I AM ZOMBIE edycja polska
Zakończono
Kampania wzbudziła
367 reakcji
Wstęp
Świat I AM ZOMBIE to świeże, niczym trzydniowe zwłoki, podejście do tematu żywych trupów. Po raz pierwszy zamiast walczyć z hordami zombie stajesz w ich szeregach. Czy to oznacza, że jesteś bezmyślną bestią, której jedynym celem jest dopaść jak najwięcej ludzi? Wręcz przeciwnie. Stajesz się anomalią, przypadkiem jednym na dziesiątki tysięcy – świadomym żywym trupem. Stajesz się TOKSYKIEM!
I AM ZOMBIE to także nowe podejście do systemów gier RPG i LARP. Koniec z tworzeniem karty postaci, koniec z potężnym zbiorem zasad, który za Ciebie decyduje o Twoim “być albo nie być”. Elastyczny system "Axiom Null" i mechanika "wybierz pięć kart" pozwalają na pełne oddanie się rozgrywce i tworzonej przez graczy historii.
Pomysłodawcą I AM ZOMBIE jest nie kto inny jak mistrz ukrytych światów Mark Rein-Hagen. Jego “Wampir: Maskarada” i całe uniwersum “Świata Mroku” zrewolucjonizowało postrzeganie potomków Drakuli w grach, filmach i wielu innych mediach. Najnowsze dzieło Marka, to następne trzęsienie ziemi w świecie nieumarłych.
Opis projektu
I AM ZOMBIE to kompletny, (nie)żyjący, świat, ukryty pod powierzchnią tego, który oglądacie na co dzień. Posiada własne, rozbudowane systemy społeczne i polityczne ukształtowane na przestrzeni setek lat. Wszystkie te informacje, a także znacznie więcej, znajdują się w Przewodniku I AM ZOMBIE. Stanowi on świetne wprowadzenie do uniwersum, pozwala zapoznać się z jego kwintesencją. Książka umożliwia rozpoczęcie rozgrywek RPG czy LARP, ale dla fanów motywów zombie, post-apokaliptycznych oraz teorii spiskowych stanowić będzie bardzo ciekawą pozycję samą w sobie.
Jednym z kluczowych elementów świata jest sama natura choroby toczącej bohaterów I AM ZOMBIE. Plaga występuje w kilku mutacjach określanych jako szczepy, które dają Toksykom nadnaturalne moce, jednocześnie podporządkowując ich potężnym przywódcom konkretnych frakcji. Jakby tego było mało, wirus wciąż toczy zarażone ciała, wypełniając je toksycznymi substancjami. Zwiększają one możliwości Toksyków, ale przekroczenie bezpiecznej granicy ich stężenia może spowodować nieodwracalne skutki. I to nie śmierć mamy na myśli – ona była wszak dopiero początkiem!
Dołącz do podziemnej społeczności, trzymanej w ukryciu przed dyszącymi dzięki chwiejnemu paktowi z rządami żywych. Kim są dyszący, zapytasz? Tak nazywamy mieszkańców powierzchni. Spokojnie, szybko opanujesz nowy dialekt. Przed Tobą cała wieczność!
“RPG to część tradycji wspólnego snucia opowieści, sięgającej wieki wstecz – do czasów historii opowiadanych przy ognisku. Jest oparte na intrydze, pasji, napięciu, czasem tanich sztuczkach, czasem złożonych mitach; pełno w nim kłamstw, zaskoczenia, niesamowitych tworów bujnych wyobraźni. Poprzez połączenie sztuki przywoływania realistycznych opisów z zestawem reguł, RPG pozwala na tworzenie wspólnych wyobrażeń przy jednoczesnym określeniu granic tej nowopowstałej rzeczywistości. Nie jest to tylko opowiadanie, udział w grze czy aktorstwo, ale dynamiczne połączenie wszystkich tych trzech rzeczy".
-Mark Rein-Hagen
Przykładowa strona z polskiej wersji Przewodnika.
(kliknij aby powiększyć)
I AM ZOMBIE to świat ociekający teoriami spiskowymi, przepełniony tysiącletnimi tradycjami Toksyków i doprawiony wybuchową mieszanką klimatu grindhousowego.
Przewodnik I AM ZOMBIE jest swoistym kompendium wiedzy o tej odmiennej rzeczywistości, niedostępnej dla zwykłego śmiertelnika. To 288 stron w twardej oprawie, bogatych w ilustracje Marka Kelly'ego, wydrukowanych w pełnym kolorze. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące misternie zaprojektowanego społeczeństwa Toksyków oraz realiów świata, w którym się obracają.
Przykładowa strona z polskiej wersji Przewodnika.
(kliknij aby powiększyć)
Podręcznik zawiera wyczerpujący opis świata, w tym:
materiały informacyjne o odmianach wirusa (tzw. szczepach) oraz związanych z nimi efektami - wektorami, czyli ryzykownymi w użyciu, ale potężnymi, specjalnymi umiejętnościami,
opis frakcji, powstałych na kanwie poszczególnych szczepów. Specjalnością Marka Rein-Hagena jest kreowanie realistycznych systemów politycznych o korzeniach sięgających setek lat wstecz,
rodzaje grywalnych postaci,
spis fachów - zawodów z których utrzymują się Toksycy, oraz sprawujących nad nimi pieczę instytucji,
tajną historię Zrodzonych z Plagi, od niepamiętnych czasów kryjących się przed wzrokiem żywych,
informacje o życiu codziennym, zwyczajach zombie, slangu oraz subkulturach i religii podziemnego świata,
konkretne dane o hierarchii oraz organizacji władzy opartej na niezbędnym dla istnienia Toksyków starożytnym rytuale Purgis,
ogólny opis świata, jego obecne drogi przerzutowe, hospicja, Nory wraz z ośmioma stronami map (wszystko od Detroit po Dubaj),
informacje na temat kwarantann i nadzoru elektronicznego,
porady na temat codziennego “życia” i przeżycia - jak pozostać w ukryciu i nie wzbudzić zainteresowania niebezpiecznych pobratymców - a gdy już to się stanie, jak nie dać się złapać,
obszerny rozdział o zagrożeniach, skupiający się przede wszystkim na protokołach największego wroga Toksyków - BIELi: jej agentach Wybielaczach, sprzęcie i technikach,
opis wewnętrznego zagrożenia - “Zarazy”, zdradzieckiej, apokaliptycznej koalicji Toksyków nie uznającej bieżącego stanu rzeczy,
- opis działania wszystkich używek i leków, które są dostępne w świecie.
Przykładowa strona z polskiej wersji Przewodnika.
(kliknij aby powiększyć)
Na pierwszy rzut oka wszystkie układy i powiązania wydają się być skomplikowane. Jednak, gdy czytelnik poświęci chwilę uwagi, to szybko przyswoi sobie tajniki tego niesamowitego świata, w którym postaci z mitów kroczą tymi samymi ulicami, co zwykli obywatele. Pomoże w tym przystępny styl prowadzenia narracji.
Mark Rein-Hagen nie stara się być wyrocznią i panem tego świata. Zamiast tego zaprasza w jego progi, dzieląc się nim i od pierwszych stron dając do zrozumienia, że czytający jest już jednym z Toksyków. Stylistyka, utrzymana w formie nielegalnej propagandy, pomaga zachować to wrażenie, a towarzysząca narracji dawka wisielczego humoru z pewnością niejednokrotnie przywoła uśmiech. Po krótkiej chwili kolejne elementy podziemnego świata chłonie się już z dużą łatwością.
Przykładowa strona z polskiej wersji Przewodnika
(kliknij aby powiększyć)
Przewodnik I AM ZOMBIE to idealne kompendium dla niezorientowanych Świeżaków, pragnących desperacko przetrwać pierwszy rok swego pół-żywota w nowej, brutalnej rzeczywistości. Jest wynikiem ponad dwudziestu pięciu lat pracy autora nad systemami RPG. Doktryną Marka Rein-Hagena jest wyraźny podział między informacjami o świecie a elementami systemu, dzięki czemu Złowieszczy Tom bardzo dobrze czyta się zarówno jako merytoryczne wprowadzenie do gry, jak i samodzielne dzieło z pogranicza post-apo i science-fiction.
Książka nie zawiera bowiem mechaniki gry na potrzeby RPG/LARP - ta zawarta jest w instrukcji “Axiom Null” znajdującej się w “Niezbędniku drużyny”.
Zdjęcie poglądowe elementów z angielskiego zestawu.
Niezbędnik drużyny zawiera wszystko, czego potrzebujesz, by prowadzić porywające, działające na wyobraźnię historie w tajemniczym świecie Toksyków, zachowując przy tym styl i klimat podświata!
32-stronnicowa instrukcja AXIOM NULL v1.5
48 żetonów (móóózg i bluzg)
110 dwustronnych kart postaci
8 kości K6
Instrukcja AXIOM NULL v1.5
Kliknij aby zobaczyć zasady AXIOM v1.0 w wersji PDF.
System Axiom opiera się na prostych i zrozumiałych zasadach. Jego założenia są jasno wyłożone i nie odwołują się wciąż do list wyjątków, podsystemów i objaśniających tabel. Podczas gdy założenia rzutów kośćmi są nieco bardziej zawiłe niż w większości systemów RPG, to gdy już je poznasz, wszystko inne będzie już się... TOCZYĆ.
W Axiomie kości nie służą tylko do tego, by określić czy ci się udało, czy też nie. Działają one jak seria zakładów, gdzie za każdym rzutem stoi szereg czynników. Uda ci się uzyskać Móóózg, czy trafisz na Bluzg? Pokonasz czynnik zagrożenia i unikniesz zranienia siebie albo przyjaciela? Zaryzykujesz przerzucenie słabych rzutów, czy też zagrasz bezpiecznie? Bezpośredni wpływ na rozgrywkę sprawia, że każdy rzut (i przerzut) staje się ważną decyzją taktyczną.
Jak widzicie Axiom ma oznaczenie 1.5 - instrukcja została zaktualizowana w Sierpniu 2016 przez autorów. Słuchają oni wniosków graczy, są otwarci na ich uwagi i chcą, by rozrywka była jak najsprawniejsza i dawała jak najwięcej satysfakcji. Dajemy wam gwarancję, że jeśli w trakcie prac nad publikacją Axiom zostanie uaktualniony, to uwzględnimy wszelkie zmiany, by trafiła do was najnowsza dostępna wersja.
“Pracowaliśmy przez lata nad stworzeniem płynnego i interaktywnego systemu interaktywnej opowieści, który pozostaje tak nieskomplikowany i prosty w użyciu jak nasze karty tożsamości. Tak jasny i łatwy do opanowania zestaw zasad, że początkujący Mistrz Gry bez problemu poradzi sobie bez biegłej znajomości wszystkich. Tak naprawdę cały system pozwala na dużą dowolność w zachowaniu graczy i narratora, sprawiając, że reguły stają się drogą, którą podążają a nie okowami ograniczającymi ich inwencję. Jedyną rzeczą, o jaką powinien martwić się mistrz gry, to... historia, którą opowiada.”
Mark Rein-Hagen
Jak w szwajcarskim zegarku: precyzyjnie działający instrument
Axiom zmienia także pojęcie tury tak, by historia rozwijała się w sposób bardziej interaktywny i zaskakujący. Zmiana podejścia zaowocowała wyjątkowym systemem, który nie tylko buduje historię w sposób naturalny, ale sprawia także, że nikt się nie będzie nudził.
Zaczynasz swoją kolejkę wykonując akcję i rzut; następnie każdy z twoich przerzutów, które są wykonywane podczas tury kolejnego gracza, wpływa na bieżące wydarzenia. Możesz „wydać” swoje sukcesy ("móóózgi" - żetony wzmocnień) jako dodatki do wzbogacenia historii lub na usunięcie jednego znacznika "bluzgu" - żetonu zwiększającego poziom trudności dla wszystkich graczy. Napięcie sceny budowane jest krok po kroku w ciągu całej tury, a konieczność czekania na to co się wydarzy podgrzewa napięcie.
Główną zaletą tego systemu jest to, że każdy z graczy ma inne cele, a tym samym wiele sposobów na osiągniecie i określenie sukcesu. Nie chodzi po prostu o wykonanie rzutu; każdy z nich jest serią decyzji, które potencjalnie mogą zmienić wszystko.
Możesz stworzyć swojego bohatera w ciągu kilku minut, a jednocześnie każda postać jest interesująca i atrakcyjna. System I AM ZOMBIE nie stanowi narzuconego zestawu reguł; jest świetnym materiałem do eksperymentów i improwizacji, ponieważ mistrz gry może wybrać, które moduły zasad ("aksjomy") najlepiej zastosować w danej sytuacji.
Karty Tożsamości
Kluczową rolę w rozgrywce odgrywają Karty Tożsamości. Każda z nich wyposaża gracza w odpowiednie cechy fizyczne, mentalne oraz umiejętności specjalne. Każda karta należy też do konkretnej grupy, co określane jest przez kolor jej tła. Przykładowa, zielona, oznacza grupę „Socjalne”. Przy każdej interakcji wymagającej rzutu na test umiejętności tego typu gracz będzie miał więc do dyspozycji tyle kości, ile kart danego rodzaju posiada jego postać.
Przykładowe karty z wersji angielskiej.
Każda karta ma dwie strony: „Ciepłą” i „Zimną”. Domyślnie ułożone są w aspekcie „Ciepłym” i obraca się je w momencie otrzymania przez gracza obrażeń. Przełożenie wszystkich kart w tryb „Zimny” oznacza unieruchomienie gracza. Dalsze losy postaci zależą od konkretnej sytuacji.
Karty określają więc cechy i zdolności oraz reprezentują punkty zdrowia postaci. Są też odpowiedzialne za zachowanie postaci w różnych sytuacjach, dlatego każdy gracz układa je w 3 grupach. W każdej z nich jedna karta tożsamości jest używana w pełni; pozostałe dostarczają graczowi jedynie dodatkowych cech fizycznych (tj. tych wypisanych w górze karty) oraz swoich kolorów tła do rozpatrywania rzutów. Pierwsza grupa ("Skupienie") odpowiada za testy dokonywane w warunkach naturalnych, druga ("Instynkt") w momencie zaskoczenia, a trzecia ("Stres") w chwilach silnego stresu.
Gracze rozpoczynają swoją przygodę z pięcioma kartami tożsamości, z których budują swoją postać. Metod doboru kart jest kilka, od celowego wybierania z tali poprzez pełną losowość, którą zaleca autor systemu. W miarę postępów i zdobywania doświadczenia postać rozwija się - zdobycie poziomu przekłada się tu na dołożenie do jednej z grup nowej karty. W założeniach przewidzianych przez Marka Rein-Hagena gracze dostają nową kartę tożsamości przed kolejną sesją, lub etapem gry, które MG uzna za właściwy - w zależności od długości kampanii.
“Z początku [postać] jest jedynie abstrakcyjnym zestawem luźno zrzuconych razem motywów, składających się na powierzchowny byt. Dopiero z czasem nabiera nowych wymiarów i z otchłani niezmierzonych możliwości wyłania się nowa istota z własnymi emocjami, przekonaniami i motywacjami.”
Mark Rein-Hagen
Przykładowa sesja I AM ZOMBIE
Przykładowa sesja I AM ZOMBIE w wersji angielskiej prowadzona przez Marka Rein-Hagena część I
Przykładowa sesja I AM ZOMBIE w wersji angielskiej prowadzona przez Marka Rein-Hagena część II.
Cel projektu
Kwota naszej kampanii została wyliczona tak, aby stanowiąc dla odbiorców jak najmniejsze obciążenie finansowe pozwoliła stworzyć produkt najwyższej możliwej jakości. Ważne jest dla nas zarówno wsparcie rodzimych wytwórni, jak i zachowanie pełnej kontroli nad procesem produkcji. Dlatego Przewodniki po świecie oraz Niezbędniki Drużyny chcemy w całości wyprodukować w kraju, co wiąże się z odpowiednio wyższymi kosztami. Są to tak naprawdę dwa duże produkty, które chcemy wydać równocześnie. Kwota zawiera również całkowite tłumaczenie wszystkich (książka, instrukcja, karty etc.) bogatych w slang elementów, wraz z ich korektą i składem. Planowany przez nas termin wydania to pierwszy tydzień grudnia 2017.
Wydając I AM ZOMBIE po polsku chcemy zaoferować go czytelnikom i graczom w polskich cenach! Wydanie angielskie I AM ZOMBIE kosztuje na amazonie minimum 37,95 dolarów (ok. 154,5 zł), zaś niezbędnik gracza 36,97 dolarów (ok. 150,5 zł), co w sumie daje 305 zł za zestaw, bez kosztów przesyłki!
Jak wyglądają nasze ceny? Podczas kampanii na wspieram.to książkę możecie kupić za jedyne 90 zł, a niezbędnik za 80 zł. W zestawie jeszcze taniej, bo za oba produkty zapłacicie jedyne 160 zł. Biorąc udział w naszej kampanii oszczędzacie nawet 140 zł i otrzymujecie całkowicie zlokalizowany produkt!
Co więcej - chcemy umożliwić nie tylko rozgrywkę i lekturę w naszym ojczystym języku, ale również, we współpracy z Markiem Rein-Hagenem, umieścić Polskę na mapie świata I AM ZOMBIE - w polskich realiach, z elementami opartymi na naszej kulturze i historii.
Jedyny element, którym różni się polska edycja od oryginalnej to notes dla graczy. W założeniach Marka Rein-Hagena miał on służyć do notowania zapisków z sesji. Jest to wygodny i ciekawy gadżet, ale niestety znacząco podnosi on koszty całego zestawu. Do tego pełna funkcjonalność notesu została przewidziana dla pojedynczego gracza, a w naszym założeniu jeden „Niezbędnik drużyny” ma służyć całej grupie. W związku z reakcjami polskich graczy i z błogosławieństwem autora I AM ZOMBIE postanowiliśmy więc usunąć go z zestawu. W przyszłości notes dla graczy zostanie przez nas przetłumaczony i będzie dostępny do kupienia jako oddzielny gadżet.
Nagrody
O autorze / Zespół
I AM ZOMBIE zostało stworzone przez Marka Rein-Hagena, który odpowiada za cieszący się od ponad 25 lat stałą popularnością system Wampir: Maskarada z akcją osadzoną w Świecie Mroku. To także jeden z dwóch twórców gry fabularnej Ars Magica. Bierze czynny udział w powstawaniu polskiej wersji I AM ZOMBIE. Dzięki konsultowaniu z nim naszej pracy zachowamy możliwie najwyższą zgodność z oryginałem.
Lynx Games zostało założone przez ludzi, którzy chcieli dać coś od siebie i spróbować swoich sił w produkcji. Jesteśmy doświadczonymi graczami, rozegraliśmy setki, jeśli nie tysiące godzin w rozmaitych grach. Nie boimy się ambitnych wyzwań a dzięki doświadczeniu zawodowemu pozyskanemu w przeróżnych dziedzinach jesteśmy w pełni przygotowani do wszelkich możliwych wyzwań, jakie mogą stanąć na naszej drodze. Naszym głównym celem jest wzbogacanie dostępnej na polskim rynku oferty gier bez prądu.
Nasz pierwszy autorski projekt “Lis: gra karciana”, luźno nawiązujący do polskiego komiksu “Lis”, miał premierę na Pyrkonie 2016. Było to kilka wyjątkowych dni, w trakcie których zetknęliśmy się z Markiem Rein-Hagenem i jego powoli szerzącą się w Polsce zarazą… Niedługo później Lynx Games podpisało z nim umowę o współpracy, której pierwszym efektem jest m.in. ta kampania.
Ryzyko
Lynx Games to zespół złożony z doświadczonych ludzi i zapalonych graczy, dlatego wiemy, co liczy się w produktach z tej branży. Nasz pierwszy produkt, „Lis: Gra Karciana” był przez nas tworzony od podstaw i został pozytywnie przyjęty zarówno przez recenzentów, jak i przez graczy. W naszej pracy długie godziny przeznaczamy na upewnienie się, że każdy detal zostanie wykonany ku jak największej satysfakcji naszych odbiorców. Członkowie zespołu mają duże doświadczenie w realizacji projektów w ramach swoich specjalizacji. Tłumaczenie jest też na bieżąco konsultowane z gronem graczy, co zapewni najwyższą dostępną jakość ostatecznego produktu.
I AM ZOMBIE to z kolei dzieło twórcy, który osiągnął status legendy w swojej dziedzinie na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci – Marka Rein-Hagena. Kampanie wersji angielskiej i niemieckiej zostały z sukcesem sfinansowane przed czasem. System AXIOM został też zaktualizowany przez autorów po trzech latach istnienia tak, by zapewnić maksymalną grywalność. Jest to prężnie rozwijający się system, który doczekał się już pierwszego dodatku - TOXICITY, który mamy nadzieję wydać w ramach kolejnego projektu!
Termin dostawy – GRUDZIEŃ 2017 – został wyznaczony w ramach standardowych czasów produkcji dla takiego przedsięwzięcia z uwzględnieniem odpowiedniego marginesu. Mamy jednak świadomość wszelkich czynników mogących wpływać negatywnie na terminy prac, dlatego będziemy na bieżąco utrzymywali kontakt z uczestnikami kampanii.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Wspieracz Anonim
Marcin Bratek
Arkadiusz Mielczarek
Michał Kuras
Łukasz Ciżmowski
Rarianna
SzySzy
Rumcajs
Wspieracz Anonim
Michał Rogala
Mateusz Dziergacz
Rejuszek
Jakub Zapała
Tomasz Kurtycz
Beamhit
Paulina Walczuk
PIOTR SYKUT
Stoperssonn
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Przemysław Sucharek
Maciej Tokarczyk
Lech Górski
Wspieracz Anonim
Rafał Pośnik
Wspieracz Anonim
Mateusz Lisiecki
Tomasz Raczyński
Anna Hołownia
Tomasz Kazuch
Wspieracz Anonim
Vyar
Marcin Kuczyński
Radek Grzanka
Kasia Kaminska
Tomasz Biernacki
Łukasz Kołodziej
Gacoperz
Wspieracz Anonim
Ignacy Mościcki
Mateusz Kamiński
Pokaż wszystkich.
Early Bird - Profan
1. Fizyczna pocztówka z podziękowaniami ze świata I AM ZOMBIE
2. NIEZBĘDNIK DRUŻYNY I AM ZOMBIE zawierający:
- instrukcję do systemu AXIOM
- 110 kart tożsamości
- 48 żetonów
- 8 kości K6
3. Egzemplarz elektroniczny (PDF) PRZEWODNIK PO ŚWIECIE I AM ZOMBIE (288 stron, pełen kolor)
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski. Jeżeli preferujesz inny sposób wysyłki, wybierz dodatek w postaci Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskiej.
Przewidywana dostawa: grudzień 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Skag
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dzikus
2. Egzemplarz elektroniczny (PDF) PRZEWODNIKA PO ŚWIECIE I AM ZOMBIE (288 stron, pełen kolor)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Toksyk
2. NIEZBĘDNIK DRUŻYNY I AM ZOMBIE zawierający:
- instrukcję do systemu AXIOM
- 110 kart tożsamości
- 48 żetonów
- 8 kości K6
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski. Jeżeli preferujesz inny sposób wysyłki, wybierz dodatek w postaci Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskiej.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Mędrzec
2. Fizyczna kopia PRZEWODNIKA PO ŚWIECIE I AM ZOMBIE (288 stron, pełen kolor, twarda oprawa)
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski. Jeżeli preferujesz inny sposób wysyłki, wybierz dodatek w postaci Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskiej.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Profan
2. NIEZBĘDNIK DRUŻYNY I AM ZOMBIE zawierający:
- instrukcję do systemu AXIOM
- 110 kart tożsamości
- 48 żetonów
- 8 kości K6
3. Egzemplarz elektroniczny (PDF) PRZEWODNIK PO ŚWIECIE I AM ZOMBIE (288 stron, pełen kolor)
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski. Jeżeli preferujesz inny sposób wysyłki, wybierz dodatek w postaci Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskiej.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Magnat
2. NIEZBĘDNIK DRUŻYNY I AM ZOMBIE zawierający:
- instrukcję do systemu AXIOM
- 110 kart tożsamości
- 48 żetonów
- 8 kości K6
3. Fizyczna kopia PRZEWODNIKA PO ŚWIECIE I AM ZOMBIE (288 stron, pełen kolor, twarda oprawa)
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski. Jeżeli preferujesz inny sposób wysyłki, wybierz dodatek w postaci Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskiej.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Lord
2. NIEZBĘDNIK DRUŻYNY I AM ZOMBIE zawierający:
- instrukcję do systemu AXIOM
- 110 kart tożsamości
- 48 żetonów
- 8 kości K6
3. Fizyczna kopia PRZEWODNIKA PO ŚWIECIE I AM ZOMBIE (288 stron, pełen kolor, twarda oprawa)
4. ZOSTAŃ ZOMBIE! Stylizowane zdjęcie wspierającego zostanie umieszczone na jednej z kart tożsamości!
Darmowa dostawa firmą kurierską.
Przewidywana dostawa: grudzień 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Kartel
2. NIEZBĘDNIK DRUŻYNY I AM ZOMBIE zawierający:
- instrukcję do systemu AXIOM
- 110 kart tożsamości
- 48 żetonów
- 8 kości K6
3. Fizyczna kopia PRZEWODNIKA PO ŚWIECIE I AM ZOMBIE (288 stron, pełen kolor, twarda oprawa)
4. ZOSTAŃ ZOMBIE! Stylizowane zdjęcie wspierającego zostanie umieszczone w PRZEWODNIKU PO ŚWIECIE I AM ZOMBIE jako reprezentanta jednego z karteli.
5. Udział w specjalnej sesji I AM ZOMBIE przeprowadzonej osobiście przez samego Marka Rein-Hagena podczas Pyrkonu 2017.
Darmowa dostawa firmą kurierską.
Przewidywana dostawa: grudzień 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Pakiet dystrybucyjny
1. NIEZBĘDNIK DRUŻYNY I AM ZOMBIE zawierający:
- instrukcję do systemu AXIOM
- 110 kart tożsamości
- 48 żetonów
- 8 kości K6
2. Fizyczna kopia PRZEWODNIKA PO ŚWIECIE I AM ZOMBIE (288 stron, pełen kolor, twarda oprawa)
3. Wszystkie odblokowane cele w kampanii
Darmowa dostawa firmą kurierską.
Planowane ceny po zakończeniu kampanii to 100 PLN za Niezbędnik Drużyny oraz 120 PLN za Przewodnik po świecie I AM ZOMBIE. Wystawiamy fakturę VAT w grudniu 2017. Istnieje możliwość wystawienia proformy oraz faktury zaliczkowej.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Early Bird - Magnat
1. Fizyczna pocztówka z podziękowaniami ze świata I AM ZOMBIE
2. NIEZBĘDNIK DRUŻYNY I AM ZOMBIE zawierający:
- instrukcję do systemu AXIOM
- 110 kart tożsamości
- 48 żetonów
- 8 kości K6
3. Fizyczna kopia PRZEWODNIKA PO ŚWIECIE I AM ZOMBIE (288 stron, pełen kolor, twarda oprawa)
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski. Jeżeli preferujesz inny sposób wysyłki, wybierz dodatek w postaci Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskiej.
Przewidywana dostawa: grudzień 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dostawa Poczta Polska
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 70 zł
Kurier firmy DHL
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 70 zł