Teraz wiem, że się myliłem…"
Z pamiętnika nieznanego ocalałego.
Weteran i jego pies stanowią świetnie zgrany żołnierski duet. Weteran ma doświadczenie na polu walki i mnóstwo starego sprzętu wojskowego, a jego pies potrafi wykonać każdy rozkaz, jest wyszkolony do zwiadu i ataku, cechują go doskonały instynkt i duch walki oraz niezwykle wyczulone zmysły.
"Od czterech kół wszystko się zaczęło. Potrafiłam na wiele godzin zamknąć się w warsztacie i grzebać w silnikach, rozkładać je na części pierwsze, składać na powrót, projektować na nowo i udoskonalać mechanizmy. Majsterkowanie przerodziło się w sposób na życie, a obecnie stało się możliwością przetrwania. Teraz jestem Mechanikiem i mogę zrobić coś dla Ciebie.”
Z pamiętnika nieznanego ocalałego.
Mechanik jest klasą wsparcia, która może ulepszać broń, budować wieżyczki obronne, a nawet wywoływać atak dronów, aby oczyścić drogę do przodu. Wzmacnia obrażenia drużyny i jest niezastąpionym wsparciem.
Walka w grze to brutalna i bezwzględna wymiana ataków przeciwko przytłaczającym, maksymalnym zagrożeniom.
W tej ekstremalnie wrogiej i niebezpiecznej przestrzeni maksymalnej zagłady, będziesz musiał zmierzyć się z hordami wrogów.
Nie daj się im przytłoczyć, bo kiedy się zbiorą, to szybko stracisz ducha walki i wydasz z siebie ostatnie tchnienie… Na szczęście te żyjące trupy nie są zbyt rozgarnięte.
Charakteryzują się dużą liczebnością i nieprzyjemnym wyglądem. Ciężko jest mówić o ich zabiciu. Zdecydowanie lepiej jest je szybko eliminować…
Bądź przygotowany na walkę, która wymagać będzie poświecenia, prawdopodobnie stracisz sporą część cennego ekwipunku oraz amunicji.
Trudno stwierdzić jaki mają cel. Są chaotyczni i czerpią przyjemność z samej możliwości bezlitosnej walki.
Uważaj! Są napromieniowani, co oznacza, że kontakt z nimi może spowodować zatrucie dziwną i nieznaną chorobą.
Najeźdźcy z Kosmosu szybko i precyzyjnie unicestwią w Tobie ducha walki i pozbawią tego, co najcenniejsze… Ich cel jest tylko jeden – całkowite zniszczenie ludzkości.
Robią eksperymenty na tkance ludzkiej. Pochłaniają miasto za miastem, a jedyną przeszkodą przed unicestwieniem całej cywilizacji jesteś Ty i Twoja drużyna.
Ich technologia kontroli umysłu pozbawia śmiałków umiejętności przetrwania – z technicznego punktu widzenia spalają Wasze karty.
Walcz z niekończącą się replikacją i śmiercionośną wydajnością, nowych robotycznych władców świata. Oni nie śpią, nie jedzą, a ich ultrawytrzymałe akumulatory mogą pracować latami bez ładowania. Nowoczesne systemy namierzania i wytrzymałe mechanizmy stanowią śmiercionośną broń. Wszyscy zapewniali o ich bezpieczeństwie. Każdy chciał mieć nowoczesnego robota kuchennego podłączonego do sieci. Gdzie teraz są Ci, których zadaniem było odłączyć wtyczkę?
Pamiętaj, że zabić Cię może również brak pożywienia…
Głód jest Twoim cichym zabójcą.
Gdy Twoja tura się skończy, głód zwiększa się, a potwory wyczuwając Twoją słabość – atakują.
Czas Apokalipsy to gra, w której przyjdzie Ci walczyć z maksymalnym zagrożeniem. Możesz z nim przegrać na 4 sposoby:
- możesz zostać osaczony bez możliwości ucieczki
- możesz umrzeć z głodu
- odpadasz, kiedy skończą się możliwości przetrwania, czyli karty Twojego Ocalałego
- lub kiedy skończą Ci się punkty życia
Przygotuj się na najgorsze i nigdy nie przeceniaj swoich szans na przetrwanie.
Czy masz odwagę zmierzyć się z totalną zagładą?
Zapoznajcie się z pełną recenzją Wojciecha Mikołajczyka z BoardTimes.
Poznajcie opinie graczy z całego świata ze strony boardgamegeek.com:
Oceny NA MAXA zmierzają do TOPki list BGG:)
Warto zapoznać się z kometarzami na temat gry z grupy gryplanszowe na facebook’u:
Posłuchajcie, co sądzi o grze Zee Garcia z Dice Tower:
Cel projektu
Celem kampanii jest wydanie polskiej wersji gry w takim kształcie, w jakim powinna być od samego początku, czyli w Maksymalnym pudle, które pomieści wszystkie przyszłe dodatki, z klimatycznymi figurkami, poprawionymi kostkami głodu, z nową instrukcją 21x30cm, plastikowymi organizerami na elementy, drewnianymi żetonami i alternatywnymi kartami postaci (po odblokowaniu celów).
Maximum Apocalypse została zaprojektowana przez Mike’a Gnade'a, do której oprawę graficzną stworzył Gustav Rangman, wydana oryginalnie przez Rock Manor Games. Dla obu panów był do debiut na rynku gier planszowych, patrząc na wyniki akcji na platformie Kickstarter – bardzo udany. Kampania mająca na celu wydanie oryginalnej gry zakończyła się wynikiem ponad 150 tysięcy dolarów, a ostatnia zbiórka na wydanie wersji Legendary z figurkami i kilkoma innymi kosmetycznymi zmianami poradziła sobie równie dobrze, dochodząc prawie do tej samej kwoty. Rozwój powyższego tytułu do jej obecnego stanu zajął Mike'owi Gnade'owi kilka lat. Teraz My, korzystając z okazji, zapraszamy Was do wsparcia naszej zbiórki, bo chcemy by ten maksymalnie soczysty tytuł pojawił się u Was na półce z najlepszymi grami planszowymi.
Wiemy, że warto to zrobić – sami spędziliśmy z grą wiele postapokaliptycznych godzin, testowaliśmy ją wśród znajomych geeków, graczy casualowych, a także przeprowadziliśmy szereg pokazów podczas naszego szalonego Watermelon Tour po Polsce. Wszędzie była doskonale przyjmowana. Mając na uwadze powodzenie poprzedniej naszej kosmicznej akcji na zagramw.to liczymy na Wasze wsparcie i zainteresowanie także w przypadku Czasu Apokalipsy!
Kwota 60 tyś. zł pozwoli na wydrukowanie edycji w najlepszej jakości i jak najbogatszej zawartości takiej, jak w wersji kickstarter'owej.
Tylko dzięki Waszemu wsparciu możemy sprawić, że nadejdzie Czas Apokalipsy i wspólnie przeżyjemy ostateczną próbę uratowania ludzkości... Tylko z Wami damy radę!
Maksymalne Pudełko będzie wypełnione niezbędnymi zasobami do przetrwania dla każdego Ocalałego. Przechowasz w nim swój cały ekwipunek, bezpiecznie przechowasz amunicję, posegregujesz w nim wszystkie znalezione surowce i zapasy. Sprawne magazynowanie zasobów oraz ich odpowiednia segregacja sprawi, że każdego dnia będziesz fachowo i skutecznie przygotowany do walki o przetrwanie. Masz też mnóstwo miejsca na wszystkie, przyszłe dodatki...
Dodatkowo każdy wspierający otrzyma nową apokalipsę Giganto-insektów w postaci dodatku "Bugpocalypse!”.
Ludzie są gatunkiem zagrożonym. Wolne od chorób, niezmutowane humanoidy są rzadkie. Każdy dodatkowy Ocalały zwiększa nasze potencjalne możliwości przetrwania.
Dla każdego wspierającego 7 nowych kart Ocalałych. Zwerbujmy nowych Ocalałych do Ostatniego Bastionu Ludzkości, wykorzystajmy wspólnie ich nowe, nadzwyczajne cechy charakteru, umiejętności i zdolności w walce z zagrożeniem.
Specjalnie dla graczy ceniący tzw. „Gry do piwka” proponujemy podkładkę pod piwko z logotypem naszej gry, która nie jest do piwka. Kojarzycie ten moment podczas rozgrywki, kiedy nie wiecie, gdzie położyć swój ulubiony trunek? :) Teraz każdy z Was będzie wiedział, gdzie umiejscowić swój ulubiony kufel lub kubek.
Po przekroczeniu tego progu, każdy egzemplarz będzie posiadał 4 żetony akcji. Wspierają kontrolowanie swojej przestrzeni gracza oraz informują kto jest aktywnym Ocalałym. Będą one dostępne tylko w wersji polskiej.
To cel jest połączony z celem społecznościowym. Po przekroczeniu tej kwoty, odblokujemy możliwość zakupu dodatku "Kaiju Atakuje!". Dodaje dwie nowe klasy postaci - Snajper i Naukowiec (z figurkami), Dwa mechy walczące dla Ocalałych oraz nowe zagrożenie - Prehistoryczne stwory z głębin ziejące radioaktywnymi promieniami śmierci. Dla wtajemniczonych - Król Powtorów!
Każdy wspierający nasz projekt - po przekroczeniu tego progu - otrzyma wyjątkową "turlajkę" na kości z logo gry. Składana mała mata mieści się w pudełku. Podczas Apokalipsy, dobrze wiedzieć, gdzie jest strefa zrzutu kości do gry.
Scenariusz inspirowany filmem "Terminator". Każdy wspierający projekt - po przekroczeniu danej kwoty - otrzyma misję "Bunt Robotów", przedstawiający alternatywne zakończenie pewnych znanych wydarzeń :)
Kwota 84 000 pln pozwoli wydać w wersji PDF Instrukcję do wariantu solo oraz Księgę Misji Ocalałego, który tworzy nowe wydarzenie w świecie Czasu Apokalipsy w wersji Legacy!
To cel jest połączony z celem społecznościowym. Po przekroczeniu tej kwoty, odblokujemy możliwość zakupu dodatku "Gotycki Horror". To największy dodatek do gry Czas Apokalipsy. Znajdziemy w nim dwie nowe klasy postaci - Egzorcysta i Ronin (z figurkami) oraz nowe zagrożenia w postaci Wampirów i Wilkołaków, Frankensteina, Armii C'thulhu i jego talią szaleństwa, mistycznych Yokai czy 4 jeźdźców Apokalipsy z zastępami demonów i aniołów.
Ten próg otwiera magiczne Stajnie, z których wybiegają najpiękniejsze stworzenia. Jednakże Apokalipsa musi być na maxa i nawet jednorożce nie będą mogły spać spokojnie. Każdy wspierający otrzyma kartę bossa "Posępny Jednorożec". Będzie on wyjątkowym wyzwaniem dostępnym tylko podczas tej kampanii.
To cel jest połączony z celem społecznościowym. Po przekroczeniu tej kwoty, odblokujemy możliwość zakupu dodatku "Jurajskie Bestie". Otrzymacie Panią Archeolog (z figurką), która poszukuje wyjątkowych artefaktów. Dodatek zawiera nowe zagrożenie - Dinozaury.
Jesteście ostatnim bastionem ludzkości. Współpraca i wspólna strategia to podstawowa metoda przetrwania. Tylko dzięki zespołowej pracy jesteśmy w stanie osiągnąć sukces i odblokować możliwość zakupienia potwornie dobrego dodatku „Kaiju Atakuje!”.
Drodzy Wspierający! Wasza misja polega na udostępnieniu swoim znajomym na facebooku poniższego linku z filmem promującym kampanię Czasu Apokalipsy.
Czy masz odwagę zmierzyć się z największymi potworami, jakie do tej pory widziałeś?
link do posta: https://www.facebook.com/202418293721952/posts/379440696019710?s=100000380470009&v=e&sfns=mo
Kiedy monolityczne bestie powstały z oceanów, nasza armia próbowała ich powstrzymać. Nasz świat jest teraz w ich posiadaniu. Z naszego świata pozostały tylko ruiny…
Czas Apokalipsy: Kaiju Atakuje! dodaje dwie nowe postacie oraz ich figurki, Komandosa i Naukowca. Każda postać ma własną unikalną talię umiejętności i karty ekwipunku. Naukowiec jest sprytny i zdolny do adaptacji, podczas gdy Komandos jest doskonałym uosobieniem snajpera. Dodatkowo otrzymujemy w tym rozszerzeniu nową talię apokalipsy składającą się z 30 kart z nowymi misjami i wyzwaniami.
Nagrody
Nagroda niedostępna z powodu zakończenia fazy EB.
O autorze / Zespół
Jesteśmy doświadczonym zespołem pasjonatów gier planszowych i karcianych, załogą w pełni oddaną swojej pasji. Mottem naszego wydawnictwa stało się krótkie, lecz pełne wyrazu stwierdzenie „Juicy or Nothing”. Celem nadrzędnym naszej podróży międzyplanszówkowej jest oczywiście wspólna eksploracja i przygoda, a jej centralnym elementem - dostarczanie Wam rzadkich, osobliwych i niespotykanych przeżyć związanych ze wspólnym odkrywaniem nowych światów naszej Wielkiej Gralaktyki. Załoga naszego okrętu składa się z wysoko wyspecjalizowanej jednostki kierującej, zwanej komandorem logistyki sprzedażowej, który zarządza całością systemu operacyjnego zainstalowanego w matrycy pamięciowej głównego komputera. Jest nim z imienia i nazwiska Karol Bednarczyk, były manager Pubu Planszówkowego K6 w Łodzi i czciciel nauki wszelakiej. Mamy w swoim składzie również androida, którego zdaniem jest zbadanie poziomu grywalności, czy też raczej tzw. „miodności” obserwowanych obiektów, analizowanie i testowanie ich użyteczności na stole potencjalnego gracza. Jest nim Piotr Augustyniak, wieloletni aktor offow’ego Teatru Fabrycznego w Łodzi, animator kultury i teatrolog, humanista ceniący w grach klimat i narrację. Nie mogło także zabraknąć podmiotu kreatywnego, który odpowiada za twórcze podejście do każdego projektu i wyznaczania nowej jakości w materiałach video i nie tylko. Przedstawia się jako Marcin Szmidt, a na co dzień zajmuje się - prócz wygrywaniem w ekonomiczne „suchary" - szerokopojętą sztuką wizualną, tj. twórczością operatorską i fotograficzną. Tych dwóch ostatnich możecie zobaczyć na kanale PoGraMy TV. Tak, tak, to oni mają ten program z celebrytami GamePlay SHOW :)
Liczy się tylko Maksymalna Przyjemność!
„Juicy or Nothing!”
PS dla tych, którzy nas nie znają... Zapraszamy na nasz planszówkowy kanał PoGraMyTv na youtube:
Ryzyko
To jest nasza druga zbiórka na wydanie gry planszowej po Zdobywcach Kosmosu, których kampania zakończyła się niemałym sukcesem. Zdobycie Kosmosu, czyli wydanie pierwszej tytułu dało nam bezcenną możliwość poznania mechanizmów produkcji i wydawania gier bez prądu. Mocno wierzymy w to, że doświadczenie uzyskane przy wydawaniu Zdobywców Kosmosu zaprocentuje jeszcze mocniej w przypadku Czasu Apokalipsy.
Gra będzie produkowana w połączeniu z zagranicznymi wydawnictwami dlatego zakładamy, że rozpoczniemy wysyłkę do wspierających w czerwcu 2020. Istnieje szansa, że gra dotrze do Was wcześniej jednak jesteśmy świadomi iż od wyprodukowania do dostarczenia gry jest wiele spraw, które mogą generować opóźnienia.
My oczywiście dołożymy wszelkich starań, żeby wszystko przebiegło maksymalnie sprawnie i bezproblemowo. Możecie liczyć na nasze pełne zaangażowanie.
Motto naszego wydawnictwa to Juicy or Nothing.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Tomek Posiadała
Damian Pawełek
Adrian Stachlewski
Ryuriku
Darqus
Wspieracz Anonim
Katarzyna Korona
Michał Wawer
MateK
remeqb
Radosław Majkowski
Dariusz Tokarczuk
Szafirowy Kot
qater
Rafał Grześkowiak
Marcin Kowalczyk
Jacek Kowalczyk
konradza
Michał Gaik
Wspieracz Anonim
PiTeR
Kacper Polc
Wspieracz Anonim
Kevin
Parlyn
chrostek84
grabash4u
Wspieracz Anonim
Andrzej Kozak
Wspieracz Anonim
hajdziu
Hachi
Flamerog
Kyrion666
Smerf
Mateusz Ducki
Greg
Woody
Wspieracz Anonim
Jacek Kędzierski
Wspieracz Anonim
Piotr Sikora
Dariusz Skwarek
Pokaż wszystkich.