Wojownicy Midgardu
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
212 reakcji
Wstęp
Witajcie!
Ostatni rok był dla nas prawdziwym poligonem doświadczalnym. Udało nam się wspólnie zrealizować 6 kampanii na wspieram.to oraz z sukcesem zadebiutować na Kickstarterze. Dzięki Waszym opiniom i sugestiom sporo się nauczyliśmy. Był to dla nas rok pełen wrażeń, nowych doświadczeń i nowych kontaktów - bardzo Wam za to dziękujemy!
Po wizycie na targach Spiel w Essen sfinalizowaliśmy kilka umów na gry, które również dzięki Waszej pomocy, chcielibyśmy wydać w Polsce w tym roku. Pierwszą z nich jest "Champions of Midgard" Ole Steinessa, która w polskiej wersji językowej pojawi się jako:
Wojownicy Midgardu zajmują aktualnie 269 pozycję w rankingu wszystkich gier na największym portalu poświęconym grom planszowym boardgamegeek.com ze średnią ocen 7,64/10 i cały czas pnie się w górę.
Wojownicy Midgardu to gra dla początkujących i średnio zaawansowanych graczy. Opiera się ona w głównej mierze na rozmieszczaniu swoich robotników na planszy w celu wykonywania wybranych akcji i rzucaniu oraz manipulacją kośćmi. Gra tematycznie nawiązuje do świata wikingów i mitycznych monstrów, z którymi Wasi bohaterowie będą się mierzyć. Każdy z graczy wciela się rolę przywódcy jednego z klanów wikingów. Musi bronić osady przed zagrażającymi jej ogromnymi Trollami, nieumarłymi Draugrami i bestiami z legend nordyckich. Pokonując potwory gracze zdobywają chwałę i przychylność Bogów. Po zakończeniu rozgrywki gracz posiadający najwięcej punktów chwały zostaje nowym Jarlem - wodzem wszystkich klanów, Czempionem Midgardu!
Rozmieszczanie swoich robotników pozwala zbierać niezbędne do przetrwania zasoby oraz rekrutować nowych wojowników. Następnie gracze mogą wysyłać zwerbowanych fechmistrzów, toporników, czy włóczników do odległych krain na spotkanie z mitycznymi bestiami lub przydzielić ich do obrony osady przed lokalnymi zagrożeniami. Zasoby są potrzebne do kucia magicznych run, budowy okrętów, wykarmienia swoich popleczników, czy spełnienia swojego przeznaczenia.
Wewnątrz pudełka znajdziecie sporych rozmiarów planszę, na której prowadzona jest rozgrywka. Jest też sporo kart potworów różnej maści: Trolle, Draugry, Smoki i inne. Będziecie mogli również wykuwać runy oraz wypełniać różne przepowiednie, których działanie opisane zostało na odpowiednich kartach. Każdy bohater posiada swoją własną kartę z unikalną umiejętnością. Prócz tego w pudełku znajdziecie również mnóstwo żetonów, drewnianych znaczników żywności i drewna, znaczniki graczy oraz grube kafelki statków do podróżowania w odległe miejsca. Są też kostki, a w zasadzie cała ich masa - reprezentują one wojowników i są podzielone na trzy kolory: biały (fechmistrz), czerwony (włócznik) i czarny (topornik). Ilość elementów gry robi spore wrażenie, a ich wykonanie stoi na najwyższym poziomie.
W dalszej części opisu chcielibyśmy zapoznać Was z mechaniką gry oraz nieco przybliżyć Wam działanie kart oraz kafelków i żetonów.
Mamy nadzieję, że nasz projekt zainteresuje Was na tyle, że go wesprzecie i pomożecie nam wydać polską edycję tej wspaniałej gry.
Opis projektu
W grze Wojownicy Midgardu wcielasz się w rolę jednego z przywódców klanu wikingów, który musi zdobyć dość chwały, by godnie zastąpić zmarłego Jarla i obronić krainę przed nadciągającą zgubą. Pokonując Trolle przeciągniesz na swoją stronę mieszczan. Walcząc z Draugrami zdobędziesz niezbędne złoto do sfinansowania swoich wypraw. Zabijając mityczne bestie zdobędziesz chwałę i uznanie wśród wszystkich mieszkańców Midgardu oraz przychylność Bogów. Poprzez walkę z tymi wszystkimi bestiami osiągniesz chwałę i pokażesz, że jesteś wart zostania nowym Jarlem.
Wojownicy Midgardu to gra dla dwóch do czterech graczy, a jej czas rozgrywki to 60-90 minut. Przed przystąpieniem do rozgrywki każdy z graczy wybiera dla siebie postać.
W grze występuje pięciu Wojowników - każdy z nich posiada unikatową umiejętność.
Gra toczy się przez 8 rund. Podczas każdej rundy będziesz wysyłał swoich robotników do miasta po broń i zapasy niezbędne do obrony przed hordami wrogów czającymi się tuż za murami. Odpowiednie rozmieszczenie robotników pozwoli na walkę z Trollami regularnie dobijającymi się do bram, nieumarłymi Draugrami nadciągającymi hordami z północy, albo z Monstrami nękającymi szlaki handlowe i okoliczne wyspy. Większość miejsc na planszy może być zajmowana tylko przez jednego robotnika w danej rundzie. Jeśli czegoś potrzebujesz, lepiej udaj się po to pierwszy! Po zakończeniu 8 rundy gracz posiadający najwięcej punktów Chwały zwycięża rozgrywkę - zostaje nowym Jarlem Midgardu.
Runda w grze składa się z kilku następujących po sobie faz. Na początku każdej rundy gracze dokładają nowe karty potworów oraz odpowiednie zasoby w wyznaczonych miejscach na planszy (szczegółowy opis znajduje się w instrukcji oraz w skrócie zasad w prawym górnym rogu planszy).
Pierwszą fazą w rundzie jest Rozmieszczenie Robotników na planszy. W tej fazie gracze kolejno umieszczają swoich robotników na polach akcji na planszy i wykonują związane z tymi polami akcje. Większość lokacji posiada miejsce tylko na jednego robotnika. Rozpoczynając od gracza ze znacznikiem Pierwszego Gracza i idąc zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara, gracze kolejno przypisują po jednym swoim robotniku do dostępnej lokacji i wykonują jej akcję. Proces ten jest powtarzany do czasu, aż wszystkie pionki robotników wszystkich graczy znajdą się na planszy. Następnie wszyscy gracze przechodzą do fazy przypisywania Wojowników.
Na planszy w każdej rozgrywce umieszcza się również losowo kafelki straganów (jest ich łącznie 8) i układa się je na planszy w zależności od ilości graczy. Stragany dzielimy na dwa rodzaje: Ekonomiczne oraz Militarne - każdy stragan pozwala zdobywać inne surowce oraz wojowników, żetony chwały i zasoby.
Kolejną fazą jest Faza Przypisywania Wojowników. Każdy gracz, który umieścił swojego robotnika w lokacji walki (karta Trolla, Draugra lub statki) przypisuje w tej fazie swoich wojowników (kości) do odpowiednich walk. Kości są przypisywane jednocześnie przez wszystkich graczy - kolejność nie ma znaczenia. Wojownicy wysłani do walki z Trollem są umieszczani na karcie Trolla. Wojownicy wysłani do walki z Draugrem są umieszczani na odpowiedniej karcie Draugra. Okręty transportują Wikingów do odległych krain w celu starcia z Monstrami. W tej fazie gracze muszą przypisać do aktywowanych robotnikiem okrętów odpowiednio wojowników oraz żywność. Zarówno kości, jak i żywność liczą się do maksymalnej pojemności danego okrętu - gracz nie może załadować na statek więcej kości i żywności, niż pojemność okrętu. Wojownicy nieprzypisani do żadnej lokacji starcia mogą udać się na Polowanie, jeśli umieściłeś w poprzedniej fazie robotnika na lokacji Polowanie. Możesz również nie przypisywać swoich wojowników do aktywowanej wcześniej przez swojego robotnika akcji.
Następna faza to Faza Rozpatrywania Walk. Walka z Trollami, Draugrami, Krakenami i Monstrami (ogólnie nazywanymi Wrogami) rozpatrywana jest tak samo, niezależnie od rodzaju Wroga. Wrogowie posiadają wartość ataku i obrony. Aby pokonać wroga gracz musi zadać mu obrażenia w ilości przynajmniej równej obronie danego wroga (tzw. śmiertelne obrażenia). Walka rozstrzyga się w serii rund, które składają się z rzutu kośćmi Wojowników gracza w celu zadania obrażeń wrogowi i następnie otrzymaniem obrażeń od wroga poprzez odrzucenie do puli ogólnej kości Wojowników. Zadawane przez gracza i wroga obrażenia są rozpatrywane jednocześnie, więc jeśli gracz zada śmiertelną ranę wrogowi i tak otrzyma obrażenia od potwora. Walka kończy się po rundzie, w której spełniony zostanie przynajmniej jeden z warunków: wróg otrzymał śmiertelne obrażenia lub wszystkie przypisane do tej walki kości Wojowników zostały odrzucone do puli wskutek obrażeń zadanych przez wroga.
Ostatnią fazą każdej rundy jest Faza Porządkowania. Każdy gracz zbiera z planszy swoich robotników, odrzuca karty wrogów i karty podróży. Jeśli jest to 8 runda, gra przechodzi do punktacji i określenia zwycięzcy rozgrywki, jeśli jest to każda inna runda, gracze wykonują wszystkie powyższe fazy w określonej kolejności.
W grze występuje kilka rodzajów kart takich jak potwory, runy, przepowiednie oraz karty kupców i karty podróży. Poniżej przedstawiamy krótką charakterystykę każdego rodzaju kart wraz z ogólnym ich opisem i przykładowymi grafikami.
Karty Trolli
Walka z Trollami pozwala zdobywać punkty chwały oraz drewno. Jeśli żaden z graczy nie walczy w danej rundzie z Trollem, wszyscy gracze otrzymują żetony Potępienia, które podczas końcowej punktacji odejmują punkty chwały w zależności od ilości posiadanych żetonów. Gracz, który walczy z Trollem w danej rundzie i wygra walkę może przekazać jeden żeton Potępienia ze swoich zasobów (jeśli taki posiada) dowolnemu innemu graczowi tym samym zmniejszając ryzyko utraty swojej chwały na końcu rozgrywki.
Karty Draugrów
Walka z Draugrami może odbywać się na dwóch polach na planszy. Wygrana pozwala graczowi zdobyć cenne złoto, a także kartę pokonanego wroga (niektóre karty Przeznaczenia dają specjalne premie na końcu gry w zależności od ilości posiadanych kart potworów w danym kolorze na końcu rozgrywki).
Karty Monstrum
Jeśli gracz uda się w podróż statkiem i pomyślnie rozegra kartę podróży, może stoczyć walkę z Monstrum. Potwory te są wymagającymi przeciwnikami, jednak pokonując ich gracz zdobywa sporą ilość punktów chwały oraz żeton Przysługi, dzięki któremu może odrzucając go przerzucić dowolną kość podczas każdej walki. Walka z Monstrum jest bardzo niebezpieczna, jednak korzyści dla gracza są spore.
Karty Podróży
Kiedy zdecydujesz się wyruszyć na wyprawę zakupionym wcześniej lub wynajętym statkiem, będziesz musiał rozegrać kartę podróży, zanim stoczysz walkę z Monstrum na krańcach świata. Karty Podróży powodują spore zamieszanie, wywołują sztormy lub sprawiają, że jest bezwietrznie. Czasem możesz natknąć się na Krakena czyhającego w głębinach lub utracić część żywności potrzebnej do wykarmienia swoich wojowników.
Jednak przy odrobinie szczęścia możesz trafić również na spokojne morze i wyjść z tego bez szwanku.
Karty Run
Gracz może odwiedzić Mistrza Run, aby zdobyć dodatkowe potężne karty. Używając run można się leczyć, zdobywać większą chwałę, bezpiecznie podróżować itp. Są to potężne karty, które można zagrywać w dowolnym momencie rozgrywki i tym samym wpływać na aktualną sytuację na planszy.
Karty Przeznaczenia
Każdy z graczy na początku rozgrywki losuje po jednej karcie przeznaczenia. Jest to swego rodzaju misja dla gracza, którą jeśli spełni na końcu gry, otrzyma określoną ilość punktów chwały. Podczas rozgrywki można odwiedzać Szamana i zdobywać kolejne karty przeznaczenia, tym samym zwiększając swoje szanse na wygraną. Działanie kart polega na posiadaniu największej ilości danego przedmiotu, złota, kart pokonanych potworów itp. na końcu rozgrywki (koniec rundy 8).
Karty Kupców
Miejsce na planszy oznaczone jako Kupiec przedstawia możliwość zakupu konkretnych zasobów w każdej rundzie. W grze znajduje się 8 kart Kupców - odkrywanych pojedynczo na początku każdej rundy. Zajęcie tego pola przez swojego robotnika i zapłacenie podanego kosztu w złocie powoduje otrzymanie wskazanych na danej karcie zasobów. Może to być żywność, wojownicy, drewno lub inne.
"Wojownicy Midgardu" stream z Ole Steinessem - autorem gry
(przykład rozgrywki - wersja angielska)
Wojownicy Midgardu - Gambit TV
Champions of Midgard - Tom Vasel
Wil Wheaton (Star Trek) gra w Wojowników Midgardu!
Cel projektu
Naszym podstawowym celem jest zebranie kwoty 30 000 pln i dzięki temu wydanie polskiej edycji gry Ole Steinessa "Wojownicy Midgardu" w najlepszej możliwej jakości.
Mamy również w planach kolejne cele, które będą CELAMI SPECJALNYMI tylko i wyłącznie dla wspierających naszą grę (wersja gry w sprzedaży poza kampanią nie będzie ich zawierała). Zapamiętajcie dobrze poniższe logo - to znak przy naszych wszystkich tegorocznych kampaniach dla celów tylko dla wspierających nasze projekty!
Począwszy od tej kampanii, we wszystkich kolejnych wprowadzamy zupełną nowość stworzoną wraz z portalem wspieram.to jako standard - umieszczanie Celów Tylko Na Wspieram.to - tylko dla wspierających. Podniesie to jakość wydania samej gry bez ingerowania w mechanikę, czy przebieg rozgrywki. Chcemy w ten sposób podziękować Wam za zaangażowanie i pomoc w realizacji naszych gier.
Nagrody
O autorze / Zespół
Cześć, tu Przemo "Przym" z wydawnictwa Czacha Games. Od niemal 25 lat gry to moje hobby, kiedyś były to głównie RPG-i, a z czasem planszówki i karcianki.
Praca nad grami daje mi wiele radości i satysfakcji, dlatego postanowiłem skupić się na wyszukiwaniu i tworzeniu polskich edycji gier, które z jednej strony są nietuzinkowe
i wnoszą sporo zabawy podczas rozgrywki, z drugiej zaś strony są doskonale zrobione i dobrze oceniane przez graczy na całym świecie - tak powstała Czacha Games.
Mam nadzieję, że wszyscy wspierający ten tytuł będą bardzo zadowoleni zarówno z samej gry, jak i jej wykonania.
Jeśli masz pytania odnośnie projektu lub samej gry to pisz do nas.
e-mail: biuro@czachagames.pl
nasza strona: czachagames.pl
Odwiedzaj nasz profil FB i bądź na bieżąco!!
Ryzyko
To kolejny projekt na wspieram.to naszego wydawnictwa. Mając już doświadczenie przy okazji pracy nad innymi tytułami wiemy jakie zagrożenia mogą się pojawić w trakcie jego realizacji, dlatego już na tym etapie eliminujemy potencjalne ryzyko.
Produkcję mamy zarezerwowaną na marzec 2017, a wszelkie pliki produkcyjne zostaną przesłane do drukarni do połowy lutego tak, abyśmy byli pewni, że wszystko pójdzie zgodnie z założonym przez nas terminem.
Chcielibyśmy również, aby gra trafiła do Was maksymalnie w czerwcu 2017 r. i dołożymy wszelkich starań, żeby tak się stało.
Wiemy jednak, że proces produkcji gry zależy również od innych podmiotów (drukarnia, spedycja, sytuacje niezależne od nas), dlatego jesteśmy z nimi w stałym kontakcie i na bieżąco monitorujemy postępy w przygotowaniu gry, a jeśli wynikną jakieś nieprzewidziane problemy, będziemy się starali na bieżąco je rozwiązywać. Pierwszy raz drukujemy grę poza Europą, dlatego liczymy się z różnymi nowymi sytuacjami, jednak Grey Fox Games zapewniło nas, że termin dostawy gry do polski będzie dotrzymany.
Nasze udane projekty:
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Mamut
Wspieracz Anonim
Krzysztof Więcek
Krzysztof Prokop
Wspieracz Anonim
Jarema
Gapajev
Szymon Kawulski
Daria Chibner
SponczBoncz
lewander
Wspieracz Anonim
Wojciech Puzyrewski
Wspieracz Anonim
Mateusz Kowalski
Wspieracz Anonim
Grakhus
Łukasz Święcicki
Paweł Bosak
Wspieracz Anonim
Miłosz Majewski
raiden25
Grzegorz Krausiewicz
Krzysztof Ulejczyk
motti
Sebastian Kaczmarek
Wspieracz Anonim
Bartosz Filipski
Rafał Paliwoda
browarwlf
slaszy
Wspieracz Anonim
Szkodnix
50b1
Jakub Jadowski
Karolina Gądkowska
Maruchin
AM76
Andrzej Bernacki
Michał Nazarczuk
Reanimator
bigbluedragon
Zachar
Krzysztof Jaworski
Rafał Strojek
Tomasz Chrul
Izabela Maksent
Szerszen
Jenny Dawid
Tomasz Pieciukiewicz
Pokaż wszystkich.
Ocena 5 / 5 (7 głosów)
Komentarze
Getler Gritesberg
7 lat temuAnonim
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuAndrzej Krzysztyniak
7 lat temuWspieracz Anonim
7 lat temuradziopoke
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuPiotr Kacperski
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuPiotr Kacperski
7 lat temuAnonim
7 lat temuslaszy
7 lat temuZiemowit Żywiołowski
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuAnonim
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuZiemowit Żywiołowski
7 lat temuKonrad Rymczak
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuHanSolo
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuPiotr Kacperski
7 lat temuDani
7 lat temuDani
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuKonrad Rymczak
7 lat temuPysku
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuPysku
7 lat temuPysku
7 lat temuWspieracz Anonim
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuWspieracz Anonim
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temumisioooo
7 lat temuslaszy
7 lat temuslaszy
7 lat temuSebastian Ziegert
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuKamil Kowalewski
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuMatMarek
7 lat temuAnonim
7 lat temuPiotr Joachimczuk
7 lat temuPiotr Joachimczuk
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuPiotr Joachimczuk
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuZiemowit Żywiołowski
7 lat temuPysku
7 lat temuRafał Strojek
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuSzaweł
7 lat temuKris
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuHanSolo
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuJakub Gradowski
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuJakub Gradowski
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuHanSolo
7 lat temuAnonim
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuMariusz Żułma
7 lat temuJasiuMela
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuZiemowit Żywiołowski
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuZiemowit Żywiołowski
7 lat temuAdar
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuDziuniO
7 lat temuKris
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temumisioooo
7 lat temuCzacha Games Przemek Kochowicz
7 lat temumisioooo
7 lat temuGetler Gritesberg
7 lat temuMecenas Projektu - Tylko Sklepy
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Mecenatu, napisz lub zadzwoń do nas:
biuro@czachagames.pl lub +48 662 119 737
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Wojownicy Midgardu
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii.
* Cena gry poza wspieram.to 209 pln
Kupując tutaj oszczędzasz 59 pln
Darmowa dostawa paczkomatem INPOST na terenie kraju.
Jeśli preferujesz przesyłki kurierskie DPD, dodaj do swojego zamówienia dodatek kurier DPD.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
6 x Wojownicy Midgardu
1. 6 x gra "Wojownicy Midgardu" w polskiej wersji językowej*.
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii.
* Cena pakietu poza wspieram.to 1254 pln
Kupując tutaj oszczędzasz 504 pln
Darmowa dostawa kurierem DPD na terenie kraju.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
EB - Wojownicy Midgardu
1. Gra "Wojownicy Midgardu" w polskiej wersji językowej*.
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii.
* Cena gry poza wspieram.to 209 pln
Kupując tutaj oszczędzasz 79 pln
Darmowa dostawa paczkomatem INPOST na terenie kraju.
Jeśli preferujesz przesyłki kurierskie DPD, dodaj do swojego zamówienia dodatek kurier DPD.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Limitowani Wojownicy Midgardu
1. Gra "Wojownicy Midgardu" w polskiej wersji językowej*.
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii.
* Cena gry poza wspieram.to 209 pln
Kupując tutaj oszczędzasz 69 pln
Darmowa dostawa paczkomatem INPOST na terenie kraju.
Jeśli preferujesz przesyłki kurierskie DPD, dodaj do swojego zamówienia dodatek kurier DPD.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Kurier DPD
Zakup tego dodatku jest opcjonalny.
Dodaj go do zamówienia, jeśli zamiast paczkomatem INPOST chcesz otrzymać swoją paczkę kurierem DPD
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 130 zł
Koszulki na karty
* Mayday Standard CCG 63,5x88mm - 100 sztuk
* Mayday Mini USA American Premium 41x63mm - 50 sztuk
Zakup tego dodatku jest opcjonalny.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 130 zł
Nie Testowaliśmy Tego Również
* Grę "Nie Testowaliśmy Tego Również"
* Dodatek do gry "Niebieskie Karty"
* Dodatek do gry "Zabójcze Kości"
Darmowa dostawa Pocztą na terenie Polski.
Zakup tego dodatku jest opcjonalny.
Przewidywana dostawa: luty 2017
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł
Ptaszki Ćwierkają
* Grę "Ptaszki Ćwierkają"
Darmowa dostawa Pocztą na terenie Polski.
Zakup tego dodatku jest opcjonalny.
Przewidywana dostawa: luty 2017
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł
Impuls
* Grę "Impuls" ( wersja poprawiona + bonusowe karty)
Darmowa dostawa paczkomatem Inpost na terenie Polski.
Zakup tego dodatku jest opcjonalny.
Przewidywana dostawa: luty 2017
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł
Gildie Londynu
* Najnowszą grę naszego wydawnictwa: "Gildie Londynu"
Darmowa dostawa paczkomatem Inpost na terenie Polski.
Zakup tego dodatku jest opcjonalny.
Przewidywana dostawa: luty 2017
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł
Zestaw Drewnianych Znaczników
* Znaczniki Jedzenia - 30 sztuk
* Znaczniki Drewna - 20 sztuk
Zakup tego dodatku jest opcjonalny.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 130 zł
Zestaw Drewnianych Znaczników nr 1
* Znaczniki Jedzenia - 30 sztuk
* Znaczniki Drewna - 20 sztuk
Zakup tego dodatku jest opcjonalny.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Drewniane znacznik - zestaw 2
* Znaczniki Obrażeń
* Znaczniki Potępienia
* Znaczniki Przysługi
Zakup tego dodatku jest opcjonalny.
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 130 zł
Gangsterzy
* Grę "Gangsterzy"
Darmowa dostawa Pocztą na terenie Polski.
Zakup tego dodatku jest opcjonalny.
Przewidywana dostawa: luty 2017
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł