Savage Worlds Edycja Przygodowa
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
1032 reakcji
Wstęp
Cześć, nazywam się Piotr Ramel Koryś i serdecznie zapraszam do wsparcia mojego nowego projektu. Dzięki Wam ukaże się po polsku najnowsza edycja Savage Worlds, wielokrotnie nagradzanej gry fabularnej. Co więcej, wydamy ją już wkrótce, w tym samym roku, co wersja angielska!
Opis projektu
Ten podręcznik to efekt 15 lat doświadczeń. Wysłuchaliśmy każdą uwagę zamieszczoną przez was na forach, serwisach społecznościowych, przedstawioną podczas rozmowy w sklepie, na konwencie i po sesji. Dzięki nim nasza gra stała się jeszcze bardziej brawurowa i jeszcze bardziej grywalna. Szczególną dumą napawa nas, że w tej edycji udało się połączyć taktyczny charakter oryginalnego systemu z najlepszymi elementami gry czysto narracyjnej. To również najładniejszy podręcznik, jaki wydaliśmy, pełen wspaniałych, kolorowych prac niesamowicie uzdolnionych artystów z całego świata!
Będzie bardziej brawurowo! Savage Worlds to najszybsza uniwersalna mechanika na rynku, dzięki której można błyskawicznie i z łatwością rozegrać ekscytujący pościg, ogromną bitwę, dramatyczny pojedynek – zarówno szermierczy, jak lotniczy. Proste zasady pozwalają tworzyć niezapomnianych bohaterów, którzy podczas niezwykłych przygód zmienią się z nowicjuszy w prawdziwe legendy. Przeżyjecie niezapomniane chwile w dowolnych realiach, od baśniowych krain zamieszkanych przez smoki, przez odległe planety, po mroczne zakamarki Czarnego Lądu i miejską dżunglę!
Pamiętajcie o dokupieniu wysyłki!
Będzie bardziej grywalnie! Savage Worlds to spełnienie marzeń o systemie, w którym przygody pisze się w mgnieniu oka, a prawdziwych bohaterów można stworzyć na kilka minut przed sesją. Mistrz Gry nie będzie musiał korzystać z komputera i wielu opasłych tomów, by przygotować scenariusz: wszystko, czego potrzeba, znajdzie w tej książce i we własnej wyobraźni. Gracze szybko odnajdą się w każdych realiach i przygotują niezapomniane postaci, nie studiując godzinami setek bliźniaczo podobnych regułek. Zamiast szperać w podręcznikach, przemierzycie niezwykłe lądy i przeżyjecie wspaniałe przygody, do stworzenia których wystarczą wam własna inwencja oraz podręczniki opisujące rozmaite, niezwykłe realia gry.
Savage Worlds Edycja Przygodowa to podręcznik w standardowym dla Savage Worlds formacie B5, w kolorze i w twardej oprawie (oczywiście, szyty). Objętość to około 220–250 stron – sam tekst angielski to prawie 600 tysięcy znaków, tekst polski przeważnie jest dłuższy.
Część grafik jest już znana z poprzednich edycji, ale większość to nowości! W podręczniku znajdą się ilustracje znanej z Beasts and Barbarians Ani Jarmołowskiej, Tomka Tworka, który ilustrował już nasze podręczniki, Radka Jaszczuka, który dzielnie pomagał Ani przy Bestiach, oraz zupełnie nowe grafiki od Kacpra Kutrzuby, a także grafiki z angielskojęzycznej Savage Worlds Adventure Edition.
Ale to nie wszystko! Wspierający otrzymają też książeczkę (lub PDF, zależy od nagrody) z przygodami:
- „Rajska Laguna” Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina. To historia grupki alianckich żołnierzy, którzy z rozkazu Sztabu trafiają na dziką, zapomnianą przez świat wyspę, gdzieś wśród bezkresnego błękitu Pacyfiku. Początkowo zdaje się ona nieskalanym kawałkiem raju, zamieszkałym przez przyjaznych tubylców. Z czasem jednak okazuje się, że wojna dotarła i tu, a naszym bohaterom przyjdzie stoczyć zaciekłą walkę z żołnierzami Cesarstwa Wschodzącego Słońca. A i sama wyspa okaże się mniej rajska, niż się pierwotnie wydawało.
- „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, pierwszego przewodniczącego kapituły Quentina. Przygoda opowiada o okultystycznej intrydze w Wenecji w drugiej połowie XVIII wieku, z naciskiem na wypytywanie, intrygowanie i śledztwa, do czego SW znakomicie się nadaje. Spodziewajcie się pysznych masek, wystawnych balów, desperackich pościgów i mrocznych rytuałów, odprawianych w towarzystwie Giacomo Casanovy, Alessandro di Cagliostra, a nawet samego Wundermana – hrabiego de Saint-Germain!
Chcecie więcej? No to dorzucamy jeszcze PDF (a jak się powiedzie, to i wydruk – patrz progi) Talii Przygód! Dzięki tej liczącej 54 karty talii gracze zyskują większą władzę nad fabułą przygody do Savage Worlds Edycja Przygodowa. Każdy z nich ciągnie co sesję tyle kart, ile wynosi ranga jego bohatera, i w czasie gry może zagrać jedną z nich. Niektóre wprowadzą trwałe wątki – wrogów czy ukochanych bohaterów. Inne zapewnią jednorazową premię, na przykład do ciosu w plecy, albo wyposażą bohatera w magiczny przedmiot! Uwaga: Karty Przygód będą przygotowane na nowo, z nowymi grafikami!
Dalej mało? To co powiecie na zestaw dwustronnych kart postaci (25 kart, czyli na kilka kampanii), a do tego 5 przydatników (ważne tabelki z Mocami, Przewagami, Zawadami, Stanami, efektami, akcjami w walce itp.) w druku i w PDFie na zestaw (w zależności od nagrody, tych rzeczy będzie więcej)! Do tego, wszyscy wspierający dostaną PDF z wyciętymi obecnie przygodami z poprzedniej edycji, a także z dodatkiem, który był w polskim Savage Worlds – Przyjaciele i wrogowie.
A wisienką na torcie będzie zestaw z limitowaną okładką, z plastikowymi wzornikami i żetonami, no i z możliwością pojawienia się w naszych grach, jako NPC, postać na grafice, przeciwnik oraz w sposób, który nie śnił się Ramelowi (oczywiście, w ramach możliwości i przyzwoitości).
Pamiętajcie o dokupieniu wysyłki!
Przygoda wzywa! Czy jesteś gotów odpowiedzieć na jej zew?
Sztuczki i Próby woli zostały połączone i uproszczone. Chcesz sypnąć przeciwnikowi piaskiem w oczy albo skołować go z pomocą naukowego żargonu? Ty wybierasz umiejętność, nieprzyjaciel próbuje się oprzeć, a jeżeli nie zdoła, jest Zmylony albo Odsłonięty do końca swojej następnej akcji (a przebicie powoduje Szok!). Spróbujcie Trików, walcząc wspólnie przeciw potężnym wrogom, a przekonacie się o potędze pracy zespołowej!
Chcesz pomóc przyjaciołom? Nowe zasady Wsparcia, które zastąpiły dawne testy wspomagane, pozwalają szybko i twórczo wykorzystać dowolną umiejętność, by poprawić szanse na sukces kolegi
Żegnaj, Charyzmo! Dotychczasowe działanie Charyzmy jest teraz bezpośrednim efektem Przewag i Zawad, dzięki czemu postaci są bardziej zróżnicowane, a stosowanie premii – jaśniejsze.
Powtarzaj akcje! Poprzednie wersje zasad nie pozwalały wykonać tej samej akcji kilkukrotnie. Teraz możesz ją powtórzyć do trzech razy na rundę, stosując ujednolicone zasady „Wielu Akcji”. Chcesz rzucić dwa, a nawet trzy czary w turze? Nie krępuj się! Chcesz wygarnąć z blastera do trzech różnych kosmicznych zombie? Żaden problem!
Nowe zasady Ognia Zaporowego ułatwiają, przyspieszają i zwiększają skuteczność przygwożdżenia przeciwników do ziemi.
Zupełnie nowe zasady Pościgu pozwalają wreszcie rozegrać każdy jego rodzaj, od gonitwy pieszo zatłoczonymi ulicami miasta do gwiezdnej bitwy z udziałem ogromnych okrętów.
Nowe zasady mocy dają więcej kontroli nad rzucaniem czarów i montowaniem niesamowitych urządzeń. Sam zdecyduj, na ile osób zadziała czar i czy sojusznicy, który znaleźli się w zasięgu ognistej eksplozji ucierpią od niej, czy nie.
Fuksy mogą więcej, gdyż nie tylko pozwalają przerzucić nieudany rzut czy negować Szok albo Rany, ale także pozwalają dobrać nową Kartę Akcji, odzyskać Punkty Mocy, przerzucić obrażenia, a najważniejsze – wpłynąć na sesję, gdyż na przykład użycie Fuksa pozwoli na uzyskanie pomocy od Mistrza Gry, uzyskać przydatny przedmiot, a nawet wpłynąć na NPCa.
A do tego mnóstwo drobnych, ale ważnych zmian we wszystkim: Przewagach, Zawadach, Obciążeniu, sprzęcie, mocach, Zasadach Światów i tak dalej!
Wszystkie zmiany – opisane wyżej i niezliczone drobne poprawki – powodują, że gra jest szybsza i bardziej grywalna. Zasady stały się dzięki nim spójniejsze i łatwiejsze do opanowania. Jednocześnie zmiany nie powodują, że stare podręczniki tracą ważność! Wprawdzie wydane wcześniej światy i przygody mogą wymagać poprawek tu i tam, mówimy tylko o drobnych zmianach, jak zastąpienie jednej umiejętności – inną.
Możecie śmiało uznać, że wszystkie wydane podręczniki są w pełni kompatybilne z nową edycją, a ewentualne poprawki z łatwością zastosujecie sami, poświęcając na to kilkanaście minut.
Jak działają podstawowe zasady Savage Worlds możecie zobaczyć w darmowym
Starterze do poprzedniej edycji gry. Obserwujcie aktualizacje kampanii, ponieważ tam też będziemy wrzucali (znane z facebooka) nowe zasady, a jak działają zasady pokażemy już niedługo w przygodzie „Powrót do Sleepy Hollow”!
Cel projektu
To proste – na tłumaczenie, grafiki i wydruk i pensje dla pracowników.
Nie ukrywam, że jeżeli wyjdzie zbiórka, to chciałbym w przyszłym roku, jak najszybciej po wydaniu Tyrnadoru po angielsku, wydać go w naszym języku. Albo nawet przed wersją angielską! Tak samo jak i Imago Mortis Obscurior, Kung Fu Masters oraz Tropicanę z dodatkiem, oraz minisettingi (patrz niżej).
Poza kampanią podręcznik będzie kosztował 114,90 złotych.
Rzeczy dodatkowe (chyba, że uzbieramy na książkę „Brawurowe Opowieści” i drukowane Talie Mocy, patrzcie: progi) nie będą dostępne poza zbiórką.
Jeżeli interesują Was minisettingi, które Pinnacle wydaje do swojej wersji Savage Worlds Edycja Przygodowa, mamy dla Was dobrą wiadomość. Być może zdołamy je ufundować podczas tej zbiórki! To od was zależy, czy wydamy je wyłącznie w postaci elektronicznej, czy w formie papierowej. Ale to nie wszystko! Planujemy przygotować podobny (choć może trochę bogatszy) zestaw minisettingów autorstwa polskich twórców, takich jak Tomasz Z. Majkowski, Łukasz „Skavenloft” Kołodziej, Jakub „Erpegis” Osiejewski, Michał Sołtysiak, Łukasz Czyżewski, Michał Dzidt. Rozmawiałem z nimi i wszyscy zgodzili się coś przygotować. A może nawet ja, Ramel, coś napiszę?
Dlaczego nie wydajemy ich podczas tej zbiórki? Otóż obawiamy się, że oczekiwanie, aż Pinnacle przygotuje settingi, mocno opóźni nasze podręczniki, a tego nie chcemy.
Mamy plan jak najszybciej po zbiórce wydać PDF podręcznika głównego, później przygotować materiały ufundowane dzięki kolejnym progom, poczekać na Wasze opinie (i poprawki), przekazać podręcznik do drukarni, zamówić dodatkowe nagrody (sztony itp.), a potem wszystko Wam wysłać.
Od Shane`a
Nie wiem, jak na polski przetłumaczona zostanie „Adventure Edition” (jako „Edycja Przygodowa”, oczywiście – przyp. tłum.), ale u nas w Stanach „adventure”, „przygoda” to słowo dość pospolite. Nie budzi szczególnej ekscytacji ani nie pociąga egzotyką – ale za to dokładnie opisuje, wokół czego kręci się ta edycja. A wokół czego, zapytacie? Oczywiście, wokół was. Ma dać kopa waszym pomysłom.
Stworzyliśmy mnóstwo światów, z których jestem dumny - i nie zamierzamy przestać tworzyć dalej, przynajmniej dopóki istnieje nasze wydawnictwo. Deadlands, Rippers, The Last Parsec, 50 Fathoms, Weird Wars oraz inne gry mają się świetnie i nigdzie się nie wybierają.
Ale prowadzenie i granie z ludźmi z całego świata, w tym podczas mojej fantastycznej podróży do Polski kilka lat temu, naprawdę otworzyło mi oczy na waszą kreatywność. Uwielbiam słuchać o wspaniałych światach, które tworzycie i rozgrywanych w nich przygodach. Czasem nie są bardzo oryginalne, ale pozwalają grać w realiach, które wszyscy kochamy, przypominających Władcę Pierścieni Tolkiena czy świat Conana, stworzony przez Roberta E. Howarda. Innym razem zachwycają nowatorstwem, jak na przykład postapokaliptyczna wersja Willy’ego Wonki i fabryki czekolady, żule ze slumsów odpierający atak bestii z morza albo przygoda w realiach II Wojny Światowej, która okazuje się dotyczyć King Konga.
Kiedy jestem na konwencie, najbardziej lubię dowiadywać się, jak wy wykorzystujecie ten system. Przeglądam listę zaplanowanych sesji i sprawdzam, czy ktoś prowadzi super przygodę do Deadlands, prezentuje własny świat nad którym pracuje od lat, adaptację ostatniego hitu filmowego, świetnego serialu, książki – albo robi w Savage Worlds coś, co nigdy nie przyszło mi do głowy.
Właśnie dlatego przygotowując tę edycję postanowiliśmy dać wam jeszcze więcej możliwości. „Przybornik Awanturnika” pomoże wam prowadzić różne rodzaje przygód, od dynamicznych pościgów w stylu hollywoodzkim, jak wyjętych z Szybkich i wściekłych po polityczne intrygi rodem z Gry o tron.
Mam nadzieję, że różne Zasady Światów i dodatkowe systemy pozwolą wam tworzyć i prowadzić dokładnie takie przygody, jakich chcecie. I że czytelniejszy sposób prezentacji reguł, na przykład tabela Rozmiarów, nowe opcje używania mocy czy bardziej eleganckie zasady walki jeszcze wam to ułatwią.
Dziękuję zatem moim polskim przyjaciołom, szczególnie Piotrowi Korysiowi – to dzięki nim Savage Worlds okazało się przebojem. Ale, co ważniejsze, wciąż inspirują nas wszystkich swoją niezwykłą wyobraźnią.
Shane Hensley
Pustynie Arizony, styczeń 2019
UFUNDOWANE!
Podręcznik SW3P+, zakładki, przydatnik Savage Worlds, Karty Przygód w PDF, żetony, wzorniki i cała reszta.
Tyrnador Starter + Tropicana Starter + Zestaw wzorników mocy w PDF
Tyrnador Starter
Ventar to kraina potężnych wojowników, sprytnych łotrzyków, mądrych kapłanów i potężnych magów. Jej los spoczywa na barkach tych właśnie śmiałków, którzy mają odwagę zapuścić się w ruiny i przemierzać Dziwoziemie w poszukiwaniu mocy zdolnej odbudować zniszczony kraj. Pora przypasać miecz, nauczyć się czarów i zapakować plecak pełen żelaznych racji i pochodni. Czy jesteś gotów odkryć prawdziwy Los Ventaru?
Tropicana Starter
„Tropicana” to gra o bohaterskich poszukiwaczach przygód, tajnych agentach i awanturnikach do wynajęcia, którzy ściągają do San José. To republika bananowa, złożona z egzotycznej metropolii, dzikiego, porośniętego dżunglą interioru i małego archipelagu rajskich wysepek. Możesz tu zgłębiać starożytne tajemnice, prowadzić skomplikowane śledztwa, mierzyć się z przestępczymi kartelami i wdawać w romanse z najpiękniejszymi mężczyznami i kobietami. Łap pistolet i mojito, przygoda czeka w „Topicanie”!
(PDF i broszura, wzorniki tylko PDF)
Zestaw wzorników mocy (TYLKO PDF)
Wszystkie wzorniki zostaną dostosowane do działania rozmaitych mocy! Każdy wspierający otrzyma PDF z zestawami wzorników w różnych wariantach: przedstawiających gorejące płomienie, czarną jak skrzydło kruka ciemność, przenikający do kości lód, chorobliwie lśniącą radiację, elektryczne błyskawice, niepojętą magię i tak dalej.
Krypta okrytych łuską + Tajemnica Akademika
Krypta okrytych łuską
Diuk Umber nie ma zamiaru zrezygnować z tajemniczych moczarów, nad którymi objął władzę! Wprawdzie miejscowi unikają ich jak zarazy i trzymają się z dala od położonej w sercu bagien, zrujnowanej świątyni – ale od czego wierni rycerze? Na rozkaz diuka wyruszacie, by zniszczyć zło czające się na grzęzawisku. W nagrodę wolno wam zatrzymać wszystkie skarby, jakie tam znajdziecie.
Tajemnica Akademika
Wasz kumpel, Luke Krowalsky, zniknął dwa dni temu bez wieści. Ostatni trop prowadzi do Theta House, akademika najważniejszej żeńskiej korporacji na Uniwersytecie Wschodniego Teksasu – Luke miał się tam spotkać ze znajomą. Na szczęście dziś wieczór Thety urządzają imprezę, więc macie okazje rozejrzeć się po ich siedzibie i sprawdzić, co się stało z waszym kolegą.
(PDF i broszura)
Przełęcz Starego Todda + Tajemnica Zatoki Przemytników
Przełęcz Starego Todda
Od miesięcy wędrujecie z karawaną wozów, zmierzającą do Portland w Oregonie. Wszystko szło dobrze, póki nie dostaliście do Gór Kaskadowych. Przez kilka ostatnich dni wyraźnie zmniejszyła się liczba dzikich zwierząt, i cała przyroda sprawia wrażenie udręczonej. Ale wozy muszą jechać dalej – dlatego wysłano was na zwiad w stronę Przełęczy Starego Todda. Macie sprawdzić, czy droga jest bezpieczna i czy trochę dalej znajdziecie wystarczająco dużo żywności.
Tajemnica Zatoki Przemytników
Angielska Kraina Jezior, tuż przed wybuchem II Wojny Światowej. Całą paczką bawiliście się nad jeziorem Glasmere, gdy przyuważyliście tajemniczą postać, majaczącą w starej jaskini. Co się tam dzieje? Czemu nieznajomy pogwizduje niemieckie piosenki? I czy jego obecność łączy się jakoś z pobliskim Rydal Mount, domem sławnego poety Williama Wordswortha?
W „Zatoce przemytników” grupa dzieciaków musi pokrzyżować szyki paskudnego łotra. Przygoda zawiera plaskacze i gotowe postacie!
(PDF i broszura)
Stara Krew + Powstań, Alabamo!
Stara Krew
Pulpowy horror do dowolnego settingu autorstwa Marka Golonki. Po mieście grasuje wampir-hipnotyzer, wysysając krew niewinnych ofiar i implantując w umysłach zbrodnicze zamiary. Nieumarły złoczyńca ma tylko jedną słabość: kto skosztuje jego krwi, uzyskuje dostęp do jego wspomnień. Wśród nich zaś kryje się zarówno sekret tego, jak go pokonać, jak i odpowiedź na zagadkę, czego właściwie chce od miasta…
Powstań, Alabamo!
Coś strasznego czai się na dnie oceanu. Podczas luksusowego rejsu mają miejsce coraz dziwniejsze zjawiska. Czy to pasażerowie tracą rozum, czy to wszystko niezwykłe zbiegi okoliczności? A może mroczne istoty czają się w głębinach? „Powstań, Alabamo” to 15-stronicowa przygoda na jeden wieczór, zawierająca plany statków i plaskacze (plaskacze i mapy w PDFie, ale patrz niżej) napotkanych przez bohaterów postaci.
(PDF i broszura)
Królestwo Highwater + Łupy korsarzy
Królestwo Highwater
W przygodzie „Królestwo Highwater” bohaterowie ocalą swój kraj, ale nie mieczem, jak zwykle robią awanturnicy! Wcielą się w królewskich doradców i będą wpływać na politykę państwa, gdy nadejdzie czas broni i magii, czas pożogi!
Dlaczego królestwo Arlit szykuje się do wojny? Czy jego agenci manipulują poszukiwaniami nowego Władcy Orków pośród barbarzyńców? Czy zdołacie znaleźć sojuszników, zanim rozpocznie się inwazja hordy?
„Królestwo Highwater” to kampania fantasy, gdzie bohaterowie przeżyją zarówno emocjonujące przygody, jak polityczne spiski Do gry wystarczy podstawowy podręcznik do Savage Worlds i opisane w nim zasady bitew. Przygoda zawiera też kolorowe plaskacze (w PDFie, ale patrz niżej)!
Łupy korsarzy!
Ahoj załogo! Witajcie na pokładzie angielskiego okrętu kaperskiego i szykujcie na łupienie złota Francuzów i Hiszpanów. Bitwy morskie, pojedynki szermiercze wśród olinowania, skrzynie pełne skarbów – życie korsarza pełne jest przygód. Podnieście kotwicę i sprawdźcie, jakie przygody czekają na was na pełnym morzu!
Ta przygoda zawiera plaskacze i mapy okrętów (w PDFie, ale patrz niżej) i doskonale nadaje się na dwa wieczory rozgrywki.
(PDF i broszura)
Więzień cierpienia + Na małym ekranie
Więzień cierpienia
Obłąkany i okrutny czarodziej Kazomar uprowadził jednego z bohaterów, a reszta drużyny musi jak najszybciej odkryć, co się z nim dzieje i gdzie przebywa. Czy więzień cierpienia zniesie tortury na tyle długo, by jego przyjaciele zdołali go uwolnić? Czy drużynie uda się pokonać mroczne wynaturzenia, czyhające w domu Kazomara i uratować przyjaciela, czy też sadystyczny czarnoksiężnik dołączy kolejne trofeum do swojej kolekcji? Ta Brawurowa Opowieść to wyścig z czasem, w którym bohaterowie zmierzą się z obłąkanym czarodziejem. Kto wie, jak straszne cierpienie zadał poprzednim ofiarom i czy drużyna wymierzy mu sprawiedliwą karę?
Ta opowieść może być zbyt drastyczna dla młodszych graczy i nadaje się tylko dla dojrzałych odbiorców.
Na małym ekranie
Co się stanie, gdy szalony profesor da najsłabszym studentom szansę zaliczenia przedmiotu, o ile zgodzą się posłużyć za króliki doświadczalne? Cóż, znajdą się na małym ekranie!
Luke McCampbell stworzył komediową przygodę parodiującą konwencje telewizyjne. Bohaterowie skakać będą od programu do programu, starając się przetrwać i dorównać gwiazdom!
Ta 18-stronicowa przygoda zawiera wszystko, czego potrzebujesz na wieczór przed telewizorem – plaskacze, gotowe postaci, kolorowe i przygotowane do druku wersje przygody. Weź piwo, chrupki i siadaj przed ekranem!
(PDF i broszura)
W trybach rewolucji + Robak śmierci
W trybach rewolucji
Bohaterowie biorą udział w historii łączącej grozę, intrygę i akcję w samym środku Wielkiego Terroru Robespierre’a! Czy zdołają umknąć tropiącemu ich tajemniczemu łowcy nagród? Dlaczego młody kapitan Bonaparte tak bardzo usiłuje ich pojmać? Nie wspominamy nawet o niesamowitej walce na koniec przygody….
Robak śmierci
Profesor Albert Mars otrzymał grant badawczy, który ma dostarczyć dowodów na istnienie legendarnego czerwia śmierci z Omariss III, planety podobnej wprawdzie do Ziemi, ale niemożliwej do zasiedlenia ze względu na zatrutą atmosferę. Wynajął zatem wasz statek, by dostarczył go na miejsce i przewiózł z powrotem żywego czerwia, o ile profesor zdoła go schwytać. Co może pójść nie tak?
(PDF i broszura)
Szlachetne oszustwo + mapy i plaskacze w druku ze Szlachetnego oszustwa.
Szlachetne oszustwo
W mieście Brinskurn dzieją się dziwne rzeczy. Przechowywany w tutejszym klasztorze święty miecz został skradziony i Książę wzywa mężnych poszukiwaczy przygód, by go odszukali. Kim mógł być złodziej i po co mu ten artefakt? Tropiący go bohaterowie natrafią na sieć kłamstw i intryg, nic bowiem nie jest takie,jakim się jawi…
„Szlachetne oszustwo” to licząca 36 stron przygoda fantasy dla drużyny 4-6 Nowicjuszy. Zawiera po prostu wszystko: od klasycznej wyprawy do podziemi po zapierającą dech w piersiach historię. A także plaskacze, gotowe postacie i mapy!
(PDF i broszura + mapy i plaskacze)
Szlak Żywych Trupów
Szlak żywych trupów
Czy pamiętasz filmy i gry o apokalipsie zombie, takie jak „Poranek żywych trupów” czy „The Walking Dead”? Jeśli tak, zagraj w „Szlak żywych trupów”.
Wasza grupa przemierza Amerykę podczas plagi zombie. Ze wszystkich sił staracie się przeżyć… a dziwni ludzie, miejsca i istoty, które spotkacie po drodze, raczej Wam tego nie ułatwią. To długa kampania – dotarcie do emocjonującego, epickiego finału zajmie Wam, a nowe zasady i porady, jak uatrakcyjnić drogę przez spustoszoną Amerykę i przeszukiwanie ruin jej niedawno jeszcze tętniących życiem miast przydadzą się również podczas innych sesji w Savage Worlds. Oprócz samej przygody otrzymacie też 50 kolorowych plaskaczy zombiaków (w PDF).
Przygoda nadaje się równie dobrze dla Nowicjuszy, jak dla bardziej doświadczonych bohaterów, których spokojnie stworzycie!
(Broszura + PDF)
Karty Przygód w druku + Karty Stanów oraz Talia Mocy w PDF
Drukowane Karty Przygód!
54 karty zapewniają graczom większy wpływ na fabuły przygód do Savage Worlds Edycji Przygodowej. Każdy członek drużyny ciągnie na początku sesji tyle kart, ile wynosi ranga jego bohatera, i w czasie gry może zagrać jedną z nich. Niektóre wprowadzą trwałe wątki – powracających wrogów czy ukochanych bohaterów. Inne zapewnią jednorazową premię, na przykład do ciosu w plecy albo zapewniają postaci magiczny przedmiot!
Uwaga: Karty Przygód będą przygotowane na nowo, z nowymi grafikami! Karty Przygód w druku otrzyma każdy, poza Łazikiem i Podróżnikiem.
Karty Stanów (PDF)
Ilustrowane karty, które można wręczyć graczom, gdy ich bohaterowie są w Szoku, Ogłuszeni, Ranni i tak dalej!
Talia Mocy
Wszystkie moce dostępne w Savage Worlds Edycji Przygodowej, rozpisane na talii kart – każda na osobnej karcie! Do tego talia posiada zwykłe oznaczenia karciane: kolory i wartości. Przykład Pinnacle`a,jako zdjęcie poglądowe.
Żetony(2x28) + "Co skrywa maska?"
Żetony stanów
56 kartonowych żetonów, którymi można zaznaczyć przy figurce lub na karcie postaci graczy, gdy ich bohaterowie są w Szoku, Ogłuszeni,Ranni i tak dalej! Przykład Pinnacle`a, jako zdjęcie poglądowe.
"Co skrywa maska?"
Przez lata był obrońcą waszego miasta. Nieziemsko skuteczny, szybki, silny, mądry i równie tajemniczy. Nikomu nie udało się poznać jego tożsamości, choć śmiałków było wielu. Zarówno władze miasta, jak i półświatek wyznaczyły olbrzymie nagrody za informacje prowadzące do odkrycia jego tajemnicy.
Sam śmiałek za nic ma nagonkę i co noc ratuje z opresji mieszkańców.
Dla jednych jest bohaterem, inni przeklinają jego imię, ale słyszał o nim każdy. Do miasta przybywa grupa niezwykle popularnych vloggerów, którzy mają jeden cel - zrobić materiał, który przejdzie do legendy - zdemaskować zamaskowanego mściciela, najlepiej przed kamerą.
Wiedzą, że unikatowe połączenie ich umiejętności to idealna recepta na sukces. Jednak nie wszystko pójdzie zgodnie z planem…
Autorami scenariusza są Tomasz “Yubi” Barański, Adam “Wolvie” Wieczorek i Artur “Ulmo” Wszeborowski, doświadczeni autorzy scenariuszy z łącznym stażem grubo przekraczającym pół wieku.
Kamienie niezgody
U schyłku V w. Brytania rozpadła się po odejściu Rzymian na wiele skłóconych ze sobą małych królestw, naciskanych przez osiadłych na południowym wschodzie i zajmujących kolejne ziemie Sasów. Miasta wyludniły się, ludność przenosiła się na spokojniejsze tereny. Minie jeszcze wiele lat, nim pojawi się Artur Pendragon, który poprowadzi ludność w walce przeciwko najeźdźcom...
Gracze wcielają się w mieszkańców położonej na pograniczu niewielkiej brytyjskiej wioski, którzy muszą zebrać budulec z położonej niedaleko rzymskiej willi. Niestety, ich sąsiedzi Sasi również mają swoje plany co do tego miejsca. Konflikt rozwija się bardzo szybko i może łatwo doprowadzić do wojny grożącej zniszczeniem całego osiedla. Czy graczom uda im się go załagodzić albo zorganizować skuteczną obronę?
Jest to długa przygoda dla Nowicjuszy, utrzymana w klimatach historycznego, dość ponurego low fantasy, odwołująca się do takich seriali i filmów, jak "Wikingowie", "Upadek królestwa" czy "Król wyjęty spod prawa". Autorem jest Michał Studniarek.
Michał grać zaczął bardzo dawno temu. Współpracował z "Magią i Mieczem", pisał artykuły i scenariusze do "Shadowruna", "Wilkołaka" i "Cyberpunka", jest jednym ze współautorów "Wiedźmina: Gry Wyobraźni". Po latach przerwy wrócił jakiś czas temu do grania, a przede wszystkim do spisywania pomysłów na przygody i różne przydatne rzeczy. Obecnie obraca się w klimatach średniowiecznych oraz starego i nowego Świata Mroku.
TaliaMocy w druku!
Wszystkie moce dostępne w Savage Worlds Edycji Przygodowej, rozpisane na talii kart – każda na osobnej karcie! Do tego talia posiada zwykłe oznaczenia karciane: kolory i wartości. To mało? Więc wszyscy wspierający dostaną po DWIE takie talie! Tą nagrodę dostaną wszyscy poza Łazikiem i Podróżnikiem. I przypominam - wszyscy wspierający dostaną po DWIE takie talie!
W sprawach związanych z crowdfundingiem, wpłatami, nagrodami oraz wyglądem i wydaniem podręcznika prosimy o kontakt na adres wydawnictwogramel@gmail.com
W sprawach indywidualnych polecamy e-mail - (piotr.korys@wydawnictwogramel.pl).
Nagrody
Pamiętajcie o dokupieniu wysyłki!
Łazik 49 PLN:
Łazik 49 PLN:
1 podręcznik oraz dodatki z progu odkrywca W PDF + wszystkie sfinansowane progi w PDF
Podróżnik 99PLN:
Podróżnik 99PLN:
1 podręcznik (PDF i druk) UWAGA: przy tej nagrodzie kupujący nie otrzyma żadnych dodatkowych materiałów czy ufundowanych progów.
Odkrywca 139 PLN:
Odkrywca 139 PLN:
1 podręcznik (PDF i druk)
4 zakładki (z miarką calową)
5x przydatnik: drukowana broszura zawierająca zestawienie zasad i tabel
1 zestaw 25 dwustronnych kart postaci
PDF z przygodami „Laguna Grozy” Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina oraz „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, długoletniego sędziego Quentina
PDF z talią Kart Przygód
Wszystkie sfinansowane progi w PDF (w tym wyjątek – wspierający otrzymają 1 talię Kart Przygód oraz jedną Talię Mocy w druku - pod warunkiem, że taki próg zostanie ufundowany).
Awanturnik 159 PLN:
Awanturnik 159 PLN:
WAŻNE: Ilość limitowana, 250 sztuk
1 podręcznik (PDF i druk)
4 zakładki (z miarką calową
5x przydatnik (jak wyżej)
1 zestaw 25 dwustronnych kart postaci
1 broszura z przygodami „Laguna Grozy” Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina oraz „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, długoletniego sędziego Quentina
PDF z talią Kart Przygód
Wszystkie sfinansowane progi w pdfach i druku.
Globtroter Plus (Early Bird) 229 PLN:
Globtroter Plus (Early Bird) 229 PLN:
WAŻNE: Ilość limitowana, 10 sztuk,
1 podręcznik (PDF i druk)
4 zakładki (z miarką calową)
1 zestaw 25 dwustronnych kart postaci
5x przydatnik (jak wyżej)
1 broszura z przygodami „Laguna Grozy” Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina oraz „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, długoletniego sędziego Quentina + Karty Przygód w PDF
PDF z talią Kart Przygód
1 woreczek na kości lub Fuksy
6 settingów wydanych przez GRAmel w druku: Bestie i Barbarzyńcy (w twardej oprawie, ostatnie sztuki), Evernight, Nemezis, Deadlands, Sensacja i Przygoda oraz Interface Zero (UWAGA: Jest to najtańsza oferta dla kogoś, kto chcę zebrać większość settingów)
Wszystkie sfinansowane progi w PDFach i druku.
Globtroter 229 PLN:
Globtroter 229 PLN:
WAŻNE: Ilość limitowana, 90 sztuk
1 podręcznik (PDF i druk)
4 zakładki (z miarką calową)
1 zestaw 25 dwustronnych kart postaci
5x przydatnik (jak wyżej)
1 broszura z przygodami „Laguna Grozy” Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina oraz „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, długoletniego sędziego Quentina + Karty Przygód w PDF
PDF z talią Kart Przygód
1 woreczek na kości lub Fuksy
5 settingów wydanych przez GRAmel w druku: Evernight, Nemezis, Deadlands, Sensacja i Przygoda oraz Interface Zero (UWAGA: Jest to najtańsza oferta dla kogoś, kto chcę zebrać większość settingów)
Wszystkie sfinansowane progi w PDFach i druku.
Obieżyświat Plus (Early Bird) 289 PLN:
Obieżyświat Plus (Early Bird) 289 PLN:
WAŻNE: Ilość limitowana, 10 sztuk
Podręcznik z eksluzywną, dostępną tylko na wspieram.to, okładką i PDF podręcznika
4 zakładki (z miarką calową)
62 żetony plastikowych (Fuksy, Rany, Żetony puste do zaznaczania)
4 wzorniki plastikowe (Wzorniki Wybuchó w)
10x przydatnik (jak wyżej)
2x zestaw 25 dwustronnych kart postaci
1 broszura z przygodami „Laguna Grozy” Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina oraz „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, długoletniego sędziego Quentina
Karty Przygód w PDF
1 woreczek na kości i żetony
Możliwość stania się postacią w przygodzie lub w podręczniku albo w Talii Przygód (grafika wzorowana na Twojej osobie trafi do podręcznika głównego, jednej z ufundowanych przygód lub na Karcie Przygody)
Wszystkie ufundowane progi w PDFach i w druku.
Darmowa dostawa na terenie Polski!
Obieżyświat 289 PLN:
Obieżyświat 289 PLN:
WAŻNE: Ilość limitowana, 140 sztuk
Podręcznik z eksluzywną, dostępną tylko na wspieram.to, okładką i PDF podręcznika
4 zakładki (z miarką calową)
62 żetonów plastikowych (Fuksy, Rany, Żetony puste do zaznaczania)
4 wzorniki plastikowe (Wzorniki Wybuchó w)
10x przydatnik (jak wyżej)
2x zestaw 25 dwustronnych kart postaci
1 broszura z przygodami „Laguna Grozy” Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina oraz „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, długoletniego sędziego Quentina
Karty Przygód w PDF
1 woreczek na kości i żetony
Wszystkie sfinansowane progi w PDFach i druku.
Darmowa dostawa na terenie Polski!
Kupiec 800 PLN:
Kupiec 800 PLN:
10 podręczników SW
20 zakładek
10 przydatników
10x25 kart postaci
Wszystkie PDFy podręczników
Wszystkie sfinansowane progi w PDFach i druku.
Wysyłka w Polsce – gratis.
Talia Mocy jeżeli wyjdzie w druku, będzie dostępna oddzielnie.
UWAGA: oferta tylko dla sklepów. Wystawiamy fakturę VAT.
Dyliżans:
Dyliżans:
Przesyłka w Polsce (Poczta Polska lub Paczkomat): 20 PLN
O autorze / Zespół
Ryzyko
Zbiórka trwa do 26 marca 2019.
Po tym czasie, o ile projekt zostanie ufundowany, będziemy potrzebować minimum CZTERECH miesięcy na zamkniecie projektu (redakcja, korekta, skład i akceptacja z Pinnacle`a) i jego druk oraz wysyłkę. Chcemy, żeby podręcznik w PDFie trafił do Was jak najszybciej, ale musieliśmy zaczekać na poprawki, które Pinnacle wprowadził w grudniu i styczniu, i które jeszcze ma wprowadzić. Na Wasze uwagi czekamy 20 dni po wysłaniu PDFa, później wprowadzimy poprawki i wysyłamy książkę do druku.
Jednak jeżeli uda się Wam ufundować materiały dodatkowe, zapewniające dodatkowe materiały graficzne i tekstowe do naszej gry, czas oczekiwania się wydłuży, bo będziemy potrzebowali czas na powstanie ilustracji i napisanie tekstów, przetłumaczenie ich, albo otrzymanie finalnych tekstów od Pinnacle i ich tłumaczenie. Ta wartość również pozostaje płynna - nie wypuścimy tego podręcznika, dopóki nie będziemy mieli pewności, iż ten projekt spełnia nasze wymagania i Wasze oczekiwania
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Czysztof
Kiełek
Adrsza
Piotr Gruca
Marcin Oszajca
Katarzyna Zawada
Patryk Mancewicz
Jakub Fenert
Dasilvan
Wspieracz Anonim
Adam Kuczyński
damianmar
Jerzy Nowak
Piotr Cygoń
Rafał Kwasek
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Rafał Walczyński
Jarecky
swietlo
Szymon Laskowski
Wspieracz Anonim
erik.goldberg
Krzysztof Grzegorczyk
Michał Wawer
Maniek
Hadzi
Michał Dzierzba
Amdir
Wspieracz Anonim
Tygrys
Wspieracz Anonim
Oel
Łukasz "CypherCris" Marchewka
Narmo
Łukasz Kulas
Jakub Korzysta
Zdechły Ślimak
Sławomir Uliasz
Konrad Giełdowski
kuglarz
raskoks
Papryk
Carnival Team
Nephilim
Wspieracz Anonim
Antares
Deszczowy Smok
Klub Gier Fabularnych
Pokaż wszystkich.
Ocena 5 / 5 (5 głosów)
Deszczowy Smok
4 lata temuKomentarze
Ramel
5 lat temuRamel
5 lat temuRamel
5 lat temuRamel
5 lat temuKrzysztof Szostak
5 lat temuRamel
5 lat temuDasilvan
5 lat temuRadzyell
5 lat temuSkreng
5 lat temuRamel
5 lat temuRamel
5 lat temuRamel
5 lat temuAnonim
5 lat temuRamel
5 lat temuAnonim
5 lat temuRamel
5 lat temuMaciej Szeler
5 lat temuRamel
5 lat temuGrzegorz Gacek
5 lat temuAnonim
5 lat temuRamel
5 lat temuRamel
5 lat temuGrzegorz Gacek
5 lat temuAnonim
5 lat temuGrzegorz Gacek
5 lat temuRamel
5 lat temuMycha
5 lat temuJacek Buczyński
5 lat temuMycha
5 lat temuRamel
5 lat temuMycha
5 lat temuGrzegorz Gacek
5 lat temuRamel
5 lat temuAnonim
5 lat temuRamel
5 lat temuGrzegorz Gacek
5 lat temuKuba Polkowski
5 lat temuRamel
5 lat temuScolman
5 lat temuChavez
5 lat temuRamel
5 lat temuKarolM
5 lat temuTeściowa
5 lat temuRamel
5 lat temuDominik Trzaskacz
5 lat temuRamel
5 lat temuVerencius
5 lat temuTomasz Cybulski
5 lat temuTomasz Cybulski
5 lat temuKacper Drzewicz
5 lat temuAnonim
5 lat temuGrzegorz Gacek
5 lat temuStoperssonn
5 lat temuRamel
5 lat temuRadzyell
5 lat temuGrzegorz Gacek
5 lat temuTeściowa
5 lat temuTeściowa
5 lat temuTeściowa
5 lat temuObieżyświat
Podręcznik z ekskluzywną, dostępną tylko na wspieram.to, okładką i PDF podręcznika
4 zakładki (z miarką calową)
62 żetony plastikowych (Fuksy, Rany, Żetony puste do zaznaczania)
4 wzorniki plastikowe (Wzorniki Wybuchów)
10x przydatnik (jak wyżej)
2x zestaw 25 dwustronnych kart postaci
1 broszura z przygodami „Rajska Laguna” Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina oraz „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, długoletniego sędziego Quentina
Karty Przygód w PDF
1 woreczek na kości i żetony
Wszystkie sfinansowane progi w PDFach i druku
Darmowa wysyłka na terenie Polski
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Łazik
Podróżnik
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Odkrywca
4 zakładki (z miarką calową)
5x przydatnik: drukowana broszura zawierająca zestawienie zasad i tabel
1 zestaw 25 dwustronnych kart postaci
PDF z przygodami „Rajska Laguna” Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina oraz „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, długoletniego sędziego Quentina
PDF z talią Kart Przygód
Wszystkie sfinansowane progi w PDF (w tym wyjątek – wspierający otrzymają 1 talię Kart Przygód oraz jedną Talię Mocy w druku).
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Awanturnik
4 zakładki (z miarką calową
5x przydatnik (jak wyżej)
1 broszura z przygodami „Rajska Laguna” Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina oraz „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, długoletniego sędziego Quentina
1 zestaw 25 dwustronnych kart postaci
PDF z talią Kart Przygód
Wszystkie sfinansowane progi w pfach i druku.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Kupiec
20 zakładek
10 przydatników
10x25 kart postaci
Wszystkie PDFy podręczników
Wszystkie sfinansowane progi w PDFach i druku, poza Talią Mocy i Przygód.
Wysyłka w Polsce – gratis.
Talia Mocy i Talia przygód jeżeli wyjdzie w druku, dla sklepów będzie dostępna oddzielnie.
UWAGA: oferta tylko dla sklepów. Wystawiamy fakturę VAT.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Globtroter
1 podręcznik (PDF i druk)
4 zakładki (z miarką calową)
1 zestaw 25 dwustronnych kart postaci
5x przydatnik (jak wyżej)
1 broszura z przygodami „Rajska Laguna Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina oraz „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, długoletniego sędziego Quentina + Karty Przygód w PDF
PDF z talią Kart Przygód
1 woreczek na kości lub Fuksy
5 settingów wydanych przez GRAmel w druku: Evernight, Nemezis, Deadlands, Sensacja i Przygoda oraz Interface Zero (UWAGA: Jest to najtańsza oferta dla kogoś, kto chcę zebrać większość settingów)
Wszystkie sfinansowane progi w PDFach i druku.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Obieżyświat Plus (Early Bird)
Podręcznik z ekskluzywną, dostępną tylko na wspieram.to, okładką i PDF podręcznika
4 zakładki (z miarką calową)
62 żetony plastikowych (Fuksy, Rany, Żetony puste do zaznaczania)
4 wzorniki plastikowe (Wzorniki Wybuchów)
10x przydatnik (jak wyżej)
2x zestaw 25 dwustronnych kart postaci
1 broszura z przygodami „Rajska Laguna Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina oraz „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, długoletniego sędziego Quentina
Karty Przygód w PDF
1 woreczek na kości i żetony
Możliwość stania się postacią w przygodzie lub w podręczniku albo w Talii Przygód (grafika wzorowana na Twojej osobie trafi do podręcznika głównego, jednej z ufundowanych przygód lub na Karcie Przygody)
Wszystkie ufundowane progi w PDFach i w druku.
Darmowa wysyłka na terenie Polski
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Globtroter Plus (Early Bird)
1 podręcznik (PDF i druk)
4 zakładki (z miarką calową)
1 zestaw 25 dwustronnych kart postaci
5x przydatnik (jak wyżej)
1 broszura z przygodami „Rajska Laguna” Aleksandra „Dracha” Ryłki, finalisty Quentina oraz „Pasja i śmierć w Wenecji” Tomasza Z. Majkowskiego, długoletniego sędziego Quentina + Karty Przygód w PDF
PDF z talią Kart Przygód
1 woreczek na kości lub Fuksy
6 settingów wydanych przez GRAmel w druku: Bestie i Barbarzyńcy (w twardej oprawie, ostatnie sztuki), Evernight, Nemezis, Deadlands, Sensacja i Przygoda oraz Interface Zero (UWAGA: Jest to najtańsza oferta dla kogoś, kto chcę zebrać większość settingów)
Wszystkie sfinansowane progi w PDFach i druku.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Deadlands: Miasta Duchów
Podręcznik formatu B5, 128 stron, czarno-biały, miękka oprawa.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Talia kart z grafikami z Deadlands
Jest to talia składająca się z 55 kart, nadaje się do wszelkich gier towarzyskich: poker, brydż, remik, tysiąc, pasjans itd., którą z łatwością można polecić wszelkim miłośnikom gier karcianych i fabularnych.
Karty będą również przydatne podczas sesji RPG w Savage Worlds.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Zestaw gracza
1 zestaw 25 dwustronnych kart postaci
1 Talia Akcji w PDF.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Okucia do okładki specjalnej
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 289 zł
Dyliżans
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Evernight
Podręcznik zawiera ponadto nowe przewagi, zawady, nadprzyrodzone moce i magiczne przedmioty oraz specjalne reguły tworzenia i rozwoju drużyny bohaterów. Mistrzowie Gry otrzymują kompletną kampanię, która ujawnia tajemnicę kryjącą się w zamierzchłej przeszłości świata, cały legion nowych potworów, generatory przygód oraz wskazówki, jak wykorzystać świat Tarth jako scenerię konwencjonalnej kampanii fantasy, w czasach poprzedzających główny wątek. A wszystko to dostajecie przed premierą wznowienia na świecie!
Do gry potrzebny jest podręcznik podstawowy Savage Worlds.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Nemezis
Przepowiednie mówiły prawdę.
Bóstwa przebudziły się i zniszczyły Ziemię.
Ludzie odpowiedzieli ogniem.
Prorocy nie przewidzieli, jak wielką potęgą będzie dysponował człowiek, gdy nadejdą Złe Czasy. Nie rozumieli niszczącej siły broni plazmowej. Nie potrafili sobie wyobrazić armady gwiezdnych okrętów, wypuszczających jednocześnie setki tysięcy pocisków. Może i potwory dysponują niemal boską potęgą, ale większość wyparowuje, gdy oberwą megatonową atomówką.
Jesteś jednym z ludzi, którym niestraszne są plugawe bestie, sługi mrocznych bóstw, ani inne, mroczne moce. Odkrywałeś sekrety skorumpowanej, zdegenerowanej szlachty Bariz. Ścigałeś kultystów złych bogów, próbujących objąć władzę nad Ash. Co do plugawych bestii... polowania na Cor jeszcze nigdy nie były tak ekscytujące, jak ostatnimi laty.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Sensacja i Przygoda
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Deadlands Reloaded
Tombstone Epitaph zawsze opisywał wyczyny nieustraszonych desperados i honorowych stróżów prawa. Ostatnio jednak najbardziej poważany szmatławiec Zachodu zaczął upierać się, że na preriach spotkać można nie tylko kowbojów i Indian. Że zalęgły się tam potwory.
Na szczęście gdy pojawiają się monstra, przychodzą też bohaterowie. Są wśród nich szybcy jak błyskawica rewolwerowcy, tajemniczy kanciarze parający się magią, dzielni wojownicy indiańscy i nieugięci kaznodzieje. Wszyscy twardzi jak skała i gotowi walczyć, dopóki nie wywleką z ciemnej jamy tajemniczych sprawców zła. Na Wielkich Równinach trwa prawdziwe piekło. Wskakuj na siodło wiernego rumaka i nie zapomnij naoliwić sześciostrzałowca. Bo tylko ty możesz je powstrzymać.
Deadlands: Reloaded to nowa wersja podręcznika wielokrotnie nagradzanej gry fabularnej Deadlands: Martwe Ziemie. W niniejszej książce znajdziesz zestaw przewag, zawad i nowych mocy, katalog najdziwniejszych wynaturzeń, reguły pojedynków w samo południe, gry w pokera i wieszania na suchej gałęzi oraz generaror dziwnych, przerażających miasteczek. A przede wszystkim opis niezwykłego i inspirującego świata Dziwnego Zachodu.
Podręcznik nie jest samodzielną grą. Do zabawy potrzebujesz też kopii Savage Worlds Edycja Polska.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł
Interface Zero
Masz giwerę?
W Interface-Zero zmierzysz się z mistrzami pradawnych chińskich
triad, hakerami-anarchistami i cyfrowymi baronami korporacji.
Pokrzyżujesz szyki Mandarynatowi Nowych Chin albo Bogobojnej Koalicji
Ameryki Północnej. Weźmiesz na muszkę snajperki albo skrzyżujesz
nano-stalowe ostrza z gangerami, hybrydami o modyfikowanym genotypie i
cyberszturmowcami.
Jesteś w Sieci?
Życie w 2088 jest szybkie. Jeżeli chcesz przetrwać, musisz być
jeszcze szybszy. Ale nic się nie martw, stary, mamy wszystko pod
kontrolą. Brawurowe i grywalne zasady cybernetyki pozwolą ci stworzyć
wszczepy, jakich tylko dusza zapragnie!
Chcesz się wbić do Domeny korporacji?
Interface Zero to świat bez ograniczeń - możesz być robotem o
sztucznej inteligencji, transgeniczną hybrydą albo starym, dobrym
człowiekiem z krwi i kości. Możesz tak zmienić świat, by odpowiadał
twoim potrzebom. Albo wszczepiać sobie cyberimplanty, łączyć się z
maszynami, pilotować poduszkowce, mechy, motory odrzutowe, a nawet
czołgi antygrawitacyjne czy Pojazdy Niskiego Pułapu, wyposażone w
supernowoczesne systemy napędowe.
Wcielisz się w rolę buntownika, toczącego ukrytą wojnę z wielkimi
korporacjami, prywatnego detektywa rodem z czarnego kryminału,
nieustraszonego, heroicznego pilota ogromnego robota z futurystycznej
Japonii - czy nawet rozbitka, próbującego przeżyć na
postapokaliptycznym pustkowiu, pełnym mutantów i mechanicznych
potworów, którymi zarządza wszechpotężna SI. Interface Zero to nie
tylko gra - ale i przybornik, z którego możesz swobodnie wybierać te
elementy, które pasują do gry science-fiction, w jaką macie ochotę
dzisiaj zagrać.
Polska edycja dodatkowo zawiera przygodę "Przesyłka eskpresowa",
generator gangów z dodatku Boston oraz opis Polski AD 2088.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2019
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 99 zł