Sun World - Gra Fabularna
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
127 reakcji
Wstęp
Dzień dobry! Nazywam się Simon Piecha i chciałbym was zaprosić do wsparcia gry fabularnej Sun World.
Sun World to polska gra fabularna bazująca na mechanice Powered by the Apocalypse. To obszerny system RPG w klimatach high fantasy, gdzie gracze odgrywają herosów, którzy zwiedzają zapierające dech w piersiach krainy – miasta rządzone przez magów, kosmiczne ruiny czy zapomniane tropikalne dżungle zdominowane przez rasę ognistych goryli... Sun World to po prostu gra pełna epickich przygód oraz eksploracji. To, co jednak odróżnia ten system od reszty, to duży nacisk na zasady tworzenia świata, wątków oraz przygód wspólnie ze wszystkimi graczami. Sun World to gra silnie stawiająca na dialog przy stole. Gra, gdzie Prowadzący często jest obserwatorem, a gracze mogą się wyszaleć ze swoją wyobraźnią.
Jesteście zaintrygowani i chcecie wiedzieć, co Sun World ma do zaoferowania? Czytajcie więc dalej.
Opis projektu
Sun World jest grą fabularną w klimatach podkręconego do maksimum fantasy. Wyobraź sobie tutaj świat przepełniony magią, absurdalnymi monstrami, mrocznymi lordami, lewitującymi w powietrzu wyspami i statkami latającymi ponad chmurami. System ten stawia bardzo duży nacisk na eksplorację oraz niezwykłe czyny bohaterów. Nie jest to gra, gdzie odgrywacie wieśniaków ani nieudaczników, którzy przeżywają historie „od zera do bohatera”. Nie będziecie tutaj zabijać szczury na pierwszym poziomie doświadczenia, tylko z grubej rury możecie toczyć pojedynek ze smokiem.
To, co jednak wyróżnia Sun World od wielu innych gier fabularnych, to fakt że Prowadzący ma tutaj... niewielką władzę nad graczami.
W Sun World gracze decydują w głównej mierze o tym, jak wygląda i działa świat, w którym będą się dziać wasze przygody.
Oto jak może wyglądać wasza typowa rozgrywka Sun World:
Adam gra rycerzem Garlandem z zakonu Płonącej Róży. Ania gra Joan - zjawą wychowaną przez mistrza Zer'tul. Dwójka ta znajduje się w mieście Souther, jest ono wybudowane wokół aktywnego wulkanu. Obecnie drużyna znajduje się wewnątrz wyniszczonej wieży magów. Grupa dzikich żywiołaków lawy próbuje się uwolnić z magicznego więzienia wewnątrz budowli i zaatakować miasto.
Prowadzący: znajdujecie się w komnacie spotkań magów. Jest tutaj wiele drewnianych ław, które w tej chwili płoną, tworząc wokół was ściany ognia. Zza tych ścian wychodzą kolejne żywiołaki lawy, jest ich około pięciu w tej chwili. Co robicie?
Garland: czy w tym mieście znajduje się jakaś baza mojego zakonu?
Prowadzący: nie wiem, to twój zakon, sam go wymyśliłeś. Powiedz mi - znajduje się tutaj?
Garland: sądzę że... to znaczy chciałem powiedzieć - Tak! Mój zakon Płonącej Róży ma tutaj niewielką twierdzę blisko szczytu wulkanu. Chronią ludność przed potworami, które miałyby wyjść z wnętrza tej góry. Jest tutaj tylko kilku dzielnych rycerzy, ale chyba będą nam w stanie pomóc. Przypinam znak mojego zakonu do mojego dzielnego jednorożca i każę mu szybko wybiec z budynku i zagalopować w kierunku zakonu.
Joan: zostaliśmy tutaj wysłani, by odnaleźć artefakt zwący się Zamarzniętym Ogniem. Jesteśmy w głównej komnacie, być może tutaj jest?
Prowadzący: *wykonuje rzut i odczytuje wynik z podręcznika Sun World* Hm... tak, na końcu tej komnaty znajduje się kamienny piedestał i na nim znajduje się coś, co przypomina lód w formie ognia. Niestety, wokół szaleje ogień, a część ziemi jest pokryta lawą. Co robisz?
Joan: nie szkodzi! wyczytałam właśnie, że moja Joan ma zarąbiste ruchy, które rozwiążą ten problem. Najpierw próbuję zniknąć z oczu żywiołaków a następnie próbują niepostrzeżenie zabrać ten zamarznięty ogień dzięki mojemu ruchowi "Niewidzialna ręka". Żywiołaki oczywiście tego nie zauważą, bo są są skoncentrowane na Garlandzie oraz jego jednorożcu, który właśnie galopuje przez płomienie.
Prowadzący: super! Rzucaj dwoma kośćmi sześciennymi i zobaczymy, co się dalej stanie. Odczytaj mi proszę jeszcze raz, jak twój ruch działa, żebym sobie przypomniał...
Jak widzicie z powyższej scenki, gracze wprowadzają do świata wiele szczegółów - Garland określił gdzie znajduje się jego rycerski zakon i jak może mu pomóc, a Joan opisała jak można rozwiązać sytuację i jak potwory na nią zareagują, jeśli wszystko się uda.
O to właśnie chodzi w Sun World - w tej grze wspólnie zasiadacie do stołu i razem tworzycie świat, przygody oraz sytuacje! Wspólnymi siłami rodzicie po prostu epickie przygody oraz krainy!
Zasady gry
Mechanika, czyli zasady rządzące grą, bazuje na cenionym i sławnym systemie Dungeon World, który to z kolei bazuje na mechanice Powered by the Apocalypse. Sun World jest prawdopodobnie pierwszym, naprawdę dużym polskim systemem fantasy korzystającym z mechaniki PbtA.
Czym są jednak systemy PbtA? Są to gry w których postacie graczy (w tym przypadku - herosi) korzystają z tak zwanych "ruchów", które decydują o tym, co robi postać i co się dzieje w świecie gry. Mówiąc jeszcze prościej - każdy heros w Sun World posiada całą masę ruchów, czyli pewnego rodzaju zdolności. Gracz po prostu rzuca dwoma kośćmi sześciennymi, dodaje do tego swoje różne premie i odczytuje wynik. Większość ruchów podaje nam, co się dzieje przy poszczególnych wynikach - czy herosowi udała się akcja, co mogą zrobić oponenci, co się dzieje wokół itp.
Ruchów w Sun World są setki, ten najprostszy mówi nam, co się dzieje gdy heros próbuje machnąć mieczem, a te najbardziej skomplikowane mówią nam, jak działa twierdza obsadzona mechanicznymi smokami kontrolowanymi przez gracza. Brzmi pokręcono i skomplikowanie? Wręcz przeciwnie! Podręcznik Sun World bezboleśnie tłumaczy graczom jak stworzyć własnego herosa i kiedy Prowadzący musi powiedzieć przy stole "Ok, to aktywuje ruch, musisz wykonać rzut kośćmi!".
Poza tym Sun World posiada również zasady tworzenia świata, tego co się w nim dzieje oraz prostą mechanikę wątków, dzięki którym wasze przygody będą wyglądać jak wysokobudżetowe seriale lub filmy fantasy. W waszym uniwersum będzie żyć wiele interesujących postaci i będzie wiele niezwykłych wydarzeń, które mogą być dalej kształtowane przez herosów.
Kim gramy w Sun World?
W Sun World wszyscy wspólnie tworzycie niezwykły świat i gracze odgrywają w nim tzw. herosów.
Herosi posiadają własne klasy. Termin ten na pewno znacie z innych gier RPG, nawet tych komputerowych - to rzeczy typu wojownik, mag, złodziej... W Sun World jednak "klasa" znaczy o wiele więcej.
Termin ten określa jak heros wygląda, funkcjonuje, może się rozwijać i jakie ruchy posiada, które mogą wpłynąć na wygląd waszego świata. Każdy gracz w Sun World wybiera jedną klasę (i każdy gracz musi mieć inną!) i na jej podstawie tworzy niezwykłego herosa. Klas w głównym podręczniku Sun World jest aż trzynaście! I w zależności jak dobrze rozwinie się ta kampania, może ich być jeszcze więcej.
Dzikun jest kimś, kto ma krew zmieszaną z krwią potężnego potwora - potomek smoka, syn hydry czy też córka niebiańskiego feniksa. Dzikun jest o wiele potężniejszy od typowego przedstawiciela swojej "normalnej" rasy, wszakże posiada również wszystkie moce swoich potwornych potomków! Niestety, czyni to również dzikuna wyrzutkiem i samotnikiem... na szczęście z pomocą przychodzi reszta herosów.
Inżynier jest geniuszem, który z kilku pozornie nieprzydatnych śmieci, potrafi skonstruować niezwykłą machinę, która zaskoczy nie tylko waszych oponentów, ale i wszystkich pozostałych graczy. Jednak i tak największym marzeniem niemal każdego inżyniera jest zbudowanie przepięknego statku latającego, który umożliwi eksplorację niezwykłych światów Sun World!
Kapitan to heros, który nie musi sobie brudzić rąk, od tego wszakże ma grupę zaufanych ludzi. Kapitanowie to jedyna klasa, która od razu zaczyna swoją przygodę nie tylko z gotową na rozkazy ekipą, ale i całą posiadłością (nawet może być ruchoma!). Od przywódcy gildii jeźdźców cieni, aż po kapitana ekspedycji magów z latającą wieżą - możliwości jest bez końca!
Minstrela nie myl ze zwyczajnym bardem znanym z innych gier fantasy! To artysta do potęgi n-tej. Prawda, może nadal śpiewać i tworzyć piękna dzieła, tak jak znany bard, ale co powiesz na kontrolowanie ruchów przeciwnika za pomocą wzroku? Paraliżowanie ich niczym meduza? Albo zamienianie swoich pięknych rzeźb w posłuszne golemy? Już brzmi interesująco, prawda?
Nekromanta to władca nieumarłych i mistrz wiedzy zakazanej... no może nie na początku, nadal musisz jakoś rozszyfrować tę cholerną zakazaną księgę, którą znalazłeś w jakiejś piwnicy, ale już potrafisz przyzywać na swój użytek grupę posłusznych nieumarłych!
Psionik opanował energię eteru by uwolnić moce drzemiące w jego umyśle oraz ciele. Potrafi porozumiewać się z różnymi osobami na świecie telepatycznie, przenosić obiekty telekinezą i w razie potrzeby może zmiażdżyć oponentów czystą mocą psioniczną.
Rycerz zaczyna swoją przygodę ze swoim wiernym wierzchowcem... nie, nie koniem, przecież to byłoby nudne! Możesz zostać jeźdźcem smoków, poruszać się na gigantycznym żółwiu lub przepięknym i zakutym w pancerz gryfie. Oczywiście ta klasa również perfekcyjnie potrafi walczyć w ciężkiej zbroi płytowej.
Snajper to łowca i specjalista od broni dystansowej. Wybierz swój oręż - łuki, kusze, proce, broń palną albo żonglerkę. A jeśli twoja broń cię kiedyś zawiedzie, to zawsze możesz ściągnąć po prostu plecak i stworzyć nowe, zabójcze narzędzie do swojego safari.
Szary Mag podróżuje ze swoją wierną wróżką i potrafi kontrolować jeden z czterech żywiołów. Pokonuj dziesiątki wrogów jedną dobrze wycelowaną kulą ognia, twórz mistyczne portale ziemne łączące dwa punkty na świecie oraz badaj magiczne obiekty. Mistyczna strona Sun World nie ma dla ciebie tajemnic!
Tytan to olbrzymi wojownik z odległych krain, którego ciało jest pokryte magicznymi runami. Chcesz przywalić przeciwnikowi ogromnym toporem? Po co, skoro możesz podnieść cały wóz razem z koniem i rzucić tym wszystkim w armię potworów!
Wybraniec uzyskał objawienie od bóstwa lub innej potężnej istoty Sun World. Jako wybraniec, możesz nie tylko czynić różne cuda, ale możesz również dać się opętać zmarłym lub innym istotom, by uzyskać odpowiedzi na pytania, które nie mogłoby być poznane przez innych graczy.
Zjawa działa w ukryciu. W czasie gdy reszta ekipy z przerażeniem pokonuje korytarze podziemi, ty możesz pojawić się zawsze w odpowiednim momencie, zalać przeciwników szurikenami albo bombami ogniowymi, zabrać im dobytek i przy okazji znaleźć kilka potencjalnych ścieżek ewakuacyjnych.
Związany to ktoś, kto posługuje się potężnym, zaklętym orężem. Problem jest jedynie taki, że ciężko stwierdzić, czy to ty jesteś mistrzem tej broni, czy to ona jednak jest ponad tobą. W każdym razie, twoja broń jest twoją częścią ciała i jesteś częścią jej legendy.
Często zadawane pytania
P: Zaraz, dlaczego to TY (Simon) nie założyłeś tej kampanii, tak samo jak to zrobiłeś z Agonią?
O: W wydaniu Sun World pomaga mi Wojciech Wons, autor gry "Słowianie", razem ze swoim Wydawnictwem Hengal. Wydawanie porządnej gry fabularnej kompletnie samemu jest niestety dosyć ciężkie i dzięki wydawnictwu mogę wam zapewnić podręcznik taniej, pewniej i potencjalnie szybciej.
P: Dlaczego jest tak mało nagród do wyboru i dlaczego dwie z nich mają taką samą kwotę, czy to jest błąd?
O: Nie jestem fanem współczesnych zbiórek i sprzedaży systemów RPG, gdzie wydawnictwa wpychają do przesyłek pełno, niepotrzebnych rzeczy zawyżających koszta. Chcę dać wspierającym proste i jasne wybory - możesz tanio kupić grę w formie PDF, drukowanej lub wersję kolekcjonerską. "Kreator" ma taką samą ceną jak "Heros", ponieważ jest to pewnego rodzaju opcja Early Bird i egzemplarze są limitowane. Kto pierwszy wesprze - ten jest lepszy!
P: W jakiej formie będzie wydany podręcznik do tej gry?
O: Format B5, twarda oprawa, kolor.
P: Czy mogę zakupić jakoś planowane dodatki w druku? Jestem fanem papieru.
O: Tak... ale niestety druk będzie dosyć limitowany. Każdy który wybrał nagrodę Kreatora otrzyma dodatki w druku za darmo, jeśli zbiórka osiągnie konkretny próg (WAŻNE!). Pozostali będą mogli zakupić podręcznik dodatkowo w zakładce "nagrody". Oczywiście pozostali wspierający otrzymają te dodatki za darmo w formie PDF i przed "normalną" premierą!
P: Niestety w mojej okolicy nie ma paczkomatów... czy mogę dostać swoja nagrodę pocztą?
O: Tak, jest to możliwe, ale musisz do mnie napisać wiadomość ze wszystkimi danymi i z tekstem, że musisz wybrać taką opcję dostawy
P: Co odróżnia twój system od innych gier PbtA w klimatach fantasy?
O: Sun World posiada przeszło 13 unikalnych klas, zasady tworzenia świata, wędrownych niebezpieczeństw, interesujących miejsc, sojuszników (interakcja z postaciami niezależnymi również zapewnia graczom nagrody), wątków oraz wiele drobniejszych mechanik, które przede wszystkim powinny zachęcać graczy do kształtowania settingu wspólnie z Prowadzącym. Zasady zostały również tak dopasowane, by dodatkowo ułatwić prowadzenie spontanicznych sesji bez żadnego przygotowania.
P: Ile przewidywalnie Sun World będzie mieć stron?
O: Około 200 stron.
Beta Podręcznika
Nadal nie jesteś przekonany/a czy wesprzeć grę i czy jest w ogóle dla ciebie? Spokojnie – możesz pobrać za darmo wersję beta podręcznika, bez ilustracji, części klas, obecnego layoutu i bez części rozdziałów. Nadal jednak możesz za jej pomocą poprowadzić sesję, a nawet i kilka.
Wersja beta jest do pobrania tutaj
Cel projektu
Podręcznik do Sun World jest już praktycznie gotowy! Potrzebujemy jedynie waszego wsparcia, by został odpicowany i trafił do druku!
Do wydania podręcznika potrzebuję 5,5 tysięcy złotych. Każdy kolejny pełny tysiąc umożliwia mi wydanie kolejnego dodatku oraz nowej klasy postaci. Oczywiście na razie pozostaną tajemnicą.
Gdy zostanie osiągnięta magiczna liczba 10 tysięcy, Sun World otrzyma dodatkowe bajery i przygotuję się do druku dodatków. Ciężko jest mi niestety przewidzieć,jakie rzeczy dodam przy takim progu do systemu,możecie jednak być pewni, że będziecie informowani na bieżąco!
15 tysięcy? Przy tym progu Sun World otrzyma swój własny setting z bogatą historią i serią nowych ruchów do wykorzystania w grze!
Nagrody
Podręcznik do Sun World można zakupić w kilku zestawach:
Podróżnik – wybierając ten zestaw, otrzymujesz grę w formie PDF oraz wszystkie ufundowane dodatki w formie PDF.
Odkrywca – wybierając ten zestaw, otrzymujesz grę w formie PDF, wszystkie ufundowane dodatki oraz podręcznik w wersji drukowanej – format B5, twarda oprawa, kolor. Gra zostanie wysłana za pomocą InPost, więc upewnij się, że masz na swoim koncie wspieram.to podany paczkomat!
Heros – wybierając ten zestaw, otrzymujesz grę w formie PDF, wszystkie ufundowane dodatki oraz podręcznik w wersji drukowanej – format B5, twarda oprawa, kolor. Dodatkowo, twoje imię pojawi się na stronach podręcznika, będzie on podpisany przez autora i jeszcze otrzymujesz specjalną drewnianą tackę + skrzynkę na kości. Zestaw zostanie wysłany za pomocą InPost, więc upewnij się, że masz na swoim koncie wspieram.to podany paczkomat!
Kreator – otrzymujesz to wszystko, co ma Heros, ale dodatkowo jeszcze dorzucam zestaw kości, by od razu zacząć grę i będziesz mógł wprowadzić do podręcznika głównego dwa magiczne przedmioty własnego pomysłu, które będą mogły być wykorzystane przez graczy Sun World, oba zostaną podpisane! Mało tego – jeśli kampania osiągnie ostatni próg, to otrzymujesz za darmo drukowany dodatek do gry! Brzmi wspaniale? Tak, ale jest tylko jeden „problem” - zestaw ten jest ograniczony do 10 egzemplarzy! Więc musisz się pośpieszyć i zakupić go jak najszybciej!
Jako że Sun World przebił kwotę 10 000zł, do kupienia jest jeszcze kilka dodatkowych bajerów!
W zakładce "Dodatki" do kupienia jest nowy druk gry Groty i Giganci! Herosi oraz Kreatorzy mogą zakupić ten podręcznik znacznie taniej!
Do kupienia jest również dodatek "Złoto, Wojny oraz Iluzje" w druku! Zawiera on wszystkie materiały, które udało się do tej pory ufundować.
O autorze / Zespół
Jak już zostało wspomniane na początku, nazywam się Simon Piecha, w fandomie jestem znany pod pseudonimem Noobirus.
Prowadzę fanpage pod tym samym pseudonimem na Facebooku (https://www.facebook.com/noobirus/). Jestem autorem gier fabularnych Agonia oraz Groty i Giganci. Obie te gry zostały wydrukowane i trafiły do kupujących.
Prowadzę również klub gier bez prądu Jaskinia na samym południu polski. Poza tymi nerdowskimi rzeczami, mam jeszcze sto innych zainteresowań i jestem człowiekiem z najniższą samooceną na naszej planecie, więc nie będę się nimi chwalił.
Zakochałem się w tworzeniu własnych mechanik oraz światów w tym samym momencie, w którym zakochałem się w grach fabularnych.
Poza mną, nad Sun World czuwa jeszcze grupa patronów, którzy wspierają oraz promują system, oto oni
Wydawnictwo Hengal - w wydaniu Sun World będzie pomagało wydawnictwo Hengal, odpowiedzialne między innymi za grę Słowianie.
RPGildia.pl - to spod ich ręki powstają piękne pudelka i tacki na kości, które otrzymujecie w zbiórce. Koniecznie odwiedźcie ich sklep, jeśli chcecie wzbogacić wasze sesje!
Erpegowe Piekiełko - jeden z największych polskich fanpejdży o grach fabularnych i newsami na ich temat.
Panie i Panowie Zagrajmy w RPG - największa grupa skupiająca polskich fanów gier fabularnych!
Ryzyko
Nie jest to mój pierwszy projekt tego typu na wspieram.to. Raczej zdaję sobie sprawę z problemów, jakie mogą się pojawić i wiem jak je pokonać.
Mimo tego, jeśli wspierasz moją grę, musisz pamiętać – nie zawsze można dostarczyć podręczniki na czas. Mogą się pojawić problemy z drukarnią, wysyłką, korektą... Możliwości jest wiele i ciężko jest przewidzieć, w jakim humorze jest wszechświat.
ALE z drugiej strony – główny podręcznik do Sun World jest już napisany! Nie będzie więc żadnego przedłużenia wynikającego z tego, że system nie jest jeszcze gotowy. Kampanię tę założyłem dopiero wtedy, gdy już moja gra była w 100% grywalna. Jest to dobra taktyka,która sprawdziła mi się już podczas zbiórki Agonii.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Wspieracz Anonim
Kordian Krawczyk
SilverRAT
Kacper Łabuda
Wspieracz Anonim
jakubjezior
Tymoteusz Demel
Marafiki
Piotr Cygoń
Pitus
Małgorzata Banaszek
AdamNeuroAnimeBaźmierowski
Michał Swakowski
Maciej Szuba
Marcin Piwek
Kerin
Favi
Szkodnix
Wspieracz Anonim
Dobromir Stawicki
Pasterz
Wspieracz Anonim
Michał Jaguszewski
sliverspam
Michał Selke
Krzysztof Górski
Karol Kot
Misiołak
Jakub Zapała
Wspieracz Anonim
Mikołaj Krugiołka
Krystian Brencz
Marek Golonka
Behir
Ralf
Revanis
Mateusz Kobas
121243
michalwieder
Kuba Momot
Crawley
Szkorbuten
sikora.jama
Cubano
Tomasz Zwierzyński
Adam Bratko
Krzyś
Złołosz
Wspieracz Anonim
Pokaż wszystkich.
Ocena 4.89 / 5 (7 głosów)
Komentarze
Adrian Morawiec
5 lat temuNoobirus
5 lat temuNoobirus
5 lat temuAdrian Morawiec
6 lat temuNoobirus
6 lat temuŚlifek
6 lat temuSzkodnix
6 lat temuJakub Nowosad
6 lat temuNoobirus
6 lat temuNoobirus
6 lat temuAdam Piotrowski
6 lat temuAnonim
6 lat temuNoobirus
6 lat temuAnonim
6 lat temuJakub "Behalior" Roczniak
6 lat temuMądrości Mistrza Gry
6 lat temuPodróżnik
❂ Grę w formacie PDF
❂ Ufundowane dodatki
Odkrywca
❂ Grę w formacie PDF
❂ Drukowany podręcznik
❂ Ufundowane dodatki
Wysyłka Paczkomatem. Cena wysyłki jest już wliczona, nie musisz nic dopłacać!
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Heros
❂ Grę w formacie PDF
❂ Drukowany podręcznik
❂ Ufundowane dodatki
❂ Drewnianą tackę + skrzynkę na kości
❂ Wpis do podręcznika, oraz sam podręcznik przyjdzie do ciebie podpisany
Wysyłka Paczkomatem. Cena wysyłki jest już wliczona, nie musisz nic dopłacać!
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Kupiec
Jest to oferta przeznaczona dla sklepów... lub wyjątkowo gorliwych kolekcjonerów.
PROSZĘ NAPISZ WIADOMOŚĆ PRYWATNĄ, ZANIM WYBIERZESZ TĘ NAGRODĘ!
Wysyłka InPost lub Poczta - jest już wliczona w cenę.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Kreator
❂ Grę w formacie PDF
❂ Drukowany podręcznik
❂ Ufundowane dodatki
❂ Drewnianą tackę + skrzynkę na kości
❂ Zestaw kości
❂ Wprowadzasz do podręcznika własne materiały - dwa magiczne przedmioty własnego pomysłu! Zostaną one podpisane twoim imieniem i nazwiskiem (lub pseudonimem).
❂ Wpis do podręcznika, oraz sam podręcznik przyjdzie do ciebie podpisany
Wysyłka Paczkomatem. Cena wysyłki jest już wliczona, nie musisz nic dopłacać!
Przewidywana dostawa: styczeń 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Groty i Giganci (Wersja dla Herosów i Kreatorów)
Otrzymujesz:
❂ Grę "Groty i Giganci" w wersji drukowanej. A4, twarda oprawa.
❂ Zostawisz swoje imię na plakacie klubu "Jaskinia"
Wysyłka razem z podręcznikiem Sun World.
Jest to tańsza opcja dla osób, które wsparły Sun World kwotą 180+
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 180 zł
Dodatek "Złoto, Wojny oraz Iluzje"
❂ Dodatek do gry Sun World w druku. Zawiera on wszystkie materiały, jakie udało się podczas zbiórki ufundować.
NIE WYBIERAJ TEJ NAGRODY, JEŚLI JESTEŚ KREATOREM. DOSTAJESZ JUŻ TEN PODRĘCZNIK W DRUKU ZA DARMO! (Chyba, że chcesz mieć więcej egzemplarzy).
Każdy kto wsparł Sun World (kupując PDF gry lub drukowany podręcznik) otrzymuje ten dodatek za darmo w PDF.
Wysyłka paczkomatem wliczona w cenę.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 90 zł
Groty i Giganci
❂ Grę "Groty i Giganci" w wersji drukowanej. A4, twarda oprawa.
❂ Zostawisz swoje imię na plakacie klubu "Jaskinia"
Wysyłka razem z podręcznikiem Sun World.
Jeśli kupiłeś sam podręcznik Groty i Giganci, proszę dodaj +5zł do wsparcia za wysyłkę.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł